Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een goeie telefoon de Evo 3D, maar kwa custom roms stelt het niks voor, je hebt wat getweakte stock roms en daar blijft het dan wel bij.

Een goeie android 4.1 of 4.2 rom is er niet of je moet accepteren dat bepaalde functies niet werken, zo krijgen ze het 3D nooit aan de gang in zulke roms en dat is doodzonde.

Maar mijn vriendin heeft inmiddels mijn HTC Evo 3D en ze is er ook wel tevreden mee, maar ik heb haar een getweakte stock rom erop gezet waar de CPU op 1.5Ghz draait.

En ik zelf heb inmiddels een Huawei Honor 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Het 3D boeit mij weinig, gebruik ik nooit. Ik heb op XDA nog geen leuke roms gezien. Cyanogen is nog met bugs (geen bluetooth zag ik). Ik zoek dus wel een daily rom waar alles op werkt, en liefst met een kernel die ik kan overclocken mocht het nodig zijn.

Hoe lang gaat haar batterij mee met 1.5 ghz geclocked dan?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik denk dat er iets mis is met mijn software van mijn HTC EVO 3d , na de telefoon een factory reset te hebben gegeven kan ik niet meer inloggen op mijn google account , bij de instellingen als de telefoon gereset is krijg je eerst het aanmeldscherm (google account toevoegen) als ik dan mijn accountgegevens invul dan krijg ik de melding

"kan niet aanmelden

kan geen betrouwbare verbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-Kaart is niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem blijft optreden, neemt u contact op met de klantenservice."

Nou heb ik net ook een nieuwe telefoon en die heb ik ook een reset gegeven om te kijken of ik daar hetzelfde probleem had maar daar kreeg ik deze melding niet en kon ik gewoon inloggen op mijn account .

dit inloggen is wel nodig bij google anders werken alle google apps niet ( playstore, gmail etc...)

Waar dit nou aan ligt dat ik deze melding krijg ik weet het niet , zelf denk ik dat het iets met de software te maken heeft , mijn toestel draait onder 4.03 android , nou wil ik eigenlijk eens proberen om de software even helemaal nieuw er op te zetten , maar weet eigenlijk niet welke ROM ik hiervoor kan gebruiken, Wel heb ik al via HTCDEV de telefoon geroot , maar nu loop ik dus een beetje vast , Ik heb er zelf niet veel verstand van , daarom ben ik hier terecht gekomen om hulp te vragen ,

wie kan mij helpen .????

alvast bedankt groetjes Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JamesB009 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:26:
Het 3D boeit mij weinig, gebruik ik nooit. Ik heb op XDA nog geen leuke roms gezien. Cyanogen is nog met bugs (geen bluetooth zag ik). Ik zoek dus wel een daily rom waar alles op werkt, en liefst met een kernel die ik kan overclocken mocht het nodig zijn.

Hoe lang gaat haar batterij mee met 1.5 ghz geclocked dan?
Mijn vriendin is hele andere smartphone gebruiker dan ik, ik wil overdag gewoon verbonden zijn met internet ( WiFi ) ook wanneer ik de smartphone niet gebruik, dus auto sync enzo is aan bij mij.

Mijn vriendin daarin tegen schakelt haar internet uit als ze het niet gebruikt, dus daardoor doet ze verassend lang met de batterij, maar uit eigen ervaring weet ik dat het batterij verbruik in de HTC Evo 3D echt heel slecht is, 1.2Ghz of 1.5Ghz maakt kwa batterij verbruik weinig uit, het is bijna hetzelfde.

Maar ik kreeg nooit met auto helderheid meer dan 2 uur schermtijd, ik moest de helderheid helemaal omlaag zetten om ongeveer 2 uurtjes schermtijd te halen, dus batterij verbruik is echt rondom waardeloos, maar de telefoon zelf is echt wel goed, beter dan de HTC Sensation die veel meer verkocht werd.

Mijn nieuwe telefoon haalt met gemak vier uur schermtijd met zwaar verbruik, ik mis het 3D ook niet echt, maar was wel leuk, want de 3D foto's waren best goed, maar om ze op een 3D tv te bekijken moet je ze om zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
Het kicken van je vraag binnen 24 uur is niet nodig en ook niet toegestaan.

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 21-03-2013 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajrob
vragen of aanmerkingen na aanleding van een MBR mogen per DM of in het Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile

[ Voor 79% gewijzigd door Bullet NL op 23-03-2013 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajrob schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:37:
Ik denk dat er iets mis is met mijn software van mijn HTC EVO 3d , na de telefoon een factory reset te hebben gegeven kan ik niet meer inloggen op mijn google account , bij de instellingen als de telefoon gereset is krijg je eerst het aanmeldscherm (google account toevoegen) als ik dan mijn accountgegevens invul dan krijg ik de melding

"kan niet aanmelden

kan geen betrouwbare verbinding met de server tot stand brengen. Dit is mogelijk een tijdelijk probleem of uw SIM-Kaart is niet geschikt voor gegevensservices. Als het probleem blijft optreden, neemt u contact op met de klantenservice."

Nou heb ik net ook een nieuwe telefoon en die heb ik ook een reset gegeven om te kijken of ik daar hetzelfde probleem had maar daar kreeg ik deze melding niet en kon ik gewoon inloggen op mijn account .

dit inloggen is wel nodig bij google anders werken alle google apps niet ( playstore, gmail etc...)

Waar dit nou aan ligt dat ik deze melding krijg ik weet het niet , zelf denk ik dat het iets met de software te maken heeft , mijn toestel draait onder 4.03 android , nou wil ik eigenlijk eens proberen om de software even helemaal nieuw er op te zetten , maar weet eigenlijk niet welke ROM ik hiervoor kan gebruiken, Wel heb ik al via HTCDEV de telefoon geroot , maar nu loop ik dus een beetje vast , Ik heb er zelf niet veel verstand van , daarom ben ik hier terecht gekomen om hulp te vragen ,

wie kan mij helpen .????

alvast bedankt groetjes Rob
Rob vraagje, Is dit al opgelost. Ik heb exact hetzelfde nu en ik kom er ook niet uit..

Groeten,
Ed
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerkingen over levertijden en abonnementen: HTC Evo 3D: levertijden- en abonnementen