Voor mij was het ook de eerste HTC en voor het eerst met android dus ik zit in hetzelfde schuitje. En het is allemaal gewoon echt even uitpluizen hoe en wat, maar het wijst zichzelf allemaal redelijk snel. En wat niet lukt zoek je even op in de
handleiding van de Sensation.
Ik heb nog niet alle 7 windows ingedeeld, maar wat ik wel heb is:
1. Homepage met daarop in ieder geval een link naar taakbeheer! Dat is echt ideaal gewoon!!! Verder apps zoals camera, whatsapp, berichten, internet, market...
2. Mail
3. Bladwijzers
4. Muziekspeler widget
5. Window met volgende losse widgets/dingen:
+ widget met soort van energiebeheer, hier kun je de helderheid, time-out, wifi, auto sync en bluetooth aanpassen, erg ideaal! Widgets --> Alle HTC-widgets verkennen --> nr 45/81
+ Een scherm draaien ja/nee icoon, zodat ik in bed even het draaien van het scherm snel uit kan zetten. Widgets --> Alle HTC-widgets verkennen --> nr 78/81
+ Mini info widget (market): dit vind ik de prettigste batterij-widget en ik heb er veel uitgeprobeerd! Hij geeft goed het percentage aan en ook de beschikbare ruimte op de interne schijf en SD kaart. Erop klikken geeft je een groter beeld en door nog weer te klikken op een onderdeel kun je nog meer info bekijken. Ik merk nu opeens dat ik door te klikken op de CPU balk deze kan veranderen!!!!!!!! Dat lijkt me nou niet echt een goed plan! Hij wijzigt zichzelf daarna ook wel weer, maar toch!!!
Iemand hier wat meer info over?
Live wallpapers zijn volgens mij redelijke batterijverbruikers, dus ikzelf heb nu een gewone achtergrond ingesteld. In het lockscreen vond ik de weerapp wel tof, dus die heb ik daar.
Verder apps die je in mijn geval niet mag missen:
- Angry birds
- ASTRO (om je files te kunnen bekijken, dus gewoon mappen zoals op de pc)
- Dropbox
- Google Earth
- Ebuddy
- Google Goggles
- Google sky map
- Google maps
- Opera mobile (alternatieve internet browser)
- QR Droid (om
deze dingen in te lezen)
- Skype (nog niet getest)
- Sweet dreams (om 's nachts automatisch wifi en zo uit te laten zetten (batterij besparen))
- Tweakers.net natuurlijk!

- Whatsapp
- Winamp
- Youtube
Het kan zijn dat sommigen in mijn lijst al op de phone staan haha.