Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb gisteren mn HTC Evo 3D binnen gehad , altans de kartonne versie, die zat in de softcase wat ik besteld had via ebay :P . Nu de Evo 3D nog :9~

Gister is het programma "S-Off" via XDA bekent gemaakt Die maakt het mogenlijk op via een recovery een custom rom er op te zetten :9~

[ Voor 31% gewijzigd door indofk op 30-07-2011 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben benieuwd naar de kosten van deze telefoon, ik wou zelf deze halen abonnement loopt af op 13 sept. De 3d functie spreekt me erg aan en zal waarschijnlijk in de toekomst nog wel van pas komen. Wel jammer dat er geen uitgebreid gebruik van word gemaakt, zover ik weet alleen voor de video's en afbeeldingen.

Ik zat nog te twijfelen tussen deze en de LG 3d, probleem is dat ik de afgelopen 2 jaar een LG heb gehad en er niet erg over te spreken ben. Het lompe design van de 3d van LG met enkele flits sprak me ook niet erg aan.

Denk dat ik maar eens ga kijken in de vodafone winkel zodra deze gelanceerd word op 6 augustus meende ik. Mocht het hele 3d gedoe toch tegenvallen kan ik altijd nog kijken naar de Sensation of de G.S II.

De evo 3d is hopelijk gratis bij een niet al te duur abo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evo 3D valt net niet in de prijsklasse van Sensation/SGS2, dus zal in veel gevallen pas gratis zijn bij een iets duurdere variant. Een lichter abo + bijbetalen komt denk ik goedkoper uit, het is niet erg veel wat er bij hoeft.

Inderdaad jammer dat 3D functie weinig wordt toegepast, maar lijkt me dat dit ook is gedaan om de batterijduur redelijk te houden. Er komen ongetwijfeld roms met extra functionaliteit, zijn er misschien zelfs al nu S-OFF er is. http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1098

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Echnon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 07:49
Ik kon verlengen en ik had 'm graag naast de s2 en sensation gelegd als mogelijke optie, maar dat is dollenwerk met de nieuwe abbos zoals die morgen 1 augustus van kracht worden. Dus snel maar verlengd onder huidig regime.

Jammer jammer. Ik had graag een "sensation" met 1gb werkgeheugen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Je had toch ook kunnen verlengen met een Evo 3D

je had hem alleen dan een week later gehad

*EDIT*

Hier de eerste nederlandse unboxing van de Evo 3D van coolblue

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=b0evgRv1mdg]

Zit er toch een headset bij :)

[ Voor 48% gewijzigd door indofk op 01-08-2011 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETA
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 21:52

ETA

Ik heb hem binnen 8) Ben ik de eerste ?
Ik was toevallig voor mijn vrouw terug naar de winkel met haar Sensation, en ik vroeg hoe het met de Evo's stond. Deze waren gedeeltelijk vandaag al verstuurd, en de rest morgen. Gelukkig was die van mij nog niet verstuurd en kon ik hem direct mee krijgen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

ETA schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 20:54:
Ik was toevallig voor mijn vrouw terug naar de winkel met haar Sensation, en ik vroeg hoe het met de Evo's stond. Deze waren gedeeltelijk vandaag al verstuurd, en de rest morgen. Gelukkig was die van mij nog niet verstuurd en kon ik hem direct mee krijgen !
Nice deze staat op pole position om mijn nieuwe telefoon te worden, deel je ervaringen en unboxing pics enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Vet!

Pics en ervaringen! Voor in de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je bent de eerste! Ik krijg hem morgen. Nog erg vroeg, volgens mij zijn wij het eerste land van EU die ze hebben! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 04-10 11:52

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

m'n broer krijgt 'm ook vandaag binnen! Ik ga er vanavond even naar toe, ben zeer benieuwd!!!

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook! Erg tof: wel beetje jammer: er zit niet 1 3d foto/video of game op standaard. Daarentegen ook totaal GEEN bloatware! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 17:51
Geen bloatware is goed, maar wat 3d samples zoals op de amerikaanse versie was wel leuk geweest.

Wat voor kabel heb ik straks nodig om HDMI aan te sluiten?

Ik heb begrepen dat die micro usb poort OOK de HDMI poort is (SUCKS! dan kan ik dus niet af en toe het toestel als mediaplayer gebruiken voor hele films daar ik het toestel niet ook meteen kan opladen)

Past in dat slot gewoon een micro hdmi kabel of is er een aparte niet bijgeleverde kabel benodigd?

Indien dat het geval is, iemand misschien de naam van zo een kabel of een ebay linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:42:
Geen bloatware is goed, maar wat 3d samples zoals op de amerikaanse versie was wel leuk geweest.

Wat voor kabel heb ik straks nodig om HDMI aan te sluiten?

Ik heb begrepen dat die micro usb poort OOK de HDMI poort is (SUCKS! dan kan ik dus niet af en toe het toestel als mediaplayer gebruiken voor hele films daar ik het toestel niet ook meteen kan opladen)

Past in dat slot gewoon een micro hdmi kabel of is er een aparte niet bijgeleverde kabel benodigd?

Indien dat het geval is, iemand misschien de naam van zo een kabel of een ebay linkje?
http://www.pdashop.nl/pro...tmicro-usb-naar-hdmi.html

Hij laat dan gelijk terwijl hij het beeld laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:24
indofk schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:47:
Ben trouwens beniewd wat er allemaal te vinden is in de doos van de Evo 3D

zal er ook een 8 GB kaart bij zitten net zoals bij de sprint versie of is het 4 GB zoals bij de sensation

zitten er nu wel of geen oordopjes bij iig niet bij die van sprint

die vragen worden iig 9 augustus beantwoord zoals het er nu uitziet O-)
Mijn Incredible S en Sensation waren geleverd met een 8GB micro card en oordopjes.
Ga er maar van uit dat het ook voor de EVO 3D is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik heb hem nu al een dag mee kunnen spelen. Ben zeker onder de indruk. Ligt lekkerder in de hand dan de Sensation. Inderdaad jammer dat er niks kwa 3d op zit. De LG Optimus 3D is daarin wat completer.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit idd een 8gb kaart bij btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
Zojuist ook een besteld. Morgen meer foto's en een korte 1st day review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Wow belachelijk dat die MHL kabels zo duur zijn en niet gewoon worden meegeleverd :(

Overal 20 voor een cheapass ding en 30-40 voor een 'originele'.

Alleen bij coolblue 9 euro maar niet op voorraad en dus ook niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 10:00
Ik krijg die van mij morgen binnen.

Maar waar ik nog naar opzoek ben is een mooie case.
Weet iemand waar je een mooi assortiment hebt van hoesjes voor de evo 3d?
Het liefst wil ik er een van leer. (niet een leren zakje en dat je aan een label moet trekken dat de telefoon er uit komt)
Prijs maakt niet veel uit. (45 max en dat lijkt me redelijk voldoende)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WilliamP schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 15:51:
Ik krijg die van mij morgen binnen.

Maar waar ik nog naar opzoek ben is een mooie case.
Weet iemand waar je een mooi assortiment hebt van hoesjes voor de evo 3d?
Het liefst wil ik er een van leer. (niet een leren zakje en dat je aan een label moet trekken dat de telefoon er uit komt)
Prijs maakt niet veel uit. (45 max en dat lijkt me redelijk voldoende)
Simpel: ebay.com ontzettend veel keuze tegen super lage prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
3D Camera gedoe is niet zo fijn als ik had verwacht, 3d trailers op youtube zien er wel geweldig uit.

Waar kan ik nogmeer 3d content krijgen? Is er al een 3d videoplayer om 3d downloads 1080p af te kunnen spelen? Zijn er games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:44
Is hij ook al in gewone winkels verkrijgbaar, of moeten we daar nog een paar dagen op wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Nog echt niemand die een paar mooie unboxing foto's , en gewone foto's, en wat ervaringen wil typen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 19:16:
Nog echt niemand die een paar mooie unboxing foto's , en gewone foto's, en wat ervaringen wil typen? ;(
Foto's waarvan? Alles is al op het internet te vinden, beetje dubbelop anders toch?

Ik ben er in ieder geval heeeeeeeeeel erg blij mee. Die hoge resolutie bevalt me ook erg goed met tekst en alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon foto's van de Nederlandse box en inhoud!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Inhoud van de doos is totaal niet interessant hoor :P (behoorlijk sober zelfs)

Heb mijn exemplaar overigens afgehaald bij studentmobiel, belde rond 16:10 om te vragen hoe het ermee stond, en kreeg te horen dattie vandaag verzonden zou worden. En toen stapte ik de auto in ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

U vraagt wij draaien:

http://i.imgur.com/SR1EV.jpg
http://i.imgur.com/zLCZk.jpg

Foto's met de 3VO zelf gemaakt uiteraard..

Foto's zijn met betere verlichting vele keren mooier btw, zoals ook hier te zien:

http://www.phonearena.com...O-3D-Review_id2768/page/2

Erg fijne feature: screenshots maken dmv lock+home knop tegelijk.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
die 3D foto's en filmpjes die op de amerikaanse Evo 3D zitten kun je gewoon downloaden via XDA

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1140089

trouwens wel raar dat het er standard niet opzit

[ Voor 30% gewijzigd door indofk op 04-08-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:41:
die 3D foto's en filmpjes die op de amerikaanse Evo 3D zitten kun je gewoon downloaden via XDA

Oh wacht, zitten die op de bijgeleverde sd kaart? Die had ik vervangen voordat ik hem de eerste keer opstartte, misschien is dat het :P zal eens kijken zo.

Edit: excuus, er zit dus WEL 3D content (foto's) bij. Op de bijgeleverde SD kaart. Ook 3 film trailers in 2D

Vanuit de sd.zip van xda kan je de volledige green hornet in 3d halen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2011 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
kan je met de camera knop ook je video bedienen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoeveel MB precies heeft de Evo 3D out-of-the-box voor het installeren van games / apps...
Wat zijn de eerste bevinden van de overall speed.. Hoe bevalt het scherm, scherp of pixelig!? Kom op mensen!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Na een beetje gespeeld te hebben zegt titanium:

Systeem ROM 825MB (130MB Vrij)
Intern 1.23GB (1,10GB Vrij)
SD-kaart 7.93GB (5.25GB Vrij)

Scherm is prima, hoge resolutie is erg fijn (goed scherp, beeldkwaliteit KAN beter als je er een beter scherm naast legt, maar dan nog zal het verschil klein zijn) 3d werkt behoorlijk goed, camera effect moet je echt gewend aan raken, maar proffessionele producties zoals 3d trailers op youtube of the green hornet zien er echt GEWELDIG uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETA

ETA

Hier heb ik wat 3D foto's gezet:
http://www.3dporch.com/users/eta76

Met de applicatie Stereo Maker kan je de foto's bewerken. Er zit een auto-correctie knopje, en dan laat hij zien wat de fout-offset in x en y as is. Mijn camera heeft een fout van 13 pixels in de y as. Dit vind ik niet erg strak. Als je 1 oog dicht houdt, en je beweegt de camera heel licht naar links en naar rechts, kan je het ook live zien. Dan zie je dan het beeld op en neer gaat. Als je precies er tussen in gaat zitten, zie je beide plaatjes door elkaar, en kan je zien dat de verticale hoeken van de camera dus niet exact gelijk zijn. Misschien toch maar omruilen voor een andere....

Hier zie je een offset van 16 pixels links, en rechts is gecorrigeerd. Met foto's kan dit dus, maar met filmpjes niet. En gezien op de telefoon dit ook niet kan, moeten je hersens steeds even 'inleren' als je naar het 3d scherm kijkt. Kan de rest ook eens wat foto's maken, om te zien wat hun offset is ?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wz52i.jpg

Mocht een admin de foto weghalen, dit was de link:

[ Voor 4% gewijzigd door ETA op 05-08-2011 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
indofk schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 21:41:

Ik krijg de melding er geen licentie kan worden gedownload omdat de promotie zou zijn geëindigd wanneer ik de film probeer af te spelen in HTC Watch.

Jammer dat wij er geen volledige 3D film bij krijgen, zelfs geen sample. Maar dat dit in Amerika wel zo is.

[ Voor 4% gewijzigd door Autodrop op 05-08-2011 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Autodrop schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 07:36:
[...]

Ik krijg de melding er geen licentie kan worden gedownload omdat de promotie zou zijn geëindigd wanneer ik de film probeer af te spelen in HTC Watch.

Jammer dat wij er geen volledige 3D film bij krijgen, zelfs geen sample. Maar dat dit in Amerika wel zo is.
je hebt zeker de orginele sd kaart er niet inzitten .want daar zitten nl alle foto's en video's alsmede het licentie bestandje om de film te downloaden. in amerika hadden sommige daar ook last van ,toen bleek dat ze of eerst de sd kaart hadden geformateerd of er een andere in hadden gestopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
indofk schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:58:
[...]

je hebt zeker de orginele sd kaart er niet inzitten .want daar zitten nl alle foto's en video's alsmede het licentie bestandje om de film te downloaden. in amerika hadden sommige daar ook last van ,toen bleek dat ze of eerst de sd kaart hadden geformateerd of er een andere in hadden gestopt
Ik heb gewoon de originele geheugenkaart in mijn telefoon, deze is niet geformatteerd. Ik heb de filmbestanden uit de link jij gaf gekopieerd naar de map .data/HtcWatch/preload_movies. Maar ik krijg dus een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Bij mij geld hetzelfde m.b.t gewoon originele kaartje etc maar geen green hornet (expired)

Enkele 3d fotos genomen met de volgende offsets respectievelijk verticaal en horizontaal volgens Stereomaker:

7/85
12/106
7/-50 (na een tweede keer 6/-51
4/158 (maar na een tweede keer autofix 12/177)

Foto's lijken er na het fixen inderdaad zuiverder uit te zien

Hoop dat dit een softwarematige issue is. Vandaar dat ik de camera minder vond dan bijvoorbeeld zelf een 3d film converteren danwel op youtube bekijken. Het 3d scherm zelf is namelijk wel heel goed.

"The stabilization of the 3D video technology and real-time correction algorithm automatically correct offset shaky footage" valt er te lezen over LG, dat klinkt softwarematig

[ Voor 34% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 05-08-2011 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-01-2024
Misschien een wat raae vraag maar hoe krijg ik mijn SD-Card uit het toestel :P, kan ik nadat ik deze heb los gedrukt er gewoon uit trekken? Het lijkt namelijk dat ik hem niet over dat metalen hobbeltje krijg. In ieder geval niet zonder hard duwen of trekken vandaar mijn vraag :+

HP Elitebook 8470w Intel® Core™ i5-3360M, 16 GB 1600 MHz DDR3, 14" diagonal LED-backlit HD+ anti-glare (1600 x 900), Samsung 840 series Pro 256GB SSD / HTC Desire Android 2.2.3 / Interested in Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jstumy schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:07:
Misschien een wat raae vraag maar hoe krijg ik mijn SD-Card uit het toestel :P, kan ik nadat ik deze heb los gedrukt er gewoon uit trekken? Het lijkt namelijk dat ik hem niet over dat metalen hobbeltje krijg. In ieder geval niet zonder hard duwen of trekken vandaar mijn vraag :+
Dat had ik dus ook! Echt heel stom, ben wel 10 minuten bezig geweest met wiebelen. Gewoon blijven proberen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETA

ETA

best goede y offsets..

[ Voor 92% gewijzigd door ETA op 05-08-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
Ik zie zelf echt heel weinig van dat 3D effect. Wat ik zie is te vergelijken met het effect dat die oude kaartjes hadden. Als je die iets bewoog dan veranderde het beeld. Volgens mij niet helemaal de bedoeling dat ik het zo ervaar. Mja...

Mijn beide broertjes en vader zien het wel, dat terwijl zij allemaal een bril dragen... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 10:00
Yay ik heb em binnen!
3D werkt goed, maar het is wel even wennen niet alle foto's lukken namelijk.

Voor de rest, tsja... dit is mijn eerste smart phone dus ik weet niet of het goed of slecht is maar ik ben er zeer tevreden over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Al even een beetje gespeeld met het toestel; wat een snelheid.

Had zelf al 1,5 jaar de 'oude' Desire. Deze begon de laatste tijd wel eens wat kleine haperingen te geven.
Snelheid van de Evo is een stuk lekkerder en het grote scherm is ook top. De Desire lijkt ineens echt een klein scherm te hebben terwijl die altijd best prima was.

Sense 3.0 is even wennen maar werkt wel lekker strak; waar ik me nog aan stoor is dat de applicaties in het applicatie-overzicht per 20 gaan. Daarna 'klik' je door naar de volgende 20. De scrollbare lijst zoals in Sense 2+ was dan lekkerder. De weer-applicatie is flink uitgebreid; 5 dagen vooruitkijken, elk uur in een grafiekje en bijpassende weer-foto's + geluid (?).

Ik heb de telefoon niet gekocht voor het 3D effect, wel voor het strakker uiterlijk (niet zo scheef als de Sensation) en de mooie specs (1000MB RAM, 1GB ROM en 32GB microSDHC). Wat ik wel grappig vindt is dat er op youtube al best wat 3D filmpjes staan, deze worden ook duidelijk aangeduid. Ook foto's die je zelf schiet in 3D zien er best leuk uit (GoPro3D is aanrader). Het is een zinloos effect maar een leuke 'wow' factor.

Nu nog even doorspelen en mocht ik dingen tegenkomen dan laat ik het zsm weten; vragen foto's etc? Kom maar door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willemvleeuwen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 14:27:
Ik heb de telefoon niet gekocht voor het 3D effect, wel voor het strakker uiterlijk (niet zo scheef als de Sensation) en de mooie specs (1000MB RAM, 1GB ROM en 32GB microSDHC). maar door!
Ben ik helemaal met je eens! Toestel is erg mooi qua uiterlijk... samen met LauncherPro Plus denk echt top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gozoman
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-06 02:24
Heeft de HTC Evo 3D last van het 'death grip' probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
gozoman schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:14:
Als ik gewoon bel geen last van. Leg ik echter de onderkant van de telefoon helemaal in mijn hand en sluit ik vervolgens de bovenkant ook nog af met mijn andere hand; dan verdwijnt mijn bereik en wordt het gesprek afgebroken. Maar is dan ook wel heel extreem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willemvleeuwen schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:48:
[...]

Als ik gewoon bel geen last van. Leg ik echter de onderkant van de telefoon helemaal in mijn hand en sluit ik vervolgens de bovenkant ook nog af met mijn andere hand; dan verdwijnt mijn bereik en wordt het gesprek afgebroken. Maar is dan ook wel heel extreem...
Grappig, als ik dat doe hou ik gewoon 5 streepjes, maar misschien doe ik het fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
0,0 deathgrip problemen hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Ook niet als je de telefoon volledig tussen je handen dichtvouwt?
* misschien komt het door mijn vochtige handen met dit warme weer... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dan wel, maar blijf voldoende bereik houden om te bellen/internetten.

Helemaal omsluiten van het toestel is inderdaad minder bereik dus (van 3 strepen naar 1), maar enkel boven en onderkant blokkeren/vasthouden of welke manier van normaal bellen dan ook resulteert niet in minder bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 10:02
De postbode is gisteren langs geweest, alleen zit ik in het buitenland. Ik ben pas over 2 en een halve week terug ;(

Ook ik heb het toestel niet voor de 3D gekocht, maar voor de mooie looks, en geweldige specs.
Ik zal laten weten wat ik er van vind, zodra ik hem in mijn handen heb gehad!

[ Voor 0% gewijzigd door R3NC0N op 05-08-2011 23:57 . Reden: typo ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
benchmarks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag de icoontjes dichter bij elkaar (verticaal) willen hebben, weten jullie daar toevallig een programma voor (buiten GOLauncherEX)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:52
Verwijderd schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 04:26:
Ik zou graag de icoontjes dichter bij elkaar (verticaal) willen hebben, weten jullie daar toevallig een programma voor (buiten GOLauncherEX)?
In dat geval moet je de LCD density wat opschroeven. Moet je maar even googlen hoe dat precies werkt en wat je er voor nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gozoman schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 15:14:
Met mijn nieuwe Vodafone abonnement heb ik er erg last van, maar met mijn oude KPN BSW totaal niet. Wellicht ook afhankelijk van de provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 11:51:
[...]
Dat had ik dus ook! Echt heel stom, ben wel 10 minuten bezig geweest met wiebelen. Gewoon blijven proberen dus :P
Inderdaad!, uiteindelijk was ik ook zo'n 10 minuten bezig hehe :o.

Mij is overigens opgevallen dat bij de HTC Evo 3D de HTC sense balk blokkeriger is dan bijvoorbeeld de HTC Desire. Ik bedoel hiermee dat de pixels boven het menu, Phone en settings buttons (hetgeen dat rondloopt) groffer zijn. Iemand dit ook opgevallen? Is dit normaal bij dit toestel?

Hieronder heb ik geprobeerd een foto van beide te nemen, als je goed kijkt kan je het ook op de foto zien dat die van de Evo 3D niet met fijne pixels rondloopt.

Zie de verschillen

[ Voor 17% gewijzigd door jstumy op 06-08-2011 14:00 ]

HP Elitebook 8470w Intel® Core™ i5-3360M, 16 GB 1600 MHz DDR3, 14" diagonal LED-backlit HD+ anti-glare (1600 x 900), Samsung 840 series Pro 256GB SSD / HTC Desire Android 2.2.3 / Interested in Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jstumy schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 13:52:
[...]

Inderdaad!, uiteindelijk was ik ook zo'n 10 minuten bezig hehe :o.

Mij is overigens opgevallen dat bij de HTC Evo 3D de HTC sense balk blokkeriger is dan bijvoorbeeld de HTC Desire. Ik bedoel hiermee dat de pixels boven het menu, Phone en settings buttons (hetgeen dat rondloopt) groffer zijn. Iemand dit ook opgevallen? Is dit normaal bij dit toestel?

Hieronder heb ik geprobeerd een foto van beide te nemen, als je goed kijkt kan je het ook op de foto zien dat die van de Evo 3D niet met fijne pixels rondloopt.

Zie de verschillen
Hetzelfde is er aan de hand bij de HTC sensation....Slordig werk van HTC dus. Maar er zijn op XDA custom skins te vinden waar specifiek die balk heel egaal is gemaakt zonder andere wijzigingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
Inderdaad.

Bedankt voor de tip!, ik ga eens even rondsnuffelen dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is toch niet normaal geniaal:
Heb je een toffe tv met internet verbinding? En ook een 3VO nu dus?

Open je foto's via gallery app op je 3VO.
Druk op de opties knop en klik select player (oid in NL)
Kies je TV.

Je foto's verschijnen op TV! En supersnel en in perfecte kwaliteit!

Waarom zou je nu de HDMI (MHL) kabel nog willen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLNA, wat al een tijdje bestaat hoor =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 00:16:
DLNA, wat al een tijdje bestaat hoor =)
Kom er nu pas achter en echt heeel blij mee, maar waarom zou je dan dus nog een mhl kabel kopen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsjaa als je tv het niet heeft zal je toch wel moeten =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 01:01:
[...]

Kom er nu pas achter en echt heeel blij mee, maar waarom zou je dan dus nog een mhl kabel kopen, toch?
DLNA werkt op zich best leuk voor foto's, en muziek. Maar filmpjes afspelen is vaak echt hopeloos, gewoon omdat de tv niet zoveel bestandformaten ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
@ yannickie111

heb je nog foto's nodig voor in de topic start

heb je een dm gestuurd

ik hoor het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
indofk schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 11:22:
@ yannickie111

heb je nog foto's nodig voor in de topic start

heb je een dm gestuurd

ik hoor het wel
Geen DM ontvangen.... ;(

Ja, ik ga vandaag meer foto's plaatsen, ook van andere sites, maar als een tweaker zelf wat foto's wil maken, super natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
waar kan ik ze naartoe sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:43
Als ik 3D foto's maak zijn ze erg duidelijk, maar als ik ze via de galerij ga bekijken zie je toch dat ze niet echt duidelijk zijn. Ook eerder gemaakte 3D foto's lijken minder duidelijk te zijn.

Nu ben ik vrij nieuw in de Android- en 3Dwereld. Wat kan ik doen zodat deze foto's weer duidelijk worden?

EDIT: De standaard 3D foto's zijn ook niet meer duidelijk.

[ Voor 9% gewijzigd door RobinNL op 07-08-2011 17:25 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Superfoto's indofk!

Ze staan in de TS (heb alleen de foto's waar alleen het hoesje opstond niet in de TS gezet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
YouTube: ‪HTC EVO 3D GSM Unboxing and first boot HD.wmv‬‏ - YouTube

hier nog een link van mijn (snelle)unbox video en first boot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
RobinNL schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 14:13:
Als ik 3D foto's maak zijn ze erg duidelijk, maar als ik ze via de galerij ga bekijken zie je toch dat ze niet echt duidelijk zijn. Ook eerder gemaakte 3D foto's lijken minder duidelijk te zijn.

Nu ben ik vrij nieuw in de Android- en 3Dwereld. Wat kan ik doen zodat deze foto's weer duidelijk worden?

EDIT: De standaard 3D foto's zijn ook niet meer duidelijk.
ik denk dat je ogen ff moeten rusten die staan denk ik nog in 3D modus :+

ff serieus heb je dit ook bij de 2D foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Nee, alleen 3D doet raar. Het lijkt net alsof 2 plaatjes door elkaar staan zonder dat er een 3D effect is.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
en als je je tel op zn kop houd, met de schutterknop naar beneden

[ Voor 35% gewijzigd door indofk op 07-08-2011 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ook niet.

Als ik naar een 3D foto zit te kijken en dan op de Home knop drukt, zie ik in die tussentijd de 3D foto even duidelijk worden.

Tijdens het maken van een 3D foto doet de 3D functie gewoon normaal, maar alleen als je de 3D foto daarna bekijkt is de foto meer wazig en zie je geen 3D effect.

[ Voor 37% gewijzigd door RobinNL op 07-08-2011 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
De TS heeft een flinke update gehad!
Met specs en foto's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zondag 07 augustus 2011 @ 18:23:
De TS heeft een flinke update gehad!
Met specs en foto's!
Ziet er heel goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
thanks, let vooral niet op de gelijkenis met de TS van de HTC Senation: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 4) :+
(ook door mij gemaakt btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Er zijn een aantal samples toegevoegd aan de TS, bedankt indofk!

De linker zijn met flits, rechts zonder.

De onderste 2 zijn nog 2 andere foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Dit zie ik letterlijk en er is geen 3D effect te zien.

Afbeeldingslocatie: http://i248.photobucket.com/albums/gg162/gamerwereld/DSC02352.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
heel apart heb je al geprobeert om je toestel helemaal uit te doen ( dus battery er uit ) en weer opstarten

en alsdat niet werkt een hard reset

je kan ook als eerste optie op de afbeelding druken en dan verschijnt rechts boven een 3D teken als je daar op drukt schakelt ie over in 2D en nog een keer drukken gaat ie weer terug in 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik had er eigenlijk nooit aan gedacht om de batterij er even uit te halen. Het heeft gewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
zo ziet mn Home screen er nu uit Heb de icons wat aangepast

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1040879.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/P1040880.jpg

[ Voor 36% gewijzigd door indofk op 08-08-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indofk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 15:34:
zo ziet mn Home screen er nu uit Heb de icons wat aangepast

[afbeelding]

[afbeelding]
Uhh whut hoe kom je aan die 3D knoppen? En wat doet 3D games dan bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al opgevallen dat mijn apps niet direct meer in de Market app staan? Je moet nu je menu-knop gebruiken om naar je gedownloaded apps te gaan... Vind het zelf een beetje onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
Ik zit in dubio. Ik mag deze maand nog verlengen (dus nog net voor het gedoe met het verlagen van de smartphone kortingen en dat hele data-geblabla, al heeft dat laatste met mijn belgedrag niet echt invloed :P ) maar ik zit op dit moment dus met een desire met 512MB intern geheugen, en een hoop gedonder om dat naar gingerbread te krijgen. Dat is of via customroms met A2SD+ en dat soort noodgrepen (die overigens prima werken), wat HTC nu onmogelijk aan het maken is met gelockte bootloaders en garantie-verval voor nieuwe toestellen, of via rare halve officiele upgrades die niet OTA aangeboden worden. Ik was dan ook zo blij als een kind toen ik zag dat HTC eindelijk verstandig was en de Evo3D 4GB intern geheugen mee ging geven.

In de states -O- In nederland krijgen we wederom een magere 1GB, wat voor GB en eventueel HC wel genoeg lijkt, maar ik zie het hele gedonder alweer komen als er straks over een jaar Icecream sandwich op de markt komt, net zoals nu met de desire en GB al het geval is. Ik vind HTC met de sense-schil een prachtig merk (de vormgeving van de toestellen is so-so, maar dat heb ik altijd voor lief genomen :P ) en het werkt nu al een jaar ontzettend fijn, maar ik ben wel een beetje klaar met het gekloot er omheen (GB update desire, gelockte boatloaders en sowieso een marketingafdeling die allemaal geen flauw idee lijken te hebben wat ze willen), en neig steeds harder naar een SGSII, of zelfs een iphone4/5 (al vind ik android een stuk prettiger werken en is 3,5" een tikkeltje aan de kleine kant :+ ), als ik maar van het gerommel af ben. Custom roms zijn leuk, het moet kunnen met een telefoon, maar het moet niet _moeten_.

En wat ik eigenlijk hoop te bereiken met dit verhaaltje is, behalve wat gal spuien over het merk dat ik haat/waar ik van hou/haat/hou/haat, dat iemand me toch over kan halen bij HTC te blijven, of misschien kan vertellen dat een jaartje vreemdgaan met samsung helemaal geen slecht plan is :P wellicht dat er al wat info is over Icecreamsandwich of iets wat betreft het aan opslag op gaat vreten. Ik ben ook al een aantal winkels langsgeweest in de hoop dat ik de toestellen (SGSII/Sensation/Evo3D) naast elkaar kon houden, maar de sensation lijkt al onvindbaar, laat staan de evo... Het leek me in de eerste instantie echt een no-brainer welk toestel ik ging halen, maar het gedraaikont van HTC gaat me steeds meer tegenstaan. En zo'n super amoled 4,3" in de SGSII tov een gewone LCD in een sensation/evo3D helpt daar niet bij :+

enniewee, ik vraag het in een HTC topic, maar is er iemand die hier iets zinnigs over kan zeggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Je klinkt als een vrouw in een schoenenwinkel B)

je moet niet zoveel eisen stellen aan een tel. Jou ideale smartphone bestaat nog niet, het liefst wil je een combinatie van SGS2 en HTC sensation maar dat gaat niet lukken . je geeft zelf aan over een jaar een nieuwere te willen dus waarom zorgen maken over Icecream sandwich dat over een jaar pas uitkomt

en als je voor een SGS2 gaat dan doe je het alleen voor de intern geheugen
ik zou me daar niet al te veel zorgen om maken en gewoon voor het gene gaan wat je altijd al mooi hebt gevonden

uit eindelijk komt de vrouw altijd terug bij de eerste paar schoenen die ze 10 winkels terug zag :P

[ Voor 30% gewijzigd door indofk op 08-08-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens heeft de evo 3d in de us ook maar 900 ofzo mb vrij standaard. Dus 3,1gb gebruikt door htc. Dus het zou maar zo kunnen dat wij "stiekem" ook 4gb hebben eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-10 09:31
indofk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:18:
Je klinkt als een vrouw in een schoenenwinkel B)

je moet niet zoveel eisen stellen aan een tel. Jou ideale smartphone bestaat nog niet, het liefst wil je een combinatie van SGS2 en HTC sensation maar dat gaat niet lukken . je geeft zelf aan over een jaar een nieuwere te willen
Nah, dat is gewoon een luxeprobleem. Ik zit op dit moment bij kpn, geef veel te veel geld aan ze uit maar het loont niet om op sim-only over te gaan (en ik weiger om naar t-mobile oid te gaan, daarvoor is mijn telefoonbereik me echt teveel waard), maar mag dus elk jaar gewoon een nieuw toestel uitzoeken voor nop.
dus waarom zorgen maken over Icecream sandwich dat over een jaar pas uitkomt
Omdat ik dus niet weet hoe de situatie over een jaar gaat zijn. Ik heb ook 2 jaar met een touch pro gedaan omdat de abbonnementen me op dat moment niet aanstonden ;)
en als je voor een SGS2 gaat dan doe je het alleen voor de intern geheugen
En het scherm, de processor, en het verschil tussen samsung en HTC als het gaat om updates en support. Alles wat HTC vroeger goed deed, is samsung gewoon de vlag over aan het nemen, en dat vind ik gewoon jammer...
ik zou me daar niet al te veel zorgen om maken en gewoon voor het gene gaan wat je altijd al mooi hebt gevonden

uit eindelijk komt de vrouw altijd terug bij de eerste paar schoenen die ze 10 winkels terug zag :P
Eigenlijk best een irritante vergelijking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCMedic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:48
Henk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:27:

En het scherm, de processor, en het verschil tussen samsung en HTC als het gaat om updates en support. Alles wat HTC vroeger goed deed, is samsung gewoon de vlag over aan het nemen, en dat vind ik gewoon jammer...

[...]

Eigenlijk best een irritante vergelijking :P
Volgens mij is de service van HTC nog steeds beter dan van die van Samsung. Het klopt dat de Galaxy S2 betere hardware heeft. Alleen ben ik van mening dat de software van HTC nog altijd beter is.

Vergeet overigens niet dat Samsung heel snel is met het uitbrengen van nieuwe toestellen. Dus of de support van de huidige toestellen wel zo goed is, is nog maar de vraag. Zij hebben overigens al aangekondigd in 2012 met de Galaxy S3 te komen.

http://www.samsunggalaxy-...as-kondigt-galaxy-s3-aan/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 17:30:
[...]

Uhh whut hoe kom je aan die 3D knoppen? En wat doet 3D games dan bij jou?
die knoppen heb ik hier vandaan
en die heb ik met Adobe Photoshop bewerkt met het 3Dlogo van LG . Ik heb daarna de icons met Desktop Visualizer (gratis in de market ) vervangen op mn homescreen

die games heb ik ook proberen te kopen via de officieele kanalen maar dat lukt nog niet .
tot die tijd heb ik ze van internet gehaald net zoals de 3D films
ik kan je iig vertellen dat de 5 games die ik heb allemaal geweldig zijn om in 3D te spelen even als de 3d films ook al is het geen bioscoop formaat wat je zit te kijken het 3D effect spat er van af ,niet alleen diepte maar het komt er ook uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Hmmmm, http://www.nu.nl/tech/258...rtphone-aanslag-ogen.html
Langdurig van dichtbij kijken naar 3D-beelden blijkt zeer vermoeiend voor de ogen. Geïrriteerde ogen, vermoeidheid en hoofdpijn vormen een belangrijk obstakel voor brede toepassing van 3D-technologie in bijvoorbeeld smartphones, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek.
Hier nog geen klachten van gebruikers?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Hier geen klachten van geïrriteerde ogen, vermoeidheid of hoofdpijn.

Ik besteed zelf weinig tijd aan 3D. Ik zit er dus niet uren naar te kijken, vaak ongeveer 5-10 minuten per dag en dat dan verdeeld over de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
@Henk: Heb je wel eens geprobeerd te werken met een SGS2? Het is oprecht vreselijk hoe Samsung het mooie Android weet te verneuken. En dan nog niet gepraat over de shitload stocked apps die je niet kunt weghalen.

Tel daarbij de slechtere service op en de betere hardware gaat het niet winnen (in mijn ogen).

Overigens vindt ik het gek dat simonly bij jou niet loont, ik betaal bij Vodafone zoveel minder dat ik 1,5 EVO per jaar zou kunnen kopen (dan trek ik de 19% omzetbelasting er wel af)

Succes met de aankoop! HTC stays a winner!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Verwijderd schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 19:45:
Iemand al opgevallen dat mijn apps niet direct meer in de Market app staan? Je moet nu je menu-knop gebruiken om naar je gedownloaded apps te gaan... Vind het zelf een beetje onhandig.
Is volgens mij omdat je in sense 3 de gedownloade apps onder een apart kopje in je appslist hebt staan. Daar kun je ze zelfs verwijderen mbv je menuknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willemvleeuwen schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 09:37:
En dan nog niet gepraat over de shitload stocked apps die je niet kunt weghalen.
Rooten will do the trick =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
En voor accessoires, een apart topic! Accessoires voor de HTC Evo 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Gebruik de evo 3d nu een weekje, waar ik me nu al aan erg. Is het randje tussen het scherm en de behuizing. Er gaat nu al viezigheid tussen zitten. :/

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TLM schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 13:21:
Gebruik de evo 3d nu een weekje, waar ik me nu al aan erg. Is het randje tussen het scherm en de behuizing. Er gaat nu al viezigheid tussen zitten. :/
Mijn tpu hoesje valt daar perfect overheen :D (zie accessoires topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 09:05
Gister de mijne besteld (releases vallen toch keer op keer weer in mijn vakantie, haha) en heb hem vanochtend binnen gekregen.
Heb hiervoor een tijd de Desire S gebruikt en daarvoor de Desire en merk qua snelheid nog niet heel veel verschil met de Desire S. Blijft een bloedsnel apparaat!

Over het design kan je natuurlijk kort zijn.. Je moet er van houden. Ik hou wel van die Amerikaanse vormgevingen (vond de G1 ook niet heel lelijk), dus ik vind het prachtig :P
Lijkt mij echter alleen dat er snel vuil tussen de randjes/kiertjes van display en behuizing komen, maar dat idee had ik ook bij de Desire S en dit bleek achteraf reuze mee te vallen.

Het 3D scherm is echt briljant! Het 3D effect kwam bij mij al goed over op de Nintendo 3DS, maar de EVO 3D overtreft dit met gemak. Tussen de LG Optimus 3D en EVO 3D vind ik persoonlijk niet heel veel verschil zitten. Beide zijn overtuigend!
De standaard 3D foto's pakken leuk uit, al zijn sommige niet heel spectaculair. Enige gemis was een trailertje oid van een 3D video, maar ik lees dat je de Green Hornet kan downloaden via XDA, dus daar gaan we nog maar eens achteraan.
3D video's in YouTube zien er prachtig uit. Ik vond bijvoorbeeld wat voetbal filmpjes die echt een goede diepte mee gaven. Zo maken we het voetbal toch al weer wat leuker :)

3D foto's zien er ook goed uit. Zowel in de Camera applicatie als in de Gallery, geen last van lagen die niet meer goed staan.
In HTC Watch stonden 3 trailers en die zagen er zeer goed uit op het qHD scherm, mooi scherp met goede kleuren.

Nu HTC OpenSense heeft geïntroduceerd, kunnen devvers ook aan de slag met de 3D mogelijkheden, dus ben erg benieuwd wat voor leuks dit kan brengen.
Ik kan me namelijk goed voorstellen dat de weer widget in 3D erg mooi moet zijn..
Geluidskwaliteit van de speakers lijkt ook beter dan in vorige modellen, al gaan we daar in de komende weken nog wel achter komen :)

Ik ben zeer tevreden en kan hem zeker aanraden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
indofk schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 23:24:
[...]

die knoppen heb ik hier vandaan
en die heb ik met Adobe Photoshop bewerkt met het 3Dlogo van LG . Ik heb daarna de icons met Desktop Visualizer (gratis in de market ) vervangen op mn homescreen
Kan je misschien ook vertellen van welke page je die knoppen hebt gedownload? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warez is niet toegestaan op GoT!

[ Voor 84% gewijzigd door Bullet NL op 09-08-2011 18:31 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerkingen over levertijden en abonnementen: HTC Evo 3D: levertijden- en abonnementen