Toon posts:

GoT op je mobiel

Pagina: 1
Acties:

• brtausi
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 18-10 21:51
Ik was net op zoek naar dit topic. Een ander forum waar ik veel op kom (kanyetothe.com <- niet aan te raden als je geen kanyefan bent) heeft ook een mooie mobiele versie.

Zit de laatste tijd steeds meer op GoT en het zou wel wat aangenamer surfen zijn denk ik.

Hoop dat het er snel komt :)

• fsfikke
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

DNA_Saint schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:40:
[...]

Android phone kopen? Jouw grootste irritatie is dan gelijk weg.
Jammer dat er dan gelijk een paar honderd nieuwe irritaties bij komen :+
Zullen we iemands keuze voor een bepaalde telefoon/OS/platform aan mensen zelf overlaten?

Je kan voor de spoilers iig op het http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/view.gif-knopje drukken, waarna je de tekst kan lezen.

DUT Racing

• zeef
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 08-12 16:32
BtM909 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 12:53:
Daar zou wel omheen te bouwen zijn (alleen clientside dingen doen) en alles open sourcen :)

computer says noooooooooooooo :+

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

Appleman schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 03:14:
En waarom zou je tapatalk gebruiken als de responsive allang af is en perfect werkt?
Informatiedichtheid en de onmogelijkheid te zoomen is een van de redenen waarom responsive zeker niet 'perfect' genoemd mag worden. Vergelijk:

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Pinin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-11 08:32
Ik vind het responsive design mooi en over het algemeen goed werken, echter vind ik in het forum het pulldown menu (o.a. forumlijst, bookmarks e.d.) te klein en dicht op andere knoppen zitten.

There is no such thing as too much coriander.

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee