Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen of het geluid voldoende hard is om te navigeren?
Dat van de Sensation is b.v. onvoldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:44
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 17:56:
Ik weet niet of het mag, maar zoja is dit erg leuk voor in de op:
*knip*

Een heleboel 3d films naar 3vo formaat omgezet en zo binnen te halen!
Ik ga hem in ieder geval niet in de TS zetten, is een link naar torrents, en dit is niet toegestaan op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik het email geluid kan veranderen, via de opties in de mail heb ik die mogelijkheid niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 20:22:
Kan iemand mij vertellen hoe ik het email geluid kan veranderen, via de opties in de mail heb ik die mogelijkheid niet.
Ja stom hé, hij pakt alleen de default notification als mail geluid, maarja als je de rest veranderd is t wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Robby 1989, Maar ook al verander je de rest dan blijft het mailgeluid het standaardgeluidje. Of heeft hij deze bij jou dan ook aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:41:
@Robby 1989, Maar ook al verander je de rest dan blijft het mailgeluid het standaardgeluidje. Of heeft hij deze bij jou dan ook aangepast?
Als je alle andere aanpast hoor je het standaardgeluidje toch nergens anders dan bij mail dan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
Ik heb mijn Evo 3D afgelopen maandag teruggestuurd naar GSMwijzer vanwege een probleem met waarschijnlijk de batterij. Het ding werd extreem warm. Morgen krijg ik een compleet nieuw exemplaar. Hopen dat ik daar wat langer van kan genieten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 16:42
*knip* Dit is het Ervaringen & Discussie topic, zie voor verdere informatie de Topic Waarschuwing! ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 10-08-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:14
Verwijderd schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:03:
Kan iemand mij vertellen of het geluid voldoende hard is om te navigeren?
Dat van de Sensation is b.v. onvoldoende.
Heb het net even uitgetest..
Op zich is hij zeker hard genoeg, duidelijk te horen.. Mits je de radio natuurlijk niet al te hard zet :P
In ieder geval een stuk harder dan m'n HTC Desire en Desire S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Ook ik heb vandaag met navigatie gereden (copilot) en ik moet zeggen dat ie luid en duidelijk klinkt ,zelfs met de radio aan (niet te luid natuurlijk) is ie nog goed te verstaan

Nog een nederlandes unboxing en first boot

het blijft leuk om naar te kijken :)

[ Voor 36% gewijzigd door indofk op 10-08-2011 20:50 ]

Verwijderd

Testpanel schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 15:34:
[...]

Heb het net even uitgetest..
Op zich is hij zeker hard genoeg, duidelijk te horen.. Mits je de radio natuurlijk niet al te hard zet :P
In ieder geval een stuk harder dan m'n HTC Desire en Desire S.
Bedankt, Was m'n enige pun t van twijfel nog.

• N1traat
Hi,

heeft iemand een idee hoe ik dat "suggesties voor contacten" kan weg krijgen? Ik word er ram gek van omdat deze telkens blijft zeuren. En vaak is dit ook nog eens telkens dezelfde contacten. Op alles negeren drukken werkt niet, maar ook als ik alles koppel blijft die er om vragen.

Voor diegene die niet weet wat dat is;

De evo geef suggesties voor contacten weer, dit is wanneer een contact in meerdere adresboeken voorkomt (telefoonboek, facebook, whatsapp etc) om deze met elkaar te koppelen.

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Nou ik ga nu terug naar de winkel met mijn Evo.
Vanochtend pas om 10:00 wakker geworden ipv 07:00 omdat de Evo is gestorven.
Gisteravond zat de telefoon nog op 84% batterij dus ik vondt het niet nodig om hem op te laden.
Vanochtend dus een dood toestel, in de oplader knippert alleen 1 rood lampje.

Hoop niet voor jullie dat het bij meer toestellen een probleem is. Het stomme is dat ik met mijn Desire nooit ook maar 1 probleem heb gehad. Beetje jammer dat ik hier na een week al problemen mee heb...

• indofk
Nou ik heb mn homescreen maar weer eens veranderd met een glastheme
hij is gewoon als apk file te installeren en dus ook gewoon weer te verwijderen
dus als je de apk installeerd en daarna in het aanpassen menu naar skin gaat staat ie gewoon tussen de standard skins van HTC

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1050025.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1050026.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1050027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1050028.jpg

de apk file kun je hier downloaden

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:10
Nou sinds afgelopen woensdag mijn toestel binnen..
Hiervoor 1 jaar in het bezit geweest van een HTC desire.

Het toestel is ontzettend fijn, alleen heb ik het idee dat wifi niet altijd even goed functioneerd.
Niet dat ik slecht ontvangst heb of dergelijk, maar het lijkt erop dat de verbinding gewoon niet werkt terwijl hij aangeeft verbonden te zijn.

Kan nog niet precies zeggen ofdat dit aan mijn router ligt omdat ik nog niet zo waanzinnig veel thuis ben geweest.... alleen wifi van mijn vriendin geprobeerd.

Verder leek het mij wel leuk om wat 3d content op mijn telefoon te zetten.. zoals trailers van films endergelijk.. Het is mij alleen nog niet gelukt om dit te doen.

Ik heb al verschillende formaten gedownload. .mkv - .avi, ik heb daarvoor deze link gebruikt:
http://www.3dtvworld.com.au/3d-downloads

Weet iemand van jullie misschien wat voor type 3d films ik kan gebruiken voor op mijn mobiel?

Mvg, Corne.
.eny bestanden volgens mij... The Green Hornet op de Amerikaanse Evo 3D was dat formaat..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• corneej
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14:10
Dat klopt, ik heb de green hornet ook gedownload van XDA.. dit was inderdaad een .eny

Naar wat gegoogle kwam ik dit tegen over de extensie .eny
What is .eny and how to open .eny file
The .eny file extension is a Unknown or unassigned file extension., details on how to open .eny file. When windows gives you an error message saying that it "Cannot open .eny files" You need to identify a program that can open the file. For opening .eny files on Windows, Mac or other devices, you can choose the following programs we recommended, or you can simply enter .eny into the search box and click on the search button to find the tutorials which can help you open and play it.
(Bron: http://www.downloadatoz.c...s/eny-file-extension.html)
Dus het kan alsnog elk ander formaat zijn...

• indofk
Ik heb een stuk of 6 3D film's op mn Evo 3D staan en die hebben allemaal de MP4-video (.m4v) formaat

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
indofk schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 11:09:
Nou ik heb mn homescreen maar weer eens veranderd met een glastheme
hij is gewoon als apk file te installeren en dus ook gewoon weer te verwijderen
dus als je de apk installeerd en daarna in het aanpassen menu naar skin gaat staat ie gewoon tussen de standard skins van HTC

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

de apk file kun je hier downloaden
Mooi thema zeg, ziet er goed uit!
Deze telefoon smeekt overigens wel om een hogere instelling van de lcd density. De resolutie van het scherm in combinatie met het formaat zorgt ervoor dat de standaard hoeveelheid van maximaal 4x4 iconen per homescreen gewoon echt te weinig is.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Wekko306 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:20:
[...]

Mooi thema zeg, ziet er goed uit!
Deze telefoon smeekt overigens wel om een hogere instelling van de lcd density. De resolutie van het scherm in combinatie met het formaat zorgt ervoor dat de standaard hoeveelheid van maximaal 4x4 iconen per homescreen gewoon echt te weinig is.
Het is inderdaad een heel mooi thema, ook het enige thema wat ik voor Sense 3.0 ben tegen gekomen trouwens. Weet iemand alsof het mogelijk via een mod meer iconen op je homescreen te krijgen?
Ik ben het helemaal eens met het bovenstaande, de resolutie van de EVO/Sensation maakt 4 iconen veel te karig.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:38
Bullet NL schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 17:28:
[...]

Het is inderdaad een heel mooi thema, ook het enige thema wat ik voor Sense 3.0 ben tegen gekomen trouwens. Weet iemand alsof het mogelijk via een mod meer iconen op je homescreen te krijgen?
Ik ben het helemaal eens met het bovenstaande, de resolutie van de EVO/Sensation maakt 4 iconen veel te karig.
Dat is absoluut mogelijk, via bijvoorbeeld een andere launcher zoals LauncherPro. Je kan ook de standaard Sense launcher blijven gebruiken maar een programma als Multicon Widget installeren, waarbij je dus eigenlijk een widget maakt van verschillende iconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Stop met 3d content downloaden! Gebruik gewoon YouTube!

De magic tag is yt3d en je krijgt alleen maar 3d filmpjes in je YouTube zoekresultaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Klopt dat is het eerste wat ik intypte op YouTube. Dat werkt echt goed ,Je krijgt dan voor 95 % aan 3D filmpje waar uit Je kan kiezen . Maar voor complete films en voor games en andere content kun Je nog steeds niet via YouTube bekijken/spelen en Moet Je nog steeds downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook dat de ringtone volume alleen omlaag gaat als je de volumeknoppen gebruikt, maar geluid voor mail bijv even hard blijft staan? Of komt dat door mij omdat ik Extended Controls gebruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 18:40:
[...]

Dat is absoluut mogelijk, via bijvoorbeeld een andere launcher zoals LauncherPro. Je kan ook de standaard Sense launcher blijven gebruiken maar een programma als Multicon Widget installeren, waarbij je dus eigenlijk een widget maakt van verschillende iconen.
En als je hem dan ook nog qua grootte aan wil passen, gebruik dan Go Laucher EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* CLB krijgt vandeweek een nieuwe Evo 3D
Was in een gekke bui dus heb in 2 maanden tijd drie nieuwe Androidtoestellen aangeschaft..
Waar ik vooral benieuwd naar ben is de snelheid van dit apparaatje en het grote scherm icm de hoge resolutie.
Tevens ben ik wel benieuwd naar het kijken van 3D films / spelen van 3D games en de overall speed met games en dergelijke.. Natuurlijk ga ik wat 3D games uitproberen, maar ook games zoals Reckless Racing, Pinball HD for Tegra of Fieldrunners HD lijken me erg impressive op dit apparaat! Iemand die ze toevallig ook speelt hier?

Voor de rest wil ik weleens zien hoe snel en gemakkelijk HTC's Sense 3.0 is en of ik er aan kan wennen...
Anders wordt het gewoon weer LauncherPro Plus erop en geen Sense meer.. 1GB RAM en dualcore.. hmm zal m'n snelste Androiddevice worden tot nu toe, dus ben wel beetje nieuwsgierig.. Nu dus maar afwachten :9~ :D

EDIT: Here we go: Android 3D Games - Discussie & Ervaringen

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 12-08-2011 20:03 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens hoeven we niet meer te rooten om screenshots te maken, gewoon lock+home is genoeg :D

Vraagje voor iedereen:

Mijn vorige telefoon was een HTC HD2, en ik weet dat als je die in het licht houd en heel erg goed kijkt, je een soort rooster ziet van vierkantjes en stippeltjes. Had wel wat tofs, maar met de evo 3d is het heel anders, het lijkt bijna alsof het niet goed is, ik zie allemaal oneffenheden, net alsof er bubbels in zitten.. Neem aan dat jullie dat ook hebben? Komt dat door het speciale 3d scherm ofzo? Want ik vind t maar vaag..

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
vreemd ik heb dat niet mijn scherm is zo glad als een aal tenminste voordat ik er een screenprotector er op deed want die is wel bobbelig niet van de luchtbellen maar van het materiaal (zagg invisible shield) kan er maar niet aan wennen want ik vond het scherm juist zo mooi glad . ik kom ook van een HD2 en vond dat juist altijd zo vreemd dat ruitjes patroon omdat andere toestellen dat niet hadden

wat mij ook opvalt is dat de battery zo snel leeg loopt heb het een beetje bij gehouden(current witget) maar zit continu tussen de 181 en 575mA met uitschieters van ruim 800mA en dan heb ik het scherm uit staan

terwijl mn HD2 in rust tussen de 3 en 5 mA zat is dit normaal bij deze tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 21:21:
vreemd ik heb dat niet mijn scherm is zo glad als een aal tenminste voordat ik er een screenprotector er op deed want die is wel bobbelig niet van de luchtbellen maar van het materiaal (zagg invisible shield) kan er maar niet aan wennen want ik vond het scherm juist zo mooi glad . ik kom ook van een HD2 en vond dat juist altijd zo vreemd dat ruitjes patroon omdat andere toestellen dat niet hadden

wat mij ook opvalt is dat de battery zo snel leeg loopt heb het een beetje bij gehouden(current witget) maar zit continu tussen de 181 en 575mA met uitschieters van ruim 800mA en dan heb ik het scherm uit staan

terwijl mn HD2 in rust tussen de 3 en 5 mA zat is dit normaal bij deze tel
Hij is ook SUPER glad gewoon voor het gevoel en je moet ook heeeeeeeeel goed kijken maar het ziet er gewoon vaag uit

Die hoge getallen komen gewoon door mail check ed, maar 181 is dus je laagste? Zal eens kijken wat ik hier krijg

Edit: WTH ik zat al een half uur tussen 401 en 495. Dat kan niet kloppen idd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Heb vandaag om 13:30 de Evo 3D van de lader afgehaald en om 21:00 kreeg ik een melding dat ie op 15% batt level zat .
heb in de tussentijd (zat op een verjaardag) alleen 2 min een 3D game gedemonstreerd 2 3D filmpjes van 1 min gemaakt en terug gekeken en een stuk of 20 3D foto's gemaakt en terug gekeken
voor de rest heb ik hem niet aan gehad . wat ik wel vreemd vond is dat ik bij mn netwerk continu een E stond ipv een 3G of H , was in ijsselstein (utr) en daar staat die zendmast van lopik misschien dat het daarmee temaken heeft
ik heb vodafone , mn broertje die sinds gister ook een Evo 3D (ben denk ik een beetje enthousiast geweest over de evo 3Dwant mn zusje en mn moeder "bijna 60 jaar willen er nu ook 1) heeft heeft een hi abbo en had daar wel gewoon vol bereik 3G of H

maargoed ik ga mn Evo 3D morgen een hard reset geven en dan eens kijken of er verbetering is

[ Voor 5% gewijzigd door indofk op 12-08-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha had je echt E staan? (edge) en je hebt roaming aanstaan in je instellingen (dom) bereid je dan maar vast op een HELE dikke rekening :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij bedoelde dat hij EDGE had en zn broer veel sneller internet denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:46:
Haha had je echt E staan? (edge) en je hebt roaming aanstaan in je instellingen (dom) bereid je dan maar vast op een HELE dikke rekening :')
Dikke rekening? Hij is in Utrecht middenin NL. ;) En bij sommige providers moet roaming aanstaan, bijv. Telfort.
In het buitenland kun je beter mobiel internet uitzetten ja.
Wel heb je gelijk dat het vreemd is want NL had toch geen EDGE meer..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:52:
Hij bedoelde dat hij EDGE had en zn broer veel sneller internet denk ik
Je hoort never nooit geen edge te hebben, dan kan je echt wel een rekening voor roaming verwachten omdat je bijv met kpn op een vodafone netwerk zit oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan niet, wordt geweigerd. Alleen in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-01-2024
indofk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:24:
[...]

die knoppen heb ik hier vandaan
en die heb ik met Adobe Photoshop bewerkt met het 3Dlogo van LG . Ik heb daarna de icons met Desktop Visualizer (gratis in de market ) vervangen op mn homescreen

die games heb ik ook proberen te kopen via de officieele kanalen maar dat lukt nog niet .
tot die tijd heb ik ze van internet gehaald net zoals de 3D films
ik kan je iig vertellen dat de 5 games die ik heb allemaal geweldig zijn om in 3D te spelen even als de 3d films ook al is het geen bioscoop formaat wat je zit te kijken het 3D effect spat er van af ,niet alleen diepte maar het komt er ook uit :)
Wil je misschien vertellen op welke pagina je die knoppen hebt gedownload? En zitten de WhatsApp icons er gewoon bij, of heb je deze ook zelf aangepast?

[ Voor 4% gewijzigd door jstumy op 13-08-2011 00:11 ]

HP Elitebook 8470w Intel® Core™ i5-3360M, 16 GB 1600 MHz DDR3, 14" diagonal LED-backlit HD+ anti-glare (1600 x 900), Samsung 840 series Pro 256GB SSD / HTC Desire Android 2.2.3 / Interested in Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:56:
Je hoort never nooit geen edge te hebben, dan kan je echt wel een rekening
voor roaming verwachten omdat je bijv met kpn op een vodafone netwerk zit oid
Ik heb vaak zat EDGE, snellere variant van GPRS, geen probleem, nooit problemen, kan gewoon :)
5 maandjes geleden op de FP: nieuws: Vodafone begint met nieuw edge-netwerk in Nederland ;)

Filmt de Evo 3D in 2D modus nou max in 720P of toch in 1080P...
Dacht 1080P gelezen te hebben, op de HTC-site staat 'Een nieuwe en verbeterde camera en Full HD camcorder zonder sluitervertraging en met stereo geluidsopname zodat je altijd dat unieke moment kunt vastleggen.' maar bij de specslijst weer '2D/3D video's met resolutie tot 720p' Dus wat het nou echt is, who can tell me please!?

[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 13-08-2011 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
als ik hem in camera modus heb staan kan ik hem instellen tot maximaal 1280x720

Heb trouwens een harde reset gedaan en als ik nu current widget draai dan verbruikt ie met het scherm aan 141mA en met het scherm uit 411mA heb verder nog helemaal niets ingesteld behalve Gmail ivm de market
erug vreemd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
jstumy schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:02:
[...]

Wil je misschien vertellen op welke pagina je die knoppen hebt gedownload? En zitten de WhatsApp icons er gewoon bij, of heb je deze ook zelf aangepast?
Ik wist ook niet meer welke pagina het was ,maar ik heb het ff voor je opgezocht "ik lijk wel gek ook eigenlijk :) "
ik heb alleen die 3D apps zelf aangepast :)

hier kan je ze downloaden

[ Voor 4% gewijzigd door indofk op 13-08-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 23:56:
[...]

Je hoort never nooit geen edge te hebben, dan kan je echt wel een rekening voor roaming verwachten omdat je bijv met kpn op een vodafone netwerk zit oid
Wat een onzin Robby. Ik heb met Vodafone vrijwel altijd een H (hsdpa) of 3G staan. Echter zijn er gebieden (ook in Nederland) waar wel Edge in de lucht hangt en er dus een E staat. Dit is dan niet omdat je op een ander netwerk zit, dat kan binnen Nederland namelijk niet. In dat geval krijg je ook vaak een R te zien, wat bijvoorbeeld Telfort gebruikers standaard hebben, ook in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
indofk schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:41:
[...]

Ik wist ook niet meer welke pagina het was ,maar ik heb het ff voor je opgezocht "ik lijk wel gek ook eigenlijk :) "
ik heb alleen die 3D apps zelf aangepast :)

hier kan je ze downloaden
Haha, nou ik vind het ontzettend aardig van je :o Thnx!

HP Elitebook 8470w Intel® Core™ i5-3360M, 16 GB 1600 MHz DDR3, 14" diagonal LED-backlit HD+ anti-glare (1600 x 900), Samsung 840 series Pro 256GB SSD / HTC Desire Android 2.2.3 / Interested in Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tientallen prachtige foto's van de HTC Evo 3D, zou pimpin' zijn in de TS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leutje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Leutje

o7

Prachtig! Als ik ze zou kunnen zien tenminste (ik heb geen facebook)

Nevermind. Nu laden ze wel 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Leutje op 13-08-2011 13:17 ]

A project is never finished.You can always think of something new. - RobV https://discord.gg/WEQG6qT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
@CLB
Dat zijn idd prachtige foto's , heb Je die zelf gemaakt ?
Of Moet Je hem nog binnen krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:30
indofk schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 09:27:

Heb trouwens een harde reset gedaan en als ik nu current widget draai dan verbruikt ie met het scherm aan 141mA en met het scherm uit 411mA heb verder nog helemaal niets ingesteld behalve Gmail ivm de market
Ik had het programma ook even geinstalleerd en bij mij wisselde de waarde tussen de 400 en 200, daarna aan de oplader gehangen en toen gaf die -waarden om vervolgens op en neer te gaan tussen de 100 en -200. Daarnaast is mijn telefoon vannacht in 12 uur tijd van 99 naar 30% batterij gegaan, met als enige verschil de currentwidget nieuw op de telefoon. Normaal houd mijn batterij het makkelijk 24 uur vol, inc hele dag wifi, apps downloaden, half uurtje 3d filmpjes op youtube kijken enz. Nu was het scherm gewoon uit en deed ik niets met de telefoon. Dus ik heb zo'n vermoeden dat het weleens aan de app kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
indofk schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 13:51:
@CLB
Dat zijn idd prachtige foto's , heb Je die zelf gemaakt ? Of Moet Je hem nog binnen krijgen
Waren niet van mijzelf nee, ik krijg de mijne hopelijk dinsdag binnen!
Ben wel benieuwd hoor, mja als het niks is gaat die even makkelijk weer de deur uit!
CLB schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 16:43:
Natuurlijk ga ik wat 3D games uitproberen, maar ook games zoals Reckless Racing, Pinball HD for Tegra of Fieldrunners HD lijken me erg impressive op dit apparaat! Iemand die ze toevallig ook speelt hier?

[ Voor 44% gewijzigd door CLB op 13-08-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
coffeeaddict schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 14:05:
Daarnaast is mijn telefoon vannacht in 12 uur tijd van 99 naar 30% batterij gegaan, met als enige verschil de currentwidget nieuw op de telefoon. Normaal houd mijn batterij het makkelijk 24 uur vol, inc hele dag wifi, apps downloaden, half uurtje 3d filmpjes op youtube kijken enz. Nu was het scherm gewoon uit en deed ik niets met de telefoon. Dus ik heb zo'n vermoeden dat het weleens aan de app kan liggen.
Mijn telefoon is dus ook al 2x van 80 naar 5 gegaan snachts. Terwijl ik overdag zonder problemen 12 uur volhou met bellen en internet/mail...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk

dat verklaard wel wat ik eerder schreef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vind dat trouwens wel minpuntje nummer 1 dan..
De Sensation heeft 1x een 8MP camera die ook 1920x1080 filmpjes kan schieten.. Twee vragen:
Waarom heeft de Evo 3D dan geen 2x een 8MP camera en waarom is filmen beperkt tot 1280x720 pixels.
Dan hebben we wat meer RAM en wat meer geheugen, top, maar wel weer een mindere camera, onnodig en jammer. Mag wat mij betreft ook wel in de TS komen bij de vergelijking met de Sensation... 6-1 voor de Evo 3D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leergierig
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-08 15:30
Kan iemand bevestigen, uit ervaring, dat de batterij van de evo ook echt langer meegaat dan de batterij van de Sensation? Ik wil wel een telefoon die hele dag mee kan aan met pushmail aan en gemiddeld belgedrag.
Hoor graag jullie bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ligt toch ook echt aan alles wat je gaat installeren en wat wel of niet veel wil gaan syncen..
Tevens ligt dit aan je widgets, live wallpaper of niet, schermhelderheid, schermlocks na xx seconden enzovoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
Misschien vinden een aantal dit wel leuk, ik heb alvast voor mijzelf een paar icon's gemaakt volgens de layout van de icons die je hier kan downloaden .
Ik weet niet of dit de juiste locatie is om dit te posten (excuus), maar ik wilde dit jullie sowieso niet onthouden :9

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/1zdu3xbok/Google.png
http://postimage.org/image/1zdu3xbok

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/1zeflwu3o/Mobisle_Notes_Icon.png
http://postimage.org/image/1zeflwu3o

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/1zft818x0/Tweakers.png
http://postimage.org/image/1zft818x0/

Afbeeldingslocatie: http://s4.postimage.org/1zg359bvo/Linked_In.png
http://postimage.org/image/1zg359bvo/

Heb nu even geen tijd meer, maar er komen er meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Dat 3D gamen is echt te gek .

Ben helemaal verslaaft aan het golf spelletje .
Ik speel wel vaker golf spelletjes maar dit is echt super gaaf
met die diepte er in net alsof je real life aan het golfen bent .Het geeft echt een extra dimentie aan de games
Zelfs mn vriendin die niet zo goed tegen het 3D kan vind de games goed te doen in 3D (rustig voor je ogen)

Gamen in 3D is wat mij betreft echt een aanrader

@jstumy TOP gedaan met die icon's . wat mij betreft laat de rest maar komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Vodafone heeft EDGE, een E is dus normaal bij Vodafone in bepaalde gebieden.

Telfort 'roamed' op KPN, roaming is dus normaal bij KPN.

Ik heb ook last gehad van snelle leegloop snachts, na mijn fabrieksinstellingen reset eergisteren geen last meer van gehad, gaat in een nacht slapen 10% omlaag en dat is zonder rare fratsen uit te halen m.b.t. instellingen. Wifi en mobiel internet gewoon aan etc. Geen mailclient geconfigureerd maar dat was voor de reset ook niet.

Ik heb het toestel eergisteren om 22:00 van de lader gehaald, om 23:00 oid weer 10 minuten in de lader gehad, daarna is het toestel niet meer in de lader geweest, is er af en toe mee gebrowsed gebeld getalked paar toepassingen geinstalleerd enkele fotos gemaakt en een zooi 3d filmpjes bekeken. Half uur geleden kwam het '15% piepje'. Zit nu weer wel aan de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:44
CLB schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:31:
[...]

Vind dat trouwens wel minpuntje nummer 1 dan..
De Sensation heeft 1x een 8MP camera die ook 1920x1080 filmpjes kan schieten.. Twee vragen:
Waarom heeft de Evo 3D dan geen 2x een 8MP camera en waarom is filmen beperkt tot 1280x720 pixels.
Dan hebben we wat meer RAM en wat meer geheugen, top, maar wel weer een mindere camera, onnodig en jammer. Mag wat mij betreft ook wel in de TS komen bij de vergelijking met de Sensation... 6-1 voor de Evo 3D!
Ja, de TS moet nog zeker geupdate worden, die foto's houd ik zeker in mijn hoofd. :9
Moet wel ff zin ervoor hebben om de TS te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Over de games; net Speedx 3D gedownload. Ik ben helemaal niet van spelletjes, maar dit is best geinig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
@CLB; wat heb jij als zeiker(lees kieskeurige gebruiker)te klagen over de evo 3d?
kblijf het een leuk toestel vinden. khoop dat de 3d functie flink ontwikkeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het feit dat hij niet Full HD kan filmen en de Sensation wel vind ik gek =)
Voor de rest klaag ik (nog) nergens over, moet hem eerst nog is binnenkrijgen namelijk.
jstumy schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 19:54:
Ik weet niet of dit de juiste locatie is om dit te posten (excuus)
Kan beter hier: Het Android launchers, themes en icons topic of hier: Post je Homescreen! - Deel 2

[ Voor 95% gewijzigd door CLB op 14-08-2011 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
willemvleeuwen schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 23:59:
Over de games; net Speedx 3D gedownload. Ik ben helemaal niet van spelletjes, maar dit is best geinig!
Het is ids een grappig spelletje, alleen jammer dat het niet in 3D is .
Je kan wel kiezen voor 3D maar dan moet Je zo'n rood/groene brilletje op
En dat is nou juist waarom ik deze tel heb "zodat ik geen brilletje nodig heb om 3D te hoeven zien" maar het gaat iig de goeie kant op

Verzonden vanaf mn HTC EVO 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 11:17
leergierig schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 16:53:
Kan iemand bevestigen, uit ervaring, dat de batterij van de evo ook echt langer meegaat dan de batterij van de Sensation? Ik wil wel een telefoon die hele dag mee kan aan met pushmail aan en gemiddeld belgedrag.
Hoor graag jullie bevindingen.
Ik kan het met mijn Evo 2 dagen mee op 1 volle accu, ik vind het behoorlijk mee vallen!
Als je 3D content, of de 3D camera gaat gebruiken gaat het wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ik zat zojuist op de market en dacht laat ik eens zoeken op "evo 3d" toen
Kwam ik dit spelletje tegen "Angry bots 3D for evo 3D" het maakt gebruik van het 3D scherm van de EVO 3D
Ik ben echt blij verrast dat er in de market ook echt 3D content aanwezig is en het is nog gratis ook
EDIT . Phereo 3D is een app waarmee Je 3D foto's kunt bekijken en delen ook echt een aanrader
Sommige voorwerpen lijken zo uit Je beeldscherm te komen

Verzonden met mn HTC Evo 3D

[ Voor 19% gewijzigd door indofk op 14-08-2011 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm grappig, heb 'm ook in Android 3D Games - Discussie & Ervaringen genoemd..

Is de HTC Evo 3D trouwens krachtig genoeg om Full HD materiaal af te spelen.. Zou leuk zijn icm DLNA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Het toestel is theoretisch gezien krachtig genoeg.

Mijn singlecore 1ghz arm8 tablet speelt perfect fullhd af op zijn eigen scherm en via HDMI.

Dit toestel is een STUK krachtiger maar dan moet de hardware nog wel goed aangesproken worden.

m.a.w. ligt het dus aan of de applicatie waar je het filmpje mee afspeelt dat wel correct doet.

Ik gok dat mijn tablet voor video afspelen een apart stukje chip heeft, maar dit toestel heeft weer een 3d chip die dat ook met gemak aan kan.

Ik heb zelf tot nu toe alleen nog maar 1080p mp4tjes afgespeeld via de standaard player wat prima ging, voor mkvtjes werkte de ene player wel en de andere niet. Kan me nu ff niet meer herinneren welke player dus wel alles perfect afspeelde, toestel enkele dagen geleden gereset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Theoretisch wel inderdaad, I know, maar wilde even de bevestiging..
Eigenlijk moet ik het over een paar dagen gewoon zelf uitvinden maarja *nieuwsgierigheid*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
indofk schreef op zondag 14 augustus 2011 @ 10:38:
[...]

Het is ids een grappig spelletje, alleen jammer dat het niet in 3D is .
Je kan wel kiezen voor 3D maar dan moet Je zo'n rood/groene brilletje op
En dat is nou juist waarom ik deze tel heb "zodat ik geen brilletje nodig heb om 3D te hoeven zien" maar het gaat iig de goeie kant op

Verzonden vanaf mn HTC EVO 3D
De betaalde versie is wel gewoon echt 3d, geen brilletje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en 1080p bestanden spelen gewoon perfect af btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice om te horen, nou dan wacht ik het af! De vader van m'n meisje heeft ook een Evo 3D gekocht, dus had 'm net zo goed bij hem kunnen testen.. De mijne komt vandeweek binnen, maar of ik die nu nog ga houden.. hmm

Ik heb wel m'n beklag gedaan over de site van de Evo, waar staat: 'Een nieuwe en verbeterde camera en Full HD camcorder zonder sluitervertraging en met stereo geluidsopname zodat je altijd dat moment kunt vastleggen'

Ben benieuwd of de website binnenkort wordt aangepast en dit 'Full HD' zinnetje eruit wordt gehaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als m'n Evo zo doorgaat word dit m'n laatste HTC. Heb nu al 4 keer meegemaakt dat hij doodleuk de batterij in notime leeg getrokken heeft.

Afgelopen nacht om ongeveer 4 uur stond hij op 78% en ik had voor de zekerheid alles via de taskmanager uitgezet, hoor ik om 8:24 een laatste levensteken uit de evo komen en jahoor... LEEG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Taskmanager / killers behoor je niet te gebruiken bij Android. Tevens vermoed ik dat er een applicatie is die zoveel synct of data upload / download dat je batterij hierdoor totaal leeg loopt, heb je dat al is onderzocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom keek ik bij de Taskmanager die bij de applicaties staat. Soms staat er een groot programma op de achtergrond te draaien.. Ik heb de laatste dagen alles goed in de gaten gehouden, maar tot zover ik kan zien draaide er niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En hoe staat het syncen aangegeven van contacten / email / agenda en dergelijke? Update het weer elke minuut of doe je dat handmatig instellen en klaar.. Batterijen die in een paar uur leeg worden getrokken zijn niet tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze staan op om de 4 uur. Nee zeker niet, heb ook geen zin om met een verlengsnoer van 22 km naar mijn werk te gaan om het opgeladen te houden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha nee zeker niet.. Ik zal het is aan m'n schoonvader vragen die er eentje heeft..
De mijne komt vandaag binnen misschien, maar ik moet zo een paar uurtjes de deur uit helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
Mijn telefoon is nu bijna 21 uur van de oplader af en zit op 64% over, dat is met wifi aan, beetje internetten, spelletjes spelen, e-mail en wat smsen. Heb wel de e-mail op handmatig syncen staan.
Ik heb ook gehad dat de batterij in één nacht leeg was, dat was wel nadat ik currentwidget erop gezet, na die eraf gehaald te hebben heb ik dat in ieder geval niet meer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
mijn battery liep de eerste dagen ook hard leeg zelfs toen ik het auto syncen had uitgezet

heb toen mn tel terug gezet naar fabrieksinstellingen

en toen was het al een stuk beter , nu na 2 weken gebruik gaat mn batterij steeds langer mee

had hem gister ochtend de tel om 6:30 van de lader gehaald en de batterij had om 22:00 nog 38% over

had ondertussen de tel aan mn collega's laten zien en heb zo'n 10 min 3D film gekeken 15 3D foto's gemaakt
een 3D filpje van 1 min gemaakt , 30 min op het internet gekeken 15 min gebeld mn mail een stuk of 10 x gekeken en een aantal keer een 3D game gespeeld en tussendoor nog een aantal dingen gedaan

het lijkt wel of de battery elke dag beter word

om 00:00 uur was mn battery volledig opgeladen en heb hem uit de lader gehaald toen ik vanochtend om 7:00
weer op mn tel keek stond ie op 94% vind dat wel acceptabel . ik had wel wifi en zo uitstaan . alleen mn gegevensverbinding en mn tel stond aan

[ Voor 15% gewijzigd door indofk op 16-08-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de bovenstaande berichten over de batterij word ik nou niet echt vrolijk... Maar als je 3d niet gebruikt, houdt hij het dan langer uit dan de Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik de 3D functies niet, alleen de eerste paar dagen wat mee zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben te Android-verslaafd...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hz6etCRo4qZOdEIKKmdQuEMI/full.jpg
Vanavond is een andere HTC Evo 3D testen om te kijken of ik deze uitpak / houd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
ETA schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:33:
Hier heb ik wat 3D foto's gezet:
http://www.3dporch.com/users/eta76

Met de applicatie Stereo Maker kan je de foto's bewerken. Er zit een auto-correctie knopje, en dan laat hij zien wat de fout-offset in x en y as is. Mijn camera heeft een fout van 13 pixels in de y as. Dit vind ik niet erg strak. Als je 1 oog dicht houdt, en je beweegt de camera heel licht naar links en naar rechts, kan je het ook live zien. Dan zie je dan het beeld op en neer gaat. Als je precies er tussen in gaat zitten, zie je beide plaatjes door elkaar, en kan je zien dat de verticale hoeken van de camera dus niet exact gelijk zijn. Misschien toch maar omruilen voor een andere....

Hier zie je een offset van 16 pixels links, en rechts is gecorrigeerd. Met foto's kan dit dus, maar met filmpjes niet. En gezien op de telefoon dit ook niet kan, moeten je hersens steeds even 'inleren' als je naar het 3d scherm kijkt. Kan de rest ook eens wat foto's maken, om te zien wat hun offset is ?
[afbeelding]

Mocht een admin de foto weghalen, dit was de link:
Ik heb een flinke offset van maarliefst 27 pixels :(
Ik hoop dat er een optie komt om de camera te calibreren, dat lijkt mij softwarematig eenvoudig op te lossen. Achteraf kan je de horizontale offset/focus ook nog verbeteren bij foto's. Gewoon tikken op de foto en dan het toverstafje tikken.

[ Voor 6% gewijzigd door satoer op 17-08-2011 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb er even een half uurtje mee kunnen spelen dus hierbij mijn snelle, eigen bevindingen... Scherm en de resolutie zijn een genot om te zien en om te gebruiken. Scherm is van een goede kwaliteit en de hoge resolutie maakt het een genot om naar te kijken. Scherm werkt goed en is simpel bedienbaar door het goede capacitieve touchscreen. Toestel is snel en alles opent nagenoeg gelijk... De standaard appdrawer bevat zoals gezegd telkens 'pagina's' van 20 applicaties.. Moeilijk om uit te leggen, maar als je naar beneden scrollt gaat dat niet per 4 applicaties, maar dus per 20.. Beetje gek van HTC en daar ga ik me zeker weten aan irriteren.. Dan de cameramodus, werkt erg grappig in 3D stand, was ff een beetje wennen en testen, maar er is zo 1,2,3 goed mee te werken.. Foto's zijn leuk op het scherm, op de PC heb ik ze niet getest... De standaard 3D foto's die op het toestel stonden waren een genot om naar te kijken en ook de 3D functie was echt 'amazing' eerlijk gezegd.. Helaas kon ik de standaard 3D filmpjes niet vinden =s en ook YouTube in 3D wilde niet echt meewerken.. Dus filmpjes in 3D heb ik helaas niet kunnen bezien en dat vind ik wel erg jammer... Heb twee spellen in 3D kunnen spelen en dat was werkelijk waar wel erg pimpin' en erg cool om te zien / doen. Ikzelf zou er wel een andere launcher op hebben gezet (LauncherPro Plus) omdat ik dat al jaren gebruik en Sense en de HTC Sense widgets niet zal gaan missen.. Enige leuke is dat 'glass-theme' maar met een andere launcher is er ook wel genoeg te customizen. Pluspunt was dan weer dat er maar liefst 1,1GB ruimte was om apps / games te installeren en samen met A2SD is dat meer dan zat... Toestel voelde robuust aan, maar was wel weer aan de (erg) grote kant.. Heb nu een 3,7" slider met fysiek toetsenbord en nog een kleinere 3,5" zonder toetsenbord, dat is toch wel even andere koek. Als er ook nog een hoesje om de Evo 3D moet wordt hij toch wel erg groot denk en ik ben benieuwd of ik me daar niet erg snel aan ga storen. Tevens heb ik al twee Android telefoons met beide hun unieke en perfecte eigenschappen. De ene heeft een fysiek toetsenbord, de ander is klein, compact en heeft een OLED scherm... Ik kan het bij beide toestellen niet over mijn hart verkrijgen om ze te verkopen om zodoende de prijs van de aangeschafte Evo 3D wat omlaag te brengen. Hij staat al op Marktplaats.nl om te peilen hoe of wat en ik ga hem ook in de V&A zetten denk, mocht ik een goed bod krijgen, gaat die ongeopend misschien weer door naar een andere eigenaar en voor de paar x dat ik even wil 3D'en pak ik maar de Evo van m'n schoonvader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
M'n schoonvader gaat vandaag voor drie weken op vakantie dat is zuur want ik had nog wel willen Evo'en..
Zodoende heb ik nog een paar vragen die ik zelf niet kan checken, maar waarvan ik toch wil weten hoe of wat.

- Zijn er mensen die Swype gebruiken icm het qHD scherm en hoe bevalt dat?

- Hebben jullie een paar goede linkjes naar 3D content van YouTube wat gebruik maakt van het stereo-
scopische scherm? Gisteren werkte YT3D niet fijn en veel content moest gebruikt worden met zo'n brilletje.
Of zijn er ergens legale filmtrailers te downloaden die gebruik maken van dit schermpje en zoja, een linkje?

- Gebruikt iemand hier LauncherPro Plus en hoe werkt dat qua snelheid en overall feeling?
- Hoe bevalt de standaard browser en heeft iemand ervaring met Android Vanilla en kan hier een vergelijk maken?

- Kan iemand een screenshotje posten van de FP van Tweakers in portrait en landscapemodus met het onscreen toetsenbordje erbij.. (misschien Swype) Ik ben benieuwd hoeveel 'website' je dan nog daadwerkelijk ziet namelijk.

- Zijn er apps die jullie geprobeerd hebben, maar die niet blijken te werken door bijvoorbeeld de qHD resolutie?

- Hebben jullie games zoals Reckless Racing, Pinball HD for Tegra of Fieldrunners HD al geprobeerd?

- Hebben jullie overall nog op- of aanmerkingen over het toestel, de software enzovoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
CLB schreef op woensdag 17 augustus 2011 @ 11:03:
- Hebben jullie een paar goede linkjes naar 3D content van YouTube wat gebruik maakt van het stereo-
scopische scherm? Gisteren werkte YT3D niet fijn en veel content moest gebruikt worden met zo'n brilletje.

- Hebben jullie games zoals Reckless Racing, Pinball HD for Tegra of Fieldrunners HD al geprobeerd?

- Hebben jullie overall nog op- of aanmerkingen over het toestel, de software enzovoort?
Hier vind je een filmpje onderwater en een videoclip, beide goede voorbeelden van de mogelijkheden. Gewoon via de youtube app opzoeken.

Ik heb FieldrunnersHD geprobeerd, ziet er erg scherp uit en pas als je erop gaat letten zie je hoeveel details erin zitten. Spel zelf had wat uitgebreider mogen zijn.

Vandaag de telefoon pas na 2 volle dagen aan de oplader moeten hangen en daar ben ik best tevreden over, redelijk wat geinternet, wifi altijd aan, smsen, apps gebruiken enz.

Enige nadeel vind ik de cover die voor de achterkant gebruikt wordt, voelt een beetje fragiel aan en dat geeft wat spanning bij het eraf halen. Mijn vorige telefoon was een HTC HD2, dus zeker daarmee vergeleken valt het een beetje tegen.

Voor de rest ben ik erg positief over het toestel qua snelheid, wifi connectie (vrijwel meteen, goed ontvangst, HD2 had er altijd moeite mee) en het toetsenbord wat goed reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
CLB: yt3d of bijv pirates 3d trailer of dat soort termen in de youtube ap invoeren.

Of zelf gewoon een 3d film downloaden en converteren naar juiste resolutie middels bijvoorbeeld freemake video converter.

Ziet er perfect uit, ook gewoon op youtube dus.

Magic forrest oid vind je bijv via youtube en dat ziet er geweldig uit.

• indofk
Heb al een paar keer gehad dat mn touchscreen niet meer reageerde, de laatste keer ging het om een deel van mn touchscreen.

het gaat dan om het bovenste deel van mn touchscreen ,en dan maakt het niet uit of ik in mn homescreen ben of in mn app list , het vreemde er van is dat het deel van mn notificatiebalk wel gewoon werkt ,dus die kan ik wel naar beneden slepen naar een tijdje werkt ie wel weer gewoon
Hangt die dan toevallig aan de lader of ligt die op een ondergrond en heb je 'm dus niet in je hand?

Ik heb de Evo 3D nu (gisteren dan) een paar uurtjes gebruikt dus zal nog even wat korte ervaringen posten...
Ding is bloed-je-snel zeg, dat is echt niet voor te stellen.. Applicaties installeren als de brandweer, internetpagina's openen binnen een seconde, scrollen door de appdrawer / 300 contacten verloopt very fluently.

Sense is een mooie launcher, maar er zitten ook wat (kleine) minpuntjes aan, waardoor het voor mij waarschijnlijk LauncherPro Plus wordt als launcher. De appdrawer bijvoorbeeld bestaat uit verschillende pagina's met elk 20 applicaties / games en je kan dus niet smooth scrollen, maarje scrollt dus per 20 icons.. Ook zijn er geen mogelijkheden om apps / games icons te verbergen en als ik klaar ben met installeren zit ik dus straks met 100 icons, wat ik te onoverzichtelijk vind.. Als er nou een mogelijkheid was om de icons in de app-drawer te verslepen had ik het nog wel overleefd, maar dit is niet handig. LauncherPro Plus heeft een mogelijkheid om deze icons te verbergen wat erg overzichtelijk is en wat ik persoonlijk erg fijn vind. Jammer dat die optie mist...

De standaard-mail applicatie werkt echt voortreffelijk en daar was ik nog beetje 'bang' voor.. Heb meerdere emailadressen die ik allemaal wil syncen op mijn telefoon, maar werkt allemaal perfect.. Weet iemand of het mogelijk is om de kleur van de desbetreffende emailinbox aan te laten passen? Nu heb ik bijvoorbeeld rood en groen, terwijl ik eigenlijk rood en blauw zou willen.. Het verwijderen van een account en hem weer opnieuw toevoegen werkt helaas niet.. (dit werkt namelijk wel bij Android Vanilla en zou via een omweg dan ook goed werken)
Hmm ik bedenk nu net dat ik nog wel meer emailaccounts kan toevoegen totdat ik de gewenste kleurencombi heb en daarna pas ik deze emailaccounts gewoon aan, zodat ik toch die kleuren behoud: nice trick CLB!

Ik heb enkele spellen geprobeerd, want met zo'n snelheid en zo'n scherm is dat natuurlijk wel een genot!
Spellen zoals Fieldrunners HD, Pinball HD for Tegra, Carcassonne zien er geweldig uit en spelen goed en snel!
Heb ook heel snel enkele 3D games kunnen testen, maar dat is imho meer grappig dan echt heel tof.. En dat heeft dan te maken met het feit dat je de Evo nooit recht vasthoud en altijd wel wat heen en weer beweegt..
Voor de rest heb ik nog niet erg veel apps geinstalleerd, maar heb tot nu toe nog geen enkel probleem gezien met de qHD resolutie dus dat is erg fijn. Ik moet alleen nog even een UK-NL Swype beta op de kop tikken..
Heb de beta van Swype wel, maar die bevat gelijk 20 talen en neemt teveel ruimte in vind ik, dat is zonde.

Heb ook weer even de 3D foto's bekeken en had wat YouTube video's geript in 3D evenals een speelfilm (Angry Drive) die ik vannacht een klein uurtje heb zitten kijken, maar man dat is toch wel echt heeeel erg tof zeg! Ik zat eerst te vitten op 3D in telefoontjes en de meerwaarde ervan, totdat ik in een winkel even een minuutje of tien had gespeeld met de LG Optimus 3D.. Ik vind het nu wel fijn dat de app-drawer of wat dan ook niet in 3D zijn en alleen de camera er wat mee kan en natuurlijk het afspelen van foto's / video's... Scheelt zoals in deze thread uitgelegd, batterij en je hoeft je nooit te focussen op waar en vanaf hoeveel afstand je nou precies moet kijken.
Wel zou het fijn zijn als er wat meer recentere speelfilmpjes in 3D uitkwamen inclusief NL subs.. maarja ach.
Ik ga straks ook even testen of andere players met die 3D weergave om kunnen gaan, de standaard player is leuk, maar simpele opties om bijvoorbeeld 5 seconden terug of vooruit te spoelen vind ik onder andere ontbreken.

HTC's Sense heeft wel wat mooie opties die niet in Vanilla Android aanwezig waren en die samen met LauncherPro Plus toch wel een topcombinatie zijn.. Bijvoorbeeld de 'power save' setting, altijd handig natuurlijk. Wel vind ik het ook dat HTC's Sense met teveel dingen wil syncen.. Stocks, weer, vrienden, FaceBook, Twitter en wat dan ook, dat heb ik allemaal uitgezet, want al die onzin trekt de batterij alleen maar leeg en het weer zie ik wel als ik even naar buiten kijk =) Ik heb nu alles op handmatig gezet voor zo ver ik weet, maar als ik (perongeluk) het weer open, wordt dat gewoon wel geupdatet, beetje vaag, maar dat zoek ik later nog wel uit.

Ik heb trouwens ook gevonden hoe de emailtoon kan worden aangepast.. Mensen hadden toch wat issues?
Ga naar 'personalize' en kies bij 'personalize sound' voor de 'Notification sound'. Kies daar 'Email' en hoppa..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0zGmAH4RMxcKIGKzLwbEnfIu/full.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8ptsBJhFDThgmWmOKAwcndbb/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 18-08-2011 17:34 ]

• indofk
CLB schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:25:
Hangt die dan toevallig aan de lader of ligt die op een ondergrond en heb je 'm dus niet in je hand?
Hij hangt niet aan de lader en heb hem gewoon in mn hand , De laatste keer dat het gebeurde was het het bovenste deel ,dus als je het scherm in deelt in 4 rijen dan werkte de bovenste rij niet meer , het gekke is toen ik via taskmanager alle applikaties afsloot het scherm het gewoon weer deed , het kan natuurlijk ook toeval zijn omdat ie het vaker uit zich zelf weer doet

• N1traat
Heeft hier iemand ervaring met docks?

Ik heb twee docks besteld (voor werk en thuis) maar vraag me af of het wel goed is voor het scherm als die non-stop aan blijft terwijl die gedockt is. Is de levensduur van dat scherm groot genoeg om dit te doen?

• indofk
Zendith schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 14:34:
Heeft hier iemand ervaring met docks?

Ik heb twee docks besteld (voor werk en thuis) maar vraag me af of het wel goed is voor het scherm als die non-stop aan blijft terwijl die gedockt is. Is de levensduur van dat scherm groot genoeg om dit te doen?
in de dockmodus kan je instellen hoelang je wilt dat het scherm aanblijft,

ben beniewd wat voorn dock je besteld hebt en waar je hem gekocht hebt

zou je dat HIER kunnen vertellen en als je hem hebt je ervaringen daar neer kunnen zetten :)

alvast bedankt d:)b

• N1traat
wat mij betreft mag die aan blijven, maar ben benieuwd of dat voor schade zorgt mbt het display

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Op Twitter zie ik berichten voorbij komen dat de EVO 3D een rom update heeft/krijgt..... Hebben jullie hem ook al?

• indofk
Deze update is voor de sprint versie uit amerika
Wat ik trouwens een klein minpuntje vind zijn de vier touchbuttons die nagenoeg altijd aanstaan
als het scherm ook aanstaat.. Handig soms, maar als ik een film kijk of spelletje speel mogen ze toch echt wel uit..

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 10:25:

Ik heb trouwens ook gevonden hoe de emailtoon kan worden aangepast.. Mensen hadden toch wat issues?
Ga naar 'personalize' en kies bij 'personalize sound' voor de 'Notification sound'. Kies daar 'Email' en hoppa..
Jee wat heb ik me hier de tandjes naar lopen zoeken.
Tnx! CLB!

Verder Gingerbread: Helemaal TOP!
Your welcome =) Ik wist dat er wat mensen waren die er problemen mee hadden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

EVO 3D's bootloader unlock tool now available from HTCDev http://t.co/lBO8biv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Alleen jammer dat het voor de sprintversie van Evo 3D is

Ben benieuwd waneer die voor de GSM versie uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
Vandaag iets grappig ontdekt, ik heb namelijk deze iPod oordjes en die werkte wel op mijn HTC Desire behalve de microfoon. Maar vandaag kwam ik er dus achter dat de microfoon gewoon op mijn HTC Evo 3D werkt en ik dus handsfree ermee kan bellen :P

Misschien oud nieuws, maar wilde jullie het niet onthouden :o

[ Voor 16% gewijzigd door jstumy op 19-08-2011 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
pffff wat heb ik nu weer :(

was wat mooie 3d foto's aan het bekijken die ik vandaag had geschoten, wordt ineens het beeld heel erg gekleurd korrelig.
zie http://www.pipower.nl/evodood.jpg...

Iemand enig idee wat het is en hoe ik er vanaf kom? Alle geluiden en het OS doet het nog, echter mijn scherm blijft dus volledig gepixeld en een soort van uit.

- edit; ook na hard reset of poging naar bootmenu hetzelfde pixelscherm...

[ Voor 9% gewijzigd door willemvleeuwen op 20-08-2011 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:07
CLB schreef op dinsdag 16 augustus 2011 @ 17:31:
Ik ben te Android-verslaafd...
[afbeelding]
Vanavond is een andere HTC Evo 3D testen om te kijken of ik deze uitpak / houd...
Ik zal je mijn collectie besparen.
Maar merken jullie dan ook echt verschil met een WVGA scherm? Ik heb dinsdag even met de Evo 3D van een kennis mogen spelen en was nou niet erg impressed door de resolutie. Bovendien geil ik redelijk hard op AMOLED schermen (Galaxy S gehad en Galaxy S II in bezit), hoe zit het met de leesbaarheid in direct zonlicht?

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de resolutie ten opzichte van m'n 3,7" 854x480 schermpje niet echt heel indrukwekkend inderdaad..
Tevens vraag ik me af of het allemaal nog scherper kan.. Die 720P schermpjes van 4" enzo, hmm okee..

Hier een vergelijk van enkele van m'n schermpjes:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/j8TsE2Cdmc3sRfEjH7McsyFr/full.jpg

ZTE Blade: 3,5" @ 800x480 OLED
vs
Motorola Milestone: 3,7" @ 854x480 TFT met matte screenprotector
vs
HTC Evo 3D: 4,3" @ 960x540 SLCD

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerkingen over levertijden en abonnementen: HTC Evo 3D: levertijden- en abonnementen