Zowel via Wifi als 3G?Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:59:
ook al gedaan maar wilt ook niet werken.
jup, heb geprobeerd met Wifi aan, met 3G aan, en met beide aan, maar tevergeefs, Zit er nu aan te denken om hem mss ff terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Zou ik niet zo snel doen, tenzij je nog niks hebt ingesteld in de telefoon en zo goed als kaal is.Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:05:
jup, heb geprobeerd met Wifi aan, met 3G aan, en met beide aan, maar tevergeefs, Zit er nu aan te denken om hem mss ff terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Heb je de telefoon ook echt opnieuw opgestart en niet met fast boot?
fast watte? Heb hem gewoon uitgeschakeld, en vervolgens opnieuw opgestart dus met pin weer opnieuw invoeren. En zoals ik al zei heb ik hem vandaag gehaald, enigste wat er in staat zijn een paar telefoonnummers.
Doe een fabrieksreset, en werkt het dan nog niet, ga je terug naar de winkel.
Zucht...
Anoniem: 265288
Wellicht even de batterij accu eruit halen? Soms wil het wel eens helpen als de spanning er helemaal volledig vanaf is.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 265288 op 07-06-2011 22:11 ]
Je moet echt opnieuw opstarten doen.Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:09:
fast watte? Heb hem gewoon uitgeschakeld, en vervolgens opnieuw opgestart dus met pin weer opnieuw invoeren. En zoals ik al zei heb ik hem vandaag gehaald, enigste wat er in staat zijn een paar telefoonnummers.
Als je hem uitzet en daarna weer aan, is hij niet echt uit geweest. Hij is dan in een paar seconde weer opgestart, als je hem echt opnieuw opstart duurt dit een minuut ofzo.
Als je de aan/uit knop vasthoudt dan zie je 3 opties:Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:09:
1) uitschakelen, 2) vliegmodus en 3) opnieuws opstarten.
Fast boot is de eerste. Heb je de derde optie al geprobeerd?
nope, 3e nog niet. Zal dat eerst doen. Vervolgesn het ff wachten met opstarten. Daarna Fabrieksinstellingen, en als dat nog niet werkt, ga ik morge terug naar Vodafone.
hartstikke bedankt, heb de 3e optie gedaan, afsluiten en opstarten, en nu werkt het dus wel. Thx iedereen ^^ Nu eens goed gaan genieten van de telefoon.
hartstikke bedankt, heb de 3e optie gedaan, afsluiten en opstarten, en nu werkt het dus wel. Thx iedereen ^^ Nu eens goed gaan genieten van de telefoon.
[ Voor 31% gewijzigd door Raxious op 07-06-2011 22:16 ]
Anoniem: 405017
Geduld is een mooie zaak. Ik had hetzelfde probleem (hij bleef hangen op download starten), voor een paar uur, en toen was alles in orde. Je moet dus niets resetten of clearen of whatever, maar gewoon geduld hebben.
edit: probleem is blijkbaar al opgelost
edit: probleem is blijkbaar al opgelost
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 405017 op 07-06-2011 22:18 ]
alleen ik had het probleem dus al sinds 15:30 vanmiddag ^_^'
Ik ben de SRS functie vooralsnog alleen in de HTC muziekspeler en Watch toepassing tegengekomen, niet in overige applicaties van derden.Anoniem: 361496 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:07:
[...]
Het duurde bij mij al even voordat ik m uberhaupt had gevonden. Had die hele muziekplayer van HTC over het hoofd gezien
Mijn Sensation gaat btw even naar reparatie. Ik vind de kleine speling/ruimte rechtsonder achter het toestel/tussen de achterkant net te veel storen. Met name het klikkende/krakende/tikkende geluid wanneer je goed op het scherm drukt is vervelend wanneer je je bv. in een stille ruimte bevind. Helaas begon het me pas te laat echt op te vallen i.v.m omruilen in de winkel.

Dit was voor mij de oplossingRaxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:31:
hey mensen ik heb een probleem, vandaag een Sensation gekocht, en wil nu wat dingen in de Market downloaden, maar telkens blijft hij hangen op Download Starting. Nu las ik dat het cache verwijderen mogelijk helpt, alleen kan ik het dus totaal niet vinden.
sim eruit , wifi aan en alles werkt
Sim terug plaatsen opgelost!
Anoniem: 64816
Vandaag dan ook eindelijk mijn sensation op kunnen halen! Super toestel zoals iedereen hier ook zegt!
Ik kan alleen veel programmas uit de Android market niet downloaden. Dit is niet het probleem dat een paar posts hierboven staat. Maar bijvoorbeeld whatsapp, winamp of flighttracker24 kan ik niet via mijn telefoon vinden.
Op de website market.android.com zie ik ze wel staan, maar als ik ze wil installeren krijg ik "Het beoordelingsfilter voor inhoud van uw apparaat is niet compitabel met dit item". Terwijl ik wel van mensen met een Sensation lees dat ze whatsapp hebben
Weet iemand wat er verkeerd gaat?
Ik kan alleen veel programmas uit de Android market niet downloaden. Dit is niet het probleem dat een paar posts hierboven staat. Maar bijvoorbeeld whatsapp, winamp of flighttracker24 kan ik niet via mijn telefoon vinden.
Op de website market.android.com zie ik ze wel staan, maar als ik ze wil installeren krijg ik "Het beoordelingsfilter voor inhoud van uw apparaat is niet compitabel met dit item". Terwijl ik wel van mensen met een Sensation lees dat ze whatsapp hebben
Weet iemand wat er verkeerd gaat?
Ga eens naar de Market, druk op de streepjes onderaan, ga naar Instellingen, staat tie daar niet goed ingesteld ofzo?
Anoniem: 64816
Ja! Daar stond hetmauricedb schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:00:
Ga eens naar de Market, druk op de streepjes onderaan, ga naar Instellingen, staat tie daar niet goed ingesteld ofzo?

Hij stond ingesteld op Iedereen, maar dat moest 'alle toepassingen weergeven' zijn. Thanks!
Anoniem: 407396
weet iemand toevallig waarom er een paar gig van je micro sd gebruikt is ? is dit voor de navigatiesoftware die je niet kan gebruiken voordat je betaald ? en voor deze noob , welke map moet ik dan deleten ?
bedankt ;-)
bedankt ;-)
Ja, zijn navigatiekaarten. Dacht van heel Europa.Anoniem: 407396 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:05:
weet iemand toevallig waarom er een paar gig van je micro sd gebruikt is ? is dit voor de navigatiesoftware die je niet kan gebruiken voordat je betaald ? en voor deze noob , welke map moet ik dan deleten ?
bedankt ;-)
Staan geloof ik bij autopanel. Daar kun je ze ergens verwijderen als het goed is.
maar waarom staat je kaartje ermee vol als je het toch niet kan gebruiken of moet ik iets activeren ??yannickie111 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:09:
[...]
Ja, zijn navigatiekaarten. Dacht van heel Europa.
Staan geloof ik bij autopanel. Daar kun je ze ergens verwijderen als het goed is.
"Service".Anoniem: 407396 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:16:
[...]
maar waarom staat je kaartje ermee vol als je het toch niet kan gebruiken of moet ik iets activeren ??
Je kan het wel gebruiken, maar de premium-navigatie is dacht ik maar een tijdje gratis. Daarna moet je betalen...
quote: HTC
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:
1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.
Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well
Is het de bedoeling dat je de batterij uit je telefoon en er weer in doet (uitzetten), of is enkel het uitzetten via de knop boven je toestel voldoende?
Moet je tevens opladen vanuit netstroom of is via PC (enkel opladen) ook voldoende?
Ik heb namelijk via PC opgeladen en heb het idee dat het niet gewerkt heeft al gaat hij wel iets minder snel leeg maar scheelt niet veel.
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:
1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.
Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well
Is het de bedoeling dat je de batterij uit je telefoon en er weer in doet (uitzetten), of is enkel het uitzetten via de knop boven je toestel voldoende?
Moet je tevens opladen vanuit netstroom of is via PC (enkel opladen) ook voldoende?
Ik heb namelijk via PC opgeladen en heb het idee dat het niet gewerkt heeft al gaat hij wel iets minder snel leeg maar scheelt niet veel.
Anoniem: 149100
HTC-Sync probleem
Ik heb HTC-Sync eerst op een laptop met Win XP geïnstalleerd om te kunnen synchroniseren met mijn contacten en afspraken in MS Outlook..
Op die pc stond ook MS-Activesync op ivm het synchroniseren van mijn HTC Touch HD.
De eerste keer lukte het inderdaad mijn Sensation contacten en afspraken te synchroniseren en direct een aantal apps te installeren.
Maar daarna wilde het synchronisatieproces geen enkele keer meer opstarten.
Op advies van HTC Service Activesync verwijderd, evenals HTC Sync (versie 3.0.5551).
PC opnieuw opgestart en HTC-Sync opnieuw geïnstalleerd.
Maar probleem blijft hetzelfde.
Toen HTC-Sync op een netbook met Win 7 geïnstalleerd (daarop draait ook Win Mobile Device Center).
Eerste keer lukte ook hier het synchroniseren, maar elke volgende keer niet meer.
Hetzelfde probleem doet zich ook voor onder zowel Win XP als Win 7 dat ik onder "Parallels" gebruik op een iMac. Helaas is er geen Apple-variant om te synchroniseren met Outlook van de iMac.
Voor de goede orde ik wil niet al mijn contacten en afspraken etc via Google synchroniseren.
Heeft iemand hier ook al ervaring mee of weet iemand hier een oplossing voor het HTC-Sync probleem?
Ik heb HTC-Sync eerst op een laptop met Win XP geïnstalleerd om te kunnen synchroniseren met mijn contacten en afspraken in MS Outlook..
Op die pc stond ook MS-Activesync op ivm het synchroniseren van mijn HTC Touch HD.
De eerste keer lukte het inderdaad mijn Sensation contacten en afspraken te synchroniseren en direct een aantal apps te installeren.
Maar daarna wilde het synchronisatieproces geen enkele keer meer opstarten.
Op advies van HTC Service Activesync verwijderd, evenals HTC Sync (versie 3.0.5551).
PC opnieuw opgestart en HTC-Sync opnieuw geïnstalleerd.
Maar probleem blijft hetzelfde.
Toen HTC-Sync op een netbook met Win 7 geïnstalleerd (daarop draait ook Win Mobile Device Center).
Eerste keer lukte ook hier het synchroniseren, maar elke volgende keer niet meer.
Hetzelfde probleem doet zich ook voor onder zowel Win XP als Win 7 dat ik onder "Parallels" gebruik op een iMac. Helaas is er geen Apple-variant om te synchroniseren met Outlook van de iMac.
Voor de goede orde ik wil niet al mijn contacten en afspraken etc via Google synchroniseren.
Heeft iemand hier ook al ervaring mee of weet iemand hier een oplossing voor het HTC-Sync probleem?
Ik heb hem alleen uitgezet via de power button -> afsluiten, en het opladen gedaan via netstroom.donvalentino schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:47:
Hou er rekening mee dat als je batterij al redelijk gecalbreerd was toen je begon, de uiteindelijke winst inderdaad beperkt kan zijn.
Vandaag een raar probleem gehad:
Mijn telefoon-wekker ging wel af, maar gaf geen geluid.
Toen ging ik kijken wat er mis was en met de volumeknop links op het toestel kon je de profielen niet veranderen op het homescreen.
Normaal kan dit wel, maar i.p.v. dat het ringtone geluid omlaag ging, gaf hij aan dat het media-volume werd aangepast.
Vervolgens ging ik checken of ik dan wel muziek kon afspelen en drukte ik op play bij de music widget. Guess what, hij ging als een gek door al mijn nummers heen switchen, maar er kwam geen geluid.
Na een herstart waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.
Iemand iets vergelijkbaars gehad?
Toen ging ik kijken wat er mis was en met de volumeknop links op het toestel kon je de profielen niet veranderen op het homescreen.
Normaal kan dit wel, maar i.p.v. dat het ringtone geluid omlaag ging, gaf hij aan dat het media-volume werd aangepast.
Vervolgens ging ik checken of ik dan wel muziek kon afspelen en drukte ik op play bij de music widget. Guess what, hij ging als een gek door al mijn nummers heen switchen, maar er kwam geen geluid.
Nee.. maar niet echt wenselijk!jOnAt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:29:
Misschien een conflict tussen verschillende apps?
Net mijn sensation binnen gekregen van studentenmobiel.
Wat een verschil met mijn HD2 het design vind ik nu echt goed over naar gedacht dat de klep uit 1 groot geheel bestaat.
Het viel mij op van de ram geheugen 558mb maar ik ga hier zo ff zoeken wat daar over gezecht is
en hopen dat de bootloader vrij gaat gegeven worden.
Zal dit draadje is proberen te volgen.
Wat een verschil met mijn HD2 het design vind ik nu echt goed over naar gedacht dat de klep uit 1 groot geheel bestaat.
Het viel mij op van de ram geheugen 558mb maar ik ga hier zo ff zoeken wat daar over gezecht is
en hopen dat de bootloader vrij gaat gegeven worden.
Zal dit draadje is proberen te volgen.
Misschien dat hij problemen had met het lezen van de SD? als je wekker gebruikt maakte van een geluidsbestand dat op je SD stond. en je aangeeft dat hij als een gek door de muziek heen ging maar niks afspeelde. Gebruik je het SD kaartje wat erbij zat of heb je een eigen erin gedaan?jOnAt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:29:
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Heb gewoon het standaard 8gb kaartje erin wat erbij zat. En als wekker-sound een die er ook al bij zat. Toen ik de telefoon opnieuw op startte gaf hij wel aan dat hij de SD-kaart opnieuw moest lezen. Misschien dus idd een fout met de SD verbinding?Rubman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:49:
[...]
Misschien dat hij problemen had met het lezen van de SD? als je wekker gebruikt maakte van een geluidsbestand dat op je SD stond. en je aangeeft dat hij als een gek door de muziek heen ging maar niks afspeelde. Gebruik je het SD kaartje wat erbij zat of heb je een eigen erin gedaan?
Anoniem: 281176
Waarschijnlijk wel ja. Toen de telefoon muziek als een gek afspeelde, had je toen oordopjes erin die niet van HTC waren?
ik zag laatst iemand iets over Watsapp LED kleuren dat je die kan wijzigen.
Dit kan inderdaad maar heeft iemand het ook al werkend gekregen?
Wanneer ik de kleur verander naar b.v. paars blijft hij groen..
Nee geen oortjes, gewoon op de speaker. Ik had helemaal geen geluid, niet alleen bij muziek, maar ook geen ringtones, status updates en de wekker.Anoniem: 281176 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:32:
Waarschijnlijk wel ja. Toen de telefoon muziek als een gek afspeelde, had je toen oordopjes erin die niet van HTC waren?
Heb ik idd ook geprobeerd. Denk dat de HTC LED alleen rood,oranje en groen support en dat het dus nooit gaat werken.donvalentino schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:33:
ik zag laatst iemand iets over Watsapp LED kleuren dat je die kan wijzigen.
Jep, de LED ondersteunt inderdaad lang niet alle kleuren. Dan kan de software het nog zo mooi willen, als het lampje de andere kleuren niet kan weergeven, dan houdt het op natuurlijk.jOnAt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:40:
[...]
Heb ik idd ook geprobeerd. Denk dat de HTC LED alleen rood,oranje en groen support en dat het dus nooit gaat werken.
Ik heb deze link toegevoegd aan de TS: nieuws: 'HTC wil bootloader Sensation openzetten via update'
En ook voor dit topic even testen:
Poll: Een nieuw deel na 1000 posts?
• Ja
• Nee
• Maakt me niet uit
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb hem ook. Superding. Ben echt tevreden van mijn aankoop.
1 minpuntje tot nu toe.
Onderaan kraakt het toestel een beetje. Hebben andere mensen hier ook last van?
1 minpuntje tot nu toe.
Ja hier ook... maar echt minimaal.DVDB schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:53:
Ik heb hem ook. Superding. Ben echt tevreden van mijn aankoop.
1 minpuntje tot nu toe.
Anoniem: 401587
Same here!jOnAt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:29:
Ik merkte het bij het gebruik van Soundhound. Deze registreerde totaal geen inkomend geluid meer en ook het media volume werd weergegeven ipv het ringtone volume bij het gebruik van de linker knoppen.
Reboot heeft het bij mij ook opgelost en is sindsdien niet meer voorgekomen. Ik heb geen idee wat de oorzaak is geweest.
Ja, het is inderdaad minimaal. maar alle toestellen die ik ooit gehad heb, hebben er wat last van (mijn galaxy s1 wel enorm veel). Eventueel een klein stukje papier eronder plakken en dan kraakt het niet meer 
Ik zie ook dat er wat ruimte is tussen de case en de camera's. heb wat schrik dat er stof tussen gaat komen zo.
Ik zie ook dat er wat ruimte is tussen de case en de camera's. heb wat schrik dat er stof tussen gaat komen zo.
Heb de Sensation nu een week en hij bevalt me echt super.
Begrijp alleen helemaal niets van die energie besparing functie onder het kopje "Energie" in het menu.
Daar staat de optie om dit in te schakelen ook twee keer, dat vind ik al vreemd, maar als de accu leeg raakt, begint hij te piepen dat ie dit in gaat schakelen. Maar dat doet hij dan vervolgens doodleuk niet... tot ik met de hand ook dat tweede vinkje aanzet.
Wat me dan daarbij ook opvalt, je kunt die instellingen die hij dan aanpast, zelf aanpassen. Die veranderen alleen telkens weer. Ook viel het me op dat hij die instellingen vervolgens niet herstelt als hij opgeladen is (Auto-sync bleef uit!). Vond het maar raar, heb het dus maar helemaal uitgeschakeld, gebruik gewoon een app voor stroombesparing.
Meer mensen die dat ervaren?
Verder echt een toptoestel, razendsnel en geen problemen mee
Begrijp alleen helemaal niets van die energie besparing functie onder het kopje "Energie" in het menu.
Daar staat de optie om dit in te schakelen ook twee keer, dat vind ik al vreemd, maar als de accu leeg raakt, begint hij te piepen dat ie dit in gaat schakelen. Maar dat doet hij dan vervolgens doodleuk niet... tot ik met de hand ook dat tweede vinkje aanzet.
Wat me dan daarbij ook opvalt, je kunt die instellingen die hij dan aanpast, zelf aanpassen. Die veranderen alleen telkens weer. Ook viel het me op dat hij die instellingen vervolgens niet herstelt als hij opgeladen is (Auto-sync bleef uit!). Vond het maar raar, heb het dus maar helemaal uitgeschakeld, gebruik gewoon een app voor stroombesparing.
Meer mensen die dat ervaren?
Verder echt een toptoestel, razendsnel en geen problemen mee
Eindelijk m'n abonnement kunnen verlengen, nu dus nog een weekje wachten op m'n Sensation!
Om de tijd te verdrijven maar op zoek gegaan naar Class 10 geheugen, heeft iemand ervaring met dit setje icm de Sensation?
Hoor namelijk nogal verschillende meningen over Transcend!

Om de tijd te verdrijven maar op zoek gegaan naar Class 10 geheugen, heeft iemand ervaring met dit setje icm de Sensation?
Anoniem: 144601
De desire heeft ook een verborgen blauwe notificatie led alhoewel je wat hacks moet toepassen om 'm te kunnen gebruiken, probeer eens de "led me know" appyannickie111 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:47:
[...]
Jep, de LED ondersteunt inderdaad lang niet alle kleuren. Dan kan de software het nog zo mooi willen, als het lampje de andere kleuren niet kan weergeven, dan houdt het op natuurlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 144601 op 08-06-2011 19:01 ]
Anoniem: 137114
Sensation heeft een 2.0 sd kaart lezer en class 10 is 3.0. Heb zelf de class 6 werkt perfect, nooit problemen met Transcend gehad.
Apart dat je dat zo zegt, aangezien veel mensen de Sensation icm de Lexar 32GB Class 10 microSDHC op XDA-DEV gebruiken...
Iemand anders nog ervaringen met Transcend geheugen of aanraders?
EDIT: keek net bij de specs van HTC en zag inderdaad dat de telefoon SD 2.0 is, oftewel alle SDHC kaarten (ongeacht de klasse).
EDIT: keek net bij de specs van HTC en zag inderdaad dat de telefoon SD 2.0 is, oftewel alle SDHC kaarten (ongeacht de klasse).
[ Voor 25% gewijzigd door lenn2l op 08-06-2011 19:38 ]
Ik heb als achtergrond de live weer achtergrond.
Maar elke keer als ik nu de telefoon unlocked hoor je het muziekje van de weer achtergrond.
Iemand enig idee hoe ik dit kan uitzetten?
Maar elke keer als ik nu de telefoon unlocked hoor je het muziekje van de weer achtergrond.
Dit werkte bij mij niet.Anoniem: 61921 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:24:
[...]
Ga naar het grote weer overzicht (klik bijvoorbeeld op het weer plaatje onder de grote klok op de home pagina). Klik daarna op de opties knop (de 3 streepjes). Kies instellingen en vink daar geluid afspelen uit... en voila
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
Anoniem: 137114
Misschien werkt het wel maar zou die dan ook de snelheid nog halen ?lenn2l schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:17:
Apart dat je dat zo zegt, aangezien veel mensen de Sensation icm de Lexar 32GB Class 10 microSDHC op XDA-DEV gebruiken...
Site van HTC staat 2.0.
Als je even kijkt naar wat je gequote hebt zal je zien dat ik daar al gekeken heb, maar volgens onder andere deze post lijkt de sensation de snelheden wel te behalen!
Maar alsnog bedankt voor de tip, zal er op letten!
Maar alsnog bedankt voor de tip, zal er op letten!
Hier hebben we het [HTC Sensation] levertijden- en abonnemententopic voor, m.a.w. dit hoort hier niet.
[ Voor 89% gewijzigd door Bullet NL op 09-06-2011 11:29 ]
If they took al the porn of the net , there would be one site left : www.bringbacktheporno.com
Anoniem: 371491
Even een vraagje, heb sinds vanmiddag ook de Sensation, nu valt me op dat de belkwaliteit niet super is. Als ik het volume van het geluid op iets meer dan 50% zet begint hij te kraken en wordt het geluid schel. Eigenlijk is het alleen onder de 50% fijn om naar te luisteren.
Is dit normaal ? Ik lees dat wel meer mensen hier last van hebben, maar is het standaard ?
Of moet ik hem ruilen ?
Ik bedoel dus niet de externe speaker maar de oorspeaker.
Is dit normaal ? Ik lees dat wel meer mensen hier last van hebben, maar is het standaard ?
Of moet ik hem ruilen ?
Ik bedoel dus niet de externe speaker maar de oorspeaker.
Accessoires voor de HTC Sensationlenn2l schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 18:47:
Eindelijk m'n abonnement kunnen verlengen, nu dus nog een weekje wachten op m'n Sensation!![]()
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van de HTC Sensation.
Heb genoeg ervaring met mn oude desire, en weet hoe android werkt, maar ik heb toch jullie hulp nodig.
Bij veel apps die ik heb gedownload staat er: het aangevraagde item is niet gevonden als ik in de market op ze klik, hyves kan ik in heel de market zelfs niet eens vinden. Weten jullie wat ik moet doen? heb market cache al verwijderd, heb al een reboot gedaan.
Bij voorbaat dank
Heb genoeg ervaring met mn oude desire, en weet hoe android werkt, maar ik heb toch jullie hulp nodig.
Bij veel apps die ik heb gedownload staat er: het aangevraagde item is niet gevonden als ik in de market op ze klik, hyves kan ik in heel de market zelfs niet eens vinden. Weten jullie wat ik moet doen? heb market cache al verwijderd, heb al een reboot gedaan.
Bij voorbaat dank
Dat staat volgens mij op een de laatste pagina's van deze threadreneover schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:10:
Hallo allemaal,
Bij voorbaat dank
Excuses, heb het gevonden. Verder een top telefoon, al moet ik zeggen dat ik in landscape toch wel erg last heb van de deathgrip.litemotiv schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:14:
[...]
Dat staat volgens mij op een de laatste pagina's van deze thread
En ik heb opeens het vreemde probleem dat mijn lockscreen nog maar de helft van het scherm aangeeft, unlocken is echter nog wel mogelijk. Dit probleem heb ik alleen bij de weer lockscreen
[ Voor 23% gewijzigd door reneover op 08-06-2011 22:34 ]
Dit soort reacties wil ik dus graag tegengaan...litemotiv schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:14:
[...]
Dat staat volgens mij op een de laatste pagina's van deze thread
Ik wil in het volgende deel ook een fatsoenlijke FAQ opnemen.
Heeft iemand vragen (met antwoorden) die daar zeker niet in mogen ontbreken?
de batterij-oplaadinstructieyannickie111 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:35:
[...]
Dit soort reacties wil ik dus graag tegengaan...
Ik wil in het volgende deel ook een fatsoenlijke FAQ opnemen.
Heeft iemand vragen (met antwoorden) die daar zeker niet in mogen ontbreken?
Mmmm heb de Sensation vanmiddag opgehaald, net tot 95% gecharged, toen naar m'n vriendin gefietst, kom er net achter dat ie uitstaat en niet meer aan wil. Batterij en sim eruit halen heeft geen effect, heb 'm nu maar even aan een N97 lader hangen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Factory reset opstarten werkt ook niet, er brand ook geen enkel licht, ook de LED niet.
Raar!
Raar!
Anoniem: 103399
Klikken op dat weer animatie...en dan instellingen... geluidseffecten uithenkyyyyyyy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:34:
Ik heb als achtergrond de live weer achtergrond.
[...]
Dit werkte bij mij niet.
Ik heb hem nu een dag en ik kom van een Noka 97 af dus het verschil voor mij is helemaal groot 
De doorslag dat ik de Sensation i.p.v. de samsung gekocht heb is toch wel de behuizing. Ik heb liever iets stevigs in mn hand en die van samsung voelde me te plastic aan en ik vond hem eigenlijk ook te dun.
Toch moet ik zeggen dat ik de menu animaties wel wat soepeler had verwacht. Voor de rest ben ik Andriod aan het ontdekken en ik heb al een hoop apps geinstalleerd.
De doorslag dat ik de Sensation i.p.v. de samsung gekocht heb is toch wel de behuizing. Ik heb liever iets stevigs in mn hand en die van samsung voelde me te plastic aan en ik vond hem eigenlijk ook te dun.
Toch moet ik zeggen dat ik de menu animaties wel wat soepeler had verwacht. Voor de rest ben ik Andriod aan het ontdekken en ik heb al een hoop apps geinstalleerd.
[ Voor 28% gewijzigd door Bapawe op 09-06-2011 10:01 ]
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Anoniem: 410014
Zie Oester83 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..." , dit hoort hier niet.
[ Voor 122% gewijzigd door Bullet NL op 09-06-2011 11:30 ]
Begin van de FAQ: yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."
Ik heb nu precies hetzelfde heb je het al opglost?Tiroz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 23:40:
Mmmm heb de Sensation vanmiddag opgehaald, net tot 95% gecharged, toen naar m'n vriendin gefietst, kom er net achter dat ie uitstaat en niet meer aan wil. Batterij en sim eruit halen heeft geen effect, heb 'm nu maar even aan een N97 lader hangen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Factory reset opstarten werkt ook niet, er brand ook geen enkel licht, ook de LED niet.
Raar!
Ik ben een beetje rond gaan lezen en op engelse vodafone forum lees ik dat meerdere mensen dit probleem hebben en dat ze gewoon niet meer aangaan dus zal em wel op moeten sturen
[ Voor 14% gewijzigd door Beekhouse op 09-06-2011 18:58 ]
Iemand er achter gekomen dat er een functie in de tekstherkenning zit voor een tweede taal? Ideaal!
Als je veel woorden in het Engels tikt (of echt tweetalig bent natuurlijk) werkt het echt super. Heb het nog nooit gehad tot nu toe dat hij Engelse suggesties doet als ik een Nederlands woord bedoel of andersom. Echt superidee vind ik! Voor de mensen die 'm nog niet gevonden hadden: Instellingen - Taal & Toetsenbord - Touch Input - Tweetalige voorspelling.
Vraagje waar ik nog mee zit: als je in de agenda een locatie toevoegt en die vervolgens opent, gebeurt dit automatisch met de Locations applicatie van HTC. Op m'n Desire ging dit gewoon via Google Maps. Iemand er al achter of, en zo ja hoe dit aangepast kan worden?
Vraagje waar ik nog mee zit: als je in de agenda een locatie toevoegt en die vervolgens opent, gebeurt dit automatisch met de Locations applicatie van HTC. Op m'n Desire ging dit gewoon via Google Maps. Iemand er al achter of, en zo ja hoe dit aangepast kan worden?
Anoniem: 405123
Vandaag eindelijk binnen via BELNU.
gelijk een vraag waar al wat over gezegd is maar waar ik nu nog geen bevredigend antwoord op gevonden heb:
Blijkbaar hoort er 768 MB RAM in te zitten. Kijkend via de app Elixer geeft hij maar 558 vrije RAM aan.
open ik advanced taskkiller dan zie ik dat ik maar 157 mb vrij ruimte heb...
is dat niet wat weinig???? hoe zit dat bij andere gebruikers?
gelijk een vraag waar al wat over gezegd is maar waar ik nu nog geen bevredigend antwoord op gevonden heb:
Blijkbaar hoort er 768 MB RAM in te zitten. Kijkend via de app Elixer geeft hij maar 558 vrije RAM aan.
Anoniem: 103399
Ben je nieuw op de hele android gebeuren ? hahaAnoniem: 405123 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:19:
558 is heel normaal , dat heeft iedereen ik heb nu 6/7 applicaties op de achtergrond runnen en heb nog 88mb over en hij runt nog heel soepel...maak je daar maat niet druk over
Iedereen heeft dat. Waarom dat zo is, geen idee. Iedere keer als ik in taakbeheer kijk heb ik sowieso minimaal 100mb over, dus je hoeft je geen zorgen te maken over het geheugen.
Nee, niet opgelost. Hetzelfde als jou gelezen, na vannacht maar gewoon terug naar de Mediamarkt gegaan en een nieuwe meegekregen. Die het tot nu toe goed doetBeekhouse schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:19:
[...]
Ik heb nu precies hetzelfde heb je het al opglost?
Ik ben een beetje rond gaan lezen en op engelse vodafone forum lees ik dat meerdere mensen dit probleem hebben en dat ze gewoon niet meer aangaan dus zal em wel op moeten sturen.
@antonni: Ik heb ook maar 105 mb vrij. Telefoon wordt echter niet traag ofzo.
Ik snap 1 ding niet van deze telefoon. Komen ze nou ook met een 4g versie in nederland, of zijn ze standaard al 4g die hier uitgegeven worden? Want soms wordt hij de sensation genoemd en soms sensation 4g. Hoe zit dat nu precies?
Uncomfortable silence can be so loud...
Terugbrengen. Lijkt mij min of meer een DOA (dead on arrival) en ik zou gelijk een nieuwe eisen.Beekhouse schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 18:19:
[...]
Ik heb nu precies hetzelfde heb je het al opglost?
Ik ben een beetje rond gaan lezen en op engelse vodafone forum lees ik dat meerdere mensen dit probleem hebben en dat ze gewoon niet meer aangaan dus zal em wel op moeten sturen.
Uncomfortable silence can be so loud...
Ja helemaal kut dus, ik ga morgen ff langs de vodafone shop hopen dat ik gelijk een nieuwe krijg.erickov schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:30:
[...]
Terugbrengen. Lijkt mij min of meer een DOA (dead on arrival) en ik zou gelijk een nieuwe eisen.
Weet niet of ze moeilijk gaan doen omdat ik em online heb gekocht.
Anoniem: 61921
De 4G versie wordt alleen uitgebracht in Amerika, daar gebruiken sommige netwerken al 4G.erickov schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:27:
Ik snap 1 ding niet van deze telefoon. Komen ze nou ook met een 4g versie in nederland, of zijn ze standaard al 4g die hier uitgegeven worden? Want soms wordt hij de sensation genoemd en soms sensation 4g. Hoe zit dat nu precies?
Is inderdaad bij Android.Anoniem: 405123 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 20:19:
Er wordt ook ongeveer 100 mb gebruikt voor fastboot.
Volgens mij is 4G gewoon HSDPA+ wat in sommige gebieden in NL al gewoon in gebruik is. Had tenminste een H+ in mijn scherm staan vandaag in apeldoorn (Hi/KPN). Op een SGS2 dat dan weer welAnoniem: 61921 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:35:
[...]
De 4G versie wordt alleen uitgebracht in Amerika, daar gebruiken sommige netwerken al 4G.
PVoutput Wie goed doet, die goed ontmoet.
HSDPA+ is gewoon 3G.AtlAntA schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:32:
[...]
Volgens mij is 4G gewoon HSDPA+ wat in sommige gebieden in NL al gewoon in gebruik is. Had tenminste een H+ in mijn scherm staan vandaag in apeldoorn (Hi/KPN). Op een SGS2 dat dan weer wel
Anoniem: 405123
ehh.. ja ik ben nieuwAnoniem: 103399 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 21:02:
[...]
Ben je nieuw op de hele android gebeuren ? haha
558 is heel normaal , dat heeft iedereen ik heb nu 6/7 applicaties op de achtergrond runnen en heb nog 88mb over en hij runt nog heel soepel...maak je daar maat niet druk over
en de telefoon is snel genoeg, maar wat opvalt is dat mijn vrouw met een Desire S makkelijk 300 MB en meer over heeft........terwijl die net zo veel RAM heeft.......
Sense 3.0 zal denk ik ook wel aardig wat groter zijn dan sense 2.x met al die 3d effecten & extra'sAnoniem: 405123 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:37:
[...]
ehh.. ja ik ben nieuwis dat grappig?
![]()
en de telefoon is snel genoeg, maar wat opvalt is dat mijn vrouw met een Desire S makkelijk 300 MB en meer over heeft........terwijl die net zo veel RAM heeft.......
Zoals hierboven inderdaad wordt opgemerkt.. vreet Sense 3.0 meer geheugen plus dat de resolutie van de Sensation hoger is dan de Desire S waardoor er ook meer RAM geheugen in beslag wordt genomen.Anoniem: 405123 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:37:
[...]
ehh.. ja ik ben nieuwis dat grappig?
![]()
Dat lijkt me sterk. Waarom kun je dan de volgende icoontjes in je notificatie balk krijgen: E/G/3G/H/H+
Heb jij 4G op je SGS2 dan?AtlAntA schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:43:
[...]
Dat lijkt me sterk. Waarom kun je dan de volgende icoontjes in je notificatie balk krijgen: E/G/3G/H/H+
Zoals ik in mijn originele post al zei denk ik dat 4G hetzelfde is als LTE wat dan weer hetzelfde is als HSDPA+. Ben niet helemaal thuis in die technieken maar weet toch wel redelijk zeker dat HSDPA+ geen 3G is.
Dan moet je eens dit lezen: Wikipedia: High-Speed Downlink Packet AccessAtlAntA schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:47:
[...]
Zoals ik in mijn originele post al zei denk ik dat 4G hetzelfde is als LTE wat dan weer hetzelfde is als HSDPA+. Ben niet helemaal thuis in die technieken maar weet toch wel redelijk zeker dat HSDPA+ geen 3G is.
3GAtlAntA schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:47:
[...]
- W-CDMA
- UMTS
- FOMA
- CDMA2000 1xEV/IS-2000
- TD-SCDMA
- GAN/UMA
3.5G
- HSDPA
3.75G
- HSUPA (HSDPA+)
4G
Wikipedia: Generaties mobiele telefonie
Lol ik noemde het verkeerd. Het is dus HSPA+. Excuus daarvoor. Kloppen mijn vorige posts nu beter? Ik had dus een H+ in mijn schermpje staan wat dus wel HSPA+ moet betekenen. Dit is dus geen 4G om op de originele vraag terug te komen.Upbeat schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 22:48:
[...]
Dan moet je eens dit lezen: Wikipedia: High-Speed Downlink Packet Access
"Pre-4G technologies such as mobile WiMAX and first-release Long term evolution (LTE) have been on the market since 2006 and 2009 respectively, and are often branded as 4G in marketing materials. The current versions of these technologies did not fulfill the original ITU-R requirements of data rates approximately up to 1 Gbit/s for 4G systems."
bron: Wikipedia: 4G
edit: En de lijst hierboven van litemotiv maakt ook veel duidelijk. Dank hiervoor.
[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 09-06-2011 22:59 ]
hallo iedereen weet iemand toevallig of je android ook in het chinees kan krijgen ? want bij deze versie heb je alleen nl/duits/frans/en engels ??
zijn daar bv extra doenloads voor op de htc site ?
Ik krijg bij Friendstream constant 'Opmerking plaatsen is mislukt' op Facebook, kan wel gewoon status updaten. Begint een beetje irritant te worden 
Edit: Oh, het probleem doet zich alleen voor als ik probeer te reageren op een post in een Groep...dat is alsnog niet zo handig >.<
Edit: en gefixed, moet blijkbaar eerst naar de wall en dan wil het wel. Primaaaa! Vannacht maar gewoon weer even aan de lader hangen en dan deze week een keer de batterijcalibratie doen
Edit: Oh, het probleem doet zich alleen voor als ik probeer te reageren op een post in een Groep...dat is alsnog niet zo handig >.<
Edit: en gefixed, moet blijkbaar eerst naar de wall en dan wil het wel. Primaaaa! Vannacht maar gewoon weer even aan de lader hangen en dan deze week een keer de batterijcalibratie doen
[ Voor 56% gewijzigd door Tiroz op 09-06-2011 23:40 ]
Na een tijdje stilletjes dit topic te hebben gevolgd mag ik hier eindelijk ook posten
ik ben sinds vandaag de trotse eigenaar van de sensation (hij was hier gewoon op voorraad in de winkel) en wat ben ik er blij mee tot nu toe
. Nadat ik in de winkel zowel de sg ii als de sensation in handen had gehad was de keuze snel gemaakt. De HTC voelt veel robuuster aan en dit gaf voor mij de doorslag (ondanks dat de sg ii ook een erg mooi toestel is). Het is mijn eerste android toestel en dus even wennen, maar ik ben tot nu toe nog niets vervelends tegen gekomen..(getypt vanaf mijn nieuwe HTC
)
Vandaag ook mijn Sensation ontvangen. Alleen nog even wachten tot morgen tot mijn nieuwe abbo ingaat. Maar ondertussen natuurlijk even lopen spelen met het toestel. Wat mij opviel was dat er nogal wat data op de 8gb sd kaart al ingenomen is. Vooral navigatie, htc watch trailers etc.. Kan je de content die standaard op de sd kaart staan veilig verwijderen zonder problemen? Zodat er wat meer ruimte is om muziek en andere dingen op te zetten valt.
Ja dit kan, natuurlijk is het wel zo dat off-line navigatie niet meer werkt op moment dat je de kaarten verwijderd.Fizher schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:39:
Vandaag ook mijn Sensation ontvangen. Alleen nog even wachten tot morgen tot mijn nieuwe abbo ingaat. Maar ondertussen natuurlijk even lopen spelen met het toestel. Wat mij opviel was dat er nogal wat data op de 8gb sd kaart al ingenomen is. Vooral navigatie, htc watch trailers etc.. Kan je de content die standaard op de sd kaart staan veilig verwijderen zonder problemen? Zodat er wat meer ruimte is om muziek en andere dingen op te zetten valt.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik zit te twijfelen tussen dit toestel en de galaxy s2. Nu lees ik in de s2 topic dat veel mensen last hebben van 1 of meer van de volgende problemen: spontane reboots, gele.of blauwe waas over scherm, een ingebrande cirkel bij grijstinten, battery drain, Kortom,kreeg het vermoeden dan ik het toestel 5 keer moet ruilen voor ik een goeie heb.
Hoe zit het met dit toestel? Al problemen?
Vergeet de roze waas in de camera niet bij de SGS2. Voor je laatste vraag, lees de laatste pagina's gewoon eens doorKyo schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 03:05:
Ik zit te twijfelen tussen dit toestel en de galaxy s2. Nu lees ik in de s2 topic dat veel mensen last hebben van 1 of meer van de volgende problemen: spontane reboots, gele.of blauwe waas over scherm, een ingebrande cirkel bij grijstinten, battery drain, Kortom,kreeg het vermoeden dan ik het toestel 5 keer moet ruilen voor ik een goeie heb.
Anoniem: 62957
Heeft iemand al een carkit gezien/geprobeerd voor de Sensation?
Mijn vorige telefoon (hd2) had ik in een universele houder met een losse kabel, maar ik denk dat hierdoor mijn micro usb socket is afgebroken. Aangezien de Sensation hier rechtop in moet komt er nog meer kracht op.
Mijn vorige telefoon (hd2) had ik in een universele houder met een losse kabel, maar ik denk dat hierdoor mijn micro usb socket is afgebroken. Aangezien de Sensation hier rechtop in moet komt er nog meer kracht op.
Anoniem: 410183
Hallo,
Sinds een aantal dagen in het bezit van een HTC Sensation, maar heb nog een aantal vragen waar ik zelf niet uit kom:
- Mail app synchroniseert niet met hotmail. Wanneer ik een mail gelezen heb op mijn computer in hotmail, dan staat hij nog ongelezen op mijn telefoon (en andersom) Hoe is dit in te stellen?
- Zelfde verhaal als boven, maar dan met facebook.
- Hoe is het in te stellen dat je een seintje (geluidje,trilling) van je telefoon krijgt als je een bericht op facebook hebt? En kan de telefoon ook per seconden op nieuwe berichten controleren?
Alvast bedankt voor de reacties!!
Sinds een aantal dagen in het bezit van een HTC Sensation, maar heb nog een aantal vragen waar ik zelf niet uit kom:
- Mail app synchroniseert niet met hotmail. Wanneer ik een mail gelezen heb op mijn computer in hotmail, dan staat hij nog ongelezen op mijn telefoon (en andersom) Hoe is dit in te stellen?
- Hoe is het in te stellen dat je een seintje (geluidje,trilling) van je telefoon krijgt als je een bericht op facebook hebt? En kan de telefoon ook per seconden op nieuwe berichten controleren?
Anoniem: 361496
Heb ik ook al twee keer gehad, batterij er even uit gehaald daarna niets meer aan de hand. Gisteren ook een tijdje geen wifi thuis terwijl de pc wel gewoon draadloos internet had. Router even gereset en toen deed hij het weer, vreemd.jOnAt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:29:
Het geluidverhaal vind ik toch ook wel apart. Hoop niet dat dit veel vaker gaat voorkomen.
Met welke app kun je het beste een back-up maken van je apps, contacten etc.? Voor als de batterij eruit halen geen zin meer heeft en je m weer terug moet zetten naar de fabrieksinstellingen. Heb al wel dropbox geprobeerd maar heb daar nog niet kunnen ontdekken hoe dit moet
Anoniem: 164762
Problemen mbt de Sensation zijn voornamelijk softwarematige issues. De lockscreen doet wel een vervelend en er zitten nog wat bugs in waaronder een half scherm bij de lockscreen. Hardwarematig is eigenlijk alleen de deathgrip een probleem.Kyo schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 03:05:
Zelfs de deathgrip is geen hardware probleem wat mij betreft. Het is gewoon logisch dat wanneer je b.v. met je hand de antenne afdekt hij daar niet doorheen kan. Dit geldt namelijk voor alle accespoints... (niet alleen in een gsm).Anoniem: 164762 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 10:21:
[...]
Problemen mbt de Sensation zijn voornamelijk softwarematige issues. De lockscreen doet wel een vervelend en er zitten nog wat bugs in waaronder een half scherm bij de lockscreen. Hardwarematig is eigenlijk alleen de deathgrip een probleem.
Volgens deze poll wil meer dan de helft van de Tweakers na 1000 posts een nieuw deel, dus:
HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 3)
Dus daar verder
HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 3)
Dus daar verder
[ Voor 3% gewijzigd door yannickie111 op 10-06-2011 10:38 ]
chinese firmware flashen...(kan zijn dat je garantie dan vervalt) wel zorgen dat je dezelfde of nieuwere versie downloadAnoniem: 407396 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 23:02:
hallo iedereen weet iemand toevallig of je android ook in het chinees kan krijgen ? want bij deze versie heb je alleen nl/duits/frans/en engels ??
Hotmail doet altijd moeilijk.. je moet even paar pagina's terug voor het instellen van een live account via exchange.. dan zou het wel goed moeten gaan.Anoniem: 410183 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 09:45:
Hallo,
Facebook gebruik ik niet.
Ik heb momenteel nog geen enkel hardware probleem ondervonden. Enige problemen die ik heb is met DLNA.
offtopic maar: Het derde deel van het ervaringentopic is ondertussen weer gesloten? Dus we gaan tot nader order hier gewoon verder?
Mailtjes die je op de telefoon ontvangt en leest staan nog op de server en mailtjes die je op de server leest komen als ongelezen binnen op de telefoon.. ik kan me er niet meer aan storen..
Voor de Facebook-app heb ik geen oplossing. Ik krijg via de app een bericht dat ik een bericht heb, via de mail, en als ik die dan in de app zelf lees staan ze op internet ook nog steeds.. en andersom natuurlijk.
Op m'n Desire deed hotmail moeilijk, op mn X10 doet hotmail moeilijk.. kortom, hotmail doet bij mij altijd moeilijk!dangerousp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:28:
[...]
Hotmail doet altijd moeilijk.. je moet even paar pagina's terug voor het instellen van een live account via exchange.. dan zou het wel goed moeten gaan.
Facebook gebruik ik niet.
Ik heb momenteel nog geen enkel hardware probleem ondervonden. Enige problemen die ik heb is met DLNA.
Voor de Facebook-app heb ik geen oplossing. Ik krijg via de app een bericht dat ik een bericht heb, via de mail, en als ik die dan in de app zelf lees staan ze op internet ook nog steeds.. en andersom natuurlijk.
[ Voor 78% gewijzigd door Wombat13 op 10-06-2011 11:37 ]
Bij mij lijkt dit te werken en lijkt alsof het echt sneller gaat. Heb het daarna weer aangezet en blijft volgens mij sneller.. kan iemand anders dit ook testen?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1118017
edit: reden dat ik dit probeerde was dat ik een paar keer leek alsof het netwerk mij geen toegang verschafte.. het opvragen van pagina's gaat nu sneller lijkt het.I've noticed that the data on the Sensation seems to have a bit of latency. I decided to poke around in the phone as much as I can and I found a setting called "toggle ciphering". When I turned "toggle cyphering" off, my data seemed to greatly improve. I am not getting the same data lag that I was previously getting. Hopefully this isn't just some coincidence. Well without further delay, here's what I did:
-Go into the dialer and dial *#*#4636#*#*
-Select Phone Info
-Go to the "toggle cyphering" button and disable it
-For good measure turn off radio and then turn it back on
-Then reenable the "toggle cyphering" button
This seems to have made a difference for me, hopefully this helps everyone. Please post your results after doing this.
[ Voor 7% gewijzigd door dangerousp op 10-06-2011 11:43 ]
ik ervaar eigenlijk niet echt een vertraging, voor mij dus niet echt nodig gezien het tevens gevaarlijk kan zijn.dangerousp schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:38:
Bij mij lijkt dit te werken en lijkt alsof het echt sneller gaat. Heb het daarna weer aangezet en blijft volgens mij sneller.. kan iemand anders dit ook testen?
[...]
edit: reden dat ik dit probeerde was dat ik een paar keer leek alsof het netwerk mij geen toegang verschafte.. het opvragen van pagina's gaat nu sneller lijkt het.
als ik op de beginpagina op zoeken druk en vervolgens op iets zoek, had ik eerder last van een vertraging, op 3g vooral.. nu niet meer.. niemand anders met dit 'probleem'?donvalentino schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 11:45:
[...]
ik ervaar eigenlijk niet echt een vertraging, voor mij dus niet echt nodig gezien het tevens gevaarlijk kan zijn.
Dit topic is gesloten, we gaat hier: HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (Deel 3) verder.
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier