Een aantal zeker, maar hele PS3 segment denk ik niet. Net als toen PSX/PS2 BC weg werd gehaald, heb je maar een aantal PS2/PSX games weer terug gezien in de market tov totaal aantal games uit die tijd.
Was in de tijd van de PS3 ook zo'n keyfeature, welke achteraf gezien maar op 1 console mogelijk is geweest, de eerste 40GB fat.
Daarnaast vraag ik me af of ze zomaar even BC erin kunnen gooien, oude games kan je enkel nog via een emulator gaan spelen en de performance daarvan zelfs op een PC zijn voor de PS3 games verre van optimaal. Of Gaikai kan een heel park aan PS3-consoles neerzetten om PS3 games te spelen, blijft ik toch erg skeptisch of dit uberhaubt ooit nog haalbaar wordt.
Net als het 'speel direct, game installeerd op de achtergrond',zie ik niet meer als het huidige principe wat je al bij groot aantal MMO's ziet, GW1 heeft dat redelijk geperfectioneerd. Er wordt een kleine install/download gedaan voor eerste segment (player creation, tutorial etc), en terwijl je speelt probeert de game de rest binnen te halen. Natuurlijk proberen ze dat streamlined te maken, maar gezien de enorme data en limitatie van je internetlijn (niet iedereen heeft 100mbit), denk ik dat je dan toch op een punt komt dat je moeten wachten.
Ik bedoelde niet de voorsprong van MS tov Sony, maar voorsprong in keuze voor welke console ik ws ga nemen
[
Voor 8% gewijzigd door
SinergyX op 07-04-2013 16:10
]