Toon posts:

GoT op je mobiel

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• magnifor
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:09
Goed, ik wacht af. Alleen jammer dat het allemaal veel te lang duurt en zelfs nog een halve oplossing is.

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16:32
magnifor schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:10:
Goed, ik wacht af. Alleen jammer dat het allemaal veel te lang duurt en zelfs nog een halve oplossing is.
Geloof me, je bent niet de enige die hiervan baalt.

• MueR
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 16:05

MueR

Moderator Devschuur®

is niet lief

magnifor schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:10:
Tja, done when it's done is de beste optie hoor. Je kan een harde datum stellen en vervolgens een halfbakken systeem hebben wat vol bugs zit (de EA methode), of releasen als het klaar is en alle brekende of irritante issues opgelost zijn, zodat je daarna direct door kan met feedback verwerken (de Blizzard methode).

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Breng nu uw applicatie naar de kloot. Dat is veel beter! Nu samen met klootopslag. Voor maar €9,95. Doei doei!

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:31
Nu TW7 al een tijdje online is, en de meeste dingen gerealiseerd zijn, wordt er binnen T.net hier al een beetje serieus over gesproken?

Elke ochtend als ik uit bed kom drink ik een bak koffie en ga een grote boodschap doen. Ik trek m'n broek van m'n kont af ga zitten en tegelijkertijd open ik GoT. Dan moet ik een morele keuze maken, pipi vasthouden of inzoomen. Als ik inzoom gegarandeerd natte broek, als ik pipi vast moet houden kan ik niet zoomen en dus niets lezen.

Het zou mijn ochtenden er echt véél makkelijker op maken :9

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:39

crisp

Devver

Pixelated

RedHat schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:44:
Nu TW7 al een tijdje online is, en de meeste dingen gerealiseerd zijn, wordt er binnen T.net hier al een beetje serieus over gesproken?

Elke ochtend als ik uit bed kom drink ik een bak koffie en ga een grote boodschap doen. Ik trek m'n broek van m'n kont af ga zitten en tegelijkertijd open ik GoT. Dan moet ik een morele keuze maken, pipi vasthouden of inzoomen. Als ik inzoom gegarandeerd natte broek, als ik pipi vast moet houden kan ik niet zoomen en dus niets lezen.

Het zou mijn ochtenden er echt véél makkelijker op maken :9
Er wordt al aan gewerkt; zie plan: Development-round-up - Iteratie #31 onder kopje 'Responsive website' ;)

Intentionally left blank

• RedHat
crisp schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:46:
[...]

Er wordt al aan gewerkt; zie plan: Development-round-up - Iteratie #31 onder kopje 'Responsive website' ;)
Maar daar wordt niets gezegd over GoT. Of ik lees niet goed / er abuis overheen.

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 18:39

crisp

Devver

Pixelated

RedHat schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:47:
[...]

Maar daar wordt niets gezegd over GoT. Of ik lees niet goed / er abuis overheen.
In principe maken we de hele website responsive, dus inclusief GoT.

Intentionally left blank

• RedHat
crisp schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:51:
[...]

In principe maken we de hele website responsive, dus inclusief GoT.
Dat is goed nieuws!

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hoe verloopt het nu inmiddels? Nieuws over de 'responsive' site was uit maart, we zitten al 6 maanden verder en buiten wat kleine zaken aan reageren merk ik nog bar weinig (ik was ook geen voorstander van dat notificatie-ding).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• _David_
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 18:41

_David_

FP ProMod

llama llama duck

plan: Development-round-up - Iteratie #39
Responsive

Ook in deze iteratie is weer aan het responsive design van Tweakers gewerkt. In de release van de vorige iteratie is het responsive design van het forum vrijgegeven en in deze iteratie is hard gewerkt om de responsive website en het responsive forum verder te verbeteren. Het aanmaken van nieuwe topics is nu ook responsive en de paginering is in deze iteratie aangepakt. Verder zijn verschillende bugs opgelost. Het responsive ontwerp is nu nog alleen beschikbaar voor abonnees. Als je abonnee bent en je toegang wilt, kun je jezelf in het abonneeforum aanmelden.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Misha
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 05-12 16:24
SinergyX schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 17:31:
Hoe verloopt het nu inmiddels? Nieuws over de 'responsive' site was uit maart, we zitten al 6 maanden verder en buiten wat kleine zaken aan reageren merk ik nog bar weinig (ik was ook geen voorstander van dat notificatie-ding).
Dan zet je het uit.

Een site van het formaat Tweakers is niet zo 1, 2, 3 geschikt te maken voor de mobiel. In maart waren we pas net begonnen. Het gaat nog even duren voordat het eerste deel van t.net klaar is

• Rubinski
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 25-10-2018

Rubinski

Dodelijk blond!

Worden de apps ondertussen nog verder ontwikkeld of staat die ontwikkeling ook op hold?

Software is like sex, it's better when it's free

• Misha
Rubinski schreef op maandag 30 september 2013 @ 14:20:
Worden de apps ondertussen nog verder ontwikkeld of staat die ontwikkeling ook op hold?
We doen voorlopig enkel onderhoud. Er zijn verder nog geen plannen voor de native apps

• sokolum01
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 02:26
Nog Tapatalk binnenkort, iemand?

Een geliefd feature dat al stamt uit 2010, dus gewenst is.... Met zoveel knowhow in huis kan ik mij niet voorstellen dat het 4 jaar en langer moet gaan duren om dit geregeld te krijgen.

Ik reageer hier omdat de vorige thread gesloten is....
Tapatalk mogelijkheid

[Voor 6% gewijzigd door sokolum01 op 29-01-2014 02:26]

• Khayma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 17:51
En waarom zou je tapatalk gebruiken als de responsive allang af is en perfect werkt?

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 18:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Appleman schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 03:14:
En waarom zou je tapatalk gebruiken als de responsive allang af is en perfect werkt?
'perfect'? Niet eens in de buurt van 'aardig'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Appleman schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 03:14:
Informatiedichtheid en de onmogelijkheid te zoomen is een van de redenen waarom responsive zeker niet 'perfect' genoemd mag worden. Vergelijk:

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Maar als je de rechter zo fijn vind, waarom forceer je die view dan niet gewoon op je telefoon?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Floppus
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online

Floppus

Adviseur

Customer Experience matters

Ik kan niet product / development spreken, maar denk je niet dat het handiger is dat gekeken wordt naar responsive wensen en daar mogelijkheden voor in te passen, dan dingen weer in een app te gaan gooien - terwijl die juist net aan de kant zijn geschoven?

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Hooglander1 schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 09:40:
Maar als je de rechter zo fijn vind, waarom forceer je die view dan niet gewoon op je telefoon?
Dat heb ik allang gedaan, maar van de huidige uitwerking mag zeker niet beweerd worden dat deze perfect is. Wellicht werkt hij fijn op een Apple.

[Voor 14% gewijzigd door CodeCaster op 29-01-2014 09:45]

• Misha
Wij beweren zelf toch ook niet dat ons RWD perfect is? Het is sowieso een illusie om een 'perfect' iets op te leveren. Dat is ons doel ook niet eens geweest. Een gebruiker mag zelf er van vinden wat hij vindt. Als hij het perfect vindt, dan vind ik dat een enorm compliment :)

Feedback over wat beter kan is altijd welkom. Dat is ook een van de redenen waarom we al in een zeer vroeg stadium wat Tweakers bij het project hebben betrokken. De een was er al meteen over te spreken, de ander pas na een tijdje na wat feedback & aanpassingen en weer een ander vond het allemaal maar niets, ondanks de feedback & aanpassingen. Dat kan en mag allemaal. Ik ben zelf van mening dat we een goed RWD hebben opgeleverd, en als ik de meerderheid van de reacties die ik heb gelezen mag geloven, is dat ook wat de gemiddelde Tweaker vindt. :)

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Ik reageer alleen op Appleman, val jullie verder niet aan. Ik was ook bij de feedback betrokken, en zodra werd gemeld dat zoomen mede dankzij Apple niet ingeschakeld kan worden, heb ik de responsive vaarwel gezegd. Iedereen blij. :)

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
De nieuwe mobiele site is prima wat mij betreft. Wat ik alleen een beetje mis is dat ik voorheen "per ongeluk" nieuwe linkjes (licht groen) zag van de Frontpage en dus getriggered werd om te kijken wat het nieuws was.

In de nieuwe situatie vergeet ik steeds dat de FP bestaat. Misschien een idee om die tracker die je normaal op je desktop kunt instellen, op dezelfde breedte als het gewone scherm te maken en dan tevoorschijn kunnen toveren door hem van een in te stellen zijkant op beeld te swipen? Dat je gewoon heel vlug kunt zien wat de nieuwe nieuwsitems zijn en wat je nog meer in de tracker hebt ingesteld. Dat de nieuwe linkjes lichtgroen worden is namelijk echt heel handig.

Of dat hij eronderaan hangt en pas begint te laden als je door naar beneden scrollt en dan scroll je zo door in je tracker.

Zit ik trouwens wel op de goede plek met mij ideeën of ben ik weer spuit 11?

• Hooglander1
  • Registratie: september 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Wat wel handig zou zijn als je de informatiedichtheid zelf enigszins kan instellen. Volgens mij is de lettergrootte nu alsnog aardig afhankelijk per apparaat of het fijn is of niet.

Ik heb alleen geen flauw benul of zoiets haalbaar is. :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• Misha
Verstekbakker schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 10:17:
De nieuwe mobiele site is prima wat mij betreft. Wat ik alleen een beetje mis is dat ik voorheen "per ongeluk" nieuwe linkjes (licht groen) zag van de Frontpage en dus getriggered werd om te kijken wat het nieuws was.

In de nieuwe situatie vergeet ik steeds dat de FP bestaat. Misschien een idee om die tracker die je normaal op je desktop kunt instellen, op dezelfde breedte als het gewone scherm te maken en dan tevoorschijn kunnen toveren door hem van een in te stellen zijkant op beeld te swipen? Dat je gewoon heel vlug kunt zien wat de nieuwe nieuwsitems zijn en wat je nog meer in de tracker hebt ingesteld. Dat de nieuwe linkjes lichtgroen worden is namelijk echt heel handig.

Of dat hij eronderaan hangt en pas begint te laden als je door naar beneden scrollt en dan scroll je zo door in je tracker.

Zit ik trouwens wel op de goede plek met mij ideeën of ben ik weer spuit 11?
Het is praktischer om een nieuw topic aan te maken (er van uitgaande dat je er al op heb gezocht en geen lopende discussie hebt gevonden erover). Dat maakt het allemaal een stukje makkelijker om te verwerken etc. :)

• Verstekbakker
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online
Ik had ooit eens gepost hier, daarom kwam deze weer bovendrijven. Ik zal eens zoeken.

• Arie-
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Ik heb dit topic doorzocht op "resolutie", "resize" en "afbeelding" en volgens mij is dit nog niet ter sprake gekomen. Ik heb een android telefoon en er bestaat het Post je Homescreen! - Deel 2 topic. Nu is het nooit de bedoeling geweest afbeeldingen op hoge resolutie te plaatsen, maar dit is volgens mij altijd oogluikend toegestaan. Zelf heb ik dit ook nooit erg gevonden, maar nu ik GoT wat vaker middels de browser op mijn telefoon bezoek, bedacht ik me opeens dat dit best wel eens in de MB's kan gaan lopen. Neem bijvoorbeeld kanem0chi in "Post je Homescreen! - Deel 2". Dit bericht zal zo'n 1MB van je datalimiet slurpen. Ik vind dit zelf niet zo'n groot probleem, maar het is wel handig om rekening mee te houden. Is het de bedoeling dat deze regels worden aangescherpt? Zien jullie liever meer topic reports? Of zullen we het laten zoals het is? Dan moet ik alleen zelf maar wat beter opletten tijdens het browsen :).

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-12 13:43

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Er zijn gewoon regels dat grote plaatjes geresized moeten worden om de grootte acceptabel te houden. ;) Plaatjes van een paar MB inline worden weggemod, maar dan moeten ze natuurlijk wel gespot worden. :)

De post die je linkt heeft trouwens geen plaatje dat groter is dan ~350KB, en dat is er maar eentje. De rest is allemaal kleiner. In dat soort gevallen zul je je vooral zelf vooraf bij het openen van het topic moeten bedenken of het nou wel handig is om een topic vol plaatjes te openen vanaf een mobiele verbinding. ;)

[Voor 45% gewijzigd door NMe op 03-02-2014 19:14]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Misha
Ik ben het met mijn collega eens. We kunnen niet alles gaan oplossen. We verwachten dat de gebruiker ook zelf een beetje kan nadenken of het wijs is om dergelijke topics te openen vanaf een 3G verbinding ;)

• BtM909
  • Registratie: juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Daarnaast komen mobiele browser vendoren ook met oplossingen. Zie ook: nieuws: Google brengt datacompressietechnologie naar mobiele versies Chrome

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Arie-
  • Registratie: december 2008
  • Niet online
Ik snap dat ik het betreffende bericht had kunnen melden, maar als niemand het als negatief ervaart lijkt me dat niet wenselijk om te doen ;). De intentie van mijn post was meer om te peilen wat 'men' hier van vindt.
ps. Ik rekende 4 screenshots á ~250KB≈1MB.

• kaspermalfroid
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 05-12 08:49
console schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:08:
We blijven Tweakers, dus een App voor persoonlijk gebruik bouwen mag geen probleem zijn denk ik? ;)

Ik heb voor mezelf voor WP7 een Tweakers.net Nieuws App gebouwd. Daar kan ik zowel offline (artikelen worden opgeslagen op je localstorage - vooral handig als je toch wat te lezen wilt hebben als er geen internet beschikbaar is) als online nieuwsberichten lezen.
Ik ben momenteel op zoek naar zo iets voor Android. Ik heb momenteel geen mobiel internet, maar lees wel graag Tweakers.net onderweg. Ik vond onlangs de Tweakers.net app voor Android:
Google Play: Tweakers
Spijtig genoeg heeft deze niet de mogelijkheid om artikels offline op te slaan. Een spijtige zaak, het zou leuk zijn om bijvoorbeeld aan te kunnen vinken automatisch nieuwe artikels te downloaden via WiFi en dan de artikels van de laatste week bij te houden.

• alex3305
  • Laatst online: 12:27
Kun je anders niet kijken naar zoiets als Google Play Kiosk? Ik weet niet of Tweakers daar een feed heeft?

• Pinin
  • Laatst online: 20-11 08:32
Ik vind het responsive design mooi en over het algemeen goed werken, echter vind ik in het forum het pulldown menu (o.a. forumlijst, bookmarks e.d.) te klein en dicht op andere knoppen zitten.

There is no such thing as too much coriander.

• Whatson
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online
Stoute Bugs
Kun je beter daar plaatsen
Pagina: 1 2 3 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee