Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 16:54

Sn0zz

Wait... what!?

Topicstarter
Mede-auteur:
  • yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 13:52

yannickie111

header HTC Evo 3D
Inhoudsopgave
Inleiding
Dit topic is bedoeld voor ervaringen en discussies over de nieuwe HTC Evo 3D. Deze TS is nog in de maak, dus als er verbeterpunten zijn, of heb je nog nuttige info DM me.
Specificaties
HTC Evo 3D: geen bril nodig
Afmetingen126mm X 65mm X 12.05mmbuitenmaten HTC Evo 3D
(12.6cm X 6.5cm X 1.205cm)
Gewicht170 gram, inclusief accu
Scherm4.3" (109mm) 3D-touch-screen
qHD resolutie (540X960) pixels
logo CPUCPU 1.2GHz, dual core
logo storageStorageIntern geheugen: 1GB
RAM: 1GB
Uitbreiding: microSD-kaartje, tot 32GB (SD 2.0 compatible)
logo connectors
Connectors3.5 mm stereo audio jack
micro-USB 2.0 (5-pin) met Mobile Highdefinition video Link (MHL), voor USB of HDMI
logo platformPlatformAndroid met HTC Sense
logo storageCameraDual 5MP-kleurencamera 3D tot 2MP, 2D: tot 5MP, dual LED-flits
Front camera: fixed focus 1.3MP kleurencamera
Video-opname: 2D/3D video tot 720P HD
logo multimediaMultimediaMusic, Gallery, FM-radio. SRS voor koptelefoon, DLNA voor streamen naar tv
Audio-formaten: Afspelen: .aac .amr .ogg .m4a .mid .mp3 .wav .wma Opnemen: .amr
Video-formaten: Afspelen: .3gp .3g2 .mp4 .wmv .avi .xvid Opnemen: .3gp
logo power&batteryPower & BatteryOplaadbare lithium-ion battery, capacity: 1730mAh
Gesprekstijd: Tot 495 minuten via GSM
Standby-tijd: Tot 358 uur, met GSM
logo sensorsSensorsGyrosensor, G-sensor, Digital compass, proximity sensor, ambient light sensor
logo internetInternet3G: Download: tot 14.4Mbit/s, Upload: tot 5.76 Mbit/s
GPRS: tot 114 Kb/s, EDGE: tot 560 Kb/s
Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g/n
logo bluetoothBluetoothBluetooth 3.0, met AD2P, FTP en OPP, PBAP
logo social networkingSocial NetworkingFacebook en Twitter voor HTC Sense, Friendstream
Deel foto's via Twitter, Facebook, Flickr en YouTube
logo networkNetworkHSDPA/WCDMA: Europe: 900/AWS/2100 MHz
Quadband GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
logo tetheringTetheringUSB en Wi-Fi tethering is mogelijk
logo locationLocationInterne GPS-antenne
Geen data-roaming, geen dead-spots
logo system req.Recommended Windows System RequirementsWindows 7, Windows Vista of Windows XP
HTC Sync installeren op je pc
Vergelijking met de HTC Sensation

De Evo 3D schijnt wel naar Europa (Frankrijk) te komen, dus ik verwacht hem eerlijk gezegd ook wel hier. komt dus ook naar Nederland! In vergelijking met de Sensation:
EVO 3D: 1730 mAh battery - Sensation: 1520 mAh battery
EVO 3D: 1GB RAM - Sensation: 768mb RAM
EVO 3D: 4GB ROM - Sensation: 1GB ROM
EVO 3D: 3D-screen - Sensation: No 3D-screen
EVO 3D: 3D cameras - Sensation: No 3D-cameras
EVO 3D: 1.3MP front-facing camera - Sensation: VGA-quality front-facing camera
Foto's
Foto's door Indofk
Onderstaande foto's zijn gemaakt door Tweaker Indofk, alle credits gaan naar hem!
HTC Evo 3D (Indofk) 1HTC Evo 3D (Indofk) 2
HTC Evo 3D (Indofk) 3HTC Evo 3D (Indofk) 4
HTC Evo 3D (Indofk) 5HTC Evo 3D (Indofk) 6
HTC Evo 3D (Indofk) 7HTC Evo 3D (Indofk) 8
HTC Evo 3D (Indofk) 9HTC Evo 3D (Indofk) 10
HTC Evo 3D (Indofk) 11HTC Evo 3D (Indofk) 12
HTC Evo 3D (Indofk) 13HTC Evo 3D (Indofk) 14
HTC Evo 3D (Indofk) 15HTC Evo 3D (Indofk) 16
HTC Evo 3D (Indofk) 17HTC Evo 3D (Indofk) 18
HTC Evo 3D (Indofk) 19HTC Evo 3D (Indofk) 20
HTC Evo 3D (Indofk) 21HTC Evo 3D (Indofk) 22
HTC Evo 3D (Indofk) 23HTC Evo 3D (Indofk) 24
HTC Evo 3D (Indofk) 25HTC Evo 3D (Indofk) 26
HTC Evo 3D (Indofk) 27
Foto's gemaakt met de HTC Evo 3D
Ook voor deze foto's: bedankt Indofk, alle credits gaan naar hem!
Sample Evo 3D: camera met flitsSample Evo 3D: camera zonder flits
Sample Evo 3D: autootjes met flitsSample Evo 3D: autootjes zonder flits
Sample Evo 3D: potloden met flitspotloden zonder flits
Sample Evo 3D: TS topic (scherm)Sample Evo 3D: gebouw (overzicht)
Onderstaande afbeeldingen zijn de saaie renders van de HTC-site.
Render HTC Site 1Render HTC Site 2Render HTC Site 3Render HTC Site 4Render HTC Site 5Render HTC Site 6
Video's
Handige en nuttige links (related topics)
Een overzichtje met links naar andere nuttige Evo3D pagina's:

[ Voor 201% gewijzigd door yannickie111 op 10-01-2012 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
De EVO 3D is in mijn ogen in ieder geval een stuk interessanter dan de Sensation, zelfs als we het hele 3D gebeuren buiten beschouwing laten. Als hij hier uit zou komen, (waar ik overigens sterk aan twijfel, anders was het toch al wel aangekondigd lijkt me?) dan zal deze telefoon een echte concurrent zijn voor de SGS2.
Ach ja, we zullen wel zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz

Sn0zz

Wait... what!?

Topicstarter
Tsja, de amerikaanse markt (en de aziatische) wijkt nogal eens af van de europese. Maar omdat hij wel in Frankrijk uit schijnt te komen heb ik wel nog wat hoop dat de rest van Europa dan ook wel gaat volgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-03 21:06
als ie uitkomt haal ik hem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurricurry
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:37
Ik ga binnen de maand upgraden en hoopte dat de evo 3d optijd ging uitkomen maar ik reken er eigenlijk niet op aangezien htc geen release datum heeft bekend gemaakt.

Spijtig, voor mijngaat het waarschijnlijk een sgs 2 worden.

Mooie foon andders wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ben toch benieuwd of hij nog hier uitkomt, en vooral wanneer...
mss wordt hij de htc Rider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:14
Ik heb geruchten gehoord dat de EVO 3D eind mei naar Europa komt en dat hij een halve/hele maand later bij de Nederlandse providers komt.

Ik zou dit graag willen geloven, maar de kans dat hij dan komt, wordt steeds kleiner.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Laatst online: 21-05 22:20
Ik denk dat als die eind mei in Europa/NL zou verschijnen dat er nu wel een persbericht o.i.d. van HTC zou zijn geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103399

Sensation 1080p 30 fps Evo 720p
Sensation 8mp camera Evo 5mp

zie de nut van 3D on smartphones niet, dus Sensation it is for me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
At this time we have very scarce details about the HTC Rider. It looks familiar to the HTC EVO 3D. But the HTC Rider has a wide speaker grill and the front-facing snapper on the right side. Whispers suggest it's a close copy of the EVO 3D, slated for the Old Continent, but we couldn't confirm this just yet.

http://www.phonearena.com/phones/HTC-Rider_id5466

the Old Continent = Europa

[ Voor 4% gewijzigd door RobinNL op 07-05-2011 15:17 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:13
Zit al sinds de aankondiging met smart te wachten op een releasedate.. :)

Een vraag: Ik ben begin Juni in de VS en wilde de Evo 3D daar aan gaan schaffen (mits ie dan uit is..), kan ik dit toestel gebruiken in Europa? Ben niet echt een expert, maar is de Amerikaanse Evo 3D bruikbaar met het GSM netwerk in Europa? Of moet ik dus sowieso wachten op de Europese release van de HTC Rider?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Anoniem: 103399 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:33:
Sensation 1080p 30 fps Evo 720p
Sensation 8mp camera Evo 5mp

zie de nut van 3D on smartphones niet, dus Sensation it is for me.
Evo = 720p in 3D, 1080p niet-3D (ook 30fps).
Evo = dual 5MP cameras, wil niet zeggen 2x5MP maar maakt alsnog betere fotos dan 1x8MP (vermoed ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Grimmie187 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:03:

Een vraag: Ik ben begin Juni in de VS en wilde de Evo 3D daar aan gaan schaffen (mits ie dan uit is..), kan ik dit toestel gebruiken in Europa? Ben niet echt een expert, maar is de Amerikaanse Evo 3D bruikbaar met het GSM netwerk in Europa? Of moet ik dus sowieso wachten op de Europese release van de HTC Rider?
Volgens mij gaat dat helaas niet zo makkelijk, maar ik weet er ook niet heel veel vanaf.
Toen ik mijn eerste versie Iphone vanuit de VS over liet komen moest ik hem hier wel unlocken..

Weet niet hoe dat met HTC telefoons zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
Grimmie187 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:03:

http://www.engadget.com/2...ahead-of-sprints-ctia-an/
tenzij jij op een cdma netwerk draait anders wordt het zowieso noppes om hier telefoonfunctionaliteit te gebruiken.

Mocht ik daarin verkeerd zijn mag je voor mij ok 1 meebrengen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Kenny1001 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:28:
[...]

http://www.engadget.com/2...ahead-of-sprints-ctia-an/
tenzij jij op een cdma netwerk draait anders wordt het zowieso noppes om hier telefoonfunctionaliteit te gebruiken.

Mocht ik daarin verkeerd zijn mag je voor mij ok 1 meebrengen ;-)
Hm, toch hoop ik dat dit niet klopt. Op alle specs paginas die ik ben tegengekomen vandaag staat duidelijk dat de Evo draait op het GSM netwerk, ik was dus net helemaal verheugd dat ik deze tel in de VS kon gaan kopen.. :P

Bronnen!:
**Carrier: AT&T (GSM based), T-Mobile, and Other GSM carriers**
**2G Network: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 3G Network HSDPA 900 / 1900 / 2100**

Van deze site:
http://www.mobilecityonli...etail.asp?productid=27854

*edit* Lees nu allemaal tegensprekende berichten.. Als ik het goed heb komt er een CDMA versie en een GSM versie uit in de VS. De Evo 3D van Sprint wordt CDMA en die van AT&T wordt GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
de gsmversie wordt ook aangekondigd idd, al zeg htc er nix over. dat vind ik wel raar. had gehoopt dat ze het op hun conferentie gingen doen. daar kwam enkel de sensation uit:-s

ben benieuwd hoe t verder gaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Laatst online: 21-04 12:52
Grimmie187 schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:06:
[...]

Evo = 720p in 3D, 1080p niet-3D (ook 30fps).
Evo = dual 5MP cameras, wil niet zeggen 2x5MP maar maakt alsnog betere fotos dan 1x8MP (vermoed ik).
Nee, dit betekent dat je 3D foto's kan maken met je mobieltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Ik zie net op de Nederlandse HTC Sensation Specs pagina dat deze geschikt is voor zowel CDMA als GSM?

Netwerk
HSPA/WCDMA:
Europa/Asie/T-Mobile US: 900/AWS/2100 MHz
GSM: 850/900/1800/1900 MHz
Quad-band GSM/GPRS/EDGE:
850/900/1800/1900 MHz

bron: http://www.htc.com/nl/product/sensation/specification.html

Ten eerste wist ik niet dat CDMA en GSM gecombineerd kunnen worden in 1 device, ten tweede vraag ik me dan af of er ook maar 1 versie van de EVO 3D uitkomt welke beide netwerken ondersteund?

[ Voor 16% gewijzigd door Grimmie187 op 16-05-2011 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ik hoop op een gsm versie van de evo 3d, maar ik zou graag es een paar tekens van leven willen zien, misschien een aankondiging van een "vertrouwelijke bron". Tot dan blijf ik wantrouwig over een europese release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
http://www.cnetfrance.fr/...et-en-europe-39760966.htm

Ik denk dat weinig mensen Frans kunnen lezen, dus ik heb de tekst even in de vertaalmachine gestopt, maar hier en daar zijn nog woorden die niet goed vertaald zijn.
Het 3D scherm smartphone Android HTC kunnen vrijkomen ondertekend 11 juli in het Verenigd Koninkrijk na Vodafone. Genaamd HTC EVO 3D, kan de terminal worden gelijkgesteld met een 3D-Desire, vereist geen speciale bril zoals de Nintendo 3DS.

De eerste smartphones zal binnenkort het land in 3D weergegeven. Vodafone heeft bevestigd de datum van 11 juli voor de lancering van de HTC 3D EVO UK uit Phones Limited .

Als we een kijkje nemen op de technische specificaties, de HTC 3D EVO legt de lat een inkeping boven het niveau van componenten ten opzichte van zijn directe concurrent, de LG 3D Optimus .

In termen van gelijkenissen, zowel smartphones Android in staat zijn om video's foto's nemen en in 3D en 3D content direct op het scherm zonder bril, zoals je zou doen met de Nintendo 3DS . De grootte van het scherm is 4,3 inch voor die Androphones.

De terminal HTC staat voor LG 3D Optimus worden uitgerust met een LCD-scherm met super resolutie van 540 x 960 pixels TFT-scherm tegen een 480 x 800 pixels voor de LG. De processor is ook sneller (1,2 GHz, 1 GHz tegens LG). Verder is de 3D-EVO heeft 1 GB RAM-geheugen, terwijl de 3D-Optimus beperkt tot 512 MB

Deze Britse release zou de voorbode van een bredere Europese release in stride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Wow goed nieuws! Blij dat er dus sowieso een Europese release komt, de vraag is alleen nog even of het de naam HTC Rider of Evo 3D krijgt? Als de Evo 3D gewoon onder dezelfde naam in Europa uitkomt, wat wordt dan de Rider?.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 256386

Sprint EVO 3D Priced $199.99, $499.99 At RadioShack
http://pocketnow.com/andr...19999-49999-at-radioshack
Ik had een hoger prijs verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
500 dollar is wel erg weinig idd. Op de meeste sites staat hij nog voor 700 dollar..

http://www.mobilecityonli...etail.asp?productid=27854

Overigens is bovenstaande link wel de EU versie. De Sprint Evo 3D zal CDMA zijn, dus n.v.t. voor Europeanen die em in USA willen gaan kopen (zoals ik). Het zal toch niet zo zijn dat er straks 200 dollar verschil zit in de CDMA versie van de Evo 3D en de GSM versie?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ofwel ben ik retard, ofwel is bovenstaande link gewoon de fantastische gsmversie!!
en nog steeds geen teken van een EU release;UK, Benelux,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:13

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik vermoed dat 'ie wel naar Europa komt... Ik weet in elk geval dat er lui van HTC zijn die er al met eentje rondlopen :)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
FooLsKi schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:51:
Ik vermoed dat 'ie wel naar Europa komt... Ik weet in elk geval dat er lui van HTC zijn die er al met eentje rondlopen :)
Die heb jij al gezien? Want ben wel héél benieuwd naar het scherm en naar de prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:29
Vet... ik mag over 2,5 maand verlengen, en deze telefoon staat echt mega-hoog op mijn verlanglijstje... Ik verwacht wel dat hij er tegen die tijd zal zijn, maar liever vandaag dan morgen ivm de eerste prijsdalingen.

Wat betreft scherm verwacht ik ongeveer hetzelfde als een nintendo 3Ds. en die wist me aardig te verbazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Kenny1001 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 15:44:
ofwel ben ik retard, ofwel is bovenstaande link gewoon de fantastische gsmversie!!
en nog steeds geen teken van een EU release;UK, Benelux,...
Klopt, op de mobilecity website staat al vanaf de aankondiging deze GSM versie (AT&T en T-Mobile US krijgen de GSM, Sprint krijgt de CDMA). Het vreemde is het serienummer op die website, wat suggereert dat het een EU import versie is..

*edit* Op zich wel logisch eigenlijk: In de VS komt de CDMA versie uit speciaal voor Sprint. AT&T en T-Mobile gebruiken de GSM versie die alleen in Europa uitkomt, vandaar dat mobilecity de EU Import versie vermeld. Ben ik strax in de VS, moet ik alsnog wachten op de Europese release.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 23:45
op POCKETNOW.COM staat een bericht dat er op de site van htc foto's van een aangepaste versie van de GSM EVO 3D tijdelijk (per ongeluk) geplaatst zou zijn geweest
de afbeeldingen hebben ze bij pocketnow ook bij het bericht gezet

HTC Preparing for GSM EVO 3D Launch?

It's no secret that HTC is planning an international GSM version of Sprint's EVO 3D powerhouse, and it looks like the manufacturer may be quietly preparing that device for launch: eagle-eyed reader Gavin noticed that some of the 3D press photos on HTC's site have been swapped out to show a model with a restyled back. As the comparison shot above makes clear, there are several noticable changes between the current rear-angle images and the ones that formerly occupied those spots: besides the red-to-gold accent color swap, we also notice the addition of an HTC Sense logo, as well a slight movement of the power button icon. Finally, the text near the camera lens has been expanded. Clearly, this is a different phone, and HTC may finally be ready to admit such.

It seems that HTC accidentally posted the GSM EVO 3D page on its global site on March 22nd, the same day that Sprint launched its variant at CTIA. Instead of removing the entire page, however -- complete with its unbranded renders -- HTC simply pulled down the spec sheet which tipped the GSM bands as well as noting battery life while connected to WCDMA networks. Interestingly enough, some of the front-facing EVO images feature April 12th on the display, which makes us suspect that HTC had actually planned to unveil the GSM version alongside Sensation at that London launch event, only to change plans last minute for reasons unknown.

Last we heard, Vodafone would be first to see the international EVO 3D, as just the HTC EVO, beginning on July 11th.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:29
Dat geldt niet alleen voor de evo 3D, maar voor alle HTC's die er gaan komen... Zoveel replay waarde als mijn desire heeft door custom roms, zoveel wil ik van alle telefoons de fun houden in de toekomst. Als HTC besluit definitief te locken, zou ik best eens een ander merk kunnen kiezen, ondanks dat ik écht tevreden ben over HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Het lijkt steeds zekerder te worden dat de HTC Evo 3D naar Europa komt.
Vodafone bevestigd release HTC Evo 3D in Europa

Het is een lange tijd stil geweest omtrent HTC’s eerste 3D telefoon, de HTC Evo 3D. Maar hieraan is een einde gekomen, dankzij Vodafone UK. De provider heeft namelijk bevestigd dat de HTC Evo 3D naar Engeland komt en verkrijgbaar is vanaf 11 juli 2011. Dit is positief nieuws, aangezien het naast een Twitter bericht, nog niet bekend was of de 3D smartphone ook naar Europa komt. En een release in de UK houdt een grote deur open naar een lancering in Nederland.

In eerst instantie had iedereen gehoopt/gedacht dat de HTC Evo 3D tijdens het HTC event werd aangekondigd, maar dit bleef uit. Toch was dit toen een teleurstelling, aangezien we veel verwachten van de Evo 3D, die niet alleen uitblinkt dankzij de 3D technologie. Het toestel bevat namelijk een 4,3 inch qHD scherm en een 1,2 GHz dual-core procesoor – beide ook aanwezig op de HTC Sensation.

We verwachten de komende dagen een bevestiging te krijgen van HTC over de release datum en de afzetgebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Op de nieuwe HTC Developers site htcdev.com worden op de homepage verschillende HTC toestellen getoond ,zoals de htc arrive en de thunderbolt ,maar ook de evo3D ,alleen deze versie is totaal anders dan de versie die in maart aangekondigd werd door sprint ,waarvan de bekende ronde cirkels om de 4 knopen zitten, deze versie ,zie de foto hieronder heeft dat niet ,evenals de rode rand die om de twee fotolensen zit

zal dit dan de versie worden die naar nederland komt ?

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/evo3d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/eurothcevo3d.jpg

Wat me ook opvalt is dat de grote ronde camera sluiterknop heeft plaatsgemaakt voor een dieperliggende langwerpige knop die ook op de WP7 toestellen zitten

Hoewel ik in het begin moest wennen aan de rode rand en die ronde cirkels om de 4 knoppen en er al aardig aan gewend begon te raken , moet ik zeggen dat ik deze versie toch wat mooier vind

wat vinden jullie er van ? ben benieuwd

[ Voor 23% gewijzigd door indofk op 03-06-2011 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
De verschillen op een rijtje:
Afbeeldingslocatie: http://st.gsmarena.com/vv/newsimg/11/06/evo-3d-gsm/gsmarena_001.jpg

Ik was eigenlijk al gewend geraakt aan de rode rand. Ik vind de rode rand toch wel ietsjes mooier (rood is mijn lievelingskleur).

De rand bovenaan heeft een zilverkleurig tintje gekregen. Dit vind ik beter dan de andere kleur. De ronde cirkels om de knoppen maakt mij eigenlijk niks uit. Op het plaatje lijkt dat de kleur meer grijs is geworden.

Op de achterkant zie je links(onder) nog een verschil. Ik weet eigenlijk niet wat dit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
als 11july release is in Europa(ik vermoed UK) dan mag toch wel iets officieels te horen zijn.. aankondigingkje ofzo..of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Als het toestel 11 juli in Europa komt, vind ik het nog vrij stil op dit moment. Misschien dat ze de Sensation nog willen verkopen, want als ze tegelijk de HTC Evo 3D hadden aangekondigd, zou misschien een groter deel voor de Evo 3D gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-05 20:06
RobinNL schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:37:
Als het toestel 11 juli in Europa komt, vind ik het nog vrij stil op dit moment. Misschien dat ze de Sensation nog willen verkopen, want als ze tegelijk de HTC Evo 3D hadden aangekondigd, zou misschien een groter deel voor de Evo 3D gaan.
Denk dat je gelijk hebt. Gewoon slimme marketing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 394048

Is het niet mogelijk dat de Evo 3D in Europa verkocht zal worden onder de naam HTC Shooter, ik keek namelijk op de site van Case-Mate en bij de HTC cases staat de HTC Shooter erbij, en die lijkt toch verdomd veel op de Evo 3D!

http://www.case-mate.eu.com/smartphone-cases/htc-cases.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Shooter is de onofficeele naam , die naam word meestal gebruikt als het toestel nog in ontwikkeling is ,net zoals de sensation die eerst de naam pyramide bekend was , of leo de codenaam van de htc hd2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Can't wait! :) Wel zuur dat de GSM versie nog niet te verkrijgen is, wilde hem graag de 1e week van Juli in de VS aanschaffen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Een video review van de HTC Evo 3D (Provider Sprint)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Mooie review, goed gevonden PSPfreaky!

Vind het trouwens wel opvallend dat zelfs de Evo 3D die qua specs beter is dan de Samsung GS2 zo laag scoort op de benchmarks. Ik vond de Sensation benchmarks ook al een beetje tegenvallen, en hoopte dat de Evo 3D toch minstens net zo hoog zou scoren als de GS2.. Zou dit idd komen door de versie van Android (zoals de reviewer suggereert)? Of is het zo dat deze HTC modellen gewoonweg niet zo snel zijn als de SG2 (met nagenoeg dezelfde specs)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:30
Grimmie187 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:10:
Mooie review, goed gevonden PSPfreaky!

Vind het trouwens wel opvallend dat zelfs de Evo 3D die qua specs beter is dan de Samsung GS2 zo laag scoort op de benchmarks. Ik vond de Sensation benchmarks ook al een beetje tegenvallen, en hoopte dat de Evo 3D toch minstens net zo hoog zou scoren als de GS2.. Zou dit idd komen door de versie van Android (zoals de reviewer suggereert)? Of is het zo dat deze HTC modellen gewoonweg niet zo snel zijn als de SG2 (met nagenoeg dezelfde specs)?
Ik weet niet of het klopt, maar heb op XDA gelezen dat de lage score inderdaad kan komen door de Android versie of de benchmark programma's zelf die niet (allemaal) goed overweg kunnen met a-synchrone dualcores. Ben toch wel erg benieuwd naar deze telefoon en hoop dat hij gauw in Europa uit komt. Eind juli loopt mijn abonnement af en dan wil ik graag een nieuw toestel (of een goedkope sim-only als geen enkele telefoon me echt bevalt).
Ik ben vooral benieuwd naar:
- De kwaliteit van het scherm
- De accu duur
- De overall prestaties van het toestel
- Root toegang en custom ROMs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
ik heb vandaag lopen knoeien met de 3ds, als de evo zo'n 3d scherm krijgt, top! Ik kan HEEL goed begrijpen dat velen dit bwah vinden, maar na wat te knoeien vond ik het best goed.
benchresultst vallen me wat tegen. Maar goed dit is geen definitieve firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
wat bedoel je presies met 3ds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
nintendo 3ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
oke dus toch , werd op het verkeerde been gezet toen je over de benchresults begon en de nog niet devinitive firmware ,dacht dat je het over de 3DS had.

wat de 3DS heeft is eigenlijk de crossed eye techniek , en dat heeft volgens mij de HTC EVO 3D ook.
Dat zijn dus twee dezelfde foto's (of filmpjes) die met een net wat ander hoek genomen zijn en je naast elkaar zet .als je dan naar allebij de afbeeldingen gaat kijken en je legt je focus zeg maar een meter verder (scheel kijken) dan krijg je dus 3 plaatjes te zien als je het middelste plaatje scherp kan krijgen dan zie je alleen nog maar het middelste plaatje ,wat in werkelijkheid dus de twee plaatjes zijn die op elkaar liggen .
en dat is presies de techniek die de EVO 3D en de LG optimus 3D hebben, met de twee schermen die over elkaar heen geplaatst zijn . als je het filmpje van die review van hierboven terug kijkt zie je dat de maker een 3D filmje die hij met de EVO3D gemaakt heeft op zijn pc gezet heeft ,en als je die vervolgens afspeeld dan staan er ook twee filmpjes naast elkaar die met de crossed eye techniek ook een 3D ervaring geven.

bij de 3DS zit ook een schuifje waarbij je de intensiteit kunt instellen en die zit er op de EVO 3D niet , dus ben benieuwd hoe dat is ingesteld

die afbeelding hieronder is eigenlijk het zelfde wat je krijgt als je een 3D foto die je gemaakt hebt met de EVO 3D op de pc zou zetten , als je de crossed eye techniek hier op toepast dan krijg je een 3D afbeelding ,zonder bril 8)

Afbeeldingslocatie: http://farm1.static.flickr.com/26/65835354_9f7fdf4a3e.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door indofk op 11-06-2011 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Hier is nog een review te vinden van de HTC Evo 3D

http://www.engadget.com/2011/06/15/htc-evo-3d-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
engadget is er precies niet zo gek op.
Ik had wel meer kritiek over de 3d van het scherm verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Ik begin nu toch wel meer te twijfelen tussen de Sensation en de Evo 3D. Het toestel is ongeveer 100 euro duurder las ik ergens. Is dat het wel waard voor:

- 3D scherm + foto's / video's maken (kun je niet afspelen op je PC)
- 1GB RAM (ipv 768MB)
- 4GB Intern geheugen (ipv 1GB)
- een tijdje wachten (11 juli lijkt me niet de releasedatum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Zou die dan eindelijk aangekondigd worden as maandag (27 juni) in londen ,ik hoop het echt ,dat zou betekenen dat 11 juli idd een reele releasedatum is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
De eerste gebruikerservaringen zijn behoorlijk positief als ik bijvoorbeeld op XDA kijk. Er zitten wat software bugs in maar de bouwkwaliteit schijnt prima te zijn en ook de accuduur is niet slecht.
Ben benieuwd of en wanneer hij in Europa uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
GSM/UTMS versie van de HTC EVO 3D gecertificeerd

Toen de HTC EVO 3D enkele maanden geleden officieel onthuld werd was er alleen een Amerikaanse (CDMA) variant beschikbaar. Kort daarna werd heel even al een Europese (GSM) versie gespot (tot twee keer toe), maar tot op de dag van vandaag is daar officieel nog niets door HTC over bekend gemaakt.

Toch lijkt het er op dat de HTC EVO 3D ook naar ons deel van de wereld gaat komen. De GSM / UMTS versie van het toestel is onlangs namelijk goedgekeurd door de Global Certification Forum (zie screenshot hieronder).

Volgens de specs die bij de GCF ingediend zijn wordt de 'Eurpese' versie quad-band GSM support met triband UMTS/HSPA data. Op zich is het niet meer dan logisch dat HTC de EVO 3D ook in Europa gaat lanceren. De vraag is echter wanneer. Volgende week maandag (27 juni) staat een event gepland. Mogelijk dat we dan meer te weten komen. BRON
.

De belangrijkste specs van de HTC EVO 3D: Een 4.3 inch qHD autostereoscopisch 3D display (960 x450 pixels), 1GB RAM (en niet 4GB zoals eerdere geruchten meldden), een 1.3 megapixel front cam, 2 keer 5 megapixel camera (3D), Android 2.3 (Gingerbread), 1080p (full HD) HDMI uit, 720p 3D video, 4GB intern opslaggeheugen, een microSD geheugenkaart optie (max. 32GB), GPS, WiFi, een 1730mAh accu en een 1.2 GHzdual core Qualcomm 8660 Snapdragon processor.

BRON.MOBILECOWBOYS.NL

Dus het lijkt er nu echt op dat ie op 27 juni in londen word aangekondigt :9~

* EDIT

Ben benieuwd of het vandaag (3)D-Day word Zullen we na het lange wacht eindelijk horen wanneer de HTC EVO 3D naar nederland komt

* EDIT2
HTC EVO 3D gepresenteerd als 'Multimedia Super Smartphone'

De HTC EVO 3D zal in augustus op de Nederlandse markt verschijnen. Het advies prijskaartje bedraagt 599 Euro.

http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/14719

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/HTC-EVO-3D-h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i521.photobucket.com/albums/w339/indofk/HTC-EVO-3D-f.jpg

BRON www.mobilecowboys.nl

[ Voor 14% gewijzigd door indofk op 27-06-2011 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• youngrocker1992
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-04 10:01
Nou, hij is zojuist aangekondigd, voor een Europese release!!

De precieze datum is niet gegeven, maar in juli moet hij beschikbaar zijn.

Ben benieuwd of deze het gaat winnen van de LG Optimus 3D (Ik ga er wel van uit natuurlijk ;))

Bron: http://pocketnow.com/andr...uropean-version-of-evo-3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:32
Dat word zeer waarschijnlijk de vervanger van mijn DHD. Mits de beloften van HTC worden nagekomen, en dus de bootloaders NIET dichtgetimmerd zijn.

Erg vette specificaties, en ook al goede geluiden op verschillende sites over de amerikaanse versie!
Ben benieuwd naar de preview van Tweakers. :)

[ Voor 34% gewijzigd door TomTom1990 op 27-06-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Een paar dingen zijn me nog niet echt duidelijk:

- Is het nou 1GB intern of 4GB intern geheugen?
- Kun je met 2D nou wel of geen 1080p filmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
RobinNL schreef op maandag 27 juni 2011 @ 18:25:
Een paar dingen zijn me nog niet echt duidelijk:

- Is het nou 1GB intern of 4GB intern geheugen?
- Kun je met 2D nou wel of geen 1080p filmen?
Het is 1GB interngeheugen

en je kan volgens mij met 5MP max 720x1280 filmen ,dat is weliswaar filmen in HD kwaliteit maar helaas niet in 1080x1280

ik doe het er voor

hij word wel al standard geleverd met android 2.3.4
weet niet of het daar mee te maken heeft maar sense 3.0 loopt veel soepeler op de evo 3D dan op de sensation volgens deze review http://www.viduba.com/video:QVVMYZFSBVjUxYFRXtGaPVVVwhVV31TP

[ Voor 24% gewijzigd door indofk op 27-06-2011 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
Mooie Preview. Wel een tegenvallertje dat 3D alleen gebruikt word met de camera...
Leek me erg vet als de android/sense-interface ook in 3D was, maar goed; dat zal wel veel aanpassingen vergen. Als het überhaupt al mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-05 21:31

Grudgie

PSN: Grudgie7

indofk schreef op maandag 27 juni 2011 @ 21:27:
[...]

Het is 1GB interngeheugen

en je kan volgens mij met 5MP max 720x1280 filmen ,dat is weliswaar filmen in HD kwaliteit maar helaas niet in 1080x1280

ik doe het er voor

hij word wel al standard geleverd met android 2.3.4
weet niet of het daar mee te maken heeft maar sense 3.0 loopt veel soepeler op de evo 3D dan op de sensation volgens deze review http://www.viduba.com/video:QVVMYZFSBVjUxYFRXtGaPVVVwhVV31TP
Dat heeft met de rom zelf te maken, er is een nieuwe gelekte rom uit met sense 3.0 en daar loopt sense 3.0 soepeler op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
TomTom1990 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 12:56:
Wel een tegenvallertje dat 3D alleen gebruikt word met de camera...
net daarom laat ik de evo 3d vallen. Imo zonde van het geld dat ik aan de 3d zou spenderen. De 3d wordt bijna niet toegepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Kenny1001 schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 13:57:
[...]

net daarom laat ik de evo 3d vallen. Imo zonde van het geld dat ik aan de 3d zou spenderen. De 3d wordt bijna niet toegepast....
Wie weet komt er een andere launcher die meer gebruik maakt van 3D bij bijvoorbeeld transition effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Hoeveel euro zit er in het prijsverschil? Beide toestellen werden toch voor een adviesprijs van 599 euro aangekondigd?

EDIT: Er komt toch geen exclusiviteit zoals bij de Sensation?

[ Voor 21% gewijzigd door RobinNL op 29-06-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

_AvA_

en dat ben zo.

Laat Sense nou maar lekker in 2D, in 3D gaat waarschijnlijk de resolutie door de helft.
Ik vind het jammer dat de SGSII geen qHD resolutie heeft, anders had ik waarschijnlijk die gekozen. De E3D heeft helaas te veel voordelen.
Helaas? Ja; ik heb nu een HD2 van hTC en ben toch wel teleurgesteld in het apparaat wat betreft bouwkwaliteit.

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTom1990
_AvA_ schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 11:44:
Laat Sense nou maar lekker in 2D, in 3D gaat waarschijnlijk de resolutie door de helft.
Ik vind het jammer dat de SGSII geen qHD resolutie heeft, anders had ik waarschijnlijk die gekozen. De E3D heeft helaas te veel voordelen.
Helaas? Ja; ik heb nu een HD2 van hTC en ben toch wel teleurgesteld in het apparaat wat betreft bouwkwaliteit.
Het allerbeste zou zijn dat je zelf kan kiezen of je op het moment van gebruik de interface in 2d of 3d wilt zien. Die keuze wil ik ook hebben, anders is 3D nog niet echt een toegevoegde waarde voor mij.

Ik weet niks over de bouwkwaliteit van de HD2, maar de Desire HD van mij heeft al een paar keer een flinke smak gemaakt; maar buiten een krasje is het toestel nog helemaal perfect. Daarbij voelt die aluminium body juist erg stevig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Camera
Dual 5 megapixel kleurencamera:
- f/2.2 lens
- Maak 2D foto's met een resolutie tot 5 megapixel
- Maak 3D foto's met een resolutie tot 2 megapixel
- Autofocus en dual power LED flits

3D foto's tot 2 megapixel. Is dit normaal voor 3D foto's of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
wat is normaal , de lg optimus 3d schiet in 3d opnames ook maar tot 2 megapixel ,dus samen met de evo 3d zijn dit de enigste 3d telefoons ,je zou in dat opzicht kunnen stellen dat dit normaal is voor een 3d telefoon

Ben trouwens benieuwd waneer we een leveringsdatum te horen krijgen ,ik ga nu maar uit van eind augustus/begin september kan het alleen maar meevallen

[ Voor 26% gewijzigd door indofk op 03-07-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0zz

Sn0zz

Wait... what!?

Topicstarter
indofk schreef op zondag 03 juli 2011 @ 13:25:
Ben trouwens benieuwd waneer we een leveringsdatum te horen krijgen ,ik ga nu maar uit van eind augustus/begin september kan het alleen maar meevallen
Augustus zou ongeveer moeten kloppen (mits geen uitstel):
HTC heeft de Evo 3D gepresenteerd. De Evo 3D moet in augustus in Nederland uitkomen.
Stond in dit artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
iedereen praat over "in augustus" dat is van 1 augustus tot en met 31 augustus dat is 30 dagen verschil ,zou wel eens willen weten wanneer in augustus ,dus ben benieuwd waneer de aankondiging is met de beoogde leveringsdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ik heb vandaag met de lg optimus 3d mogen spelen ,ze hadden hem staan in de media markt in utrecht

als ik dan een vergelijking maak met de nitendo 3ds dan is het 3d beeld op de optimus veel beter dan ik gedacht had . ik had begrepen dat het 3d beeld op de evo 3d nog net iets beter was (tenminste bij de filmpjes en de foto's die speciaal voor 3d gemaakt zijn) dus dat beloofd wat. ook de games zijn veel belovend in 3d
wat ik ook 100% vond meevallen was het 3d menu waar je in een 3d omgeving waant en vandaar uit naar alles wat in 3d is naar toe kunt ,ik hoop echt dat de evo 3d dit ook krijgt want dit hoort gewoon in een 3d telefoon zoals de evo 3d .
ik weet het is niet de bedoeling om een review over over de lg te schrijven maar wat ik echt vind tegenvallen is
dat het 4.3 inch met een beeldverhouding van 800x480 in combinatie met de dikte het toestel echt onhandig maakt om vast te houden en te bedienen, in tegenstelling tot de evo 3d die smaller is en naar wat ik gelezen heb in reviews juist goed in de hand ligt verder vind ik het toestel vrij traag reageren in de 3d omgeving, als je bv overschakeld van 3d foto's naar een 3d film lijkt het soms als of het toestel vast is gelopen en dus het beeld op zwart blijft wat echter niet het geval is, mischien is dat de reden dat htc nog niet voor zo'n 3d omgeving gekozen heeft. verder reageert het touchscreen(of de software) van de lg niet zo best ,moest meerdere malen een icoontje indrukken voordat het reageerde ,dus buiten het feit dat de lg een echte 3d omgeving heeft en je dus meer 3d krijgt vind ik de lg behoorlijk tegenvallen in prestaties en de bedienbaarheid ,
kan dus niet wachten tot ik de evo 3d in mn handen heb ,zeker nu ik de lg in mn handen heb gehad heb ik hoge verwachtingen van de HTC EVO 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
indofk schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:14:
ik had begrepen dat het 3d beeld op de evo 3d nog net iets beter was
ik heb net tegenovergestelde gelezen/op youtube gezien dat de lg beter zou zijn dan de evo 3d
smaak eh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Kenny1001 schreef op donderdag 07 juli 2011 @ 21:46:
[...]

ik heb net tegenovergestelde gelezen/op youtube gezien dat de lg beter zou zijn dan de evo 3d
smaak eh...
klopt , als je het hebt over de filmpjes en foto's die je zelf maakt zou het 3D effect bij de lg wat milder zijn voor je ogen en dus beter uit de bus komen

die van de evo 3D zou te 3D zijn en je zou er als je niet goed tegen sterioscopisch kan pijn van in je ogen krijgen , ik vond dit op de optimus idd reuze meevallen , als je het over de filmpjes en foto's en games hebt die er al standard op staan en die gemaakt zijn met profesionele 3D appratuur zou de evo 3D beter uit de bus komen, betere kijk hoek in 3D en mooier scherpere beeld , maargoed totdat de evo 3D in nederland is kunnen we alleen maar uitgaan van wat andere vinden en idd ieder heeft zo zijn eigen ervaring en dat geld zeker voor sterioscopisch 3D beeld want dat is voor iedereen verschillend , de 1 krijgt er kopijn van terwijl de ander er uren kan van genieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AvA_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

_AvA_

en dat ben zo.

Ik had al wat meer mensen verwacht die naar dit toestel zouden kijken. Dit toestel loopt voor op alle concurrentie wat betreft features en hardware. Er is ook al 1 winkel in de pricewatch die het toestel op de site heeft staan (580 euro atm)

Overigens zie ik op xda-developers.com al mensen die het toestel in huis hebben, er word al voor ontwikkeld.
Zo is onder andere root toegang verkregen (tijdelijk, dwz totdat je reboot), en iemand heeft de processor al overgeclockt naar 1.8GHz.

Tevens is nu bekend dat het toestel in augustus naar NL komt, en heeft tweakers.net een uitgebreide preview op de site staan. Waarom is dit topic nog zo rustig?

Droogkloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat de hardware niet bepaald interessant is, evenals de features.
Een gare 3D mogelijkheid die slechte filmpjes schiet doet me niks namelijk =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Dat kan idd kloppen dat het zo rustig is omtrent dit topic maar zodra de evo verkocht word zul je zien dat mensen komen met vragen en problemen en met oplossingen . er valt nu gewoon nog weinig over te vertellen en te vergelijken ,je hebt altijd mensen (zoals ik ) die gewoon erg geintereseerd zijn in de techniek achter zo'n smartphone ,die het uiterste uit zo'n apparaat willen halen (kijk maar naar de hd2 hoe populair die nu nog is bij de tweakers) dit in combinatie met het hele 3D gebeuren ,je houd er van of niet ,vind je het niet echt intersant dan kan het alleen niog maar tegen vallen denk ik. ben je er zoals ik al heel lang in geintereseerd en vind je het leuk om de evolutie van het 3D gebeuren op een smartphone mee te maken dan is dit natuurlijk een hele interesante telefoon .als je een smartphone koopt om er vooral geen problemen mee te hebben en je wilt dat alles zoveelmogenlijk out of the box werkt dan kun je beter die tel van apple kopen of een sensation en zeker geen smartphone die alle nadelen van 3D met zich mee brengt .daarbij komt ook nog eens dat men het hele 3D gebeuren nog te veel overschat zonder dat ze eigenlijk weten wat deze techniek van 3D maken nu eigenlijk inhoud en dus teleurgesteld raken in wat ze uiteindelijk zien

Overigens zie ik op xda-developers.com al mensen die het toestel in huis hebben

Die mensen dat zijn allemaal americanen en die zul je echt niet op een nederlandstalig forum tegenkomen

[ Voor 7% gewijzigd door indofk op 08-07-2011 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
CLB schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:03:
Omdat de hardware niet bepaald interessant is, evenals de features.
Een gare 3D mogelijkheid die slechte filmpjes schiet doet me niks namelijk =)
Kwam ik CLB anderhalf jaar geleden tegen in het Hero topic, zie ik hem helaas hier ook weer :(
Helaas? Ja! Altijd negatief gez... waar je niks aan hebt. Op het Samsung forum zit/zat er ook zo een.
Afijn, hoop dat CLB niet geintereseerd raakt door de Evo 3D en hem hier niet meer tegen kom ;)

Ik zit er iig naar uit te kijken, naar de komst van de Evo 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-05 15:24
Ik ben zelf blij dat hij eindelijk officieel in Europa is aangekondigd.. Wachte hier toch eigenlijk al op sinds het MWC.
Ik ben nu al een behoorlijk lange tijd HTC gebruik en blijf toch het liefst merktrouw (Niet dat overige fabrikanten slecht zijn, integendeel.. De Samsung Galaxy SII is erg verleidelijk :P) maar blijf de kwaliteit van de HTC toestellen in combinatie met Sense gewoon fantastisch vinden..

Ik ben een redelijk gadget addict en wil dus graag steeds experimentele nieuwe technieken.. Begon met de G1 (eerste Android), hierna de Desire aangeschaft (toch wel HET Tweakers toestel van het vorige eerste half jaar), nu momenteel een gewonnen Desire S in het bezit en tja.. De EVO 3D is toch wel erg verleidelijk.
Wat hier inderdaad ook aangekaart werd, is het jammerlijke feit dat er niet veel 3D in de menu's zit (op de Gallery en Camera applicatie na dan).
Er zijn theorieën die beweren dat op Interaction design gebied, 3D niet lekker werkt op Mobile platforms, maar of dit waar is.. Lijkt mij dat je leuke dingen kan doen met de Sense weer/klok widget, om maar wat te noemen ;)

In ieder geval zal ik dit toestel in augustus sowieso kopen. Hopende dat er niet weer zo'n Vodafone only deal omheen zit de eerste maand(en).. Blijf daar toch liever vandaan ;)

Overigens ook wel benieuwd naar de benchmarks van de final release software tegen die tijd. En ja, ook al zijn het maar cijfertjes en hoeft dat per definitie nog niets te zeggen over een goede usability, het blijft leuk om te zien hoe snel de techniek gaat..

Ik blijf in ieder geval terug keren in dit topic ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Op www.pdashop.nl (coolblue) staat een verwachte leveringsdatum van 5 augustus :)

Dat zou dus betekenen dat ie dus begin augustus door HTC word uitgeleverd .Hopenlijk word ie niet telkens weer uitgesteld ,ik ga er ma van uit dat ie ergens half auggustus goed leverbaar is

hier onder trouwens het officiele euro reclamefilmpje van de HTC evo 3D

EDIT

Belsimpel.nl heeft hem op 6 wkn levertijd staan dat zou uitkomen op ongeveer 22 augustus ,er valt jammergenoeg dus nog geen pijl op te trekken

[ Voor 85% gewijzigd door indofk op 10-07-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
erreen schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 14:40:
Kwam ik CLB anderhalf jaar geleden tegen in het Hero topic, zie ik hem helaas hier ook weer :(
Jammer is dat heh... Kwam je me daar tegen joh, lijkt me vrij gek als ik de TS van die topics was...
Helaas? Ja! Altijd negatief gez... waar je niks aan hebt.
Nee inderdaad, want als ik mijn mening geef over het weinige 3D wat daadwerkelijk gebruikt kan worden is dat natuurlijk niet waar.. Deze Evo 3D zit vol met 3D mogelijkheden en is de beste telefoon die je kunt krijgen |:(
Afijn, hoop dat CLB niet geintereseerd raakt door de Evo 3D en hem hier niet meer tegen kom ;)
:w

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Moet je eens kijken hoe snel het gegaan is met android ,in het begin heel evolutionair maar voegde niet heel veel vernieuwends toe( tenminste voor mij) ,was toen een rede voor mij om bij windows mobile te blijven , Heb ook voor het eerst kennis gemaak met android via mn HD2 .De evo 3D word dan ook mn eerste officiele android toestel, heb ook het laatste half jaar alleen maar android op mn HD2 gedraaid omdat voor mij android zo veel toevoegde en eigenlijk (achteraf gezien ) zo vernieuwend was en is .
Het zelfde geld denk ik ook wel in zekere zin voor de 3D functie Het voegd buiten dat je zonder 3D-bril, filmpjes en foto's in 3D kan zien weinig toe aan de evo 3D. als je dan ook nog eens de vergelijking trekt met de sensation is ie kwa hardware presies het zelfde en op de camera na 8MP ipv de 5MP , hij is nog eens dikker en de sensation is kwa ontwerp en disign ook nog eens mooier ook (oke smaken verschillen maar toch) dus als 3D je niet echt iets doet dan kan ik me wel voorstellen dat mensen nu zo iets hebben van , ik sla deze over , aan de andere kant heb ik zo iets van dat 3D kan net zo snel gaan als met android , er zullen custom roms komen met 3D content en de games die zullen steeds beter worden steeds meer op 3D gericht
zeker nu HTC vandaag bekend heeft gemaakt dat ze in augustus de bootlock van de sensation en de evo 3D zullen verwijderen zal het allemaal veel sneller gaan . mijn volgende smartphone word iig de evo3D ook al is die dikker en is de camera niet zo goed als op andere toestellen voor mij is het de 3D wat het verschil maakt
en dat kan alleen nog maar meer worden . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
CLB schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:15:
[...]

Jammer is dat heh... Kwam je me daar tegen joh, lijkt me vrij gek als ik de TS van die topics was...

[...]

Nee inderdaad, want als ik mijn mening geef over het weinige 3D wat daadwerkelijk gebruikt kan worden is dat natuurlijk niet waar.. Deze Evo 3D zit vol met 3D mogelijkheden en is de beste telefoon die je kunt krijgen |:(

[...]

:w
Ik begrijp precies wat je bedoeld, maar het is de manier waarop je je bericht schrijft. En idd de 3D functie is (nog) zeer beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Hij is inmiddels wel al in verschillende (internet)winkels te pre-orderen

smartphoneshop.nl
prijs: 589 euro
Abbonoment: nee
verwachte Datum: 05-08-2011

pdashop.nl
prijs: 589 euro
verwachte Datum: 05-08-2011

Bol.com
Prijs: 599
abbonoment: nee
Verwachte datum: 4-6 weken

Belzaak.nl
Prijs: Gratis
Abbonoment: ja verschilende providers
Verwachte datum: Onbekent

Dixons
prijs: 599 euro
verwachte Datum: Augustus 2011

Belsimpel.nl
prijs: 553 euro
Abbonoment: vanaf 0 euro
verwachte Datum: 2 weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Laatst online: 14-05 15:30
:( In straatprijs 100 euro duurder dan een sensation, bij een abbo grofweg 150,- duurder, ik wacht maar even tot dat gat dicht trekt.

Los kopen + simonly is momenteel helaas niet meer de goedkoopste optie.. (directsales weg, ben en simyo geen 1 jaar 5 euro 1GB internet meer en per minuut afrekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
denk dat tegen de tijd dat ie hier te koop is de prijzen die nu voor de sensation gelden dan aardig gelijk getrokken zijn t.o.v de evo 3D .de consumenten advies prijs ligt op 599 euro en bij belsimpel word ie nu al aangeboden voor 553 euro . er zijn retrailers die op dit moment meer vragen voor de sensation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Naar aanleiding van DIT en DIT topic Heb ik besloten om niet meer te wachten tot de HTC EVO 3D uit is in nederland (ergens in augustus) en er meer aanbieders zijn om zo de laagste aanbieding te krijgen , Maar hem direct te bestellen met een

Vodafone Bel+SMS+Web 150 2 jaar 150 min of 300 sms + Mobiel internet 1GB (3.6 Mb/s) 1e 12mnd 14.75 euro en het 2e jaar 29.50 euro

aangezien de nieuwe abbo vormen Die per 1 augustus ingaan een regelrechte ramp zijn voor mij (veel beltegoed en weinig MB's). ik communiceer uitsluitend via twitter facebook hyves en whats upp en straks ook viber .ook kijk ik graag online video's waneer ik dat wil (vooral review's enzo). oke ik bel ook soms ,maar dat is minimaal , ook ga ik voorlopig niet naar het buitenland

ik wou eerst een 1 jarig abbo nemen zodat ik naar een jaar weer een nieuw toestel zou kunnen nemen met netwerk korting denk dat ik nu in mijn geval voordeliger uit ben met een 2 jarig abbo en dan als het nodig is naar een jaar mn EVO 3D te verkopen en dan met bijbetalen een evt opvolger los te kopen

Of zit ik er nu helemaal naast met deze logica

ik heb op dit moment geen telefoon en dus ook geen abbonement meer en kan met het geld wat mn HTC HD2 opleverde ruimschoots de toestelprijs van 229 euro financieren

wat denken jullie , moet ik dit doen, of is wachten tot het nieuwe abbo vorm ingaat toch logischer

Alvast Bedankt voor jullie reacties

edit

Heb afgelopen maandag de Evo 3D besteld zodat ik zeker wist dat ik hem nog tegen het oude abbonements voorwaarden zou hebben.
en voor degene die die twijfelen of de accesoires die voor de sprint versie passen op de europese je antwoord vind je hier

[ Voor 16% gewijzigd door indofk op 26-07-2011 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laserboy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-05 03:46
Met nog ruim een week voor de lancering van de HTC Evo 3D vind ik deze thread relatief rustig. Dat was wel anders in aanloop naar de launch van de HTC Sensation. Zijn er zoveel mensen met vakantie of lijkt de interesse voor dit toestel aanzienlijk minder te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ indofk: Vodafone blokkeert Viber, werkt dus alleen via WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-05 01:31

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 20:04:
@ indofk: Vodafone blokkeert Viber, werkt dus alleen via WiFi
Klopt, maar dan dien je er wel bij te zeggen dat Vodafone Viber wel weer door moet geven op het moment dat de eerste kamer voor de wet m.b.t. netneutraliteit goedgekeurd.

Overigens, Deze discussie is hier wel off topic.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Dat het zo rustig is komt natuurlijk dat ook dat het een sensation is in een ander jasje, en over het 3D valt nog niet zo veel over te zeggen dan dat er al over gezegt is

wat ik wel weet is dat ie met dat goud/kopere randje er wel stijlvol uitziet

Weet niet of het offtopic is maar de nieuwe versie van SPB 3D heeft behalve een Tabletmode ook een sterioscopische 3D mode, iemand een idee of dit ook werkt met het 3D scherm op onze toekomstige Evo3D's dus ook zonder brilletje .

Op pocketnow.com staat een review

[ Voor 13% gewijzigd door indofk op 27-07-2011 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulpayne
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-05 18:18
prijs, leverbaarheid e.d. mag in een leverbaarheid en abonnementen topic in

Ik mag helaas pas in september verlengen:( topic is overigens inderdaad nog erg rustig!

[ Voor 49% gewijzigd door Bullet NL op 28-07-2011 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De LG Optimus 3D die ik vandeweek bekeken heb doet me toch wel beetje triggeren...
LG vind ik niet op en top, HTC daarentegen vind ik een goede fabrikant met mooie devices.
Zou CLB dan toch gaan Evo 3D'en... Wel vind ik het jammer dat de filmfunctie 'slechts' 720P kan filmen.
Hopelijk komt er nog een 1080P firmware-update.. En ik ben benieuwd naar het type scherm en pixeligheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:42:
De LG Optimus 3D die ik vandeweek bekeken heb doet me toch wel beetje triggeren...
LG vind ik niet op en top, HTC daarentegen vind ik een goede fabrikant met mooie devices.
Zou CLB dan toch gaan Evo 3D'en... Wel vind ik het jammer dat de filmfunctie 'slechts' 720P kan filmen.
Hopelijk komt er nog een 1080P firmware-update.. En ik ben benieuwd naar het type scherm en pixeligheid daarvan.
Op 11 juli schreef je nog heel wat anders... ;)

Ik zal binnenkort de TS maken, het gaat vanzelf wel drukker worden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt zeker, maar de Optimus 3D is wel een heel leuke gimmick met de games die ik testte =)
Was er zeer van gecharmeerd namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ben trouwens beniewd wat er allemaal te vinden is in de doos van de Evo 3D

zal er ook een 8 GB kaart bij zitten net zoals bij de sprint versie of is het 4 GB zoals bij de sensation

zitten er nu wel of geen oordopjes bij iig niet bij die van sprint

die vragen worden iig 9 augustus beantwoord zoals het er nu uitziet O-)

[ Voor 186% gewijzigd door indofk op 28-07-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
paulpayne schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:06:
[mbr] prijs, leverbaarheid e.d. mag in een leverbaarheid en abonnementen topic in [/]

Ik mag helaas pas in september verlengen:( topic is overigens inderdaad nog erg rustig!
There we go :)

HTC Evo 3D: levertijden- en abonnementen

TS is nog niet helemaal af, work in progress!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
CLB schreef op woensdag 27 juli 2011 @ 21:42:
Hopelijk komt er nog een 1080P firmware-update.. En ik ben benieuwd naar het type scherm en pixeligheid.
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-08-2023
Heb op het laatste moment besloten toch voor de Evo 3D i.p.v. Sensation te gaan. Kwam voor mij neer op meer RAM vs. mooier/dunner design. 3D geef ik weinig om (blijft natuurlijk leuke extra), maar daartegenover kan de betere camera op de Sensation me ook weinig schelen.

Als het vervolgens op pure hardware verschillen aankomt wint de Evo met z'n 1GB RAM. Lijkt op dit moment niet veel uit te maken in performance, maar met ICS kan dat wel eens veranderen. Ook draait Sense 3.0 blijkbaar net iets soepeler dan op de Sensation, alhoewel dat software-matig is.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerkingen over levertijden en abonnementen: HTC Evo 3D: levertijden- en abonnementen