Yep, maar om nu te zeggen dat ik tijdens het spelen wel eens heb gedacht van; "goh, had de PS3/Xbox nu maar eens feedback in de triggers" nee.DenHond schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:25:
Feedback in de triggers, eerste zaak die ik interessant als gamer vind tot nu toe...
Als ik kijk naar de nieuwe Samsung tv's, dan valt dat best mee. Het is alleen iets sneller, maar ik verwacht dat dat volgens jaar alweer achterhaald is.OMD schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:25:
Ik vind dat kinect echt wel een knap staaltje techniek. Of je het nou leuk vind of niet. Quite impressive
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Alles in de cloud? Hmm..
Flickr PSN ID= cheironnl
Gaming is een gepasseerd station! Natuurlijk kan het ding gamen! Het is wat er omheen zit wat interessant is. Duh.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Alles in de cloud.... NOOOO
Dus always online is hierbij dus "confirmed"
Dus always online is hierbij dus "confirmed"
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
@jackal.
Samsung kent geen diepte, heartbeat, warmte, zoveel coonectiepunten etc etc.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit vergelijken met Samsung is appels met peren. Samsung werkt voor geeeen meter.
En zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit vergelijken met Samsung is appels met peren. Samsung werkt voor geeeen meter.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Verwijderd
Ik koop een console om te gamen, niet om tv te kijken of andere shit te doen. Back to pc dusBM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:25:
[...]
Vanwege een (in jouw ogen) beroerde presentatie? Rare redenatie
[...]
Die van de PS4 is wss kleiner....
Please slow chat hier: http://irc.tweakers.net/Xbox
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Blijf typen zit op het werk en kan geen stream of IRC volgen haha!
kan iemand een kleine thumbnail geven van het apparaat?
kan iemand een kleine thumbnail geven van het apparaat?
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
En de PS4 doet dat niet???Verwijderd schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:28:
[...]
Ik koop een console om te gamen, niet om tv te kijken of andere shit te doen. Back to pc dus
Fifa, madden, NBA en UFC.. doet mij niet zo veel
Flickr PSN ID= cheironnl
seriously, waar zijn de exclusive? Dit zijn Multi platform games... Zucht...
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
3 weken wachten tot de E3. Was al bekend.Vinand schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:29:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik verwacht dat het bij Forza, Halo en 1 of 2 nieuwe IP's blijft.Vinand schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:29:
Ik wil jouw glazenbol ook wel, lijkt me heel handig!bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:30:
[...]
Ik verwacht dat het bij Forza, Halo en 1 of 2 nieuwe IP's blijft.
Ja laten we een 6 jaar oud product als voorbeeld nemen voor een product wat dit jaar nog uit moet komen. Die logica is echt sterk man....
Dat snap ik bij MS nooit zo goed, mij boeit het echt niet wat een grote sportster vindt van een game van zijn sport.
Flickr PSN ID= cheironnl
Al een 30 minuten verder en nog geen polygon gezien...
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Kan iemand een pic uploaden van het apparaat? dmv screenshot
XBOX Live Gamertag: PerfektOne
Verwijderd
Ik heb gewoon niks meer met Playstation. na het falen van Gran Turismo heb ik besloten voor het eerst geen PS meer te kopenVinand schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:30:
[...]
Ja laten we een 6 jaar oud product als voorbeeld nemen voor een product wat dit jaar nog uit moet komen. Die logica is echt sterk man....
En daar hebben ze weer niets van laten zien. Wat ze wel hebben laten zien, dat kan de nieuwe Samsung tv ook. De oudere versies werken inderdaad voor geen meter.OMD schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:28:
@jackal.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wat heeft een verwachting met een glazen bol te maken?Hortz schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:30:
[...]
Ik wil jouw glazenbol ook wel, lijkt me heel handig!
Tot nu toe interessant:
Group video chat Skype
Feedback in triggers
TV functie indien ook in NL b.v Ziggo + opnemen & interactieve tv
Group video chat Skype
Feedback in triggers
TV functie indien ook in NL b.v Ziggo + opnemen & interactieve tv
Anthony Pettis, nooit van gehoord. FFS
video: Microsoft onthult Xbox One tijdens persconferentieAvance schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:32:
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Op internet al genoeg te vinden...Avance schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:32:

XBL GT: Crypteq
http://i.fokzine.net/uplo...desktop_large_450_338.jpgAvance schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:32:
[ Voor 3% gewijzigd door MelvinB op 21-05-2013 19:33 ]
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

You know you're fucked when EA is stealing the gaming part.
[ Voor 4% gewijzigd door shoombak op 21-05-2013 19:36 ]
Ultimate Team mode in Fifa dus exclusive voor Xbox. Enorme kans voor Konami als ze het slim spelen
Flickr PSN ID= cheironnl
Ze lieten toch voorbeelden zien? Althans op mijn livestream wel.Jackal131 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:32:
[...]
En daar hebben ze weer niets van laten zien. Wat ze wel hebben laten zien, dat kan de nieuwe Samsung tv ook. De oudere versies werken inderdaad voor geen meter.
De nieuwe samsungs kunnen dat niet, althans de ue55f8000 iig niet.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Toffe pre rendered footage!
Wordt het echt e3 voor de gamers?
Wordt het echt e3 voor de gamers?
[ Voor 41% gewijzigd door DenHond op 21-05-2013 19:35 ]
Laten ze nou echt alleen maar cutscenes zien van de games? Waar zijn de gameplay beelden?? EA... Sigh...
Ik had wel een grotere aankondiging zoals een tijdelijk exclusieve game verwacht eigenlijk...
PSN id: NL_SToRM
ooh yeah, it's exclusives time!!!
We zijn nog niet klaar, en E3 moet ook nog komen. Be patientSToRM666 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:35:
Ik had wel een grotere aankondiging zoals een tijdelijk exclusieve game verwacht eigenlijk...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ultimate team (deels) exclusief voor Xbox? Auch voor ps4
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Tot nu toe zwak tot zeer zwak... 36 ver en nog geen gameplay.
Precies zoals weken geleden aangekondigd. Sterker, ze laten al meer zien dan beloofd.huyanglee schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:36:
Ze hebben de console al laten zien. Zal straks ook wat gameplay komen, maar ik gok dat ze nu met games komen waar ze later nog meer van willen laten zien met eigen event of trailer. Dit is gewoon het startpunt. Komen straks wel techdemo's maar ze gaan nu even door een aantal games heen die ze gaan lanceren.huyanglee schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:36:
Volgens mij ging het om exclusieve content. Kan me niet voorstellen dat FUT exclusief voor Xbox is, verdienen er volgens mij een hoop aan.L1nt schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:36:
Ultimate team (deels) exclusief voor Xbox? Auch voor ps4
Jammer dat het geen gameplay beelden zijn. Was er wel benieuwd naar.
Forza is weer gruwelijk! Launchtitle!
Alleen de graphics... uhmm... Zag er zwakjes uit...
Alleen de graphics... uhmm... Zag er zwakjes uit...
Idd, sommigen verwachten een tikje teveel vanavond denk ikPWM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:37:
[...]
Precies zoals weken geleden aangekondigd. Sterker, ze laten al meer zien dan beloofd.
Xbox
Maar toch, wat in eerste instantie een gameconsole is (was) verwacht je toch meer...BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:39:
[...]
Idd, sommigen verwachten een tikje teveel vanavond denk ik
Ik verwachtte wel dat ze over de PS4 heen zouden willen denderen, maar niets is minder waar. Zie de uitgebreide Killzone gameplay demo. Zoiets had ik toch wel minstens verwacht.BM schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:39:
[...]
Idd, sommigen verwachten een tikje teveel vanavond denk ik
Als Sony gameplay van Killzone kan laten zien... komaan MS stop met video...
Of zou het nou echt zo zijn dat ze een half jaar achter lopen met de games...
[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 21-05-2013 19:41 ]
Quantum break day 1 buy?
15 exclusives... 8 new franchies! Sounds good!
15 exclusives... 8 new franchies! Sounds good!
[ Voor 52% gewijzigd door Vinand op 21-05-2013 19:42 ]
Quantum Break lijkt me wel een interessante titel
8 nieuwe franchises.
Flickr PSN ID= cheironnl
Maar wat is het? Ziet er wel tof uit op zich, maar nog te weinig informatie.
Gebaseerd op 1 video van 10 seconden zonder enige gameplay en alleen prerendered footage?Vinand schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:41:
Quantum break day 1 buy?
15 Exclusives waarvan 8 nieuwe IP's, dat begint er op te lijken.
+ remedy, maakt goed spul.Preau schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:42:
[...]
Gebaseerd op 1 video van 10 seconden zonder enige gamepla en alleen prerendered footage?
Wordt eindelijk een interresante pers.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
En maar weer verder met Multimedia.
Mooie presentatie op deze manier. Vandaag gaat het vooral om de hardware, met een korte verwijzing naar de 15 exclusives. En daar zal op de E3 meer van te zien zijn, zodat het daar over de games kan gaan.
MelvinB schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:43:
En maar weer verder met Multimedia.

Hoeveel van die exclusives zijn Kinect shit / kiddiegames?
Dan moeten ze wel iets laten zien van die exclusives om me warm te maken voor E3. Het alleen zeggen doet me weinig... aankondiging van een aankondiging zonder tease?Ravnoss schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:44:
Mooie presentatie op deze manier. Vandaag gaat het vooral om de hardware, met een korte verwijzing naar de 15 exclusives. En daar zal op de E3 meer van te zien zijn, zodat het daar over de games kan gaan.
Wat heeft dat mens nu precies allemaal gezegd? Die had beter weg kunnen blijven.
Inderdaad, nu ineens weer over Halo? Die andere vrouw had het over heel wat anders.
ik was dus niet de enigste die dat dacht hahahabram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:45:
Wat heeft dat mens nu precies allemaal gezegd? Die had beter weg kunnen blijven.
Halo TV Series???
Halo tv serie met Spielberg.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Are you fucking kidding me MS?
Behoorlijk karig om een tv serie van Halo aan te kondigen om daarna niets te laten zien
Flickr PSN ID= cheironnl
De nadruk ligt toch echt wel heel zwaar op interactieve tv.
[ Voor 96% gewijzigd door SToRM666 op 21-05-2013 19:49 ]
Als zijn TV serie van Jurassic Park (terra nova?) een indicatie is, belooft dat niet veel goeds.L1nt schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:46:
Halo tv serie met Spielberg.
Dit is een beetje jammer, dit is toch alleen voor de US...
Xbox
FFS American football, interessant for Europa NOT
Lijkt wel if ze alleen maar aan de amerikaanse markt denken. Weten ze daar niet dat er ook nog andere continenten zijn?
Correct:PBP schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:38:
[...]
Volgens mij ging het om exclusieve content. Kan me niet voorstellen dat FUT exclusief voor Xbox is, verdienen er volgens mij een hoop aan.

Ja snap niet dat dat Europese bedrijf Microsoft zich druk maakt om de vs.
het is Amerika... dus nee..Jackal131 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:50:
Lijkt wel if ze alleen maar aan de amerikaanse markt denken. Weten ze daar niet dat er ook nog andere continenten zijn?
Ik ben eerlijk gezegt bang dat Amerika ook in handel zal komen van de PS... Gamers willen een game console, niet multimedia content wat in Amerika al heel erg verzadigd is.morm schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:49:
Sony gaat Europa te pakken krijgen op deze manier!!! Bye Bye Xbox
Sony moet zich kapot lachen volgens mij.
Voor een presentatie van één uur, zit er wel akelig veel filler materiaal in.
Sorry maar met die US-sports ben ik niets.
AV-receiver stuff ben ik niets.
Wil enkel games.
Geen skype, cloud, facebook, twitter crap!
AV-receiver stuff ben ik niets.
Wil enkel games.
Geen skype, cloud, facebook, twitter crap!
Spielberg is alleen maar één van de tig producers voor die serie. Zegt niet zoveelieperlingetje schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:48:
[...]
Als zijn TV serie van Jurassic Park (terra nova?) een indicatie is, belooft dat niet veel goeds.
Mwa die hadden zelf ook een beroerde presentatie. Tot dusver lijkt het beide nog nergens op. Hopelijk dat ze zich op de E3 herpakken.bram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:51:
Sony moet zich kapot lachen volgens mij.
Afsluiter denkbram1984 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 19:51:
Call of Duty zou toch ook komen??
Dit jaar wereldwijd geïntroduceerd dus.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo, behalve de PS regulars hier
denk ik dat het wel een erg interessante console word
Precies zoals aangekondigd komen de games straks op E3.
Xbox Live ziet er in ieder geval top uit
Xbox Live ziet er in ieder geval top uit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!
Extra streng beleid
De sfeer verpesten, uitlokken of op de man spelen kan zeer snel tot een ban op Tweakers leiden. U bent gewaarschuwd.
Problemen in het topic? Rapporteer het door een Topic Report aan te maken. Reageer zelf niet op herriemakers!