Na een heel kort moment twijfelen tussen de S2 en de Sensation, gekozen voor de laatste en vervolgens maar wachten. Ik kreeg mijn sensation afgelopen donderdag morgen, opgehaald bij de VF winkel.
Wat een mooi toestel !!! Helemaal top, de interface, de bouw, hij past prima in mijn broekzak, mede door de ronde kanten. Geen moment spijt van de grootte van dit scherm.
Ik ben er al wel van overtuigd dat de live achtergronden een flinke hap van de accu nemen maar verder houdt de accu het, ondanks intensief bellen, mailen en ´stoeien´ met het toestel prima uit. Nu, na enkele keren volledig opladen en leeglopen, merk ik verschil, hij houdt het langer uit dan de eerste paar dagen.
En ach, dat het scherm van opzij niet zo goed leesbaar is als de S2, lekker belangrijk. Ik heb hem in de hand en kan er prima op kijken. Niet dat de S2 een slecht toestel is maar ben blij dat ik wat gewicht en optische degelijkheid in handen heb.
Wat een genot om met deze resolutie te internetten, geweldig!
Foto´s en video´s gaan prima, hoewel ik de indruk heb dat ie buiten beter tot kwaliteit komt dan binnen.
Heeft iemand al een screenprotector geplakt en wat is daarmee de ervaring, zou ik graag even willen weten.
Super toestel