Toon posts:

GoT op je mobiel

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:49
Geachte Managementteam, Admins, Devvers en anderzijds betrokkenen,

Een aantal jaar geleden is er een topic gestart wat ging over een mobiele versie van GoT. Tweakers.net heeft al een mooie mobiele pagina wat overigens prima werkt met DeviceDetect.

Op het moment dat ik GoT open op mijn iPhone moet ik inzoomen / uitzoomen en veel scrollen om het nog werkbaar te houden. Erg jammer, want ik open GoT niet zo heel vaak op mijn telefoon omdat het zoomen/scrollen mij tegen staat.

Nu las ik in het oude gesloten topic dat er geen tijd / budget voor was en dat het op korte termijn ook niet zou komen. Nu zijn we weer een aardig tijdje verder en ik dacht, misschien is er al iets veranderd.

Tot mijn grote verbazing ben ik een ander React forum op mijn mobiel tegengekomen die wel gewoon mobiel ondersteunt (Viva). Heb er even mee lopen spelen en het werkt fantastisch.

Is er al wat meer bekend over GoT op je mobiel?

• RedHat
Je zou eens het Vivaforum moeten openen op je mobiel. Dat werkt zoveel prettiger. Dat is een beetje hoe ik het bedoel.

• RedHat
LuNaTiC schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:09:
FOK! heeft het anders ook goed voor elkaar :)
Inderdaad. Maar ik haalde VIVA aan omdat dat forum ook op React draait.

• RedHat
Grootste irritatie is bij mij het moeten inzoomen om het van normale afstand leesbaar te maken waardoor je ook nog eens horizontaal moet scrollen. Ik wil het liefst een normale grootte lettertype waarbij de zinnen afgebroken worden op het einde van het scherm. Die functionaliteit zou bij mij eigenlijk al 90% van de irritaties wegnemen.

De andere 10% zijn eigenlijk alle buttons. Je blijft aan het inzoomen om iets enigsinds aanklikbaar te maken. Die 2 dingen zou voor mij de functionaliteit van GoT op je mobiel enorm vergroten.

[Voor 22% gewijzigd door RedHat op 25-04-2011 10:38]

• RedHat
Of je instellingen kunnen veranderen per sessie/device. 100ppp is op een iPhone niet te doen :D

• RedHat
NMe schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:59:
offtopic:
Hip, die iPhone-stijl op een Androidfoon. 8)7
offtopic:
Beter een iPhone style dan helemaal geen style :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedHat
Een subtiel kickje. Hoopte er op dat het managementteam misschien hier wat meer over kon vertellen.

• RedHat
Nog een klein kickje.

Is er echt helemaal niemand van T.net die hier wat nuttigs over kan vertellen?

Spoilers op de iPhone 4 zijn ook niet te lezen (Of is hier een truuk voor?).

Kan ik ergens doneren om budget beschikbaar te maken ? :)

• RedHat
Dat gaat niet direct noch indirect naar budget voor mobiele templates.

Die vraag was ook niet 'serieus-serieus' bedoeld. ;)

[Voor 11% gewijzigd door RedHat op 11-06-2011 22:29]

• RedHat
crisp schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 22:29:
[...]

Budget is geen probleem, mankracht wel ;)

Er zijn wel plannen om later dit jaar meer met mobiel te gaan doen if time allows, maar concrete toezeggingen kunnen we nog niet doen...
Dit doet mij al deugd :)

En Spoiler-tags op de iPhone 4? Is daar een 'oplossing' voor?

• RedHat
fsfikke schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:48:
[...]

Je kan voor de spoilers iig op het [afbeelding]-knopje drukken, waarna je de tekst kan lezen.
Dan moet je weer back knop drukken. Op desktop heb ik ppp op 100 staan, ietwat veel om nuttig te gebruiken op de telefoon. :)

• RedHat
Toch een klein kickje.

Nu met de nieuwe trend kwa datalimieten en men dus niet meer onbeperkt of een groot datalimiet heeft is dit onderwerp weer meer dan actueel.

Met de nieuwe datalimieten kun je met een normaal abonnement nog maar 100 pagina's op GoT opvragen ongeveer. Dit werpt toch wel weer nieuw licht op de zaak imho.

• RedHat
SinergyX schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:05:
Ach in iedergeval kunnen we binnenkort het 10-jarig 'verzoek voor mobiele versie' vraagtopic gaan vieren :P
Ach, Tweakers.net blijft zijn charmes hebben. Een technologiesite die vér achter loopt op gebied van technologie op zijn ontechnologische concurrenten :D Ik lach er wel om; maar als zélfs FoK! al jaren een goede mobiele interface heeft is het eigenlijk eerder om te huilen. (Of eigenlijk is de technologie achter Tweakers.net van véél groter niveau met misschien wel als downside dat daar te veel tijd in zit / geld waardoor andere belangrijke delen niet ontwikkeld / verder ontwikkeld kunnen worden. De balans is er dus niet).

Dit is geen rant / kritiek naar de organisatie, maar gewoon puur het uiten dat ik het óntzettend jammer vind dat er te weinig budget / personeel / etc is om dit te realiseren. Dit terwijl het bij andere site's wel zo is (En dus eigenlijk jullie een stuk markt laten liggen, want waarom lukt het iedereen wel behalve jullie; dan klopt er toch iets niet aan jullie verdienmodel of uitgavepatroon als gelijkwaardige of beduidend minder gelijkwaardige sites dit wel lukt).

(Nogmaals: Ik bedoel dit als iets opbouwends. Niet als 'hey, ff makkelijk afzeiken *D ').

[Voor 14% gewijzigd door RedHat op 24-01-2012 21:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RedHat
Ik heb toch een tijdje erover nagedacht om dit topic weer te kicken, maar toch besloten om het te doen. Indien niet gewenst mag het topic gesloten worden.

Dit draadje is gestart in 2011, precies een jaar geleden. Zoals in de TS te lezen valt is dit eigenlijk de v2 van een topic die al jaren geleden is gesloten (Dacht ik). Al jaren lang willen mensen het forum bezoeken op een mobiele telefoon; afgelopen jaren is dit explosief gestegen en in de meeste gevallen hebben bedrijven dit gerealiseerd.

Tweakers.net is dit helaas niet gelukt, want mankracht en geld tekort. In barre economische tijden moet er nou eenmaal gesneden worden in kosten, belangrijkste is dat de running costs gedekt zijn en dat de site voor kan blijven bestaan.

Echter zie ik wel nieuwe zaken gedevved worden die mij minder prioriteit lijkt te hebben dan een mobiele versie van GoT. (Een volledig werkende met HK toegang etc). Jullie kozen ervoor om devtijd te stoppen in een salariskompas, die we natuurlijk al een beetje hadden maar die was uiteraard niet leesbaar / moeilijk leesbaar op de mobiele device (Het 'wat verdient de ICTér'-topic)

Nu steken jullie zoveel tijd in een project om één topic mobiel te krijgen, kunnen jullie beter geen universele oplossing bedenken ? 8)7 :+

Zonder gekheid, een Salariskompas is leuk maar een Mobiel GoT dient meer gebruikers (Wel gebruikers die er al zijn, zo'n salariskompas trekt misschien nieuwe gebruikers aan). En een Salariskompas was er in feite al alleen zonder grafische schil en met de mobiel niet leesbaar of moeilijk leesbaar.

• RedHat
Bedankt voor de info zeef. Worden spoilers ook compatible in de nieuwe layout? Die zijn nu iig niet leesbaar op een std Iphone met safari. (bg color word zwart bij select, blijft dus zwart op zwart :+ )

• RedHat
Nu TW7 al een tijdje online is, en de meeste dingen gerealiseerd zijn, wordt er binnen T.net hier al een beetje serieus over gesproken?

Elke ochtend als ik uit bed kom drink ik een bak koffie en ga een grote boodschap doen. Ik trek m'n broek van m'n kont af ga zitten en tegelijkertijd open ik GoT. Dan moet ik een morele keuze maken, pipi vasthouden of inzoomen. Als ik inzoom gegarandeerd natte broek, als ik pipi vast moet houden kan ik niet zoomen en dus niets lezen.

Het zou mijn ochtenden er echt véél makkelijker op maken :9

• RedHat
crisp schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:46:
[...]

Er wordt al aan gewerkt; zie plan: Development-round-up - Iteratie #31 onder kopje 'Responsive website' ;)
Maar daar wordt niets gezegd over GoT. Of ik lees niet goed / er abuis overheen.

• RedHat
crisp schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 16:51:
[...]

In principe maken we de hele website responsive, dus inclusief GoT.
Dat is goed nieuws!
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee