Indeed
Als iedereen nou stopt met downloaden, dan up ik hem wel naar usenet ofzo!
LOL, ging van 6,6MB/sec naar 1,0MB/sec nu!
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Snap ik, alleen ik heb geen Sata aansluitingen meer over en ook niet genoeg ruimte voor nog een partitieQuad schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:32:
[...]
Google for it.
Windows 8 zal niet anders zijn.
Installeer het op een andere hdd, stel GRUB in als boot, wijzig de boot options en voeg Windows 8 toe, maar hoe en wat precies moet je even zoeken.
Hier nog steeds 5.3MB/s.Pedr0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:33:
Als iedereen nou stopt met downloaden, dan up ik hem wel naar usenet ofzo!![]()
Product key is overigens: DNJXJ-7XBW8-2378T-X22TX-BKG7J
Wil je, na het installeren van Win 8, nog de GRUB behouden?Timons106 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:30:
[...]
Ja.... Maar normaal gesproken krijg je geen GRUB, dat heb ik alleen zo ingesteld, ik weet ook niet meer waarom maar er was een reden waarom ik het in had gesteld.
Maar ik verwacht eigenlijk niet dat Windows dit uit zichzelf goed in zal stellen.
Niemand ervaring met GRUB?
Zo eenvoudig zal dat niet zijn: als je Win 8 op andere partitie zal installeren, zal de Microsoft bootloader gebruikt worden. Hierdoor zal de GRUB niet verschijnen en kan je niet meer direct in Ubuntu booten.
Ik zit zelf ook nu met Ubuntu partitie, en ik herinner me dat ik dat voorhad toen ik Win Vista beta is installeerde.
Maar op internet vind je dan workarounds die alles terug oplossen. Moet je is opzoeken.
Nuja, ik heb zelf mijn Ubuntu niet meer nodig, dus die workaround om terug toegang te krijgen doe ik later wel eens.
1,5 op 32 en 64 stabiel nu met een 25mbit verbinding
Verwijderd
20 seconden na start download ging de snelheid van 950KB/s naar 102KB/sPedr0 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:33:
Als iedereen nou stopt met downloaden, dan up ik hem wel naar usenet ofzo!![]()
Edit: Ik zit weer stabiel op 1MB/s. Schijnbaar zijn de mensen met de snelste internetverbinding al klaar met downloaden

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 15:39 ]
Wil niet weten hoeveel mensen nu aan het downloaden zijn, die downloadsnelheid gaat in ieder geval omlaag 
Ik blijf nu in ieder geval stabiel 1,1MB/s op 12Mbit.
Ik blijf nu in ieder geval stabiel 1,1MB/s op 12Mbit.
[ Voor 20% gewijzigd door DiedB op 29-02-2012 15:35 ]
2,4/2,5GB.
[ Voor 15% gewijzigd door X_lawl_X op 29-02-2012 15:36 ]
Kan de gene die m al eerste binnen heeft m op het usenet gooien. .iso van de 64bit.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
liever dat iemand ook even de ISO van de server variant vind
60 TB can not be enough
Wat zijn jullie redenenen om hem zo snel mogelijk te willen installeren?
windows 8 is tof.biglia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
60 TB can not be enough
Oh maar ik heb Ubuntu ook niet meer nodig, maar jij zegt dus als ik Windows 8 over Ubuntu installeer dat ik dan weer de MS Bootloader waarin ik Windows 7 en Windows 8 kan booten terug krijg?Asgaro schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:34:
[...]
Wil je, na het installeren van Win 8, nog de GRUB behouden?
Zo eenvoudig zal dat niet zijn: als je Win 8 op andere partitie zal installeren, zal de Microsoft bootloader gebruikt worden. Hierdoor zal de GRUB niet verschijnen en kan je niet meer direct in Ubuntu booten.
Ik zit zelf ook nu met Ubuntu partitie, en ik herinner me dat ik dat voorhad toen ik Win Vista beta is installeerde.
Maar op internet vind je dan workarounds die alles terug oplossen. Moet je is opzoeken.
Nuja, ik heb zelf mijn Ubuntu niet meer nodig, dus die workaround om terug toegang te krijgen doe ik later wel eens.
Dat zou wel nice wezen!
Snelheid is hier stabiel met 6,7MB/s op mijn 60Mbit verbinding. Ik ga naar de sportschool, zie straks wel hoe en wat ik ga doen met installatie. Zal wel op oude laptop gaan komen denk ik.
Ben zeer benieuwd naar de stabiliteit van Server 8 en of daar het nieuwe schijfbeheer al in zit.
Ben zeer benieuwd naar de stabiliteit van Server 8 en of daar het nieuwe schijfbeheer al in zit.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Zit met een brakke installatie en heb geen zin om windows 7 ergens vandaan te plukkenbiglia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
[ Voor 93% gewijzigd door TheVMaster op 29-02-2012 15:37 ]
Verwijderd
Mijn pc was sowieso toe aan een schone installatie, dus ik dacht, wacht maar even en probeer Windows 8 maar eens uit.biglia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
ESD links: http://forums.mydigitalli...403&viewfull=1#post553403
[ Voor 84% gewijzigd door ReTechNL op 29-02-2012 15:38 ]
Moet je je registeren voor een serial? of is die niet nodig?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Ik heb hem binnen! (32 bit).
*start virtuele machine op*
*start virtuele machine op*
ESD is zooo 14:45 ...ReTechNL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:37:
Windows 8 Consumer Preview English, 32-bit (x86)1.75 GB
http://ak.or.esd.microsof...2bit-English-x1794225.esd
Windows 8 Consumer Preview English, 64-bit (x64) 2.13 GB
http://ak.or.esd.microsof...4bit-English-x1794226.esd
ESD links.
Serial staat gewoon hier http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/isoHellStorm666 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:37:
Moet je je registeren voor een serial? of is die niet nodig?
en is voor iedereen hetzelfde zo te zien
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
| Victory is reserved for those who are willing to pay it's price | To become your own champion, believe and achieve |
Wat zeuren jullie om een torrent/usenet link? Die van Microsoft gaat hier met prima snelheid.
En kap eens met de link duizend keer te herposten. Het heet F5, druk er eens op.
En kap eens met de link duizend keer te herposten. Het heet F5, druk er eens op.
[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 29-02-2012 15:38 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hij begon bij 4.5mb/s en staat nu op 600kb/s. "prima".Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:38:
Wat zeuren jullie om een torrent/usenet link? Die van Microsoft gaat hier met prima snelheid.
Bah. Foutmelding voordat de installatie begonnen is. VirtualBox werkt niet mee.
Steve Ballmer himself komt je dan thuis persoonlijk de hand schudden.biglia schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:35:
Btw, hier een goede downloadmanager http://jdownloader.org/
Ik ga toch niet het risico lopen om het met Chrome te downloaden. Ik weet niet of je via Chrome kan resumen als verbinding wegvalt, maar via JDownloader zou dit wel moeten gaan.
Hier ook een foutmelding zodra de virtuele cd erin zit... 
Your computer ran into a problem and needs to restart
Your computer ran into a problem and needs to restart
[ Voor 32% gewijzigd door Staatslot op 29-02-2012 15:41 ]
Zit de Visual Studio 11 voorgeïnstalleerd in die image?
Is dit ook met VMware Workstation 8?Staatslot schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:40:
Hier ook een foutmelding zodra de virtuele cd erin zit...
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
nice, installing..
en gebruik dan ook eens echte hypervisors, Hyper-V werkt als een treintje!
vrolijke vis bij het installen!
en gebruik dan ook eens echte hypervisors, Hyper-V werkt als een treintje!
vrolijke vis bij het installen!
60 TB can not be enough
Inderdaad, daar ben ik bijna zeker van.Timons106 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:36:
[...]
Oh maar ik heb Ubuntu ook niet meer nodig, maar jij zegt dus als ik Windows 8 over Ubuntu installeer dat ik dan weer de MS Bootloader waarin ik Windows 7 en Windows 8 kan booten terug krijg?
Dat zou wel nice wezen!
Nu, pin me er ook niet op vast. Maar ik herinner me dat het zo was.
Nieuwe download gestart stabiel 4.5mb/s. Dat scheelt uiteindelijk toch weer een half uur downloadenCaelorum schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:39:
[...]
Hij begon bij 4.5mb/s en staat nu op 600kb/s. "prima".
Esxi 5? Is die al te krijgen dan? Heb je een linkje?
Dat is heel mooi, heel erg bedanktAsgaro schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Inderdaad, daar ben ik bijna zeker van.
Nu, pin me er ook niet op vast. Maar ik herinner me dat het zo was.
60 TB can not be enough
http://www.vmware.comwillempjuh schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:42:
[...]
Esxi 5? Is die al te krijgen dan? Heb je een linkje?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkId=242045
Consumer preview setup downloader
Consumer preview setup downloader
Verwijderd
Geloof me, met een traag adsl-lijntje wil je veel liever een torrent. Many-to-one is dan veel beter dan one-to-one.Tsurany schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:38:
Heb er een tijdje op gewacht maar gelukkig is het zo ver, heb waarschijnlijk een kleine 40 minuten nodig om de 32 bits versie binnen te halen. Ik ga hem op een oude PC draaien en kijken in hoeverre ik dit OS voor media functionaliteiten kan gaan gebruiken
De Tablet demo zag er wel nice uit. Nu nog kijken hoe met muis en toetsenbord.
Dat komt nuRelief2009 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:47:
De Tablet demo zag er wel nice uit. Nu nog kijken hoe met muis en toetsenbord.
Waar blijft het bericht op de FP?
props trouwens voor Microsoft die hebben gezorgd dat hij niet eerder uitlekte en voor de goede Dl snelheid!
props trouwens voor Microsoft die hebben gezorgd dat hij niet eerder uitlekte en voor de goede Dl snelheid!
Ben wel blij dat ze met iets unieks komen ipv de zoveelste icoontjes interface.
[ Voor 7% gewijzigd door Relief2009 op 29-02-2012 15:49 ]
Ik ben er ook blij om. Nu ik zowel een WP7 en een xbox360 heb kan ik niets anders zeggen dan dat ik enorm gewend ben geraakt aan metro.Relief2009 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:48:
Ben wel blij dat ze met iets unieks komen ipv de zoveelste icoontjes interface.
Jammer dat ze niet voor een zwarte cursor hebben gekozen. Dat lijkt mij toch wat prettiger werken in een kleurrijke omgeving zoals Windows 8.
Edit: Overigens hier een strakke 4.7MB/s op een 40Mbit verbinding. Hulde aan Microsoft
.
Edit: Overigens hier een strakke 4.7MB/s op een 40Mbit verbinding. Hulde aan Microsoft
[ Voor 26% gewijzigd door alex3305 op 29-02-2012 15:51 ]
Verwijderd
Is er eigenlijk mogelijkheid om dit aan te passen in Windows 8? Net zoals met thema's enzo?alex3305 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:49:
Jammer dat ze niet voor een zwarte cursor hebben gekozen. Dat lijkt mij toch wat prettiger werken in een kleurrijke omgeving zoals Windows 8.
Hier werd de download verbroken op ongeveer 1/3...
Wel mooi dat er een start knop verschijnt als je met je muis naar een hoek gaat. En dat je ook door je apps heengaat bij de bovenhoek.
[ Voor 25% gewijzigd door Relief2009 op 29-02-2012 15:52 ]
Geen idee. Maar zo te zien nog steeds wel wallpaper support zoals in vorige Windows versies.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:50:
[...]
Is er eigenlijk mogelijkheid om dit aan te passen in Windows 8? Net zoals met thema's enzo?
Edit: Ik ben wel benieuwd naar niet-fullscreen apps, of dat nog mogelijk is. Hieraan ben ik namelijk erg gewend in Windows 7.
[ Voor 17% gewijzigd door alex3305 op 29-02-2012 15:53 ]
Verwijderd
Oh gelukkig.alex3305 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:52:
[...]
Geen idee. Maar zo te zien nog steeds wel wallpaper support zoals in vorige Windows versies.
Ik hoop dat er nu dingen komen om de tegeltjes aan te passen, bijvoorbeeld een glans over de tegeltjes.
Laten we daar maar even mee wachten!tjtristan schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:48:
Waar blijft het bericht op de FP?
Laat ons eerst de download binnenhalen vooraleer de snelheid inzakt naar 30kB/s
Vreemd, de installer lijkt wel te werken op mn Mac met Parallels..
Hij is nu aan het installeren in Parallels desktop (VM systeem voor de Mac), binnenkort maar eens op een echte partitie zetten.
Tool om Win8 te installeren via USB-stick
http://images2.store.micr...Windows7-USB-DVD-tool.exe
hij is geinstalleerd hier, ben wat aan het rommelen nu. loopt super
60 TB can not be enough
Iemand dit al uitgeprobeerd. Heb namelijk geen dvd om te brandenAsgaro schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:56:Tool om Win8 te installeren via USB-stick
http://images2.store.micr...Windows7-USB-DVD-tool.exe
Niet met Windows 8. Met 7 werkt het soms wel, soms niet. Kopieeren naar een NTFS of FAT32 partitie werkt ook meestal.Relief2009 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Iemand dit al uitgeprobeerd. Heb namelijk geen dvd om te branden
Werkt uitstekend, ik heb al een jaar geen dvd meer gebrand voor een OS
Relief2009 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Dit zou gewoon moeten werken. Deze tool wordt gebruikt om een Windows 7 iso op een USB te plaatsen. dit zou ook moeten werken met Windows 8 CP.Relief2009 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Gebruik ik altijd, werkt perfect. Let wel op dat je usb stick geformatteerd wordt!
Tooltje installeren, opstarten, usb aanwijzen en iso aanwijzen, even wachten...klaar.
Tooltje installeren, opstarten, usb aanwijzen en iso aanwijzen, even wachten...klaar.
Relief2009 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:57:
[...]
Inderdaad, bij mij werkte het met Win7 perfect via USB.
Ik verwacht hetzelfde voor de Win8 ISO.
Ik verwacht hetzelfde voor de Win8 ISO.
Is er een mogelijkheid om deze consumer preview met een dual boot te installeren?
Questions must be asked
Ik heb trouwens 20 minuten lang met max snelheid Win8 gehaald. Top geregeld van MS!
Ik draai dual boot tussen W7 en W8, allebei op een aparte partitie. Dus ja, dat kan.mauzwauz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
Is er een mogelijkheid om deze consumer preview met een dual boot te installeren?
Als het met de Developer Preview kon, waarom dan niet met deze?mauzwauz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
Ja zeker. gewoon op de zelfde manier als met windows 7 en Windows Dev preview. je zou ook een VHD kunnen maken en daar vanaf booten.mauzwauz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
[ Voor 3% gewijzigd door ReTechNL op 29-02-2012 16:01 ]
Hmm.. Zelf pak ik gewoon altijd de iso uit met een arrchiefmanager en pleur alels op een bootable usb stickje
Natuurlijk is dit mogelijk, gewoon Windows 8 CP op een andere partitie of schijf installeren en er zal automatisch een dual boot scherm gecreëerd worden.mauzwauz schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 15:59:
Ah mooi dat als je twee Win8 apparaten gebruikt dat door MS Account alle instellingen worden gesyncd. Nice!
Ik ben alleen benieuwd hoe snel dat is. Skydrive was namelijk voor mij niet een van de snelste oplossingen die ik kon bedenken. Sterker nog Dropbox was een stuk sneller.
3:47 pm "We paid just as much attention to using Windows 8 with a mouse and keyboard."
Ik mag het hopen!
Vind het nog altijd wat bizar om hun nieuw OS op een conference over mobile devices voor te stellen, waar alles met touch is.
Tot nu toe was het "touch hier, touch daar, touch overal" en hoop dus dat ze de GUI ook voor muis specifiek aangepast hebben.
Ik mag het hopen!

Vind het nog altijd wat bizar om hun nieuw OS op een conference over mobile devices voor te stellen, waar alles met touch is.
Tot nu toe was het "touch hier, touch daar, touch overal" en hoop dus dat ze de GUI ook voor muis specifiek aangepast hebben.
Bedankt:-) Ik heb al een partitie leeg gemaakt hiervoor en dan zo meteen los met Windows 8:P
Questions must be asked
Haha je loopt 20 minuten achter. Ze hebben net 20 minuten lang laten zien wat ze hebben gedaan voor muis en keyboardAsgaro schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:03:
3:47 pm "We paid just as much attention to using Windows 8 with a mouse and keyboard."
Ik mag het hopen!![]()
Windows Server 8 "Beta"
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/hh670538
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/hh670538
[ Voor 4% gewijzigd door ReTechNL op 29-02-2012 16:11 ]
Dat is net langs geweest en ze hebben wel degelijk rekening gehouden met muis en tobo bedienenAsgaro schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:03:
Ik mag het hopen!![]()
Haha, ben nu maar pas terug die live feed beginnen checkenRelief2009 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:04:
[...]
Haha je loopt 20 minuten achter. Ze hebben net 20 minuten lang laten zien wat ze hebben gedaan voor muis en keyboard
goh....CokeZero schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:05:
Windows 8 consumer preview is uit!
http://windowsteamblog.co...s-8-consumer-preview.aspx
Ben nu aan het downloaden en tegelijkertijd de niet nuttige dingen naar een externe schijf aan het verplaatsen zodat ik ruimte heb op mijn SSD voor een dual-boot.
Heeft Microsoft nog wat aan de boottijd gedaan?
Met de developer preview had ik een bijna instant boot op mijn laptop
Youtube filmpje
Heeft Microsoft nog wat aan de boottijd gedaan?
Met de developer preview had ik een bijna instant boot op mijn laptop
Verwijderd
Volgens mij kun je beter aan de Coke Regular.CokeZero schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:05:
"During the Consumer Preview period all of the apps in the store will be free, and as we go through the period we'll keep adding apps to the store."
, dit is heel netjes!
CokeZero schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:05:

Eerste indrukken: ik ben nog niet overtuigd van Metro. Dat was ik wel. Mogelijk komt dat doordat ik de boel sub-optimaal in een virtuele omgeving draai. Ik denk dat ik erg moet gaan wennen aan de nieuwe manier van werken als ik dit wil gaan snappen.
De volgende instellingen kun je gebruiken voor VMWare Player/Workstation:
Other: 64-bit OS (of 32-bit als je de 32-bit hebt gedownload)
20GB hdd space
2GB RAM
en de rest natuurlijk zelf bepalen
.
Screw that, mooie BSOD waardige config
.
.
Other: 64-bit OS (of 32-bit als je de 32-bit hebt gedownload)
20GB hdd space
2GB RAM
en de rest natuurlijk zelf bepalen
Screw that, mooie BSOD waardige config
Totdat na de CP mensen gaan klagen dat ze moeten gaan betalen voor appsTimons106 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 16:07:
"During the Consumer Preview period all of the apps in the store will be free, and as we go through the period we'll keep adding apps to the store.", dit is heel netjes!
[ Voor 4% gewijzigd door alex3305 op 29-02-2012 16:26 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Download Windows 8 Consumer Preview via deze link? Gebruik deze product key : DNJXJ-7XBW8-2378T-X22TX-BKG7J (publiek beschikbare code). Het is aan te nemen dat het dan wat drukker gaat worden in dit topic, maar laten we afspreken dat we wel ON-TOPIC blijven... Het verzoek om download-links via UseNet en Torrents is niet nodig en ook niet wenselijk...graag achterwege laten!
Download Windows 8 Consumer Preview via deze link? Gebruik deze product key : DNJXJ-7XBW8-2378T-X22TX-BKG7J (publiek beschikbare code). Het is aan te nemen dat het dan wat drukker gaat worden in dit topic, maar laten we afspreken dat we wel ON-TOPIC blijven... Het verzoek om download-links via UseNet en Torrents is niet nodig en ook niet wenselijk...graag achterwege laten!