ik hoop niet dat ze het daar afhankelijk van maken. op het moment dat je een stream voor bijvoorbeeld watchdogs pakt. dan zou jenioz schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:17:
[...]
Goede vraag
Toen Gaikai (het streaming bedrijf dat Sony heeft gekocht) nog demo's naar de PC streamde stond het volgende in hun FAQ: "Gaikai recommends an Internet connection of 5 Mbit/s or faster, and a 3 Mbit/s connection meets the minimum system requirements". Ik weet niet welke resolutie video je dan kreeg.
Video streaming diensten zoals Netflix hebben 4mbits nodig voor 720p, dan kan je echter ook nog bufferen et cetera, dus wellicht dat de eisen voor Gaikai en 720p iets hoger liggen? Of ze droppen gewoon frames als er iets wegvalt?
1) 1080p moeten streamen.
2) de input van je controller door de PS4 moeten laten gaan
3) genieten van 15fps?
Die servers moeten wel heel episch zijn om dit op grote schaal aan te bieden.
Ik maak de assumptie natuurlijk dat we connecten naar een virtual console maar voor hetzelfde geldt gaat dit wel gewoon tijdens het downloaden... dan voorzie ik chop-chop-chop
Playstation gaf aan "Full blown gaming directly after you select the game", Kudo's aan het bedrijf dat de intromovies laat zien <start> <start> en dan gelijk button bashen maar!?
Ik denk dat we dat streaming met een zakje zout moeten nemen. maar ik vraag me af waarom ze daarop blijven hameren.
De kracht van de PS4 moet dus liggen in de architectuur en de instant FULL online games.
ik hoorde in de persconferentie trouwens ook nog dat ze heel veel content try before you buy gaan doen? "no more half-assed demo versions, full content"