Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-03 23:17
Richi E. schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:02:
Mijn sim kaart is trouwens even in het toestel geweest en hij was inderdaad niet branded. Dus geen vodafone logo en geen vodafone apps er op.
Goed om te weten en daarom wil ik dat mijn pre-order bij de eerste levering zit, dan weet ik tenminste zeker dat ie niet branded is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19-03 02:11
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Goed om te weten en daarom wil ik dat mijn pre-order bij de eerste levering zit, dan weet ik tenminste zeker dat ie niet branded is!
Hoe ben je daar achter gekomen dan? Dan ga ik dat ook even navragen.

Ik vind het trouwens echt nergens op slaan dat de winkels voorrang krijgen boven de preorders. Ben er gisteren helaas niet meer aan toegekomen, maar ik ga zometeen dan toch echt even langs de winkel. Waardeloos dit.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefmek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-01-2020
Hmmmm, ik wilde van T-Mobile naar Vodafone gaan en heb de Sensation pre order gedaan. Maar met dit soort praktijken kunnen ze het bekijken. Ten eerste duurt het nummerbehoud schandalig lang, snap sowieso niet waarom je ondertussen de telefoon niet krijgt en ten tweede hoor je de pre-orders eerst af te werken anders is de term PRE-order helemaal niet van toepassing.
Maar ik denk dat ik dan toch maar de galaxy s 2 ga halen bij Hi......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Gebeld, ze verwachten em deze week binnen te krijgen 8)7

Ik snap er echt niks meer van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04 10:37
dave1972 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:32:
[...]

Geef s een paar screenshotjes aub....en vertel s wat over t geluid ?
geluid is inderdaad wat blikkerig.
lazusak schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:35:
@ Kolonel_E,

Kan je even kijken welk firmware versie erop staat als het ergens eindigt op 161 zou het vodafone zijn
Jullie vragen heb ik hier beantwoord: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:13
Dalijk maar eens supersnel naar de Vodafone winkel hier in Amersfoort gaan.. kijken of ze wat hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407925

dit is onbegrijpelijk triest.. ik bel net om te vragen wat ze in de vestigingen hebben zodat ik mijn proorder anders wel daar kom halen. ja nee sorry wij hebben geen nummer van de vestigingen. OMG wat zielig. "ze worden deze week geleverd aan proordenaars ofzoiets OMG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-03 23:47
Dikke vinger voor ze ...... ik ga wel naar een paar shops toe en als ik em heb annuleer ik m`n pre order wel ......
Heeft blijkbaar toch geen zin bij Vodafone om dat te doen :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
2e keer gebeld nu weer een ander verhaal... ze zijn waarschijnlijk binnen maar moeten nog ingeboekt worden 8)7 zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ben vandaag in Rotterdam nog bij een paar winkels binnen gestapt.
Toevallig was daar net overal een HTC vertegenwoordiger voorbij gekomen.
Phonehouse vertelde dat ze em over 2 weken hebben, BelCompany ergens in juli en Vodafone echt deze week nog. En aangezien hij in Dord al wel was acht ik dat ook wel waarschijnlijk.
Vrijdag nog maar eens langs vodafone gaan, hopelijk hebben ze em en kan ik mn abbo gaan afsluiten.
Wel raar dat ze pas iets over de prijs e.d. kunnen zeggen als ze em fysiek hebben, dat is toch allemaal allang bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*knip* zie PM.

[ Voor 88% gewijzigd door Bullet NL op 25-05-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 14:11

JasperVerbeek

Assistent Accountant

In amersfoort hebben ze hem net binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299672

Hmm zo maar eens kijken of er te verlengen valt. Kan dat nu wel gewoon telefonisch of 'staan ze nog niet in het systeem? -___- En als je nu verlengt maar je abbo over een maand afloopt krijg je de telefoon dan wel al voordat je nieuwe abbo in gaat of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
Anoniem: 299672 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:36:
Hmm zo maar eens kijken of er te verlengen valt. Kan dat nu wel gewoon telefonisch of 'staan ze nog niet in het systeem? -___- En als je nu verlengt maar je abbo over een maand afloopt krijg je de telefoon dan wel al voordat je nieuwe abbo in gaat of niet?
Dit kan al sinds vanochtend. Sterker nog mijn telefoon is vandaag al opgestuurd ;-). (Ik heb denk ik wel heel veel geluk)

Hij staat in het systeem als HTC Pyramid GRY Vanilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vecodo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:37:
[...]

Dit kan al sinds vanochtend. Sterker nog mijn telefoon is vandaag al opgestuurd ;-). (Ik heb denk ik wel heel veel geluk)

Hij staat in het systeem als HTC Pyramid GRY Vanilla
nee sorry,, is pure agressie. no hate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407929

Pre-order net geannuleerd. Even bij VF winkel in Utrecht Overvecht langs gegaan en ze hebben er genoeg, ze moesten alleen nog even ingeboekt worden. En net wordt ik gebeld dat er een HTC Sensation voor mij klaar ligt!
Dus allemaal naar die winkel ;) Werkt het beste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407614

ik kan niet meer annuleren anders had ik het allang gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Anoniem: 407929 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:46:
Pre-order net geannuleerd. Even bij VF winkel in Utrecht Overvecht langs gegaan en ze hebben er genoeg, ze moesten alleen nog even ingeboekt worden. En net wordt ik gebeld dat er een HTC Sensation voor mij klaar ligt!
Maar goed, hier zit dus prijsverschil in ter vergelijking met online bestellen, toch? Ach ik wacht nog ff.... Bovendien zit ik hier in een plaatse waar geen VF winkel om de hoek zit (anders was de verleiding groter) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407614 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:47:
ik kan niet meer annuleren anders had ik het allang gedaan
Bij mij was het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rolands schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:47:
[...]

Maar goed, hier zit dus prijsverschil in ter vergelijking met online bestellen, toch? Ach ik wacht nog ff.... Bovendien zit ik hier in een plaatse waar geen VF winkel om de hoek zit (anders was de verleiding groter) :P
Bij mij inderdaad om de hoek ;) En ik betaal gewoon het zelfde hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:13:
Gebeld, ze verwachten em deze week binnen te krijgen 8)7

Ik snap er echt niks meer van :/
Serieus, welk nummer bel jij? Ik heb 0800 020 0043 en 0800 020 0056 gebeld, ik vertel ze dat ik de HTC Sensation in preorder heb staan en graag de status wil weten, zeggen ze: Dat toestel is nog niet binnen, verwachte levertijd is 10 dagen. Dus ik zeg: Dan kan ik hem dus beter in de winkel halen? Zeggen ze: Ja, eigenlijk wel. Maar daar gelden andere aanbiedingen als in de online winkel en hun voorraad komt niet van ons vandaan, dus kan goed zijn dat ze de telefoon eerder hebben.

:(
Anoniem: 407929 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:46:
Dat is hier vlakbij! Heb je een telefoon nummer van hun?

[ Voor 24% gewijzigd door Impulzer op 25-05-2011 14:50 ]

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Laatst online: 05-12-2023
Anoniem: 407929 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:49:
[...]

Bij mij inderdaad om de hoek ;) En ik betaal gewoon het zelfde hoor...
Bij mij thuis ook om de hoek, maar daar ben ik pas tegen 18.00 uur, wordt net te krap om nog een nieuwe abo af te sluiten dan..... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:49:
[...]

Serieus, welk nummer bel jij? Ik heb 0800 020 0043 en 0800 020 0056 gebeld, ik vertel ze dat ik de HTC Sensation in preorder heb staan en graag de status wil weten, zeggen ze: Dat toestel is nog niet binnen, verwachte levertijd is 10 dagen. Dus ik zeg: Dan kan ik hem dus beter in de winkel halen? Zeggen ze: Ja, eigenlijk wel. Maar daar gelden andere aanbiedingen als in de online winkel en hun voorraad komt niet van ons vandaan, dus kan goed zijn dat ze de telefoon eerder hebben.

:(

[...]

Dat is hier vlakbij! Heb je een telefoon nummer van hun?
Tsja, dan dit, dan dat, dan morgen, dan gisteren, dan volgende week. Ik wacht het wel gewoon rustig af want bellen heeft toch geen zin, dat is zwemmen tegen de stroming in. Iedereen geeft iets anders aan, ik weet zeker als we met z'n allen binnen nu en 15 min. gaan bellen krijgen we tig andere antwoorden. Dames en Heren er zit niets anders op dan wachten wachten wachten.......... :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Worden die toestellen in de VF winkel ook simlock vrij los verkocht of is dat alleen via internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jparts
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-05-2024
Soms vraag je je af in wat voor een decadente en materialistische samenleving we wonen... De wereld vergaat niet hoor, zelfs niet als je pas volgende week (of misschien wel nog later) je telefoon krijgt. De aarde draait gewoon door en als je op tijd naar de bakker gaat hoef je zelfs geen honger te lijden. Gewoon ff wachten mensen. Dat ding komt vanzelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
jparts schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:57:
Soms vraag je je af in wat voor een decadente en materialistische samenleving we wonen... De wereld vergaat niet hoor, zelfs niet als je pas volgende week (of misschien wel nog later) je telefoon krijgt. De aarde draait gewoon door en als je op tijd naar de bakker gaat hoef je zelfs geen honger te lijden. Gewoon ff wachten mensen. Dat ding komt vanzelf wel.
Dat weet je maar nooit in deze tijd! Misschien vergaat morgen de wereld wel en die mensen die nu naar de winkel zijn geweest hebben dan toch een halve dag met hun HTC Sensation kunnen spelen!

Vodafone beloofd gewoon dingen die ze niet waar kunnen maken en zijn totaal niet duidelijk in hun communicatie, daar wordt ik gewoon moe van dus dan maar op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
  • Laatst online: 19-04-2024
Hey allemaal.... IK HEB HEM!!!

:---D

Je moet in de vodafone winkel niet vragen naar de sensation !!!!

Ik liep in dordrecht de winkel in en vroeg naar de sensation maar die was er niet. Maar volgens een andere tweaker hier had die hem vanmiddag gekocht!.

Dus ik loop terug de winkel in en vroeg hoe dat kan. Blijkt die onder een andere naam te staan. Namelijk de pyramid nog wat!!!

Dus ik heb er nu 1 en mijn pre order laten wissen.

Tijdens de preorder laten wissen vertelde de VF KLantenservice wel dat ze NET weer een lading binnen hadden:S.

En dan nog 1 geheimpje!

Er liggen er nog 3 in de winkel in dordrecht!!!

Dus racen maar:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Zo , bye bye pre order ..... net hier in den haag in de eerste winkel meteen raak ...... 3 op voorraad alleen nog niet ingeboekt , en konden ze nu ook niet doen omdat de manager er niet was .
Maar morgen ochtend om 10 uur terugkomen en apart laten leggen :)

Weet nu tenminste wel zeker dat ik em morgenochtend heb :)

Stomme is dat ze met een abbo wel mogen meegegeven worden en los niet :'(

Vodafone shop leyweg den haag btw nu nog 2 op vooraad die zo weg mogen met abbo :)

[ Voor 15% gewijzigd door Leeuw070 op 25-05-2011 15:10 ]

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
@Falencia

Welke abo heb je er nu bij? En geldt dezelfde aanbieding als op de site staat (50% korting)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:36
Ik heb zojuist ook mijn pre-order geannuleerd en in de winkel besteld. Moet nog wel even wachten op mijn nummerporterings verzoek, maar verder is alles geregeld. Wel echt schandalig dat ze hem in de winkel wel hadden en de pre-orders nog niet uitleveren... De volgende keer ga ik in in ieder geval niet meer bij Vodafone pre-orderen...

Even ter informatie:
  • Gehaald bij Tilburg, Heuvelstraat
  • Stonden 7 reserveringen, maar blijkbaar hadden ze er meer/genoeg binnen gekregen.
  • Ik betaal nu eenmalig 2 euro meer, verder zijn alle prijzen 100% gelijk!
/edit: volgens mij betaal ik zelfs minder... Telefoon is 2 euro duurder, maar mijn aansluitkosten waren in de winkel iets lager (4 euro ofzo?)...

[ Voor 11% gewijzigd door FabianNL op 25-05-2011 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falencia
  • Laatst online: 19-04-2024
Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:10:
@Falencia

Welke abo heb je er nu bij? En geldt dezelfde aanbieding als op de site staat (50% korting)?
350 en ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Via de klantenservice en verlengingen zijn er echt nog 800 toesteleln direct uit voorraad leverbaar. Net nog gekekeken. Je moet vragen naar de PyramidNet nog gekeken voor jullie (vodafone medewerker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-04 19:14
Net weer even gebeld, meneer vertelde mij dat mijn bestelling "Shipped" was, alleen heb ik nog geen email ontvangen.

Met welke partij worden ze eigenlijk verstuurd? Hij zei soms is het GLS en andere keer weer TNT of een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:11
Wel raar dat het Vodafone personeel blijkbaar niet weet dat de Pyramid gelijk is aan de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:16:
Via de klantenservice en verlengingen zijn er echt nog 800 toesteleln direct uit voorraad leverbaar. Net nog gekekeken. Je moet vragen naar de PyramidNet nog gekeken voor jullie (vodafone medewerker)
Wel gek natuurlijk, dat ie als Sensation op de website staat, maar dat ie als Pyramid besteld moet worden...
(heb zo'n vermoeden dat het navragen van de pre-orders ook daar misgaat (mensen vragen de status voor de Sensation na....))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-05 08:05
ralph075 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:17:
[...]

Wel gek natuurlijk, dat ie als Sensation op de website staat, maar dat ie als Pyramid besteld moet worden...
(heb zo'n vermoeden dat het navragen van de pre-orders ook daar misgaat (mensen vragen de status voor de Sensation na....))
Dit heeft Vodafone gedaan omdat het anders te veel lijkt op de Sensation (Galaxy) in het systeem.

Net weer even gesproken met de klantenservice. Mijn toestel is inderdaad verzonden, verwachting is overmorgen of zaterdag dat hij bij mij is :).

[ Voor 16% gewijzigd door Vecodo op 25-05-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 401587

alwaysleft schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:16:
Ik wordt hier nogal misselijk van! Op 23 April al besteld! En de VF klantenservice vertelt me dat m'n toestel pas maandag geleverd wordt! Schandalig

@Alwaysleft
Zeg je nu dat als ik de klantenservice nog eens bel en vraag om de Pyramid te leveren ipv de Sensation dat ik hem dan wel voor het weekend kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Vecodo schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:18:
[...]
Dit gedaan omdat het anders te veel lijkt op de Sensation (Galaxy).

Net weer even gesproken met de klantenservice. Mijn toestel is inderdaad verzonden, verwachting is overmorgen of zaterdag dat hij bij mij is :).
Weet ik, maar dan moet men het consequent overal doorvoeren in de systemen (dus ook website), zodat klanten en medewerkers niet langs elkaar heen praten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 28-04 07:45
Zojuist, telefoontje gehad van vf tilburg. Straks sensation halen!! Yes yes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Anoniem: 401587 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:21:
[...]
@Alwaysleft
Zeg je nu dat als ik de klantenservice nog eens bel en vraag om de Pyramid te leveren ipv de Sensation dat ik hem dan wel voor het weekend kan verwachten?
Probeer het gewoon. Niet geschoten is altijd mis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-04 19:16
Zonder abbo ga je die telefoon trouwens niet mee krijgen. Hier in Utrecht geprobeerd en als ik zonder abbo de telefoon wilde hebben was de telefoon niet op voorraad. Leuke die Vodafone medewerkers die keihard staan te liegen. Had al geen hoge pet op van dit bedrijf maar dat is bij deze dus helemaal over.
Prutsers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Dit is echt de grootse fail release die ik heb meegemaakt ........
Net nog eens gebeld en medewerker zei dat hij vandaag pas binnen gekomen is en loop van volgende week geleverd word ......
Nou als ik hem morgen ochtend mee krijg is het gelijk exit pre order .....

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

CzMichiel schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:24:
Zonder abbo ga je die telefoon trouwens niet mee krijgen. Hier in Utrecht geprobeerd en als ik zonder abbo de telefoon wilde hebben was de telefoon niet op voorraad. Leuke die Vodafone medewerkers die keihard staan te liegen. Had al geen hoge pet op van dit bedrijf maar dat is bij deze dus helemaal over.
Prutsers....
Dan hoef ik het dus niet meer te gaan proberen. Ze bieden 'm op de website namelijk wel los aan maar dan wacht ik wel een paar weken tot ie overal via de webshops te krijgen is. Het is helaas niet anders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 04:16
Ik ben net gebeld geweest door de Vodafone winkel in Veldhoven, daar hebben ze nu ook de voorraad binnen en voor mij hebben ze er eentje vast gelegd. Straks halen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Ice_Lord schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:26:
Ik ben net gebeld geweest door de Vodafone winkel in Veldhoven, daar hebben ze nu ook de voorraad binnen en voor mij hebben ze er eentje vast gelegd. Straks halen dus :D
Had je hem daar al gereserveerd of iets? Want ik kan de vestigingen niet bereiken via de telefoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:27:
[...]

Had je hem daar al gereserveerd of iets? Want ik kan de vestigingen niet bereiken via de telefoon hoor.
Nee ik ook niet.. zoek het nummer van amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
dangerousp schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:28:
[...]

Nee ik ook niet.. zoek het nummer van amersfoort.
Utrechtsestraat 6
3811LB Amersfoort
0900-0140

Die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Anoniem: 230001 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:25:
[...]

Dan hoef ik het dus niet meer te gaan proberen. Ze bieden 'm op de website namelijk wel los aan maar dan wacht ik wel een paar weken tot ie overal via de webshops te krijgen is. Het is helaas niet anders....
Zonder abbo kreeg ik em nu niet mee omdat ze nog niet ingeboekt waren maar morgen kon het wel werd me verzekerd .......

Gaat ook om een los toestel .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Ryan_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Utrechtsestraat 6
3811LB Amersfoort
0900-0140

Die?
Maar geen 0900 nummer.. of zijn ze dat allemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-10-2024
in vodafone Amersfoort zijn ze ook binnen
wilde er eentje los kopen maar kon niet in de winkel :S volgens die man moest ik hem dan online bestellen..
Vond dat dus een beetje onzin..

Verder misschien goed nieuws: de rest van de shops verwachten hem deze week, en waarschijnlijk morgen binnen te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 04:16
Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:27:
[...]

2 weken geleden gereserveerd toen ik in de winkel zelf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
dangerousp schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:30:
[...]

Maar geen 0900 nummer.. of zijn ze dat allemaal?
Volgens telefoonboek.nl wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406152

voor degene die in venlo en omstreken wonen,

mocht je de Sensation bij vodafone venlo besteld hebben dan zou ik maar snel gaan. ze hebben em al binnen, maar alleen voor degene die de tel. daar besteld hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefmek
  • Laatst online: 19-01-2020
Ik neem aan dat als je nummerbehoud wil dat je de telefoon nog steeds niet direct op kan halen bij een vodafone finiaal maar ook wat dagen moet wachten? Of heb ik dit fout....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Net KS gesproken, toestellen worden op dit moment ingeboekt (als Sensation) en daarna gaan ze het verzoek voor nummerbehoud naar de huidige provider sturen. Als dat akkoord is sturen ze het toestel op naar de klant, ik krijg hem waarschijnlijk maandag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 395727

edit: De prijzen waren exclusief btw, dat zag je pas als je op bestellen klikte.
beetje oplichters...

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 395727 op 25-05-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:36
steefmek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:35:
Ik neem aan dat als je nummerbehoud wil dat je de telefoon nog steeds niet direct op kan halen bij een vodafone finiaal maar ook wat dagen moet wachten? Of heb ik dit fout....
Dat klopt, ik kreeg hem in ieder geval nog niet mee. De verwachting was echter wel deze week nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330381

@kalashnikov94: je was me net voor ;)

[ Voor 122% gewijzigd door Anoniem: 330381 op 25-05-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Ryan_ schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:31:
[...]

Volgens telefoonboek.nl wel.
Ik zou daar niet naar bellen dat is een nummer voor alle winkels en dan krijg je gewoon een soort klantenservice aan de lijn. En iemand daar zegt dat ze in de winkel begin volgende week komen. (BULLSHIT) De vrouw aan de lijn had ze zelf al wel op voorraad en kon de telefoon dan binnen 5-10 werkdagen leveren. LAAT maar. Gezijk allemaal. Ik heb nu al veel te veel verschillende dingen gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

wat heb ik een kutouders zeg (ben net 18), ik ging naar de winkel, is hij 12 euro duurder dan dat ik hem gepreorderd heb, mag ik hem niet annuleren en gewoon meteen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
JasperVerbeek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:41:
wat heb ik een kutouders zeg (ben net 18), ik ging naar de winkel, is hij 12 euro duurder dan dat ik hem gepreorderd heb, mag ik hem niet annuleren en gewoon meteen halen.
Dit maakt mijn dag toch weer een beetje goed :D :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperVerbeek

JasperVerbeek

Assistent Accountant

Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:42:
[...]

Dit maakt mijn dag toch weer een beetje goed :D :>
van mij niet (&*^%)*&$^%)*#Q&%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
dus als ik het goed begrijp moeten we om de pyramid vragen en niet om de sensation??
lekker verhaal :S :D

ga morgen maar weer naar vodafone. vanaf morgen moeten providers ook binnen 1 dag het nummer omzetten (als in nummerbehoud) moet alleen dan nog natuurlijk een maandje wachten...

Hopelijk zijn de telefoons dan nog steeds unbranded..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:19

Whuzz

Dodgeball!

JasperVerbeek schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:41:
Ha Jasper. Hier je vader. Als ik straks thuis ben van werk zwaait er wat. Het is geen ramp als je een telefoon een paar dagen later heb. En nu aan je huiswerk.

/serieus
Ik heb vanochtend besteld online, met nummerbehoud van T-Mobile. Nu twijfel ik of ik winkels rond moet bellen of gewoon moet afwachten. Ik denk niet dat het veel sneller gaat via een winkel? Die moeten tenslotte ook gewoon wachten op T-Mobile...

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

@Kolonel-E.

Heb jij een nieuw abonnement afgesloten met of zonder nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb mn eerste pre-order geannuleerd en een andere geplaatst ( telefonisch) deze wordt met een grote kans morgen unbranded geleverd.

kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-03-2024
ik ben een trotse eigenaar van de sensation :D echt een bruut ding :D
toen ik m open maakte en hem zag dacht ik, wat is y klein :P
had een HTC HD2 in de winkel zien liggen en dacht dat deze ongeveer even groot zouden zijn, maar volgens mij is de HD2 groter, of het lijkt zo :P
ben al druk aan het downloade, en heb hem ook al aan de oplader.

EN VOOR DE MENSEN DIE HET WILLEN WETEN: ER ZIT GEEEEEEEEEN BRANDING OP DE SENSATION :D :D :D

bij VF leeuwarden, werdt rond half 1 gebelt :) hier wisten ze wel dat het om een sensation ging, en hoefde niet te vragen naar een pyramid :P

icm 275 bel/sms/web :)

moest eerst ook nog 24,95 bij betalen, maar heb ik kunnen wegschelden :)

[ Voor 21% gewijzigd door Konani op 25-05-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
@Konani

Wat heb je moeten doen om dat ding te krijgen? Nieuwe abo afsluiten? Met of zonder nummerbehoud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolonel_E
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-04 10:37
donvalentino schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:44:
@Kolonel-E.

Heb jij een nieuw abonnement afgesloten met of zonder nummerbehoud?
Impulzer schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:48:
@Konani

Wat heb je moeten doen om dat ding te krijgen? Nieuwe abo afsluiten? Met of zonder nummerbehoud?
Ik had al een VF abbo en heb die in de winkel verlengd (dus incl. nummerbehoud). geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
@Impulzer,

met nummerbehoud, ( zat al bij VF ) dus is gewoon een verlenging geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-04 18:15
Dit soort rants mag je achterwege laten.

[ Voor 83% gewijzigd door RoD op 25-05-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
@gout,

loop gewoon een winkel binnen, of bel direct naar een VF winkel toe en laat hem reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:19

Whuzz

Dodgeball!

*weg*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 25-05-2011 15:57 ]

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Konani schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:54:
@gout,

loop gewoon een winkel binnen, of bel direct naar een VF winkel toe en laat hem reserveren.
Je kunt niet rechtstreeks met VF winkels bellen, dat is dus het probleem. Ik wacht wel even tot 17:30, dan ben ik klaar met werk en race ik naar de VF winkel hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
hier kun je een verkooppunt zoeken, en dan staat er wel een 0900 nummer bij, maar weet niet of dit direct naar de VF winkel is. http://www.vodafone.nl/klantenservice/verkooppunten/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Konani schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:58:
hier kun je een verkooppunt zoeken, en dan staat er wel een 0900 nummer bij, maar weet niet of dit direct naar de VF winkel is. http://www.vodafone.nl/klantenservice/verkooppunten/?
Nee dit is het niet. Je krijgt de winkel helaas via deze weg niet aan de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Konani schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:58:
Bij alle vestigingen staat telefoonnummer 0900-0140.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Konani
dan wordt het nog even wachten ;) en hopen dat er nog 1 voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04 08:56
Kom not terug uit de stad, lokale VF winkel hadden ze nog niet binnen is me verteld. Heb wel een reservering kunnen maken (echter geen idee hoe veel al gereserveerd zijn) en zou gebeld worden als ze binnen zijn. Medewerker schreef echter wel eerst Galaxy S2 op z'n blaadje terwijl we het toch duidelijk over de Sensation hadden, kon het gelukkig nog corrigeren...

Had ik misschien voor de Pyramid moeten vragen?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadDevil6210
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-04 20:19
weet iemand of ie in den bosch op voorraad is en of er in tilburg echt nog zoveel liggen ben onderweg naar tilburg gokje wagen toch niks te doen en ov bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Voor alle mensen die em hebben, gefeliciteerd!!

Voor alle mensen die nog wachten op de pre-orders, ik ben er 1 van -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:36
@Upbeat

same here :S

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchmania op 25-05-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:14:
Voor alle mensen die em hebben, gefeliciteerd!!

Voor alle mensen die nog wachten op de pre-orders, ik ben er 1 van -O-
Als ze nu alvast nummerbehoud konden aanvragen, kunnen ze hem ook gelijk sturen als hij er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dit is echt #$%^& gewoon... ik weet niet eens of ik em wel krijg! KS kan ook geen duidelijk geven... zijn er wel, zijn er niet... ik krijg er een punthoofd van! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gout
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-04 18:15
als je dan een keer niet op tijd betaalt heb je een probleem,
maar als je op de verwachte datum op een telefoon wacht is het allemaal zo onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:36
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:17:
[...]

Dit is echt #$%^& gewoon... ik weet niet eens of ik em wel krijg! KS kan ook geen duidelijk geven... zijn er wel, zijn er niet... ik krijg er een punthoofd van! :(
Wordt gewoon niets duidelijk verteld, ook niet door het personeel van VF, en pre-order heeft dus ook geen zin...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-04 19:14
Half uur geleden mail gekregen dat me bestelling voor verlenging verstuurd is :-) hopelijk morgen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgorde van leveringen:

1.verlengers
2.winkeliers verlenges
3.winkeliers nieuw
4.pre-orders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:30

superwashandje

grofheid alom

Doe even normaal.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 25-05-2011 16:36 ]

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Laatst online: 26-04 00:52
Ben zojuist ook even de stad in gelopen. Bij beiden vestigingen hier in Heerlen hadden ze hem liggen, heb niet gevraagd hoeveel. Ik heb in ieder geval een contract afgesloten, nu moet ik nog even wachten op de goedkeuring vanuit T-mobile voor ik hem op kan halen :)
Ik heb me overigens pas vorige week donderdag op de reserveringslijst laten zetten en betaal gewoon hetzelfde als via de website geloof ik.

Met bellen zijn ze overigens niet zo snel dus, want ik ben gewoon even langsgelopen terwijl ze me toch echt zouden bellen zo snel ze hem binnen hadden :')

[ Voor 16% gewijzigd door Aapenootjes op 25-05-2011 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404512

Ongetwijfeld is er al vanalles gepost over leveringen op welke locaties, maar ik heb geen tijd om dit te checken.

Ik heb zojuist bij Vodafone Hengelo een HTC Sensation mogen ontvangen. Ik stapte over van Hi naar Vodafone en heb dus een abo met nummerbehoud aangevraagd. Binnen 5 minuten had Hi mijn nummer al overgegeven aan Vodafone dus ik kon PER DIRECT het toestel meenemen! Hoezo ideaal!!! Vodafone Hengelo had er 4 binnen gekregen ter verkoop. Ik was de eerste... dus wellicht zijn er nog 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-04 15:07
Rotterdam Alexander heeft hem, heb hem weg laten zetten, moet nu wachten tot nummerbehoud is goedgekeurd (kerel zegt 2 weken, dat kan toch niet??)

Pre-order gecanceld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366726

Gefeliciteerd mensen! Wat ben ik jaloers! Ghaha, Belnu levert morgen ook nog niet. Want ze hebben de phone nog niet binnen. Bah, wat wil ik die telefoon graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Anoniem: 404512 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:34:
Ongetwijfeld is er al vanalles gepost over leveringen op welke locaties, maar ik heb geen tijd om dit te checken.

Ik heb zojuist bij Vodafone Hengelo een HTC Sensation mogen ontvangen. Ik stapte over van Hi naar Vodafone en heb dus een abo met nummerbehoud aangevraagd. Binnen 5 minuten had Hi mijn nummer al overgegeven aan Vodafone dus ik kon PER DIRECT het toestel meenemen! Hoezo ideaal!!! Vodafone Hengelo had er 4 binnen gekregen ter verkoop. Ik was de eerste... dus wellicht zijn er nog 3.
Hengelo OV?
Kom er net vandaan.
Mij werd verteld dat de toestellen die ze hadden liggen gereserveerd waren.
Kon er dus helaas niet 1 mee krijgen :(
Begin volgende week kregen ze een nieuew lading binnen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat

Ok, als het bij jou binnen 5 min lukt moet het hier ook lukken. Ik ga fietseennn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:40:
[...]

Ok, als het bij jou binnen 5 min lukt moet het hier ook lukken. Ik ga fietseennn!
Ik ook.. hopelijk doet Ben niet moeilijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-02 10:51

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Aapenootjes schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:29:
Ben zojuist ook even de stad in gelopen. Bij beiden vestigingen hier in Heerlen hadden ze hem liggen, heb niet gevraagd hoeveel. Ik heb in ieder geval een contract afgesloten, nu moet ik nog even wachten op de goedkeuring vanuit T-mobile voor ik hem op kan halen :)
Ik heb me overigens pas vorige week donderdag op de reserveringslijst laten zetten en betaal gewoon hetzelfde als via de website geloof ik.

Met bellen zijn ze overigens niet zo snel dus, want ik ben gewoon even langsgelopen terwijl ze me toch echt zouden bellen zo snel ze hem binnen hadden :')
Hier een zelfde situatie. Ik denk dat ik zaterdag gewoon even de winkel binnen loop om te vragen of mijn nummerbehoud al goedgekeurd is, want dat bellen van de VF medewerkers ken ik ;).

Wow, dat hebben ze aardig op orde dan bij Hi.

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407587

Hoe moet je je pre-order cancelen? ik zie namelijk geen optie op de vodafone ordersite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407587 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:46:
Hoe moet je je pre-order cancelen? ik zie namelijk geen optie op de vodafone ordersite
beller
Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.