Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-10-2023
willemvleeuwen schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 01:35:
...
was wat mooie 3d foto's aan het bekijken die ik vandaag had geschoten, wordt ineens het beeld heel erg gekleurd korrelig.
zie http://www.pipower.nl/evodood.jpg...
...
Vandaag langs de winkel geweest, is waarschijnlijk een soort kortsluiting in het scherm geweest. Heb direct een nieuwe meegekregen en deze is mee naar HTC. Hadden ze nog niet eerder gezien bij deze toestellen.

Op zo'n moment ben ik wel heel blij dat alles 'in the cloud' zit en dus met 5 minuten prutsen alles op de 'nieuwe' Evo weer exact hetzelfde is. (op wat apps installeren na)

Ben benieuwd of meer gebruikers het gekleurde pixel scherm krijgen en of HTC het probleem gaat erkennen of dat het een toevals-treffertje was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBabiSpangang
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-08 16:07
willemvleeuwen schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 23:27:
[...]

Vandaag langs de winkel geweest, is waarschijnlijk een soort kortsluiting in het scherm geweest. Heb direct een nieuwe meegekregen en deze is mee naar HTC. Hadden ze nog niet eerder gezien bij deze toestellen.

Op zo'n moment ben ik wel heel blij dat alles 'in the cloud' zit en dus met 5 minuten prutsen alles op de 'nieuwe' Evo weer exact hetzelfde is. (op wat apps installeren na)

Ben benieuwd of meer gebruikers het gekleurde pixel scherm krijgen en of HTC het probleem gaat erkennen of dat het een toevals-treffertje was.
Dat was geen toevals-treffertje, ik ben inmiddels aan mijn 3de EVO. ;) 2 zijn stuk gegaan deze week. De eerste had exact hetzelfde grijze ruim scherm als op jouw foto. Tijdens het whatsappen liep hij vast en na het opnieuw opstarten kreeg ik dat scherm. Het tweede toestel viel uit tijdens de installatie wizard bij het instellen van mijn wifi. Deze deed daarna helemaal niets meer. De eerste keer werd het opgestuurd naar de reperateur en kreeg ik na 1 dag een nieuwe thuis, de tweede keer kreeg ik gelijk een nieuwe mee. Anders was ik waarschijnlijk voor een BB 9900 Touch gegaan. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenstein
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-08 22:16
Ben ook in het bezit van de Htc Evo 3d sinds afgelopen donderdag, m'n vorige toestel was een Htc Desire.
Het toestel bevalt prima, accuduur is vrij acceptabel, tot nu toe gaat die langer mee dan m'n Desire (2 dagen max).

Wat voor navigatie gebruiken jullie op dit toestel? Navigon werkt namelijk niet meer op deze, hij crasht na het opstarten (andere resolutie mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Google Navigation werkt top voor mij. Het dataverbruik valt 100% mee, je moet alleen niet naar het buitenland... Google komt zeer binnenkort met een functie waarbij je de kaarten kan downloaden, dan kun je dus ook offline navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willemvleeuwen schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 07:27:
Google Navigation werkt top voor mij. Het dataverbruik valt 100% mee, je moet alleen niet naar het buitenland... Google komt zeer binnenkort met een functie waarbij je de kaarten kan downloaden, dan kun je dus ook offline navigeren.
Dat kan al heeeeeel lang, zit tussen de labs functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 27-07 18:39
Ik gebruik copilot , ben erg tevreden over .
Als Je hem in landscape houd dan krijg Je bij afslagen enzo een volledig animatie van de situatie
Navigon werkt niet omdat ie niet met gingerbread overweg kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Of anders NavDroyd, offline maps, redelijk secuur en kost 5 euro ofzo in de Market.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jstumy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-01-2024
Op mijn HTC Desire altijd Sygic gebruikt, ook nu op mijn Evo. Vind dit persoonlijk echt de fijnste en de beste.

Op mijn Evo 3D heb ik vanaf het begin af aan al een probleem met het syncen van mijn e-mail accounts. Ik heb 3 accounts ingesteld op mijn evo: UPC account, Hotmail account en een Gmail account. Maar Het syncen gebeurd voor maar één account en dit account wordt ook nog eens random gepakt. Wanneer ik bijvoorbeeld een Gmal en een UPC account instelt is er geen probleem, maar zodra ik Hotmail erbij doet komt mijn mail niet meer automatisch binnen en moet dit dus iedere keer handmatig ophalen.

Heb op het internet een beetje Gegoogeld maar kom maar heel weinig info tegen, daarom mijn hoop dat één van jullie hier een oplossing voor hebben of dat dit een bekend probleem is?

Ter extra informatie:
  • Het syncen staat voor ieder account automatisch ingesteld
  • Gebruik geen power saver instellingen
  • Fabrieksinstellingen helpen ook niet
  • Accounts meerdere keren verwijderd en opnieuw ingesteld

[ Voor 7% gewijzigd door jstumy op 23-08-2011 14:53 ]

HP Elitebook 8470w Intel® Core™ i5-3360M, 16 GB 1600 MHz DDR3, 14" diagonal LED-backlit HD+ anti-glare (1600 x 900), Samsung 840 series Pro 256GB SSD / HTC Desire Android 2.2.3 / Interested in Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-08 14:23
Ik heb de Evo 3D nu een aantal dagen in gebruik, en hij bevalt me zeer goed!
Hij is super snel, Android werkt fantastisch, en alles is heel makkelijk te synchroniseren.

De enige nadelen zijn:

Batterij is heel snel leeg
3D foto's, en vooral filmpjes, lukken niet altijd even goed

Eerst had ik niet zo'n goed idee over de 3D. Maar nu ik YouTube in 3D heb ontdekt is het toch wel spectaculair! De 3D werkt echt heel goed, beter dan bij een 3DS.

Eh?

• Den969
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb de HTC Evo 3D nu al een tijdje en ik moet zeggen ik ben er uiterst tevreden mee. Enige nadeel is dat er flink veel vuil tussen het scherm en behuizing komt, iemand enig idee hoe ik dit kan opschonen?
Stevig papiertje pakken, vouwtje in maken en je hebt een soort V'tje om te 'scheppen'

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Den969
  • Laatst online: 16-09-2024
Net geprobeerd, met een stevig papiertje, ik krijg het er wel uit, maar sommige delen blijven toch achter.

Ik zal het proberen eruit te blazen met een busje perslucht, kijken of dat werkt.

Vind het wel jammer dat ze hier niet aan gedacht hebben, best wel irritant :)

[ Voor 18% gewijzigd door Den969 op 25-08-2011 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon een hoesje (de TPU S case) en die gaat precies mooi over die rand heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:07
Loopt dit toestel ZO slecht? DRIE dagen geen berichten meer in het ervaringen topic?

Snap er geen hol van, mensen hebben het idee dat het een gimmick toestel is en daarnaast word het voor geen meter gemarket. (misschien willen ze de duizenden sensations eerst kwijt.?)

Beduidend betere front camera, praktisch gelijkwaardige back camera, betere batterij capaciteit, meer geheugen. En een OPTIONELE (maar heel leuke!) 3D feature.

Ik heb op de, nog erg kleine inactieve community om het toestel heen, echt totaal geen klachten. Geen slecht scherm (en heb je dat wel, wat ik nog maar van 1 persoon heb gehoord dan RMA je het toestel). Geen slechte camera (na het installeren van een andere rom lijkt de camera beter gecalibreerd). Geen leeglopend toestel. (Installeer geen vage current widgets mensen!) en ja ik gebruik het toestel veel, wifi bt gps mobiel netwerk staan altijd aan etc etc.

Wel een keer vuil tussen schermrand opgemerkt, en vervolgens verwijderd, ik ben er niet een die heel voorzichtig met zijn toestel is, dat ding is er om gewoon lekker te gebruiken zonder steeds uit een hoesje te moeten halen etc, zit gewoon in mijn zak samen met ander toestel maar soms ook gewoon munten of sleutels, iets wat weinig kwaad kan heb ik ervaren bij mijn toestellen van afgelopen 2 jaar. (ik hou het normaal gezien wel gescheiden maar af en toe toch de sleutels erbij heeft bij mijn Desire bijv ook geen enkel krasje opgeleverd.)

[ Voor 26% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 29-08-2011 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het ook bijzonder.

ik had een hd2, daar stond android op. die is paar dagen geleden op grind (vrij grove stenen) gevallen met het scherm naar beneden, en daar kon die niet zo goed tegen.

Nog een week wachten, dan kan ik mijn abbo verlengen. twijfelde eerst tussen de sensation in de evo 3d, maar bij de sensation zijn zoveel problemen dat ik voor de evo 3d ga.

doe het nou met een oude htc met winmo 6.1 en een resetive scherm... wat zal die evo straks een opluchting zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satoer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-07 17:16
TWeaKLeGeND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 04:37:
Geen slechte camera (na het installeren van een andere rom lijkt de camera beter gecalibreerd).
Hee, dat is leuk om te weten! Mijn calibratie is echt prut. Ik heb een verticale offset van maarliefst 27 pixels. Wat voor rom heb je gebruikt als ik vragen mag? En kan je in die rom dat dan instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willemvleeuwen
Los van het feit dat ik al 2 keer een nieuwe EVO heb ontvangen door fabrieksgarantie blijft het een erg snel en sterk toestel. De specs zijn net iets interessanter dan de Sensation en daarbij vindt ik de EVO veel stoerder ogen. Dat kromme lijnenspel achterop de Sensation is niets voor mij.

Dat de EVO dan ook nog 3d kan is een grappige optie en laat bij een hoop vrienden de mond open vallen...

Afgelopen dagen/weken steeds even dit topic bekeken, gek genoeg inderdaad vrijwel geen posts. Op XDA loopt hij iets beter. Is het geen tweakers-phone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:53
tweakers-phone ++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij op dat als ik mijn 3d foto's direct bekijk (dus voordat ze gemaakt zijn) ze er erg goed uit zien, maar als ik ze later bekijk, dan zijn de foto's een zooitje. Er is dan geen 3d beeld meer, maar 2 beelden die niet goed op elkaar liggen..

Meer mensen last van?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2011 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 16:27

NielsNL

DigiCow

jstumy schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 14:47:
*/mail problemen met 3 accounts*/
Waarom laat je Gmail niet je UPC of hotmail account importeren, dan ben je er van af...

Ik heb sinds een week ook een Evo 3D, hiervoor een Hero met custom rom.
Om even te kijken "of het kan", meteen even geroot + S-off, volgens deze guide. Ging prima, behalve het gedeelte waar de radio wordt geflashed. Ik vraag me af of dat wel nodig is... Gaat overigens niet omdat de radio flash file CDMA is, en niet GSM.

[ Voor 5% gewijzigd door NielsNL op 29-08-2011 15:14 ]

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
satoer schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:09:
[...]

Hee, dat is leuk om te weten! Mijn calibratie is echt prut. Ik heb een verticale offset van maarliefst 27 pixels. Wat voor rom heb je gebruikt als ik vragen mag? En kan je in die rom dat dan instellen ofzo?
Virtuous Shooter 1.0.2

Niet in te stellen nee. Gewoon vanzelf lijkt het veel beter, heb het niet gemeten maar de camera gebruiken was met de originele rom enigszins vervelend omdat je al heel snel bij het bekijken van het beeld geflikker in het scherm kreeg als je ook maar een beetje verkeerd keek of bewoog, dat is nu veeeel minder geworden met huidige rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 13:42:
Het valt mij op dat als ik mijn 3d foto's direct bekijk (dus voordat ze gemaakt zijn) ze er erg goed uit zien, maar als ik ze later bekijk, dan zijn de foto's een zooitje. Er is dan geen 3d beeld meer, maar 2 beelden die niet goed op elkaar liggen..

Meer mensen last van?
Bekijk je ze wel in landscape mode?

Weet iemand overigens hoe je in de gallery landscape kan kijken ZONDER je toestel op automatisch kantelen in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het wel tof dat ik als 1 van de weinige in Nederland dit toestel heb, laat ze maar lekker wachten met de marketing.
TWeaKLeGeND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:16:
[...]

Weet iemand overigens hoe je in de gallery landscape kan kijken ZONDER je toestel op automatisch kantelen in te stellen?
Ja, er is een app die je per app rotation aan of uit kan laten zetten, erg handig, aangezien ik het in de gallery wel wil, maar in internet niet.

Het heet smart rotator in de market. Na installatie telefoon overnieuw starten anders werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWeaKLeGeND schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 16:16:
[...]

Ja natuurlijk. Ik ga deze week terug met het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg hem morgen, woepie! Heb de net voor de deadline van 1 september nog het internet voordelige abo van Hi besteld. Strip ik mn KPN abo naar 10 euro, voor nog 2 maandjes. Prima voordelig internetten met een limiet van 2 GB die je voor 5 euro kan verdubbelen naar 4 GB. Moet je eens met die nieuwe abo's proberen 4 GB halen. Bij een T-Mobile abo moet je 3x voor 10 euro je limiet herstellen, ben je 30 euro kwijt, nu ik dus maar 5 euro.

Verwijderd

indofk schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 10:27:
Ik gebruik copilot , ben erg tevreden over .
Als Je hem in landscape houd dan krijg Je bij afslagen enzo een volledig animatie van de situatie
Navigon werkt niet omdat ie niet met gingerbread overweg kan
Ik gebruik Navigon MobileNavigator Version 3.6.2 (build,1134,NK 13) op m'n evo 3d.
Werkt als een zonnetje.
Sygic Aura v 11.0.1 werkt ook erg goed.

• indofk
bedankt voor de tip. :) vond navigon altijd een fijne navigator

[ Voor 4% gewijzigd door indofk op 01-09-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens, de grens van de nieuwe abonnementen bij KPN is maandag, dus je kunt nog t/m zondag bij KPN bestellen met 1000mb bij elk abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steekt bij jullie ook het scherm aan de onderkant net boven de rand uit? Het scherm kan dus beschadigen als ik hem op zijn kop neerleg.

edit:
Ook dit toestel gaat terug...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem nu 2 dagen. Heb even een paar vraagjes.
Ik heb de gingerbread keyboard gedownload en ik dacht hem bij instellingen goed ingesteld te hebben maar ik krijg hem niet als ik ga typen. Moet ik ergens iets veranderen? Het huidige toetsenbord met alle dingen die dr bijzitten is veels te overdreven.

Vind het ook een rare keuze dat ze gekozen hebben voor lampjes die aangeven dat je een berichtje heb en een fel rood lampje dat aangeeft dat hij aan het opladen is. Vind het een erg foute keuze zon fel ding in je ogen, beetje dom van ze. Kan je dat ook uitzetten?

Verder vind ik het Sense besturingssysteem niet bijzonder. Hij draait leuk maar voor de rest had het van mij wel een tikkeltje vloeiender gemogen zonder al die widgets, maar dat is persoonlijk. Ik ga was wel launcher pro dr opzetten. Alle poespas even verwijderen.

Ondanks dat vind ik het trouwens een top telefoon. De snelheid is heerlijk en de 3D is echt heel erg vet. 3D foto's maken is heel cool en werkt heel mooi, vooral bij dingen die dichtbij zijn trouwens. Bij dingen van veraf vervalt het effect wat. Ook Moet je soms wat lang zoeken naar de sweetspot maar gezien dat het een eerste generatie 3D telefoon is is dit al heel goed denk ik.

Ondanks dat de telefoon wat zwaar is, went dat wel en het design is prima hoewel het beeldscherm niet helemaal symetrisch zit wat ik wel jammer vind. De achterkant voelt lekker ruw aan, geeft een goed kwaliteits gevoel.

Nog een nadeeltje trouwens is dat het beeldscherm vergeleken met andere telefoons veel licht weerkaatst en je daardoor veel vette strepen op je beeldscherm ziet zitten. Das wel jammer, had er op mb Galaxy S geen last van.

Maar ben prima tevreden, de 3D is vooral heel cool, de tel werkt snel en doet alles verder prima, mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vlak waar je wat kan typen 2 tellen indrukken en kiezen voor Gingerbread Keyboard

Lampjes voor meldingen wel, voor opladen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 18:13:
Vlak waar je wat kan typen 2 tellen indrukken en kiezen voor Gingerbread Keyboard

Lampjes voor meldingen wel, voor opladen niet
Vlak waar je kan typen, hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een tekstvak zoals de browserbalk / smstekstvak of iets anders! Even indrukken en kiezen voor 'invoermethode'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is gelukt, bedankt!

Weet je misschien ook of je de grootte van de 3D foto's kan veranderen?
Dr staat bij instellingen een optie waar je tussen mpo en jps kunt kiezen,
maar kiezen tussen verschillende resoluties zoals bij 2D foto's staat er niet bij.
Het zou wel handig zijn om hoge resoluties te hebben zodat ik de foto's dan
ook op mn tv kan zien.

Ik probeerde trouwens in het begin de contactgegevens van mn oude telefoon over te schakelen op mn nieuwe. Ik had de bluetooth van mn Galaxy S aangezet en alles wat nodig was, hem herkenbaar gemaakt. Hij pikte hem wel op, maar kon vervolgens geen data overzetten. Vind ik best wel vervelend, nu moet ik alles opnieuw instellen. Is dr misschien een manier dit nog een keer te proberen via een andere weg oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu eve met launcher pro bezig maar ik krijg de app drawer maar niet vloeiend. Hij is wel redelijk oke maar zowel de opening als het scrollen in de drawer hikt een beetje. Is zoiets op te lossen? Of is dit een HTC dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds vandaag ook eigenaar van een evo 3d.

toestel loopt mooi snel, ben nu wachten tot batterij helemaal leeg is, als ie leeg is moet de batterij toch helemaal opgeladen worden voor een goede calibratie?

vind trouwens dat ie in standby veel stroom (200ma) gebruikt.. maar per 1% doet ie bijna uur mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 04 september 2011 @ 11:21:
Ik ben nu eve met launcher pro bezig maar ik krijg de app drawer maar niet vloeiend. Hij is wel redelijk oke maar zowel de opening als het scrollen in de drawer hikt een beetje. Is zoiets op te lossen? Of is dit een HTC dingetje.
Je kan de openingsspeed en de scrollspeed instellen in LauncherPro zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:36:
sinds vandaag ook eigenaar van een evo 3d.

toestel loopt mooi snel, ben nu wachten tot batterij helemaal leeg is, als ie leeg is moet de batterij toch helemaal opgeladen worden voor een goede calibratie?
Ik heb in al die jaren dat ik mobieltjes gebruik nog nooit echte problemen gehad met de batterijen en heb nooit de eerste keer de batterijen helemaal leeg gebruikt en daarna vol opgeladen.
Zelf doe ik het dus nooit... gewoon lekker gebruiken en laden wanneer je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 05 september 2011 @ 18:45:
[...]

Je kan de openingsspeed en de scrollspeed instellen in LauncherPro zelf!
Ja dat weet ik, maar hij blijft niet vloeiend lopen. Zowel bij openen als bij scrollen schokt ie een beetje. Ook als ik bv Rabobank bankieren in mn afschrijvingen loop te scrollen schokt ie lichtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds maandag de evo, maar als ik hem oplaad blijft ie op 99% staan.. het lampje blijft ook rood.

weet iemand hoe je dat kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBabiSpangang
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-08 16:07
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2011 @ 00:18:
Ik heb sinds maandag de evo, maar als ik hem oplaad blijft ie op 99% staan.. het lampje blijft ook rood.

weet iemand hoe je dat kan verhelpen?
Laatste loodjes wegen het zwaarst. Gewoon doorladen veranderd hij vanzelf in groen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja als ik ergens een bloedhekel heb is dat, elke ochtend weer, ik wacht 2 uur, hij laad 50% bij, ik moet weg naar mn werk, en dan gaat hij nog 20 minuten doen over die laatste procent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben andere mensen ook last van het lichtjes schokken bij het scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBabiSpangang schreef op woensdag 07 september 2011 @ 00:27:
[...]

Laatste loodjes wegen het zwaarst. Gewoon doorladen veranderd hij vanzelf in groen. :*)
Ja en als je hem aan de oplader laat zitten loopt hij nadat hij opgeladen is weer leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het waren inderdaad de laatste loodjes.

hoeveel % verbruikt die van jullie in het uur op standby? die van mij zit ongeveer 1% per 45min..

Verwijderd

Hier eigenlijk altijd 6% per nacht dus denk ongeveer 1% per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Weet iemand dat als je de evo 3D unlockt Via s-off metode dus niet via htc , er dan ook weer een weg terug is dus dat hij weer orgineel is ivm garantie en zo. Heb het gegoogled en op xda gezocht maar kan er niets over vinden.
alvast bedankt

EDIT*

Heb in eens toch het andwoord op mn vraag gevonden , ja dus. :)

S-On for warranty purposes:

Step 1. Download applicable rom from this thread: http://forum.xda-developers.com/show....php?t=1208485
Step 2. Flash rom from attached thread.
Step 3. Download and extract android SDK
Step 4. Connect phone in USB debug mode
Step 5. Open an elevated command prompt and cd to the extracted tools folder
Step 6. type "adb reboot bootloader"
Step 7. type "fastboot oem writesecureflag 3"
Step 8. type "fastboot reboot-bootloader"

Thats it! reboot and check S-On via (Power + Vol Dwn)

[ Voor 60% gewijzigd door indofk op 11-09-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:05

sanook

_/-\o_

Zojuist de Evo 3D voor mijn zoon binnengekregen, deze is geleverd door Gigavolt.

Zo te zien komt deze uit Frankrijk en ik vraag me af of de Nederlandse modellen ook geleverd worden met:

-8 GB geheugenkaartje
-Locations met voorgeinstalleerde kaarten van Duitsland en Frankrijk. Kaart van Nederland is gratis te downloaden, voor overige mappen moet worden betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanook schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:40:
Zojuist de Evo 3D voor mijn zoon binnengekregen, deze is geleverd door Gigavolt.

Zo te zien komt deze uit Frankrijk en ik vraag me af of de Nederlandse modellen ook geleverd worden met:

-8 GB geheugenkaartje
-Locations met voorgeinstalleerde kaarten van Duitsland en Frankrijk. Kaart van Nederland is gratis te downloaden, voor overige mappen moet worden betaald.
Ja
Alle kaarten zijn gratis te downloaden hoor, maar de gesproken navigatie werkt niet zonder te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er vandaag 1 geprobeerd in een telefoonwinkel.
En ik snap niet wat er zo bijzonder is aan Sense?
Ik en mijn vrienden constateerden dat het maar een laggy zootje was.

Is er standaard iets verkeerd met de Evo of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
ik zou zeggen lees de 14 pagina's eens door en Je word een stuk wijzer :)

• WilliamP
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:58
Sence is gewoon een mooie schil om android heen.
Het geeft een mooie interface, extra opties etc...

HTC sence is ook een van de redenen dat ik voor HTC gegaan ben.
Ik vind LG en samsung maar een goedkope uitstraling hebben, en ik ben erg tevreden met mijn evo'tje!

Verwijderd

Is er hier iemand die succesvol geroot heeft?
Ik heb dit gevolgd:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1247392
En ben redelijk ver gekomen. Alleen bij het laatste bestand (su-2.3.6.3-efgh-signed) kreeg ik een error. Maar na een restart lijkt alles gewoon in orde te zijn, ik heb ook de superuser app.
Wat is hier nou fout? Wat mis ik?

• indofk
ik wacht nog even met rooten enzo totdat er roms zijn die voor mij het verschil maken ,zoals bv een andere sense versie (3.5) of een 3D menu zoals die van de lg waarin je via een 3D omgeving bij de 3D content kan komen

[ Voor 16% gewijzigd door indofk op 14-09-2011 20:17 ]

Verwijderd

indofk schreef op woensdag 14 september 2011 @ 20:15:
ik wacht nog even met rooten enzo totdat er roms zijn die voor mij het verschil maken ,zoals bv een andere sense versie (3.5) of een 3D menu zoals die van de lg waarin je via een 3D omgeving bij de 3D content kan komen
Ik heb alleen geroot, zodat ik bijv adfree kan gebruiken en titanium backup pro.
Een andere rom draaien ga ik ook zeker nog niet doen nu, dat kan altijd later nog. De standaard sense is nog redelijk modern op dit moment.

• indofk
dat is idd ook een hele goede reden om te rooten , en is het al gelukt om hem goed te rooten

Verwijderd

indofk schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:30:
dat is idd ook een hele goede reden om te rooten , en is het al gelukt om hem goed te rooten
Ja alles werkt ondanks die error, ben helemaal 100% geroot en heb geen ads meer in games ed :D en gelijk alle bloatware (soundhound ed) verwijderd, scheelt weer :D

En dit is nu mijn boot animation: :D
YouTube: HTC Sensation showing custom Android bootanimation - YouTube

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2011 23:17 ]

• indofk
Hahah LOL ,Hij is goed _O-

ff vraagje , als je hem alleen root kun je dan een systeem update (ota) dan nog gewoon installeren

Verwijderd

indofk schreef op donderdag 15 september 2011 @ 17:46:
[...]

Hahah LOL ,Hij is goed _O-

ff vraagje , als je hem alleen root kun je dan een systeem update (ota) dan nog gewoon installeren
Ja, dat heb ik ook gedaan, root unlockt alleen de functies die je krijgt daardoor, daarna kan je een rom installeren, maar dat hoeft dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo die bootanimatie wil niet lukken wat doe ik niet goed en hoe heb jij dit gedaan Robby1989?

oef het is gelukt had een vinkje vergeten in es explorer.Weet er al iemand of er een miui rom uit isin het nederlands voor de HTC evo 3D?Ik die op mijn htc hd2 en die ging zeer goed.MIUI is een chinees systeem.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2011 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn 3D foto's omzet naar 2D via het opsturen via de mail. Dab zet hij ze om in een heel klein bestandje waardoor er veel kwaliteit van de foto verloren gaat. Is dr ook een manier om de 3D foto in 2D om te zetten en dat hij zn 720p kwaliteit behoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de pc, de Evo zelf kan 't niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 20 september 2011 @ 10:24:
Via de pc, de Evo zelf kan 't niet
Hoe moet je dat via de PC doen dan?

Verwijderd

Ik heb alleen geroot, zodat ik bijv adfree kan gebruiken en titanium backup pro.
Een andere rom draaien ga ik ook zeker nog niet doen nu, dat kan altijd later nog. De standaard sense is nog redelijk modern op dit moment.
Dat heb ik ook gedaan, ook om van die standaard geinstalleerde programma's af te zijn...

Verder is het mijn eerste android en ook mijn eerste touchscreen toestel en ik ben zeer tevreden. Ik vind het toestel echt supersnel en het batterij verbruik valt mij 100% mee, ongeveer 1% per uur gedurende de nacht. Dan heb ik wel wifi en mobiel internet uit staan.

Voor de rest ben ik de market aan het afstruinen voor leuke apps...

• M-slayer
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:34
Voor de Evo 3d gebruikers onder ons. Ik heb mijn eerste ROM gebouwd voor de evo 3d.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1273158

• indofk
Als je wilt rooten "omdat je bv de bovenstaande rom wilt installeren" dan kun je hier een handleiding vinden

en als je engels niet goed begrijpt ,of het prettiger vind om de handleiding in het nederlands te hebben dan kun je die hier vinden

[ Voor 28% gewijzigd door indofk op 24-09-2011 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Mijn evo 3d zegt sinds kort dat er geen simkaart aanwezig is. Ik gebruik een vf micro simkaart met adapter. Mijn iphone 4 herkent de kaart wel. Een micro simkaart van tm wordt wel herkent door de evo 3d. Mijn huidige kaart heb ik ongeveer 5 keer in en uit het toestel gedaan.

Dit probleem had ik ook met de sensation die ik kon uitproberen. Kostte me een nieuwe simkaart. Het lijkt erop dat de htc's de simkaarten stuk maken bij herhaaldelijk wisselen.

[ Voor 0% gewijzigd door matvkeulen op 26-09-2011 21:36 . Reden: Grammaticale verbetering aangebracht. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou zeggen dualsim ftw...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Wablief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dual sim aanvragen, twee simkaarten met hetzelfde telefoonnummer. De telefoon die je als laatste aanzet en zich registreert op het netwerk is actief. Zodoende hoef je minder vaak / nooit simkaarten te wisselen =) Is bij nagenoeg elke provider aan te vragen (behalve Telfort) en de kosten varieren van een tientje tot vijf tientjes ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Bedankt. Zal informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
Topic even omhoog schoppen :-)

Sinds een week de Evo 3D in huis. En wat een snelle phone, zeker als je van een Hero afkomt.
Heb wel twee vragen:
1 Het lukt mij niet om een eigen foto te plaatsen op het "scherm blokkeren" Is hier een mogelijkheid voor? Op de vorige android versie kon dit namelijk wel.
2 Alle emails worden na een week verwijderd. Is hier een instelling voor dat deze blijven staan? Ik wil namelijk zelf bepalen welke emails er weg mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
Hoi erreen veel plezier met je evo 3D

wat betreft de mail functie deze kun je instellen in de mail aplicatie zelf

als je de mail app opent en vervolgens op menu drukt dan zie je een soort van menubalk met 6 opties omhoog komen als je dan op meer drukten vervolgens op instellingen en dan "verzenden en ontvangen"
dan zie je de optie "Downloadopties" vervolgens kun je kiezen van hoever terug je de mail wil binnenhalen

als je die op "Alle" zet dan laat ie niet alleen de mail van de afgelopen 7 dagen zien maar van altijd

als je een eigen foto op je lockscreen dan moet ik je teleur stellen , de lockscreen neemt automatisch de afbeelding over van je homescreen , en dat kan helaas niet los van elkaar . wie weet in toekomstige updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Testpanel
  • Laatst online: 10-08 20:03
Voor wie het nog niet had gezien:

Er staat een nieuwe update klaar voor de HTC EVO 3D die de software naar nr. 1.20.401.8 upgrade.
De update is 47.56 MB groot en bevat 3 3D games (Need for Speed Shift, Spider-man 3D en The Sims 3) en een belangrijke beveiligingsupdate!

Door het bijvoegen van de 3D games is er gelijk een belangrijk minpunt in menig Review weggevallen. Ook de HTC EVO 3D heeft nu dus iets meer "standaard" 3D content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erreen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09-2021
indofk schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 10:15:
Hoi erreen veel plezier met je evo 3D

wat betreft de mail functie deze kun je instellen in de mail aplicatie zelf

als je de mail app opent en vervolgens op menu drukt dan zie je een soort van menubalk met 6 opties omhoog komen als je dan op meer drukten vervolgens op instellingen en dan "verzenden en ontvangen"
dan zie je de optie "Downloadopties" vervolgens kun je kiezen van hoever terug je de mail wil binnenhalen

als je die op "Alle" zet dan laat ie niet alleen de mail van de afgelopen 7 dagen zien maar van altijd

als je een eigen foto op je lockscreen dan moet ik je teleur stellen , de lockscreen neemt automatisch de afbeelding over van je homescreen , en dat kan helaas niet los van elkaar . wie weet in toekomstige updates
Bedankt die functie van de mail had ik over het hoofd gezien d:)b

Jammer van het lockscreen, maar wie weet in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coffeeaddict
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 21:12
Er is een update voor de HTC EVO 3D, blijkbaar wat 3d spelletjes. Wordt nu geinstalleerd, ben benieuwd wat er tussen zit.

Edit: Spellen zijn NFS shift, Spider-Man 3d, The Sims 3. Een batterij widget en Linkedin for HTC. Zo te zien.

[ Voor 31% gewijzigd door coffeeaddict op 21-10-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het nog even af, weet iemand of dit superuser/s-off ongedaan maakt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu ongeveer twee maandjes de HTC Evo 3D en hij bevalt me uitstekend. Echter een paar weken geleden doet mijn wifi het niet meer. Ik kan hem niet inschakelen want daarna geeft hij gelijk een fout melding en wordt hij weer uitgeschakeld. Heel af en toe kan het wel eens voorkomen dat hij mijn WiFi wel pakt maar helaas komt dat niet zo vaak voor. Weet iemand hier een oplossing voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-08 07:19
Volgende week mijn Evo 3D bestellen. Wilde eigenlijk terug naar iOS maar vond deze phone gewoon te gek. Ziet er leuk uit. Zijn er hardwarematig zaken die minder geregeld zn? Is de camera trouwens kwetsbaar? Omdat hij er zo 'op' ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hardwarematig de camera, die slechts 720P ondersteuning heeft, terwijl de Sensation wel 1080P kan filmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vandaag over gestapt naar leedroid, draai nu 1.8 ghz, heerlijk super vloeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-08 16:27

NielsNL

DigiCow

Ik heb in het begin al geroot, gewoon, omdat het kán! :P
Nu probeer ik de update te installeren, en krijg dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardreset.eu/images/nexus_one_android_hard_reset_3.jpg
bij het opstarten. Even de batterij eruit (harde reset), en er wordt weer gewoon gestart.

De bootloader wordt inderdaad bijgewerkt naar v1.50, zodat een bekende S-Off methode niet meer werkt.
Ik denk dat ik deze update nog even links laat liggen.

M'n Oma is een site aan het haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ook al heel lang geroot, maar gewoon met de stock rom. Sinds leedroid op 2.0 zit MET custom kernel vond ik het wel tijd, nu dualcore 1.8ghz lekker snappy. EN de beroemde CRT animatie bij screenoff, die heb ik wel gemist sinds mn hd2.

En zo te zien is het maar goed ook, als ik geupdate had was ik mn root dus kwijt nu..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2011 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een officiele source van HTC over een eventuele update naar ICS? Ik vind alleen *dit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:49
CLB schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 18:39:
Iemand al een officiele source van HTC over een eventuele update naar ICS? Ik vind alleen *dit*
Nee, maar dat de Sensation en de Evo 3D de update in ieder geval zullen gaan krijgen lijkt me wel erg aannemelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aannemelijk lijkt het mij ook zeer zeker... maar just to be shure...
Kan weer een Evo 3D kopen, heb 'm toentertijd weggedaan, maar owh ding is toch wel erg mooi.. Dus twijfels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Vandaag heb ik hem ook binnengekregen maar ik ben er nog niet echt van gecharmeerd. Ik vind hem behoorlijk lomp (dik en zwaar). Het 3d is op zich wel aardig maar bied vrij weinig meerwaarde. Ik ga nog even kijken of ik hem wel houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 2 weken ook een htc evo 3d en ik ben op zich zeer tevreden. Er is voor mij één minpunt en dat is de camera. Mijn foto's zijn onscherp of hoe je dat ook mag noemen (mijn offset gebeuren wijkt af).
Ik heb een aantal 3d films op mijn htc zitten en film kijken bevalt mij echt, maar er is helaas zo weinig aanbod.

Ik hoop echt dat wij ics gaan krijgen voor de evo 3d, want toestel is niet echt populair.

Edit: ik heb nagedacht om mijn toestel te rooten voor een mod, maar nadat ik de reacties heb gelezen rondom de garantie op diverse fora en fauna heb ik er vanaf gezien.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2011 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

root kan je net zo simpel weer er af halen hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij root toegang schijnt er nog steeds unlocked te staan ergens. Ik kan mij even niet herinneren waar ik dit had gelezen, maar ik zoek dit wel even op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 15:30:
Bij root toegang schijnt er nog steeds unlocked te staan ergens. Ik kan mij even niet herinneren waar ik dit had gelezen, maar ik zoek dit wel even op.
s-off is het enige bewijs nog als je recovery er af haalt, en zelfs dat kan je terugzetten naar s-on

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2011 @ 18:35:
[...]

s-off is het enige bewijs nog als je recovery er af haalt, en zelfs dat kan je terugzetten naar s-on
Daar had ik het dus over. Als dit mogelijk is dan ga ik wel binnenkort ook over op een mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avvd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Blueone schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 19:06:
Vandaag heb ik hem ook binnengekregen maar ik ben er nog niet echt van gecharmeerd. Ik vind hem behoorlijk lomp (dik en zwaar). Het 3d is op zich wel aardig maar bied vrij weinig meerwaarde. Ik ga nog even kijken of ik hem wel houd.
Ik heb toch besloten om hem weer te verkopen, ik moet wel zeggen dat het een erg snel toestel is, aanzienlijk sneller dan mijn oude desire :).

• WilliamP
De vriend van m'n zusje was zo onder de indruk van mijn Evo dat hij de zelfde week er ook gelijk een heeft gekocht haha!

Ik ben tot nu toe erg tevreden over het toesten, wel wat bugs gehad maar die waren na een reboot verholpen.
Ook heb ik 'm al een keer laten vallen (broekzak hoogte) en er was niks aan de hand.
Viel op z'n scherm maar alles is heel! Wel zo'n flip case hoesje.

Verwijderd

Ik heb sinds kort een vreemd probleem. Ik browse niet zo veel en gebruik internet gematigd (waarbij ik de 3g alleen aanzet als het nodig is) en 40% van de tijd is het via Wi-Fi. Het probleem is dat als ik mijn verbruik elke dag controleer, dan is het verbruik tussen 60 tot 100 mb. Dit is erg vreemd, het is niet mogelijk dat het browsen (geen filmpjes) zoveel dataverkeer kan genereren.

Er draait geen andere applicaties in de achtergrond (waar ik bewust van ben) die het internet gebruikt en ik heb ook een week 3g watchdog gebruikt, maar 3g watchdog registreert een laag verbruik. Dus het geheel komt niet overeen.

Ps. ik heb de evo net 3 weken en de eerste 2 weken was er een data verbruik van 300mb, terwijl er niet veel mee is gedaan. Nu is sinds een week mijn 1000mb weer beschikbaar en ik ben al bij de 500 -.-

Edit: Naast het feit dat het batterij erg snel leeg is en met het laden maar geen 100% behaald ben ik erg tevreden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2011 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1traat
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:53
Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:18:
Edit: Naast het feit dat het batterij erg snel leeg is en met het laden maar geen 100% behaald ben ik erg tevreden.
Die 100% behaal je wel, maar de evo schakelt netspanning dan uit totdat deze weer terug is gezakt naar de 95% waarna deze weer bijgeladen zal worden tot de 100%. Misschien is dat antwoord op je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
@ adem 7
Installeer een Traffic Monitor, met die applicatie kan je per applicatie bekijken wat die verbruikt.
100mb per dag is wel erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zendith
Mijn Evo blijft op 99% of 96% hangen

@WilliamP
Had ik gedaan en die getallen komen niet overeen. Het lijkt net of de data verkeer die ik genereer via wifi mee wordt gerekend. Een beetje dat 3g in de achtergrond meedraait ofzo, kan het niet echt uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WilliamP
Oke, maar je werkelijke 3g verbruik is dus wel normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even antwoord op WilliamP, Mijn normaal verbruik is als ik browse maximaal 30mb, maar er wordt +/- 100mb van mijn bundel afgehaald. En toen ik 7mb dataverkeer had verbruikt werd er 40mb van mijn databundel afgehaald.

Ik heb vandaag mijn htc ter reparatie aangeboden. Er zijn teveel dingen die mij irriteren. Zo heb ik een grote afwijking bij mijn camera bij 3d foto's, mijn batterij die in standby niet eens 12 uur haalt (en dan moet ik erbij vermelden dat het laden ook niet correct verloopt) en als laatste mijn bizarre 3g data verbruik (dit gebeurde al toen ik mijn htc net had in kale toestand.).

Ik ben zeer tevreden met mijn keuze voor de evo 3d (met adwlauncher :) ), maar deze problemen geven mij de neiging om terug te stappen naar mijn oude blackberry. Ik vind het vervelend om een telefoon die ik net heb alweer ter reparatie aan te bieden, maar liever nu dan later.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste

Let op:
Voor vragen/opmerkingen over levertijden en abonnementen: HTC Evo 3D: levertijden- en abonnementen