Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:34:
Ongetwijfeld is er al vanalles gepost over leveringen op welke locaties, maar ik heb geen tijd om dit te checken.

Ik heb zojuist bij Vodafone Hengelo een HTC Sensation mogen ontvangen. Ik stapte over van Hi naar Vodafone en heb dus een abo met nummerbehoud aangevraagd. Binnen 5 minuten had Hi mijn nummer al overgegeven aan Vodafone dus ik kon PER DIRECT het toestel meenemen! Hoezo ideaal!!! Vodafone Hengelo had er 4 binnen gekregen ter verkoop. Ik was de eerste... dus wellicht zijn er nog 3.
bvbal79 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:35:
Rotterdam Alexander heeft hem, heb hem weg laten zetten, moet nu wachten tot nummerbehoud is goedgekeurd (kerel zegt 2 weken, dat kan toch niet??)

Pre-order gecanceld!
donders.. morgen gelijk bij VF checken..
nummerbehoud moet sinds vandaag binnen een dag geregeld worden! :)

vraag me alleen nog af hoe het zit met de maand opzegtermijn?
als ik morgen bij VF binnen loop en ze kunnen idd het nummerbehoud fixen,
dan moet ik toch nog een maand wachten, maar krijg ik dan wel de telefoon gelijk mee??
en de telefoon werkt dan pas zodra mn VF abbo in gaat, want ik neem aan dattie niet simlock vrij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij is wel slimlock vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:21
Hmm beeldscherm valt me wel meteen tegen op deze foto, erg 'vaal'.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-07 12:54
Hij heeft hem tenminste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo is het en niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:55:
Hmm beeldscherm valt me wel meteen tegen op deze foto, erg 'vaal'.
Tsjaa.. Helderheid, lichtinval, screenprotector, camera...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besprekingen over de telefoon moeten in het andere topic niet hier. Ik kon de verleiding niet meer weerstaan en heb hem via de telefoon met verlenging besteld. Twee keer gebeld, bij beide dames was bekend dat je met de HTC Sensation kon verlengen, een andere naam noemen was niet nodig. Voor de geintresseerden: bij Bel+Sms+Web 200 moet ik 304,99 bijbetalen en bij BWS 275 284,99. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg geleverd.

EDIT: Uiteraard 1 jarig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 jarig abonnement mogen we aannemen?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switchie schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:39:
[...]

Hengelo OV?
Kom er net vandaan.
Mij werd verteld dat de toestellen die ze hadden liggen gereserveerd waren.
Kon er dus helaas niet 1 mee krijgen :(
Begin volgende week kregen ze een nieuew lading binnen.
Ja inderdaad Hengelo OV, misschien dat er 3 reserveringen waren en ik ontzettend veel geluk had.

En ik verbaasde me ook over dat nummerbehoud aanvragen. Kerel zei... je moet nog even wachten tot het nummerbehoud goedgekeurd is en daarna kun je het toestel komen ophalen. Ik leg hem dan wel voor je weg. Paar seconden later opeens... ow je nummer is goedgekeurd, wacht even... dan boek ik de phone in het systeem in en kun je hem meteen meenemen. Ik: GEWELDIG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:02:
[...]

Ja inderdaad Hengelo OV, misschien dat er 3 reserveringen waren en ik ontzettend veel geluk had.

En ik verbaasde me ook over dat nummerbehoud aanvragen. Kerel zei... je moet nog even wachten tot het nummerbehoud goedgekeurd is en daarna kun je het toestel komen ophalen. Ik leg hem dan wel voor je weg. Paar seconden later opeens... ow je nummer is goedgekeurd, wacht even... dan boek ik de phone in het systeem in en kun je hem meteen meenemen. Ik: GEWELDIG!
erg nice.. is dus een leuke om op te letten als je je telefoon gaat halen,
ze er op wijzen dat het heel snel gaat (door de nieuwe wetgeving, waarvan de medewerkers nog geen eens op de hoogte zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Iemand toevallig in Eindhoven geweest? Kom er morgen dus ook maar meteen even langs, maar als ze allemaal al gereserveerd zijn heeft dat natuurlijk ook weinig zin...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
Helaas waren ze hier allemaal gereserveerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris P.
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-01 18:08
Ik heb om 13:00 de HTC Sensation bij Vodafone Eindhoven Rechtestraat meegekregen na verlenging van mijn abbo. Mijn nieuwe abbo is een Bel+SMS+Web 275 voor 2 jaar.

De dealer website gaf € 0,- aan voor bijbetalen bij verlenging met dit abbonement. Tijdens het opmaken van het contract werd een echter bedrag van € 24,99 bijbetalen weer gegeven. Uiteindelijk heb ik hem zonder bijbetalen meegekregen :*)

Er waren er 12 binnegekomen. Er zouden er al 10 gereserveerd zijn (inclusief die van mij).

[ Voor 10% gewijzigd door Chris P. op 25-05-2011 17:22 . Reden: Binnegekomen aantal toestellen vermeld ter info. ]

VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22-01 00:02
ChristianPerret schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:21:
Ik heb om 13:00 de HTC Sensation bij Vodafone Eindhoven Rechtestraat meegekregen na verlenging van mijn abbo. Mijn nieuwe abbo is een Bel+SMS+Web 275 voor 2 jaar.

De dealer website gaf € 0,- aan voor bijbetalen bij verlenging met dit abbonement. Tijdens het opmaken van het contract werd een echter bedrag van € 24,99 bijbetalen weer gegeven. Uiteindelijk heb ik hem zonder bijbetalen meegekregen :*)
Zijn dat niet de kosten voor het nieuw afsluiten van een contract? Dacht iets gelezen te hebben.
Als dat zo was, dan is het niet meer dan normaal dat je die kosten niet gekregen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog even met het kopen van de Sensation totdat hij bij meer winkels is te krijgen dan alleen bij Vodafone. Maar zoals het er naar uit ziet zal ik eerder de Sensation met Android 2.3.3 hebben dan dat ik de update naar Android 2.3.3 op mijn Desire krijg. Hoop wel dat als die 2.4 update eind dit jaar uitkomt, de Sensation sneller zal worden bijgewerkt dan de Desire nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris P.
  • Laatst online: 18-01 18:08
TiTbB schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:22:
[...]

Zijn dat niet de kosten voor het nieuw afsluiten van een contract? Dacht iets gelezen te hebben.
Als dat zo was, dan is het niet meer dan normaal dat je die kosten niet gekregen heb.
Nee, op de factuur staat de prijs achter het toestel en niet achter het abonnement.

[ Voor 64% gewijzigd door Chris P. op 25-05-2011 17:25 ]

VW ID.4 1st Max (2020) Blue Dusk / VW ID.3 1st Max (2020) Glacier White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:34:
Ongetwijfeld is er al vanalles gepost over leveringen op welke locaties, maar ik heb geen tijd om dit te checken.

Ik heb zojuist bij Vodafone Hengelo een HTC Sensation mogen ontvangen. Ik stapte over van Hi naar Vodafone en heb dus een abo met nummerbehoud aangevraagd. Binnen 5 minuten had Hi mijn nummer al overgegeven aan Vodafone dus ik kon PER DIRECT het toestel meenemen! Hoezo ideaal!!! Vodafone Hengelo had er 4 binnen gekregen ter verkoop. Ik was de eerste... dus wellicht zijn er nog 3.
Gefeliciteerd Ernie, dus toch een Sensation ;) hahaha!

Ik wacht helaas nog wel even verder op de pre-order... zucht :(

Edit 2: Nog voor de pre-orders (ik denk dat dat er nog maar weinig zijn...)
Vodafone Nederland Excuses voor het lange wachten, maar we hebben duidelijkheid: vanaf morgen worden de eerste bel-afspraken gemaakt met pre-orders. Bedankt voor jullie geduld en alvast veel plezier gewenst met deze supertelefoon.

[ Voor 22% gewijzigd door Upbeat op 25-05-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:28:
[...]

Gefeliciteerd Ernie, dus toch een Sensation ;) hahaha!

Ik wacht helaas nog wel even verder op de pre-order... zucht :(
Dank je wel, ja ik heb toch gekozen voor de Sensation. In de winkel even bekeken en de degelijkheid en de uitstraling waren gewoon.... zucht. _/-\o_ En verder was ik ook al wel overtuigd hoor. Ik hoop echt dat jullie hem nog voor het weekend hebben!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:33:
[...]

Dank je wel, ja ik heb toch gekozen voor de Sensation. In de winkel even bekeken en de degelijkheid en de uitstraling waren gewoon.... zucht. _/-\o_ En verder was ik ook al wel overtuigd hoor. Ik hoop echt dat jullie hem nog voor het weekend hebben!!!
Hahaha jaa maak ons nog verder jaloers ;)

Achja, vroeg of laat krijgen wij em ook (of ik alleen als enige pre-order :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:34:
[...]

Hahaha jaa maak ons nog verder jaloers ;)

Achja, vroeg of laat krijgen wij em ook (of ik alleen als enige pre-order :P)
Wees niet bang, je bent niet de enige die daarop aan het wachten is.

Orderstatus:

Binnenkort leverbaar

Laatst gewijzigd: 20-05-2011 17:04:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
het slaat gewoon helemaal nergens op,
de onduidelijkheid is achterlijk en het begrip pre-order schijnen ze niet te kennen.
pre-order afwachten dan maar...

[ Voor 11% gewijzigd door gout op 25-05-2011 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
gout schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:38:
het slaat gewoon helemaal nergens op,
de onduidelijkheid is achterlijk en het begrip pre-order schijnen ze niet te kennen.
pre-order afwachten dan maar...
100% mee eens... maarja, morgen zullen mensen gebeld worden dus.

1 ding weet ik wel, bij mijn volgende toestel, doe ik geen pre-order meer (als dat ook een pre-order is).

[ Voor 14% gewijzigd door Upbeat op 25-05-2011 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk om hier het forum te volgen, in de auto te stappen en zonder probleem een Sensation te halen. Helaas ben ik het met een aantal hier eens dat ze eerst de winkels bevoorraden voordat ze de pre-orders versturen, deze zijn inmiddels toch wel betaald.

Heb nog even de SGS2 in mijn handen gehad en het verschil in voelbare kwaliteit is toch wel heel erg groot, de Sensation ligt een stuk beter in de hand! En dan nog een levertijd van 2-3 weken.....

Succes allemaal nog met wachten, het wordt beloond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Net bij VF winkelcentrum woensel geweest (Eindhoven), ze hadden er 5, ik heb de eerste meegenomen. Zelfde prijs als online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Laatst online: 30-09 16:15
Ik had me er al bij neer gelegd dat het nog even zou duren, maar nu zoveel mensen hem al hebben baal ik er toch wel van dat ik hem bij Belnu had besteld... Zij hebben hem nog niet binnen dus dat zal vandaag niet meer komen ook waarschijnlijk (anders zouden ze hem voor 7 uur nog kunnen verzenden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
rolands schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:21:
Net bij VF winkelcentrum woensel geweest (Eindhoven), ze hadden er 5, ik heb de eerste meegenomen. Zelfde prijs als online!
los of met abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:03
Vandaag bericht gehad dat me toestel er was.

Ik om 5 uur gelijk haasten om naar VF Tilburg te rijden kom ik aan om kwart voor 6.. winkel gesloten..
Stonden nog 2 klanten in de winkel maar ik mocht er niet meer in. Ja we sluiten om half 6.
Kom volgende keer maar terug werd er gezegd.. pff Ik zeg ja ik heb 45 minuten moeten rijden ivm drukte.. ja niks mee te maken we zijn gesloten.

Winkels gaan toch altijd om 6 uur dicht in de stad.. Maar Vf moet het weer anders doen.. beetje jammer :(

Dan morgen maar ophalen :)

[ Voor 4% gewijzigd door dunn0w op 25-05-2011 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
Zojuist mijn preorder ook gecanceld en bij vodafone winkel in amersfoort abonnement afgesloten! Nummerbehoud nog niet goedgekeurd dus kreeg hem nog niet mee.. Hopelijk morgen!

2 voor mij hadden hem toevallig wel gelijk met een verlenging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meciddd
  • Laatst online: 08-02-2022
Ik heb via Ritel.nl een bestelling gedaan.

De mensen van Ritel.nl hebben mij verteld dat ik de HTC sensation begin volgende week krijg.

Ik heb mijn T-Mobile abonnement verlengd voor 1 jaar met Relax 330 + onbeperkt internet plus.
Ik moet er 189 euro bij betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 15:31

JasperVerbeek

Assistent Accountant

heb net de laatste bij vodafone amersfoort weggepikt. ben blij nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 15:25
Orderstatus:
Binnenkort leverbaar

Laatst gewijzigd: 19-04-2011

Ik wacht gezellig mee, Wel jammer dat pre order dus geen effect heeft gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Rik_V schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:39:
Orderstatus:
Binnenkort leverbaar

Laatst gewijzigd: 19-04-2011

Ik wacht gezellig mee, Wel jammer dat pre order dus geen effect heeft gehad..
Nee, wel echt een kleine schande van Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
JasperVerbeek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:39:
heb net de laatste bij vodafone amersfoort weggepikt. ben blij nu
Hoe laat? Ik had dan denk ik de 1 na laatste om 17.45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:50
Wat denken jullie...komen er nog goedkopere abbo's dan die van Vodafone? Ik vind 30 Euro gemiddeld per maand best prijzig, als je kijk wat ik er van verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dip
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-01-2023

dip

shut up ulé

Net mailtje terug gekregen van gsmweb over de levertijden.
Geachte heer/mevrouw,

De HTC Sensation is vanaf 03-06-2011 weer op voorraad en zal vanaf dan verstuurd worden.

It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeayy :P

Vanmiddag gebeld voor verlenging : 2 jarig WBS 275...niks bijbetaald
Kreeg net 1 min geleden dit via e-mail:

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.
Artikelen Aantal datum
HTC Pyramid GRY Vanilla 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 13:03
De Vodafone winkels gaan die paar telefoontjes die ze geleverd krijgen echt niet los verkopen, klanten met nieuwe/verlengbare contracten gaan voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BuRningFire schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:12:
[...]

De Vodafone winkels gaan die paar telefoontjes die ze geleverd krijgen echt niet los verkopen, klanten met nieuwe/verlengbare contracten gaan voor.
En dat baseer je op...?? Als ze er bijvoorbeeld nog een op voorraad hebben en die is niet gereserveerd, dan wordt die gewoon verkocht, los of met abonnement.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tacow
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 13:03
Ik werk er al 5,5 jaar ;)

*edit:
Losse verkoop levert niets op, als ze jou de laatste meegeven en 5 minuten later komt er iemand voor een contract..

[ Voor 26% gewijzigd door Tacow op 25-05-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Ik ben net ook naar de Vodafone winkel geweest! Mijn preorder was nergens te vinden in hun systemen en ook niet op een of ander hoofdkantoor waar ze mee belden, die ga ik dus gewoon cancellen. Heb toen een nieuw abo afgesloten met nummerbehoud. Na 15 minuten was m'n nummerbehoud goedgekeurt door Hi (KPN) en kreeg ik de HTC Sensation mee naar huis! Unbranded, zonder simlock!

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ging dat nummerbehoud zo snel? Ik heb besteld via de site (maandagavond rond 18:00 uur) met nummerbehoud. Stap over van Hi naar Vodafone. Zojuist gebeld met de klantenservice met een aantal vraagjes, en de vraag hoe lang het ging duren: minstens een week zei ze.. Waarom moet het zo lang duren als het ook in 5/15 minuten kan :S
Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:15:
Ik ben net ook naar de Vodafone winkel geweest! Mijn preorder was nergens te vinden in hun systemen en ook niet op een of ander hoofdkantoor waar ze mee belden, die ga ik dus gewoon cancellen. Heb toen een nieuw abo afgesloten met nummerbehoud. Na 15 minuten was m'n nummerbehoud goedgekeurt door Hi (KPN) en kreeg ik de HTC Sensation mee naar huis! Unbranded, zonder simlock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-10 09:40

heho

Ommen, Overijssel

Hmmm, morgen misschien ook maar eens naar de VF winkel. Ik heb ook nog geen enkel bericht na het aanvragen van nummerbehoud vanaf Hi. Moet dus wel snel kunnen ....

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:24:
Ging dat nummerbehoud zo snel? Ik heb besteld via de site (maandagavond rond 18:00 uur) met nummerbehoud. Stap over van Hi naar Vodafone. Zojuist gebeld met de klantenservice met een aantal vraagjes, en de vraag hoe lang het ging duren: minstens een week zei ze.. Waarom moet het zo lang duren als het ook in 5/15 minuten kan :S

[...]
Ja, zo snel. Het was 17:00 toen ik die winkel binnen kwam, hij zegt: "Heel misschien heb je geluk, je zit nu bij Hi, onderdeel van KPN, die zijn meestal erg snel met accepteren van nummerbehoud. Wellicht als je even boodschappen gaat doen of iets bellen we je zometeen dat het akkoord is, maar ik garandeer niks".

Dusja, ik bel even naar huis, loop één winkel in in dat winkelcentrum en m'n telefoon ging: "Je nummerbehoud is geaccepteerd, je kan je telefoon ophalen". Dat was rond 17:10.

Overigens is alles hetzelfde als online, zelfde abo etc. M'n Hi abo loopt t/m 14/08 en op 15/08 gaat m'n Vodafone abo in.

EDIT: Ik probeer nu m'n pre-order te annuleren maar wachttijd bij KS is 9 minuten :P

[ Voor 10% gewijzigd door Impulzer op 25-05-2011 19:29 ]

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:28:
[...]

Ja, zo snel. Het was 17:00 toen ik die winkel binnen kwam, hij zegt: "Heel misschien heb je geluk, je zit nu bij Hi, onderdeel van KPN, die zijn meestal erg snel met accepteren van nummerbehoud. Wellicht als je even boodschappen gaat doen of iets bellen we je zometeen dat het akkoord is, maar ik garandeer niks".

Dusja, ik bel even naar huis, loop één winkel in in dat winkelcentrum en m'n telefoon ging: "Je nummerbehoud is geaccepteerd, je kan je telefoon ophalen". Dat was rond 17:10.

Overigens is alles hetzelfde als online, zelfde abo etc. M'n Hi abo loopt t/m 14/08 en op 15/08 gaat m'n Vodafone abo in.

EDIT: Ik probeer nu m'n pre-order te annuleren maar wachttijd bij KS is 9 minuten :P
Haha, waarschijnlijk ben je niet de enige die zijn pre-order wil annuleren.

Maar ik hoop dat T-Mobile ook een beetje snel is met het accepteren van het nummerbehoud.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vandaag te horen in de winkel dat je bestelling annuleren 48 uur duurt (abbo verlenging) dus toen zei ik van laat dan maar zitten, kreeg ik net van vodafone mailtje dat me toestel is verstuurd..

ik snap dan niet hoe iedereen zommar zijn pre-order dan kan annuleren in de winkel of komt dat door dat het om een nieuwe abbo gaat en niet een verlengiing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Heb hetzelfde, gisteren met abonnement besteld op de website van Vodafone.
Orderstatus:

Binnenkort leverbaar

Laatst gewijzigd: 25-05-2011 07:08:22
Toch een beetje jammer.... hopelijk beginnen ze morgen met verzenden? Zou mooi zijn. Wil nu toch echt wel graag van m'n Hero af.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:38

The_Worst

Unox

Nu snap ik ook waarom Hi zo vreemd deed aan de telefoon vanmiddag, als ik hier alleen al 3 mensen zie vertrekken van Hi naar Vodafone. :z

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag mijn abonnement telefonisch kunnen verlengen naar een bel + sms + web 275. Toestel stond inderdaad onder HTC Pyramid... Maarja hij is besteld en ik krijg hem zo snel mogelijk, wel kans dat het na het weekend is. Nja geduld heb ik nog wel ff, eerst nog 2 examens maken >.< Anders ben ik veel te erg afgeleid :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:44:
Vanmiddag mijn abonnement telefonisch kunnen verlengen naar een bel + sms + web 275. Toestel stond inderdaad onder HTC Pyramid... Maarja hij is besteld en ik krijg hem zo snel mogelijk, wel kans dat het na het weekend is. Nja geduld heb ik nog wel ff, eerst nog 2 examens maken >.< Anders ben ik veel te erg afgeleid :p
ik had hem rond 1uur in de middag besteld en kreeg een uurtje geleden email dat ie was verzonden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:46:
[...]

ik had hem rond 1uur in de middag besteld en kreeg een uurtje geleden email dat ie was verzonden !
ook verlengd? die van mij was rond een uur of 4 besteld.. Nja we zien wel wanneer ie binnenkomt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Als ik al die berichten lees over mensen die gewoon em in de winkel halen en mensen waarbij die al verzonden is, word ik helemaal niet vrolijk van VF :( Pre-orders zijn echt benadeeld naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derky
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 19:30
dangerousp schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 18:44:
[...]

Hoe laat? Ik had dan denk ik de 1 na laatste om 17.45
Toen ik bij Vodafone Amersfoort was om 16:40, zei ze dat er nog 3 extra waren (buiten reserveringen). Ik heb dus volgens mij de 2-na laatste :9 (daar nu in een kastje liggen totdat nummerbehoud is goedgekeurd ;( ).

Weet iemand of nummberhoud vanaf Telfort (prepaid) ook al binnen 1 dag gaat, zoals sinds vandaag verplicht is?
http://www.nuzakelijk.nl/...-van-telefoonbedrijf.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 19:48:
[...]

ook verlengd? die van mij was rond een uur of 4 besteld.. Nja we zien wel wanneer ie binnenkomt!
yup ook verlengd ja... ik hoop dat ie morgenmiddag aankomt anders uiterst vrijdag vroeg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-O
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-07 03:14
Net even een nieuwe bestelling geplaatst bij Vodafone. Had de Sensation op 15 mei gepre-orderd maar geen reactie ontvangen van Vodafone. De medewerkster gaf aan dat er iets mis is gegaan bij het pre-orderen bij Vodafone. Dit is gebeurd bij mensen die vandaag geen bericht hebben ontvangen dat ze de sensation geleverd krijgen en wel gepre-orderd hebben.

Nieuwe bestelling is nu in het systeem gezet. De pre-order kan ik helaas morgen pas cancellen. Hopen dat de Sensation beetje snel binnen is nu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Daniel-O schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:06:
Net even een nieuwe bestelling geplaatst bij Vodafone. Had de Sensation op 15 mei gepre-orderd maar geen reactie ontvangen van Vodafone. De medewerkster gaf aan dat er iets mis is gegaan bij het pre-orderen bij Vodafone. Dit is gebeurd bij mensen die vandaag geen bericht hebben ontvangen dat ze de sensation geleverd krijgen en wel gepre-orderd hebben.
Pardon? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-O
Tja zo vertelde ze het me.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Laatst online: 20-09 21:31
Daniel-O schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:06:

Nieuwe bestelling is nu in het systeem gezet. De pre-order kan ik helaas morgen pas cancellen. Hopen dat de Sensation beetje snel binnen is nu.....
Echt ....... ??? 8)7 |:(

En dat kunnen ze niet gewoon mailen ofzo ??? :X

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Leeuw070 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:09:
[...]

Echt ....... ??? 8)7 |:(

En dat kunnen ze niet gewoon mailen ofzo ??? :X
Ik heb 2x gebeld vandaag en ze konden mijn order gewoon in het systeem vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
Daniel-O schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:08:
Tja zo vertelde ze het me.... :/
In andere woorden, iedereen die online besteld heeft moet cancellen en opnieuw bestellen? Of zie ik het nu fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Lijkt het wel op neer tekomen en zou ook een hoop verklaren ......

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
Denk dat het misschien anders is voor de nummerbehoud mensen.

Er staat wel een melding op de pagina, dat het systeem niet echt vlekkeloos werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:09:
[...]

Ik heb 2x gebeld vandaag en ze konden mijn order gewoon in het systeem vinden...
Dat had ik ook, maar in de Vodafone winkel konden ze niets vinden en diegene die hij belde kon ook niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Ik ga wel zo bellen want dit is echt niks... ik bel gewoon met dat nummer waarmee je kan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derky
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 30-03 19:30
[...]

Toen ik vanmiddag in de winkel was kon ze niets vinden op mijn bankrekeningnr, postcode of telefoonnummer. Ze gaf aan dat die (pre-order) dus nog niet doorgezet was en ik deze nog kon annuleren door zelf te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel-O
Ja dat heb ik dus ook gedaan. Kreeg wel een receptioniste aan de telefoon die aangaf dat de lijnen bezet waren en vroeg of ze terug mochten bellen. Ben binnen 15 minuten teruggebeld en kon toen mijn bestelling plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
Orderstatus:

Binnenkort leverbaar

Laatst gewijzigd: 23-05-2011 07:13:18
Dit is echt té gek voor woorden eigenlijk. Had ook in de winkel gereserveerd. Deze belden mij vanmiddag op dat het toestel binnen was, echter heb ik toen gezegd dat ze dat konden doorstrepen gezien ik al online had besteld. Achteraf misschien toch beter geweest als ik gewoon naar de winkel was gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:33

Rubman

Retarded or just overjoyed!

[...]

Same here en als dit werkelijk zo is vind ik het echt hufterig. Gewoon alle pre-orderaars benadelen door een zogenaamd foutje wat een bagger service op dit gebied van Vodafone. Het is dat ik echt ruzie heb met T-Mobile dat mijn abbo weigert te ontbinden na meerdere gerechtvaardigde klachten anders had ik wel ff gewacht en hem daar genomen.

Nou ja morgen maar even kijken of ik tijd heb om naar de winkel te gaan om daar wat duidelijkheid(en hopelijk meteen de sensation) te krijgen.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Gebeld... niet veel wijzer gevonden. Blijkbaar is het druk want ik kreeg een receptioniste aan de telefoon.

Ze zijn in ieder geval binnen gekomen vandaag, dat is zeker! Ik moest morgen ochtend maar bellen met de orderstatuslijn... dan konden ze me vertellen of ik bij de eerste levering van de pre-orders zat.

[ Voor 14% gewijzigd door Upbeat op 25-05-2011 20:27 . Reden: Aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
Het zou mooi klote zijn als m'n online order verkeerd gegaan is. Dat zou betekenen dat ik niet meer op kan zeggen bij Hi, gezien de opzegtermijn van 1 maand dan overschreden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiTbB
DimitryK schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:30:
Het zou mooi klote zijn als m'n online order verkeerd gegaan is. Dat zou betekenen dat ik niet meer op kan zeggen bij Hi, gezien de opzegtermijn van 1 maand dan overschreden is.
Snel opnieuw order aanmaken dan maar ? :)
Maargoed, ze zullen het vast wel ergens terug kunnen vinden, je kan het zelf ook opvragen, dus het staat er ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
TiTbB schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 20:31:
[...]

Snel opnieuw order aanmaken dan maar ? :)
Maargoed, ze zullen het vast wel ergens terug kunnen vinden, je kan het zelf ook opvragen, dus het staat er ergens.
Inderdaad, morgen maar eens bellen dan. Als ik dan niet verder kom ga ik alsnog naar de winkel, wellicht heb ik daar meer succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 19:56

Whuzz

Dodgeball!

Krijg net email:
Geachte Dhr Whuzz,
Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 25-05-2011 heeft ordernummer: xxxxxxx.
Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel. De verwachte leverdatum staat op onze website vermeld. Als de leverdatum wordt gewijzigd, dan ontvangt u een e-mail met de nieuwe leverdatum. Zodra het toestel op voorraad is, wordt het zo snel mogelijk geleverd. Een koerier neemt telefonisch contact met u op om een leverafspraak te maken.
Het "coming soon" toestel? Betekent dit dat mijn bestelling niet bij de eerste batch zit en ik moet wachten?
Als ik hem branded krijg dan gaat ie dus echt gewoon retour (wet koop op afstand).
Enige probleempje is hoe het dan zit met mijn nummerbehoud :P

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Whuzz ik heb dat mailtje precies het zelfde net binnen gekregen maar ik heb zonder nummer behoud gedaan. zou ik hem deze week nog kunnen verwachten @ iemand die bij VF werkt of het bijna zeker weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dat zelfde mailtje heb ik ook gehad maar dan 3 weken geleden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Laatst online: 20-08 19:29
Whuzz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:13:
Krijg net email:

[...]

Het "coming soon" toestel? Betekent dit dat mijn bestelling niet bij de eerste batch zit en ik moet wachten?
Als ik hem branded krijg dan gaat ie dus echt gewoon retour (wet koop op afstand).
Enige probleempje is hoe het dan zit met mijn nummerbehoud :P
Ik heb ook een dergelijke mail gehad van de week. Dit terwijl die volgens de site op dat moment beschikbaar zou zijn.
Ik wacht morgen nog even af of ik wat hoor en anders ga ik wel langs één van de Vodafone winkels kijken of die het in orde kunnen maken. Als dit lukt annuleer mijn online bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:20
Nu zoveel mensen 'm al hebben, post eens wat ervaringen in het andere topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Southern Sun schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 21:30:
Nu zoveel mensen 'm al hebben, post eens wat ervaringen in het andere topic :P
Ze zijn allemaal aan het spelen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het andere topic is gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09:58
Nee hoor, er is een tweede deel geopend waar ook continu nieuwe gebruikerservaringen verschijnen: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
vodafail ftw,
morgen maar eens langs de winkel rijden als ik voor 1 uur geen belletje heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou dan toch maar gaan slapen en hopen dat we morgen allemaal het goede nieuws krijgen dat we hem voor het voor het weekent hebben, ik vind vodafone wel raar met hun pre-order service en dan die als laatste de telefoon geven maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
gout schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:32:
vodafail ftw,
morgen maar eens langs de winkel rijden als ik voor 1 uur geen belletje heb gehad.
Jaa dat idee had ik ook, alleen waren ze hier al uitverkocht en gereserveerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
achja,
ik heb wel iemand aan de lijn gehad via het nummer op orderstatus pagina,
die vertelde me dat morgen of uiterlijk vrijdag ik een belletje van de koerier kon verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Ik ben toch ook van plan de Sensation aan te schaffen bij Vodafone, maar heb ik ook recht op nummbehoud? Ik heb namelijk nu een prepaid simkaart van Hi. Ik zou dus dan voor hun een nieuwe abbonee klant worden.

[ Voor 15% gewijzigd door vinom op 25-05-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
vinom schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:07:
Ik ben toch ook van plan de Sensation aan te schaffen bij Vodafone, maar heb ik ook recht op nummbehoud? Ik heb namelijk nu een prepaid simkaart van Hi.
Tuurlijk heb je dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Mooi, dan ga ik morgen maar is lang een Vodafone winkel en hopelijk hebben ze hem daar liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dkarmelk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 12:11
Ik krijg net deze mail (ongevraagd, ik wachtte geduldig de week even af):

Bevestiging van levering

Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Uw klantnummer: xxxxxxxxx
Order datum: 16-04-2011

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
xx xx xx xx xx HTC Sensation (was Pyramid) GRY VF 1

Afleveradres:
<Adres>

Rekeningadres:
<Adres>

Met vriendelijke groeten,

Peter Doveren
Directeur Klantenservice

Vodafone Libertel B.V.
Avenue Ceramique 300
6221 KX Maastricht

Ik had hem al vrij snel telefonisch besteld (16-04), denk dat ze nu die pre-orders verwerken..

Morgen goed de brievenbus in de gaten houden dus! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Vanmorgen abo verlengt icm de Sensation en even na zessen een mail ontvangen dat het toestellen is verzonden. Hoop hem morgen te ontvangen! _/-\o_

Mijn vrouw heeft ook vanmorgen verlengd icm Sensation (kwartier na mij), maar die heeft nog niet het mailtje over verzending van het toestel mogen ontvangen, terwijl ik hier mensen zie die vanmiddag hebben verlengd en al wel een dergelijk mail hebben ontvangen... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
btw...ik zie dat de dichtsbijzijnde Vodafone shop best ver is voor mij. Moet ik perse naar zo'n zaak?
Een Phonehouse oid ligt namelijk dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
vinom schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:17:
[...]

btw...ik zie dat de dichtsbijzijnde Vodafone shop best ver is voor mij. Moet ik perse naar zo'n zaak?
Een Phonehouse oid ligt namelijk dichterbij.
Ja maar die hebben het toestel niet liggen... alleen Vodafone voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belnu.nl mag ook wel eens opschieten, die hebben hem volgens mij nog niet eens binnen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dkarmelk schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:15:
Ik krijg net deze mail (ongevraagd, ik wachtte geduldig de week even af):

Bevestiging van levering

Geachte klant,

Uw klantnummer: xxxxxxxxx
Order datum: 16-04-2011

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum
xx xx xx xx xx HTC Sensation (was Pyramid) GRY VF 1

Ik had hem al vrij snel telefonisch besteld (16-04), denk dat ze nu die pre-orders verwerken..

Morgen goed de brievenbus in de gaten houden dus! :*)
Zie bold+underline.... oepsie??? geen vanilla meer, maar vf van vodafone????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
ralph075 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Dat zou echt een rotstreek zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:19:
Belnu.nl mag ook wel eens opschieten, die hebben hem volgens mij nog niet eens binnen.. :(
Jij hebt nog geen recht van spreken lijkt mij,
Alle pre-orders van VF Online zelf hebben geen van alle nog niets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Nu maar hopen dat ik em zo los mag meenemen in de VF shop :) ...........

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dkarmelk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 12:11
ralph075 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Dat zou niet zo mooi zijn :/ Alhoewel de stock Vodafone ROM best smooth draaide op mijn Touch Pro 2. Hoop maar dat HTC zijn bootloaders vrij geeft voor de Sensation, dan is de VF ROM er hoe dan ook in een paar weken er vanaf ;)

Ik laat het wel weten als hij binnen is of je gelijk had, of dat het een typo oid is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Dkarmelk schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:47:
[...]

Dat zou niet zo mooi zijn :/ Alhoewel de stock Vodafone ROM best smooth draaide op mijn Touch Pro 2. Hoop maar dat HTC zijn bootloaders vrij geeft voor de Sensation, dan is de VF ROM er hoe dan ook in een paar weken er vanaf ;)

Ik laat het wel weten als hij binnen is of je gelijk had, of dat het een typo oid is..
Het is in ieder geval anders dan mijn leveringsbevestiging:

Mobiel nummer Artikelen Aantal

xx xx xx xx xx HTC Pyramid GRY Vanilla 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Laatst online: 30-09 16:15
Grote kans dat deze branded is dan. Sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
waaimasjien schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 00:41:
Grote kans dat deze branded is dan. Sucks.
Ik hoop niet dat de pre-orders branded zijn... dan ben ik echt pissig! :(
Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.