Nee hoor HTC is niet heilig, ben niet voor niks dit keer voor de Samsung gegaan. De problemen van HTC zijn altijd al de camera en speaker geweest, en had er weinig vertrouwen in dat dit bij de Sensation opgelost was.lordMocro schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 16:13:
[...]
Ik stel voor dat je ophoudt met je fanboy/haatgedrag. Je woord is evenveel waard is ieder van ons, en minder waard dan de reviews van gerenommeerde sites. Maar toch probeer je met man en macht je mening door te drukken, niet alleen in dit topic, maar vooral in "de samsung galaxy s2" topic op tweakers.
Kijk, dat je je telefoon niet kunt retourneren is jou probleem, beter je best doen, en meer tijd erin steken ipv de fanboy hier uithangen, beter je mannetje staan je de vodafone winkel, zoals ik al eerder aangaf, mensen hebben hun telefoon om de meest lullige redenen terug kunnen ruilen (vriend van me werkt bij de vodafone in Den Haag centrum).
Succes
Ben nergens fanboy van; maar weinig producten voldoen aan mijn criteria.
Zoals ik al zei snap ik best dat mensen wel tevreden zijn, en dat reviewers ook niet alles zien. Zeker niet omdat je tegenwoordig zo snel mogelijk die review eruit moet stampen.
Laat ik dit zeggen; het is geen slechte telefoon, maar het is bij lange na niet het beste toestel dat ik ooit heb gehad (rekening houdend met de tijd waarin de telefoons uitkwamen).
Het is zeker een enorme verbetering als je van iets van 2 jaar geleden af komt, of van de originele Galaxy S. Maar vergeleken met de meer recentere modellen van andere merken vind ik het geen must buy.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing