Ik ben het overwegen om de HTC Evo 3D te kopen nu ie goedkoop te krijgen is in duitsland in de MM onder andere. Ik bezit nu echter de HTC Desire HD wat ook hele goeie telefoon en een HTC Sensation heb ik nooit als waardige upgrade gezien ook vanwege de prijs.
Nu is het voornaamste verschil tussen de Evo 3D en Desire HD de proccesor en het intern geheugen.
Als ik zo even opsom dan kan ik met beide 720p filmen, echter bij de Evo 3D kun je ook 3D filmen en foto's maken en dat maakt het toch een extra feature wat de Desire HD niet heeft.
Verder heeft de Evo 3D 1024MB intern geheugen en heeft de Desire HD er 768MB en verder heeft de Evo 3D een dual core proccesor van 1.2Ghz en een QHD scherm en een 3D scherm, voor het 3D gedeelte zie ik als een feature die mijn Desire HD niet heeft, de QHD kan ik missen.
En de Evo 3D heeft een batterij met meer capaciteit. Ik ben nog niet zeker omdat ik zonde zou vinden als mijn HTC Desire HD niet minimaal € 200 op brengt.
Maar heb de pagina van de Media Markt in iedere geval gebookmarked en het is nog op voorraad online.
Maar het lijkt me wel goeie telefoon.
EDIT
Ik ga het dus mooi niet doen, mijn HTC Desire HD is nog steeds een goed toestel

En is ook triest om te zien hoe weinig je toestel nu nog op brengt. Maar de HTC Evo 3D is nu wel goedkoop, maar heb begrepen dat ze die niet meer produceren?
[
Voor 14% gewijzigd door
Anoniem: 318025 op 08-02-2012 19:55
]