Ik ben zelf blij dat hij eindelijk officieel in Europa is aangekondigd.. Wachte hier toch eigenlijk al op sinds het MWC.
Ik ben nu al een behoorlijk lange tijd HTC gebruik en blijf toch het liefst merktrouw (Niet dat overige fabrikanten slecht zijn, integendeel.. De Samsung Galaxy SII is erg verleidelijk

) maar blijf de kwaliteit van de HTC toestellen in combinatie met Sense gewoon fantastisch vinden..
Ik ben een redelijk gadget addict en wil dus graag steeds experimentele nieuwe technieken.. Begon met de G1 (eerste Android), hierna de Desire aangeschaft (toch wel HET Tweakers toestel van het vorige eerste half jaar), nu momenteel een gewonnen Desire S in het bezit en tja.. De EVO 3D is toch wel erg verleidelijk.
Wat hier inderdaad ook aangekaart werd, is het jammerlijke feit dat er niet veel 3D in de menu's zit (op de Gallery en Camera applicatie na dan).
Er zijn theorieën die beweren dat op Interaction design gebied, 3D niet lekker werkt op Mobile platforms, maar of dit waar is.. Lijkt mij dat je leuke dingen kan doen met de Sense weer/klok widget, om maar wat te noemen
In ieder geval zal ik dit toestel in augustus sowieso kopen. Hopende dat er niet weer zo'n Vodafone only deal omheen zit de eerste maand(en).. Blijf daar toch liever vandaan
Overigens ook wel benieuwd naar de benchmarks van de final release software tegen die tijd. En ja, ook al zijn het maar cijfertjes en hoeft dat per definitie nog niets te zeggen over een goede usability, het blijft leuk om te zien hoe snel de techniek gaat..
Ik blijf in ieder geval terug keren in dit topic ^^