Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je dan bij gsmweb bestellen? Ik weet niet of ze daar unbranded zijn of zo...?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:22

Phreak

KTM SuperDuke

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:51:
Waarom zou je dan bij gsmweb bestellen? Ik weet niet of ze daar unbranded zijn of zo...?
Levertijd...
Ik denk dat het toestel bij Vodafone zelf wellicht sneller leverbaar is dan bij gsmweb.
Maar misschien dat je bij vodafone een branded toestel krijgt en bij gsmweb niet.
Dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Mijn ervaring en naar mijn weten hebben ze daar alleen maar sim-lock vrije en 'unbranded' telefoons. Alle phones die ik daar heb besteld waren unbranded.

@Ernie89: het was gewoon een algemeen mailtje, met de vraag wanneer ze hem daar op voorraad hebben. En ja, Vodafone heeft die exclusiviteit, maar die gaat dan ook alleen via Vodafone. Waarschijnlijk niet via alle andere (online) winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees ook wel eens dingen over de eerste batch (=levering?) . Maakt het veel uit of je toestel uit deze is of kun je soms even beter wachten. Ik weet niet of HTC nog hardwarematig dingen aanpast of dat het gewoon allemaal hetzelfde blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 19:48
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:46:
Ik lees ook wel eens dingen over de eerste batch (=levering?) . Maakt het veel uit of je toestel uit deze is of kun je soms even beter wachten. Ik weet niet of HTC nog hardwarematig dingen aanpast of dat het gewoon allemaal hetzelfde blijft.
Denk hooguit softwarematig, maar dan zal er een ota update komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Als dit door gaat: Vodafone wil dataverkeer als voornaamste inkomstenbron is het abonnement bij Vodafone wel wat minder aantrekkelijk :(

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:59
Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:06:
Als dit door gaat: Vodafone wil dataverkeer als voornaamste inkomstenbron is het abonnement bij Vodafone wel wat minder aantrekkelijk :(
Deze stap ligt wel redelijk in de lijn der verwachting is het niet... KPN heeft al aangegeven hetzelfde te willen gaan doen en T-Mobile zal echt nooit lang achterblijven. Ze moeten tenslotte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:06:
Dat heeft toch geen invloed op de huidige contractanten, dus als je nu afsluit heb je er niks geen last van lijkt me. Ze hebben al eerder aangegeven whatsapp niet te gaan blokkeren, maar skype en zo --> VOIP zal bij alle aanbieders langzamerhand worden geblokt. Dus in mijn geval sluit ik gewoon bij Vodafone een abo af en kan ik 2 jaar verder. Waterdicht systeem volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC Sensation To Be Available Tomorrow in France, UK
http://pocketnow.com/andr...ble-tomorrow-in-france-uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga de telefoon los kopen, maar niemand weet al of de voorraad bij Belsimpel of GSMwijzer unbranded is of wanneer ze uitkomen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi! Morgen eindelijks reviews en dergelijke. Weet iemand een soort forum zoals dat van Tweakers in de United Kingdom? Dan kunnen we een beetje alles blijven volgen. Want sites als http://forum.xda-developers.com lopen nou ook niet echt vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebaszz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 10:01
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:39:
ik ga de telefoon los kopen, maar niemand weet al of de voorraad bij Belsimpel of GSMwijzer unbranded is of wanneer ze uitkomen of wel?
Dit is de vraag bij meeste mensen die hem los willen bestellen en direct willen wanneer hij uitkomt, ik vermoed zelf branded aangezien Vodafone zelf als eerste provider hem mag uitgeven, daarna zullen de unbranded versies komen, begin/midden Juni, ben bang als je die wil dat je een maandje moet wachten.
Ik zelf wil dat risico niet lopen dus wacht wel tot juni, met klamme handjes... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-04-2024
Beste Dames en Heren,

Zojuist Vodafone gesproken en ze hebben vanochtend bevestiging gehad dat vodafone maandag de sensation binnenkrijgt op de distributie afdeling. En vanaf het moment dat ze binnen zijn worden de telefoons verspreid over heel Nederland. Dus je kan maandag of dinsdag een telefoontje verwachten om een afspraak te maken voor dezelfde dag of in die week om je sensation in ontvangst te nemen!!!

Veel plezier ermee!

Groeten

Falencia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Falencia schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:11:
Beste Dames en Heren,

Zojuist Vodafone gesproken en ze hebben vanochtend bevestiging gehad dat vodafone maandag de sensation binnenkrijgt op de distributie afdeling. En vanaf het moment dat ze binnen zijn worden de telefoons verspreid over heel Nederland. Dus je kan maandag of dinsdag een telefoontje verwachten om een afspraak te maken voor dezelfde dag of in die week om je sensation in ontvangst te nemen!!!

Veel plezier ermee!

Groeten

Falencia
Beste nieuws van de dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus woensdag naar de winkel betekent een mogelijkheid tot vasthouden? Dat zou mooi zijn. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:26:
Dus woensdag naar de winkel betekent een mogelijkheid tot vasthouden? Dat zou mooi zijn. :D
Ik meen een tijdje terug wel gehoord te hebben dat ze pas een week later in de winkel zouden liggen maar geen idee of het nog actueel is!
Falencia schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:11:
Beste Dames en Heren,

Veel plezier ermee!

Groeten

Falencia
En dan 3 werkdagen wachten op akkoord van KPN voor nummerovername :( Hopelijk krijg ik em dan nog voor het weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:30:

Ik meen een tijdje terug wel gehoord te hebben dat ze pas een week later in de winkel zouden liggen maar geen idee of het nog actueel is!
:(
Hopelijk klopt dat niet... iemand hier meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Ik heb hem online besteld een tijdje terug:-) dus ik weet niet hoe het zit met in de winkels liggen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:35:
[...]

:(
Hopelijk klopt dat niet... iemand hier meer info over?
Misschien heb ik verkeerd hoor (wat ik voor je hoop)... maar je zou eens in een VF winkel (of winkels) moeten navragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jups, komende week maar eens even langs lopen, is dat meteen duidelijk. :P Post ik dat hier ook wel weer eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:40:
Jups, komende week maar eens even langs lopen, is dat meteen duidelijk. :P Post ik dat hier ook wel weer eventjes.
Ja als ze het nu weten bij de KS, dan weten ze het vandaag of morgen ook wel in de winkels! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:41:
[...]

Ja als ze het nu weten bij de KS, dan weten ze het vandaag of morgen ook wel in de winkels! :)
Ik ging vorige week naar alle mobiele winkels in dordrecht

en slechts 1tje wist wat de sensation was . de rest had er nog nooit van gehoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Falencia schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:45:
[...]

Ik ging vorige week naar alle mobiele winkels in dordrecht

en slechts 1tje wist wat de sensation was . de rest had er nog nooit van gehoord!
Vreselijk zulk winkelpersoneel :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je in een telecomwinkel werkt mag zulke kennis toch wel verwacht worden. Dat je in ieder geval op de hoogte bent van nieuwe modellen, ook al zal de zaak waar je werkt die (nog) niet gaan leveren. Dan kun je tenminste zeggen: Ja daar heb ik van gehoord, maar voorlopig is nog niet bekend of wij die zullen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:52

BrammT

The one and only!

Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:30:
[...]

[...]

En dan 3 werkdagen wachten op akkoord van KPN voor nummerovername :( Hopelijk krijg ik em dan nog voor het weekend!
Hoe bedoel je, gaat VF pas een aanvraag doen voor nummerovername zodra ze de telefoons binnen hebben?

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BrammT schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Hoe bedoel je, gaat VF pas een aanvraag doen voor nummerovername zodra ze de telefoons binnen hebben?
Als jij over gaat stappen van je eigen provider naar Vodafone en je wil nummerbehoud, dan gaat VF pas aan jouw provider vragen of zij dat nummer mogen hebben op het moment dat de toestellen binnen zijn. En voordat jouw provider zegt dat dat goed is ben je weer een aantal werkdagen verder. Dus als maandag de Sensation binnen is bij Vodafone gaan ze je nummer vragen en hopen ze die binnen een paar werkdagen gekregen te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
BrammT schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:01:
[...]

Ja dat bedoel ik... mij is iets anders vertelt tijdens de bestelling (toestel ontvangen met VF simkaart en dan pas nummerbehoud aanvraag. De verkoper zei nog: Dan gebruik je tot die tijd je KPN abbo want het toestel is toch simlock vrij), maar goed zo staat het ook op hun website! Wel flink balen, want dat is een normale winkel ook niet zo. Stiekem hoop ik op dat het niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien ligt het geheel aan de werknemer en helpt een tientje in de fooienpot haha. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:06:
Misschien ligt het geheel aan de werknemer en helpt een tientje in de fooienpot haha. :P
Vast niet ;) Vind het ook raar dat verschillende verkopers wat anders zeggen. Lijkt me een vrij standaard procedure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:37:
[...]

Misschien heb ik verkeerd hoor (wat ik voor je hoop)... maar je zou eens in een VF winkel (of winkels) moeten navragen!
Volgens de ene medewerker komt ie een week later in de winkel :( En volgens een andere medewerker komt ie week 21.. Dusja wat moet je nu geloven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon aan het eind van de week nog even in de winkel vragen, dan weten ze ongetwijfeld wel wat meer lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:52:
Ik heb nu een Hi abonnement wat ik sinds 13 mei mag verlengen, mijn contract loopt tot 14 augustus. Op 16 mei heb ik de HTC Sensation + Bel+Sms+Web 275 (2jaar) besteld met nummerbehoud.

De conclusies die ik heb kunnen trekken uit mijn gesprekken met de Vodafone klantenservice (in totaal 4 mensen aan de lijn gehad, waarvan 1 iemand alles tegen sprak maar de rest kwam aardig overeen):
- De HTC Sensation is week 21 leverbaar.
- Het toestel wordt dan ook direct opgestuurd, ook al is de aanvraag voor nummerbehoud nog niet goedgekeurd.
- Mijn Hi abonnement loopt gewoon door tot 14 augustus.
- Het toestel is simlock vrij, net als alle andere HTC's van Vodafone (???)
- Na 14 augustus gaat mijn Vodafone abonnement in.
- Ik heb dus géén dubbele maandlasten.
- Mijn mobiele nummer blijft gewoon behouden.

Heeft er toevallig iemand berichten van Vodafone gehad die bovenstaande tegenspreken?
Toestel wordt niet direct opgestuurd, staat ook op de vodafone website als je besteld. Goedkeuring van de aanvraag tot nummerbehoud kan tot 3 dagen duren, pas daar na wordt ie opgestuurd.

Ik zit trouwens in precies hetzelfde schuitje, mijn Hi abo loopt op dezelfde dag af. Het enige wat mij tegenhoud van bestellen is de simlock ja/nee. Als het toestel gelockt is kan ik mijn Hi kaartje er niet in gebruiken en heeft het weinig zin nu te bestellen.

Iemand die zekerheid heeft over simlock? Ik vermoed dat ie niet gelockt is en unbranded is, omdat het de eerste batch is... (of is dat niet logisch?)

skoda enyaq 80 vw id.7 tourer pro s | holtkamper aero | fiscalist & techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
JanHenk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:10:
[...]

Toestel wordt niet direct opgestuurd, staat ook op de vodafone website als je besteld. Goedkeuring van de aanvraag tot nummerbehoud kan tot 3 dagen duren, pas daar na wordt ie opgestuurd.

Ik zit trouwens in precies hetzelfde schuitje, mijn Hi abo loopt op dezelfde dag af. Het enige wat mij tegenhoud van bestellen is de simlock ja/nee. Als het toestel gelockt is kan ik mijn Hi kaartje er niet in gebruiken en heeft het weinig zin nu te bestellen.

Iemand die zekerheid heeft over simlock? Ik vermoed dat ie niet gelockt is en unbranded is, omdat het de eerste batch is... (of is dat niet logisch?)
Ze hebben sowieso geen simlock, wel of niet branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:34

-tom-562

Oliesjeik

Mss stomme vraag, maar zijn er demo modellen beschikbaar bij de vodafone winkels, of koopt iedereen hem hier blind :P
Zit te twijfelen tussen de SGS2 of de Sensation, maar neig naar de HTC, ivm Sense en bouwdegelijkheid (heb nu een Hero)

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vorige week bij de Vodafone winkel om de SII te bekijken en navraag te doen voor de Sesnation. Ze hadden nog geen dummy van de SII maar omdat ze ze wel verkochten hadden ze één doosje opengemaakt om het zo te laten zien. Heb toen even de SII bekeken zonder dat ie aanstond. Denk dat ze zoiets ook wel doen als de Sensation gearriveerd is, want ik wil hem ook niet blind aanschaffen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanHenk
  • Niet online
Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:13:
[...]

Ze hebben sowieso geen simlock, wel of niet branded.
Ik heb de knoop maar door gehakt het toestel besteld! Ben benieuwd wanneer ie komt. :)
-tom-562 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:41:
Mss stomme vraag, maar zijn er demo modellen beschikbaar bij de vodafone winkels, of koopt iedereen hem hier blind :P
De meesten hier zullen hem blind kopen. Ik in ieder geval wel!

skoda enyaq 80 vw id.7 tourer pro s | holtkamper aero | fiscalist & techneut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
JanHenk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:07:
[...]

Ik heb de knoop maar door gehakt het toestel besteld! Ben benieuwd wanneer ie komt. :)
Welkom bij de club! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
[...]

[...]

Inderdaaf.. Gewoon blind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:59
En heb hem nu dan ook definitief besteld! Wel met nummerbehoud, dus ben benieuwd hoe dat precies gaat verlopen... Daarnaast hoop ik echt heel erg dat ze unbranded zijn... Maar daar komen we ook maar op 1 manier achter ;) Heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Laatst online: 23:14
Ik weet nog niet of ik het toestel ga bekijken. De andere HTC toestellen (Desire Z, Incredible S) werken erg goed naar mijn mening. Ik verwacht dat de Sensation hetzelfde is, maar dan wel sneller door de dual core.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zodra hij eindelijk beschikbaar is via de verkoopservice (contractverlenging) bestel ik hem ook blind...
(ik vind het nog steeds heel raar dat ik met verlenging nog niet kan bestellen en met nieuw abo wel...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ralph075, dat is gewoon 1 grote fout van vodafone. Ze proberen nu met een of andere flut reden die helemaal niet klopt de fout goed te praten. Ik ben dus ook maar aan het afwachten.... Veel meer kan je toch niet doen, want ik wil toch proberen wat geld er van af te 'bellen'..... Aangezien ik een vrij grote gebruiker ben vind ik het zonde om dat niet te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:53:
Ralph075, dat is gewoon 1 grote fout van vodafone. Ze proberen nu met een of andere flut reden die helemaal niet klopt de fout goed te praten. Ik ben dus ook maar aan het afwachten.... Veel meer kan je toch niet doen, want ik wil toch proberen wat geld er van af te 'bellen'..... Aangezien ik een vrij grote gebruiker ben vind ik het zonde om dat niet te proberen.
Dat moet je altijd doen, goed zeuren krijg je meer korting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dunn0w schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:09:
[...]

Dat moet je altijd doen, goed zeuren krijg je meer korting :)
Helpt zeuren in de winkel ook? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:46:
[...]

Helpt zeuren in de winkel ook? :P
Minder.. Online nieuw abo altijd nog de meeste korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrammT
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:52

BrammT

The one and only!

Hmm baal wel flink dat ze dan pas nummeraanvraag gaan doen, snap de logica erachter ook totaal niet.

Dit betekend dus dat me dat zomaar eens een week kan schelen.

Maandag/dinsdag aanvraag > in het ergste geval pas vrijdag goedkeuring > levering pas maandag of dinsdag week 22. :@

Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:53:
Hier idem. Ik had de klantenservice gebeld om te vragen wat de opties waren als ik mijn abo wilde verlengen i.c.m. de Sensation. Verbaasd hoorde ik dat dat niet mogelijk was. Leuk, trouwe klanten mogen dus niet bestellen, nieuwe wel. Hopelijk dus inderdaad maandag voorraad zodat ik mijn verlenging kan regelen.

Ik vind het vooral vervelend omdat de afloopdatum van mijn contract enkele weken terug was, en ik dus weer met een maand opzegtermijn zit.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
BrammT schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:50:
Hmm baal wel flink dat ze dan pas nummeraanvraag gaan doen, snap de logica erachter ook totaal niet.

Dit betekend dus dat me dat zomaar eens een week kan schelen.

Maandag/dinsdag aanvraag > in het ergste geval pas vrijdag goedkeuring > levering pas maandag of dinsdag week 22. :@
Ik snap het ook niet om eerlijk te zijn en vind het raar dat het anders tegen me gezegd is.

Volgens mij is dit ook anders in de meeste andere winkels, geen idee hoe het bij andere online shops is, daar heb ik geen ervaring mee.

Maar dat betekent in het ergste geval inderdaad dat de levering een week later plaats vind. Maar ze leveren ook op zaterdag dus wie weet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:57:
[...]

Maar dat betekent in het ergste geval inderdaad dat de levering een week later plaats vind. Maar ze leveren ook op zaterdag dus wie weet,
Mmm dit klinkt toch als een soort van verslaving :P Ik heb er ook last van, kan niet meer wachten |:(

Maar goed, ik neem toch aan dat we binnenkort wel een statusupdate krijgen van VF via e-mail, dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen nu het erop begint te lijken dat ze inderdaad voorraad krijgen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rolands schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:11:
[...]

Mmm dit klinkt toch als een soort van verslaving :P Ik heb er ook last van, kan niet meer wachten |:(

Maar goed, ik neem toch aan dat we binnenkort wel een statusupdate krijgen van VF via e-mail, dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen nu het erop begint te lijken dat ze inderdaad voorraad krijgen volgende week.
Yep, zeker verslaafd hier :P leuk toch, nieuw speelgoed!

Het meest frustrerende is dat het toestel bij VF ligt en daar ligt te wachten paar dagen op akkoord van je vorige provider |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben heel erg benieuwd hoe groot hun voorraad is... dat ze niet zeggen van... ja sorry, maar we hadden niet verwacht dat er zoveel vraag naar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
rolands schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:11:
[...]

Als je een mailtje hebt gehad een tijdje geleden , dat je een coming soon toestel als 1 van de eerste ontvangt, krijg je geen andere mail meer! Dat zei vodafone KS :-) dus heb geduld! Zoek alvast een mooi hoesje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Zoals verwacht is de partij Sensations bij VF UK vandaag aangekomen. Ze worden vandaag verzonden dus van het weekend kunnen we ook de eerste reviews lezen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:46:
Zoals verwacht is de partij Sensations bij VF UK vandaag aangekomen. Ze worden vandaag verzonden dus van het weekend kunnen we ook de eerste reviews lezen! :*)
Wat is je bron hierbij?

edit: staat hier inderdaad http://forum.xda-develope...read.php?t=1081531&page=5

[ Voor 13% gewijzigd door dangerousp op 19-05-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Upbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:46:
Goed nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Yeah! eindelijk final versions! hoop op reviews snel! En dat Nederland niet lang achterblijft natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:56:
[...]

Yeah! eindelijk final versions! hoop op reviews snel! En dat Nederland niet lang achterblijft natuurlijk!
Ik denk niet dat NL achterblijft, ik verwacht wel dat ze vandaag, morgen of maandag ook bij VF NL zullen aankomen. HTC gebruikt volgens mij geen aparte toestellen voor de UK (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
HTC Sensation launches today in the UK and France

France and the UK are seeing the HTC Sensation enter availability today. HTC's new super phone should go on sale today in France and if you’ve pre-ordered one from Vodafone UK, it should be arriving today.

Here’s the breakdown – yesterday, French carrier SFR announced that the HTC Sensation will go on sale today. Maybe it’s a little early in the morning since they haven’t set it to available just yet, but that should happen soon.

Vodafone UK has it for free on contract starting from £35/month for 2 years. Technically, it’s still on pre-order but anyone who has pre-ordered the Sensation from them should be receiving it today.

If you aren't into signing long term contracts you will probably have to wait a while longer though. Clove UK lists the HTC Sensation and the arrival date they mention is 27 June. The price of the SIM-free version is set to £500.

If your Sensation happens to arrive today from Vodafone UK (or anywhere else for that matter) or if you grabbed one in France don’t forget to brag about it in the comments – we’re interested in hearing where you got it from and for how much and we’re sure other commenters will be interested too.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
Het valt me nu pas op dat de HTC Sensation bij Hi €130,- duurder is dan de Samsung Galaxy S2, terwijl beide toestellen eigenlijk €599 kosten (adviesprijs). Ik hoop dat de prijs van de HTC Sensation nog heel wat daalt voor eind mei.

[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 19-05-2011 11:18 ]

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
RobinNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:17:
Het valt me nu pas op dat de HTC Sensation bij Hi €130,- duurder is dan de Samsung Galaxy S2, terwijl beide toestellen eigenlijk €599 kosten (adviesprijs). Ik hoop dat de prijs van de HTC Sensation nog heel wat daalt voor eind mei.
En ook veel duurder dan bij VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Vodafone moet hun werknemers in de winkel wel beter opleiden/informeren hoor.
Loop net een winkel binnen om even te kijken of ze een dummy SII hadden om te pre-vergelijken en wat vraagjes over aansluiten nieuw abbo en nummerbehoud.
Wanneer ik vervolgens vraag of ze weten wanneer de Sensation geleverd word krijg ik als antwoord "die krijgen we niet" waarop ik vrolijk verwijs naar de website waar hij te pre-orderen is. het enige wat ik als antwoord krijg is "ow dan krijgen we hem wel, maar weet niet wanneer" 8)7 8)7 :?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Rubman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:01:
...
Wanneer ik vervolgens vraag of ze weten wanneer de Sensation geleverd word krijg ik als antwoord "die krijgen we niet" waarop ik vrolijk verwijs naar de website waar hij te pre-orderen is. het enige wat ik als antwoord krijg is "ow dan krijgen we hem wel, maar weet niet wanneer" 8)7 8)7 :?
Tja, de interne communicatie over aankomende toestellen is bedroevend... Als je 10 VF medewerkers spreekt hoor je 10 verschillende verhalen (als men al een uitspraak durft te doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rubman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:01:

Oh dit is echt slecht... zeker als je bedenkt dat Vodafone het toestel exclusief aanbied. Dan zouden ze juist moeten weten dat het hem krijgen!! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
Net even contact gehad, volgens de medw van VF krijgen ze hem eind volgende week binnen voor online orders.
Winkel informatie kon hij me niet geven ( belde wel de winkelinformatie lijn)

Nog even iemand anders aan de lijn gehad. En die is er zeker van dat het toestel volgende week ook in de winkel ligt!! Alles vodafone winkels krijgen hem dan ook op voorraad :D

[ Voor 32% gewijzigd door dunn0w op 19-05-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Laatst online: 13-09 11:18
dunn0w schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:49:
Net even contact gehad, volgens de medw van VF krijgen ze hem eind volgende week binnen voor online orders.
Winkel informatie kon hij me niet geven ( belde wel de winkelinformatie lijn)

Nog even iemand anders aan de lijn gehad. En die is er zeker van dat het toestel volgende week ook in de winkel ligt!! Alles vodafone winkels krijgen hem dan ook op voorraad :D
Mij werd net verteld dat het bedrijf dat de telefoons voor ze levert aan klanten de toestellen 23 Mei krijgt, en deze ook zal leveren vanaf die maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik word gek van al die tegenstrijdige berichten over wanneer ze bij VF aankomen 8)7
We.are.cake schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:02:
[...]

Mij werd net verteld dat het bedrijf dat de telefoons voor ze levert aan klanten de toestellen 23 Mei krijgt, en deze ook zal leveren vanaf die maandag.
Kijk, zulke berichten moeten we hebben ;) haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Laatst online: 13-09 11:18
Blijf maar geloven in de beste berichten :p dan komt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
Wat is de goedkoopste abbo i.c.m. de Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:10:
Wat is de goedkoopste abbo i.c.m. de Sensation?
Vodafone bel+sms+web 275 is volgens mij nog altijd het voordeligst.

Vraag: wat is trouwens in de UK een soort van Tweakers site? Ik wil graag hun posts volgen maar tot nu toe geeft google nog niet echt wat ik zoek! Iemand suggesties?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:11:
[...]

Vodafone bel+sms+web 275 is volgens mij nog altijd het voordeligst.

Vraag: wat is trouwens in de UK een soort van Tweakers site? Ik wil graag hun posts volgen maar tot nu toe geeft google nog niet echt wat ik zoek! Iemand suggesties?
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=19174333

http://forum.xda-develope...read.php?t=1081531&page=6

Edit: op xda melden ze dat er een vertraging in de levertijd is, ik hoop dat het geen invloed heeft op ons

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:11:
[...]
Ik denk dat je ook een hoop info op XDA forum kan vinden over de UK release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Laatst online: 21-08-2022
Aangezien ikzelf al bij Vodafone zit, kwam ik op GSMweb het volgende tegen;
Bij T-Mobile kan je bij een i-Plan ook een Sensation nemen, met name ben ik geïnteresseerd in 1 jarige abo's. Voor €42,50 heb je 300 min/sms en 7,2 Mb internet (max 2 Gb) hoef je 'maar' €189 bij te betalen tegenover VF BSW 275 1 jaar €329,= !!
Voor sommigen kan het een uitkomst zijn i.v.m. de prijzen die je moet bijbetalen. Uiteindelijk zal je ongeveer over het hele jaar gezien 30 of 40 euro duurder uit zijn, maar is de 'aanschafprijs' makkelijker te overbruggen. Waarschijnlijk wordt dit 'em voor mij.

This just ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er naar uit dat vandaag niet de eerste phones worden geleverd omdat de mensen nog mails moeten ontvangen over de leverdag/tijd. Nu hopen dat er Vodafone personeel is dat een Sensation in handen krijgt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Just picked up my HTC Sensation from my local vodafone store!!!

They got stock in this morning. The store cancelled my online order, and issued it via the store. They even matched the website price!

Its in a sexy black box, rather than the usual white.

Will be opening it when I get back to the office.

Very impressed with the vodafone store staff!

De eerste telefoons worden zo te zien toch vandaag geleverd, zoals hierboven al vermeld word. :P

Bron: http://forum.xda-develope...read.php?t=1081531&page=7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Jaaa we willen een unboxing video en wel snel! :P

Een zwarte doos dus, net als de Incredible S! Nice! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:43:
Jaaa we willen een unboxing video en wel snel! :P

Een zwarte doos dus, net als de Incredible S! Nice! :9~
er is al naar een unboxing video gevraagd, hopelijk doet die gast dat ook. nu duimen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klinkt goed! Nu maar afwachten of hij in de baas z'n tijd een video mag maken haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
De eerste foto van de verpakking!! _/-\o_

http://twitpic.com/4zmg0u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, kerel fanatiek! Goed bezig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat de goede kant op!! Nu nog een unboxing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Nog even wat info vanaf het XDA forum:

Available internal memory on first boot: 1.09GB
Android version: 2.3.3
Kernel: 2.6.35.10 (dated Sunday May 15th 2011)
Baseband version: 10.42.9007.00U_10.11.9007.15_M

*jaloers* :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Ik baal nu sowieso dat ik nog een maand moet wachten om te verlengen :')
Denk dat ik uiteindelijk toch maar bij Hi ga blijven, maar goed over een maand nog maar eens wat abonnementen met elkaar vergelijken. Nu heel benieuwd naar de eerste review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Southern Sun schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:06:
Ik baal nu sowieso dat ik nog een maand moet wachten om te verlengen :')
Denk dat ik uiteindelijk toch maar bij Hi ga blijven, maar goed over een maand nog maar eens wat abonnementen met elkaar vergelijken. Nu heel benieuwd naar de eerste review.
Hoezo stap je niet gewoon over naar Vodafone? Ze zijn een stuk goedkoper momenteel met die 50% actie en zeker met de Sensation voorlopig. Enige nadeel van niet verlengen zijn de aansluitkosten....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:14:
[...]

Hoezo stap je niet gewoon over naar Vodafone? Ze zijn een stuk goedkoper momenteel met die 50% actie en zeker met de Sensation voorlopig. Enige nadeel van niet verlengen zijn de aansluitkosten....
Waarschijnlijk omdat ie pas over een maand mag verlengen, dan is die actie al over. Ik mag ook pas over een maand verlengen, echt irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:18:
[...]

Waarschijnlijk omdat ie pas over een maand mag verlengen, dan is die actie al over. Ik mag ook pas over een maand verlengen, echt irritant.
Achja... tuurlijk! Ik zat helemaal in gedachten met aflopen van het abonnement! Je kunt bij Vodafone 4 maand van te voren al een abo aanvragen voor overstappen. Of dat ook afhankelijk is van je huidige provider weet ik zo niet. Maar bij Hi kan dat in ieder geval wel. Je krijgt dan het toestel en kunt hem dan al met je huidige sim gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je vragen hebben aan sjorge, de persoon die bekend heeft gemaakt een HTC Sensation net te hebben ontvangen, dat kan in dit topic: http://forum.xda-develope...read.php?t=1081531&page=7
(die site is al wel eerder gepost, maar vanwege de nuttige informatie daar nogmaals geplaatst)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Laatst online: 13-01 11:53
Je kan dus al 4 maanden voordat je abonnement afloopt een nieuw abbo afsluiten met nummerbehoud via VF.
Nu heb ik een abonnement bij Hi met een Blackberry en dus een BIS abonnement.

Hoe werkt dit dan precies? Dan heb ik dus 4 maanden van tevoren de Sensation maar dan heb ik een BIS abonnement waar ik niks mee kan op de Sensation ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Croccifixio83 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:25:
Je kan dus al 4 maanden voordat je abonnement afloopt een nieuw abbo afsluiten met nummerbehoud via VF.
Nu heb ik een abonnement bij Hi met een Blackberry en dus een BIS abonnement.

Hoe werkt dit dan precies? Dan heb ik dus 4 maanden van tevoren de Sensation maar dan heb ik een BIS abonnement waar ik niks mee kan op de Sensation ofzo...
inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio83
  • Laatst online: 13-01 11:53
Oke. Vrij irritant dat BIS dus. Dan wacht ik wel tot mijn abonnement afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Uit het XDA-topic wat eerder in dit topic gelinkt staat:
I spoke too soon! When I powered the phone off, I got a quick animated vodafone logo. Haven't seen anything else though. The splash screen is the usual white screen with green HTC logo.
Ook heeft iemand in het topic gezegd dat het "161" gedeelte van de firmware-versienummer erop duidt dat het een Vodafone-versie betreft.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een logo bij het uitzetten van de phone is niet zo erg, maar dan vraag ik mij af... moet je bij updates dan nog steeds wachten tot Vodafone zijn release doet? Of kun je die rechtstreeks vanaf HTC komen gebruiken?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:35
Xurk schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:39:
Uit het XDA-topic wat eerder in dit topic gelinkt staat:

[...]

Ook heeft iemand in het topic gezegd dat het "161" gedeelte van de firmware-versienummer erop duidt dat het een Vodafone-versie betreft.
Lol viel te verwachten bij Vodafone. Dat is voor mij in elk geval helemaal een reden om dat niet op over te stappen. Ik wil niet 1 logo ervan te zien krijgen anders voelt het alsof de telefoon verpest is :') Misschien raar, maar kan er niks aan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:41:
Een logo bij het uitzetten van de phone is niet zo erg, maar dan vraag ik mij af... moet je bij updates dan nog steeds wachten tot Vodafone zijn release doet? Of kun je die rechtstreeks vanaf HTC komen gebruiken?
Vind het echt vaag dat het bij het uitzetten is... doe dan bij het opstarten. Nou hoef je dat niet zo vaak te doen maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij zei toch echt powered off... dus dat is uitzetten in mijn Engels. :P Vind dat beter dan bij aanzetten eigenlijk.
Maar hoe zit dat met die updates, weet je dat ook toevallig?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:44:
[...]

Vind het echt vaag dat het bij het uitzetten is... doe dan bij het opstarten. Nou hoef je dat niet zo vaak te doen maar toch...
Volgens mij moet je hem even vaak uit als aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:46:
[...]

Volgens mij moet je hem even vaak uit als aanzetten ;)
Ja dat is zo, maar ik vind het niet echt logisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben vrij benieuwd naar de achterkant van de Sensation in de UK. En of we dan kunnen concluderen dat wij dezelfde krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Ik heb trouwens een mail gehad van Vodafone, stelt mij weer gerust over de simlock en dergelijke:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U wilt een bevestiging van een gesprek met een van mijn collega's.

U kunt vanaf 4 maanden voor de eindatum van uw huidige contract een abonnement met toestel en nummerbehoud bij ons aanvragen. Zodra de HTC Sensation leverbaar is word deze naar u opgestuurd. U kunt dan uw huidige simkaart van Hi gebruiken in de HTC Sensation. Uw abonnement gaat pas in op de einddatum van uw huidige contract. Als de einddatum minder dan 1 maand in de toekomst is dan gaat uw abonnement over minimaal 1 maand in.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 24-05-2018 19:17 ]

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Impulzer schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:12:
Ik heb trouwens een mail gehad van Vodafone, stelt mij weer gerust over de simlock en dergelijke:

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw e-mail. U wilt een bevestiging van een gesprek met een van mijn collega's.

U kunt vanaf 4 maanden voor de eindatum van uw huidige contract een abonnement met toestel en nummerbehoud bij ons aanvragen. Zodra de HTC Sensation leverbaar is word deze naar u opgestuurd. U kunt dan uw huidige simkaart van Hi gebruiken in de HTC Sensation. Uw abonnement gaat pas in op de einddatum van uw huidige contract. Als de einddatum minder dan 1 maand in de toekomst is dan gaat uw abonnement over minimaal 1 maand in.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
He? Dus niet 3 dagen wachten op nummerbehoud?

[ Voor 0% gewijzigd door Dirk op 24-05-2018 19:18 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.