Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-05 08:17
Toch wel raar, maar goed ik begrijp wanneer je zo veel problemen heb dat je liever over stapt.
Ik zelf vind Samsung mobieltjes zo plastic achtig... terwijl ik vroeger ook Samsung had, toen waren ze nog degelijk van bouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344236

Ik moet bevestigen dat het erg plastic aanvoelt, maar de batterij gaat langer mee en mijn dataverbruik is zoals het hoort.

Ik moet wel even aangeven dat ik mijn htctje wel mis, maar dat is meer het 3d deel. In ieder geval het gaat jullie allen goed en hoop dat de evo 3d snel een ics update krijgt, want dat data probleem is softwarematig.

cu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RPiNut
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Voor mensen die met data problemen zitten, ik zat de 1e dagen ook op een vlink aantL MB's.. Zoon 40-80 MB op een dag en mijn mobiel was binnen een 4 uur leeg. Ik heb dan wel een acer, maar bij bij lag het aan de email's. Het continu syngroniseren met gmail en hotmail.daarnaast werd continu alle google contacten gesyngroniseerd. Synroniseren uit gezet instellingen aangepast en het werkt naar behoren.

Misschien stat dit welnheel erg te trekken. Want het aanmelden en syngroniserem doet hij al als je hem aan zet.

Als dit het niet is, weet ik het zo ook niet.

Groeten cityking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Nieuwe HTC Evo 3D bezitter meldt zich :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ooyevaar
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-05 20:09
Ik twijfel nog erg tussen de EVO en de Sensation.
Beide leuk geprijst en ik ben verder wel erg te spreken over HTC in tegenstelling tot Samsung. Dat plastic-achtige staat me daar een beetje van tegen. Ook al liegen de specs er niet om en lijkt dat weer in het voordeel voor de Samsung GS2 ...
Het 3D stukje van de EVO lijkt me wel heel erg gadget en dus erg leuk ..

Of te wel ... ik weet het nog niet. Wie helpt ?

Yamaha FZ1 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 00:04
Zeer nette prijs! Verzenden die ook naar NL? Kan het nergens vinden....

Gisteren de Evo 3D in Duitsland (Lingen) bij de mediamarkt gescoord voor 269 euro!

[ Voor 10% gewijzigd door Vjenne-ICT op 19-01-2012 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Ooyevaar schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 18:49:
Ik twijfel nog erg tussen de EVO en de Sensation.
Beide leuk geprijst en ik ben verder wel erg te spreken over HTC in tegenstelling tot Samsung. Dat plastic-achtige staat me daar een beetje van tegen. Ook al liegen de specs er niet om en lijkt dat weer in het voordeel voor de Samsung GS2 ...
Het 3D stukje van de EVO lijkt me wel heel erg gadget en dus erg leuk ..

Of te wel ... ik weet het nog niet. Wie helpt ?
Eigenlijk is de Evo 3D gewoon een gepimpte Sensation, maar met een ander uiterlijk en minieme verschillen in specificaties. De Evo 3D heeft als voordeel dat hij 1 Gigabyte werkgeheugen en 3D mogelijkheden heeft en de Sensation dat hij van aluminium is en meer megapixels heeft. Ik vind de fotokwaliteit vergelijkbaar en de bouwkwaliteit op de Sensation slecht (Veel gekraak) dus was zelf voor de Evo 3D gegaan.

Ook de prijs is een stuk gunstiger, voor 318 heb je al een Evo 3D die dus een High-end smartphone is met een mid-end prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-05 21:18
ik heb sinds vandaag ook een evo 3D. Ik was toch wel onder de indruk van het 3D gebeuren, spijtig dat er geen 3D menu is maar toch ben ik tevreden. Ik begrijp niet waarom hij goedkoper is dan een sensation en dat de sensation daarbij nog eens populairder is.

Ik heb hem bij redcoon besteld maar ik heb geen nederlands menu. Ik kan gelukkig wel een Nederlands woordenboek selecteren om te sms'sen enzo maar het menu zelf staat in het Engels (niet dat dat een ramp is). Is er een mogelijkheid om dit in het Nederlands te zetten? Ik heb vroeger eens hetzelfde probleem gehad met een nokia n95 en dat kon ik toen wijzigen door ergens iets aan te passen van de regiocode, nokia ondersteunde dat wel niet maar het was/is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Is er al meer bekend wanneer de ice cream sandwich (android 4.0) update komt? Lees overal begin 2012, maar dat is nog al een breed begrip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-05 23:45
@chundo

dan heb je waarschijnlijk vergeten bij het voor het eerst opstarten voor nederlands te kiezen

maar dat kan je alsnog doen door bij alle toepassingen de app instellen (dus niet instellingen) dat is dat tovernaarshoedje te kiezen en dan de taal op nederlands te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guppiee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 11:50
Bij mij zijn er sommige contacten die hij niet herkent bij een inkomend smsje en in de conversatie. Dan staat het nummer daar ipv de naam? Als degene mij belt geeft hij wel zijn naam maar bij smsen niet? kan iemand helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
indofk schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 14:17:
@chundo

dan heb je waarschijnlijk vergeten bij het voor het eerst opstarten voor nederlands te kiezen

maar dat kan je alsnog doen door bij alle toepassingen de app instellen (dus niet instellingen) dat is dat tovernaarshoedje te kiezen en dan de taal op nederlands te zetten
Het probleem is dat er geen nederlands tussen staat,duits, engels, turks, enz.. maar geen nederlands, ook geen nederlandse handleiding bij het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
chundo schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 15:59:
[...]

Het probleem is dat er geen nederlands tussen staat,duits, engels, turks, enz.. maar geen nederlands, ook geen nederlandse handleiding bij het toestel.
Ik heb het zelfde probleem helaas. Mijn Evo 3D komt uit Duitsland. Is er niet een mogelijkheid om een andere originele ROM er over heen te zetten? Ik heb al op de site van HTC gekeken, maar daar staan geen ROMS voor de EVO 3D.

Wie heeft hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Vjenne-ICT schreef op zondag 22 januari 2012 @ 12:23:
[...]

Ik heb het zelfde probleem helaas. Mijn Evo 3D komt uit Duitsland. Is er niet een mogelijkheid om een andere originele ROM er over heen te zetten? Ik heb al op de site van HTC gekeken, maar daar staan geen ROMS voor de EVO 3D.

Wie heeft hier ervaring mee?
Ik heb zelf navraag gedaan bij HTC en zij zeggen dat mijn toestel ook voor de duitse markt bestemd is. zij zeiden wel dit
"U kunt eventueel via market de Nederlandse taal downloaden.
Echter zijn dit derde partij applicaties en worden niet door HTC ondersteund."
Op zich vind het het geen ramp, gewoon jammer, ik ben al blij dat ik een nederlands woordenboek erop heb staan
Moest iemand een tip hebben, altijd welkom natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-05 23:44
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort aan het kijken voor een nieuw toestel. Ik kwam al snel uit bij de Motorola Atrix en de HTC Evo 3d. De Atrix is echter niet meer leverbaar. Daarom staat mijn keuze zo goed als vast. Ik heb echter nog een tweetal vragen:
Is het mogelijk om alle functies van deze telefoon zonder 3d te gebruiken? Ik moet het helaas met een oog minder stellen, waardoor ik geen 3d kan zien. Ik wil echter wel films e.d. op mijn telefoon kunnen kijken. Is dit mogelijk in 2d?
Ik ben tevens van plan om de telefoon via de t-onlineshop te bestellen. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Telefoon is geheel in 2D te gebruiken, no problem!
Voor ervaringen met deze shop kun je de shopreviews erover lezen: http://tweakers.net/shopr...-online-punt-nl-shop.html

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 23-01-2012 11:33 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofnietdan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-11-2017
Hallo!

Zit te twijfelen tussen LG optimus 3d en HTC Evo 3d. Wil de telefoon niet zozeer om de 3d maar omdat ik bijna geen keuze heb met mijn budget. Nou mij keuze is als volgt:

Samsung Galaxy S plus ( Geen optie, helft van de wereld heeft Samsung, wil iets meer uniek)
Sony Ericcson Arc S (bekeken in winkel niet bevallen)
LG 2x speed (veel problemen gehad lees/hoor ik hier en daar, en waarom geen 3d erbij nemen als prijzen nauwelijks verschillen)

HTC sensation etc zijn net allemaal te duur. Dus ik blijf over met de LG optimus 3d en HTC evo 3d. Ze zijn beide lekker groot 4,3, heb ze ook bekeken in winkel. Zover ik weet over beide:

Merk HTC >>> Merk LG ?
HTC meer support/updates >>> LG sloom/gebrekkig
LG 8 GB intern opslag >>> HTC 1 GB intern
HTC 1 GB geheugen >>> LG 512 wel dual channel
HTC 1.2 processor >>> LG 1.0 processor
LG 1080p opname >>> HTC 720p opname
LG 3d software beter >>>> HTC weinig/geen 3d software
HTC beter resolutie scherm >>> LG standaard

4-3 HTC ..

Qua uiterlijk krijg LG licht mijn voorkeur, maar geen cruciaal punt. Ik hoor graag jullie advies/mening!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LG is echt crap as hell :X
Bouwkwaliteit, garantie, software-updates, ik koop dat never nooit niet, but that's me (en weinig onderbouwd)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:29
Ik zie hem nu voor 318 staan bij T-Mobile online. Aangezien mijn vorige telefoon het scherm kapot was. Mag ik een nieuwe uitzoeken of geld terug maar aangezien die Evo 3d daar vrij goedkoop is.

Is er verschil tussen sensation en evo 3d? Behalve dat de laatste 3d functies heeft.

Kan hij alleen maar 720P opnemen? Of is dat alleen in 3d filmen?

Waarom is de sensation duurder terwijl die kwa specs minder is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt het zelf ook uitzoeken toch, Googlen of rechtsboven de searchfunctie gebruiken?
Het staat zelfs in de TS aangegeven: HTC Evo 3D: Ervaringen & Discussie (Deel 1)

De Evo 3D kan helaas geen 1080P filmen, alleen 720P zowel in 2D als in 3D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Ook sorry. Maar ik heb nu Nokia N900 die is via 3G in no time leeg met een beetje surfen. Hoe is de batterijduur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
Heb het toestel nu een aantal dagen. Ben er behoorlijk blij mee!
Ik heb echter wel een probleem. Als ik 3 uurtjes internet via wifi met het scherm op de laagste helderheid,is de telefoon leeg.
Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
chundo schreef op zondag 22 januari 2012 @ 13:33:
[...]

Ik heb zelf navraag gedaan bij HTC en zij zeggen dat mijn toestel ook voor de duitse markt bestemd is. zij zeiden wel dit
"U kunt eventueel via market de Nederlandse taal downloaden.
Echter zijn dit derde partij applicaties en worden niet door HTC ondersteund."
Op zich vind het het geen ramp, gewoon jammer, ik ben al blij dat ik een nederlands woordenboek erop heb staan
Moest iemand een tip hebben, altijd welkom natuurlijk :P
Erg raar,ik heb afgelopen week mijn toestel bij de Saturn in Aken,Duitsland, gekocht. Een tip kan zijn om bij de eerste setup voor Vodafone NL te kiezen.

Toen ik dat deed was mijn complete OS gewoon in het nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Jelmar1990 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:11:
Heb het toestel nu een aantal dagen. Ben er behoorlijk blij mee!
Ik heb echter wel een probleem. Als ik 3 uurtjes internet via wifi met het scherm op de laagste helderheid,is de telefoon leeg.
Is dit normaal?
Ben je dan echt 3 uur achter elkaar aan het internetten , dus je scherm is continu aan ? dan zou het idd kunnen wat je evt zou kunnen doen om langer met je batterij te doen is kijken of je de automatische sync instellingen zo te stelen dat ie in ieder geval niet korter dan een uur staat , je mail kan ik me voorstellen dat je wilt dat ie regelmatig synct maar bijvoorbeeld je stocks zou je evt uit kunnen zetten , wat android ook standard doet is alles wat je opent op de achtergrond mee laten draaien met als gevolg dat je batterij ook sneller leger gaat die kun je dan uitzetten met de standard taskmanager , je zou ook evt kunnen kijken of bv je gps standard aan staat en dan uitzetten

zo zullen er nog wel een aantal dingen zijn ter verbetering van je batterij duur

het is ook zo dat je batterij nog niet helemaal de volledige capaciteit benut , dat zou naar een paar weken wel optimaal moeten zijn waardoor die ook weer langer mee moet gaan

ik doe er nu iig vanaf een uur of 7 tot een uur of 19:00 met een accu lading en dan check ik regelmatig mn mail zit regelmatig op twitter en speel af en toe een spelletje en browse af en toe op internet en wats app ik met mn vriendin ik sluit dan regelmatig alle apps via de standard taskmanager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Ik ben het overwegen om de HTC Evo 3D te kopen nu ie goedkoop te krijgen is in duitsland in de MM onder andere. Ik bezit nu echter de HTC Desire HD wat ook hele goeie telefoon en een HTC Sensation heb ik nooit als waardige upgrade gezien ook vanwege de prijs.

Nu is het voornaamste verschil tussen de Evo 3D en Desire HD de proccesor en het intern geheugen.

Als ik zo even opsom dan kan ik met beide 720p filmen, echter bij de Evo 3D kun je ook 3D filmen en foto's maken en dat maakt het toch een extra feature wat de Desire HD niet heeft.

Verder heeft de Evo 3D 1024MB intern geheugen en heeft de Desire HD er 768MB en verder heeft de Evo 3D een dual core proccesor van 1.2Ghz en een QHD scherm en een 3D scherm, voor het 3D gedeelte zie ik als een feature die mijn Desire HD niet heeft, de QHD kan ik missen.

En de Evo 3D heeft een batterij met meer capaciteit. Ik ben nog niet zeker omdat ik zonde zou vinden als mijn HTC Desire HD niet minimaal € 200 op brengt.

Maar heb de pagina van de Media Markt in iedere geval gebookmarked en het is nog op voorraad online.

Maar het lijkt me wel goeie telefoon.

EDIT

Ik ga het dus mooi niet doen, mijn HTC Desire HD is nog steeds een goed toestel :) En is ook triest om te zien hoe weinig je toestel nu nog op brengt. Maar de HTC Evo 3D is nu wel goedkoop, maar heb begrepen dat ze die niet meer produceren?

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 08-02-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Wie komt dit bekend voor? Ineens kan ik mijn 3d gemaakte foto's niet meer zien in 3d en verschillende vrienden zien het ook niet meer.

Ik zie nog wel dubbele laag over de foto maar ik kan gewoon niet meer 3d waar nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
ff je batterij er uit en er weer in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Thx. Hoe komt dat eigenlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 18:13
Ik zit hier met een probleem met mijn HTC Evo 3D.

Gisteravond heb ik de accu volledig opgeladen, daarna nog even iets getwitterd en toen de accu tussen de 80-90% was heb ik het toestel uitgezet. Toen ik vanochtend keek zag ik dat mijn accu nog 5% was. Ik merk ook dat enkele dingen veel stroom gebruiken:

Mobiel stand-by : 32%
Telefoon inactief : 33%
Weergave : 23%
Android besturingssysteem : 5%
Wi-Fi : 5%
Twitter : 2%

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
waarschijnlijk een of andere app die je geinstalleerd hebt ,ga ff na welke app(s) in wat voorn vorm dan ook je op je toestel het laatste geinstalleerd hebt en verwijder deze grote kans dat het probleem dan weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 21:01

Emiel1984

Made in NL

Zaterdagavond en gisteravond een mediamarkt bezocht, in verschillende plaatsen. Wilde de HTC Evo 3d kopen maar helaas hadden ze in beide winkels enkel het showmodel nog beschikbaar.

In beide vestigingen vertelden de medewerkers dat de telefoons daar al lang stonden (brakke accu gekregen) en het dus niet aan te raden was het showmodel te nemen.

Het showmodel haalde mij wel over de streep , wilde namelijk graag weten of het 3d scherm mij echt zou interesseren. Gisteravond via een webshop de telefoon besteld omdat ze bij de mediamarkt al vertelden dat HTC wat leveringsproblemen heeft. Er was in de laatste vestiging geen enkele HTC meer op voorraad!

Ik hoop voor het weekend mijn nieuwe aankoop binnen te hebben. Mijn collega's op het werk waren toch ook wel erg benieuwt.

Heeft er iemand ervaringen met het aansluiten op de 2d tv en kan iemand mij vertellen welke formaten er dan nog goed worden afgespeeld ? Waar liggen de grenzen?

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Android 4.0 komt ook naar de HTC Evo 3D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 327238

Vraag me af of het ooit naar de GSM 3vo komt, hij is gewoon veeel te weinig verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
Ben nu sinds een aantal maanden een trotse bezitter van de Evo 3D.
Er is mij echter vanmorgen iets opgevallen aan het toestel. Eerder hoorde ik nooit een klikkend geluid als ik mijn telefoon opstartte. Toen ik dit vanmorgen deed hoorde ik twee zachte tikjes die uit de camera leken te komen.
De telefoon geeft deze tikjes ook als ik de camera afsluit.
Zou dit kwaad kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Ik zit al een tijdje rond te kijken naar een nieuwe telefoon. Mijn koelkast is momenteel geblokkeerd, en kan niet meer geunlocked worden. Heb veel rondgekeken, en denk er nu sterk aan om de HTC evo 3D te kopen. Ik heb ook naar de Motorola Razr gekeken, maar veel mensen zeggen dat de skin van Motorola voor geen ene meter werkt ;) (en hij is duurder)
Iemand tips?

het gaat mij er sowieso om om geen 'mainstream' smartphone te kopen. Ik wil een beetje alternatieve, iedereen loopt namelijk met samsung rond te rennen :+
Nou staat HTC bekend om zijn kwaliteit, en de Evo 3D zie je ook niet dagelijks. Het zelfde geld voor de Razr van Motorola.

[ Voor 28% gewijzigd door Paul-G op 29-03-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen die het over de Razr hebben, uhm nee...
productreview: Motorola Razr (XT910) Zwart review door CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-05 06:32
Heb hem nu een week en ben dus nog aan het onderzoeken. Wat ik er Fijn aan vind is de snelheid. Loopt soepel en stabiel. Daarmaast mooie kleuren en een redelijk goede camera. Wat me tegenvalt is de batterij. Loopt bij mij snel leeg. Ondanks dat ik de sync en helderheid laag heb staan. Maar eens op zoek naar eenleuke en betrouwbare custom rom. Verder is de 3D natuurlijk een leuke gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
Wat me tegenvalt is de batterij. Loopt bij mij snel leeg. Ondanks dat ik de sync en helderheid laag heb staan.
Hoe lang gaat de batterij dan mee? gebruik je hem dan ook voor af en toe gamen/internetten? daar ben ik zeer benieuwd naar, ben namelijk van plan 'm te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-05 23:14
Ben benieuwd hoe deze smartphone werkt in combinatie met ICS (Android 4), kan iemand mij daarover zijn bevindingen mededelen?

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Update is nog niet officieel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu ook al een tijdje eigenaar van de HTC Evo 3D en ik vind echt een fijne telefoon en hij heeft goeie prestaties.

Het 3D gedeelte vind ik zelf ook erg mooi en dat vind ik echt een betere toevoeging dan 1080p 2D filmen. Verder bied deze telefoon momenteel veel voor je geld en vond ik het dus wel goede upgrade aangezien ik mijn HTC Desire HD wou vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Paul-G schreef op woensdag 11 april 2012 @ 11:01:
[...]

Hoe lang gaat de batterij dan mee? gebruik je hem dan ook voor af en toe gamen/internetten? daar ben ik zeer benieuwd naar, ben namelijk van plan 'm te kopen.
Ik gebruik internet wel een aantal keer op een dag. Is natuurlijk altijd relatief maar de batterij is rond 20:00uur gemiddeld nog maar rond de 10%. terwijl ik met de Nexus S makkelijk anderhalve dag kon doen met ook nog eens twitter vol synced evenals mail ( enige wat ik nu ook laat syncen als whatsapp) en FB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
Wie kan mij een goede stabiel custom rom aanraden? Ik ben nu inmiddels een maandje bezig en wil eens wat andere mogelijkheden ontdekken. En vooral die bloatware eraf knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben daar erg veel mee bezig. Wat wil je voor custom rom? Een custom rom gebaseerd op de stock rom of een port van een rom van een andere toestel, zoals een Sense 3.5 rom of ICS Sense 4.0 rom.

Custom roms gebaseerd op de stock rom.

[KERNEL 4-14-12][ROM 4-4-12][Anryl] shooter_u (DE-)SENSE 3.0 stable OC

Wat ik over deze rom weet is dat de kernel die erbij zit beste overall stabiliteit heeft.

[ROM]LeeDrOiD 3D V5.4[KERNEL] V5.4 2nd April |Aroma|Tweaks|Fast|Stable|Beats

Deze rom bevat de nodige tweaks welke je zelf kunt aanvinken of juist uitvinken en de kernel die erbij zit is heel goed en de ontwikkelaar is bekend binnen de custom rom scene, hij maakte ook roms voor de HTC Desire HD en die waren ook populair.

Verder staat de kernel die erbij zit bekend als beste overall performance en ik zelf vind de performance ook heel goed.

[ROM] [APR 25] KingCobra3D 2.4 | BEATS | AROMA | SENSE 3.0/SENSELESS | PDROID

Ik heb deze rom ook een keer geprobeerd en is ook een goeie rom.

Sense 3.5 ports

Er zijn hier ook meerdere, maar ik vind een port vooral goed, wel zijn deze roms niet 100% bug vrij, maar als je die paar 3D games niet speelt dan kan je makkelijk zonder 3D games, 3D galerij, 3D camera werkt gewoon dus voor mij is deze rom uitermate geschikt voor dagelijks gebruik.

Batterij duur vind ik bij deze rom ook wel redelijk. Ook bevat deze rom een goed tweak programma zoals ook het geval bij Leedroid is.

Ik heb me er trouwens nog updated gpu drivers erbij gehaald en daarmee heeft de performance echt een boost gekregen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1567033

[ROM] - [3/21/2012] - MikRunny v1.13 - [Sense 3.5 | 2.3.5 | Tweaks | Odex | GSM]

Ice Cream Sandwhich met Sense 4.0 port van de HTC One S

Hier is maar een goeie custom rom van en deze werkt echt goed, alleen de hele 3D functionaliteit werkt niet en de camera werkt niet, de front camera werkt wel in deze rom.

Dit is een goeie rom wanneer je ICS wil en niet erg vind om het zonder de 3D functionaliteit te moeten doen en camera.

[EVO3D][08.04][ROM][GSM][X Series] Virtuous Eclipse Beta3 [Sense 4.0 Android 4.0.3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 318025 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:44:
Ik ben daar erg veel mee bezig. Wat wil je voor custom rom? Een custom rom gebaseerd op de stock rom of een port van een rom van een andere toestel, zoals een Sense 3.5 rom of ICS Sense 4.0 rom.

Custom roms gebaseerd op de stock rom.

[KERNEL 4-14-12][ROM 4-4-12][Anryl] shooter_u (DE-)SENSE 3.0 stable OC

Wat ik over deze rom weet is dat de kernel die erbij zit beste overall stabiliteit heeft.

[ROM]LeeDrOiD 3D V5.4[KERNEL] V5.4 2nd April |Aroma|Tweaks|Fast|Stable|Beats

Deze rom bevat de nodige tweaks welke je zelf kunt aanvinken of juist uitvinken en de kernel die erbij zit is heel goed en de ontwikkelaar is bekend binnen de custom rom scene, hij maakte ook roms voor de HTC Desire HD en die waren ook populair.

Verder staat de kernel die erbij zit bekend als beste overall performance en ik zelf vind de performance ook heel goed.

[ROM] [APR 25] KingCobra3D 2.4 | BEATS | AROMA | SENSE 3.0/SENSELESS | PDROID

Ik heb deze rom ook een keer geprobeerd en is ook een goeie rom.

Sense 3.5 ports

Er zijn hier ook meerdere, maar ik vind een port vooral goed, wel zijn deze roms niet 100% bug vrij, maar als je die paar 3D games niet speelt dan kan je makkelijk zonder 3D games, 3D galerij, 3D camera werkt gewoon dus voor mij is deze rom uitermate geschikt voor dagelijks gebruik.

Batterij duur vind ik bij deze rom ook wel redelijk. Ook bevat deze rom een goed tweak programma zoals ook het geval bij Leedroid is.

Ik heb me er trouwens nog updated gpu drivers erbij gehaald en daarmee heeft de performance echt een boost gekregen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1567033

[ROM] - [3/21/2012] - MikRunny v1.13 - [Sense 3.5 | 2.3.5 | Tweaks | Odex | GSM]

Ice Cream Sandwhich met Sense 4.0 port van de HTC One S

Hier is maar een goeie custom rom van en deze werkt echt goed, alleen de hele 3D functionaliteit werkt niet en de camera werkt niet, de front camera werkt wel in deze rom.

Dit is een goeie rom wanneer je ICS wil en niet erg vind om het zonder de 3D functionaliteit te moeten doen en camera.

[EVO3D][08.04][ROM][GSM][X Series] Virtuous Eclipse Beta3 [Sense 4.0 Android 4.0.3]
Bedankt voor de uitgebreide informatie, top!

Toch zet ik liever de originele ICS rom er op, maar wanneer komt die??? Ze zijn volgens mij in Maart dit jaar begonnen met de HTC sensation, maar dat verliep niet helemaal goed waardoor met de boel heeft stilgelegd. Ik heb er verder niks meer over gelezen.....

Ik zal eens een email sturen naar HTC als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat duurt nog wel even tot de officiële ICS rom uit is, maar ik wacht er ook op, dus hoop dat die er snel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gebruik geroote stock rom als basis.

Voor de geïnteresseerde in custom roms heb ik ook nog wel een tip. Veel rom ontwikkelaars voegen tweaks toe en vervangen soms ook bijvoorbeeld het icon voor de WiFi en andere visuele aanpassingen, zoals doorzichtigheid in de app launcher en pull down bar.

En veel opties kun je uitzetten, maar bij Leedroid krijg ik in iedere geval niet dat icon weg voor de Wifi.

Stock rom EU met root

Mijn tip is dus om gewoon de stock rom als basis te nemen en vanuit daaruit kun je dus je favoriete kernel flashen en elke kernel heeft zo'n zijn voordelen en nadelen en om je daar mee te helpen kiezen is er een XDA member die ze test op prestaties, gaming, batterij duur en hij heeft een opsomming gemaakt van welke kernel de beste prestaties bied, batterij duur, stabiliteit enzo.

[GSM][KERNELS][26-APR-12][v1.34]Difference between each KERNEL on benchmarks,same ROM

En nadat je kernel gekozen hebt, kun je bijvoorbeeld nog mods toepassen, zo vind ik de de overclock deamon erg fijn om te gebruiken.

En wat ook wel een mooie mod voor camera is: Camera from HTC Amaze 4G, v0.11

Hier is trouwens een overzicht van roms, kernels en mods en guides.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ICS voor HTC Evo 3D is er eindelijk! Ik ben in Doha momenteel wachtend op mijn volgende vlucht naar China en op twitter zag ik dat mdeejay een custom rom gepost heeft van die officiele ICS met Sense 3.6.

Helaas is internet hier op het vliegveld niet vooruit te branden, want ik zou het graag downloaden en flashen in het vliegtuig straks.

http://rootzwiki.com/topi...84011kernel-htc-sense-36/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 23:08:
En ICS voor HTC Evo 3D is er eindelijk! Ik ben in Doha momenteel wachtend op mijn volgende vlucht naar China en op twitter zag ik dat mdeejay een custom rom gepost heeft van die officiele ICS met Sense 3.6.

Helaas is internet hier op het vliegveld niet vooruit te branden, want ik zou het graag downloaden en flashen in het vliegtuig straks.

http://rootzwiki.com/topi...84011kernel-htc-sense-36/
Bedankt voor je tip! Zal de officiële ook snel komen dan? Bij deze ROM lijkt alles te werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is de officiele zelfs, alleen is dit waarschijnlijk een leak ofzo, maar hij is van een RUU, ik zou deze custom rom alleen al nemen omdat ik mijn s-off niet kwijt wil.

Deze custom rom is niets anders dan de stock rom ICS met root en hier en daar wat optimalisaties en overclock wellicht.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 05-05-2012 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Anoniem: 318025 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 11:19:
Het is de officiele zelfs, alleen is dit waarschijnlijk een leak ofzo, maar hij is van een RUU, ik zou deze custom rom alleen al nemen omdat ik mijn s-off niet kwijt wil.

Deze custom rom is niets anders dan de stock rom ICS met root en hier en daar wat optimalisaties en overclock wellicht.
Dit is dus een officiële ICS Rom? Moet je hier wel voor rooten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Vjenne-ICT schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 15:16:
[...]

Dit is dus een officiële ICS Rom? Moet je hier wel voor rooten dan?
Momenteel wel omdat het niet via de normale manier kan. Dan zou hij de rom namelijk zelf moeten vinden.
Aangezien het toestel enkel kijkt naar updates van de server en niet naar updates die op de telefoon zelf staan.

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Emiel1984 schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 16:17:
[...]

Momenteel wel omdat het niet via de normale manier kan. Dan zou hij de rom namelijk zelf moeten vinden.
Aangezien het toestel enkel kijkt naar updates van de server en niet naar updates die op de telefoon zelf staan.
Thanks dat dacht ik al... Ik heb een email naar HTC gestuurd wanneer de officiële ROM zal verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
En? Is er al een antwoord? Zit er namelijk sterk aan te denken om een Custom Rom er op te knallen. Maar als het niet lang meer duurt dan wacht ik nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
soskes schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:56:
En? Is er al een antwoord? Zit er namelijk sterk aan te denken om een Custom Rom er op te knallen. Maar als het niet lang meer duurt dan wacht ik nog even.
Ja, maar had beter niks kunnen sturen....pfff

Beste,

Bedankt voor uw email met betrekking tot de HTC Evo 3D.

Momenteel is het niet gekend of er updates uitkomen voor uw toestel.
Ik nodig u uit de website, Facebook-pagina of Twitter van HTC in het oog te houden voor het laatste nieuws hierover.

Als u verder nog vragen heeft, aarzel niet om terug contact met ons op te nemen.

Laat het me weten of ik de vraag goed heb beantwoord; klik hier om door te gaan.

Klik hier om een reactie op dit bericht te sturen

Met vriendelijke groet,

HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nu Virtuous Shooter 3.0.0 draaien en het werkt wel goed vind ik. Ik heb al flink wat 3D foto's genomen en dat werkt allemaal prima.

Je moet wel eerst een firmware flashen via fastboot, maar dat staat uit gelegd op http://rootzwiki.com/topi...84011kernel-htc-sense-36/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-05 09:08
Hoi! Ik ben een trotse bezitter van een tweedehands EVO 3d, na jaren lang gewerkt te hebben met Nokia en kort tussendoor met een htc legend. Wat mij opvalt is dat bijna niemand van deze telefoon afweet, terwijl hij net zo goed, of eigenlijk beter is dan de sensation. Hoe dan ook, het is leuk mensen versteld te laten staan van de 3D opties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De eerst HTC Evo was ook niet in Nederland te koop en de Evo 3D was net iets duurder dan de HTC Sensation en die kan 1080p 2D filmen en heeft een 8MP camera.

Maar de Evo 3D heeft wel 1GB Ram waar de Sensation er 768MB Ram heeft en de Evo 3D heeft uiteindelijk een feature meer dan de Sensation en dat is de 3D, ik vind dat zelf ook mooi en tijdens mijn reis in Yunnan ( China ) was er een tour guide die voorkeur had foto's van mij te maken met de Evo 3D.

Je kunt gewoon concluderen dat de Evo 3D ondergewaardeerd werd, ik dacht eerst ook dat dat 3D maar een gimmick was, maar nu ik de Evo 3D heb neem ik flink wat 3D foto's tijdens mijn reis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook tof, ik heb hem ook gehad en 3D filmpjes kijken was ook wel heel leuk hoor.
Vind het jammer dat het niet verder ontwikkeld wordt / er weinig mee gedaan wordt, had leuk geweest nu mja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Team virtuous heeft weer een update uit gebracht van de gelekte stock rom met sense 3.6 waar onder andere de hardware knop van de camera weer werkt.

Keuze van HTC om de HTC EVO 3D sense 3.6 te geven is niet zo vreemd, want sense 4.0 is toch een behoorlijke verandering.

Er zijn nu meer custom roms dan voorheen op xda sinds de ICS rom gelekt is, dus als je al ICS wil draaien dan loont het zich wel om een custom rom erop te zetten.

Ik heb op mijn computer nu een gratis programma om de 2D foto's uit de 3D foto's te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Hiephoi, binnenkort Android 4.0!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
HTC gaat deze zomer diverse toestellen uit 2010 en 2011 een update geven naar Android 4.0. Dat heeft de fabrikant bekendgemaakt. Niet alle toestellen krijgen een update. Goedkopere modellen als de ChaCha en Wildfire S vallen buiten de boot.

De meeste modellen, zoals de Desire HD, Incredible S en Desire S, krijgen deze zomer een update, zo staat op de daarvoor gereserveerde pagina op de site van HTC. De update voor de Sensation-lijn begon al in maart en loopt door tot juni. HTC maakte eerder wel bekend welke toestellen een update krijgen, maar vermeldde niet wanneer. Volgens HTC krijgen toestellen met een werkgeheugen kleiner dan 512MB geen update.

De update bevat nieuwe functionaliteit van Android 4.0, zoals het recente apps-menu, individueel verwijderbare notificaties en de datateller. De toestellen krijgen geen Sense 4.0, maar Sense 3.6. Die versie onderscheidt zich van eerdere versies door onder meer een dock toe te voegen aan het homescreen, waarin gebruikers zelf snelkoppelingen kunnen aanpassen.

Google bracht Android 4.0 in november uit, maar updates duren langer doordat de software moet worden ontwikkeld en moet worden goedgekeurd door de fabrikant zelf, door Google en door alle individuele providers die de telefoon verkopen. Daardoor duren updates veelal tussen vier maanden en een jaar. Op dit moment loopt een op de twintig Android-toestellen op de nieuwste versie van het besturingssysteem, bekend onder de codenaam Ice Cream Sandwich.

Evo 3D 2011 Android 2.3 Ja juni-juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Blurp, wat irritant zeg, dat skippen van muziek op de standaard muziek app. Hetzelfde probleem had ik twee jaar terug al op de Legend, en is nu nog steeds niet gefixt? En het is allang en breed bekend!
Is er ergens al een oplossing voor bekend? Zou het met ICS moeten worden opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen flauw idee wat je bedoeld, wellicht ligt het aan je headset? Want ik heb wel eens met een HTC telefoon gehad dat hij spontaan muziek nummer lag te skippen en dat was de de headset die dat veroorzaakte, dus heb ik de hesdset geblokkeerd.

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 17-06-2012 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
De enige headset die ik aangesloten heb gehad is een simpele koptelefoon geweest zonder knoppen. Ik bedoel dat tijdens het hardlopen, maar ook op andere momenten, de muziek soms spontaan stopt, een volgend nummer selecteert of in hetzelfde nummer gaat overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
Wat is het angstig stil rond de update naar android 4!
Duurt toch wel erg lang hoor....pfff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb allang ICS, hij is al gelekt, dus je kunt hem al krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Road Runner
  • Laatst online: 31-01 21:37
Anoniem: 318025 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:28:
Ik heb allang ICS, hij is al gelekt, dus je kunt hem al krijgen.
O ja, waar dan? Dat is goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
De officiële HTC Android 4 vandaag als upgrade over het netwerk aangeboden gekregen. Geïnstalleerd en werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh das mooi, ik zag ook dat er weer een nieuwe base bij de custom roms was. Zover ik weet is Android 4.0.3 echt een verbetering in performance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HotFix
Eindelijk! Ben erg benieuwd. Nog leuke, nieuwe 3D-specifieke functionaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
  • Laatst online: 17-02 20:08
Heeft iemand gemerkt dat Spiderman 3D bij de update is verwijderd en ook niet meer te vinden is op de market?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatever7
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18-11-2024
Bij mij was het icoontje van het homescreen verdwenen, maar hij stond wel tussen mijn applicaties.
Toen ik het spel wilde opstarten bleek er ook een update te zijn voor Spiderman en na het installeren daarvan was het icoontje er ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alan_smithee
  • Laatst online: 17-02 20:08
Whatever7 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:29:
Bij mij was het icoontje van het homescreen verdwenen, maar hij stond wel tussen mijn applicaties.
Toen ik het spel wilde opstarten bleek er ook een update te zijn voor Spiderman en na het installeren daarvan was het icoontje er ook weer.
Na opnieuw opstarten zag ik hem ook weer tussen mij applicaties.Dank je voor de feedback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05 18:13
Bij mij crasht Contacten elke keer als ik dit probeer te openen. Het toestel opnieuw opstarten werkt niet.

[ Voor 24% gewijzigd door RobinNL op 27-06-2012 15:05 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeuf
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-05 15:54
HotFix schreef op zondag 17 juni 2012 @ 18:32:
De enige headset die ik aangesloten heb gehad is een simpele koptelefoon geweest zonder knoppen. Ik bedoel dat tijdens het hardlopen, maar ook op andere momenten, de muziek soms spontaan stopt, een volgend nummer selecteert of in hetzelfde nummer gaat overslaan.
Klinkt raar maar misschien ligt het aan je stekkertje van je koptelefoon als je hardloopt. Ik merk dat als het stekkertje van mijn koptelefoon er niet goed in zit of los zit (beweegt) in de socket van mijn telefoon hij ook soms reageert alsof hij commando's krijgt van een headset met knoppen. PRobeer je plug van je kopetelefoon eens goed erin te drukken en evt. als test met tape vastplakken aan je telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Net een officiële update gestart naar ICS :*) !!
Ben benieuwt, zal mijn voorgang hier posten :) via de edit functie.

Het werkt erg goed ! De eerste keer opstarten duurde even, het leek net of hij bleef hangen omdat er wel beeld kwam. Paar minuten geduld en voila, het ICS gevoel... :)

De 3D camera functie werkt nog steeds ! Bij fotos dubbelklikken op de foto en hij zoomt soepel in op het aangeklikte punt.

[ Voor 55% gewijzigd door Emiel1984 op 29-06-2012 20:23 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Benchmark hem eens met AnTuTu Benchmark, als goed is zie je dan mooie verbetering in de performance en met Nenamark komt de benchmark ook hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:38
Dacht doe voor de gein eens handmatig controleren voor een update..
Update beschikbaar android 4.0 met sense 3.6, nu aan het updaten ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984

Emiel1984

Made in NL

Anoniem: 318025 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 20:49:
Benchmark hem eens met AnTuTu Benchmark, als goed is zie je dan mooie verbetering in de performance en met Nenamark komt de benchmark ook hoger.
5580 is de score. Heb het niet voor de update gedraaid dus kan niet vergelijken. Wellicht kan iemand die nog niet is geupdate is zijn score posten.

Ram 1050
Cpu integer 1692
Cpu float-point 699
2d graphics 297
3D graphics 1227
Database io 305
Sd card write 105
Sd card read 189
Cpu freq 1188Mhz

[ Voor 16% gewijzigd door Emiel1984 op 30-06-2012 14:01 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:38
Hij werkt prima, de scores van de benchmark zijn nagenoeg gelijk aan die van emiel1984.
Echter is mijn gallerij volledig leeg en geeft hij ook geen nieuwe foto's e.d. aan.
Hebben hier meer mensen last van?

Edit:
Lost zich vanzelf op, moet blijkbaar de hele bibliotheek opnieuw opbouwen. Duurde een paar uurtjes bij mij.

[ Voor 22% gewijzigd door eltweako op 30-06-2012 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324381

ook ik heb de update binnen ziet er mooi uit maar ik krijg 1 ding niet voor elkaar...
ik heb een hekel aan woordenboek en die staat dus mooi aan... ik heb alles al geprobeerd maar hij blijft maar aanstaan... weet iemand een oplossing?

ik heb al gegoogled en daar zeggen ze: Home -> menu -> settings -> Taal en Toetsenbord -> Touch Input -> Tekstinvoer -> Vinkje verwijderen bij Voorspelling.

dat gaat nog redelijk maar ik kan touch input tekstinvoer niet uit vinken...

hoop dat iemand een oplossing heeft :)

het is al gelukt! hij sloeg op 1 of andere manier mijn aanpassingen niet op..

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 324381 op 15-07-2012 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LameDog
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-02 15:57
Bij mijn vrouw ook de update geïnstalleerd direct nadat ie beschikbaar was. Zij is er erg tevreden mee, naar haar idee is de telefoon een stuk sneller geworden na de update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is niet alleen naar haar idee, hij is echt sneller geworden, meeste verbetering ziet hem in de presentaties van de GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324381

dat vind ik ook, mijn batterij gaat ook langer mee normaal is hij rond 16.00 uur al bijna leeg en nu doet hij het nog perfect hij staat nog in het groen echt een verbetering! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 13:11

NielsNL

DigiCow

Omdat het bij mij niet lukte om de update te draaien, ik denk door een andere bootloader. En bij het handmatig draaien van die update m'n wifi niet meer werkte... Heb ik gisteren KingCobra3D-ICS 1.6 er op gezet. Werkt als een trein! Nog niks raars aan kunnen ontdekken. Ik heb deze mod gepakt zodat de 3D camera en scherm gewoon blijven werken. Hij heeft een grafische installer, alleen lukte het niet om de custom settings te installeren, dan lopen er diverse dingen vast, kun je je settings niet openen, en is de bovenste menu balk weg...

[ Voor 19% gewijzigd door NielsNL op 21-07-2012 08:56 ]

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208758

Ik heb pas de Android update gedraaid op mn evo3d, maar sindsdien werkt mn camera niet meer. Heeft iemand enig idee of dit op te lossen is en zo ja hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net eens Yoda's kernel geflashed, deze is mooi geklokt op 1.51Ghz de kloksnelheid waar de CPU eigenlijk op hoort te draaien.

Ook is de GPU overclocked.

Ik heb een benchmark gedraait van AnTuTu en krijg mooie resultaten:

Totale score: 6490
CPU: 3046
RAM: 1330
GPU: 1535
I/O: 579

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het leek dat ontwikkeling voor Sense 4.0 roms gestopt was, maar er is nog een sense 4.0 rom die nog geupdate is.

http://rootzwiki.com/topi...8beatstweaksxloudbassmod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertscheer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-12-2023
Weet niet of dit het juiste forum hiervoor is maar ik heb problemen met mijn EVO 3D. Het gaat om twee van deze telefoons welke beide nu kapot zijn dan wel kuren hebben.

1e EVO 3D:
Is nooit geroot geweest dan wel unlocked bootloader, dus nog in originele status. Hiervan is het gescherm na vallen kapot, een deel van het scherm is namelijk helemaal zwart. Hierbij is het scherm verticaal in tweeën gesplits, de rechterkant is dus helemaal zwart. Telefoon werkt verder nog helemaal.

2e EVO 3D:
Deze is geroot en heeft een unlocked bootloader. Na flashed stock rom weer rooted en bootloader met states 'relocked'. Hiervan werkt het touch niet meer naar behoren, hij doet zelf gebaren en vaak werken op dat moment de home/menu/back/search buttons ook niet meer. Hiervan is de digitilizer dus waarschijnlijk kapot.

Beide toestellen zijn een jaar oud en hebben derhalve nog een fabrieksgarantie. Nu vroeg ik mij af of deze reparaties onder de garantie vallen of dat er dik bijbetaald moet worden. In het laatste geval koop ik namelijk liever een nieuw toestel dan per toestel €100-€200 lappen voor reparatie...

Iemand ervaringen met reparaties bij HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Sinds 2 dagen ook een trotse bezitter van de HTC EVO 3D, ben er erg blij mee, werkt soepel en snel.

Draai nu stock 4.0.3, wel unlocked bootloader en geroot gisteren. (handig voor Titanium backup)

Iemand van jullie ervaring met Custom Roms?
Ik had op mijn vorige telefoon een custom rom staan omdat deze te traag begon te worden, maar bij de EVO 3D twijfel ik omdat de stock rom soepel is. Dus ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is een goeie telefoon de Evo 3D, maar kwa custom roms stelt het niks voor, je hebt wat getweakte stock roms en daar blijft het dan wel bij.

Een goeie android 4.1 of 4.2 rom is er niet of je moet accepteren dat bepaalde functies niet werken, zo krijgen ze het 3D nooit aan de gang in zulke roms en dat is doodzonde.

Maar mijn vriendin heeft inmiddels mijn HTC Evo 3D en ze is er ook wel tevreden mee, maar ik heb haar een getweakte stock rom erop gezet waar de CPU op 1.5Ghz draait.

En ik zelf heb inmiddels een Huawei Honor 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-05 20:19

JamesB009

Sjimmeh!!

Het 3D boeit mij weinig, gebruik ik nooit. Ik heb op XDA nog geen leuke roms gezien. Cyanogen is nog met bugs (geen bluetooth zag ik). Ik zoek dus wel een daily rom waar alles op werkt, en liefst met een kernel die ik kan overclocken mocht het nodig zijn.

Hoe lang gaat haar batterij mee met 1.5 ghz geclocked dan?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik denk dat er iets mis is met mijn software van mijn HTC EVO 3d , na de telefoon een factory reset te hebben gegeven kan ik niet meer inloggen op mijn google account , bij de instellingen als de telefoon gereset is krijg je eerst het aanmeldscherm (google account toevoegen) als ik dan mijn accountgegevens invul dan krijg ik de melding

"kan niet aanmelden

kan geen betrouwbare verbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-Kaart is niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem blijft optreden, neemt u contact op met de klantenservice."

Nou heb ik net ook een nieuwe telefoon en die heb ik ook een reset gegeven om te kijken of ik daar hetzelfde probleem had maar daar kreeg ik deze melding niet en kon ik gewoon inloggen op mijn account .

dit inloggen is wel nodig bij google anders werken alle google apps niet ( playstore, gmail etc...)

Waar dit nou aan ligt dat ik deze melding krijg ik weet het niet , zelf denk ik dat het iets met de software te maken heeft , mijn toestel draait onder 4.03 android , nou wil ik eigenlijk eens proberen om de software even helemaal nieuw er op te zetten , maar weet eigenlijk niet welke ROM ik hiervoor kan gebruiken, Wel heb ik al via HTCDEV de telefoon geroot , maar nu loop ik dus een beetje vast , Ik heb er zelf niet veel verstand van , daarom ben ik hier terecht gekomen om hulp te vragen ,

wie kan mij helpen .????

alvast bedankt groetjes Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JamesB009 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:26:
Het 3D boeit mij weinig, gebruik ik nooit. Ik heb op XDA nog geen leuke roms gezien. Cyanogen is nog met bugs (geen bluetooth zag ik). Ik zoek dus wel een daily rom waar alles op werkt, en liefst met een kernel die ik kan overclocken mocht het nodig zijn.

Hoe lang gaat haar batterij mee met 1.5 ghz geclocked dan?
Mijn vriendin is hele andere smartphone gebruiker dan ik, ik wil overdag gewoon verbonden zijn met internet ( WiFi ) ook wanneer ik de smartphone niet gebruik, dus auto sync enzo is aan bij mij.

Mijn vriendin daarin tegen schakelt haar internet uit als ze het niet gebruikt, dus daardoor doet ze verassend lang met de batterij, maar uit eigen ervaring weet ik dat het batterij verbruik in de HTC Evo 3D echt heel slecht is, 1.2Ghz of 1.5Ghz maakt kwa batterij verbruik weinig uit, het is bijna hetzelfde.

Maar ik kreeg nooit met auto helderheid meer dan 2 uur schermtijd, ik moest de helderheid helemaal omlaag zetten om ongeveer 2 uurtjes schermtijd te halen, dus batterij verbruik is echt rondom waardeloos, maar de telefoon zelf is echt wel goed, beter dan de HTC Sensation die veel meer verkocht werd.

Mijn nieuwe telefoon haalt met gemak vier uur schermtijd met zwaar verbruik, ik mis het 3D ook niet echt, maar was wel leuk, want de 3D foto's waren best goed, maar om ze op een 3D tv te bekijken moet je ze om zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
Het kicken van je vraag binnen 24 uur is niet nodig en ook niet toegestaan.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
vragen of aanmerkingen na aanleding van een MBR mogen per DM of in het Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 79% gewijzigd door Bullet NL op 23-03-2013 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 512560

rajrob schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:37:
Ik denk dat er iets mis is met mijn software van mijn HTC EVO 3d , na de telefoon een factory reset te hebben gegeven kan ik niet meer inloggen op mijn google account , bij de instellingen als de telefoon gereset is krijg je eerst het aanmeldscherm (google account toevoegen) als ik dan mijn accountgegevens invul dan krijg ik de melding

"kan niet aanmelden

kan geen betrouwbare verbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-Kaart is niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem blijft optreden, neemt u contact op met de klantenservice."

Nou heb ik net ook een nieuwe telefoon en die heb ik ook een reset gegeven om te kijken of ik daar hetzelfde probleem had maar daar kreeg ik deze melding niet en kon ik gewoon inloggen op mijn account .

dit inloggen is wel nodig bij google anders werken alle google apps niet ( playstore, gmail etc...)

Waar dit nou aan ligt dat ik deze melding krijg ik weet het niet , zelf denk ik dat het iets met de software te maken heeft , mijn toestel draait onder 4.03 android , nou wil ik eigenlijk eens proberen om de software even helemaal nieuw er op te zetten , maar weet eigenlijk niet welke ROM ik hiervoor kan gebruiken, Wel heb ik al via HTCDEV de telefoon geroot , maar nu loop ik dus een beetje vast , Ik heb er zelf niet veel verstand van , daarom ben ik hier terecht gekomen om hulp te vragen ,

wie kan mij helpen .????

alvast bedankt groetjes Rob
Rob vraagje, Is dit al opgelost. Ik heb exact hetzelfde nu en ik kom er ook niet uit..

Groeten,
Ed
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerkingen over levertijden en abonnementen: HTC Evo 3D: levertijden- en abonnementen