Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazusak
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
Vriezer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:00:
[...]

instellingen>accounts en synchronisatie>exchange activesync>instellen>mailapp openen>opties voor account> push mail

mail komt eerder aan op mn telefoon dan op mn pc :)
Het is me inderdaad gelukt om mijn gmail en hotmail via exchange ActiveSync in te stellen echter lukt mijn POP3 mail via tele2 en telfort niet. Bij server heb ik POP3 en smtp instellingen geprobeerd echter zonder succes. Kan iemand mij helpen voor POP3 account via push mail in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Oh, en wat is een nuttige gratis (demo)game om te zien wat de Sensation op het scherm kan toveren? :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon in de android market bij gratis games wat leuks uitzoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:38:
[...]

Het was inderdaad de eerste keer. Vandaar dat ik nog geen oordeel geef.
de eerste fix duurde bij mij 5 minuten. sindsdien, ook na volledige herstart (dus geen snelle boot), binnen 10 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 20:15:
Gewoon in de android market bij gratis games wat leuks uitzoeken. ;)
Daar zit erg veel tussen wat ook op oudere devices prima werkt, ik zoek juist wat spul wat echt de kracht van deze generatie (sensation, s2, LG 2x, etc) laat zien :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb toch een klein probleempje met het activeren / volledig benutten van mijn toestel. Ik krijg geen fatsoenlijk gmail account aan de praat omdat als ik nu eem gmail wil aan maken ben ik natuurlijk aan de late kant en is elk adres met mijn naam bv al bezet. Ik heb zo lekkere standaard naam waardoor ik nu ook geen inspiratie heb voor een fatsoenlijke mailaccount die ik straks ook voor school e.d. kan gebruiken..

Hier baal ik toch wel een beetje van want wil morgen lekker de hele dag met het toestel spelen en weten wat die kan, hoe de market eruit ziet. Heeft iemand een suggestie wat ik kan gebruiken om een gmail aan te maken?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnFB
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 23:50
Ik heb een eigen domeinnaam aangevraagd en dat gecombineerd met de gratis versie van google apps.
Hierdoor kan je dus een (bijna) willekeurig google account aanmaken, en het werkt in ieder geval op mijn sensation. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 21:02:
[...]

de eerste fix duurde bij mij 5 minuten. sindsdien, ook na volledige herstart (dus geen snelle boot), binnen 10 seconden.
Wil je et eens proberen met mobiele data/wifi uit? dus enkel telefoonsignaal en gps aan?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Salv schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:28:
Ik heb toch een klein probleempje met het activeren / volledig benutten van mijn toestel. Ik krijg geen fatsoenlijk gmail account aan de praat omdat als ik nu eem gmail wil aan maken ben ik natuurlijk aan de late kant en is elk adres met mijn naam bv al bezet. Ik heb zo lekkere standaard naam waardoor ik nu ook geen inspiratie heb voor een fatsoenlijke mailaccount die ik straks ook voor school e.d. kan gebruiken..

Hier baal ik toch wel een beetje van want wil morgen lekker de hele dag met het toestel spelen en weten wat die kan, hoe de market eruit ziet. Heeft iemand een suggestie wat ik kan gebruiken om een gmail aan te maken?
voornaam.achternaam@gmail.com
achternaam.voornaam@gmail.com
voorletter.achternaam@gmail.com
achternaam.voorletter@gmail.com

of de . vervangen voor een _

Zijn wel een aantal opties te bedenken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 19:48
DimitryK schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:32:
Weet niet of het al voorbij gekomen is, had geen tijd om iedere reactie te lezen.
Vanmorgen toen ik mijn Sensation van de netstroom afhaalde bleef het groene ledje branden. Daarna bleef het scherm zwart en moest ik de accu eruit halen om 'm weer aan de gang te krijgen. Zelfde probleem heb ik ook op mijn Touch Diamond2 gehad. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe dit op te lossen is?

Sidenote: De telefoon laadt dan ook niet meer op.
Niemand met hetzelfde probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukfw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:05
Ik heb links onderaan naast de hometoets een kiertje zitten waar licht doorheen lekt van het lampje dat de functietoetsen verlicht. Zijn er meer mensen die dit hebben? Is dit iets om aan te kaarten in de winkel? Lijkt me namelijk niet iets normaals te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

another review: http://www.phonearena.com...C-Sensation-Review_id2753

Conclusion: 9/10

HTC strikes a fantastic balance in the HTC Sensation. It has the build quality design, the UI and the power under the hood to check all the boxes. The question everyone wants answered is: is it better than the Samsung Galaxy S II? To that we'd say, potentially, it could be better for you. With both being great bits of kit that really push the boat out in terms of power and usability, the HTC Sensation's Sense 3.0 UI feels more considered and complete than Samsung's TouchWiz 4.0. We also like the fact that the build feels considerably more solid, while the qHD screen manages to output sharper looking picture visuals. That said, many will still prefer the thinner form factor and punchier display of the Galaxy S II. It's safe to say that neither would be a disappoining choice, with these handsets being amongst the best on the market today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gamers onder ons een leuke vergelijking:

http://www.youtube.com/watch?v=srS03zyRwv4

De Xperia doet nauwelijks onder voor de Samsung en de HTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:03
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:13:
another review: http://www.phonearena.com...C-Sensation-Review_id2753

Conclusion: 9/10

HTC strikes a fantastic balance in the HTC Sensation. It has the build quality design, the UI and the power under the hood to check all the boxes. The question everyone wants answered is: is it better than the Samsung Galaxy S II? To that we'd say, potentially, it could be better for you. With both being great bits of kit that really push the boat out in terms of power and usability, the HTC Sensation's Sense 3.0 UI feels more considered and complete than Samsung's TouchWiz 4.0. We also like the fact that the build feels considerably more solid, while the qHD screen manages to output sharper looking picture visuals. That said, many will still prefer the thinner form factor and punchier display of the Galaxy S II. It's safe to say that neither would be a disappoining choice, with these handsets being amongst the best on the market today.
Staat erbij in de TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

raar: de sensation hang al een uurtje 3/4 aan de lader maar hij is nog steeds niet vol... leakage? kent iemand een goeie battery app waarmee ik dat kan testen? (of verbruik kan zien per app ?)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Kon je nou voor je wifi een optie aanvinken om je signaal te versterken? hij valt regelmatig weg op zolder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:40:
raar: de sensation hang al een uurtje 3/4 aan de lader maar hij is nog steeds niet vol... leakage? kent iemand een goeie battery app waarmee ik dat kan testen? (of verbruik kan zien per app ?)
Ik vond ook al dat het zolang duurde (paar uur) voordat hij van 1% weer helemaal opgeladen was tot 100%. Had het toestel wel aanstaan tijdens het laden.

En ik vind nog steeds dat de batterij veelste snel leeg loopt. Heb geen actieve widgets (behalve het weer) en wifi staat alleen aan als ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

luukfw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:05:
Ik heb links onderaan naast de hometoets een kiertje zitten waar licht doorheen lekt van het lampje dat de functietoetsen verlicht. Zijn er meer mensen die dit hebben? Is dit iets om aan te kaarten in de winkel? Lijkt me namelijk niet iets normaals te zijn.
Dat heb ik ook. Is inderdaad een schoonheidsfoutje, maar ik persoonlijk vind het niet zo heel storend.

Ik ben dus bang dat met je toestel teruggaan naar de winkel weinig effect zal hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
vinom schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:48:
Kon je nou voor je wifi een optie aanvinken om je signaal te versterken? hij valt regelmatig weg op zolder.
ja,

Instellingen, draadloos&netwerken, WiFi instellingen, dan die knop naast je homebutton met die 3 streepjes, geavanceerd, beste prestaties

Edit: bij mij lekt er overigens geen licht.

[ Voor 6% gewijzigd door 19FR08 op 02-06-2011 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga morgen de htc sensation bestellen en kan niet wachten er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Ik vraag me af of de grote verschillen in batterij verbruik te maken hebben met de software, de accu's zelf of de gebruiker. Ik gebruik hem nu al de hele dag zonder bij te laden. Heb een uur film gekeken in de trein met hoge helderheid, de hele dag 3g of wifi aangehad, zeker een uur met apps lopen klooien en nog regelmatig al mijn widgets bijgewerkt.
Ben vooral zeer te spreken over het verbruik wanneer je hem in stand-by zet. Super ding. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
jOnAt schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 01:04:
Ik vraag me af of de grote verschillen in batterij verbruik te maken hebben met de software, de accu's zelf of de gebruiker. Ik gebruik hem nu al de hele dag zonder bij te laden. Heb een uur film gekeken in de trein met hoge helderheid, de hele dag 3g of wifi aangehad, zeker een uur met apps lopen klooien en nog regelmatig al mijn widgets bijgewerkt.
Ben vooral zeer te spreken over het verbruik wanneer je hem in stand-by zet. Super ding. _/-\o_
Juich maar niet te vroeg. De battery drain zit in Android 2.3.3 en is niet toestel specifiek. De ene dag kan je batterij het als geweldenaar doen en de volgende dag is het om te janken. Sommige mensen hebben er meer last van dan andere wat het vermoeden doet wekken dat het getriggerd wordt door bepaald gebruik. Verder hangen er veel vraagtekens om deze bug heen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Ik heb sinds gisteren ook last van die pixelstrepen bij nijn apps. Ik had gisteren wel astro file manager geinstalleerd, dus misschien dat die het verorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 08:14:
Ik heb sinds gisteren ook last van die pixelstrepen bij nijn apps. Ik had gisteren wel astro file manager geinstalleerd, dus misschien dat die het verorzaakt?
Ik heb het een keer gehad bij FancyWidget. Ik sloot mijn telefoon aan op mijn laptop, haalde de notification-bar naar beneden om hem op mass-storage modus te zetten, haalde de notification-bar weer naar boven en toen had FancyWidget (een klok) ze. Ze verdwenen weer toen ik de widget weg had gegooid en zijn sindsdien, ook nu de widget er weer opnieuw staat, niet meer terug gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ralph075 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:26:
Ik weet niet wat anderen er van vinden, maar ik vind de accuduur toch behoorlijk tegenvallen. Zolang het scherm uitstaat, gaat het wel, maar als het scherm aanstaat (25% helderheid) vliegt de accu leeg.

Ok, ik zit er ook wel veel mee te spelen nu, maar toch... met een avondje spelen (3 uurtjes) een toestel leegtrekken van 100% naar 3% vind ik snel.

Iemand meldde trouwens dat het scherm in vol zonlicht niet te lezen is. Die ervaring heb ik niet. Standaard staat mijn scherm op 25% helderheid. Als ik hem buiten in zonlicht nodig heb, dan schroef ik het op naar 100% en dan is het prima leesbaar.
Om even terug te komen op mijn eigen opmerkingen met betrekking tot batterijverbruik:
Nu de eerste nieuwigheid er vanaf is en met medium gebruik heb ik aan het eind van de dag 40% batterij over. Gedurende de dag heb ik de telefoon op 3G en thuis op wifi. Schermhelderheid op 25%, tenzij buiten in de zon, dan 75 of 100%. Mailsync en updates continu aan.
Dat valt me dus wel reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Oké ik ben de sjaak. Ontdekte gisteren twee stofdeeltjes onder mijn scherm. Je kan het mierenneuken noemen, maar ik heb het ding pas een week en ik wil dus niet weten hoe het er over een maand/jaar uit ziet. Was op zich wel blij met dit toestel want de behuizing had geen last van het doorschijn-manco linksonder.

Zijn er al meer mensen terug gegaan naar Voda/HTC met dit probleem, en wat was hun oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ewivis schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:39:
[...]

Wil je et eens proberen met mobiele data/wifi uit? dus enkel telefoonsignaal en gps aan?
Ik heb het in airplane mode gedaan: ook tien seconden. Maar hij houdt de laatste locatie vast, dus wist waar ik ongeveer ben.
Ik denk dat je weer circa 5 minuten moet wachten wanneer je b.v. het vliegtuig uit stapt, airplane mode aan hebt en vervolgens GPS aanzet. In mijn ervaring is het dan belangrijk om stil te staan (dus niet te gaan rijden) omdat de GPS anders niet lang genoeg een fix op dezelfde satellieten kan houden en dus de data van de satellieten niet kan downloaden. Daarom is AGPS zo'n uitkomst: het mobiele netwerk - en niet de sattellieten - voorziet de GPS van de locatie informatie. Op basis van de locatie informatie weet de GPS waar een satelliet zou moeten staan.
(PS excuseer mijn niet technische uitleg)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb het plaatje waar de specs in stonden uit de TS gehaald.
En vervangen door dit, het is dezelfde info, alleen overzichtelijker, en je kunt de tekst nu ook kopieren.

logo CPUCPU 1.2GHz, dual core
logo storageStorageIntern geheugen: 1GB
RAM: 768MB
Uitbreiding: microSD-kaartje, tot 32GB (SD 2.0 compatible)
logo connectors
Connectors3.5 mm stereo audio jack
micro-USB 2.0 (5-pin) met Mobile Highdefinition video Link (MHL), voor USB of HDMI
logo platformPlatformAndroid met HTC Sense
logo storageCamera8 megapixel color camera: auto focus en dual LED flits
Front camera: fixed focus VGA colr camera
Video-opname:1080P HD video-opname
logo multimediaMultimediaMusic, Gallery, FM-radio. SRS voor koptelefoon, DLNA voor streamen naar tv
Audio-formaten: Afspelen: .aac .amr .ogg .m4a .mid .mp3 .wav .wma Opnemen: .amr
Video-formaten: Afspelen: .3gp .3g2 .mp4 .wmv .avi .xvid Opnemen: .3gp
logo power&batteryPower & BatteryOplaadbare lithium-ion battery, capacity: 1520mAh
Gesprekstijd: Tot 495 minuten via GSM
Standby-tijd: Tot 350 uur, met GSM
logo sensorsSensorsGyrosensor, G-sensor, Digital compass, proximity sensor, ambient light sensor
logo internetInternet3G: Download: tot 14.4Mbit/s, Upload: tot 5.76 Mbit/s
GPRS: tot 114 Kb/s, EDGE: tot 560 Kb/s
Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g/n
logo bluetoothBluetoothBluetooth 3.0, met AD2P, FTP en OPP, PBAP
logo social networkingSocial NetworkingFacebook en Twitter voor HTC Sense, Friendstream
Deel foto's via Twitter, Facebook, Flickr en YouTube
logo networkNetworkHSDPA/WCDMA: Europe: 900/AWS/2100 MHz
Quadband GSM/GPRS/EDGE: 850/900/1800/1900 MHz
logo tetheringTetheringUSB en Wi-Fi tethering is mogelijk
logo locationLocationInterne GPS-antenne
Geen data-roaming, geen dead-spots
logo system req.Recommended Windows System RequirementsWindows 7, Windows Vista of Windows XP
HTC Sync installeren op je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scram
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-03-2021
Mijn Sensation is helaas nog niet gearriveerd... Heeft iemand ervaring met de 3.5 mm stereo audio jack? Zit ie een beetje stevig, is er speling? Ik wil niet weer tegen hetzelfde probleem aanlopen als met mijn Milestone.

[ Voor 0% gewijzigd door Scram op 02-06-2011 14:06 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 15:14
Ik heb nu twee dagen de Sensation. Ik heb gisteren ook last gehad van pixel problemen. Echter na een (complete) herstart van het toestel was het weg. Compleet, omdat de "uitschakelen" knop het toestel volgens mij in slaapmodus plaatst. Via hetzelfde menu is echter "opnieuw starten" te kiezen. Daarna heb ik geen problemen meer gehad met het beeldscherm. Ik heb ook het probleem dat de icoontjes van apps die naar de sd kaartzijn verplaatst niet goed worden weergegeven. Ik heb dat maar voorlopig opgelost door alle apps maar weer terug te verplaatsen van de kaart naar de telefoon. Verder lijkt de batterij nog niet logisch te werken, het bleef vanochtend nadat ik het toestel van de oplader had afgehaald een uur staan op 100% om in de twee uur daarna rap te dalen naar 65%.
Voor de rest heb ik gisteren aardig wat boeken (ongeveer 2 gig) in epub formaat op de sd drive geplaatst met als resultaat dat vanaf toen tot op heden "Importeer boeken" met een downloadteken in de statusbalk is verschenen. Ik heb geen idee welk programma daarvoor verantwoordelijk is en hoe lang het nog gaat duren.
Voor de rest vind ik het een schitterend toestel. Als ik op mijn Desire moet zijn voelt het duidelijk aan alsof ik een stap terug in de tijd maak. Ook maakt het snel en probleemloos verbinding met de Parrot in mijn auto. Met de Desire waren er problemen om de contacten over te dragen..
Heeft iemand al geprobeerd Swype te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

realphoenikx schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:24:
Ik heb nu twee dagen de Sensation. Ik heb gisteren ook last gehad van pixel problemen. Echter na een (complete) herstart van het toestel was het weg. Compleet, omdat de "uitschakelen" knop het toestel volgens mij in slaapmodus plaatst. Via hetzelfde menu is echter "opnieuw starten" te kiezen. Daarna heb ik geen problemen meer gehad met het beeldscherm. Ik heb ook het probleem dat de icoontjes van apps die naar de sd kaartzijn verplaatst niet goed worden weergegeven. Ik heb dat maar voorlopig opgelost door alle apps maar weer terug te verplaatsen van de kaart naar de telefoon. Verder lijkt de batterij nog niet logisch te werken, het bleef vanochtend nadat ik het toestel van de oplader had afgehaald een uur staan op 100% om in de twee uur daarna rap te dalen naar 65%.
Voor de rest heb ik gisteren aardig wat boeken (ongeveer 2 gig) in epub formaat op de sd drive geplaatst met als resultaat dat vanaf toen tot op heden "Importeer boeken" met een downloadteken in de statusbalk is verschenen. Ik heb geen idee welk programma daarvoor verantwoordelijk is en hoe lang het nog gaat duren.
Voor de rest vind ik het een schitterend toestel. Als ik op mijn Desire moet zijn voelt het duidelijk aan alsof ik een stap terug in de tijd maak. Ook maakt het snel en probleemloos verbinding met de Parrot in mijn auto. Met de Desire waren er problemen om de contacten over te dragen..
Heeft iemand al geprobeerd Swype te installeren?
Waarom Swype als er standaard een vergelijkbaar programma op te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
Ik vind gewoon Swype beter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Nu online
Scram schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:05:
Mijn Sensation is helaas nog niet gearriveerd... Heeft iemand ervaring met de 3.5 mm stereo audio jack? Zit ie een beetje stevig, is er speling? Ik wil niet weer tegen hetzelfde probleem aanlopen als met mijn Milestone.
Ik vind hem er stevig inzitten en er is niet echt speling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 14:28:
[...]

Waarom Swype als er standaard een vergelijkbaar programma op te vinden is?
Er is geen vergelijkbaar programma voor Swype. Period.

Alle andere missen mogelijkheden/opties of zijn (veel) trager.
Ik spreek uit ervaring want heb zelfs de koopversie van o.a. SlideIt geprobeerd op Symbian, WM 6.5 en Android.
Helaas is het voor m'n iPhone niet te krijgen maar op m'n SGS werkt het echt perfekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
catt4u schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 16:18:
[...]

Er is geen vergelijkbaar programma voor Swype. Period.

Alle andere missen mogelijkheden/opties of zijn (veel) trager.
Ik spreek uit ervaring want heb zelfs de koopversie van o.a. SlideIt geprobeerd op Symbian, WM 6.5 en Android.
Helaas is het voor m'n iPhone niet te krijgen maar op m'n SGS werkt het echt perfekt :)
heb je die al van HTC geprobeerd? staat hier eerder in the thread ook vermeld.

Werkt redelijk goed, zelf geen swipe gewend maar dit is wel nice :)

instelingen> taal en toetsenbord>touch input>volgtoetsenbord> aanvinken en nu kan je "los" typen en swipen op t zelfde toetsenbord

[ Voor 10% gewijzigd door Vriezer op 02-06-2011 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
Als je eenmaal Swype hebt geprobeerd zal je het beter begrijpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:39
realphoenikx schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:17:
Als je eenmaal Swype hebt geprobeerd zal je het beter begrijpen. :)
Klopt. Week gedaan en weer terug naar HTC_IME. Is veel en veel fijner als je veel gebruik maakt van leestekens.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Laatst online: 02-03 14:28
Even over dat Swype, het werkt inderdaad VEEL beter dan de HTC sense variant.

Ik heb hem nu een paar dagen, ik heb alleen wel een vraag.
Is er een app waarmee ik door mijn LAN library's kan browsen en vanuit daar ook films/muziek kan streamen? (ASTRO doet het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
Laat maar! :+

[ Voor 94% gewijzigd door realphoenikx op 03-06-2011 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qwertyuio schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 18:47:
Even over dat Swype, het werkt inderdaad VEEL beter dan de HTC sense variant.

Ik heb hem nu een paar dagen, ik heb alleen wel een vraag.
Is er een app waarmee ik door mijn LAN library's kan browsen en vanuit daar ook films/muziek kan streamen? (ASTRO doet het niet)
Je kan je natuurlijk inschrijven voor de beta van swype, persoonlijk heb ik swype een aantal maanden gebruikt op de desire maar vond ik uiteindelijk htc's standaard toetsenboord sneller en makkelijk en op de sensation zoe het nog makkelijk en sneller moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
realphoenikx schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:06:
[...]

Vraagje, welke versie van Swype gebruik jij? De HVGA of de WGVA versie?
Ik gebruikte het op mijn Magic.
Verwijderd schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:20:
[...]

Je kan je natuurlijk inschrijven voor de beta van swype, persoonlijk heb ik swype een aantal maanden gebruikt op de desire maar vond ik uiteindelijk htc's standaard toetsenboord sneller en makkelijk en op de sensation zoe het nog makkelijk en sneller moeten zijn....
Klopt, ik ben ook tevreden met mijn standaard toetsenbord. Maar ik vind de woordherkenning van Swype beter. In al het andere blinkt het HTC toetsenbord uit.

[ Voor 54% gewijzigd door qwertyuio op 02-06-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
Ik heb het afgelopen jaar Swype gebruikt op de Desire. Ben er helemaal verslaafd aan geraakt. Ik ga nog net niet swypen op mijn pc toetsenbord.
De Swype beta, waarvoor ik overigens ook sta ingeschreven, kent geen Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• realphoenikx
Zijn er meer mensen die de melding "Importeer boeken. Even geduld...." tegenkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
HTC

Committed to the developer community, we're launching http://www.HTCdev.com and opening Sense to devs via OpenSense SDK #uplinq #HTC
http://www.htcdev.com/

Dat gaat vrij snel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
qwertyuio schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:27:
[...]

Ik gebruikte het op mijn Magic.

[...]

Klopt, ik ben ook tevreden met mijn standaard toetsenbord. Maar ik vind de woordherkenning van Swype beter. In al het andere blinkt het HTC toetsenbord uit.
SwiftKey X Beta ftw ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery1976
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-06 22:18
Duurt het ook zo lang bij jullie, voordat de telefoon opgeladen is.
Ik heb hem nu al 3 uur aan de lader hanger, 67% vol :|

De HD2 deed dit toch beduidend sneller :?

[ Voor 15% gewijzigd door Mystery1976 op 02-06-2011 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Laatst online: 23-05 12:35
Mystery1976 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:04:
Duurt het ook zo lang bij jullie, voordat de telefoon opgeladen is.
Ik heb hem nu al 3 uur aan de lader hanger, 67% vol :|

De HD2 deed dit toch beduidend sneller :?
Ik ging net hezelfde zeggen.
Dit is de tweedemaal dat ik mijn Sensation aan de lader hang. Ging in kleine twee uur vlot van 1% naar 78% en nu in meer dan een uur tijd staat hij nog maar op 83%. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Ben ik daar dus (gelukkig) niet de enige mee. Ook als die niet aan de lader hangt doet de accu vreemde dingen. Zou dit dan komen door die bug in 2.3.3? Dat dit dan nog niet is opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10
Heb sinds vandaag de Sensation en wat me opviel was het WIFI signaal ineens wegviel en hij overschakelde naar 3G.

Ik wil juist voorkomen dat als ik thuis zit dat ik dan via 3G internet ivm Vodafone datalimiet.

Ik zat op dezelfde plek en ineens viel het icoontje van WIFI weg en ongeveer 5 min later was hij er weer.

Iemand al tegen gekomen en zo ja wat was de oplossing? :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:15:
Heb sinds vandaag de Sensation en wat me opviel was het WIFI signaal ineens wegviel en hij overschakelde naar 3G.

Ik wil juist voorkomen dat als ik thuis zit dat ik dan via 3G internet ivm Vodafone datalimiet.

Ik zat op dezelfde plek en ineens viel het icoontje van WIFI weg en ongeveer 5 min later was hij er weer.

Iemand al tegen gekomen en zo ja wat was de oplossing? :)
t kan de "deathgrip" zijn, als je m bovenaan vastklemt met je hand kan je wi-fi uitvallen.

anders vasthouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
reviews: HTC Sensation: twee voor allen

Zal hem als ik tijd heb in de TS zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook last van het oplaadprobleem!

Ik heb nog weinig mensen hier over de hitte die het toestel uitstraalt gehoord. Als ik de telefoon een minuut of wat laat werken (beetje surfen, beetje gamen etc) wordt-ie al gauw heet onderin bij het scherm en de achterkant. Iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 09:57:
Ik heb ook last van het oplaadprobleem!

Ik heb nog weinig mensen hier over de hitte die het toestel uitstraalt gehoord. Als ik de telefoon een minuut of wat laat werken (beetje surfen, beetje gamen etc) wordt-ie al gauw heet onderin bij het scherm en de achterkant. Iemand ervaring mee?
Mwoh, heet wil ik het niet noemen, wel warm.
Vergeleken met mijn vorige toestel wordt deze minder warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Laatst online: 08:06
Onderaan je homescreen staat het Sensemenu. Nu vind ik Launcher Pro een stuk gaver uit zien, en wil ik deze er graag op zetten. Echter wil ik het '3d-effect' als je naar een volgend homescreen gaat niet kwijt. Is hier een oplossing voor?
En is het mogelijk om de pulldown-bar bovenin te vervangen voor een ander?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roydriguez
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-11-2023
Mijn abonnement loopt binnenkort en zit te twijfelen tussen de Sensation & de Samsung. Mijn voorkeur gaat uit naar de Sensation maar het enige wat mij op dit moment zwaar tegen staat is het feit dat sommige apps niet beeldvullend zijn vanwege de resolutie van de Sensation.

Bij hoeveel % van de apps is dit daadwerkelijk een probleem? Zijn sommige apps fixed op een bepaalde verhouding en andere weer niet?! Of zijn alle apps niet beeldvullend?

9000-serie LCD-TV 42 inch 1080p Full HD digitale TV 42PFL9664H/12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn phone kan het ook vrij warm krijgen soms wanneer je een tijdje aan het angry birden bent bijv. Aan de achterkant onderaan is het dan vooral merkbaar. Of dat normaal is... denk het wel.

Over de apps en beeldvullend... heb tot nu toe nog geen app gezien die niet het beeld vulde. Nu heb ik al wel redelijk wat apps gebruikt maar zijn dit wel de populaire dus die zijn vaak all-round ondersteunend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

assasinbats schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:14:
Onderaan je homescreen staat het Sensemenu. Nu vind ik Launcher Pro een stuk gaver uit zien, en wil ik deze er graag op zetten. Echter wil ik het '3d-effect' als je naar een volgend homescreen gaat niet kwijt. Is hier een oplossing voor?
En is het mogelijk om de pulldown-bar bovenin te vervangen voor een ander?
in launcherpro zit ook een 3d effect, je kunt kiezen uit allerlei effecten bij het wisselen van homescreens.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Laatst online: 08:06
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:02:
[...]

in launcherpro zit ook een 3d effect, je kunt kiezen uit allerlei effecten bij het wisselen van homescreens.
Dank je voor je reactie. Ik gebruik nu alleen de standaard Sense tijdsklok (met weer), een business calendar widget, een gtasks widget en elixir/widgetdroid. Zijn deze er weer in te plaatsen?

Edit: Ik had natuurlijk ook zelf even kunnen testen. Alleen de standaard Sense tijdsklok met weer doet niet mee, de rest wel.

[ Voor 13% gewijzigd door assasinbats op 03-06-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roydriguez schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:54:
Mijn abonnement loopt binnenkort en zit te twijfelen tussen de Sensation & de Samsung. Mijn voorkeur gaat uit naar de Sensation maar het enige wat mij op dit moment zwaar tegen staat is het feit dat sommige apps niet beeldvullend zijn vanwege de resolutie van de Sensation.

Bij hoeveel % van de apps is dit daadwerkelijk een probleem? Zijn sommige apps fixed op een bepaalde verhouding en andere weer niet?! Of zijn alle apps niet beeldvullend?
Ik heb al zo'n 30 apps geinstalleerd en heb alleen bij NOS teletekst een probleem met de resolutie. Ik zou me niet te druk maken over resolutieproblemen. Veel apps schalen gewoon mee en andere krijgen een update. Toekomstige telefoons zullen toch steeds vaker een q-HD resolutie omvatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een dag met zeer weinig tot geen WIFI gebruikt en ik moet zeggen dat de sensation een paar graden koeler blijft en zo'n 3 a 4 uur langer mee gaat.. bij mij gaat de wifi vaker uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Aangezien ik ook op dit toestel zit te wachten nog geen verlenging gedaan. Vandaag voor het eerst dit toestel in handen gehad en 1 op 1 vergeleken met de Galaxy SII.

Was eigenlijk wel een domper. En dat slaat dan voornamelijk op het scherm. Het scherm van de Samsung is veel beter. Op gebied van helderheid komt de HTC niet eens in de buurt! Dat is toch wel balen want ik had mijn zinnen op de HTC gezet. Dat plastic fantastic frame van de Samsung kan mij namelijk niet echt bekoren. Als je naar mijn huidige HTC Desire kijkt dan ziet deze er nog 100% OK uit na een jaar en dat bevalt me wel.

Persoonlijk vond ik de Samsung niet veel sneller werken bij normaal gebruik. Misschien dat zwaardere applicaties beter zullen draaien op de Samsung maar in mijn geval is dat niet van toepassing. Op dat gebied scoort de HTC voor mij goed genoeg. Overigens heb ik bij mijn Desire ook nooit het gevoel dat ik snelheid tekort kom.....

Hier moet ik even een ei over gaan leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeer goede vergelijking van de video camers van sgs2/sensation/optimus:
YouTube: ‪Camera comparison: Samsung Galaxy S II vs. LG Optimus 2X vs. HTC Sensation‬‏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Wow, ik zie inderdaad dat de sensation echt een mooi beeld heeft zeg. Kon me helemaal niet voorstellen dat mijn SGS2 zo minder goed filmt....

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07-2023
ralph075 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:46:
[...]

Dat is nog eens een goede tip en scheelt behoorlijk in prijs met al die "losse verzekeringetjes". Zal die van mij ook eens bellen.

Het is wel dezelfde soort dekking, als je hem laat vallen (kapot of in de vijver), dan wordt het toestel vergoed?
Monda schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 15:32:
[...]

Bedoel je gewoon bij je inboedelverzekering ofzo? Ik begrijp het niet helemaal... :)
Vanmorgen het aanvraagformulier binnengehad. Het gaat om een mobiele apparatuurverzekering van Unigarant: unigarant/mobiele apparatuurverzekering

Ik heb de premie berekend aan de hand van de losse toestelrpijs, te weten 579,-. (abb afgesloten bij VF) De premie bedraagt dan 19,05 per jaar, excl. eenmalige poliskosten van 6,03. :) :) :) .

De foon is dan verzekerd tegen verlies, diefstal en beschadiginbg, waarbij bij het laatste geval de kosten van reparatie vergoed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JP-tjuh schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 12:12:
Aangezien ik ook op dit toestel zit te wachten nog geen verlenging gedaan. Vandaag voor het eerst dit toestel in handen gehad en 1 op 1 vergeleken met de Galaxy SII.

Was eigenlijk wel een domper. En dat slaat dan voornamelijk op het scherm. Het scherm van de Samsung is veel beter. Op gebied van helderheid komt de HTC niet eens in de buurt! Dat is toch wel balen want ik had mijn zinnen op de HTC gezet. Dat plastic fantastic frame van de Samsung kan mij namelijk niet echt bekoren. Als je naar mijn huidige HTC Desire kijkt dan ziet deze er nog 100% OK uit na een jaar en dat bevalt me wel.

Persoonlijk vond ik de Samsung niet veel sneller werken bij normaal gebruik. Misschien dat zwaardere applicaties beter zullen draaien op de Samsung maar in mijn geval is dat niet van toepassing. Op dat gebied scoort de HTC voor mij goed genoeg. Overigens heb ik bij mijn Desire ook nooit het gevoel dat ik snelheid tekort kom.....

Hier moet ik even een ei over gaan leggen :)
Ik heb de Sensation nu twee dagen en niet met het scherm van de Galaxy vergeleken dus ik kan weinig over het verschil zeggen. Maar voor mij persoonlijk is er niets mis met het scherm, je zou het scherm eens moeten kunnen beoordelen zonder dat van de galaxy. Dan valt het misschien best mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Een scherm went vanzelf. Dan heb ik toch liever meer pixels dan contrast.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Ik ben het deels met jullie eens. Ik vind het prettig als ik er tov mijn huidige Desire op vooruit ga. Zelfs mijn Desire had een veel frisser en contrastrijker beeld. Met dit weer (zonnig) vind ik het best belangrijk dat ik goed op mijn scherm kan kijken. Met de Desire wordt het soms al lastig, laat staan met de Sensation...

We hebben in de winkel staan prutsen om de Sensation beter te krijgen maar meer zat er gewoon niet in. Ik geloof best dat als je het verschil niet had gezien/geweten dat de Sensation goed genoeg zou zijn maar nu ik het grote verschil gezien heb... zelfs met mijn Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Laatst online: 16-09 08:14
JP-tjuh schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:19:
Ik ben het deels met jullie eens. Ik vind het prettig als ik er tov mijn huidige Desire op vooruit ga. Zelfs mijn Desire had een veel frisser en contrastrijker beeld. Met dit weer (zonnig) vind ik het best belangrijk dat ik goed op mijn scherm kan kijken. Met de Desire wordt het soms al lastig, laat staan met de Sensation...

We hebben in de winkel staan prutsen om de Sensation beter te krijgen maar meer zat er gewoon niet in. Ik geloof best dat als je het verschil niet had gezien/geweten dat de Sensation goed genoeg zou zijn maar nu ik het grote verschil gezien heb... zelfs met mijn Desire.
Dan vrees ik dat je toch niet voldoende geprutst hebt...want hij is.bij lange na niet vergelijkbaar met de desirr :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• litemotiv
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-02 10:51

Ik kom ook van een Desire (amoled), en ik kan zeggen dat de Sensation beter leesbaar is in daglicht. Daarnaast vind ik het een verademing dat wit nu echt eens wit is, in plaats van lichtblauw.

Wel aan te raden is om dan niet de auto-brightness te gebruiken maar gewoon handmatig via de settings widget.

[ Voor 6% gewijzigd door litemotiv op 03-06-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukfw
  • Laatst online: 01-09 16:05
Nog meer mensen die last hebben van het lekken van licht links naast de functietoetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
luukfw schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 13:38:
Nog meer mensen die last hebben van het lekken van licht links naast de functietoetsen?
Ja maar het is echt een heel klein puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Het scherm op de Sensation is uitstekend leesbaar in de volle zon. In de meeste gevallen kan ik zelfs met 75% schermhelderheid prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:51:
Ik weet niet of dit al bekend is, maar volgensmij komen de Wifi problemen door een death-grip. Iniedergeval ik heb dit probleem bij mijn Sensation. Als ik Wifi verbinding heb en ik leg mijn hand (de palm van mijn hand) op de achterkant van de telefoon (van de bovenkant tot ong. de onderkant van de klok widget) dan valt na 1-2 seconden al het Wifi signaal weg tot 1 blokje en als ik de telefoon nog langer vasthoud dan valt het signaal helemaal weg. Als ik de telefoon niet zo vasthoud maar gewoon neerleg dan heb ik alle blokjes Wifi, dus het signaal zit wel snor.

Excuses als dit al bekend was.
ik heb dit probleem ook, heel erg irritant. vooral als j in landscape mode werkt. merkte wel op dat als ik links vastpak wifi wegvalt en als ik rechts vastpak gaat het bereik naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webbah
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 30-06 11:08
stavast schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 14:17:
[...]

ik heb dit probleem ook, heel erg irritant. vooral als j in landscape mode werkt. merkte wel op dat als ik links vastpak wifi wegvalt en als ik rechts vastpak gaat het bereik naar beneden.
Ik heb hier en daar al wat screenshots van een dock gezien. Dit beperkt deze problemen iig als je thuis werkt.

Verder heb ik net m'n sensation terug gestuurd (nog binnen 7 dagen) vanwege een wit lichtgevende streep rechts onder in het scherm. Het is heel dun, net een haartje, maar ik vind het niet kunnen bij een telefoon van deze prijs. Verder was het bijna niet te zien tijdens het witte opstartscherm van de Sensation, maar wel duidelijk te zien in het homeschreen, met het grijs zwarte contrast van het menu op de achtergrond. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Goed nieuws van onze vrienden op Xda Klikker de klik.

Ik heb vast een [HTC Sensation] Rooten en Custom ROM's-topic aangemaakt.
Gelieve hier de zaken mbt rooten & custom roms in dat topic te bespreken.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn telefoon is opgeladen binnen een uurtje of anderhalf. Hij staat dan wel uit.
wat ik beetje raar vind, is dat de prijzen best hard zijn gestegen :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KangaroeHenkie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-06 04:31
Ik heb ook last van lichtlekkage, als je het toestel op een bepaalde punt houdt over de gehele onderkant van links naar rechts. Je ziet het alleen in het STIKdonker, dus daar heb ik geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2 vraagjes....

1. Er is een soort power-widget die al op de phone zelf staat waarmee je 5 dingen kunt instellen, namelijk Helderheid, Time-out, Wi-Fi, Auto Sync en bluetooth. Nu vroeg ik mij af waar Auto Sync allemaal invloed op heeft. Is dit op ALLES wat vernieuwd moet worden na een tijdje? Dus mail, weer-widgets etc?

2. Wanneer je applicaties installeert en je gaat naar applicaties beheren is er een knop met 'verplaatsen naar SD-kaart'. Dit kun je toch gewoon doen zonder dat de applicatie fouten zal gaan vertonen of trager zal werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:37:
Ik heb 2 vraagjes....

1. Er is een soort power-widget die al op de phone zelf staat waarmee je 5 dingen kunt instellen, namelijk Helderheid, Time-out, Wi-Fi, Auto Sync en bluetooth. Nu vroeg ik mij af waar Auto Sync allemaal invloed op heeft. Is dit op ALLES wat vernieuwd moet worden na een tijdje? Dus mail, weer-widgets etc?

2. Wanneer je applicaties installeert en je gaat naar applicaties beheren is er een knop met 'verplaatsen naar SD-kaart'. Dit kun je toch gewoon doen zonder dat de applicatie fouten zal gaan vertonen of trager zal werken?
1. Ik neem aan ja.

2. Het kan alleen zijn dat het icoontje verandert naar standaard.. Verder geen gevolgen.

Ook heb ik de winamp widget een aantal dagen laten staan, maar nog geen rare pixels gezien..

Gisteren een paar videos op een dance event gemaakt, beeld is zeer goed.. Geluid van de bas belabberd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
KangaroeHenkie schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:33:
Ik heb ook last van lichtlekkage, als je het toestel op een bepaalde punt houdt over de gehele onderkant van links naar rechts. Je ziet het alleen in het STIKdonker, dus daar heb ik geen problemen mee.
Ik dacht ook dat ik hier last van had, maar toen ik nog eens goed keek bleek het reflectie te zijn. Ik heb het randje afgedekt en er vervolgens een stukje papier voor gehouden, toen zag ik het nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reutel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-12-2023
Sinds enige dagen ook de trotse bezitter van een Sensation! Hij doet het fantastisch op één ding na... Heb een twitter account aangemaakt en nu blijft de app hangen bij "creating account". Ik heb geprobeerd om de twitter app stop te zetten via app beheer, en opnieuw de telefoon opgestart. Maar niets lijkt te helpen, twitter is vastgelopen!

Wie heeft er raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rare vastloper gehad: eerder vandaag merkte ik dat de touch input 'zwaarder' ging, dwz hij reageerde minder goed op mijn vinger. Moest harder drukken (rare omschrijving, maar hopelijk snappen jullie het). En toen vanmiddag helemaal geen touch input meer mogelijk. volume knop en aan/uit knop gaven nog wel reactie. Batterij eruit en opnieuw opgestart en hij doet het weer. Touch input is ook weer soepel, dus lichter tikken/slepen geeft al een reactie.
Dit heb ik in 2 jaar android nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
19FR08 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:45:
[...]

voornaam.achternaam@gmail.com
achternaam.voornaam@gmail.com
voorletter.achternaam@gmail.com
achternaam.voorletter@gmail.com

of de . vervangen voor een _

Zijn wel een aantal opties te bedenken toch?
Daar dacht ik als eerste ook aan maar doordat ik zo standaard naam heb, werken deze suggesties niet. Zowel als de punt of liggend streepje. Zelf voorletter.achternaam.geboortedatum is bezet. Dus het is best lastig om een fatsoenlijke mail aan te maken, wil nu ook wel die market in:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opblaaskaas
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Ik wou deze telefoon via Hi bestellen maar er stond dat het pas om 23 Juni te verkrijgen is, zijn er abo's die de telefoon nu al kunnen leveren tegen een beetje normale prijs?(AKA geen 50 euro/pm ofzo). Ik kon via de tab hier op Tweakers niet zo goed opmaken wat nou de beste bleek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
  • Laatst online: 13-09 11:18
Ik heb de telefoon eindelijk gekregen op maandag, ben erg blij dus.

Maar als ik wat hard druk op het scherm, dan wordt het scherm en alle componenten tegen de achterkant geduwd. Er zit dus een beetje speling tussen de telefoon en de achterkant.

Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
We.are.cake schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:44:
Ik heb de telefoon eindelijk gekregen op maandag, ben erg blij dus.

Maar als ik wat hard druk op het scherm, dan wordt het scherm en alle componenten tegen de achterkant geduwd. Er zit dus een beetje speling tussen de telefoon en de achterkant.

Hebben meer mensen dit?
Gewoon niet hard drukken, is nergens voor nodig met een capacitief scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Ouch, iets te enthousiast de bus uitgestapt waardoor me telefoon uit me hand gleed. Gelukkig is de schade beperkt al heb ik er een verzekering op, is het niet waard om op te sturen natuurlijk. Dan had ik een iets grotere schade moeten hebben :P

fototje; http://twitpic.com/56gp6j

[ Voor 7% gewijzigd door Salv op 03-06-2011 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
Salv schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:49:
[...]

Daar dacht ik als eerste ook aan maar doordat ik zo standaard naam heb, werken deze suggesties niet. Zowel als de punt of liggend streepje. Zelf voorletter.achternaam.geboortedatum is bezet. Dus het is best lastig om een fatsoenlijke mail aan te maken, wil nu ook wel die market in:P
Best extreem als dat allemaal bezet is.
19voorletter.achternaam**@gmail.com? **=laatste 2 cijfers van je geboortedatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
Haha nee zoiets zou niet bezet zijn, maar ik wil gmail dan ook wat meer gaan gebruiken voor school e.d. dan kun je eigenlijk niet aan komen zetten met zo extreem moeilijke mail :P

Vind gewoon dat ze accounts die bijvoorbeeld langer dan 2jaar niet gebruikt worden gewoon moeten gaan opschonen.. Nu kan ik geen fatsoenlijk adres maken, mits ik wellicht een nickname moet gebruiken maar daar kan ik ook niet echt op komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
Salv schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:00:
Haha nee zoiets zou niet bezet zijn, maar ik wil gmail dan ook wat meer gaan gebruiken voor school e.d. dan kun je eigenlijk niet aan komen zetten met zo extreem moeilijke mail :P

Vind gewoon dat ze accounts die bijvoorbeeld langer dan 2jaar niet gebruikt worden gewoon moeten gaan opschonen.. Nu kan ik geen fatsoenlijk adres maken, mits ik wellicht een nickname moet gebruiken maar daar kan ik ook niet echt op komen :P
Iduna United of Salvex? staat in je sig :+

maar idd, een nickname kan ook goed, niet eentje nemen van een generator, die zijn waarschijnlijk allemaal al bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roy4D
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 15:35
Opblaaskaas schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:52:
Ik wou deze telefoon via Hi bestellen maar er stond dat het pas om 23 Juni te verkrijgen is, zijn er abo's die de telefoon nu al kunnen leveren tegen een beetje normale prijs?(AKA geen 50 euro/pm ofzo). Ik kon via de tab hier op Tweakers niet zo goed opmaken wat nou de beste bleek.
Ik heb 'm vandaag bij Vodafone besteld met een Bel+Sms+Web 200 abo. Wel 80 bij betalen. Wanneer je 1 abo hoger gaat zitten is ie volgens mij gratis. Denk zeker dat dit momenteel(uitgezonderd particuliere aanbieders) de beste(goedkoopste) aanbieder is van de Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit voegt niets toe.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 03-06-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
  • Laatst online: 21-05-2024
galaxy s2 is zeker een mooie telefoon. maar de goedkope look, de plastic behuizing, en het lelijke tochwizz houden mij tegen om de galaxy s2 te kopen, en duwen mij richting de sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
Het lijkt een beetje dat het notificatiebalkje minder nauwkeurig reageert dan andere android-toestellen. Je vinger is precies al in de helft van het scherm wanneer het balkje naar beneden schuift. Klopt dit? of is het een verkeerde indruk bij mij? Bij mijn galaxy s1 gaat het balkje samen met je vinger naar beneden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
DVDB schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:03:
Het lijkt een beetje dat het notificatiebalkje minder nauwkeurig reageert dan andere android-toestellen. Je vinger is precies al in de helft van het scherm wanneer het balkje naar beneden schuift. Klopt dit? of is het een verkeerde indruk bij mij? Bij mijn galaxy s1 gaat het balkje samen met je vinger naar beneden.
ook als je op het htc logo bovenaan het scherm begint met schuiven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

@hierboven.. ik heb totaal geen problemen met de notificatiebar, reageert zeer soepel en accuraat

[ Voor 66% gewijzigd door RoD op 03-06-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
@ralph075
Geen idee. Ik heb nog geen sensation (binnen een paar weken schaf ik er mij wel een aan als mijn contract afloopt) maar die indruk had ik bij het zien van wat filmpjes op youtube.

@GenC
Ok, dan heb ik de verkeerde indruk. Ik had gewoon het idee dat het bij mijn SGS1 en bij de vroegere HTC-toestellen iets vlotter reageerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDB
Is er trouwens al iets bekend wanneer de sensation een update krijgt naar 2.3.4?
En is een class 2 geheugenkaartje genoeg voor de sensation (om bijvoorbeeld full-HD videos gemaakt door het toestel goed te kunnen wegschrijven)? of is de schrijfsnelheid te laag bij class 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:10
Vriezer schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 00:49:
[...]

t kan de "deathgrip" zijn, als je m bovenaan vastklemt met je hand kan je wi-fi uitvallen.

anders vasthouden ;)
Nou als ik hem alleen maar losjes vasthoud aan de bovenkant valt het signaal al weg.
Is dit een bekend probleem en is/komt er geen andere oplossing voor.

Ik moet echt uitkijken waar ik mijn handen plaats anders valt heel het WIFI signaal weg.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 23:16:
[...]

Nou als ik hem alleen maar losjes vasthoud aan de bovenkant valt het signaal al weg.
Is dit een bekend probleem en is/komt er geen andere oplossing voor.

Ik moet echt uitkijken waar ik mijn handen plaats anders valt heel het WIFI signaal weg.
heb je via de instellingen : beste wifi prestaties aangevinkt ?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier