[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 21.954 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:11
En een ander vraagje, wat voor tanks zijn er nog nodig voor die clan wars ? Momenteel ben ik zowel bezig met de heavy lijn van de US als de Duitse medium lijn met de nadruk op de heavy lijn. Mocht er meer vraag naar een medium zijn kan ik daar wel eens wat vaker mee gaan spelen (of arty mits nodig al ben ik het met Kaap eens dat dat ondingen zijn ;) )

En hoe werkt dat met die tanks, ze zijn gelocked voor clan wars voor 24 uur per keer dat je er mee hebt gespeeld, maar kun je er dan nog wel gewone company battles/random battles mee spelen ?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-08 23:45
Ultimate Conquest is begonnen! (clan wars) http://game.worldoftanks....imate-conquest-starts-now

XBL: Sgt Rik NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
patrickos85 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:48:
105 heeft iets van 7 rpm en de 90 17-20 rpm. behoorlijk verschil iig
Is generfed, nu nog maar 5 rpm

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
hexta schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:58:
[...]

Is generfed, nu nog maar 5 rpm
Echt waar? ik heb het gisteren gebruikt en volgens mij stond er nog 7rpm bij. :\
Maar goed, balen dat het nerfed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
patrickos85 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:01:
[...]

Echt waar? ik heb het gisteren gebruikt en volgens mij stond er nog 7rpm bij. :\
Maar goed, balen dat het nerfed is
met stock crew is dat, ik neem aan dat je betere crew hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
hexta schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:03:
[...]

met stock crew is dat, ik neem aan dat je betere crew hebt?
Ja, 90% + spall liner. Maar ik heb sowieso liever de 90mm ipv de 105mm. De hogere RPM, accuracy en kosten welke allemaal beter zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
lol

website is al offline voor de CW. ben benieuwd waar we gaan landen jongens :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben er ook beniuwd naar.
maar ze zeggen niet via dit.
andere clans kunnen dan lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
patrickos85 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:07:
[...]

Ja, 90% + spall liner. Maar ik heb sowieso liever de 90mm ipv de 105mm. De hogere RPM, accuracy en kosten welke allemaal beter zijn
De T20 vind ik prima met die 90mm maar op de T29 vind ik hem ruk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:13:
ik ben er ook beniuwd naar.
maar ze zeggen niet via dit.
andere clans kunnen dan lezen
Het kan gedaan worden middels een DM bij degene waarvan ze zeker weten dat ze in GoT clan blijven. Mocht je het heel graag willen weten that is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

themac1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:11:
lol
website is al offline voor de CW. ben benieuwd waar we gaan landen jongens :D
Ik ook... hou ons op de hoogte van alle gory details! Ik wil verslagen/tactieken/faits divers/...! Give me something to read! :D
Als ik tier 8 ben wil ik gerust wel meedoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ik zie het vanavond wel of hoor het op mumble :D komt wel goed.

Site doet het weer btw. map is iets aangepast geloof ik

en.... welk land is chech republic in godsnaam (bedoelen ze mischien cZech republic?)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat hoop ik.
als ze dat gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08-2024
Ik wil ook graag meedoen, ben ook al lid, maar mn hoogste tank is nog maar Tier 5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
DutchFLC schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:17:
Ik wil ook graag meedoen, ben ook al lid, maar mn hoogste tank is nog maar Tier 5...
Ff doorstampen naar hogere tiers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-09 17:48

drice

Loading...

Ik ben benieuwd. Waar is er behoefte aan qua lines dan kan ik daar rekening mee houden.

ps clan request gestuurd

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Heeft het trouwens geen zin om ook al mensen met lagere tiers mee te laten doen ? Als ik het goed lees kun je vanuit de clan gewoon een 2e team mee laten doen mist ze tier 5 of hoger zijn. Zeker aan het begin zul je in 'slechte' provincies misschien nog wel iets kunnen doen en je ziet iig al hoe alles werkt. Schadelijk voor het team is het volgens mij niet en met veel geluk kan het nog wel eens nuttig zijn.
Maar bovenstaande is vooral afhankelijk van hoeveel clans er mee gaan doen en hoeveel er al tier 8+ conmpanies vol kunnen maken. Als ik kijk bij de company battles zou ik er niet raar van opkijken als er nog wel meer van die tier 5/6/7 teams rond rijden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daar moet je even met kaap en usertmp en kouzu overleggen.
die regelen het nu een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 09:48
redwing schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:23:
Maar bovenstaande is vooral afhankelijk van hoeveel clans er mee gaan doen en hoeveel er al tier 8+ conmpanies vol kunnen maken. Als ik kijk bij de company battles zou ik er niet raar van opkijken als er nog wel meer van die tier 5/6/7 teams rond rijden.
Company battles (vooral de 'open' companies) lijken me niet helemaal representatief voor Clan wars, maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
zit nu dus even te kijken naar wat voor clans er denken dat ze hieraan mee willen doen.

Zie een clan inschrijven voor 3 provincies waarvan de leader wel 7 battles gespeeld heeft :P
Dat wordt echt een traumatische ervaring voor ze :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Sanch schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:29:
[...]
Company battles (vooral de 'open' companies) lijken me niet helemaal representatief voor Clan wars, maar dat kan aan mij liggen.
Klopt, alleen denk ik wel dat het een idee kan geven van hoeveel clans er nu echt zijn die al genoeg high-tier mensen hebben. En als ik naar die battles kijk valt het me altijd mee hoeveel er zijn en ook hoeveel er echt gevuld zijn. Ook als GoT clan hebben we nog redelijk vaak wins terwijl we meestal niet eens aan de 90 punten komen (de keren dat ik er bij zat eerder 75-80)

Daarnaast zie ik er geen nadelen in om het te proberen dus als er genoeg mensen te vinden zijn kan een 2e team geen kwaad.

Wat ik trouwens nog niet helemaal snapte is of je nu bij het bepalen van de aanval al aan moet geven welke tanks/players er precies gaan spelen of dat je dat nog kunt kiezen op het moment dat het gevecht moet beginnen?

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Het is wel zo leuk als mensen met een lagere tier inderdaad ook de kans zouden kunnen krijgen. Dat we een primaire target hebben waar de mensen met tanks van enige betekenis in spelen. En een secundaire target waar gewoon voor de lol gespeeld wordt.

Het blijft tenslotte een spel wat je voor de fun speelt.

Al heb ik nog geen flauw idee hoe het met de tokens en andere dingen zit. Heb er nog niks van gelezen.

[ Voor 14% gewijzigd door Donderpoes op 19-05-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
ik weet niet of dat niet schadelijk kan zijn voor het 1e team dan zeg maar.. zou wel leuk zijn (desnoods als afleiding, zet je het lage tier team in op een HOGE dure provincie zodat andere clans hun goede team daar ook op sturen en je de lage kan pakken met je hogere tier team ofzo...

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Donderpoes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:52:
Het is wel zo leuk als mensen met een lagere tier inderdaad ook de kans zouden kunnen krijgen. Dat we een primaire target hebben waar de mensen met tanks van enige betekenis in spelen. En een secundaire target waar gewoon voor de lol gespeeld wordt.

Het blijft tenslotte een spel wat je voor de fun speelt.

Al heb ik nog geen flauw idee hoe het met de tokens en andere dingen zit. Heb er nog niks van gelezen.
Volgens mij ben je sowieso dan tokens kwijt aan lagere tier tanks en daarnaast de grote kans het gebied kwijt te raken aan anderen. Klinkt lullig, maar ik zou CW's bewaren voor T8 en hoger. Lagere tiers kunnen wel in platoons e.d. meedoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:06:
[...]

Volgens mij ben je sowieso dan tokens kwijt aan lagere tier tanks en daarnaast de grote kans het gebied kwijt te raken aan anderen. Klinkt lullig, maar ik zou CW's bewaren voor T8 en hoger. Lagere tiers kunnen wel in platoons e.d. meedoen
Voor zover ik het begrepen heb met het even snel doorlezen krijgt elke tier5+ tank een token. 15 extra tier 5/6/7 tanks levert dus ook 15 tokens op. Als je daarmee een ander gebied aanvalt/verdedigt dan met de main force (tier 8+) lopen ze elkaar niet in de weg en levert het ook geen nadelen op.

Maar ik kan het mis hebben, ik heb net een half uurtje het hele verhaal doorgelezen en verder heb ik er de balle verstand van :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
redwing schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:11:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb met het even snel doorlezen krijgt elke tier5+ tank een token. 15 extra tier 5/6/7 tanks levert dus ook 15 tokens op. Als je daarmee een ander gebied aanvalt/verdedigt dan met de main force (tier 8+) lopen ze elkaar niet in de weg en levert het ook geen nadelen op.

Maar ik kan het mis hebben, ik heb net een half uurtje het hele verhaal doorgelezen en verder heb ik er de balle verstand van :+
Als dat zo is heeft het wel iets meer voordeel om lage tier tanks te spelen. Alsnog kunnen ze weinig doen als de tegenpartij met T8/9/10 komt. Lijkt mij niet leuk spelen om op die manier te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
draws uitlokken :P
STEL dat je 1 battle kunt winnen omdat andere clans hetzelfde doen en andere clans mioschien niet weten wtf ze mee bezig zijn. Dan maakt dat de 20 loses voor mij wel weer goed. :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
wel een goed idee.
De Main tanks op 1 punt, en dan nog 1 op een andere plek die nog leeg is of waar maar 1 slechtere clan staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
patrickos85 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:20:
[...]

Als dat zo is heeft het wel iets meer voordeel om lage tier tanks te spelen. Alsnog kunnen ze weinig doen als de tegenpartij met T8/9/10 komt. Lijkt mij niet leuk spelen om op die manier te verliezen
Klopt, maar aangezien het nog niet bekend is hoeveel clans er nu precies mee doen en hoe het zit met hun tiers tanks kan het geen kwaad om er iig eens naar te kijken.
Ik las trouwens ook ergens dat plannen hadden om er provincies in te stoppen waar je alleen met lagere tiers mag spelen. Volgens mij zit dit er nog niet in, maar het zou het wel leuker maken. Ik hou er wel van om met verschillende tanks rond te rijden.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
There are no vehicle or tier limitations on the Global Map. Nevertheless, World of Tanks plans to add special gameplay elements that will diversify vehicle usage.
denk wel dat dit nog even gaat duren. Zou wel leuk zijn (bijvoorbeeld ook alleen light/med battles etc)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
Ach toen ik dit las op de WoT site had ik wel zoiets van het gaat nog druk worden op de world map :P :
At the moment there are over 1400 clans on the EU-server. With the launch of the Ultimate Conquest their representatives will be able to fight on the Global War Map to gain control over provinces thus providing their clans with regular income.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Je kunt wel de verschillende tanks opzoeken van de verschillende clans (handmatig that is). Dan zie je wel een aantal clans zoals wij, niet heel veel spelers maar ook niet bijster veel hoge tiers :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
psychoclown schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:30:
Je kunt wel de verschillende tanks opzoeken en van de verschillende tanks (handmatig that is).
sorry, maar ik kan echt niets maken van deze zin :P.

Je kunt de tanks van de tanks opzoeken?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
1 tanks zal wel clans moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Sanch schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:29:
Ach toen ik dit las op de WoT site had ik wel zoiets van het gaat nog druk worden op de world map :P :

[...]
Als je dan echter even door de clanlijst heen scrolled zijn er 500 clans met 15 man of meer en zijn er maar +/- 140 die meer dan 50 man hebben. Nu lijkt mij dat laatste getal zo ongeveer het minimum wat je moet hebben om dagelijks 15 man online te hebben (uitzonderingen daar gelaten)

Nu weet ik niet in hoeveel stukjes de map is opgedeeld (daar kon ik nog niet echt wijs uit komen ;) ), maar ik zou er niet raar van opkijken als je de eerste weken nog wel her en der een battle kunt winnen met tier 5/6/7 teams.

[ Voor 18% gewijzigd door redwing op 19-05-2011 14:39 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
dus vanavond om 19:00 gaat het los? ik ben beschikbaar :P

Verder zie ik dat er al clans bepaalde dingen claimen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
themac1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:33:
[...]

sorry, maar ik kan echt niets maken van deze zin :P.

Je kunt de tanks van de tanks opzoeken?
Raak teveel afgeleid op mumble als mensen mij van alles vragen ;)
redwing schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:36:
[...]

Als je dan echter even door de clanlijst heen scrolled zijn er 500 clans met 15 man of meer en zijn er maar +/- 140 die meer dan 50 man hebben. Nu lijkt mij dat laatste getal zo ongeveer het minimum wat je moet hebben om dagelijks 15 man online te hebben (uitzonderingen daar gelaten)
Precies, daarnaast zijn er ook een aantal clans die al claims hebben ingediend met maar 24 mensen en niet iedereen met tier 8 of hoger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond om 19:00 beginnnen?
of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 18:33

skoozie

SCSI

Hoeveel man hebben we met tier8(+) tanks? hebben we er daar ruim genoeg voor voor de CWs? ik zit nog lekker met tier5jes te klooien en volgende week wss een KV-3 en SU100 (als de credits uitkomen..) dus voor mij nog niet haalbaar maar wel leuk om te volgen!

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 15-09 19:34
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:40:
of heb ik het mis?
Dat heb je mis. De tijd ligt aan de provincie die we gaan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
zit tussen de 19:00 en 22:30 als ik het een beetje goed bekeken heb.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
User, misschien handig als je de genen die meedoen een pm stuurt met de tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Is het geen idee om ergens een forum te maken wat van de buitenwereld afgesloten is?

Hoeft niet alles hier via pm te gaan en is ook wat overzichtelijker, dan alles in 1 topic te pompen.

Kunnen we daar ook gelijk de stats dumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
dat zou handig zijn, mijn KT staat klaar om geroflstomped te worden door een is-7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok als ik om 1900 online ben is het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:59

wontcachme

You catch me? No you wont

Net lekker Reaper en Master gunner behaald met de M37. Reaper zelfs al de 2e keer op rij met dit ding. En vijf kills met allemaal one shot en in een keer raak :o

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er een andere topic komt wil dan iemand het zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:40:
of heb ik het mis?
Dat ligt eraan welke province, elke province heeft een eigen tijd (prime time) en op die prime time + 30 minuten wordt een battle gevochten (als er een is). We weten nog niet precies welke province(s) we willen claimen :)
themac1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:44:
zit tussen de 19:00 en 22:30 als ik het een beetje goed bekeken heb.
Tussen 16:30 en 22:30 dan, voor zover ik zag zijn er 2 provinces met 16:00 prime time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
wel netjes dat ze veschillende tijden hebbe. Kun je een province zoeken die bij je tijd past :D

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Donderpoes schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:47:
Is het geen idee om ergens een forum te maken wat van de buitenwereld afgesloten is?

Hoeft niet alles hier via pm te gaan en is ook wat overzichtelijker, dan alles in 1 topic te pompen.

Kunnen we daar ook gelijk de stats dumpen :)
Daar zijn we ook al mee bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Houdt het aub wel nuttig en ontopic het is hier geen chatbox, slowchatten doen we maar op mumble/msn/ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
*Waarschijnlijk*, *heel waarschijnlijk* wordt er rond half 7 een battle gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Ben om 19:00uur wel online , maar zoals gezegd is Tier 5 mn hoogste klasse. Zie wel wat er gebeurd , als ik nodig ben komt de invite vanzelf wel ;-p

ps: Als er iemand is die mij even via een PM kan uitleggen hoe ik dat Mumble aan de praat krijg ben ik weer blij. Progamma werkt , moet alleen nog "jullie" server zien te vinden :-)

edit: 18:30 lukt ook wel

[ Voor 4% gewijzigd door DutchFLC op 19-05-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
psychoclown schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:05:
[mbr]Houdt het aub wel nuttig en ontopic het is hier geen chatbox, slowchatten doen we maar op mumble/msn/ingame.[/]
:+

Vanavond ga ik met vriendin naar de bios toe. Jammer genoeg kan ik dus niet meedoen. Ik wens jullie allen alvast sterkte toe met de battles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
User.tmp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:57:
[...]

Daar zijn we ook al mee bezig. :)
Ik kan wel ff een simpel phpBB ding neerzetten bij de stats site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
User.tmp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:07:
*Waarschijnlijk*, *heel waarschijnlijk* wordt er rond half 7 een battle gedaan.
Jammer. dat ga ik niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-09 09:29
Ik ga dat ook niet redden helaas. Morgen kan ik zo ongeveer de hele dag, maar vanavond zit ik volgeboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
half 7 is dan ook niet echt primetime voor de meeste van ons. Ik probeer wel online te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
is inderdaad wel een beetje een MEH tijd... :P Ik probeer ook wel online te zijn voor het geval we mensen te kort komen.

We gaan dus oost europa in? :P

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Quantor schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:39:
half 7 is dan ook niet echt primetime voor de meeste van ons. Ik probeer wel online te zijn.
Idd, dan zit ik nog in de trein. Half 8 zou beter zijn :P
Misschien 2 plekken, waarvan 1 voor de mensen die wat later zijn? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Psycho.. Ik heb je PM gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
hexta schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:41:
[...]

Idd, dan zit ik nog in de trein. Half 8 zou beter zijn :P
Misschien 2 plekken, waarvan 1 voor de mensen die wat later zijn? :P
half 8 komt mij ook veel beter uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Weer eens wat anders dan oost europeanen die hierheen komen :+

Maar hoe weet ik of ik ben geselecteerd voor de clan war? Ik heb gisteravond al een PM gestuurd over mijn volledig geupgrade T20 maar niks gehoord nog

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebeekje
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 12:10
themac1983 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:40:
is inderdaad wel een beetje een MEH tijd... :P Ik probeer ook wel online te zijn voor het geval we mensen te kort komen.

We gaan dus oost europa in? :P
hoe kun je dat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wontcachme schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:17:
[...]

Weer eens wat anders dan oost europeanen die hierheen komen :+

Maar hoe weet ik of ik ben geselecteerd voor de clan war? Ik heb gisteravond al een PM gestuurd over mijn volledig geupgrade T20 maar niks gehoord nog
Wij weten zelf ook nog niet bijster veel. Het enige wat we weten is dat we gebieden geclaimed hebben die om 20:30 moeten battlen. Indien er meerdere clans op het stukje zitten.

Als je een Tier 8 hebt, moet je sowieso spelen. Als er te weinig mensen zijn, (waar het nu op lijkt) moeten de mensen met Tier 7 ook spelen.

We hebben nu 2 plekken in gedachten. De ene plek is al geclaimed, maar de andere plek is gebugged en daar kan niemand landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Laatst online: 06:49
Kan wel komen om 20:00 met mijn Tiger 1 maar tja nog geen Tier8

[ Voor 7% gewijzigd door bdevogt op 19-05-2011 16:37 ]

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchFLC
Tijd voor een domme vraag :p

In Tier 8 of 9 zitten toch helemaal geen snelle tanks? Er moet toch ook gescout worden?

einde domme vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
DutchFLC schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:39:
In Tier 8 of 9 zitten toch helemaal geen snelle tanks? Er moet toch ook gescout worden?
Tijd voor een beknopt antwoord

Jawel. :)

Einde beknopt antwoord.

[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 19-05-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanch
De Tier 9 mediums zijn best snel, in ieder geval de T-54 :P

De IS-7 (tier 10 heavy) rijdt ook 50 km/h dus best snel...

[ Voor 37% gewijzigd door Sanch op 19-05-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
btw, waarom is de aanval nog niet gesplaatst? is daar een speciale reden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bugs. Een gedeelte van onze tactiek is uitgevoerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
User.tmp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:42:
Bugs. Een gedeelte van onze tactiek is uitgevoerd. :)
F5 :) _/-\o_

Even ter verduidelijking, we zitten nu op UTC+2 als ik het goed heb?

[ Voor 18% gewijzigd door hexta op 19-05-2011 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Nee, de tijden zijn aangepast aan de tijdzone. :)

Battletijden

2x battle om half 9.

Edit: ALLES wordt uit de kast getrokken. Van iedereen die Tier 7 of hoger heeft wordt geacht dat hij/zij vanavond rond kwart voor 8, 8 uur om Mumble is.

[ Voor 46% gewijzigd door User op 19-05-2011 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
sweet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:22

rapture

Zelfs daar netwerken?

Tier 7 guns zullen ook wel goed zijn? Tier 6 medium en TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
rapture schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 17:26:
Tier 7 guns zullen ook wel goed zijn? Tier 6 medium en TD.
Groot kans dat je hard snel dood gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik zal er zijn met mijn tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

ik zal er proberen te zijn met mijn T20 :)

Let's get ready to mrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

Battle info

1 battle op Sand River en de ander op El Halluf.

El Halluf:
Een stel Tsjechen. Redelijke spelers, tier 7/8/9

Sand River:
Een stel Polen/Tsjechen. Redelijke tot goeie spelers. Tier 8/9/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Laatst online: 15-09 09:29
Toch jammer dat ik er niet bij kan zijn. Ik zal het met de verhalen moeten doen. Wel veel screenshots maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
Als iemand mij ff 2miljoen credits doneert en 7k exp dan heb ik ook tier 8 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer wordt de team gesplits?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe ziet d map van el halluf er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
die 2 bergen met een dal ertussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok is goed
maar ik ga zo ik hoop dat ik rond 8 uur er ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Premium tanks kunnen ook mee doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zit ik met m'n VK3601 en Su85.. :(

Sterkte heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik in mijn vk 4502 of de king tiger of de gw panther

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluissie
  • Laatst online: 20-08 20:45
S6 vanavond ben rete benieuwd hoe het gaat ( gaat nu snel verder grinden) ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marvin-
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-08 20:39
Ik heb me aangemeld, nu alleen nog wachten.. heb nu T29, nog even grinden tot tier X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Toch maar besloten om arty ook te spelen. Heb me maar even een T57 aangeschaft en de kills stromen binnen! De Marder II verkoop ik niet meer. Wat een lol kun je met die TD hebben. Slim spelen met een dik kanon levert me elke ronde wel een paar kills op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xCell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-07 21:42
Jammer dat Kaap me 'per ongeluk' uit de clan heeft gezet ;)

Zonder gekkigheid, om één of andere vage reden ben ik geen lid meer van de GoT-clan en is het niet mogelijk om voor a.s. zaterdagochtend een clan te joinen... Iemand die hier meer vanaf weet?

Afbeeldingslocatie: http://img52.imageshack.us/img52/6462/screencvr.th.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door xCell op 19-05-2011 19:07 ]

if it ain't broke, break it and learn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dat is gedaan om teamswitchen te voorkomen. Als wij tegen iemand willen spelen die Tier 7 tanks heeft, en zij zien dat wij tier 9 hebben. Zouden ze gewoon een paar man kunnen inroepen van hun alliance die een Tier 10 tank hebben.

Belangrijk

Iedereen die vanavond mee doet, mee wil doen:
MUMBLE

DM mij voor details.

[ Voor 18% gewijzigd door User op 19-05-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 14:41

Poekie McPurrr

Mreoww~

Veel succes!! *O*

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drice
  • Laatst online: 15-09 17:48

drice

Loading...

woohoo eerste win voor Drice :D
Technical Victory

Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0SmOkE0o
  • Niet online
drice schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:32:
woohoo eerste win voor Drice :D
Technical Victory
Ja je hebt ons TROTS gemaakt... nu wachten op 21:07 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Harde faal.

We maakten 1 foutje.

We vielen aan.

[ Voor 66% gewijzigd door User op 19-05-2011 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Het was weer leuk. Eerste potje Clan War keihard verloren. Heb nog 13 schoten gelost maar 0,0 schade veroorzaakt. De company battle was ook leuk. maar de keuze hebben tussen een lowe die mijn overgebleven 136 (van de 1100) hp van achteren eraf schiet of een IS3? van voren, kies ik toch voor de IS3. Nobody schiet mij in mijn kont. Niet nadat ik zigzaggend de map ben doorgegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
Goed werk heren! Nog paar dagen en dan ben ik ook tier 8 en doe ik graag mee ;-).

Edit: Een mooi stukje woestijn om bruin te worden. Misschien even airco installeren in de tank!

[ Voor 37% gewijzigd door harmen1987 op 19-05-2011 21:53 ]

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!