Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 10:12
Mede-auteur:
  • Sn0zz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-05 16:54

Sn0zz

header HTC Evo 3D levertijden
Welkom in het HTC Evo 3D Levertijden en Abonnementen-topic!

Dit is het HTC Evo 3D levertijden- en abonnementen topic

Hier kan discussie gevoerd worden en melding worden gemaakt over de levertijden, beschikbaarheid en abonnementen.

Zoals altijd zijn discussies over shops, toesteltechniek hier niet toegestaan. Het is natuurlijk mooi dat “jij” het toestel besteld hebt, maak hier wel een inhoudelijke melding van, geef andere Tweakers dan ook de mogelijkheid hier in mee te delen!

Waar is dit topic wel voor?
  • Discussie over mooie en/of verschillende aanbiedingen voor de HTC Evo 3D
  • Discussie over de al oude levertijden vraag, wanneer kunnen we de HTC Evo 3D in Nederland en/of Belgie in de winkels verwachten?
  • Andere vragen over de levertijd of beschikbaarheid van de HTC Evo 3D al dan niet in combinatie met een GSM abonnement.
Verwante topics:
HTC Evo 3D: Ervaringen & Discussie (Deel 1)
Accessoires voor de HTC Evo 3D

Nuttige links
Hier is een overzicht te vinden van de verkrijgbaarheid van de HTC Evo 3D.

Succes en veel plezier!

[ Voor 11% gewijzigd door yannickie111 op 09-08-2011 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanN
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik verplaats deze even naar TP, daar hoort deze :)

Strava | :-( + ┌(^0^)┘= :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
BastiaanN schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:46:
Ik verplaats deze even naar TP, daar hoort deze :)
Excuse :)
Ik had gewoon op nieuw topic geklikt :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-08-2023
Dank voor het overzicht, prijzen lijken redelijk bijgetrokken. Zit te peinzen tussen T-Mobile en VF, weinig verschil in totale prijs maar veel in abo details.

Vodafone BSW 200 : 200/400 3,6mbps harde 1GB limiet, beter netwerk
T-Mobile i-150 : 150/150 7,2mbps zachte 1GB limiet, minder netwerk

Wat zouden jullie doen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-06 06:46
ik zou persoonlijk kiezen voor vodafone , woon in utrecht en heb zelf altijd problemen gehad met mn data ontvangstmet t-mobile, dat is al wel een paar jaar geleden maar mn collega heeft t-mobile nog steeds en heeft er nog steeds problemen mee dan is 7.2MB wel leuk ,maar je hebt er niks aan als je geen tot weinig ontvangst hebt

mocht je voor vodafone kiezen dan zou ik niet al te snel meer wachten deze aanbieding geld tot morgen

Heb zelf de Evo 3D besteld bij belsimpel.nl en daar is de levertijd in 3 dagen van 4 weken naar 2 weken gegaan en vandaag is het zelfs bijgesteld naar 5-7 werkdagen :)

[ Voor 33% gewijzigd door indofk op 28-07-2011 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Wat is het goedkoopste?

Ik heb zelf een Desire HD met een T-mobile abo. Ik heb hier thuis supergoed bereik, ook internet, maar de paal staat hier ook maar 100 meter vanaf ofzo ;)

En vodafone heeft meer belminuten/smsjes. Dat harde limiet van 1 GB, ach, als je een beetje op je verbruik let heb je toch meer dan voldoende aan 1 GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
VF net iets goedkoper, maar verschil is te klein om daar keuze op te baseren. Denk dat ik gewoon voor stabiliteit ga, de dekkingskaart van T-Mobile zelf vertrouw ik voor geen meter, zeker niet als je hem vergelijkt met onafhankelijke data.

Bij Vodafone ligt vrijwel m'n hele wijk + m'n universiteit (EUR) ernaast in HSPA+ 28,8Mbps gebied, op die manier is kiezen niet meer zo moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Stance schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 13:40:
[...]

VF net iets goedkoper, maar verschil is te klein om daar keuze op te baseren. Denk dat ik gewoon voor stabiliteit ga, de dekkingskaart van T-Mobile zelf vertrouw ik voor geen meter, zeker niet als je hem vergelijkt met onafhankelijke data.

Bij Vodafone ligt vrijwel m'n hele wijk + m'n universiteit (EUR) ernaast in HSPA+ 28,8Mbps gebied, op die manier is kiezen niet meer zo moeilijk. :)
Snel voor Vodafone gaan dan ;)
Die 1 GB limiet, zoals ik al zei, kun je best mee vooruit.
Wat kost dat abo trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
BSW 200 + 35 toestel + 24,50a. €680,50
BSW 150 + 130 toestel + 24,50a. €685,50

[ Voor 7% gewijzigd door Stance op 29-07-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ben beniewd wat het toestel gaat kosten na 1 augustus en wat voorn aanbiedingen ze er tegen aan gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195305

Ik denk dat je het dan niet echt meer een aanbieding kan noemen... Vergoeding zal waarschijnlijk omlaag gaan, net zoals bij de KPN.

Overigens vind ik de link bij Nuttige links niet echt nuttig... een ruimer overzicht staat op http://tweakers.net/pricewatch/combi/285689/htc-evo-3d.html Hier staan wel geen levertijden op, maar wel uitgebreider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417067

Zal inderdaad niks vergeleken met nu zijn, als er al aanbiedingen komen. T-Mobile acties/prijzen lijken nog minstens tot 14 augustus door te lopen, dus die zullen voorlopig wel het enige redelijke aanbod vormen. Blijft een rare situatie die er is gecreëerd.

Hoop dat de Evo 3D daadwerkelijk binnen enkele dagen uitkomt, lees nog altijd berichten over een mogelijke vertraging tot september voor de GSM-versie. Nu S-OFF is bereikt wil ik toch wel zo snel mogelijk deze HTC in huis. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
De berichten dat ie in september pas uitkomt heeft te maken dat ie in de uk pas in september uitkomt

maar dat wil niet zeggen dat ie dan ook in nederland pas in september uitkomt

waar eerst nog 4weken levertijd stond voor de Evo 3D is het in eens terug gebracht naar 5-7 werkdagen

dan lijkt het mij dan dat de afnemers een bericht hebben gehad dat ie uitgeleverd word

waarschijnlijk krijgt nederland voorang op de levering t.o.v de UK

de evo 3d werd ook eerst in nederland (in het geheim welliswaar) bekend gemaakt en een paar dagen later pas in londen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie net dat bij alle aanbieders de 1 jarige KPN abonnementen geen acties meer zijn... dus geen 1e 3 maanden 1/2 prijs :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:31
Ik heb afgelopen vrijdag contact gehad met HTC en zei vertelden mij dat ze inmiddels waren begonnen met het versturen van de Evo 3D naar de verkooppunten. Ook heb ik net een mail van GSMwijzer.nl gekregen dat ze verwachten dat ze mijn Evo 3D in de loop van de week binnenkrijgen en kunnen versturen.

Van het weekend dus lekker de 3D functie testen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 417067

Da's mooi, ben benieuwd wat voor verbeteringen ze de GSM-versie hebben kunnen meegeven. Hoop dat er wat gedaan is aan de speaker, dat leek de grootste klacht te zijn met de Amerikaanse E3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Ook ik heb vandaag een mail gekregen van Belsimpel.nl met met de mededeling dat ze binnen enkele dagen de telefoon verwachten en gelijk doorsturen met het afgesloten abbonement _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 18:34
Wanneer kunnen we ongeveer het toestel bij de provider zelf bestellen (zoals vodafone.nl , hi.nl enz)? De Sensation was zo rond deze tijd al een tijdje te bestellen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Dan moet je dat bij de provider zelf vragen, die zijn degene die als ie uberhoud via de providers komt moeten weten , ik snap alleen nog steeds niet waarom iemand hem via de provider wil bestellen , hij is dan duurder plus dat evt updates later of niet komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Het is mijn eerste keer dat ik een abonnement neem, dus ik wil het via de winkel zelf doen, zodat ik kan meekijken of echt alles goed gaat. Ik wil de eerste keer voorzichtig doen, omdat het om een hoop geld gaat.

Ik zit momenteel te kijken naar een Hi abonnement (bestellen bij Hi). Ik kan met eigenlijk niet voorstellen dat je daar updates later of niet krijgt.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
kijk normaal gesproken is het zo dat als je een telefoon via een onafhankelijke aanbieder koopt(belcompany,phonehouse,studentmobiel,belsimpel,enz) zoals bv de htc sensation dan krijg je daar de orginele HTC android rom er op en als HTC dan updates uitbrengt dan heb je die dan ook gelijk .
koop je hem via BV Vodafone dan krijg je een telefoon die kwa software is aangepast door vodafone (en dus ook een andere software serie ) ze geven er een eigen draai aan ,een vodafone sausje, als er dan via HTC een update komt dan is het altijd al zo geweest dat de update van de met vodafone aangepaste rom pas veel later aan de beurt komt (in sommige gevallen komt er geen update meer)
Nu is het zo dat HTC de bootloaders gaat openstellen en dat de Evo 3D al opengesteld is met de europese release zodat het aanpassen van de rom niet echt interesant is voor providers om tijd en geld te steken wat er zo weer af te halen is . dus de kans is goot dat er dan ook geen Evo 3D op de markt komt met zo'n "vodafone sausje"
als je dus meerwaarde hecht aan een branded telefoon die door de aanpssingen ook nog eens duurder zijn en je uit eindelijk achter de fijten aanloopt(zoals de vodafone versie van de sensation) dan denk ik dat je lang kunt wachten tot ie op de markt komt

hoop dat het iets duidelijker is met wat ik bedoelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Algebeld staat bij op Direct Leverbaar... verder nog geen andere shop (als het klopt tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Morgen komen de eerste Evo 3D aan bij verschillende retrailers , dus als het mee zit loop ik donderdag met een Evo 3D in mn zak :D

[ Voor 4% gewijzigd door indofk op 03-08-2011 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
PDASHOP.NL heeft hem vanaf nu op vooraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:31
Ik heb zojuist een mail van GSMwijzer.nl gekregen dat mijn bestelling verzonden is met TNT. Ik hoop dus morgen mijn Evo 3D te hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Autodrop schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 15:50:
Ik heb zojuist een mail van GSMwijzer.nl gekregen dat mijn bestelling verzonden is met TNT. Ik hoop dus morgen mijn Evo 3D te hebben. :)
Mooi!

Ik wil ergens binnenkort het ervaringen en discussie-topic gaan voorzien van een mooie TS.
Als je wat mooie foto's wil maken, dan zet ik die in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esliri
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-12-2023
Ik mag aan het eind van de maand gaan verlengen bij KPN en zit te denken aan de EVO 3D. Ik bel/sms tegenwoordig niet heel veel meer, dus heb in principe genoeg aan het goedkoopste Sim Smart 100 abonnement. Ik zit nu nog met de volgende twee vragen waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden:
  • 1) Bij KPN kan je na drie maanden veranderen van abonnement. Is het dan niet slim om bij aanschaf een duur abonnement te nemen en vervolgens na drie maanden naar beneden te schakelen om daarmee de toestelprijs te drukken? Of hebben ze voor zulke mensen iets bedacht bij KPN ;)?
  • 2) Indien 1) gewoon mogelijk is; als ik na drie maanden over ga op een goedkoper abonnement, heb ik dan nog de keus uit de abonnementen uit de 'oude' abonnementsstructuur of kan ik dan alleen maar uit die nieuwe, ongunstige abonnementen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377367

Esliri schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 00:43:
Ik mag aan het eind van de maand gaan verlengen bij KPN en zit te denken aan de EVO 3D. Ik bel/sms tegenwoordig niet heel veel meer, dus heb in principe genoeg aan het goedkoopste Sim Smart 100 abonnement. Ik zit nu nog met de volgende twee vragen waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden:
  • 1) Bij KPN kan je na drie maanden veranderen van abonnement. Is het dan niet slim om bij aanschaf een duur abonnement te nemen en vervolgens na drie maanden naar beneden te schakelen om daarmee de toestelprijs te drukken? Of hebben ze voor zulke mensen iets bedacht bij KPN ;)?
  • 2) Indien 1) gewoon mogelijk is; als ik na drie maanden over ga op een goedkoper abonnement, heb ik dan nog de keus uit de abonnementen uit de 'oude' abonnementsstructuur of kan ik dan alleen maar uit die nieuwe, ongunstige abonnementen kiezen?
Ik werk bij KPN, dus voelde me geroepen om even te antwoorden.
1: je kan in het geval van een verlenging na 1 maand je abo al omlaag zetten. En ja dat is slim om te doen. Als je het voor 5 sept doet kan je de oude abo's nog pakken, en 99% van de tijd is 450 of 650 minuten het gunstigst om je toestel zo goedkoop mogelijk of gratis te krijgen.
2: ja je houd de voorwaarden waar je nu voor kiest sowieso de komende 2 jaar, dus je kan wisselen wat je wilt (1x per maand), je houd dezelfde voorwaarden.

Overigens is er nu een actie: 6 maanden voor 25 euro. Dus wat slim is is gewoon het abo te nemen waarbij je toestel gratis is, en zolang je binnen 6 maanden verlaagt is alles in order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esliri
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-12-2023
Anoniem: 377367 schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 10:11:
Overigens is er nu een actie: 6 maanden voor 25 euro. Dus wat slim is is gewoon het abo te nemen waarbij je toestel gratis is, en zolang je binnen 6 maanden verlaagt is alles in order :)
Dat was inderdaad m'n plan. Snap niet dat niet iedereen dat zo doet ;). Bedankt voor je antwoord d:)b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Belsimpel heeft hem nu ook op voorraad ,dus als het goed is word ie vandaag verzonden en heb ik hem morgen binnen

@ Robbie1989 Kan dit ook als je een nieuwe abbonement neemt

[ Voor 22% gewijzigd door indofk op 04-08-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

indofk schreef op donderdag 04 augustus 2011 @ 13:22:
Belsimpel heeft hem nu ook op voorraad ,dus als het goed is word ie vandaag verzonden en heb ik hem morgen binnen

@ Robbie1989 Kan dit ook als je een nieuwe abbonement neemt
Ja,
Dan wel pas na 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Heb een mail gehad van belsimpel dat mn Evo 3D is verzonden , Dus als het goed is heb ik hem morgen zaterdag binnen en ben ik op het HTC Evo 3D: Ervaringen & Discussie topic te vinden. zie jullie daar
edit

mn tel is helaas in zwolle in het sorteercentrum blijven hangen :( er staat nu "Zending nog niet gesorteerd. Bezorging op volgende werkdag" nu maar hopen dat ze zaterdag ook als werkdag zien bij post.nl

en ze hebben mn huisnummer ook verkeerd staan ik woon op nr 83-2 (3hoog) staat bij het afleveradres 83(bg) terwijl het pakket wel is aangeboden met het juiste huisnummer lang leve post.nl 8)7 kan ik morgen de hele dag naar buiten zitten kijken zodat ie niet doorrijd als ie op 83 aanbeld (zijn op vakantie)

@Robbie1989 Bedankt voor de info! d:)b

[ Voor 69% gewijzigd door indofk op 05-08-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Tot hoe laat bezorgt PostNL pakketten? Dit kan ik namelijk nergens vinden. Sinds vanochtend 10:15uur staat de status op "Zending in distributieproces" (chauffeur is onderweg).

Edit: net na het typen van dit bericht kwam er iemand van PostNL met mijn Evo 3D.

[ Voor 19% gewijzigd door RobinNL op 05-08-2011 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RobinNL schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 17:24:
Tot hoe laat bezorgt PostNL pakketten? Dit kan ik namelijk nergens vinden. Sinds vanochtend 10:15uur staat de status op "Zending in distributieproces" (chauffeur is onderweg).
Staat er echt letterlijk dat hij onderweg is ook? Vaag zeg.. Volgens mij best laat, 22:00 uur ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamic83
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-06 16:28
@Robbie1989. Maar als ik het goed begrijp ben je als nieuwe klant wel verplicht om over 3 - 6 maanden een van de nieuwe abonnements vormen te nemen als je wilt verlagen ? Aangezien het dan 5 september is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dynamic83 schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 21:59:
@Robbie1989. Maar als ik het goed begrijp ben je als nieuwe klant wel verplicht om over 3 - 6 maanden een van de nieuwe abonnements vormen te nemen als je wilt verlagen ? Aangezien het dan 5 september is geweest.
Nee je begrijpt het verkeerd. Als je van abo (hoogte) wijzigt hou je altijd dezelfde abonnementsvormen, tenzij je verlengt, of zelf kiest om over te stappen via de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Yess heb hem binnen

tot ziens in het ervaringen topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papichulo-1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-12-2023
Weet er iemand wanneer de Evo 3D bij Hi geleverd word ?
Mijn ervaring is dat dat het goedkoopst is.

Heb al gebeld naar de klantenservice die konden mij niks vertellen en HTC zelf zei dat de release voor augustus gepland staat.

Ik ga over twee weken voor 4 maanden naar het buitenland en zou toch graag de Evo voor die tijd willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• won
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

won

Bestelling via GSMwijzer.nl i.c.m. Vodafone Bel+SMS+Web Smart

Hoeveel gram was jullie zending?

Zending onderweg:

Afmeting (lxbxh): 205x155x95
Gewicht (gr.): 520
Volume: 3019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Papichulo-1 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 16:02:
Weet er iemand wanneer de Evo 3D bij Hi geleverd word ?
Mijn ervaring is dat dat het goedkoopst is.

Heb al gebeld naar de klantenservice die konden mij niks vertellen en HTC zelf zei dat de release voor augustus gepland staat.

Ik ga over twee weken voor 4 maanden naar het buitenland en zou toch graag de Evo voor die tijd willen hebben.
Bij Hi zelf? Dan kun je nog wel even wachten:

Hi_Webcare: "Dat is goed mogelijk, alleen bij Hi wordt deze nog niet geintroduceerd, wellicht in de toekomst. [TT]"

@won:

Afmeting (lxbxh): 205x150x95
Gewicht (gr.): 620
Volume: 2921

[ Voor 11% gewijzigd door RobinNL op 09-08-2011 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• won
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

won

RobinNL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 02:02:
[...]

@won:

Mijn pakketje is inmiddels gegroeid naar 540 gram en de chauffeur is onderweg. Kun jij me straks uitleggen waarom jouw pakketje 80-100gram zwaarder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
En voor accessoires, een speciaal topic! Accessoires voor de HTC Evo 3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
won schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 11:55:
[...]

Mijn pakketje is inmiddels gegroeid naar 540 gram en de chauffeur is onderweg. Kun jij me straks uitleggen waarom jouw pakketje 80-100gram zwaarder is?
Misschien hadden ze het geheugenkaartje meegerekend, maar die was niet geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:54
Heb zelf nog de HTC Desire en zit in de overweging om voor de Evo 3D te gaan maar sinds dat de prijzen voor de abbo sterk omhoog gegaan zijn is het nu goed kijken wat een interessante optie is.

HTC Evo 3D i.c.m

HI
Hi 30 + Web 2 jaar
Actietarief per maand: 9 maanden € 19,98 i.p.v. € 39,95
1GB data
Toestel gratis

T-mobile
iPlan i-150
Actietarief per maand: 3 maanden € 0,- i.p.v. € 34,50
Internet onbeperkt.
Toestel: 65,-

Vodafone:
Vodafone 250 Bel+SMS+Web 2 jaar
Actietarief per maand: 12 maanden € 27,- i.p.v. € 38,50
Nadeel: maar 500MB data
Toestel gratis.

Dat zijn een beetje de actie's die ik op dit moment tegen kom of loont het ook om nog even af te wachten? want echt goedkoop is het denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Als je wacht tot 5 september, valt Hi ook weer af door lagere data.

http://www.hi.nl/Productinfo/Nieuwe-Hi-Abonnement.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
won schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 21:59:
Afmeting (lxbxh): 205x155x95
Gewicht (gr.): 520
Volume: 3019
RobinNL schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 02:02:
Ik krijg een mega HTC Evo 3D:
Afmeting (lxbxh): 305x230x120
Gewicht (gr): 580
Volume: 8418

Heb 'm dan ook particulier overgenomen, dus zit nog extra doosje om heen :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Pagina: 1