Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stokpaard schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:44:
Ik mijn abonnement nu verlengd via Belnu.nl, op internet las ik wisselende ervaringen met hun, maar ik werd netjes en vlot geholpen met vragen. Ik moest nu 29 euro bijbetalen bij Bel + SMS + Web 350 (2 jaar), terwijl andere shops bedragen tot 70, 80 euro rekenen...
Als je abo bijna afloopt en je niet te veel waarde hecht aan nummerbehoud kun je beter bij Vodafone een nieuw abonnement afsluiten. Online kun je namelijk met Bel + SMS + Web 275 het toestel gratis ontvangen. Dat is toch wel een behoorlijk verschil in maandbedrag. Alleen administratiekosten van 24 euro moet je niet vergeten mee te rekenen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:32:
[...]

Ik heb ook een beetje rondgeneusd, maar vodafone zelf kwam nog wel redelijk goedkoop uit. Ben benieuwd welke reseller met welk abo jij genomen hebt dan.

Zijn er trouwens echt grote voordelen om te bestellen in de winkel zelf tegeover de online shop? Het kost mij namelijk 25 euro meer om in de VF winkel te bestellen maar is dat het geld waard? Mij werd verteld dat bij problemen met je phone als die opgestuurd moet worden je deze gewoon bij de winkel kunt afleveren en je anders met de koerier e.d. afspraken moet maken. Maar is dat het enige voordeel?
Hoe komt het dat je in e winkel 25 euro meer betaald? En hoe betaal je die in een hoger maandbedrag of ineens zoals de aansluitkosten (die toevallig ook rond de 25 euro zijn)

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rubman schreef op maandag 16 mei 2011 @ 17:13:
[...]
Hoe komt het dat je in e winkel 25 euro meer betaald? En hoe betaal je die in een hoger maandbedrag of ineens zoals de aansluitkosten (die toevallig ook rond de 25 euro zijn)
In de online VF shop is de HTC Sensation gratis bij bel+sms+web 275 en in de winkel kost het toestel dan 25 euro aldus de medewerkster. Dan betaal ik dus 25 euro in feite voor de service...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
Vanmiddag even contact gehad met VF om te vragen wanneer hij nu binnen komt.
De eerste medewerker vertelde me dat hij week 21 uit komt via vodafone webshop. Maar ik wilde weten wanneer hij in de winkel er zou zijn. waarschijnlijk een week later..

Toen nog maar x terug gebeld, kreeg ik een dame aan de lijn die wat vriendelijker was, heeft toen naar een V winkel gebeld en die zeggen week 21 ook in de winkel een voorraad te hebben.

Cant wait! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt goed... dan is ie al mooi in de Vodafone winkel te bewonderen voor de 50% actie afloopt. Wel zo prettig om 'm eerst gezien te hebben alvorens op aanschaf over te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 19:48
als de telefoon er zodadelijk is, hoe lang duurt dan een nummerbehoud aanvraag? Krijg ik mijn mobiel dan gelijk of duurt dit dalijk nog 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan een paar dagen zijn, maar ook wel 1-3 weken, afhankelijk van hoe snel jouw eigen provider aangeeft dat je nieuwe provider het nummer mag hebben. KPN en Hi zijn over het algemeen vrij snel, maar Telfort was aldus de medewerker bij Vodafone een ramp. :P

Je kunt je toestel pas ophalen op het moment dat het nummer dus vrijgegeven is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:13

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Nevermind dacht dat het deze week al week 21 was.

[ Voor 65% gewijzigd door Rubman op 16-05-2011 19:58 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, we blijven aan het editen ghehe. :P

Zet deze site even in je favorieten --> http://www.weeknummer.nl/

ps. ben wel benieuwd welke dag het dan wordt in week 21... :)

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 19:46:
Dat kan een paar dagen zijn, maar ook wel 1-3 weken, afhankelijk van hoe snel jouw eigen provider aangeeft dat je nieuwe provider het nummer mag hebben. KPN en Hi zijn over het algemeen vrij snel, maar Telfort was aldus de medewerker bij Vodafone een ramp. :P

Je kunt je toestel pas ophalen op het moment dat het nummer dus vrijgegeven is.
Hm balen! Had hier nog niet zo rekening mee gehouden, maar hierdoor krijg ik hem natuurlijk nooit meer in mei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:11:
[...]

Hm balen! Had hier nog niet zo rekening mee gehouden, maar hierdoor krijg ik hem natuurlijk nooit meer in mei!
Waarom niet, als je nu al een contract hebt afgesloten bij je nieuwe provider is alles nog mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:22:
[...]

Waarom niet, als je nu al een contract hebt afgesloten bij je nieuwe provider is alles nog mogelijk.
Ik ga van ben naar vodafone met nummerbehoud. Vodafone wil dat pas aanvragen als het toestel leverbaar is.. En dat aanvragen duurt blijkbaar even en ontvang ik de telefoon een week of twee later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het juni is komen er nog 15 dagen, dus als ie volgende week op tijd binnen is en ze dan je nummer aanvragen kan het nog lukken. Dus het kan er inderdaad om spannen als de Sensation laat in de week komt maar het is nog mogelijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokpaard
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Als je abo bijna afloopt en je niet te veel waarde hecht aan nummerbehoud kun je beter bij Vodafone een nieuw abonnement afsluiten. Online kun je namelijk met Bel + SMS + Web 275 het toestel gratis ontvangen. Dat is toch wel een behoorlijk verschil in maandbedrag. Alleen administratiekosten van 24 euro moet je niet vergeten mee te rekenen.
Een mogelijkheid die ik ook al bekeken had ja, maar een nieuw nummer is op dit moment echt geen optie voor mij... daarnaast zit ik met het 350 abonnement aardig safe, met 275 zal het er elke maand weer om spannen of ik binnen de bundel blijf. Dus wat dat betreft vind ik het niet eens zo'n slechte deal om 30 euro bij te betalen en gewoon mijn eigen nummer te houden.

Ik ben wel benieuwd naar de levertijd van het toestel. Volgens mij is hij aardig populair al en ik las dat de levering in Frankrijk al vertraagd is. Hopen op het beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Stokpaard schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:47:
[...]

Een mogelijkheid die ik ook al bekeken had ja, maar een nieuw nummer is op dit moment echt geen optie voor mij... daarnaast zit ik met het 350 abonnement aardig safe, met 275 zal het er elke maand weer om spannen of ik binnen de bundel blijf. Dus wat dat betreft vind ik het niet eens zo'n slechte deal om 30 euro bij te betalen en gewoon mijn eigen nummer te houden.

Ik ben wel benieuwd naar de levertijd van het toestel. Volgens mij is hij aardig populair al en ik las dat de levering in Frankrijk al vertraagd is. Hopen op het beste!
In frankrijk hadden ze nog 12 mei volgens mij staan, dat is vertraagd.
In engeland staat nog steeds 19 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm... als ik het goed begrijp kan ik dus het beste rekenen op week 21, het vreemde is dat op de site van vodafone week 21 stond toen ik hem bestelde, en op de mail die ik 2 dagen later kreeg over de levering week 20 (op de site van vodafone stond ik de tussentijd nog steeds de hele tijd week 21) Een half uur daarna kreeg ik weer een mailtje met daarin dat ik als een van de eersten een "coming soon" toestel zou krijgen en dat de leverdatum op de website stond en dat ik een mailtje zou krijgen als die veranderd zou worden. Dus het is nu een beetje onduidelijk of ik moet rekenen op week 20 of 21, ben zelf week 21 de hele week in het buitenland dus dan zou ik nog een week moeten wachten :'( . Meer mensen die dit soort mails hebben gehad, ik heb wel gelezen dat mensen 1 van de 2 bovenstaande mails kregen, maar (volgensmij) niet iemand gezien die (verteld heeft dat hij) ze alle 2 heeft gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Ik heb nooit dat mailtje gehad van levering in week 20. Ik weet niet wanneer jij de bestelling hebt geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 00:12:
Ik heb nooit dat mailtje gehad van levering in week 20. Ik weet niet wanneer jij de bestelling hebt geplaatst?
Ik heb 28 april besteld en kreeg dit mailtje:

http://imageshack.us/phot...5/sensationlevertijd.png/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Die heb ik helaas niet gehad... ik heb op 4 mei besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ik heb die ook bij mijn eerste bestelling gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Edit: te vroeg, laat maar.

[ Voor 85% gewijzigd door Upbeat op 17-05-2011 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer bekend over wanneer de eerste reviews online zullen komen? Want ik kan moeilijk de vinger leggen op de werkelijke release in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:02:
Is er al meer bekend over wanneer de eerste reviews online zullen komen? Want ik kan moeilijk de vinger leggen op de werkelijke release in andere landen.
Over 2 dagen zou hij in Engeland uitgeleverd moeten worden.. dus ik verwacht dan ook de eerste reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, dat zou mooi zijn. Van 't weekend dan lekker de eerste volledige reviews en SII vs Sensation reviews lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Net gebeld en staat gepland voor de 23e bij Vodafone nederland.

[ Voor 3% gewijzigd door dangerousp op 17-05-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is al over 6 dagen, dus ik verwacht dat in zo'n korte tijd geen wijzigingen meer plaats zullen vinden en het ook echt geleverd wordt. De kans is wel dat ze vrij snel uitverkocht zullen zijn... maar dat is latere zorg. Ik kan hem dan in ieder geval even bewonderen in de winkel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:23:
Heb ook net gebeld, maar ze konden me nog niks melden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:23:
Kijk dat is mooi nieuws! Nu hopen dat ze ook een voorraad krijgen in de winkel want heb hem daar gereserveerd( mag nieuw toestel uitzoeken oude is niet meer te repareren)

[ Voor 26% gewijzigd door dunn0w op 17-05-2011 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Net contact gehad via mail met iemand van de shop van VF... er is nog geen exacte datum bekend :/

Kan trouwens niet lang duren, in Engeland gaat het echt op 19 mei gebeuren! Zie hier een tweet van een VF UK medewerker:

https://twitter.com/#!/Varanus261/status/70451220887764992

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thursday's the day they're gonna make it happen
Then we'll put all other things aside
Make some time and show me some nice reviews
We're goin' for the lovely Sensation, right
I want to hold you, feel you, wrap my hands around you
I want to see you, use you, I just can't get enough
And if you work real fast i will send my order in!
I'm so excited and I just can't hide it
I'm about to lose control and I think I like it
I'm so excited and I just can't hide it
And I know I know I know I know I know I want you

Sorry... gekke 5 minuten... :)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren heeft mijn vrouw haar Iphone 4 ontvangen.

Ik zit nu toch echt wel op mijn Sensation te wachten hahaha
Die N95 ben ik zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Nog even contact gehad met Vodafon over procedure..
Wachten op toestel
Toestel komt binnen
Nummerbehoud wordt aangevraagd bij Ben
Nummerbehoud wordt goedgekeurd binnen +/- 5 dagen.
Koerier belt voor afspraak
Telefoon wordt opgestuurd

[ Voor 6% gewijzigd door dangerousp op 17-05-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:20:
Nog even contact gehad met Vodafon over procedure..
Wachten op toestel
Toestel komt binnen
Nummerbehoud wordt aangevraagd bij Ben
Nummerbehoud wordt goedgekeurd binnen +/- 5 dagen.
Koerier belt voor afspraak
Telefoon wordt opgestuurd
Oh serieus?

Bij het bestellen is het mij anders uitgelegd... dat ik eerst het toestel zou krijgen met VF simkaart met tijdelijk nummer. En dat ik een bericht zou krijgen wanneer mijn nummer overgezet zou zijn op de VF simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me trouwens puntsgewijs uitleggen wat de voordelen zijn van bestellen in de winkel zelf in plaats van via het internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 15:24:
Kan iemand me trouwens puntsgewijs uitleggen wat de voordelen zijn van bestellen in de winkel zelf in plaats van via het internet?
De verkoper kan je iets aansmeren en je kunt de telefoon zelf even vasthouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Volgens mij zijn dat niet alleen maar voordelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-10 15:45
Ik weet niet of deze link al eens in dit topic geplaatst is:

Verwachte leverdatum, overzicht, op htcsensation.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Vodafone aan de lijn gehad.

Ze verwachtte de telefoon deze week. Kon het alleen niet met 100% zeggen, en anders zeker volgende week.
Week 19 20 was zeker een mogelijkheid, dat ie daar binnenkwam.

Nou ja, ik wacht rustig af .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:24:
Net Vodafone aan de lijn gehad.

Ze verwachtte de telefoon deze week. Kon het alleen niet met 100% zeggen, en anders zeker volgende week.
Week 19 was zeker een mogelijkheid, dat ie daar binnenkwam.

Nou ja, ik wacht rustig af .......
vorige week was week 19 ;) Het is nu week 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dangerousp schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 17:29:
[...]

vorige week was week 19 ;) Het is nu week 20.
ik denk dat men voorheen bedoelt, toen vodafone zelf nog meldde dat het in week 19 geleverd zou gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk.
Ze bedoelde dat ie eerst week 19 zou komen, maar deze week stond ie wel gepland voor binnenkomst.

Ik mag het hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het ook, dan kan ik mijn abbonement eindelijk eens verlengen. Ik snap nog steeds niet hoe vodafone zo achtelijk kan zijn, je kunt hem wel gewoon bestellen met een nieuw abbonement, maar je kunt hem niet verlengen omdat er geen artikelnummer van de telefoon bestaat. Als je dan zegt, want komt er dan op de bestelling van nieuwe abbonementen te staan hebben ze geen antwoord.... En ik wil graag wel eerste de prijzen bij vodafone zien (voordat ik misschien bij een andere site bestel) bij verlenging en dan evt. nog wat regelen met de prijs bij vodafone... Of zijn ze daar nu strenger in omdat ze nu al een actie hebben?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:38
Net de verlengservice aan de lijn gehad. Die roept 'nog twee weken'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Info voor de mensen die het toestel bij andere providers willen:

http://www.gsminfo.nl/nie...-vodafone-kpn-en-t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:34
Ik zat eerst te kijken tussen Vodafone en MTV Mobile, maar er waren bijna alleen negatieve berichten te vinden over MTV Mobile (of ik zat op de verkeerde website), maar nu kijk ik toch meer naar Hi. Ik wil geen risico lopen om een branded toestel te krijgen.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De prijzen bij Hi zullen als het goed is nog wel zakken denk ik... het kan toch niet dat ze zo duur zijn vanwege een SD kaart.

Maar volgens mij is Vodafone op het moment de goedkoopste met zijn 1e jaar 50% korting. Als ik jou was zou ik nog even afwachten tot de eersten hem binnen hebben en dan even vragen of ze branded zijn.

TROUWENS! Hoeveel waarheid schuilt er in de gegevens die staan onder 'Kleur / Bijzonderheden' op deze site? Want in feite wordt aangegeven of een phone branded is of niet, maar kun je vertrouwen op diegenen die niet als branded aangegeven zijn?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 19:34:
Info voor de mensen die het toestel bij andere providers willen:

http://www.gsminfo.nl/nie...-vodafone-kpn-en-t-mobile
Lijkt me een onzinnig artikel. VF heeft 4 weken de exclusiviteit dus ik kan me niet voorstellen dat KPN en TM ook meteen gaan leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ritel.nl gaat eind volgende week de Sensation leveren. Ook met andere providers als Vodafone

[ Voor 19% gewijzigd door alwaysleft op 17-05-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:41:
[...]

Lijkt me een onzinnig artikel. VF heeft 4 weken de exclusiviteit dus ik kan me niet voorstellen dat KPN en TM ook meteen gaan leveren.
Ja leek mij ook. Want wat is er dan met exclusiviteit gebeurd? Er staat ook geen bron bij het artikel.

Ik zag trouwens dat de verwachte levertijd bij BelCompany ook van juni naar mei is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
En uit welke bron wordt de exclusiviteit van vodafone gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-05-2023
alwaysleft schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 20:43:
Ritel.nl gaat eind volgende week de Sensation leveren. Ook met andere providers als Vodafone
Bron?

EDIT: Oh, wel goed om te horen dat de Sensation nu ook bij andere providers zal worden aangeboden.

Maar wel verwarrend, is er nu wel of geen Vodafone exclusiviteit? 8)7 Dit bericht is inderdaad wel een beetje in strijd met eerdere berichten. Maar dat is alleen maar positief wat mij betreft.

[ Voor 42% gewijzigd door AdnanKananda op 17-05-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AdnanKananda schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:00:
Oh, wel goed om te horen dat de Sensation nu ook bij andere providers zal worden aangeboden.
Dat was al wel bekend, maar niet dat het eerder zou gebeuren dan een maand na Vodafone, want die hebben aldus diverse bronnen exclusiviteit op de verkoop van de HTC Sensation de eerste maand.

@ApOE, voer in Google even 'Vodafone HTC Sensation exlusief' in en je vind genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Weet niet of het 'oud nieuws' is, maar de sensation is nu ook op http://www.gsmweb.nl/ bij diverse providers te krijgen. Even rekenen en dan ga ik hem ook bestellen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Gies333 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 22:35:
Weet niet of het 'oud nieuws' is, maar de sensation is nu ook op http://www.gsmweb.nl/ bij diverse providers te krijgen. Even rekenen en dan ga ik hem ook bestellen! :P
Nice, thanks voor de heads up! Ik vind GSMWeb altijd erg scherpe prijzen hanteren en had de website al regelmatig gecheckt, tevergeefs. Maar relaxed dat de Sensation daar nu ook bij staat!

En wederom lijkt-ie echt een stuk goedkoper te zijn daar dan elders [m.b.t. wat je moet bijleggen voor het toestel], of ligt dat aan mij? Met T-Mobile als voorbeeld omdat ik daar nu bij zit en wil verlengen met de Sensation:

T-Mobile Relax + Internet Plus (1 jaar):
Relax 130 - EUR 267 (abb. per maand EUR 19,50)
Relax 190 - EUR 201 (abb. per maand EUR 25)
Relax 250 - EUR 177 (abb. per maand EUR 29,50)
Relax 330 - EUR 148 (abb. per maand EUR 35)

T-Mobile i-plan (1 jaar):
i-150 - EUR 243 (abb. per maand EUR 29,50)
i-200 - EUR 219 (abb. per maand EUR 34,50)
i-300 - EUR 189 (abb. per maand EUR 42,50)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil overstappen naar een nieuwe provider en heb in principe alles bekeken en in mijn ogen komt toch echt de Vodafone bel+sms+web 275 (jaar 1: € 19,75 en jaar 2: € 39,50) als beste optie uit de bus! En dat bij Vodafone zelf, want de resellers zijn even prijzig of duurder.

*Ik heb niet gekeken naar 1 jarige abo's omdat die voor mij niet relevant zijn*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Laatst online: 09-09 14:43
http://www.gsmweb.nl/forms/los005.htm

Hier alvast de link om hem los te bestellen.. klopt nog niks van maar proberen kan altijd! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GamezMaster schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:20:

Hier alvast de link om hem los te bestellen.. klopt nog niks van maar proberen kan altijd! ;)
lol. voor 378 euro heb ik 'm meteen besteld, gsmweb verstuurt standaard per rembours. ben benieuwd wat er gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 11:47
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 08:59:
[...]

lol. voor 378 euro heb ik 'm meteen besteld, gsmweb verstuurt standaard per rembours. ben benieuwd wat er gaat gebeuren!
We zullen zien, ik heb em iig ook besteld. We zien vanzelf wel of dat ding binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ice_Lord schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:10:
[...]

We zullen zien, ik heb em iig ook besteld. We zien vanzelf wel of dat ding binnenkomt.
Ik hoop voor je dat het lukt! Een Desire S is namelijk al 444 euro daar!
http://www.gsmweb.nl/forms/los085.htm

De kleur bij GSMweb voor de sensation is dark grey en niet Vodafone black zoals bij alle anderen.

[ Voor 13% gewijzigd door dangerousp op 18-05-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
Hmm.. ik heb hem gisteravond bij Ritel.nl besteld, heb toen ook meteen een 'aanvraagformulier' per mail gekregen (bevestiging van de bestelling). Vanochtend mailden ze:
Geachte *mijn naam*,

Het product dat u bij ons besteld heeft, is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het product is in bestelling en verwachten wij binnen enkele werkdagen binnen. Uiteraard houden wij u op de hoogte van de status van uw bestelling.

U ontvangt van ons bericht wanneer uw bestelling gereed is voor verzending.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Ritel.nl
Ik zou 't knap vinden als ze hem werkelijk binnen een paar werkdagen zouden hebben :P Ik verwacht eigenlijk dat het een standaardrespons is.
GamezMaster schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 01:20:

Dat is wel een bizarre prijs. Ben benieuwd wat ermee zal gebeuren. Op het internet lees ik voornamelijk slechte ervaringen over gsmweb.nl (al is het voor ritel.nl niet veel anders 8)7). Maar wat op gsmweb opvalt, is dat als je op 'los tostel' klikt, de HTC Sensation helemaal niet in het overzicht staat.

huib1968 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:42:

Bij Vodafone zeggen ze ook maar wat.
Net nog een keer gebeld.
Ze weet niet wanneer de HTC binnenkomt, ze stuurt een mailtje door naar god weet ik wie.
En ik moest begin volgende week maar terug bellen .....

Wordt week 21 dan wel de week dat ze uitgeleverd gaan worden ????
Tja... Vodafone weet ook niet alles. Zo zie je dat het vooral van het merk en de distributie afhangt, en niet zozeer van de providers. Dat zijn in feite ook maar bedrijven/winkels/webshops die de toestellen verder verkopen. En ze weten dus pas iets als de toestellen werkelijk binnen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door AdnanKananda op 18-05-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone zeggen ze ook maar wat.
Net nog een keer gebeld.
Ze weet niet wanneer de HTC binnenkomt, ze stuurt een mailtje door naar god weet ik wie.
En ik moest begin volgende week maar terug bellen .....

Wordt week 21 dan wel de week dat ze uitgeleverd gaan worden ????

Bij mijn orderstatus staat nog steeds: Binnenkort Leverbaar

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:09

BPP

Ik heb hem ook besteld. Ben zeer benieuwd nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bij ritel.nl hebben ze hem volgende week vrijdag. Gisteren al gepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdnanKananda
alwaysleft schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:44:
Bij ritel.nl hebben ze hem volgende week vrijdag. Gisteren al gepost
Werk je bij ritel.nl dan? Op de website staat gewoon week 21, en dat komt inderdaad met volgende week overeen, dat snap ik. Maar hoe kom je bij vrijdag?

[ Voor 3% gewijzigd door AdnanKananda op 18-05-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
AdnanKananda schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:45:
[...]

Werk je bij ritel.nl dan? Op de website staat gewoon week 21, en dat komt inderdaad met volgende week overeen, dat snap ik. Maar hoe kom je bij vrijdag?
Gisteren even bij navragen Galaxy S2 bestelling voor jullie nagevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Ik heb nu een Hi abonnement wat ik sinds 13 mei mag verlengen, mijn contract loopt tot 14 augustus. Op 16 mei heb ik de HTC Sensation + Bel+Sms+Web 275 (2jaar) besteld met nummerbehoud.

De conclusies die ik heb kunnen trekken uit mijn gesprekken met de Vodafone klantenservice (in totaal 4 mensen aan de lijn gehad, waarvan 1 iemand alles tegen sprak maar de rest kwam aardig overeen):
- De HTC Sensation is week 21 leverbaar.
- Het toestel wordt dan ook direct opgestuurd, ook al is de aanvraag voor nummerbehoud nog niet goedgekeurd.
- Mijn Hi abonnement loopt gewoon door tot 14 augustus.
- Het toestel is simlock vrij, net als alle andere HTC's van Vodafone (???)
- Na 14 augustus gaat mijn Vodafone abonnement in.
- Ik heb dus géén dubbele maandlasten.
- Mijn mobiele nummer blijft gewoon behouden.

Heeft er toevallig iemand berichten van Vodafone gehad die bovenstaande tegenspreken?

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:52:
Ik heb nu een Hi abonnement wat ik sinds 13 mei mag verlengen, mijn contract loopt tot 14 augustus. Op 16 mei heb ik de HTC Sensation + Bel+Sms+Web 275 (2jaar) besteld met nummerbehoud.

De conclusies die ik heb kunnen trekken uit mijn gesprekken met de Vodafone klantenservice (in totaal 4 mensen aan de lijn gehad, waarvan 1 iemand alles tegen sprak maar de rest kwam aardig overeen):
- Het toestel wordt dan ook direct opgestuurd, ook al is de aanvraag voor nummerbehoud nog niet goedgekeurd.

Heeft er toevallig iemand berichten van Vodafone gehad die bovenstaande tegenspreken?
Ja.. tegen mij zeiden ze dat ze pas nummerbehoud aanvragen als de telefoon binnen is en hem pas 3/4 dagen later versturen als de aanvraag is goedgekeurd door (in jou geval KPN) Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:52:

Nee, dit is ook tegen mij verteld, ook al gaat mijn abonnement eerder in.

Alleen ik twijfel aan het "Het toestel wordt dan ook direct opgestuurd, ook al is de aanvraag voor nummerbehoud nog niet goedgekeurd". Op de website van VF staat er ook dat er de levering plaatst vind na nummerbehoud, +/- 3 werkdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:56:
[...]

Nee, dit is ook tegen mij verteld, ook al gaat mijn abonnement eerder in.

Alleen ik twijfel aan het "Het toestel wordt dan ook direct opgestuurd, ook al is de aanvraag voor nummerbehoud nog niet goedgekeurd". Op de website van VF staat er ook dat er de levering plaatst vind na nummerbehoud, +/- 3 werkdagen.
En die 3 werkdagen ga ik mij helemaal lopen op te vreten.. hij ligt er.. hij is al voor mij.. maar kan er net niet bij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:59:
[...]

En die 3 werkdagen ga ik mij helemaal lopen op te vreten.. hij ligt er.. hij is al voor mij.. maar kan er net niet bij!!
En als we pech hebben zit daar het weekend ook bij :/

Maar ik ga eens zo bellen met VF, want het is mij echt anders verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dangerousp schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:59:
[...]

Ik zit me nu al op te vreten......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Prijs is inmiddels aangepast op gsmweb.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
ralph075 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:03:
[...]

Ik zit me nu al op te vreten......
Ik ook, want ik kan online de orderstatus bekijken en de laatste update is van 16 mei 08:38, een uurtje nadat ik de order had geplaatst. Ik wil gewoon elke scheet kunnen volgen!

Heb al wel een mailtje van Vodafone gehad met: Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel. De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld. Als de leverdatum wordt gewijzigd, dan ontvangt u een e-mail met de nieuwe leverdatum. Zodra het toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk geleverd. Een koerier neemt telefonisch contact met u op om een leverafspraak te maken.

We zullen zien...

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:09

BPP

hahaha tf is nu opeens aangepast :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
alwaysleft schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:06:
Prijs is inmiddels aangepast op gsmweb.nl
Haha, echt 15 minuten geleden was het nog 378! Diegene die het toestal al besteld hebben voor die prijs horen hem dan ook voor 378 te krijgen volgens mij. Of staat er iets in de kleine lettertjes wat dat ontkracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 11:47
Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:08:
[...]

Haha, echt 15 minuten geleden was het nog 378! Diegene die het toestal al besteld hebben voor die prijs horen hem dan ook voor 378 te krijgen volgens mij. Of staat er iets in de kleine lettertjes wat dat ontkracht?
Als ze slim zijn dan kunnen ze zeggen dat het geen realistische prijs is voor een gloed nieuw toestel zoals de HTC Sensation. Hebben de gene die hem besteld hebben voor die prijs, geen poot om op te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
mensen die heb besteld hebben op gsmweb.nl voor 378 euro krijgen hem niet voor die prijs, staat ook in de algemene voorwaarden op gsmweb.nl:

7. Wijzigingen en aanvullingen van de Overeenkomst
7.1 Wijzigingen en aanvullingen van enige bepaling in een
Overeenkomst en/of de Voorwaarden kunnen slechts
schriftelijk worden overeengekomen. Een dergelijk
schriftelijk stuk geldt eerst tussen partijen indien het is
ondertekend door een bevoegde vertegenwoordiger van
GSMWEB.
7.2 Wanneer een wijziging en/of aanvulling als bedoeld in
het vorige lid wordt overeengekomen, geldt deze wijziging
of aanvulling slechts voor de betreffende Overeenkomst.
8. Prijzen
8.1 Alle prijzen van GSMWEB zijn uitgedrukt in Euro en
inclusief omzetbelasting, een en ander tenzij anders
aangegeven. Tenzij in GSMWEB’s promotiemateriaal
anders wordt vermeld of tenzij nadrukkelijk anders
overeengekomen, komen separaat ten laste van
Opdrachtgever de kosten van verpakking en verzending,
de kosten van in- en uitvoerrechten en accijnzen, reis- en
verblijfkosten in het kader van verlening van Diensten,
alsmede alle (overige) heffingen of belastingen opgelegd
of geheven terzake van enige prestatie.
8.2 Alhoewel GSMWEB steeds de nodige zorgvuldigheid
betracht bij het communiceren en formuleren van haar
aanbiedingen en prijzen, kan Opdrachtgever hieraan
nimmer enig gerechtvaardigd vertrouwen met betrekking
tot de juistheid van de gegevens ontlenen, tenzij schriftelijk
uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
8.3 Elke verandering van de factoren die op de prijs en op
de in het eerste lid genoemde extra kosten van GSMWEB
van invloed is, waaronder aankoopprijzen, valutakoersen,
in- en uitvoerrechten en andere bij in- of uitvoer
verschuldigde heffingen, verzekeringstarieven,
vrachttarieven overige heffingen of belastingen, kan
GMSWEB doorberekenen aan Opdrachtgever. Slechts
indien dit binnen drie maanden na aanvaarding van de
Order door GSMWEB geschiedt en mits Opdrachtgever
een beroep op de vernietigingsgronden toekomt als
bedoeld in artikel 6:235 BW, is Opdrachtgever bevoegd de
Overeenkomst te ontbinden.
8.4 Opdrachtgever vrijwaart GSMWEB voor alle kosten en
schade die voor GSMWEB mochten voortvloeien uit het
feit: a. dat Opdrachtgever niet deugdelijk geregistreerd
staat voor de omzetbelasting of een vergelijkbare belasting
in een relevante EG-lidstaat en/of; b. dat Opdrachtgever
onjuiste of ontijdige gegevens verstrekt aan GSMWEB
en/of de autoriteiten op het gebied van omzetbelasting of
een vergelijkbare belasting in een relevante EU-lidstaat.
9. Betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Ik ook, want ik kan online de orderstatus bekijken en de laatste update is van 16 mei 08:38, een uurtje nadat ik de order had geplaatst. Ik wil gewoon elke scheet kunnen volgen!
Uw toestel wordt nu verzonden vanuit China ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Impulzer schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:07:
[...]

Heb al wel een mailtje van Vodafone gehad met: Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel. De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld. Als de leverdatum wordt gewijzigd, dan ontvangt u een e-mail met de nieuwe leverdatum. Zodra het toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk geleverd. Een koerier neemt telefonisch contact met u op om een leverafspraak te maken.

We zullen zien...
En wat is de datum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Week 21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Dat mailtje heb ik ook al 4x gekregen (4 orders 3x geannuleerd) en ze bedoelen de week 21 die op de Vodafone site staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aldus de Vodafone site kost een los toestel 579,- terwijl op Studentmobiel het toestel los 505,- kost.
Vodafone zal het toestel wel hebben opgehoogd om mensen een abo te laten nemen denk ik dan maar, want Studentmobiel zou anders geen 67 euro vragen voor het toestel bij Bel+SMS+Web 200, nietwaar?
(bij Vodafone is bij datzelfde abo het toestel namelijk 68,43)

Iemand een goedkoper abo ergens gevonden dan de zojuist genoemde?

EDIT: Ik kijk alleen maar naar 2-jarige abonnementen!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:23:
Aldus de Vodafone site kost een los toestel 579,- terwijl op Studentmobiel het toestel los 505,- kost.
Vodafone zal het toestel wel hebben opgehoogd om mensen een abo te laten nemen denk ik dan maar, want Studentmobiel zou anders geen 67 euro vragen voor het toestel bij Bel+SMS+Web 200, nietwaar?
(bij Vodafone is bij datzelfde abo het toestel namelijk 68,43)

Iemand een goedkoper abo ergens gevonden dan de zojuist genoemde?
toestel is bij vodafone 1 euro duurder, maar je betaald geen 6,75 verzendkosten.. dus bij vodafone ongeveer 5 euro goedkoper :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, maar ik bedoel goedkopere aanbiedingen bij resellers. Ikzelf heb nu zo'n beetje de meesten al bekeken en denk dat ik bij Vodafone zelf nog altijd het beste af ben, maar misschien heb ik wat gemist ergens! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:35:
Klopt, maar ik bedoel goedkopere aanbiedingen bij resellers. Ikzelf heb nu zo'n beetje de meesten al bekeken en denk dat ik bij Vodafone zelf nog altijd het beste af ben, maar misschien heb ik wat gemist ergens! :P
Volgens mij is de telefoon bij GSMWeb nog het goedkoopste van overal tot nu toe, tenzij ik het verkeerd gezien / geanalyseerd heb. Om mezelf van de vorige pagina maar te quoten :P
Xurk schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 23:21:
En wederom lijkt-ie echt een stuk goedkoper te zijn daar dan elders [m.b.t. wat je moet bijleggen voor het toestel], of ligt dat aan mij? Met T-Mobile als voorbeeld omdat ik daar nu bij zit en wil verlengen met de Sensation:

T-Mobile Relax + Internet Plus (1 jaar):
Relax 130 - EUR 267 (abb. per maand EUR 19,50)
Relax 190 - EUR 201 (abb. per maand EUR 25)
Relax 250 - EUR 177 (abb. per maand EUR 29,50)
Relax 330 - EUR 148 (abb. per maand EUR 35)

T-Mobile i-plan (1 jaar):
i-150 - EUR 243 (abb. per maand EUR 29,50)
i-200 - EUR 219 (abb. per maand EUR 34,50)
i-300 - EUR 189 (abb. per maand EUR 42,50)
Ter vergelijking: als ik bij Vodafone.nl een vergelijkbaar abonnement zou nemen (1 jaar, Bel+SMS+Web 200) dan zou ik per maand EUR 34,50 moeten betalen (eerste paar maanden actieprijs van EUR 17,25) en zou ik voor het toestel nog EUR 306 bij moeten betalen 8)7

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xurk schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 10:43:

Volgens mij is de telefoon bij GSMWeb nog het goedkoopste van overal tot nu toe, tenzij ik het verkeerd gezien / geanalyseerd heb. Om mezelf van de vorige pagina maar te quoten :P
Ja jij kijkt naar abo's voor 1 jaar en ik wil sowieso 2 jaar vanwege het vele bijbetalen.
Als je dan kijkt naar bel+sms+web 200 zijn de maandkosten gelijk tussen gsmweb en vodafone, want gsmweb neemt het gemiddelde en bij VF betaal je het eerste jaar minder en tweede jaar meer.
Als ik dan dus voor 2 jaar bij GSMWEB kijk kost het toestel 109 euro tegenover 68,43 bij Vodafone.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk

Xurk

Burnside

Ah okee, dan snap ik het :) Ik kijk inderdaad eigenlijk alleen naar de contracten van 1 jaar want ik "doe" altijd maar één jaar met een telefoon; ooit een keer twee jaar vastgezeten aan een Nokia 3510 waar ik na drie-kwart jaar al op uitgekeken was [toen kwamen er ineens allerlei telefoons met kleurenschermen op de markt en daar zat ik nog anderhalf jaar met zo'n telefoon uit de "Middeleeuwen" ;) ] en met een abonnement waarbij als ik buiten mijn bundel belde, ik een fortuin moest betalen.

Gevolg daarvan is dat ik voortaan alleen contracten van een jaar afsluit en dat bevalt tot nu toe prima. Zo heb ik achtereenvolgens de HTC Touch, HTC Touch HD en HTC Desire gehad en nu dus straks de HTC Sensation. Ik moet wat meer bijbetalen daardoor, maar dat vind ik niet erg omdat ik zo bijna altijd [zelfs wanneer het jaar bijna om is] één van de toptoestellen heb 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik begrijp je punt en dat is inderdaad een ideaal systeem... als je het je kunt veroorloven en het ervoor over hebt. Zo ben ik blij straks van mijn N97 af te zijn die flinke kuren vertoont. Gruwelijk irritant die vastlopers en traagheid.
Maar ik verwacht wel dat de Sensation een toestel is die 2 jaar mee kan gaan zonder erg onder te doen voor toekomstige concurrenten. Dus goed genoeg voor mij. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 09:29
Het enige waar ik me nog door laat tegenhouden is de accuduur van de telefoon.
Ander had ik hem ook al besteld.

Maar eerst wil ik toch nog wat user reviews afachten.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die accu redelijk gelijk aan die van de SII, maar afwachten is verstandig inderdaad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Bij Hi en MTV Mobile is de levertijd nu naar 14 juni gegaan.

http://gsm.mtvmobile.nl/m...tion-16GB/MHTSEN16bl.html

[ Voor 37% gewijzigd door Upbeat op 18-05-2011 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Niet nuttige post uiteindelijk gebleken*

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Volgens meerdere bronnen, ook morgen beschikbaar in Frankrijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-10 20:30
Neem mij niet kwalijk, maar het is mij nog steeds niet duidelijk of het toestel bij Vodafone branded is of niet. Is daar al duidelijkheid over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:34
Vodafone meldde mij dat de huidige voorraad unbranded is, maar nu is de vraag hoe groot die voorraad is en of de volgende voorraden ook unbranded zijn.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
RobinNL schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:44:
Vodafone meldde mij dat de huidige voorraad unbranded is, maar nu is de vraag hoe groot die voorraad is en of de volgende voorraden ook unbranded zijn.
Zoiets was te verwachten, was bij de Desire HD ook precies zo. De latere batches waren inderdaad wel branded, de eerste niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Gisteravond effe een mailtje gestuurd, met de vraag wanneer GSMweb de Sensation op voorraad heeft:

'Geachte heer/mevrouw,'

De HTC
Sensation is heden niet op voorraad. Wij verwachten het toestel 16-6-2011.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd
te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jamie-lee

GSMWEB klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat duurt nog bijna een maand! Of heb je via een andere provider gedaan dan Vodafone?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:22

Phreak

KTM SuperDuke

Hmmm grappig, dat is hetzelfde antwoord wat ik heb gekregen van gsmweb.nl

Ik zit nu ook te twijfelen.
Via vodafone zelf bestellen of wachten op gsmweb.nl
Via vodafone zelf kost het toestel 68,43 bij een 200 abonnement en bij gsmweb 109,-
Maar dan heb je wel de dark grey ipv black van vodafone.

Wellicht is het hetzelfde maar noemen ze het anders :+

Noobmeter WoT: Froekie

Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.