Verschrikkelijk lastig vind ik dit ook. Heb al jaren tot volle tevredenheid HTC, als laatste nu nog het topmodel HD2; ultieme tweakers smartphone en nog steeds verdomd goed. Maar ik wil nu, na 1,5 jaar, toch weer eens wat nieuws, omdat er nu ook echt iets nieuws is. Op voorhand wilde ik eigenlijk de Sensation (als HTC-er), maar als ik alle tests en vergelijkingen lees, is die Samsung toch wel erg interessant. Zou op voorhand niet zo snel voor Samsung kiezen, maar merk is echt aan een totale upgrade bezig de laatste jaren. Dus zal ik ....
Ik heb de Samsung in mijn handen gehad, echt superlicht en plat. Aan de ene kant snap ik de gevoelens die dat oproepen (cheap, niet degelijk, etc), maar aan de andere kant, dit is toch juist wat we altijd wilden

?! Lekker plat en licht; ik wel in ieder geval

! De Sense is wel mooi, maar niet iets waarvoor ik de keuze maak. Ik neig dus meer en meer naar de S2.
Ik zie veel mensen hier die de toestellen vast hebben gehad; is dat dan ook echt 'los', zonder dat die aan allemaal beveiligingssnoertjes vastzit, en geen dummy-model of zo ? Het liefst zou ik ze allebei los in mijn handen willen hebben, om goed te kunnen spelen en vergelijken. Weet iemand waar dat (in de buurt van Rdam) kan ?