Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Hmm... vandaag bij vodafone geweest, nummerbehoud zou 2 weken kosten.

Echter, wat zie ik op mijn telfort account:

Beëindiging abonnement

Uw abonnement wordt beëindigd per 26-07-2011 als gevolg van een aanvraag voor nummerbehoud.

betekend toch dat het goedgekeurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:29

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ralph075 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:20:
[...]

Zie bold+underline.... oepsie??? geen vanilla meer, maar vf van vodafone????
Als dit waar is en we dan als pre-orderaars een branded krijgen te opzichte van een vanilla die Jan Doedel gister heeft kunnen halen word ik echt link. weiger ook een branded aan te nemen als dit zo is. ze zorgen maar dat ik een vanilla Sensation krijg, er is meerdere malen gemeld dat hij niet branded zou zijn en je kan verwachten dat als de eerste batch dit dan niet is je als pre-orderaad een niet branded versie krijgt.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
bvbal79 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 03:07:
Hmm... vandaag bij vodafone geweest, nummerbehoud zou 2 weken kosten.

Echter, wat zie ik op mijn telfort account:

Beëindiging abonnement

Uw abonnement wordt beëindigd per 26-07-2011 als gevolg van een aanvraag voor nummerbehoud.

betekend toch dat het goedgekeurd is?
Ja, daar lijkt het wel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag.. Maar als ik afgelopen maandag 23 mei rond 19.00 heb besteld, dan zit ik toch NIET meer bij de pre-orderaars? De website vermeldde toen in elk geval dat hij beschikbaar was. Kreeg gisteren een mailtje:

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 23-05-2011 heeft ordernummer: XXXXXXXXXX

Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel bla bla, (het mailtje welke bij jullie bekend is). Ook op mijn orderstatus pagina staat nog 'binnenkort leverbaar'. Ze zijn toch op voorraad? Waarom versturen ze dat ding niet gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20-09 21:31
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:48:
Misschien een domme vraag.. Maar als ik afgelopen maandag 23 mei rond 19.00 heb besteld, dan zit ik toch NIET meer bij de pre-orderaars? De website vermeldde toen in elk geval dat hij beschikbaar was. Kreeg gisteren een mailtje:

Hartelijk dank voor uw bestelling op de website van Vodafone. Uw bestelling van 23-05-2011 heeft ordernummer: XXXXXXXXXX

Binnenkort ontvangt u als een van de eersten het ‘Coming Soon’ toestel bla bla, (het mailtje welke bij jullie bekend is). Ook op mijn orderstatus pagina staat nog 'binnenkort leverbaar'. Ze zijn toch op voorraad? Waarom versturen ze dat ding niet gewoon!
Lijkt er wel op , is hetzelfde mailtje wat ik een maand geleden kreeg en sindsdien niks meer :'(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Laatst online: 02-10 20:33

IEF

Why so serious?

Algebeld.nl geeft overigens aan dat ze a.s. vrijdag (morgen dus) de Sensation verwachten,

aldus een medewerker toen ik net bestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 16:15
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:48:
Misschien een domme vraag.. Maar als ik afgelopen maandag 23 mei rond 19.00 heb besteld, dan zit ik toch NIET meer bij de pre-orderaars? Ze zijn toch op voorraad? Waarom versturen ze dat ding niet gewoon!
Ze hadden hem maandag nog niet binnen, dus waarschijnlijk val je nu onder de benadeelde groep van de pre-orders.
De reden dat ze hem niet versturen heeft te maken met het jou niet belangrijk vinden omdat je toch al hebt besteld, of dat er gewoon een paar ongelofelijke dumbasses zijn die deze dingen moeten regelen (wat ook niet onwaarschijnlijk is, als dat dezelfde mensen waren die de communicatie van de afgelopen weken bij VF hebben geregeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is wel heel lelijk zeg.. Ik heb bewust gewacht tot het moment dat ze op de site zetten: Direct leverbaar.
Het maakt me niet veel uit of het een paar dagen meer of minder is, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben. Bel ik met de klantenservice krijg ik een vrouwtje van de receptie aan de lijn die mij niets kan vertellen.

Vodafone, zorg dat je zaakjes op orde zijn voor je een toestel lanceert!
waaimasjien schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:59:
[...]

Ze hadden hem maandag nog niet binnen, dus waarschijnlijk val je nu onder de benadeelde groep van de pre-orders.
De reden dat ze hem niet versturen heeft te maken met het jou niet belangrijk vinden omdat je toch al hebt besteld, of dat er gewoon een paar ongelofelijke dumbasses zijn die deze dingen moeten regelen (wat ook niet onwaarschijnlijk is, als dat dezelfde mensen waren die de communicatie van de afgelopen weken bij VF hebben geregeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Zucht, ik denk ik bel voor meer duidelijkheid krijg je als antwoord dat ze wel binnen zijn maar nog moeten worden ingeboekt :? Bij de vraag of ik bij de eerste lading zit, konden ze niet met zekerheid zeggen maar ze denken van wel...

Wat heb ik nou hieraan? Ik wil het gewoon zeker weten! Rond 12 uur maar nog eens bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh oh oh het gaat van kwaad tot erger. 1 minuut geleden gebeld met de orderstatus lijn: Sorry meneer, de toestellen zijn nog niet binnen, we verwachten deze vandaag of morgen! Ik moet er eigenlijk heel hard om lachen.. Tegenstrijdigheid pur sang

EDIT: Natuurlijk gezegd dat ik vernomen had dat er al een aantal mensen in het bezit zijn van de telefoon, en de vraag gesteld hoe dat nou kon terwijl ze nog niet binnen zijn. Dat kon ze natuurlijk niet zeggen, waarop ze zsm op een ander onderwerp overstapte

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Ik heb net ook gebeld en mij werd verteld dat ze eerste lading al op was en waarschijnlijk pas volgende week de volgende voorraad binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
  • Laatst online: 14-06 22:34
Net telefonisch contact gehad met vodafone....
Geen tevreden resultaat. :(
Alle Pre-Orders die via de website zijn verkocht, zijn nog niet allemaal leverbaar. |:(
De mijne is besteld op 10 mei, maar die is nog niet leverbaar...(wanneer de volgende lichting komt is nog niet bekend)
Je hebt wel kans, dat er ergens in een winkel nog 1 te verkrijgen is, omdat de winkels ook een deel van de toestellen uitgeleverd krijgen....

Dus nog maar weer wachten op m'n Sensation...!!!

PS. de Dame wist me te melden dat de toestellen UNBRANDED zijn! Dus dat is een goed teken ;)

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17:50
Net abonnement verlengt bij Vodafone, ik zie wel hoe en wanneer die binnen komt.
Mocht die branded zijn gooi ik er wel een andere ROM op, zal binnenkort wel wat op XDA staan.
Moet toch elke dag stage tot 5 en zaterdags werken dus even naar de VF shop zit er ook niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
Ik mocht hem wel direct betalen bij m`n pre-order maar kan hem niet direct krijgen via m`n pre-order .
Als het meezit heb ik hem over een half uurtje gewoon uit de shop en annuleer ik m`n pre-order .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:07
Dit is het begin van een Galaxy S2 leveringsverhaal.... hehehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Leeuw070 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:21:
Ik mocht hem wel direct betalen bij m`n pre-order maar kan hem niet direct krijgen via m`n pre-order .
Als het meezit heb ik hem over een half uurtje gewoon uit de shop en annuleer ik m`n pre-order .
Ik heb daarom gekozen voor betalen onder rembours .Kost niets extra's.
morm schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:22:
Dit is het begin van een Galaxy S2 leveringsverhaal.... hehehehe
Ja daar had ik ook naar gevraagd en dat kon nog wel een maand duren met de huidige bestellingen die nog open staan.
Tegen de tijd dat deze toestellen geleverd worden zijn ze al weer achterhaald 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Vassie18 op 26-05-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Lekker uiteenlopende verhalen allemaal... dikke fail vanuit Vodafone.

Ze hadden ook beter de pre-orders naar de winkels kunnen sturen zodat we ze daar konden ophalen!
kennyroberts schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:21:
Net telefonisch contact gehad met vodafone....
Geen tevreden resultaat. :(
Alle Pre-Orders die via de website zijn verkocht, zijn nog niet allemaal leverbaar. |:(
De mijne is besteld op 10 mei, maar die is nog niet leverbaar...(wanneer de volgende lichting komt is nog niet bekend)
Je hebt wel kans, dat er ergens in een winkel nog 1 te verkrijgen is, omdat de winkels ook een deel van de toestellen uitgeleverd krijgen....
Lekker is dat... denk je op tijd te bestellen, zijn ze uitverkocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degene met nummerbehoud: Vodafone ligt achter op schema met het verwerken van nummerbehoud, hierdoor kan het langer duren dan de daarvoor gestelde termijn. Ik kan mijn telefoon eind volgende week of die week daarop verwachten. Aldus een vrouwtje van de klantenservice.

Exclusiviteit = foetsie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waaimasjien
  • Laatst online: 30-09 16:15
@alwaysleft: Weet jij misschien meer over de status van de pre-orders? Is er echt geen voorraad meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Ik vind het niet meer dan normaal dat er ook toestellen naar de winkels gestuurd worden... Zou mooi zijn anders zeg, een telefoon komt uit maar de eerste 2 maanden is er geen enkele te krijgen omdat alles al online besteld is. Dat zou nergens op slaan.
Natuurlijk zouden de winkels wat minder toestellen moeten krijgen dan wat aan pre-orders uitgegeven wordt, maar of dat zo is of niet kan niemand wat van zeggen, dat is puur speculatie...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:42:
Voor degene met nummerbehoud: Vodafone ligt achter op schema met het verwerken van nummerbehoud, hierdoor kan het langer duren dan de daarvoor gestelde termijn. Ik kan mijn telefoon eind volgende week of die week daarop verwachten. Aldus een vrouwtje van de klantenservice.

Exclusiviteit = foetsie!
Leuk al die verschillende verhalen, waarom is niet iedere medewerker zo goed geïnformeerd? Ik geef ze vandaag de tijd om met een antwoord te komen of iets te laten weten, anders ga ik morgen proberen een winkel te vinden die ze wel op voorraad heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Is er iemand die hem besteld heeft met nummerbehoud en al binnen heeft ?

Want in principe zeggen de meeste hier dat het dan een dag duurt om het aan te vragen en dat de telefoon de dag erna opgestuurd kan worden.

Het is dus mogelijk dat die gisteren is aangevraagd en vandaag of morgen verstuurd wordt (Dat hoop ik in ieder geval heel erg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Upbeat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:44:
[...]

Leuk al die verschillende verhalen, waarom is niet iedere medewerker zo goed geïnformeerd? Ik geef ze vandaag de tijd om met een antwoord te komen of iets te laten weten, anders ga ik morgen proberen een winkel te vinden die ze wel op voorraad heeft!
Dat is idd zo, ze zeggen allemaal wat anders. Alleen als ik jou was zou ik vandaag al achter die winkels aangaan. Want ik denk dat die zo uitverkocht zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Drekonai schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:46:
[...]

Dat is idd zo, ze zeggen allemaal wat anders. Alleen als ik jou was zou ik vandaag al achter die winkels aangaan. Want ik denk dat die zo uitverkocht zijn hoor.
Ja is ook weer zo, als ik het zo lees dan is ook nummerbehoud binnen 2 tellen geregeld. Helaas waren ze hier in de stad uitverkocht/gereserveerd dus ik moet het in een andere stad proberen.

Edit: Is het mogelijk om de voorraad in een winkel na te gaan? Dat ik niet voor niks heen rij.

[ Voor 9% gewijzigd door Upbeat op 26-05-2011 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-10 20:02
Upbeat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:48:
[...]

Ja is ook weer zo, als ik het zo lees dan is ook nummerbehoud binnen 2 tellen geregeld. Helaas waren ze hier in de stad uitverkocht/gereserveerd dus ik moet het in een andere stad proberen.

Edit: Is het mogelijk om de voorraad in een winkel na te gaan? Dat ik niet voor niks heen rij.
Nee, en het gaat hard.. in de 5 minuten dat ik in de winkel stond gingen er al 3 over de toonbank!

Bij mij is nummerbehoud nog niet goedgekeurd. Ik wacht geduldig af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:56:
[...]

Nee, en het gaat hard.. in de 5 minuten dat ik in de winkel stond gingen er al 3 over de toonbank!
Nou dan zit er niks anders op dan 'geduldig' te wachten op de pre-orders... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrale troost: Je bent niet alleen! ;)
Als iemand hem binnen heeft die hem online besteld heeft icm nummerbehoud, dan hoor ik dat graag!

Wel een goede eerste indruk btw - NOT.. Stap over naar Vodafone en loop direct tegen een hoop ergernis aan!
Upbeat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 09:58:
[...]

Nou dan zit er niks anders op dan 'geduldig' te wachten op de pre-orders... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:56

Whuzz

Dodgeball!

Gisteren ook de KS gebeld en de dame daar zei dat de Sensations op waren (voor online bestellingen) en ze geen énkel idee had wanneer er een nieuwe lading zou komen.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Ik lees uit het nieuwsbericht dat de telefoon in "de winkel" ligt deze week. Lijkt mij dat een Coolblue en Belsimpel deze dan ook ontvangen. Bestel ik hem lekker daar, ben ik ook zeker dat ik deze de dag erop in huis heb :)

EDIT

zie belsimpel, de levertijd is van 2 weken naar 2-4 dagen veranderd. w00000t

[ Voor 16% gewijzigd door CzMichiel op 26-05-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Ik ben nu net naar de winkel geweest en daar hadden ze er nog één. Ik wilde men online bestelling toch annuleren ivb dat ik een hoger abonnement wilde. ipv 200 naar 275.

Heb dit direct in de winkel geregeld met nummerbehoud. Nu afwachten op Hi en dan kan ik mijn toestel halen.
Dit werkt dus een stuk sneller als online bestellen.

Daarnaast twijfelde ik toch sterk tussen de galaxy s2 en de sensation. Na doorvragen heeft die hem uit de verpakking gehaald en ik vind de sensation persoonlijk toch steviger aanvoelen dan de samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CzMichiel schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:03:
Ik lees uit het nieuwsbericht dat de telefoon in "de winkel" ligt deze week. Lijkt mij dat een Coolblue en Belsimpel deze dan ook ontvangen. Bestel ik hem lekker daar, ben ik ook zeker dat ik deze de dag erop in huis heb :)
Coolblue verwacht de unlocked Vodafone versie van de Sensation op 3 juni en zal los 539 Euro kosten. Dat staat in ieder geval al een paar weken op hun pagina vermeld :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CzMichiel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-09 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:11:
[...]

Coolblue verwacht de Sensation op 3 juni en zal los 539 Euro kosten. Dat staat in ieder geval al een paar weken op hun pagina vermeld :)
Zie de belsimpel website. Coolblue gaat deze telefoon ook deze week krijgen, die zijn meestal de eerste die dit soort leveringen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand gebeld voor een afspraak (pre-order)..? Ze zouden vandaag bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:17:
Is er al iemand gebeld voor een afspraak (pre-order)..? Ze zouden vandaag bellen..
Nee en ik blijf maar kansloos steeds op mijn telefoon kijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren VF aan de lijn gehad, die zeiden je wordt morgen of vrijdag gebeld.

Vandaag heb ik ze voor de zekerheid toch maar een keer gebeld.
"Het toestel is niet op voorraad, en we wachten op een nieuwe levering".
What the ....... ?
Ik snap niks meer van heel VF.
Net vlug naar de winkel gereden, waren er 2 binnen geweest, maar die waren ook al weer weg.
Sta ik nu ook op de lijst daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:22:
[...]

idd krijg bijna het idee dat me telefoon stuk is :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:22:
[...]

En dan wordt pas nummerbehoud aangevraagd toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefmek
  • Laatst online: 19-01-2020
Nou ik heb hem zojuist maar geannuleerd want ze wisten niet wanneer hij op voorraad zou komen. Echt nog nooit van mijn leven zon flut bedrijf meegemaakt als vodafone, te schandalig voor woorden dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nieuw abbo besteld zonder nummerbehoud. nog niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
dangerousp schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:25:
[...]

En dan wordt pas nummerbehoud aangevraagd toch?
Klopt, maar dat zou vanaf 25 mei, nog maar 1 werkdag moeten duren...

i7 920, 6 GB RAM, 2TB WD 64MB,HD4600, Windows 7 Ultimate, HTC Touch Diamond II, Panasonic SD800, Canon S5is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
steefmek schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:25:
Nou ik heb hem zojuist maar geannuleerd want ze wisten niet wanneer hij op voorraad zou komen. Echt nog nooit van mijn leven zon flut bedrijf meegemaakt als vodafone, te schandalig voor woorden dit.
Daar krijg ik zo onderhand ook zin in, om gewoon te annuleren :r Dan wacht ik wel voorraad in de winkel af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die gister een mailtje hebben gehad dat de bestelling was verstuurd... iemand al wat binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefmek
  • Laatst online: 19-01-2020
Upbeat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:30:
[...]

Daar krijg ik zo onderhand ook zin in, om gewoon te annuleren :r Dan wacht ik wel voorraad in de winkel af!
Niet te geloven toch, pre order gedaan en betaald en al. Ze hebben ineens geen haast meer als je al betaald heb.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
Nope, gisteren mail gehad rond half 4 dat ie verstuurd was, tot nu toe nog niks vernomen.

Verstuurd VF ze met tnt/gls? Of móet ik nog eerst gebeld worden door een koerier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Kunnen ze eigenlijk in een VF winkel kijken wat de voorraad is in de andere winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
hoppaaa!! :D
vanochtend abbo afgesloten bij Voda (bij Hi vandaan met nummerbehoud)
als het goed is vanmiddag mn telefoon even ophalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kid_Stevie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:40:
En ik maar wachten op me pre-order... word hier echt niet vrolijk van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-10 17:43
Masco schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:37:
Nope, gisteren mail gehad rond half 4 dat ie verstuurd was, tot nu toe nog niks vernomen.

Verstuurd VF ze met tnt/gls? Of móet ik nog eerst gebeld worden door een koerier?
Laat ff via DM weten als jij hem hebt ontvangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kennyroberts
Zeker niet, zit al te wachten sinds 10 mei..... en nog niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Iemand ervaring met Ben en het goedkeuren van nummerbehoud?
Van T-mobile en KPN weet ik dat het redelijk vlot gaat (ongeveer een dag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:41:
[...]

En ik maar wachten op me pre-order... word hier echt niet vrolijk van
kan het goed begrijpen, slaat ook helemaal nergens meer op als ik het hier zo lees..
heb het nog nooit zo vaag zien gaan (qua welk product dan ook) als met deze telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Ik loop ook al doelloos te geilen op dat ene telefoontje van een gast die de telefoon wilt afleveren. |:(

Ik zal blij zijn voor de mensen die hem lekker snel in de winkel hebben gekocht. Maar wij als Pre-orderaars worden wel in de zijk genomen zo! De schrale troost helpt wel een beetje, i'm not alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moustache
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 08:41
Kid_Stevie schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:43:
[...]

kan het goed begrijpen, slaat ook helemaal nergens meer op als ik het hier zo lees..
heb het nog nooit zo vaag zien gaan (qua welk product dan ook) als met deze telefoon
De Desire pre-order vorig jaar had ik ook 3 weken later dan dat hij gewoon in de winkel voor het oprapen lag.
Daarom heb ik deze ook niet ge-pre-orderd maar ga ik hem gewoon in de winkel halen.
Dat hele pre-orderen begint ondertussen op een kansloze verkooptruc te lijken. Je hebt er echt niet sneller je phone mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Nou dames, GLS is net langs geweest en heb hem binnen! WHOOP WHOOP!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Laatst online: 02-10 15:25
@masco Had jij hem ge pre orderd ? zo ja, wordt je eerst op ge hoogte gebracht van de levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meciddd
  • Laatst online: 08-02-2022
Iemand nog bij Ritel.nl of Gsmsale.nl besteld, Heeft iemand daar nog wat van gehoord?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkl
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 15:44
Ik heb net met belnu.nl aan de telefoon gezeten en de medewerker daar zei dat ze berichten hadden gehad dat de telefoons naar hun opgestuurd waren. Ze verwachten ze ieder moment maar waarschijnlijk komen ze morgen binnen gezien de koerier van vandaag al langs is geweest.

Misschien zaterdag dat de mensen die ook hier besteld hebben ze al binnekrijgen. Ik hoop het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
Rik_V schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:54:
@masco Had jij hem ge pre orderd ? zo ja, wordt je eerst op ge hoogte gebracht van de levering?
had hem gisterochtend telefonisch besteld bij mijn verlenging om kwart voor elf, 's middags rond half 4 een mail gekregen dat ie verstuurd was, en net om 10.45 binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAAROM WORD IK OVERGESLAGEN? -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:51
Masco schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:59:
[...]

had hem gisterochtend telefonisch besteld bij mijn verlenging om kwart voor elf, 's middags rond half 4 een mail gekregen dat ie verstuurd was, en net om 10.45 binnen!
Zo, netjes man! Ik had rond dezelfde tijd besteld, maar geen orderbevestiging of whatever gekregen, dus ik heb hem net maar geannuleerd.

Weet iemand of er nog shops zijn waar ze de telefoon hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvroosmalen
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-07 16:35
assasinbats schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:01:
[...]

Zo, netjes man! Ik had rond dezelfde tijd besteld, maar geen orderbevestiging of whatever gekregen, dus ik heb hem net maar geannuleerd.

Weet iemand of er nog shops zijn waar ze de telefoon hebben?
Ik heb net de Sensation gehaald bij de Vodafone winkel in winkelcentrum Woensel in Eindhoven. Daar hadden ze er nog een paar.(Neem wel de tijd, de comptuer had kuren dus het duurde erg lang).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:01:
WAAROM WORD IK OVERGESLAGEN? -.-
Dat vraag ik me ook af... zucht dubbel zucht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik_V
  • Laatst online: 02-10 15:25
Erg raar, Heb hem dus 19 april besteld en heb vanaf die tijd niets meer gehoord. 1 keer een bericht dat die week 20 geleverd zou worden. Dat was dus ook niet helemaal waar. Hoop dat ik hem voor eind volgende week heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
[...]

Gistermiddag besteld, 13:30, verlenging met Bel+SMS+Web 200 2 jr, order bevestiging en wijziging abonnement gehad. Geen mail dat het toestel is verzonden. Lijkt er dus op dat de toestellen voor die tijd al op waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Upbeat schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:03:
[...]

Dat vraag ik me ook af... zucht dubbel zucht!
Mijn preorder was dus helemaal niet bekend in het systeem bij de Vodafone winkel en ook niet in het systeem van diegene die hij had gebeld (en dat was weer een ander systeem). Als ik het zo had laten staan had het volgens de medewerker in de winkel nog wel even kunnen duren voordat ik m'n toestel kreeg. Zie ook mijn posts van gisteren, heb hetzelfde abo in de winkel afgesloten en kreeg de tel met nummerbehoud (Hi) na 10 minuten mee. Preorder vanochtend geannuleerd via KS.

Ik zou gewoon hetzelfde doen als ik jullie was.

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net met vodafone gebeld en heb hem dinsdag besteld ze kwam er mee aan dat ik hem deze week maar niet moest verwachten. en ze snapte er al helemaal niks van dat ik zei dat de mensen die hem gister bestelde hem vandaag al wel binnen hadden. dus ik moet maar wachten op de 2e levering en met een beetje geluk is die volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _sepulnation_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-09 20:09
Zephaniah schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:11:
[...]

Gistermiddag besteld, 13:30, verlenging met Bel+SMS+Web 200 2 jr, order bevestiging en wijziging abonnement gehad. Geen mail dat het toestel is verzonden. Lijkt er dus op dat de toestellen voor die tijd al op waren.
Wat mij opviel is dat de prijs bij dit abonnement (80 euro bijbetalen) in totaal even duur is als het 270 abonnement als je het aan het einde van de 2 jaar bekijkt, alleen krijg je iets meer belminuten. Of heb je deze keuze bewust gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Mijn aanvraag staat ook open bij Hi sinds deze morgen. Ik moest volgens hun zelf maar even langs gaan om te vragen of het in orde is gekomen.
Hoe is dat bij jou geregeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
IEF schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:54:
Algebeld.nl geeft overigens aan dat ze a.s. vrijdag (morgen dus) de Sensation verwachten,

aldus een medewerker toen ik net bestelde.
Oei, dit zou wel lekker zijn. Na 2 defecte Samsung Galaxy S2's gister de stoute schoenen aangetrokken en de Sensation via algebeld besteld. 499 euro overigens :)

Na het drama met de lange levertijden van de S2 via Hi.nl had ik me ingesteld op een lange levertijd voor de Sensation. Ik heb geduld, maar een eerdere levering is altijd welkom :)

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
LOL :) :) IK HEB HEM !!!! zonder abbo gewoon zo los gekocht in de shop !!

Gelijk m`n pre-order geannuleerd . Vraagd die jongen van de KS wat is de reden dat u uw order annuleerd , dit moet ik vragen in verband met de vele annuleringen de laatste tijd ....... OMG
Ik hem verteld dat ik het toestel nu al in de winkel heb gekocht en daarom wil annuleren .......OHW das inderdaad een gegronde reden ...... DUH .......
Enigste is nu wel dat het geld terug storten 10 a 15 dagen kan duren omdat het over verschillende afdelingen moet ...... NOU VRAAG IK JE !!!! ik moet direct betalen !! jullie houden me een maand aan het lijntje dus benik ook al een maand dat geld kwijt en nu moet ik ook nog bijna een halve maand wachten totdat ik m`n geld nog eens terug krijg .......

wat een bedrijf :(

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn ze aan het 'branden' ofzo omdat het zo lang duurt -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Vassie18 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Mijn aanvraag staat ook open bij Hi sinds deze morgen. Ik moest volgens hun zelf maar even langs gaan om te vragen of het in orde is gekomen.
Hoe is dat bij jou geregeld?
Ik heb gisteren in de VF winkel een abo afgesloten met Hi nummerbehoud. Die VF medewerker zei dat Hi erg snel is dus misschien dat ik binnen een uur nog iets zou horen. 10 minuten later was het nummerbehoud goedgekeurd door Hi en kon ik de telefoon meenemen. Daar hoefde ik zelf niets voor te doen.

@Leeuw

Waarom moest jij je pre-order betalen dan? Ik heb helemaal niets over een betaling gehoord.

[ Voor 8% gewijzigd door Impulzer op 26-05-2011 11:22 ]

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephaniah
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-03 21:41
_sepulnation_ schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:14:
[...]

Wat mij opviel is dat de prijs bij dit abonnement (80 euro bijbetalen) in totaal even duur is als het 270 abonnement als je het aan het einde van de 2 jaar bekijkt, alleen krijg je iets meer belminuten. Of heb je deze keuze bewust gemaakt?
Ik had je bericht over het minimale verschil al gelezen. Ik heb er dus bewust voor gekozen. Ik had een klein sim-only abonnement. Wilde een datalimiet van 1Gb ipv 500MB. Tevens wilde ik niet over de dertig euro per maand en niet teveel bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Leeuw070 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:19:
LOL :) :) IK HEB HEM !!!! zonder abbo gewoon zo los gekocht in de shop !!

Gelijk m`n pre-order geannuleerd . Vraagd die jongen van de KS wat is de reden dat u uw order annuleerd , dit moet ik vragen in verband met de vele annuleringen de laatste tijd ....... OMG
Ik hem verteld dat ik het toestel nu al in de winkel heb gekocht en daarom wil annuleren .......OHW das inderdaad een gegronde reden ...... DUH .......
Enigste is nu wel dat het geld terug storten 10 a 15 dagen kan duren omdat het over verschillende afdelingen moet ...... NOU VRAAG IK JE !!!! ik moet direct betalen !! jullie houden me een maand aan het lijntje dus benik ook al een maand dat geld kwijt en nu moet ik ook nog bijna een halve maand wachten totdat ik m`n geld nog eens terug krijg .......

wat een bedrijf :(
Waar? :o bij vodafone Amersfoort willen ze hem absoluut niet los verkopen, daarvoor moet ik in de webshop zijn zeggen ze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Impulzer schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:20:
[...]

Ik heb gisteren in de VF winkel een abo afgesloten met Hi nummerbehoud. Die VF medewerker zei dat Hi erg snel is dus misschien dat ik binnen een uur nog iets zou horen. 10 minuten later was het nummerbehoud goedgekeurd door Hi en kon ik de telefoon meenemen. Daar hoefde ik zelf niets voor te doen.
Ja dat vroeg ik dus ook aan hem maar helaas toen ik weg ging nog niet geregeld. Ik bel vanmiddag wel even de klantenservice en als het in orde is haal ik mijn toestel op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
GamezMaster schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:22:
[...]

Waar? :o bij vodafone Amersfoort willen ze hem absoluut niet los verkopen, daarvoor moet ik in de webshop zijn zeggen ze..
In den haag op de leyweg . Heb em gisteren al apart laten leggen daar omdat ze nog niet ingeboekt waren .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
@Impulzer

Waarschijnlijk omdat ik een los toestel heb gekocht .

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je ook je annulering in de VF winkel regelen en dan direct nieuw abonnement afsluiten?
Dan is het misschien ook wel iets voor mij om naar de winkel te gaan.. Dichtstbijzijnde is trouwens Amersfoort, iemand enig idee of hier nog een voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leeuw070 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:24:
[...]

In den haag op de leyweg . Heb em gisteren al apart laten leggen daar omdat ze nog niet ingeboekt waren .
Kennen ze het niet ff bezorgen naar Rijswjik ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:25:
Kun je ook je annulering in de VF winkel regelen en dan direct nieuw abonnement afsluiten?
Dan is het misschien ook wel iets voor mij om naar de winkel te gaan.. Dichtstbijzijnde is trouwens Amersfoort, iemand enig idee of hier nog een voorraad is?
Nee, dat kan niet. Maar er stond wel een jongen naast me in de winkel gisteren z'n preorder te annuleren door te bellen met KS. Daarna ging hij een nieuwe abo afsluiten in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeuw070
@Mikk1 Denk dat ze wel op zijn nu , ze hadden er maar 3 binnen gekregen ...

Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds mijn preorder van 18 april heb ik niks meer gehoord van vodafone! Nu zitten we al aan het eind van week 21 en ik heb nog steeds geen telefoon.

Zojuist ook via de KS geannuleerd, ga vanmiddag wel in de winkel kijken. Lijkt erop dat je daar meer kans maakt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

gistermiddag rond uurtje of 1 of 2 ook gebeld en verlengt kreeg rond 6u een leveringsbevestiging :) (vanilla versie unbranded) en nu maar hopen dat ie zo komt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Ik ga einde van de middag even langs de Vodafone winkel, kijken of er nog wat is...
Zo ja, gelijk even belletje doen dat je de pre-order kunnen annuleren.

(ps. Wat wordt er bedoeld met KS ? :O)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klanten service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Dutchmanic schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:34:
Ik ga einde van de middag even langs de Vodafone winkel, kijken of er nog wat is...
Zo ja, gelijk even belletje doen dat je de pre-order kunnen annuleren.

(ps. Wat wordt er bedoeld met KS ? :O)
Klantenservice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Zojuist net als tig van de anderen heb ik gebeld met de VF KS. En ze zei dat de telefoon 1 deze dagen binnenkomt en dat ze dan nog nummerbehoud aan moet vragen wat max. 5 werkdagen kan duren. Reken er maar op dat het gaat duren tot eind volgende week of later. Echt , ik zeg ook dat we met zijn allen van hier naar daar misleid worden, ik vertelde ook dat als ik over 10 min. weer terug zou bellen dat ik wat anders te horen zou krijgen. Echt begin er moe van te worden... VF begon zo goed, maar eindigt nu ZO slecht. Als je hem gisteren of vandaag hebt besteld heb je de telefoon nog eerder binnen ook.

En waarom kunnen ze niet eerder nummerbehoud aanvragen ? Als het telefoonnummer eenmaal over is naar de andere provider is het nummer niet meer te gebruiken met de huidige SIM kaart en ben je dus onbereikbaar, dat mogen en kunnen ze niet doen.

[ Voor 0% gewijzigd door Drekonai op 26-05-2011 11:37 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag weer niet gebeld voor een afspraak... ja miss zo nog maar dan verwacht ik niet dat ze hem dezelfde dag nog gaan leveren -.- word pas volgende week voor dat ik me telefoon heb denk dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb net gebeld met vf en maar eens gezegd dat ze op dit forum moesten kijken die meneer dat dus doen en vond zelf ook dat er aardig wat klachten waren. hij zou het gaan na vragen wat ze er aan gaan doen. ( hij zei er wel bij dat ze de telefoon nog niet binnen hadden wat ook erg apart is want dat waren ze gister al )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 16:02

Phreak

KTM SuperDuke

Die verhalen over nummerbehoud van Hi vind ik erg vreemd.
Ik heb ook nummerbehoud aangevraagt van m'n huidige nummer bij Hi.

Ik heb daar tot nu toe nog geen akkoord over gehoord.
Ook was het erg vreemd dat ik geen Hi kon kiezen op de website van VF als oude provider.
Ik heb dus gekozen voor Anders namelijk: Hi

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KangaroeHenkie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 04:31
Zojuist de Sensation besteld i.c.m. T-Mobile IPlan.(GSMweb) Ik ben erg benieuwd wanneer TMobile gaat uitleveren, ik meen ergens gelezen te hebben vanaf 8 Juni. We zullen zien, ik ben een geduldig mensch, m'n HD2 gaat nog wel even mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
Ah ok, KS = Klantenservice, is dat gewoon dan 1200 nummer ?
Wel jammer dat ze dat niet gelijk in de winkel kunnen regelen, dan maar Vodafone bellen in de Vodafone winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vond ik dus ook erg vreemd. Ik typte in eerste instantie ook in: Hi, maar toen zei die dat dit niet correct was icm het simkaart nummer. Toen heb ik hem veranderd in KPN/ XXX/ XXX (die laatste twee weet ik nier meer), en deed hij het wel. Ik vraag me dan ook af of dit wel goed is gegaan..
*Zucht..
Phreak schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:38:

Ook was het erg vreemd dat ik geen Hi kon kiezen op de website van VF als oude provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Niet online
Phreak schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:38:

hi = kpn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:37:
heb net gebeld met vf en maar eens gezegd dat ze op dit forum moesten kijken die meneer dat dus doen en vond zelf ook dat er aardig wat klachten waren. hij zou het gaan na vragen wat ze er aan gaan doen.
Goh, hoe zouden die klachten nou komen... 8)7
( hij zei er wel bij dat ze de telefoon nog niet binnen hadden wat ook erg apart is want dat waren ze gister al )
Dat snap ik niet helemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:37:
heb net gebeld met vf en maar eens gezegd dat ze op dit forum moesten kijken die meneer dat dus doen en vond zelf ook dat er aardig wat klachten waren. hij zou het gaan na vragen wat ze er aan gaan doen. ( hij zei er wel bij dat ze de telefoon nog niet binnen hadden wat ook erg apart is want dat waren ze gister al )
Leuk bedacht, maar geloof me, die gast krabt nog een keer aan z'n reet, drinkt van z'n cola en denkt, goh wat een zeikerd, laat die me helemaal naar een forum gaan. En dan weer dood voor zich uit staren al wachtend op het bekende belletje voor nog meer bellende mensen. (Maar ze klinken zo vriendelijk, man ik werk bij de Media Markt en daar doen we ook allemaal blij ook bij vervelende klanten.) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42
Net maar weer gebeld met VF en volgens degene die ik aan de telefoon had is mijn toestel bij de koerier en ga ik vandaag gebeld worden voor een afspraak

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NokNok12 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:43:
Net maar weer gebeld met VF en volgens degene die ik aan de telefoon had is mijn toestel bij de koerier en ga ik vandaag gebeld worden voor een afspraak
Waar woon je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokNok12
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-08 20:42

HTC Sensation, Samsung Galaxy Tab 10.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik maar wachten... op mijn telefoontjee van de koerier
Pagina: 1 ... 20 ... 32 Laatste

Let op:
Dit topic is GEEN vergaarbak voor van alles en nog wat, Ook hier verwachten we een zeker inhoud van de replies.

Berichten zoals:

-Oneliners zonder enige vorm van inzet.
-Slowchat.
-Replies als "ik heb hem ook" of "ik heb hem besteld".

Worden zonder melding verwijderd.