Toon posts:

Tapatalk mogelijkheid

Pagina: 1
Acties:
  • 1.717 views

• anvar
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 08-07-2019
Mods,

Is er mogelijkheid om Tapatalk functionaliteit toe te voegen aan het forum?
Tapatalk laat je toe om op je mobiel via een app het forum te benaderen, te reageren, draadjes te bookmarken enzo verder.
Is heel populaire app en wordt door de meeste grote fora's nu al ondersteund.

Meer info: http://www.tapatalk.com/

• PowerUp
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16-09 12:15
Meer iets voor Lieve Devvers :)

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS

• DexterDee
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17-09 15:50

DexterDee

I doubt, therefore I might be

Tapatalk ondersteunt de volgende forumsoftware volgens hun site:

Currently phpBB3 3.0.x, vBulletin 3.7.x/3.8.x/4.0.x, Invision Power Board (IPB) 3.0.x and Simple Machine Forum (SMF) 1.1.x/2.0.x are supported.

Aangezien React en React-modified-by-tweakerstm hier niet bij staan, zal de benodigde effort dermate hoog zijn om te integreren dat dit hoogstwaarschijnlijk niet zal opwegen tegen de kosten die hiervoor gemaakt moeten worden door Tweakers.

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

• anvar
Dit klinkt logisch, ik ga even een mail sturen naar Tapatalk met de vraag of React in de toekomst ook ondersteunt gaat worden.
Ik post hier dan wel de update

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Q: My organization also developed a forum system, how I can make it compatible with the Tapatalk app so our customers / members would be able to use the same app to access?
A: We can provide different level of support to assist you to develop a similar plugin system that speaks the Tapatalk language. Just drop us an email of what you have in mind.
Ik zou wel voorstander zijn van een vriedelijker layout voor touchscreens. Met name het menu is echt niet fijn navigeren, maar goed, dat is al tot in den treure besproken hier.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• anvar
Even draadje aangemaakt op het Tapatalk forum, hopelijk komt er een positief antwoord op.
Link : http://www.tapatalk.com/f...ead.php?p=17166#post17166

• Barleone
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 18-09 22:41
T.net zou ook op basis van de /devicedetect een extra layout kunnen ontwikkelen voor kleine schermen.
Maar dat is misschien nog veel meer werk?
offtopic:
(Eén feature zou sowieso welkom zijn, de usericons niet laden bij een low-profile /devicedetect.)

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

• crisp
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23:40

crisp

Devver

Pixelated

anvar schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:24:
Dit klinkt logisch, ik ga even een mail sturen naar Tapatalk met de vraag of React in de toekomst ook ondersteunt gaat worden.
Ik post hier dan wel de update
Note dat wij geen vanilla-React (meer) draaien. Onze versie is al dusdanig aangepast dat het feitelijk een custom systeem is.

Intentionally left blank

• anvar
Met andere woorden is er dus weinig mogelijkheid naar ondersteuning voor Tapatalk, ook in de toekomst niet.

• moto-moi
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

anvar schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:50:
Met andere woorden is er dus weinig mogelijkheid naar ondersteuning voor Tapatalk, ook in de toekomst niet.
ligt eraan wat wij ervoor moeten doen, maar op hun site valt zo 1-2-3 niets mbt. een api te vinden. Ik zie er sowieso meer heil in om onze lowgrade layouts beter te maken voor andere devices dan een externe partij daarvoor te gebruiken.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Dat is natuurlijk waar, maar daar is tot nu toe steeds geen tijd en/of prio voor geweest. Als je hier relatief eenvoudig wel een goed werkend systeem voor touchscreens mee kunt krijgen is dat wellicht een idee.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Falcon
  • Laatst online: 20:43

Falcon

Q.A. Engineer (.net/azure)

@moto-moi: Niet helemaal met je eens. API staat met koeieletters bovenaan:

http://www.tapatalk.com/api/api.php

Daarnaast onderaan staat aangegeven hoe je toegang krijgt daar toe, zodra je toegang hebt krijg je automatisch toegang tot het Developerforum.

"You never come second by putting other people first"

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Add a "Power by Tapatalk" at the bottom of your website where you deployed Tapatalk plugin, and link to tapatalk.com
Right, dus we moeten zelf een plugin ontwikkelen en daarnaast ook nog eens reclame gaan maken voor hun toko...

Intentionally left blank

• anvar
crisp schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:59:
[...]

Right, dus we moeten zelf een plugin ontwikkelen en daarnaast ook nog eens reclame gaan maken voor hun toko...
Is ook niet vereist, kijk maar even naar Mobilyz.com & 9lives.be. Beide Tapatalk mogelijkheid zonder button op hun site.

De plugin zelf ontwerpen, blijft natuurlijk

• moto-moi
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

anvar schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:02:
[...]

Is ook niet vereist, kijk maar even naar Mobilyz.com & 9lives.be. Beide Tapatalk mogelijkheid zonder button op hun site.

De plugin zelf ontwerpen, blijft natuurlijk
9lives = vbulletin gok ik, en Mobilyz is PhPBB2 zo te zien. Dat zijn dus standaard ondersteunde fora's :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• TRRoads
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 13-03-2011
Beide vBulletin

• FRanatic
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 25-03-2020
Excuses voor de ordinaire bump, maar dat leek me beter dat een nieuw topic.

Is er inmiddels al een gewijzigd inzicht/standpunt met betrekking tot Tapatalk support ?
Mogelijk is het gebruik van de plugin of api al wat gemakkelijker gemaakt.

Voordeel is wel dat alle mobile OS'n gebruik kunnen maken van tapatalk, dus alle tweakers kunnen er in principe mee uit de voeten.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

FRanatic schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 19:36:
Excuses voor de ordinaire bump, maar dat leek me beter dat een nieuw topic.

Is er inmiddels al een gewijzigd inzicht/standpunt met betrekking tot Tapatalk support ?
Nee, niet bij mij iig
Voordeel is wel dat alle mobile OS'n gebruik kunnen maken van tapatalk, dus alle tweakers kunnen er in principe mee uit de voeten.
Ik denk dat we liever prioriteit geven aan het meer mobile-friendly maken van GoT zelf aangezien veel meer mensen daar wat aan hebben dan wanneer we enkel voor een 3rd-party app een interface maken.

Intentionally left blank

• Zatta
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 29-01-2015

Zatta

tapatalked

Toch even mijn input in dezen:
Tapatalk is een perfecte app voor android devices en eigenlijk onmisbaar voor een forum. Androidworld.nl gebruikt het, xda gebruikt het.

Persoonlijk vind ik het een gemis voor het tweakers forum en bij deze verzoek ik de devs nogmaals te kijken of dit niet gemakkelijk te implementeren is. Me dunkt van wel namelijk, zeker als men tapatalk kent en de wil er is.

Ondanks de onleesbaarheid toch verstuurd van mijn SGS

toevoeging: Ik lees nu dat deze "discussie" al vanaf oktober bezig is. Tweakers lees ik al langer en bevalt me uitstekend al ben ik pas "actief" geworden sinds ik een android telefoon heb. Daardoor mis ik dus de mogelijkheid om het forum mobiel bij te houden, zelfs vanaf een Samsung Galaxy S ik het lezen geen pretje. andere fora lezen en regeren on-the-go gaat prima.
Omdat zelf aanpassen aan kleine schermen me een grote klus lijkt en (verklaart waarom dat nog niet is gebeurt sinds oktober) begrijp ik de sceptische houding tegenover tapatalk dus niet goed.

Kijk nog eens hier, ik hoop dat er met een open mind naar gekeken wordt. Overigens, eigen banners voor reclameinkomsten worden ook nog eens toegestaan.

[Voor 45% gewijzigd door Zatta op 28-03-2011 22:24. Reden: toevoeging vanaf de laptop]

CM11 - Zatta's apps available on Android Market

• not2secure4u
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 14-09 19:50
Even een bump, zijn er al updates in aankomst hiervoor ?

Dit is toch wel een groot gemis :)

NUC I5 256GB SSD

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Ronvgs
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 02:26
Jammer.

Kan het forum niet in de iPhone app verwerkt worden?

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 21:55
Daar loopt elders al een discussie over dus ik ga dit topic nu sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee