Waarom zou je dan bij gsmweb bestellen? Ik weet niet of ze daar unbranded zijn of zo...?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:51 ]
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:51 ]
Levertijd...Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:51:
Waarom zou je dan bij gsmweb bestellen? Ik weet niet of ze daar unbranded zijn of zo...?
Noobmeter WoT: Froekie
Verwijderd
Denk hooguit softwarematig, maar dan zal er een ota update komen.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:46:
Ik lees ook wel eens dingen over de eerste batch (=levering?) . Maakt het veel uit of je toestel uit deze is of kun je soms even beter wachten. Ik weet niet of HTC nog hardwarematig dingen aanpast of dat het gewoon allemaal hetzelfde blijft.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Deze stap ligt wel redelijk in de lijn der verwachting is het niet... KPN heeft al aangegeven hetzelfde te willen gaan doen en T-Mobile zal echt nooit lang achterblijven. Ze moeten tenslotte wel.Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:06:
Als dit door gaat: Vodafone wil dataverkeer als voornaamste inkomstenbron is het abonnement bij Vodafone wel wat minder aantrekkelijk
Verwijderd
Dat heeft toch geen invloed op de huidige contractanten, dus als je nu afsluit heb je er niks geen last van lijkt me. Ze hebben al eerder aangegeven whatsapp niet te gaan blokkeren, maar skype en zo --> VOIP zal bij alle aanbieders langzamerhand worden geblokt. Dus in mijn geval sluit ik gewoon bij Vodafone een abo af en kan ik 2 jaar verder. Waterdicht systeem volgens mij.Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:06:
Als dit door gaat: Vodafone wil dataverkeer als voornaamste inkomstenbron is het abonnement bij Vodafone wel wat minder aantrekkelijk
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Mooi! Morgen eindelijks reviews en dergelijke. Weet iemand een soort forum zoals dat van Tweakers in de United Kingdom? Dan kunnen we een beetje alles blijven volgen. Want sites als http://forum.xda-developers.com lopen nou ook niet echt vlot.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:32:
HTC Sensation To Be Available Tomorrow in France, UK
http://pocketnow.com/andr...ble-tomorrow-in-france-uk
Dit is de vraag bij meeste mensen die hem los willen bestellen en direct willen wanneer hij uitkomt, ik vermoed zelf branded aangezien Vodafone zelf als eerste provider hem mag uitgeven, daarna zullen de unbranded versies komen, begin/midden Juni, ben bang als je die wil dat je een maandje moet wachten.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:39:
ik ga de telefoon los kopen, maar niemand weet al of de voorraad bij Belsimpel of GSMwijzer unbranded is of wanneer ze uitkomen of wel?
Beste nieuws van de dag!Falencia schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:11:
Beste Dames en Heren,
Zojuist Vodafone gesproken en ze hebben vanochtend bevestiging gehad dat vodafone maandag de sensation binnenkrijgt op de distributie afdeling. En vanaf het moment dat ze binnen zijn worden de telefoons verspreid over heel Nederland. Dus je kan maandag of dinsdag een telefoontje verwachten om een afspraak te maken voor dezelfde dag of in die week om je sensation in ontvangst te nemen!!!
Veel plezier ermee!
Groeten
Falencia
Ik meen een tijdje terug wel gehoord te hebben dat ze pas een week later in de winkel zouden liggen maar geen idee of het nog actueel is!Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:26:
Dus woensdag naar de winkel betekent een mogelijkheid tot vasthouden? Dat zou mooi zijn.
En dan 3 werkdagen wachten op akkoord van KPN voor nummerovernameFalencia schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:11:
Beste Dames en Heren,
Zojuist Vodafone gesproken en ze hebben vanochtend bevestiging gehad dat vodafone maandag de sensation binnenkrijgt op de distributie afdeling. En vanaf het moment dat ze binnen zijn worden de telefoons verspreid over heel Nederland. Dus je kan maandag of dinsdag een telefoontje verwachten om een afspraak te maken voor dezelfde dag of in die week om je sensation in ontvangst te nemen!!!
Veel plezier ermee!
Groeten
Falencia
Verwijderd
Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:30:
Ik meen een tijdje terug wel gehoord te hebben dat ze pas een week later in de winkel zouden liggen maar geen idee of het nog actueel is!
Misschien heb ik verkeerd hoor (wat ik voor je hoop)... maar je zou eens in een VF winkel (of winkels) moeten navragen!Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:35:
[...]
![]()
Hopelijk klopt dat niet... iemand hier meer info over?
Verwijderd
Ja als ze het nu weten bij de KS, dan weten ze het vandaag of morgen ook wel in de winkels!Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:40:
Jups, komende week maar eens even langs lopen, is dat meteen duidelijk.Post ik dat hier ook wel weer eventjes.
Ik ging vorige week naar alle mobiele winkels in dordrechtUpbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:41:
[...]
Ja als ze het nu weten bij de KS, dan weten ze het vandaag of morgen ook wel in de winkels!
Vreselijk zulk winkelpersoneelFalencia schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:45:
[...]
Ik ging vorige week naar alle mobiele winkels in dordrecht
en slechts 1tje wist wat de sensation was . de rest had er nog nooit van gehoord!
Verwijderd
Hoe bedoel je, gaat VF pas een aanvraag doen voor nummerovername zodra ze de telefoons binnen hebben?Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:30:
[...]
Ik meen een tijdje terug wel gehoord te hebben dat ze pas een week later in de winkel zouden liggen maar geen idee of het nog actueel is!
[...]
En dan 3 werkdagen wachten op akkoord van KPN voor nummerovernameHopelijk krijg ik em dan nog voor het weekend!
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Verwijderd
Als jij over gaat stappen van je eigen provider naar Vodafone en je wil nummerbehoud, dan gaat VF pas aan jouw provider vragen of zij dat nummer mogen hebben op het moment dat de toestellen binnen zijn. En voordat jouw provider zegt dat dat goed is ben je weer een aantal werkdagen verder. Dus als maandag de Sensation binnen is bij Vodafone gaan ze je nummer vragen en hopen ze die binnen een paar werkdagen gekregen te hebben.BrammT schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:01:
[...]
Hoe bedoel je, gaat VF pas een aanvraag doen voor nummerovername zodra ze de telefoons binnen hebben?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 17:04 ]
Ja dat bedoel ik... mij is iets anders vertelt tijdens de bestelling (toestel ontvangen met VF simkaart en dan pas nummerbehoud aanvraag. De verkoper zei nog: Dan gebruik je tot die tijd je KPN abbo want het toestel is toch simlock vrij), maar goed zo staat het ook op hun website! Wel flink balen, want dat is een normale winkel ook niet zo. Stiekem hoop ik op dat het niet klopt.BrammT schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:01:
[...]
Hoe bedoel je, gaat VF pas een aanvraag doen voor nummerovername zodra ze de telefoons binnen hebben?
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 17:06 ]
Vast nietVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 17:06:
Misschien ligt het geheel aan de werknemer en helpt een tientje in de fooienpot haha.
Volgens de ene medewerker komt ie een week later in de winkelUpbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:37:
[...]
Misschien heb ik verkeerd hoor (wat ik voor je hoop)... maar je zou eens in een VF winkel (of winkels) moeten navragen!
Verwijderd
Toestel wordt niet direct opgestuurd, staat ook op de vodafone website als je besteld. Goedkeuring van de aanvraag tot nummerbehoud kan tot 3 dagen duren, pas daar na wordt ie opgestuurd.Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:52:
Ik heb nu een Hi abonnement wat ik sinds 13 mei mag verlengen, mijn contract loopt tot 14 augustus. Op 16 mei heb ik de HTC Sensation + Bel+Sms+Web 275 (2jaar) besteld met nummerbehoud.
De conclusies die ik heb kunnen trekken uit mijn gesprekken met de Vodafone klantenservice (in totaal 4 mensen aan de lijn gehad, waarvan 1 iemand alles tegen sprak maar de rest kwam aardig overeen):
- De HTC Sensation is week 21 leverbaar.
- Het toestel wordt dan ook direct opgestuurd, ook al is de aanvraag voor nummerbehoud nog niet goedgekeurd.
- Mijn Hi abonnement loopt gewoon door tot 14 augustus.
- Het toestel is simlock vrij, net als alle andere HTC's van Vodafone (???)
- Na 14 augustus gaat mijn Vodafone abonnement in.
- Ik heb dus géén dubbele maandlasten.
- Mijn mobiele nummer blijft gewoon behouden.
Heeft er toevallig iemand berichten van Vodafone gehad die bovenstaande tegenspreken?
skoda enyaq 80 vw id.7 tourer pro s | holtkamper aero | fiscalist & techneut
Ze hebben sowieso geen simlock, wel of niet branded.JanHenk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:10:
[...]
Toestel wordt niet direct opgestuurd, staat ook op de vodafone website als je besteld. Goedkeuring van de aanvraag tot nummerbehoud kan tot 3 dagen duren, pas daar na wordt ie opgestuurd.
Ik zit trouwens in precies hetzelfde schuitje, mijn Hi abo loopt op dezelfde dag af. Het enige wat mij tegenhoud van bestellen is de simlock ja/nee. Als het toestel gelockt is kan ik mijn Hi kaartje er niet in gebruiken en heeft het weinig zin nu te bestellen.
Iemand die zekerheid heeft over simlock? Ik vermoed dat ie niet gelockt is en unbranded is, omdat het de eerste batch is... (of is dat niet logisch?)
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
Ik heb de knoop maar door gehakt het toestel besteld! Ben benieuwd wanneer ie komt.Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:13:
[...]
Ze hebben sowieso geen simlock, wel of niet branded.
De meesten hier zullen hem blind kopen. Ik in ieder geval wel!-tom-562 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 20:41:
Mss stomme vraag, maar zijn er demo modellen beschikbaar bij de vodafone winkels, of koopt iedereen hem hier blind
skoda enyaq 80 vw id.7 tourer pro s | holtkamper aero | fiscalist & techneut
Welkom bij de club!JanHenk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:07:
[...]
Ik heb de knoop maar door gehakt het toestel besteld! Ben benieuwd wanneer ie komt.
Inderdaaf.. Gewoon blind!JanHenk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:07:
[...]
Ik heb de knoop maar door gehakt het toestel besteld! Ben benieuwd wanneer ie komt.
[...]
De meesten hier zullen hem blind kopen. Ik in ieder geval wel!
Ik weet nog niet of ik het toestel ga bekijken. De andere HTC toestellen (Desire Z, Incredible S) werken erg goed naar mijn mening. Ik verwacht dat de Sensation hetzelfde is, maar dan wel sneller door de dual core.JanHenk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:07:
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Zodra hij eindelijk beschikbaar is via de verkoopservice (contractverlenging) bestel ik hem ook blind...JanHenk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:07:
Verwijderd
Dat moet je altijd doen, goed zeuren krijg je meer kortingVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:53:
Ralph075, dat is gewoon 1 grote fout van vodafone. Ze proberen nu met een of andere flut reden die helemaal niet klopt de fout goed te praten. Ik ben dus ook maar aan het afwachten.... Veel meer kan je toch niet doen, want ik wil toch proberen wat geld er van af te 'bellen'..... Aangezien ik een vrij grote gebruiker ben vind ik het zonde om dat niet te proberen.
Verwijderd
Helpt zeuren in de winkel ook?dunn0w schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:09:
[...]
Dat moet je altijd doen, goed zeuren krijg je meer korting
Minder.. Online nieuw abo altijd nog de meeste korting
Helaas niet meer zo'n bevlogen Tweaker als voorheen...
Hier idem. Ik had de klantenservice gebeld om te vragen wat de opties waren als ik mijn abo wilde verlengen i.c.m. de Sensation. Verbaasd hoorde ik dat dat niet mogelijk was. Leuk, trouwe klanten mogen dus niet bestellen, nieuwe wel. Hopelijk dus inderdaad maandag voorraad zodat ik mijn verlenging kan regelen.Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 21:53:
Ralph075, dat is gewoon 1 grote fout van vodafone. Ze proberen nu met een of andere flut reden die helemaal niet klopt de fout goed te praten. Ik ben dus ook maar aan het afwachten.... Veel meer kan je toch niet doen, want ik wil toch proberen wat geld er van af te 'bellen'..... Aangezien ik een vrij grote gebruiker ben vind ik het zonde om dat niet te proberen.
Ik snap het ook niet om eerlijk te zijn en vind het raar dat het anders tegen me gezegd is.BrammT schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:50:
Hmm baal wel flink dat ze dan pas nummeraanvraag gaan doen, snap de logica erachter ook totaal niet.
Dit betekend dus dat me dat zomaar eens een week kan schelen.
Maandag/dinsdag aanvraag > in het ergste geval pas vrijdag goedkeuring > levering pas maandag of dinsdag week 22.
Mmm dit klinkt toch als een soort van verslavingUpbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 22:57:
[...]
Maar dat betekent in het ergste geval inderdaad dat de levering een week later plaats vind. Maar ze leveren ook op zaterdag dus wie weet,
Yep, zeker verslaafd hierrolands schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:11:
[...]
Mmm dit klinkt toch als een soort van verslavingIk heb er ook last van, kan niet meer wachten
![]()
Maar goed, ik neem toch aan dat we binnenkort wel een statusupdate krijgen van VF via e-mail, dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen nu het erop begint te lijken dat ze inderdaad voorraad krijgen volgende week.
Verwijderd
Als je een mailtje hebt gehad een tijdje geleden , dat je een coming soon toestel als 1 van de eerste ontvangt, krijg je geen andere mail meer! Dat zei vodafone KS :-) dus heb geduld! Zoek alvast een mooi hoesje!rolands schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 23:11:
[...]
Mmm dit klinkt toch als een soort van verslavingIk heb er ook last van, kan niet meer wachten
![]()
Maar goed, ik neem toch aan dat we binnenkort wel een statusupdate krijgen van VF via e-mail, dat is toch wel het minste wat ze kunnen doen nu het erop begint te lijken dat ze inderdaad voorraad krijgen volgende week.
Wat is je bron hierbij?Upbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:46:
Zoals verwacht is de partij Sensations bij VF UK vandaag aangekomen. Ze worden vandaag verzonden dus van het weekend kunnen we ook de eerste reviews lezen!
[ Voor 13% gewijzigd door dangerousp op 19-05-2011 10:48 ]
Bron: http://forum.vodafone.co....-Availability/td-p/742907dangerousp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:48:
[...]
Wat is je bron hierbij?
edit: staat hier inderdaad http://forum.xda-develope...read.php?t=1081531&page=5
Goed nieuws!Upbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:46:
Zoals verwacht is de partij Sensations bij VF UK vandaag aangekomen. Ze worden vandaag verzonden dus van het weekend kunnen we ook de eerste reviews lezen!
Yeah! eindelijk final versions! hoop op reviews snel! En dat Nederland niet lang achterblijft natuurlijk!
Ik denk niet dat NL achterblijft, ik verwacht wel dat ze vandaag, morgen of maandag ook bij VF NL zullen aankomen. HTC gebruikt volgens mij geen aparte toestellen voor de UK (?)dangerousp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:56:
[...]
Yeah! eindelijk final versions! hoop op reviews snel! En dat Nederland niet lang achterblijft natuurlijk!
[ Voor 3% gewijzigd door RobinNL op 19-05-2011 11:18 ]
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
En ook veel duurder dan bij VFRobinNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:17:
Het valt me nu pas op dat de HTC Sensation bij Hi €130,- duurder is dan de Samsung Galaxy S2, terwijl beide toestellen eigenlijk €599 kosten (adviesprijs). Ik hoop dat de prijs van de HTC Sensation nog heel wat daalt voor eind mei.
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Tja, de interne communicatie over aankomende toestellen is bedroevend... Als je 10 VF medewerkers spreekt hoor je 10 verschillende verhalen (als men al een uitspraak durft te doen).Rubman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:01:
Vodafone moet hun werknemers in de winkel wel beter opleiden/informeren hoor.
...
Wanneer ik vervolgens vraag of ze weten wanneer de Sensation geleverd word krijg ik als antwoord "die krijgen we niet" waarop ik vrolijk verwijs naar de website waar hij te pre-orderen is. het enige wat ik als antwoord krijg is "ow dan krijgen we hem wel, maar weet niet wanneer"![]()
![]()
Oh dit is echt slecht... zeker als je bedenkt dat Vodafone het toestel exclusief aanbied. Dan zouden ze juist moeten weten dat het hem krijgen!!Rubman schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:01:
Vodafone moet hun werknemers in de winkel wel beter opleiden/informeren hoor.
Wanneer ik vervolgens vraag of ze weten wanneer de Sensation geleverd word krijg ik als antwoord "die krijgen we niet" waarop ik vrolijk verwijs naar de website waar hij te pre-orderen is. het enige wat ik als antwoord krijg is "ow dan krijgen we hem wel, maar weet niet wanneer"![]()
![]()
[ Voor 32% gewijzigd door dunn0w op 19-05-2011 12:58 ]
Mij werd net verteld dat het bedrijf dat de telefoons voor ze levert aan klanten de toestellen 23 Mei krijgt, en deze ook zal leveren vanaf die maandag.dunn0w schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 12:49:
Net even contact gehad, volgens de medw van VF krijgen ze hem eind volgende week binnen voor online orders.
Winkel informatie kon hij me niet geven ( belde wel de winkelinformatie lijn)
Nog even iemand anders aan de lijn gehad. En die is er zeker van dat het toestel volgende week ook in de winkel ligt!! Alles vodafone winkels krijgen hem dan ook op voorraad
Kijk, zulke berichten moeten we hebbenWe.are.cake schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:02:
[...]
Mij werd net verteld dat het bedrijf dat de telefoons voor ze levert aan klanten de toestellen 23 Mei krijgt, en deze ook zal leveren vanaf die maandag.
Verwijderd
Vodafone bel+sms+web 275 is volgens mij nog altijd het voordeligst.vinom schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:10:
Wat is de goedkoopste abbo i.c.m. de Sensation?
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 13:32 ]
Verwijderd
http://forums.overclockers.co.uk/showthread.php?p=19174333Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:11:
[...]
Vodafone bel+sms+web 275 is volgens mij nog altijd het voordeligst.
Vraag: wat is trouwens in de UK een soort van Tweakers site? Ik wil graag hun posts volgen maar tot nu toe geeft google nog niet echt wat ik zoek! Iemand suggesties?
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 14:37 ]
Ik denk dat je ook een hoop info op XDA forum kan vinden over de UK release.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:11:
[...]
Vraag: wat is trouwens in de UK een soort van Tweakers site? Ik wil graag hun posts volgen maar tot nu toe geeft google nog niet echt wat ik zoek! Iemand suggesties?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 14:42 ]
Verwijderd
er is al naar een unboxing video gevraagd, hopelijk doet die gast dat ook. nu duimen maarUpbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:43:
Jaaa we willen een unboxing video en wel snel!
Een zwarte doos dus, net als de Incredible S! Nice!
Verwijderd
Gaat de goede kant op!! Nu nog een unboxingUpbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 14:50:
De eerste foto van de verpakking!!![]()
http://twitpic.com/4zmg0u
Verwijderd
Hoezo stap je niet gewoon over naar Vodafone? Ze zijn een stuk goedkoper momenteel met die 50% actie en zeker met de Sensation voorlopig. Enige nadeel van niet verlengen zijn de aansluitkosten....Southern Sun schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:06:
Ik baal nu sowieso dat ik nog een maand moet wachten om te verlengen
Denk dat ik uiteindelijk toch maar bij Hi ga blijven, maar goed over een maand nog maar eens wat abonnementen met elkaar vergelijken. Nu heel benieuwd naar de eerste review.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:15 ]
Waarschijnlijk omdat ie pas over een maand mag verlengen, dan is die actie al over. Ik mag ook pas over een maand verlengen, echt irritant.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:14:
[...]
Hoezo stap je niet gewoon over naar Vodafone? Ze zijn een stuk goedkoper momenteel met die 50% actie en zeker met de Sensation voorlopig. Enige nadeel van niet verlengen zijn de aansluitkosten....
Verwijderd
Achja... tuurlijk! Ik zat helemaal in gedachten met aflopen van het abonnement! Je kunt bij Vodafone 4 maand van te voren al een abo aanvragen voor overstappen. Of dat ook afhankelijk is van je huidige provider weet ik zo niet. Maar bij Hi kan dat in ieder geval wel. Je krijgt dan het toestel en kunt hem dan al met je huidige sim gebruiken.tiguan schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:18:
[...]
Waarschijnlijk omdat ie pas over een maand mag verlengen, dan is die actie al over. Ik mag ook pas over een maand verlengen, echt irritant.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:21 ]
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:23 ]
inderdaad.Croccifixio83 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:25:
Je kan dus al 4 maanden voordat je abonnement afloopt een nieuw abbo afsluiten met nummerbehoud via VF.
Nu heb ik een abonnement bij Hi met een Blackberry en dus een BIS abonnement.
Hoe werkt dit dan precies? Dan heb ik dus 4 maanden van tevoren de Sensation maar dan heb ik een BIS abonnement waar ik niks mee kan op de Sensation ofzo...
Ook heeft iemand in het topic gezegd dat het "161" gedeelte van de firmware-versienummer erop duidt dat het een Vodafone-versie betreft.I spoke too soon! When I powered the phone off, I got a quick animated vodafone logo. Haven't seen anything else though. The splash screen is the usual white screen with green HTC logo.
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:41 ]
Lol viel te verwachten bij Vodafone. Dat is voor mij in elk geval helemaal een reden om dat niet op over te stappen. Ik wil niet 1 logo ervan te zien krijgen anders voelt het alsof de telefoon verpest isXurk schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:39:
Uit het XDA-topic wat eerder in dit topic gelinkt staat:
[...]
Ook heeft iemand in het topic gezegd dat het "161" gedeelte van de firmware-versienummer erop duidt dat het een Vodafone-versie betreft.
Vind het echt vaag dat het bij het uitzetten is... doe dan bij het opstarten. Nou hoef je dat niet zo vaak te doen maar toch...Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:41:
Een logo bij het uitzetten van de phone is niet zo erg, maar dan vraag ik mij af... moet je bij updates dan nog steeds wachten tot Vodafone zijn release doet? Of kun je die rechtstreeks vanaf HTC komen gebruiken?
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2011 15:45 ]
Volgens mij moet je hem even vaak uit als aanzettenUpbeat schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:44:
[...]
Vind het echt vaag dat het bij het uitzetten is... doe dan bij het opstarten. Nou hoef je dat niet zo vaak te doen maar toch...
Ja dat is zo, maar ik vind het niet echt logischdangerousp schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 15:46:
[...]
Volgens mij moet je hem even vaak uit als aanzetten
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Dirk op 24-05-2018 19:17 ]
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
He? Dus niet 3 dagen wachten op nummerbehoud?Impulzer schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 16:12:
Ik heb trouwens een mail gehad van Vodafone, stelt mij weer gerust over de simlock en dergelijke:
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail. U wilt een bevestiging van een gesprek met een van mijn collega's.
U kunt vanaf 4 maanden voor de eindatum van uw huidige contract een abonnement met toestel en nummerbehoud bij ons aanvragen. Zodra de HTC Sensation leverbaar is word deze naar u opgestuurd. U kunt dan uw huidige simkaart van Hi gebruiken in de HTC Sensation. Uw abonnement gaat pas in op de einddatum van uw huidige contract. Als de einddatum minder dan 1 maand in de toekomst is dan gaat uw abonnement over minimaal 1 maand in.
Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn Klantenservice in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
[ Voor 0% gewijzigd door Dirk op 24-05-2018 19:18 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq