'k heb 2 laptops klaar liggen....1 met touch screen..en 1 zonderVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:45:
Ik heb hier een mooie harde schijf liggen waarop e.e.a getest kan worden. Ik ben dan ook best benieuwd
Ja, de overige hardware is er ook
Verwijderd
Dat touch hoeft niet zo van mij. Leuk dat ze het in opzet in Windows 7 hadden zitten, maar het was eerlijk gezegd alleen maar ontzettend irritant i.c.m. de Wacom. Ik moest alles eerst uitzetten voordat het naar wens werkte, ik was heel even bang dat ik na mijn dure upgrade alsnog niet fatsoenlijk kon tekenenTheVMaster schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:45:
'k heb 2 laptops klaar liggen....1 met touch screen..en 1 zonder
Maar goed, dit is allemaal nog wat meer in basis al zo bedoeld, dus we gaan het zien

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2012 22:48 ]
Alleen gebruikte amper iemand W3.11 serieus. En de verandering is nu veel groter.TheVMaster schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:38:
[...]
Ach..ik sprak afgelopen weekend een goede Microsoft-vriend en die vertelde mij dat de overgang van Windows 7 naar 8 te vergelijken was met de overgang van Windows 3.11 naar Windows 95....ook een compleet andere interface/manier van werken.....en in die tijd (pff...17 jaar geleden) was het ook al zo'n 'gedoe'....en die interface gebruiken we totop de dag van vandaag![]()
Dus waar zeurt iedereen over...
Maar we zullen zien..
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Mwa velen gebruikten 3.11 toch wel? Ja vergeleken met nu gebruikte in 96 ook niemand het internet. Maar degenen die er bij waren gebruikten het, met 3.11 net zo, of zit ik er naast?
mwaaah....ben ik niet met je eensHelp!!!! schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 22:59:
[...]
Alleen gebruikte amper iemand W3.11 serieus. En de verandering is nu veel groter.
Maar we zullen zien..
Ach..ik vind het wel lekker werken....was ook zo gewend aan iOS, wat mij met windows 8 fijner lijkt...is de mogelijkheid om twee vensters naast elkaar te draaien in de Metro-interface...SUPER vinding!
Wij gebruikten thuis Windows 1.0 alSjah schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 23:15:
Mwa velen gebruikten 3.11 toch wel? Ja vergeleken met nu gebruikte in 96 ook niemand het internet. Maar degenen die er bij waren gebruikten het, met 3.11 net zo, of zit ik er naast?
Ik kan niet wachten...het einde van de desktop/laptop zoals we die kennen is in zicht. Binnen nu en een jaar of 5 zal de 'tablet'-achtige computer de overhand krijgen en over een paar jaar lachen we om het 'gezeur' zoals ik dat nu ervaar over de Metro-interface...
[ Voor 39% gewijzigd door TheVMaster op 29-02-2012 00:50 ]
Ik ben benieuwd. Een andere manier van werken wordt voornamelijk de manier waarop we werken. Ik vind wel dat MS een paar interessante ideën heeft over computer gebruik en dan met name over het naadloos switchen tussen mobiel en thuisgebruik. Ik denk dat Windows 8 het begin is van dat idee. Ik heb een Windows Phone en qua touch bediening vind ik het echt een te gek systeem. Daar is Metro echt wel oké imo. Ik denk ook wel dat vergeleken met de developer preview er echt wel is nagedacht over ons muis boys and galls... Altans dat hoop ik. Ik verwacht niet dat MS ons met een verwarrend systeem gaan opzadelen. Ik denk en hoop dat het wel wat meer richting elkaar gaat de desktop omgeving die we gewend zijn en Metro als extra erbij. Beetje zoals OSX ook al een beetje doet maar dan meer gericht op de toekomst en ons toekomstig gebruik van computers in welke vorm dan ook.
Ik zal niet snel een PC opgeven. Maar het lijkt er op dat de toekomst gewoon mobieler wordt. En ja tiles in Metro zijn nu vierkante vlakjes. Niet bijzonder mooi ofzo maar wel doeltreffend. Je kunt er best veel korte info in kwijt en is wel heel moeilijk om naast te drukken. Het is nog niet alles maar het is relatief ook nieuw. Geef het wat tijd en het zou best helemaal te gek kunnen zijn. Ik kan me in elk geval voor een casual gebruiker eigenlijk op dit moment geen duidelijker systeem bedenken. En de desktop zoals we die kennen schijnt gewoon te blijven bestaan.
Ik zal niet snel een PC opgeven. Maar het lijkt er op dat de toekomst gewoon mobieler wordt. En ja tiles in Metro zijn nu vierkante vlakjes. Niet bijzonder mooi ofzo maar wel doeltreffend. Je kunt er best veel korte info in kwijt en is wel heel moeilijk om naast te drukken. Het is nog niet alles maar het is relatief ook nieuw. Geef het wat tijd en het zou best helemaal te gek kunnen zijn. Ik kan me in elk geval voor een casual gebruiker eigenlijk op dit moment geen duidelijker systeem bedenken. En de desktop zoals we die kennen schijnt gewoon te blijven bestaan.
Verwijderd
Kan iemand de downloadlink(s) van de vandaag uit te komen W8 geven zodra die er is(zijn)?
Verwijderd
Metro is gewoon een goed idee. Ik gebruik de developer preview al als belangrijkste os op mijn desktop. De snelheid en vooral hyper-v zijn daarvoor de belangrijkste redenen. Vanmiddag ga ik dan ook zeker de cp downloaden en installeren.
De verdwijning van het start menu is voor mij geen probleem, het metro start scherm werkt voor mij sneller dan het start menu, wat eigenlijk sinds Vista enkel nut heeft vanwege de search optie, die optie gebruik ik het meest om applicaties te starten.
De verdwijning van het start menu is voor mij geen probleem, het metro start scherm werkt voor mij sneller dan het start menu, wat eigenlijk sinds Vista enkel nut heeft vanwege de search optie, die optie gebruik ik het meest om applicaties te starten.
Destijds hadden de meeste mensen een PC met gewoon DOS erop. Je kreeg 3.11 er soms wel bij. In de praktijk gebruikte maar weinig mensen 3.11 echt serieus. Dat was in ieder geval in mijn omgeving zo. Ook omdat het toenmalige pc park er vaak niet krachtig genoeg voor was.TheVMaster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 00:46:
[...]
mwaaah....ben ik niet met je eensken hele volksstammen die toch behoorlijk fanatiek met Windows 3.11 in de weer waren.....weet niet of de verandering nu zo gigantisch veel groter is. De verandering raakt in aantallen inderdaad meer mensen aangezien er heel wat meer mensen een computer hebben dan 17 jaar geleden....
Ach..ik vind het wel lekker werken....was ook zo gewend aan iOS, wat mij met windows 8 fijner lijkt...is de mogelijkheid om twee vensters naast elkaar te draaien in de Metro-interface...SUPER vinding!
[...]
Wij gebruikten thuis Windows 1.0 almaar goed....in die tijd zat je wel 'vaker' in DOS, veel games waren ook DOS based. Moet zeggen dat ik in de tijd van Windows 95 ook nog vaak in DOS zat ivm games..maar afgezien van het feit of veel mensen het wel of niet gebruikten: De interface verandering was wel vergelijkbaar....het hele OS is voor wat betreft gebruikerservaring op de schop gegaan, althans zo lijkt het als we naar de DP kijken.
De stap van een command prompt naar een grafische user interface is heel groot en nuttig. En daarom door vrijwel iedereen als een onomstreden verbetering ervaren.
Denk dus dat de stap Dos -> W 3.11 heel wat minder omstreden was dan W7->W8 metro.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Voor mensen die straks een mooie dualboot willen maken en je weet niet precies hoe?
Zie http://blog.concurrency.c...-vhd-using-windows-setup/
Simpele uitleg voor een dualboot setup met Windows 8 in een VHD disk!
Zie http://blog.concurrency.c...-vhd-using-windows-setup/
Simpele uitleg voor een dualboot setup met Windows 8 in een VHD disk!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Windows 8 Consumer Preview Product Guide for Business
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=28970
De pagina waar hij komt:
http://windows.microsoft.com/windows-8/consumer-preview
Windows 8 Hardware Certification Requirements
MSDN: Windows 8 Hardware Certification Requirements
http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=28970
De pagina waar hij komt:
http://windows.microsoft.com/windows-8/consumer-preview
Windows 8 Hardware Certification Requirements
MSDN: Windows 8 Hardware Certification Requirements
[ Voor 30% gewijzigd door abusimbal op 29-02-2012 11:01 ]
Twee vragen:
- Is er een nadeel aan het installeren op een VHD (zie post Pedr0) ten opzichte van op aparte partitie?
- Ik heb op m'n PC eerst Windows 7 geïnstalleerd, en daarna Ubuntu. Als ik nu boot, kom ik dus in de Ubuntu boat loader GRUB terecht.
Als ik nu vanavond Windows 8 ga installeren, zal die dan die GRUB boot loader overriden? En zal ik daardoor enkel in Windows 7 en 8 kunnen booten, maar niet in Ubuntu?
- Is er een nadeel aan het installeren op een VHD (zie post Pedr0) ten opzichte van op aparte partitie?
- Ik heb op m'n PC eerst Windows 7 geïnstalleerd, en daarna Ubuntu. Als ik nu boot, kom ik dus in de Ubuntu boat loader GRUB terecht.
Als ik nu vanavond Windows 8 ga installeren, zal die dan die GRUB boot loader overriden? En zal ik daardoor enkel in Windows 7 en 8 kunnen booten, maar niet in Ubuntu?
Dan mag mijn vraag vast ook wel. Truecrypt heeft mijn gehele HDD encrypted. Kan ik dan gewoon Windows 8 apart installeren naast Windows 7 op een aparte partitie of in een VHD zonder dat Truecrypt moeilijk doet?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Windows Consumer Preview ready for launch
http://winunleaked.tk/2012/02/wcp-ready-for-launch/
http://winunleaked.tk/2012/02/wcp-ready-for-launch/
Countdown timer naar de verwachte tijd van release
[ Voor 3% gewijzigd door Asgaro op 29-02-2012 12:12 ]
A mooi nog 1,5 uur. Dan kan ik de Developer Preview gaan vervangen
Ik vond de Developer Preview al prima, als je metro uitschakelt dan.
☀️ 2220Wp | 🚗 Hyundai Ioniq Electric 28kWh | 🌬️ Ventilatie WTW | 🤖 Home Assistant
Ik ben vooral ook benieuwd naar de nieuwe Visual Studio die vandaag wordt voorgesteld. Dat dit gelijktijd gebeurt, wijst nogmaals op de belangrijke rol van apps in het Windows 8 verhaal.
is er trouwens ook al iets bekend van de release datum ?
want ik ben vanplan dit jaar een nieuwe pc aan te schaffen en daar wil ik dan wel Windows 8 op draaien als die dit jaar nog uit komt.
Ga de preview zeker even bekijken en testen of onze bedrijf software erop draait.
kan hem toch op een 2e partitie zetten ? zodat ik windows 7 en windows 8 naast elkaar kan draaien ?
want ik ben vanplan dit jaar een nieuwe pc aan te schaffen en daar wil ik dan wel Windows 8 op draaien als die dit jaar nog uit komt.
Ga de preview zeker even bekijken en testen of onze bedrijf software erop draait.
kan hem toch op een 2e partitie zetten ? zodat ik windows 7 en windows 8 naast elkaar kan draaien ?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Binnen een uur ongeveer komt de beta online.Pykow schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:17:
is er trouwens ook al iets bekend van de release datum ?
Hij vraagt echter naar de release datum. Ik vermoed de RTM versie. Die is nog niet bekend.shadowman12 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:19:
[...]
Binnen een uur ongeveer komt de beta online.
[ Voor 5% gewijzigd door Gé Brander op 29-02-2012 14:22 ]
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Wat voor file is een ESD file?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Een google op Microsoft ESD geeft Electronic Software Distribution en een hoop over automatische uitrol voor servers. zie http://www.microsoft.com/...ess/1996/may96/esdpr.mspx
[ Voor 10% gewijzigd door Caelorum op 29-02-2012 14:32 ]
Hiermee kan je een vorige versie van windows updaten.
Iets meer info zou fijn zijn.tjtristan schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:34:
[...]
Hiermee kan je een vorige versie van windows updaten.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ehh... Volgens mij was dat al eerder begonnenTheVMaster schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:37:
Het aftellen is begonnenn.....
Ik tel al een jaar lang af
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waarschijnlijk zullen de servers van MS behoorlijk om hun gat liggen zodra ie er is.
Wil iemand hem het usenet op slingeren?
Gaat waarschijnlijk sneller dan wachten via MS.
Verder benieuwd hoe deze CP is.
Hopelijk stabiel genoeg voor vast gebruik, dan kan de laptop daar lekker op draaien.
Hopelijk stabiel genoeg voor vast gebruik, dan kan de laptop daar lekker op draaien.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik herinner me dat ik de Windows 7 preview ook meteen kon gebruiken als vast OS, dus die kans zit er wel in.HellStorm666 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:41:
Waarschijnlijk zullen de servers van MS behoorlijk om hun gat liggen zodra ie er is.
Was de preview toen geen Release Candidate in plaats van een beta?Aegir81 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:42:
[...]
Ik herinner me dat ik de Windows 7 preview ook meteen kon gebruiken als vast OS, dus die kans zit er wel in.
Yep heb ook zo met 7 gewerkt,ben benieuwd naar 8
Denk het niet: https://tweakers.net/meuk...eta-customer-preview.htmlX_lawl_X schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:44:
[...]
Was de preview toen geen Release Candidate in plaats van een beta?
Ik gebruikte destijds ongeveer elke leak van Windows 7. En vanaf het begin vond ik het allemaal stabieler en sneller dan Windows Vista (hoe kan het ook anders ;-)) Zelf ben ik al sinds september een zeer tevreden preview gebruiker en heb derhalve zeer veel verwachtingen van de CP.X_lawl_X schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:44:
[...]
Was de preview toen geen Release Candidate in plaats van een beta?
En hier de 32 bit variant > http://t.co/CG2zZMxo
Ik heb wel mijn twijfels of dit de juiste is, heb nooit van een .esd gehoord ...
http://live.theverge.com/...Preview_event_at_MWC_2012
Live image and text feed van Microsoft's event. Zonet begonnen precies. Site is al wat traag
edit
Wikipedia: VHD (file format)
Ik ga persoonlijke toch voor aparte partitie. Installatie via VHD lijkt niet zoveel voordelen te hebben.
Live image and text feed van Microsoft's event. Zonet begonnen precies. Site is al wat traag
edit
Wikipedia: VHD (file format)
Ik ga persoonlijke toch voor aparte partitie. Installatie via VHD lijkt niet zoveel voordelen te hebben.
[ Voor 39% gewijzigd door Asgaro op 29-02-2012 15:00 ]
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:01:
HALLO Waar dan???
Waar kan ik hem downlaoden??
De MWC is begonnen. Download link zal vast wel hier komen te staan zodra hij beschikbaar is.
Ik vermoed dat hij het event bedoelt: http://live.theverge.com/...Preview_event_at_MWC_2012Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:01:
HALLO Waar dan???
Waar kan ik hem downlaoden??
Is dit event niet live te volgen via internet gewoon... via beeld? ;-)Aegir81 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:02:
[...]
Ik vermoed dat hij het event bedoelt: http://live.theverge.com/...Preview_event_at_MWC_2012
Nee : http://www.windows8news.c...st-windows-8-beta-launch/willempjuh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:04:
[...]Is dit event niet live te volgen via internet gewoon... via beeld? ;-)
Nee. Ook gezocht, maar het antwoord is dat Microsoft heeft besloten dit event niet te livestreamen.
willempjuh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:04:
[...]
Is dit event niet live te volgen via internet gewoon... via beeld? ;-)
Nu nog de versie in .ISO-formaat...
En de forum records worden terug verbroken: Most users ever online was 2,285, Today at 10:04 PM.
Bij http://forums.mydigitallife.info/index.php
Dank voor je reactie. Vreemde actie eigenlijk...jurriendijkstra schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:05:
Nee. Ook gezocht, maar het antwoord is dat Microsoft heeft besloten dit event niet te livestreamen.
[...]
*tsja* die .esd's zijn ook degene die canouna post en die heeft het meestal wel bij het goede einde (al heb ik ook geen idee wat ik met een .esd moet)Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:05:
[...]
Tis weer zo'n esd file , ik wil de iso.
Nog 39 minuten downloaden!
Ik had hem binnen, maar kan er niks mee!Yanze schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:07:
[...]
*tsja* die .esd's zijn ook degene die canouna post en die heeft het meestal wel bij het goede einde (al heb ik ook geen idee wat ik met een .esd moet)
Nog 39 minuten downloaden!
Waarom download je hem?

Heeft iedereen zo'n snelle verbinding? Ik zit te downloaden tegen 300 kb/s

Ja, 2.5MB/sec. En waarom? Omdat het kanbiglia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:10:
[...]
Waarom download je hem?![]()
Heeft iedereen zo'n snelle verbinding? Ik zit te downloaden tegen 300 kb/s
als ik thuis ben van mn werk zoek ik de iso wel ff op
ik gok op downloaden rond 4 uur...
60 TB can not be enough
dat commentaar op die blog is ook te droog...
And now some funky wah-wah world music. A flute solo just went down.
60 TB can not be enough
Kheb ze side by side openstaan:freak1 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:18:
dat commentaar op die blog is ook te droog...
"Ah, the announcer has just said the show will begin shortly. Here we go! by Roger Cheng 3:18 PM"
Heeft iemand ervaring met wat er gebeurt als ik Windows 8 Consumer Preview op m'n Ubuntu partitie installeer waarbij ik GRUB gebruik voor dual boot Windows 7 en Ubuntu?
Zal Windows dan automatisch het Windows dual boot scherm laten zien of zal hij alleen nog maar Windows 8 opstarten?
Zal Windows dan automatisch het Windows dual boot scherm laten zien of zal hij alleen nog maar Windows 8 opstarten?
Ik ga ook maar eens kijken hoe deze eruit ziet.
Ik heb een tijdje zitten spelen met de developers preview, maar die metro interface gaf me eerder een reden om naar een ander OS uit te kijken dan up te graden naar W8. Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik voornamelijk MS spullen (werk) maar ben absoluut niet gecharmeerd van de metro interface, prima voor op een telefoon, maar niet als OS op een PC.
Ik hoop echt dat die weer uit te schakelen is.
Ik heb een tijdje zitten spelen met de developers preview, maar die metro interface gaf me eerder een reden om naar een ander OS uit te kijken dan up te graden naar W8. Begrijp me niet verkeerd, ik gebruik voornamelijk MS spullen (werk) maar ben absoluut niet gecharmeerd van de metro interface, prima voor op een telefoon, maar niet als OS op een PC.
Ik hoop echt dat die weer uit te schakelen is.
De wallpapers zijn al te downloaden... http://www.neowin.net/new...ed-available-for-download
@Timons103: als je het op de Ububtupartitie installeert dan zal Windows 8 Ubuntu overschrijven.
@Timons103: als je het op de Ububtupartitie installeert dan zal Windows 8 Ubuntu overschrijven.
Niets gezegt
[ Voor 100% gewijzigd door Mils op 29-02-2012 15:25 ]
WP: Ecodan PUHZ-SW50
Laat maar.
Developer previews per ongeluk gepost.
Developer previews per ongeluk gepost.
[ Voor 92% gewijzigd door RobinS.Buisman op 29-02-2012 15:25 . Reden: Foutje, bedankt ]
DAt zijnd e developer previews niet de Consumer rpeview
Deze volgens mij ookRobinS.Buisman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:23:
Hierbij de ISO-links.
64-bit
32-bit
edit:
Aha, net iets later dan bovenstaande dus.
Volgens mij ook, waar halen jullie deze links vandaan?Caelorum schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:24:
[...]
Verwijderd
Klopt ik was alweer blij met een dooie mus.Caelorum schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:24:
[...]
Dat snap ikAegir81 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:23:
De wallpapers zijn al te downloaden... http://www.neowin.net/new...ed-available-for-download

WindowsDeveloperPreview-64bit-English.iso 8.9 MB/s - 217 MB of 3.6 GB, 8 mins left
http://wdp.dlws.microsoft...Preview-64bit-English.iso
Edit: FAAAALLL
Edit: FAAAALLL

[ Voor 6% gewijzigd door Pedr0 op 29-02-2012 15:26 ]
Dat is dus de oude en niet de nieuwePedr0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:25:
WindowsDeveloperPreview-64bit-English.iso 8.9 MB/s - 217 MB of 3.6 GB, 8 mins left
Dat is de Dev. Prev. niet de Gebruikers versiePedr0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:25:
Scientia Potentia Est
Dat is snel... je zou bijna denken dat niemand die aan het downloaden is momenteel ;-)Pedr0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:25:
die manne bij ms zullen zggen wat downloaden die nu
ik denk dat je zelfs kunt zeggen dat niemand die aan het downloaden is.willempjuh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:26:
[...]
Dat is snel... je zou bijna denken dat niemand die aan het downloaden is momenteel ;-)
60 TB can not be enough
Zijn die gasten aan het trollen ofzo?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
jup.Gunner schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:26:
Zijn die gasten aan het trollen ofzo?
60 TB can not be enough
Ok, ik had geen idee hoeveel kennis je hebt ;-)Timons106 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:25:
[...]
Dat snap ik... Daar doel ik ook niet op, ik gebruik GRUB voor de dual boot, alleen GRUB kan je alleen gebruiken in Linux en als mijn Ubuntu installatie dus wordt overschreven hoop ik wel dat het normale dual boot scherm van Windows terug komt maar dat weet ik dus niet
.
In mijn ervaring kreeg ik altijd de Windows boot loader te zien na het installeren van een nieuwe versie. Zou dus moeten goed gaan.
Toch wel jammer dat er geen webcast is van de presentatie
. Had ik graag willen zien.
"We knew of course when we did the developer preview that the UI wasn't done — lots of it wasn't done. The goal was to get it out there and get people to understand what we were after."
Ik ben blij dat ze dat zelf ook beseffen.
Ik ben blij dat ze dat zelf ook beseffen.
oh en als je links gaat posten, ook de server versie zou dan handig zijn 
dit is de officieele link btw waar de release op komt te staan
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/preview
dit is de officieele link btw waar de release op komt te staan
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-8/preview
60 TB can not be enough
From Verge
"We are really excited to be here. This is a day that's been long in coming for the Windows team. I just got a picture of the operations center where they're getting ready for the downloads. They've been up since 3 AM."
"We are really excited to be here. This is a day that's been long in coming for the Windows team. I just got a picture of the operations center where they're getting ready for the downloads. They've been up since 3 AM."
"Hey John, check this out, so many requests for the developer preview, wtf is this shit?"dafour schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:26:
die manne bij ms zullen zggen wat downloaden die nu
"That can't be, it's probably a DDOS, shut down all servers!"
En ondertussen ook graag wat CoD gameplay video's van jouVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:26:
Alleen de consumer versie posten AUB.
Ja.... Maar normaal gesproken krijg je geen GRUB, dat heb ik alleen zo ingesteld, ik weet ook niet meer waarom maar er was een reden waarom ik het in had gesteldAegir81 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:27:
[...]
Ok, ik had geen idee hoeveel kennis je hebt ;-)
In mijn ervaring kreeg ik altijd de Windows boot loader te zien na het installeren van een nieuwe versie. Zou dus moeten goed gaan.
Maar ik verwacht eigenlijk niet dat Windows dit uit zichzelf goed in zal stellen
Niemand ervaring met GRUB?
Thnx !!!
Scientia Potentia Est
Alle eer naar u
edit: 14.5 MB/s strak, heerlijk!
[ Voor 3% gewijzigd door Staatslot op 29-02-2012 15:32 ]
Google for it.Timons106 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:30:
[...]
Ja.... Maar normaal gesproken krijg je geen GRUB, dat heb ik alleen zo ingesteld, ik weet ook niet meer waarom maar er was een reden waarom ik het in had gesteld.
Maar ik verwacht eigenlijk niet dat Windows dit uit zichzelf goed in zal stellen.
Niemand ervaring met GRUB?
Windows 8 zal niet anders zijn.
Installeer het op een andere hdd, stel GRUB in als boot, wijzig de boot options en voeg Windows 8 toe, maar hoe en wat precies moet je even zoeken.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dank! Al aan het downloaden, 2% tot nu toe, snelheid redelijk stabiel
Thanks. Nu snel downloaden voordat meerdere mensen beseffen dat ze online staan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Download Windows 8 Consumer Preview via deze link? Gebruik deze product key : DNJXJ-7XBW8-2378T-X22TX-BKG7J (publiek beschikbare code). Het is aan te nemen dat het dan wat drukker gaat worden in dit topic, maar laten we afspreken dat we wel ON-TOPIC blijven... Het verzoek om download-links via UseNet en Torrents is niet nodig en ook niet wenselijk...graag achterwege laten!
Download Windows 8 Consumer Preview via deze link? Gebruik deze product key : DNJXJ-7XBW8-2378T-X22TX-BKG7J (publiek beschikbare code). Het is aan te nemen dat het dan wat drukker gaat worden in dit topic, maar laten we afspreken dat we wel ON-TOPIC blijven... Het verzoek om download-links via UseNet en Torrents is niet nodig en ook niet wenselijk...graag achterwege laten!