Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal een beetje flink van een probleem waar ik nu al een tijdje mee loop. M'n Sensation ontvangt whatsapp berichten niet altijd direct. Ik heb al flink wat berichten misgelopen omdat er bijvoorbeeld 1.5 uur tussen verzenden en ontvangen zat. Dit ligt niet aan whatsapp zelf maar puur aan de telefoon. Ik heb bij accounts en synchronisatie aangegeven dat whatsapp ten allen tijden een connectie met het Internet mag opzetten. Echter gaat er toch iets compleet mis. Zijn er meer mensen met dit euvel of een redder in nood?

Overigens kun je in de whatsapp instellingen je notificatie-LED kleur veranderen, erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:29:
Ik baal een beetje flink van een probleem waar ik nu al een tijdje mee loop. M'n Sensation ontvangt whatsapp berichten niet altijd direct. Ik heb al flink wat berichten misgelopen omdat er bijvoorbeeld 1.5 uur tussen verzenden en ontvangen zat. Dit ligt niet aan whatsapp zelf maar puur aan de telefoon. Ik heb bij accounts en synchronisatie aangegeven dat whatsapp ten allen tijden een connectie met het Internet mag opzetten. Echter gaat er toch iets compleet mis. Zijn er meer mensen met dit euvel of een redder in nood?

Overigens kun je in de whatsapp instellingen je notificatie-LED kleur veranderen, erg leuk!
Ik denk niet dat het aan je telefoon ligt hoor, ik en vrienden hebben hier ook zo nu en dan last van. Ik had het destijds met mijn Nokia N97 en vrienden hebben HTC en Samsung. Nu met de Sensation nog geen problemen gehad tot nu toe met whatsapp! En die kleurtjes wist ik niet, dank je! Zal gelijk eens kijken!

EDIT: kleurtjes kunnen niet hoor, ja je kunt ze instellen in whatsapp, maar de Sensation kan dat niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2011 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand er al achter waar ik de refreshrate van het weer (achtergrond niet de klok) kan instellen, want die loopt niet synchroon met de weersvoorpselling bij de klok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berry eggens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-02-2021
Drommels drommels en nog eens drommels!!!!!!!!!!!!! :(
Ik heb mijn Desire HD verkocht een Sensation besteld via HI.nl. Kwijlend :9~ was ik wachtende op 8 juni totdat het toestel verstuurd zou gaan worden. Maar wat blijkt!! Nog 3 week wachten en opgescheept zitten met een bout telefoon :( .
Omdat je er niks aan veranderd wachtende! 8)7

het bovenstaande mag in een levertijden en abonnementen topic, het hoort iig niet in dit topic thuis!

Maar onder tussen via Ziggo een all in one abo besteld omdat we nu een vaste telefoon moeten hebben. (Vrouw lief word mentor van een stel *** kinderen). Nu lijkt het mij wel ok om een ''vaste'' telefoon te kopen waar een soort van parrot functie in zit. Wat ik bedoel: als er gebeld word naar het vaste nummer op kunnen nemen met mijn mobiele telefoon. En ik bedoel niet door schakelen want dan ben ik thuis (gaat over op mobiel) als ik niet thuis ben!
Is dit mogelijk?

Wat je hier post is wederom niet toestel specifiek en hoor daarom ook niet in een HTC Sensation topic thuis.

Toch zal ik kort antwoord geven op je vraag, Nee je kan een vaste telefoonlijn niet onder door te schakelen op je mobiel krijgen. (of je moet een specifiek vast op mobiel telefoonnummer bij bijvoorbeeld vodafone bestellen)

We gaan hier dus niet verder discussieren over het bovenstaande.......

[ Voor 31% gewijzigd door Bullet NL op 07-06-2011 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

He Ernie89,

Waar vind je deze app eigenlijk?

+ Een scherm draaien ja/nee icoon, zodat ik in bed even het draaien van het scherm snel uit kan zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:22
donvalentino schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:08:
He Ernie89,

Waar vind je deze app eigenlijk?

+ Een scherm draaien ja/nee icoon, zodat ik in bed even het draaien van het scherm snel uit kan zetten
Staat er gewoon bij toch?
"+ Een scherm draaien ja/nee icoon, zodat ik in bed even het draaien van het scherm snel uit kan zetten. Widgets --> Alle HTC-widgets verkennen --> nr 78/81"
mauricedb schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:28:
Ik zoek nog een app waarmee wifi automatisch wordt uitgezet als je niet thuis bent, heb namelijk het idee dat, ondanks dat ik niet met wifi verbonden ben, dit erg veel stroom vreet. Ik weet dat dit met Tasker zou moeten kunnen, maar is er ook een gratis app om het uit te proberen?
Ik gebruik hier "Llama - Location Profiles" voor, kijkt naar de GSM-mast(en) waar je verbinding mee hebt.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Is het inmiddels al duidelijk wat HTC met de bootloader van de Sensation gaat doen? Ze hebben wel gezegd dat ze in de toekomst de bootloader open zullen stellen echter is dat bij de Sensation @ launch nog niet het geval. Daarnaast las ik ook iets over dat hij wel unlocked kan zijn maar nog steeds signed zou kunnen zijn en je er dan nog steeds niets mee kan.

Ik weet nu al dat ik custom roms wil. En de Sensation vind ik veel mooier dan de GSII. Ik zit er over te denken in de loop van het jaar me HD2 te vervangen (draait nu AmericanDroid (GB2.3.4) op)

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Phr34k schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 08:24:

Ik gebruik hier "Llama - Location Profiles" voor, kijkt naar de GSM-mast(en) waar je verbinding mee hebt.
Zeer goede en handige app! bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na allerlei berichten over "death Grip", vast lopers, slecht locksreen. gloed bij het scherm, stof onder het scherm begin ik steeds meer te twijfelen over de sensation.
Doe ik er eigenlijk wel goed aan om dit toestel te nemen? (sterker nog het is al besteld)
Of zijn deze berichten gebruikelijk bij alle nieuwe toestellen? rond de samsung SII lijkt het rustiger.

En stel dat er iets is met mijn telefoon. Ruilt HTC hem dan om of via de leverancier(BELnu voor mij)
en wanneer is het dan een reperatie en wanneer krijg ik automatisch een nieuwe?

maar bovenal: stel me gerust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Sja, stof onder het scherm heb ik ook weleens bij mijn iPhone gehad, maar dat blies ik er zo weer uit.
Er zitten hier natuurlijk altijd wel wat miereneukers die op alle slakken zout leggen...
Die deathgrip is op de frontpage en enkele pagina's terug al ontkracht (stelt ook nx voor) en het scherm van de Samsung is ook genoeg over te klagen.

[ Voor 28% gewijzigd door Ursamajor op 07-06-2011 09:20 ]

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:11:
na allerlei berichten over "death Grip", vast lopers, slecht locksreen. gloed bij het scherm, stof onder het scherm begin ik steeds meer te twijfelen over de sensation.
Doe ik er eigenlijk wel goed aan om dit toestel te nemen? (sterker nog het is al besteld)
Of zijn deze berichten gebruikelijk bij alle nieuwe toestellen? rond de samsung SII lijkt het rustiger.

En stel dat er iets is met mijn telefoon. Ruilt HTC hem dan om of via de leverancier(BELnu voor mij)

Death grip is alleen voor wifi en bluetooth en als je je hele hand over de achterkant legt wordt deze minder.
GPS heb ik nog geen signaal verlies kunnen vaststellen.

Vast lopers -> nog geen enkele, ook nog helemaal niets over gehoord?

Slecht lockscreen -> heel veel dingen geprobeerd om het uit te lokken, maar werkt altijd even subliem.

Stof onder scherm -> zal sporadisch voor kunnen komen, terug gaan naar winkel voor vervanging lijkt me.. en kan bij elk toestel voorkomen.

Als ik juist bij de SGSII kijk zijn er veel meer mensen met problemen..

Garantie afwikkeling bij HTC is heel goed, spreek ik uit ervaring, meestal vervangen ze moederbord en scherm en dan krijg je hem in mooie doosje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
Vergeet ook niet dat vooral mensen met problemen reden hebben om in een topic als dit te posten, dat kan een vertekend beeld geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

dangerousp schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:23:
[...]Als ik juist bij de SGSII kijk zijn er veel meer mensen met problemen..
Idd, daar zijn ze al bij het 4e topic ;-)

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:11:

Er is hier geen sprake van een death grip zoals bij de iphone. Wat de Sensation heeft is hetzelfde als elke andere tel als je die helemaal vast pakt gaat elke telefoon moeilijk doen met ontvangst.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:57
Mijn ervaring met Samsung is dat ze niet zo goed zijn in service. Over HTC lees ik vaak positieve berichten, dus mocht je tegen een probleem aan lopen kun je er vanuit gaan dat het fatsoenlijk wordt opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met de 'Mini info widget' (downloaden via market)?
Erop klikken geeft je een groter beeld en door nog weer te klikken op een onderdeel kun je nog meer info bekijken. Ik merkte dat ik door te klikken op de CPU balk deze kan veranderen!!!!!!!! Dat lijkt me nou niet echt een goed plan! Hij wijzigt zichzelf daarna ook wel weer, maar toch!!! Iemand hier wat meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
Wat vinden jullie het beste programma om applicaties automatisch te laten sluiten/stoppen nadat het beeldscherm op zwart springt. Op dit moment gebruik ik "Automatic Task Killer". Het enige probleem is dat de widget op mijn telefoon ervan nogal aparte strepen er overheen toont.

Ik heb ook gebruik gemaakt van Advanced Task Killer maar zit nog te twijfelen welke ik echt ga gebruiken. Iemand tips ?

Off topic: Is het misschien leuk om een topic te starten voor htc Sensation gebruikers die puur op applicaties is gericht ? Ik zou dit graag willen starten en bijhouden, nu wil ik alleen nog weten of er animo voor is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Drekonai schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:07:
Wat vinden jullie het beste programma om applicaties automatisch te laten sluiten/stoppen nadat het beeldscherm op zwart springt. Op dit moment gebruik ik "Automatic Task Killer". Het enige probleem is dat de widget op mijn telefoon ervan nogal aparte strepen er overheen toont.

Ik heb ook gebruik gemaakt van Advanced Task Killer maar zit nog te twijfelen welke ik echt ga gebruiken. Iemand tips ?

Off topic: Is het misschien leuk om een topic te starten voor htc Sensation gebruikers die puur op applicaties is gericht ? Ik zou dit graag willen starten en bijhouden, nu wil ik alleen nog weten of er animo voor is. O-)
Waarom zou je dat willen? Ik heb sinds android 2.1 nooit meer een task killer nodig gehad. Android regelt dit allemaal prima zelf!

Er is een apart android topic voor apps, denk dat het gewoon daarin kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel een voorstander van een app topic voor de HTC Sensation. Het kan natuurlijk ook in de normale android app topic, maar vind een speciale voor de Sensation toch wat beter. Ik zeg: doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ursamajor schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 09:27:
[...]
Idd, daar zijn ze al bij het 4e topic ;-)
Hoe zou dat komen denk je?
Omdat de GalaxyS2 al langer leverbaar is en er heel veel meer van geleverd worden dan van de Sensation misschien ;)
(er worden er meer verkocht dan Samsung kan produceren op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drekonai
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09-2023
dangerousp schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:11:
[...]

Waarom zou je dat willen? Ik heb sinds android 2.1 nooit meer een task killer nodig gehad. Android regelt dit allemaal prima zelf!

Er is een apart android topic voor apps, denk dat het gewoon daarin kan.
Ik zal het misschien eens gaan testen om geen task-killer te gebruiken, meer tweakers die het op deze manier doen ?

Er is inderdaad een topic voor android applicaties, maar die zijn gebaseerd op android zelf, het is misschien leuk om dit te doen voor puur Sensationers.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:17:
Ik ben wel een voorstander van een app topic voor de HTC Sensation. Het kan natuurlijk ook in de normale android app topic, maar vind een speciale voor de Sensation toch wat beter. Ik zeg: doen! :P
Ik heb nu 2,25 stemmen. Ik wacht het nog even af en anders start ik een topic hier over. Mods hier nog een mening over ?

Topic inhoud:
  • Informatie over "must have" applicaties
  • Reviews/ervaringen
  • Games
  • Eventuele aankomende applicaties.
  • .....

[ Voor 0% gewijzigd door Drekonai op 07-06-2011 11:48 . Reden: Aantal stemmen gewijzigd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m nu sinds vorige week woensdag. Eerst woensdagavond/nacht volgens de "HTC-manier" opgeladen, dus eerst 8 uur dan er ff af etc.... Moet zeggen dat dit veel van mijn discipline heeft gevergd om niet constant de telefoon aan te zetten. Ik ben geheel nieuw met android/smartphone dus donderdag was de batterij leeg na zo'n 3,5 uur non-stop gebruik. Nu na een paar keer weer aan de lader te hebben gehad kan ik er mooi een dag meedoen bij redelijk wat gebruik. En oh wat een topapparaat is dit zeg! (niet veel vergelijkingsmateriaal, behoudens de keren dat ik soms met een desire hd heb zitten klooien)

In het begin is het typen en de sneltoetsen etc. wel ff wennen maar dat gaat al een stuk beter/sneller. Ben nu afgelopen dagen druk bezig geweest met apps donwloaden. Heb al wel wat leuke gevonden maar soms is het wel wat lastig zoeken in de grote hoop die de appmarket is. Een apart Sensation app-topic lijkt me zeker niet verkeerd!

Verder ook wel tevreden over de camera(hierbij in het achterhoofd houdend dat het een camera bij een smartphone is) tuurlijk als ik foto's ga maken met onze spiegelreflex zul je altijd betere krijgen. Maar voor een telefoon ben ik zeer tevreden.

Ik las in het forum dat het geluid kan worden aangepast met srs ofzo, waar kan ik dat vinden? Want het geluid zou nog wel wat beter kunnen. Maar voor de rest een uiterst tevreden Sensation gebruikert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:41
Drekonai schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:27:
Ik zal het misschien eens gaan testen om geen task-killer te gebruiken, meer tweakers die het op deze manier doen ?
Ik heb geen Sensation, maar een Nexus one en ik gebruik al een hele poos geen task killer. Heb verschillende roms geprobeerd (Stock alle versies, Cyanogenmod, Sense, MIUI) en bij geen enkele rom is het nodig geweest een task killer te gebruiken.

Kijk even op AndroidSpin of het Android developers blog voor meer info over hoe Android werkt met apps en het stoppen van ze en waarom je dus geen Task killer nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:32

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Rubman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:08:
Ik heb een probleem met de contacten widget, hierin heb ik gewoon een groep staan, maar als ik nu op mensen klik gaat hij naar contact en niet direct bellen. Heb al gevonden dat je dit kan aanpassen in contact bewerken en dan standaard actie kiezen, echter onthoud hij dit niet of slechts 1 keer. iemand anders hetzelfde probleem?
Iemand al bekend met dit probleem of bereid te helpen door het na te bootsen?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Rubman schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:54:
[...]

Iemand al bekend met dit probleem of bereid te helpen door het na te bootsen?
Heb het niet, maar even nagebootst..

bij mij komt er in de widget een klein telefoontje onderin te staan als ik selecteer bellen.
Kan volgens mij per contact verschillen.

Heb nu een aantal keer geprobeerd en hji belt steeds, zoals ik heb aangegeven.

Heb de laatste htc contacten widget gebruikt trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
litemotiv schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:15:
[...]

Er stond een linkje op de vorige pagina van dit topic, deze: yannickie111 in "HTC Sensation: Ervaringen & Discussie (D..."

(en dan het tweede gedeelte, de quote van HTC)
Kan je dat gedeelte van HTC vanaf de eerste keer dat je de Sensation oplaad toepassen?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
hmm, lees goede verhalen hier over de Sensation, ga hem waarschijnlijk vandaag ook halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:55
Ik heb hem nu met een accessoire horizontaal staan terwijl hij aan mijn pc hangt. Kan ik het scherm nu gebruiken voor bijvoorbeeld het huidige nummer van iTunes ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor

Ursamajor

Astrofotograaf

iTunes gebruiken met een HTC? Dan zit je in het verkeerde forum...

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat dit echt waar is :

New information giving by HTC for the HTC Sensation (xda-dev)

We are currently developing new bootloader unlocked software for your phone. HTC is still committed to allowing our customers to unlock the bootloaders if they wish, however we are still implementing the policy and many updates were already finalized prior to our change in policy. We apologize for the inconvenience, but be assured that we are working on a solution for our customers and our commitment has not changed. Please stay tuned to our official channels for ongoing updates on how we will be implementing this policy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

dangerousp schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:02:
[...]

Heb het niet, maar even nagebootst..

bij mij komt er in de widget een klein telefoontje onderin te staan als ik selecteer bellen.
Kan volgens mij per contact verschillen.

Heb nu een aantal keer geprobeerd en hji belt steeds, zoals ik heb aangegeven.

Heb de laatste htc contacten widget gebruikt trouwens.
Hieris mijn probleem dus, na een aantal keer bellen verdwijnt het telefoon icoontje en kom ik bij aanklikken in de contactgegevens. Heb uit de standaard beschikbare widgets volgens mij de eerste.

Sorry niet de eerste maar de 4e widget

[ Voor 3% gewijzigd door Rubman op 07-06-2011 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Rubman schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:44:
[...]

Hieris mijn probleem dus, na een aantal keer bellen verdwijnt het telefoon icoontje en kom ik bij aanklikken in de contactgegevens. Heb uit de standaard beschikbare widgets volgens mij de eerste.
Ok, zal het nog iets harder pushen :)

Ongeveer 15 keer geprobeerd en opnieuw opgestart.. maar hij blijft het goed doen!

[ Voor 10% gewijzigd door dangerousp op 07-06-2011 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mischien een domme vraag maar ondersteund PowerAMP wel de srs functie ? zie het nergens staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 00:24:
[...]

Uit het Desire HD topic:

[...]

Is (ongeveer) dezelfde accu, dus is het proberen waard :)
Heeft iemand dit al geprobeerd?
Moet morgen nadat ik hem ophaal zo goed als direct werken, dus dan kan ik mooi die eerste 8 uur doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:58:
[...]

Heeft iemand dit al geprobeerd?
Moet morgen nadat ik hem ophaal zo goed als direct werken, dus dan kan ik mooi die eerste 8 uur doen :P
forum even doorbladeren, zijn volgens mij al mensen die het geprobeerd hebben en een langere accu duur ervaren.
Ik ben momenteel ermee bezig en heb de 1e 8uur er bijna op zitten, post morgen wel de info:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt bij apps als free music mp3 de srs ook aangezet? kan in de app zelf geen instellingen vinden/aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:49:
Wordt bij apps als free music mp3 de srs ook aangezet? kan in de app zelf geen instellingen vinden/aanpassen.
dat vroeg ik mij dus ook af... kan het nergens terug vinden in PowerAmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-09 14:09
[...]

Er is inderdaad een topic voor android applicaties, maar die zijn gebaseerd op android zelf, het is misschien leuk om dit te doen voor puur Sensationers.

Ik heb nu 2,25 stemmen. Ik wacht het nog even af en anders start ik een topic hier over. Mods hier nog een mening over ?
Ik zou alle android-apps gewoon lekker in 1 topic houden, lijkt me wel zo overzichtelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 15:42:
[...]

dat vroeg ik mij dus ook af... kan het nergens terug vinden in PowerAmp
Het duurde bij mij al even voordat ik m uberhaupt had gevonden. Had die hele muziekplayer van HTC over het hoofd gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik echt mis op de sensation is zeg maar na een telefoongesprek zag ik op me nokia altijd gespreksduur (tijdens en na het bellen) is er een soort app voor dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook het probleem met de response van het onderste deel van mijn scherm. Lock ring werkt soms wel soms niet. Pincode invoeren helpt ook niet.

Net in de live chat met medewerker gesproken. Hard reset uitgevoerd op advies medewerker, geen verschil. M'n telefoon wordt nu opgestuurd naar service center voor verdere evaluatie. Ben benieuwd wat er uitkomt.
Nu moet ik weer terug naar m'n nokia e65 van 4 telefoons geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Mensen,

ik heb soms dat men Sensation ineens zijn bereik verliest. Niet super lang, denk hooguit 1min en vaak minder. Niet gruwelijk erg dus maar wel opvallend. Krijg dan rechtsboven geen gevulde balkjes maar een klein kruisje. Daarna meld hij zich weer aan bij de provider (vodafone) en dan is alles weer goed.

Herkenbaar?

Ik heb het dus over het GSM signaal/bereik en niet over de WiFi ontvangst.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Voor de mensen die de batterij op de HTC manier hebben gecalibreerd...

Er staat dat je de telefoon uit moet zetten, hebben jullie dat op de snelle manier (oftewel standby) gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Upbeat schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 19:06:
Voor de mensen die de batterij op de HTC manier hebben gecalibreerd...

Er staat dat je de telefoon uit moet zetten, hebben jullie dat op de snelle manier (oftewel standby) gedaan? :)
Ik neem aan dat uit hier daadwerkelijk uit is, dus niet de sleep mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 11:17:
Nee, een eigen app topic voor de HTC Sensation staan we niet toe, de HTC Sensation is een gewoon Android 2.3 appraat. We willen dus standaard software dingen in het verzamel topic hebben. Zoals je hier (Android Market en applicaties - Deel 12) kan lezen is er al veel software besproken, het is dus totaal niet zinnig om deze discussie opnieuw te voeren.

Wanneer er behoefte is voor een topic betreffende bepaalde apps, zoals Whatsapp e.d. zijn deze WEL gewoon toegestaan. Er is dus voldoende gelegenheid om over de verschillende Apps te discussiëren.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bribrab
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:16

[/list]
Het lijkt mij wel een goed idee, omdat de Sensation wel verschilt van andere Androidtoestellen. Handig om een topic te hebben waar je ook in kan bespreken welke apps bijvoorbeeld full screen werken en er ook nog 's mooi uit blijven zien op de Sensation.

EDIT: Oeps, zie nu de reactie pas van de mod. Reageerde via de RSS feed van dit topic. Excuus.

[ Voor 7% gewijzigd door bribrab op 07-06-2011 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
bribrab schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:19:
[...]

Het lijkt mij wel een goed idee, omdat de Sensation wel verschilt van andere Androidtoestellen. Handig om een topic te hebben waar je ook in kan bespreken welke apps bijvoorbeeld full screen werken en er ook nog 's mooi uit blijven zien op de Sensation.

EDIT: Oeps, zie nu de reactie pas van de mod. Reageerde via de RSS feed van dit topic. Excuus.
Als het over de sensation gaat kan het in dit topic. Gaat het over de apps past het in het apps topic. Als er voor elke telefoon een nieuw apps topic is, komt er steeds weer hetzelfde in voor denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
hey mensen ik heb een probleem, vandaag een Sensation gekocht, en wil nu wat dingen in de Market downloaden, maar telkens blijft hij hangen op Download Starting. Nu las ik dat het cache verwijderen mogelijk helpt, alleen kan ik het dus totaal niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Internet openen, menu kiezen, instellingen, naar beneden scrollen en daar staat cache legen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
gedaan, maar nog blijft hij hangen op Download Starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al de camera geprobeerd ? ik kan namelijk de gemaakt filmpjes niet afspelen .... doe ik iets fout ? advice plz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Restart de phone even , geen problemen hier met de camera of market

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Start hem ff opnieuw op, anders even herstellen naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ok dit begint best vervelend te worden, heb de cache al verwijdered en gereset, maar nog kan ik niks downloaden -_-' begint lekker zo met een nieuwe telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Het cache geheugen van de Market leeg je anders dan al gezegd is...

Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > Alle applicaties. Daar de market opzoeken en klikken op Cache wissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
ook al gedaan maar wilt ook niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:59:
ook al gedaan maar wilt ook niet werken.
Zowel via Wifi als 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
jup, heb geprobeerd met Wifi aan, met 3G aan, en met beide aan, maar tevergeefs, Zit er nu aan te denken om hem mss ff terug te zetten naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:05:
jup, heb geprobeerd met Wifi aan, met 3G aan, en met beide aan, maar tevergeefs, Zit er nu aan te denken om hem mss ff terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Zou ik niet zo snel doen, tenzij je nog niks hebt ingesteld in de telefoon en zo goed als kaal is.

Heb je de telefoon ook echt opnieuw opgestart en niet met fast boot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
fast watte? Heb hem gewoon uitgeschakeld, en vervolgens opnieuw opgestart dus met pin weer opnieuw invoeren. En zoals ik al zei heb ik hem vandaag gehaald, enigste wat er in staat zijn een paar telefoonnummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:29
Doe een fabrieksreset, en werkt het dan nog niet, ga je terug naar de winkel.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht even de batterij accu eruit halen? Soms wil het wel eens helpen als de spanning er helemaal volledig vanaf is.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:09:
fast watte? Heb hem gewoon uitgeschakeld, en vervolgens opnieuw opgestart dus met pin weer opnieuw invoeren. En zoals ik al zei heb ik hem vandaag gehaald, enigste wat er in staat zijn een paar telefoonnummers.
Je moet echt opnieuw opstarten doen.
Als je hem uitzet en daarna weer aan, is hij niet echt uit geweest. Hij is dan in een paar seconde weer opgestart, als je hem echt opnieuw opstart duurt dit een minuut ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:09:
Als je de aan/uit knop vasthoudt dan zie je 3 opties:

1) uitschakelen, 2) vliegmodus en 3) opnieuws opstarten.

Fast boot is de eerste. Heb je de derde optie al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
nope, 3e nog niet. Zal dat eerst doen. Vervolgesn het ff wachten met opstarten. Daarna Fabrieksinstellingen, en als dat nog niet werkt, ga ik morge terug naar Vodafone.

hartstikke bedankt, heb de 3e optie gedaan, afsluiten en opstarten, en nu werkt het dus wel. Thx iedereen ^^ Nu eens goed gaan genieten van de telefoon.

[ Voor 31% gewijzigd door Raxious op 07-06-2011 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geduld is een mooie zaak. Ik had hetzelfde probleem (hij bleef hangen op download starten), voor een paar uur, en toen was alles in orde. Je moet dus niets resetten of clearen of whatever, maar gewoon geduld hebben.

edit: probleem is blijkbaar al opgelost

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2011 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
alleen ik had het probleem dus al sinds 15:30 vanmiddag ^_^'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:21
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 16:07:
[...]

Het duurde bij mij al even voordat ik m uberhaupt had gevonden. Had die hele muziekplayer van HTC over het hoofd gezien :)
Ik ben de SRS functie vooralsnog alleen in de HTC muziekspeler en Watch toepassing tegengekomen, niet in overige applicaties van derden.

Mijn Sensation gaat btw even naar reparatie. Ik vind de kleine speling/ruimte rechtsonder achter het toestel/tussen de achterkant net te veel storen. Met name het klikkende/krakende/tikkende geluid wanneer je goed op het scherm drukt is vervelend wanneer je je bv. in een stille ruimte bevind. Helaas begon het me pas te laat echt op te vallen i.v.m omruilen in de winkel. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rfrancois
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-07 03:56
Raxious schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:31:
hey mensen ik heb een probleem, vandaag een Sensation gekocht, en wil nu wat dingen in de Market downloaden, maar telkens blijft hij hangen op Download Starting. Nu las ik dat het cache verwijderen mogelijk helpt, alleen kan ik het dus totaal niet vinden.
Dit was voor mij de oplossing
sim eruit , wifi aan en alles werkt
Sim terug plaatsen opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag dan ook eindelijk mijn sensation op kunnen halen! Super toestel zoals iedereen hier ook zegt!

Ik kan alleen veel programmas uit de Android market niet downloaden. Dit is niet het probleem dat een paar posts hierboven staat. Maar bijvoorbeeld whatsapp, winamp of flighttracker24 kan ik niet via mijn telefoon vinden.

Op de website market.android.com zie ik ze wel staan, maar als ik ze wil installeren krijg ik "Het beoordelingsfilter voor inhoud van uw apparaat is niet compitabel met dit item". Terwijl ik wel van mensen met een Sensation lees dat ze whatsapp hebben :?

Weet iemand wat er verkeerd gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Ga eens naar de Market, druk op de streepjes onderaan, ga naar Instellingen, staat tie daar niet goed ingesteld ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:00:
Ga eens naar de Market, druk op de streepjes onderaan, ga naar Instellingen, staat tie daar niet goed ingesteld ofzo?
Ja! Daar stond het *O*

Hij stond ingesteld op Iedereen, maar dat moest 'alle toepassingen weergeven' zijn. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand toevallig waarom er een paar gig van je micro sd gebruikt is ? is dit voor de navigatiesoftware die je niet kan gebruiken voordat je betaald ? en voor deze noob , welke map moet ik dan deleten ?

bedankt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:05:
weet iemand toevallig waarom er een paar gig van je micro sd gebruikt is ? is dit voor de navigatiesoftware die je niet kan gebruiken voordat je betaald ? en voor deze noob , welke map moet ik dan deleten ?

bedankt ;-)
Ja, zijn navigatiekaarten. Dacht van heel Europa.
Staan geloof ik bij autopanel. Daar kun je ze ergens verwijderen als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:09:
[...]

Ja, zijn navigatiekaarten. Dacht van heel Europa.
Staan geloof ik bij autopanel. Daar kun je ze ergens verwijderen als het goed is.
maar waarom staat je kaartje ermee vol als je het toch niet kan gebruiken of moet ik iets activeren ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:16:
[...]

maar waarom staat je kaartje ermee vol als je het toch niet kan gebruiken of moet ik iets activeren ??
"Service".
Je kan het wel gebruiken, maar de premium-navigatie is dacht ik maar een tijdje gratis. Daarna moet je betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

quote: HTC
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:

1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.
Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well

Is het de bedoeling dat je de batterij uit je telefoon en er weer in doet (uitzetten), of is enkel het uitzetten via de knop boven je toestel voldoende?
Moet je tevens opladen vanuit netstroom of is via PC (enkel opladen) ook voldoende?

Ik heb namelijk via PC opgeladen en heb het idee dat het niet gewerkt heeft al gaat hij wel iets minder snel leeg maar scheelt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC-Sync probleem

Ik heb HTC-Sync eerst op een laptop met Win XP geïnstalleerd om te kunnen synchroniseren met mijn contacten en afspraken in MS Outlook..
Op die pc stond ook MS-Activesync op ivm het synchroniseren van mijn HTC Touch HD.

De eerste keer lukte het inderdaad mijn Sensation contacten en afspraken te synchroniseren en direct een aantal apps te installeren.
Maar daarna wilde het synchronisatieproces geen enkele keer meer opstarten.

Op advies van HTC Service Activesync verwijderd, evenals HTC Sync (versie 3.0.5551).
PC opnieuw opgestart en HTC-Sync opnieuw geïnstalleerd.
Maar probleem blijft hetzelfde.

Toen HTC-Sync op een netbook met Win 7 geïnstalleerd (daarop draait ook Win Mobile Device Center).
Eerste keer lukte ook hier het synchroniseren, maar elke volgende keer niet meer.

Hetzelfde probleem doet zich ook voor onder zowel Win XP als Win 7 dat ik onder "Parallels" gebruik op een iMac. Helaas is er geen Apple-variant om te synchroniseren met Outlook van de iMac.

Voor de goede orde ik wil niet al mijn contacten en afspraken etc via Google synchroniseren.

Heeft iemand hier ook al ervaring mee of weet iemand hier een oplossing voor het HTC-Sync probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51
donvalentino schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:47:

Is het de bedoeling dat je de batterij uit je telefoon en er weer in doet (uitzetten), of is enkel het uitzetten via de knop boven je toestel voldoende?
Moet je tevens opladen vanuit netstroom of is via PC (enkel opladen) ook voldoende?

Ik heb namelijk via PC opgeladen en heb het idee dat het niet gewerkt heeft al gaat hij wel iets minder snel leeg maar scheelt niet veel.
Ik heb hem alleen uitgezet via de power button -> afsluiten, en het opladen gedaan via netstroom.

Hou er rekening mee dat als je batterij al redelijk gecalbreerd was toen je begon, de uiteindelijke winst inderdaad beperkt kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Vandaag een raar probleem gehad:

Mijn telefoon-wekker ging wel af, maar gaf geen geluid.
Toen ging ik kijken wat er mis was en met de volumeknop links op het toestel kon je de profielen niet veranderen op het homescreen.
Normaal kan dit wel, maar i.p.v. dat het ringtone geluid omlaag ging, gaf hij aan dat het media-volume werd aangepast.
Vervolgens ging ik checken of ik dan wel muziek kon afspelen en drukte ik op play bij de music widget. Guess what, hij ging als een gek door al mijn nummers heen switchen, maar er kwam geen geluid.
Na een herstart waren alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen.

Iemand iets vergelijkbaars gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
jOnAt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:29:

Toen ging ik kijken wat er mis was en met de volumeknop links op het toestel kon je de profielen niet veranderen op het homescreen.
Normaal kan dit wel, maar i.p.v. dat het ringtone geluid omlaag ging, gaf hij aan dat het media-volume werd aangepast.
Vervolgens ging ik checken of ik dan wel muziek kon afspelen en drukte ik op play bij de music widget. Guess what, hij ging als een gek door al mijn nummers heen switchen, maar er kwam geen geluid.

Nee.. maar niet echt wenselijk!

Misschien een conflict tussen verschillende apps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:27
Net mijn sensation binnen gekregen van studentenmobiel.

Wat een verschil met mijn HD2 het design vind ik nu echt goed over naar gedacht dat de klep uit 1 groot geheel bestaat.
Het viel mij op van de ram geheugen 558mb maar ik ga hier zo ff zoeken wat daar over gezecht is
en hopen dat de bootloader vrij gaat gegeven worden.
Zal dit draadje is proberen te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Misschien dat hij problemen had met het lezen van de SD? als je wekker gebruikt maakte van een geluidsbestand dat op je SD stond. en je aangeeft dat hij als een gek door de muziek heen ging maar niks afspeelde. Gebruik je het SD kaartje wat erbij zat of heb je een eigen erin gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Rubman schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:49:
[...]

Misschien dat hij problemen had met het lezen van de SD? als je wekker gebruikt maakte van een geluidsbestand dat op je SD stond. en je aangeeft dat hij als een gek door de muziek heen ging maar niks afspeelde. Gebruik je het SD kaartje wat erbij zat of heb je een eigen erin gedaan?
Heb gewoon het standaard 8gb kaartje erin wat erbij zat. En als wekker-sound een die er ook al bij zat. Toen ik de telefoon opnieuw op startte gaf hij wel aan dat hij de SD-kaart opnieuw moest lezen. Misschien dus idd een fout met de SD verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk wel ja. Toen de telefoon muziek als een gek afspeelde, had je toen oordopjes erin die niet van HTC waren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

ik zag laatst iemand iets over Watsapp LED kleuren dat je die kan wijzigen.
Dit kan inderdaad maar heeft iemand het ook al werkend gekregen?
Wanneer ik de kleur verander naar b.v. paars blijft hij groen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:32:
Waarschijnlijk wel ja. Toen de telefoon muziek als een gek afspeelde, had je toen oordopjes erin die niet van HTC waren?
Nee geen oortjes, gewoon op de speaker. Ik had helemaal geen geluid, niet alleen bij muziek, maar ook geen ringtones, status updates en de wekker.
donvalentino schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:33:
ik zag laatst iemand iets over Watsapp LED kleuren dat je die kan wijzigen.
Dit kan inderdaad maar heeft iemand het ook al werkend gekregen?
Wanneer ik de kleur verander naar b.v. paars blijft hij groen..
Heb ik idd ook geprobeerd. Denk dat de HTC LED alleen rood,oranje en groen support en dat het dus nooit gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
jOnAt schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:40:
[...]

Heb ik idd ook geprobeerd. Denk dat de HTC LED alleen rood,oranje en groen support en dat het dus nooit gaat werken.
Jep, de LED ondersteunt inderdaad lang niet alle kleuren. Dan kan de software het nog zo mooi willen, als het lampje de andere kleuren niet kan weergeven, dan houdt het op natuurlijk.

Ik heb deze link toegevoegd aan de TS: nieuws: 'HTC wil bootloader Sensation openzetten via update'

En ook voor dit topic even testen:

Poll: Een nieuw deel na 1000 posts?
Ja
Nee
Maakt me niet uit
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=372301&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik heb hem ook. Superding. Ben echt tevreden van mijn aankoop.
1 minpuntje tot nu toe.
Onderaan kraakt het toestel een beetje. Hebben andere mensen hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
DVDB schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:53:
Ik heb hem ook. Superding. Ben echt tevreden van mijn aankoop.
1 minpuntje tot nu toe.
Onderaan kraakt het toestel een beetje. Hebben andere mensen hier ook last van?
Ja hier ook... maar echt minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here!
Ik merkte het bij het gebruik van Soundhound. Deze registreerde totaal geen inkomend geluid meer en ook het media volume werd weergegeven ipv het ringtone volume bij het gebruik van de linker knoppen.
Reboot heeft het bij mij ook opgelost en is sindsdien niet meer voorgekomen. Ik heb geen idee wat de oorzaak is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Laatst online: 21-05-2024
Ja, het is inderdaad minimaal. maar alle toestellen die ik ooit gehad heb, hebben er wat last van (mijn galaxy s1 wel enorm veel). Eventueel een klein stukje papier eronder plakken en dan kraakt het niet meer :p
Ik zie ook dat er wat ruimte is tussen de case en de camera's. heb wat schrik dat er stof tussen gaat komen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Heb de Sensation nu een week en hij bevalt me echt super.
Begrijp alleen helemaal niets van die energie besparing functie onder het kopje "Energie" in het menu.
Daar staat de optie om dit in te schakelen ook twee keer, dat vind ik al vreemd, maar als de accu leeg raakt, begint hij te piepen dat ie dit in gaat schakelen. Maar dat doet hij dan vervolgens doodleuk niet... tot ik met de hand ook dat tweede vinkje aanzet.

Wat me dan daarbij ook opvalt, je kunt die instellingen die hij dan aanpast, zelf aanpassen. Die veranderen alleen telkens weer. Ook viel het me op dat hij die instellingen vervolgens niet herstelt als hij opgeladen is (Auto-sync bleef uit!). Vond het maar raar, heb het dus maar helemaal uitgeschakeld, gebruik gewoon een app voor stroombesparing.

Meer mensen die dat ervaren?

Verder echt een toptoestel, razendsnel en geen problemen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenn2l
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-02-2024
Eindelijk m'n abonnement kunnen verlengen, nu dus nog een weekje wachten op m'n Sensation! |:(

Om de tijd te verdrijven maar op zoek gegaan naar Class 10 geheugen, heeft iemand ervaring met dit setje icm de Sensation?

Hoor namelijk nogal verschillende meningen over Transcend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:47:
[...]

Jep, de LED ondersteunt inderdaad lang niet alle kleuren. Dan kan de software het nog zo mooi willen, als het lampje de andere kleuren niet kan weergeven, dan houdt het op natuurlijk.
De desire heeft ook een verborgen blauwe notificatie led alhoewel je wat hacks moet toepassen om 'm te kunnen gebruiken, probeer eens de "led me know" app

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2011 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sensation heeft een 2.0 sd kaart lezer en class 10 is 3.0. Heb zelf de class 6 werkt perfect, nooit problemen met Transcend gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenn2l
Apart dat je dat zo zegt, aangezien veel mensen de Sensation icm de Lexar 32GB Class 10 microSDHC op XDA-DEV gebruiken...

Iemand anders nog ervaringen met Transcend geheugen of aanraders? :)

EDIT: keek net bij de specs van HTC en zag inderdaad dat de telefoon SD 2.0 is, oftewel alle SDHC kaarten (ongeacht de klasse). ;)

[ Voor 25% gewijzigd door lenn2l op 08-06-2011 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Ik heb als achtergrond de live weer achtergrond.
Maar elke keer als ik nu de telefoon unlocked hoor je het muziekje van de weer achtergrond.

Iemand enig idee hoe ik dit kan uitzetten?
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:24:
[...]

Ga naar het grote weer overzicht (klik bijvoorbeeld op het weer plaatje onder de grote klok op de home pagina). Klik daarna op de opties knop (de 3 streepjes). Kies instellingen en vink daar geluid afspelen uit... en voila :)
Dit werkte bij mij niet.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lenn2l schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 19:17:
Apart dat je dat zo zegt, aangezien veel mensen de Sensation icm de Lexar 32GB Class 10 microSDHC op XDA-DEV gebruiken...

Iemand anders nog ervaringen met Transcend geheugen of aanraders? :)

EDIT: keek net bij de specs van HTC en zag inderdaad dat de telefoon SD 2.0 is, oftewel alle SDHC kaarten (ongeacht de klasse). ;)
Misschien werkt het wel maar zou die dan ook de snelheid nog halen ?
Site van HTC staat 2.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lenn2l
Als je even kijkt naar wat je gequote hebt zal je zien dat ik daar al gekeken heb, maar volgens onder andere deze post lijkt de sensation de snelheden wel te behalen!

Maar alsnog bedankt voor de tip, zal er op letten!
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier