Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
heho schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:46:
Even 2 vraagjes voor als VF deze telefoon ooit aan me gaat leveren:
Kan ik een micro usb autolader kopen zodat ik die vrijdag alvast in kan bouwen of zit er een bepaalde laadstekker aan ?
Wordt de telefoon met een MicroSD kaartje van 8 gig geleverd door VF zoals ik ergens gelezen heb ?
Volgens mij werken alle micro usb laders.

Ja er wordt een 8gb MicroSD kaartje in de telefoon meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:03
dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:47:
[...]

Volgens mij werken alle micro usb laders.

Ja er wordt een 8gb MicroSD kaartje in de telefoon meegeleverd.
True en true :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
r132546e schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:19:
[afbeelding]
hier in het groot

Iemand dit bugje al eens gehad? Waneer ik van links of rechts terug naar mijn homescreen ga, hier ook weer van die pixellijnen, nu op het eerste icoontje linksboven. Na een paar tellen verdwijnt het. Had niet verwacht dat de Sensation zo buggy zou zijn eigenlijk...
alleen last van bij de winamp widget..
Hoop dat er snel een fix voor komt, al stoort het me ook weer niet heel erg omdat alles verder gewoon goed werkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17-09 18:41

heho

Ommen, Overijssel

@dangerousp en yannickie111: Dank !

12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:31
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:46:
[...]

[...]

Ik heb het zelfde probleem en heb inderdaad de meeste apps naar de SD kaart verplaatst. Als ik het toestel herstart dan zijn nagenoeg alle icoontjes veranderd naar het standaard Android logo.
Zijn er nog meer mensen die last hebben van deze bug? of is er misschien een fix bekend (afgezien van de apps op het toestelgeheugen installeren)?
Verwijderen en opnieuw plaatsen werkt wel, maar is helaas geen definitieve oplossing.
Heb ik ook. Als ik de apps dan naar het interne geheugen kopieer, zijn de icoontjes wel weer goed. Lekker vaag :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komt doordat je apps verplaatst inderdaad, maar je kan toch gewoon elk icoontje toewijzen wat je wil..
Oftewel alle icoontjes even weggooien, settings - shortcuts - application, applicatie kiezen en icoontje, klaar

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

heho schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:46:
Even 2 vraagjes voor als VF deze telefoon ooit aan me gaat leveren:
Kan ik een micro usb autolader kopen zodat ik die vrijdag alvast in kan bouwen of zit er een bepaalde laadstekker aan ?
Wordt de telefoon met een MicroSD kaartje van 8 gig geleverd door VF zoals ik ergens gelezen heb ?
Edit:
GRRRRRR... spuitelf+1+1+1+1+1= spuitzestien
Om kort en krachtig te blijven: Ja en Ja
Het is gewoon micro-usb. Ik laad de mijne momenteel op met mijn oude oplader van de Desire HD.
Ook autolader werkt naar behoren.
Tevens kan ik bevestigen dat het toestel geleverd wordt met een 8 gig geheugenkaartje.
(kaartje zit al in het toestel)

[ Voor 4% gewijzigd door Switchie op 31-05-2011 17:25 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik weet niet wat anderen er van vinden, maar ik vind de accuduur toch behoorlijk tegenvallen. Zolang het scherm uitstaat, gaat het wel, maar als het scherm aanstaat (25% helderheid) vliegt de accu leeg.

Ok, ik zit er ook wel veel mee te spelen nu, maar toch... met een avondje spelen (3 uurtjes) een toestel leegtrekken van 100% naar 3% vind ik snel.

Iemand meldde trouwens dat het scherm in vol zonlicht niet te lezen is. Die ervaring heb ik niet. Standaard staat mijn scherm op 25% helderheid. Als ik hem buiten in zonlicht nodig heb, dan schroef ik het op naar 100% en dan is het prima leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
ralph075 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:26:
Ik weet niet wat anderen er van vinden, maar ik vind de accuduur toch behoorlijk tegenvallen. Zolang het scherm uitstaat, gaat het wel, maar als het scherm aanstaat (25% helderheid) vliegt de accu leeg.

Ok, ik zit er ook wel veel mee te spelen nu, maar toch... met een avondje spelen (3 uurtjes) een toestel leegtrekken van 100% naar 3% vind ik snel.

Iemand meldde trouwens dat het scherm in vol zonlicht niet te lezen is. Die ervaring heb ik niet. Standaard staat mijn scherm op 25% helderheid. Als ik hem buiten in zonlicht nodig heb, dan schroef ik het op naar 100% en dan is het prima leesbaar.
Het is inderdaad het scherm dan.. Ik heb hem vanmorgen 8 uur van de lader gehaald en nu nog 72%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ford_Prefect
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 21:41
Volgens mij is het bij alle nieuwe PDA toestellen zo dat in het begin batterylife (en overige zaken als performance) wat tegenvalt. Bij de Desire HD welke ik had was dit ook zo. Heb me verbaasd over hoeveel verschil een custom rom / radio hierin maakt.

Heb inmiddels mijn Desire HD verkocht en een Sensation gekocht (hoop em donderdag te ontvangen) maar heb me al ingesteld op het feit dat we eerst een tijdje moeten wachten tot de bootloader wordt gekraakt danwel vrijgegeven door HTC (and rumor is that they will...) voordat de volledige potentie (inclusief een acceptabele batterij duur) van dit toestel kan worden unlocked door de ontwikkelaars op XDA.

[ Voor 9% gewijzigd door Ford_Prefect op 31-05-2011 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:07:
[...]

Heb je meer voorbeelden? NOS is bij mij de enige tot nu toe.
Hé, Dangerousp van Desire?
Kaartspelletje solitaire van Ken Magic. Zullen er best meer zijn, maar behalve NOS zijn de anderen te vervangen door gelijkwaardige programma's. Hoop dat er gauw geroot kan worden.

[ Voor 9% gewijzigd door kraonkel op 31-05-2011 18:33 ]

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
ralph075 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:26:

heb vanmiddag toch dik 3 uur games zitten spelen als Worms en PES2011..
Nu nog 35% batterij.. ik ben er dik tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
pall66 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:28:
Volgens de maker van een phone blocker is een patroon de meest veilige beveiliging in Android omdat het toestel niet te resetten zou zijn zonder dat patroon. En je kunt daar ook moeilijk een brute force of dictionary attack op los laten.
Allicht een wat late reactie, maar ik trek de veiligheid van die dingen ook nogal in twijfel. Ter illustratie, toen ik vorige week in de Vodafone winkel even moest wachten speelde ik even met een demo model van een SGS1 die zo'n patroon gebruikte om te unlocken. Mijn eerste gok was goed... Volgens mij was het een soort van "Z" patroon. Het probleem is dan volgens mij ook vooral dat veel patronen niet zo creatief zullen zijn en daarmee ook niet erg veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Aapenootjes schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:48:
Allicht een wat late reactie, maar ik trek de veiligheid van die dingen ook nogal in twijfel. Ter illustratie, toen ik vorige week in de Vodafone winkel even moest wachten speelde ik even met een demo model van een SGS1 die zo'n patroon gebruikte om te unlocken. Mijn eerste gok was goed... Volgens mij was het een soort van "Z" patroon. Het probleem is dan volgens mij ook vooral dat veel patronen niet zo creatief zullen zijn en daarmee ook niet erg veilig.
Tsja, maar dat geldt ook voor de "ouderwetse" cijfer code, ik zal twee voorbeelden geven:

1. Ik zat in de bioscoop. Zit een vrouw voor mij die haar telefoon unlocked. Ik zie haar de volgende code intypen: 4 3 2 1. Orgineel.

2. Vroeger, lang geleden had mijn vader (bij wijze van grap), een code op de TV gezet. Ik probeer een circel te maken, 9 3 1 7 en zo ja, TV unlocked.

Dus ook voor cijfer sloten geldt dat er genoeg niet originele simpele codes zijn die veel mensen gebruiken!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

pall66 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:52:
Volgens mij heb ik een foutje ontdekt. Ik heb een schermlock met een patroon ingesteld. Als ik dan de camera naar de ring sleep en ik activeer het patroon gaat wel de camera aan, maar ik kan hem niet bedienen, hebben meer mensen dat?
Ja, ik heb exact hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scram
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-03-2021
Ik volg jullie ervaringen met de Sensation van minuut tot minuut. Ik begin me toch wel zorgen te maken. Is dit nu het toestel dat ik wil? Stof onder het glas, bugs in de software, korte battery duur en, voor mij erg belangrijk, geen beste audio weergave. Ik weet het ff niet meer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:04
Ik heb al wat geGoogled, maar nog niet echt een antwoord kunnen vinden.
Ik heb een app.apk bestand op mijn PC en deze wil ik openen op mijn HTC. Ik heb hem gekopieerd naar mijn SD kaart, maar waar vind ik hem hem dan terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:21
Scram schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:48:
Ik volg jullie ervaringen met de Sensation van minuut tot minuut. Ik begin me toch wel zorgen te maken. Is dit nu het toestel dat ik wil? Stof onder het glas, bugs in de software, korte battery duur en, voor mij erg belangrijk, geen beste audio weergave. Ik weet het ff niet meer ...
Om heel eerlijk te zijn zou ik dit toestel momenteel niet aan kennissen of familie aanraden. Althans, niet als deze gewoon een 100% goed werkend toestel verwachten. Maar zelf heb ik geen spijt van de aanschaf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeMerchant
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07-2020

LeMerchant

Da's tochnie normaaaaal!

vinom schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:52:
Ik heb een app.apk bestand op mijn PC en deze wil ik openen op mijn HTC. Ik heb hem gekopieerd naar mijn SD kaart, maar waar vind ik hem hem dan terug?
Wat je zou kunnen doen is deze app. installeren: https://market.android.co...pop&feature=search_result

Misschien is het zo makkelijker om te ontdekken waar het .apk-bestand staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
vinom schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:52:
Met astro of es file manager opzoeken en openen.

Wel even onbekende bronnen aanvinken he..

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 31-05-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
r132546e schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:59:
[...]

Om heel eerlijk te zijn zou ik dit toestel momenteel niet aan kennissen of familie aanraden. Althans, niet als deze gewoon een 100% goed werkend toestel verwachten. Maar zelf heb ik geen spijt van de aanschaf hoor.
Rare opmerking.. Hij functioneerd gewoon 99,9%.. Meer dan de SGS2 of iphone put of the box.

Er zitten altijd maandagmorgen exemplaren tussen die je gewoon kunt omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Stof onder het glas is uiteraard een kwalijke zaak maar ik moet zeggen dat ik dit verhaal pas 1 keer ben tegen gekomen. Tussen al die miljoenen toestellen die geproduceerd zijn zal er altijd wel een tussenzitten met een miliscule afwijking. De rest van de zaken die je opnoemt zijn puur software gerelateerd. Eerst komende update zullen die problemen wel verholpen zijn.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Switchie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:21:
[...]

Stof onder het glas is uiteraard een kwalijke zaak maar ik moet zeggen dat ik dit verhaal pas 1 keer ben tegen gekomen. Tussen al die miljoenen toestellen die geproduceerd zijn zal er altijd wel een tussenzitten met een miliscule afwijking. De rest van de zaken die je opnoemt zijn puur software gerelateerd. Eerst komende update zullen die problemen wel verholpen zijn.
:?
geen beste audio weergave
Is een speaker ook al software? :+
Maar geen enkele telefoon heeft echt goed geluid aan boord, maar hoe vaak gebruik je zo'n speaker nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

yannickie111 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:39:
[...]

:?

[...]

Is een speaker ook al software? :+
Maar geen enkele telefoon heeft echt goed geluid aan boord, maar hoe vaak gebruik je zo'n speaker nou?
Er wordt geklaagd over blikkerig geluid. Echter is dit met equalizer enigszins op te heffen. Paar reacties terug wordt tevens beweerd dat afspelen middels winamp al enige verbetering geeft. Dit bedoelde ik dus met softwarematig ;)
Feit dat een telefoonspeaker geen high-end speaker is, is natuurlijk 6843 open deuren intrappen.

Edit: punt dat ik probeer te maken is dat geen enkele eerste batch telefoons "perfect" is. Gaandeweg zullen imperfecties echter middels updates weggewerkt worden. En wat betreft het geluid: na het draaien van een custom rom gaf mijn Dhd beduidend beter geluid.

Editje 2: Zie net dat je zelf ook Desire HD powered bent ;) Weet je dus direct wat ik bedoel Altijd handig 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Switchie op 31-05-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
r132546e schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 19:59:
[...]

Heb zelf de SGS2, maar daar is ook altijd wat mis mee(gele gloed scherm), mijn oude desire was ook altijd iets mis mee(lees: roze scherm bij lage helderheid) dus tja.. Volgens mij is de sensation gewoon een goed toestel hoor. En als je niet op zo'n forum komt als deze kom je ook nooit achter mankementen die je normaliter niet zou hebben gezien...

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ewivis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:54:
[...]

Heb zelf de SGS2, maar daar is ook altijd wat mis mee(gele gloed scherm), mijn oude desire was ook altijd iets mis mee(lees: roze scherm bij lage helderheid) dus tja.. Volgens mij is de sensation gewoon een goed toestel hoor. En als je niet op zo'n forum komt als deze kom je ook nooit achter mankementen die je normaliter niet zou hebben gezien...
Ja, en mensen die iets te klagen hebben komen sneller op internet/forum om te zeggen wat er allemaal wel niet mis is, en mensen die gewoon tevreden zijn die gaan gewoon lekker verder met hun telefoon spelen.

Geen enkele telefoon is tot nu toe 100% perfect, maar de Sensation komt imho wel erg dicht bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
yannickie111 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:01:
[...]

Ja, en mensen die iets te klagen hebben komen sneller op internet/forum om te zeggen wat er allemaal wel niet mis is, en mensen die gewoon tevreden zijn die gaan gewoon lekker verder met hun telefoon spelen.

Geen enkele telefoon is tot nu toe 100% perfect, maar de Sensation komt imho wel erg dicht bij!
Ja ziet er erg netjes uit, ben er ook benieuwd ernaar! Graag vergelijken met mijn SGS2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Weet iemand hoe het kan waarom mijn tv niet gevonden wordt via dlna? Als ik bij een foto op speler selecteren klik, dan ziet hij alleen mijn eigen telefoon.
Heb een panasonic g20 lcd tv en een sony blu ray. Beiden worden niet gevonden. Telefoon tv en blu ray vinden wel de server van mijn computer. Ze zitten dus op hetzelfde netwerk.

[ Voor 16% gewijzigd door dangerousp op 31-05-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-07-2023
Na een heel kort moment twijfelen tussen de S2 en de Sensation, gekozen voor de laatste en vervolgens maar wachten. Ik kreeg mijn sensation afgelopen donderdag morgen, opgehaald bij de VF winkel.

Wat een mooi toestel !!! Helemaal top, de interface, de bouw, hij past prima in mijn broekzak, mede door de ronde kanten. Geen moment spijt van de grootte van dit scherm.

Ik ben er al wel van overtuigd dat de live achtergronden een flinke hap van de accu nemen maar verder houdt de accu het, ondanks intensief bellen, mailen en ´stoeien´ met het toestel prima uit. Nu, na enkele keren volledig opladen en leeglopen, merk ik verschil, hij houdt het langer uit dan de eerste paar dagen.

En ach, dat het scherm van opzij niet zo goed leesbaar is als de S2, lekker belangrijk. Ik heb hem in de hand en kan er prima op kijken. Niet dat de S2 een slecht toestel is maar ben blij dat ik wat gewicht en optische degelijkheid in handen heb. :P :P :P
Wat een genot om met deze resolutie te internetten, geweldig!
Foto´s en video´s gaan prima, hoewel ik de indruk heb dat ie buiten beter tot kwaliteit komt dan binnen.

Heeft iemand al een screenprotector geplakt en wat is daarmee de ervaring, zou ik graag even willen weten.
Super toestel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazusak
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-03-2020
Heeft er hier iemand problemen met het binnen halen van email via push mail. Ik heb mijn gmail / live mail en persoonlijke pop account ingesteld in de mail programma van sense echter ik krijg de mails niet automatisch binnen terwijl ik wel synchoniseren op 15 min heb staan. Tevens bij het verwijderen van mails kan ik dan ook ergens een optie aanzetten dat het ook van de server verwijderd? Nu staal alle maals gewoon nog op het server als ik het verwijderd in mijn tel?

Ben nieuw met android jongens vandaar. Valt niet echt mee, vond symbian toch makkelijker in te stellen ondank alle andere gebrekken die het had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

DennisP schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:49:
Na een heel kort moment twijfelen tussen de S2 en de Sensation, gekozen voor de laatste en vervolgens maar wachten. Ik kreeg mijn sensation afgelopen donderdag morgen, opgehaald bij de VF winkel.

Wat een mooi toestel !!! Helemaal top, de interface, de bouw, hij past prima in mijn broekzak, mede door de ronde kanten. Geen moment spijt van de grootte van dit scherm.

Ik ben er al wel van overtuigd dat de live achtergronden een flinke hap van de accu nemen maar verder houdt de accu het, ondanks intensief bellen, mailen en ´stoeien´ met het toestel prima uit. Nu, na enkele keren volledig opladen en leeglopen, merk ik verschil, hij houdt het langer uit dan de eerste paar dagen.

En ach, dat het scherm van opzij niet zo goed leesbaar is als de S2, lekker belangrijk. Ik heb hem in de hand en kan er prima op kijken. Niet dat de S2 een slecht toestel is maar ben blij dat ik wat gewicht en optische degelijkheid in handen heb. :P :P :P
Wat een genot om met deze resolutie te internetten, geweldig!
Foto´s en video´s gaan prima, hoewel ik de indruk heb dat ie buiten beter tot kwaliteit komt dan binnen.

Heeft iemand al een screenprotector geplakt en wat is daarmee de ervaring, zou ik graag even willen weten.
Screenprotector + hoesjes doe ik persoonlijk niet aan.
1. glaslaag is gorilla glas. krasbestendig dus. uiteraard zal een screenprotector iets helpen maar biedt voor mij persoonlijk geen meerwaarde.
2. hoesjes helpen uiteraard, vooral tegen krassen op de achterzijde van het toestel. echter, persoonlijk vind ik hoesjes dermate irritant dat ik ze er na 1 dag weer afhaal. Dan liever een krasje op de achterzijde. Toestel gaat er niet minder om presteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
lazusak schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:53:
Heeft er hier iemand problemen met het binnen halen van email via push mail. Ik heb mijn gmail / live mail en persoonlijke pop account ingesteld in de mail programma van sense echter ik krijg de mails niet automatisch binnen terwijl ik wel synchoniseren op 15 min heb staan. Tevens bij het verwijderen van mails kan ik dan ook ergens een optie aanzetten dat het ook van de server verwijderd? Nu staal alle maals gewoon nog op het server als ik het verwijderd in mijn tel?

Ben nieuw met android jongens vandaar. Valt niet echt mee, vond symbian toch makkelijker in te stellen ondank alle andere gebrekken die het had :D
Doe je gmail via gmail app?
Hotmail moet je volgens mij via exchange instellen om puch en berichten te syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vriezer
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 25-07-2024
lazusak schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:53:

instellingen>accounts en synchronisatie>exchange activesync>instellen>mailapp openen>opties voor account> push mail

mail komt eerder aan op mn telefoon dan op mn pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
zoals al eerder werd gezegd, het stof-onder-het-glas verhaal is nog maar 1x voorbij gekomen.
Daarnaast, wat eigenlijk ook al gezegd werd, worden hier sneller negatieve berichten geplaatst dan positieve.
Er zullen ook gewoon nog wat kinderziektes in zitten, dat hou je altijd.

Maar ik heb tot nu toe iig geen problemen ondervonden. Het enige echte nadeel wat ik tegen kwam is dat je bij wifi niet voor 802.1x peap kan kiezen (alleen voor enterprise) en dat je dan niet genoeg kan instellen voor mn school netwerk. Maar daar heb ik ondertussen ook al weer iets op gevonden (wat ik morgen even moet testen)

Ik zou de telefoon dan ook wel durven aan te raden, al is het maar net wat je wilt. Ken ook genoeg mensen die juist weer voor de SII gaan. En ik neem aan dat die telefoon ook weer zn eigen problemen/gebreken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaars
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-02 11:29
GamezMaster schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:37:
[...]

heb vanmiddag toch dik 3 uur games zitten spelen als Worms en PES2011..
Nu nog 35% batterij.. ik ben er dik tevreden mee!
Ehh dat is toch niet zo goed... 65% in 3 uur tijd...

het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
skaars schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 00:31:
[...]

Ehh dat is toch niet zo goed... 65% in 3 uur tijd...
ohjah sorry, ik haalde hem rond half 10 van de lader, hij werkt nu nog =) (9%)

Ik ben er dik tevreden mee zoals ik al zei..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb misschien nog een fout of bug gevonden. Ik heb vandaag via de usb kabel 1 south park aflevering op mn sd kaart geplaats. Het is een .avi bestand. Als ik het afspeel dan gaat eerst alles goed, maar na ongeveer 2, 2,5 minten dan is er opeens geen geluid meer. Als ik het filmpje op pauze zet en weer aan is het geluid nog steeds weg. Als ik het filmpje op dezelfde plek opnieuw laat beginnen, dus met de hulp van de balk onderin, dan doet het geluid weer TIJDELIJK. Het filmpje deed het op de pc gewoon prima.
Ik heb nog niets erover gehoord op het XDA forum en kon niets vinden toen ik het even snel googlede.

iemand anders die dit probleem ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:20:
[...]
Rare opmerking.. Hij functioneerd gewoon 99,9%.. Meer dan de SGS2 of iphone put of the box.

Er zitten altijd maandagmorgen exemplaren tussen die je gewoon kunt omruilen.
Ewivis schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 20:54:
[...]
yannickie111 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 21:01:
[...]

Nou ja, ik weet niet hoe het met jullie kennissenkring of families gesteld is, maar bij mij stikt het daar niet van de tweakers hoor. Mij is gisteren persoonlijk gevraagd of mijn Sensation mij beviel, waarop ik simpelweg antwoordde: Ja, maar er zitten wel bugs in dus ik zou nog even wachten. Rekening houdend met de persoon die dit vroeg en hoofdzakelijk n.a.v. mijn eigen ervaring met het toestel (sinds donderdag in bezit), plus de posts in dit topic. Als ik zelf geen minpunten zou opmerking bij doodsimpel gebruik zou mijn advies wellicht anders geweest zijn, maar dat is niet het geval. En al vallen de bugjes onder de 0,1%, dan nog, ze kunnen duidelijk zichtbaar/aanwezig zijn op een toestel in deze prijscategorie... Met bugjes doel ik in dit geval op de pixellijntjes zoals ik (e.a.) eerder beschreef hier. Zou je dit bv. als "niet tweaker/normale consument" in de winkel op een showmodel tegenkomen, is dat toch een flinke afknapper in mijn ogen.

Ik zeg overigens niet dat een ander toptoestel dat net uit is een betere of slechtere keus kan zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat bepaalde soort gebruikers (die niet hier meelezen) een andere afweging moeten maken door een toestel te overwegen dat wat langer op de markt is m.b.t. fixes/updates etc. That's all. Mogen we stellen dat gloednieuwe toestellen relatief meer schoonheidsfoutjes kunnen bevatten dan de wat oudere?

Ik begrijp overigens de kritiek hierboven m.b.t. berichtgeving op dit forum niet. Het is toch juist goed dat ik ervaringen van hier (welke diegene zelf anders nooit gelezen zou hebben) deels meeneem in een dergelijk advies? Tuurlijk snap ik dat de verhouding hier nooit representatief kan zijn van de werkelijkheid, maar om jullie ervaringen om die reden simpelweg te negeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
r132546e schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 04:54:
[...]

[...]

[...]

Nou ja, ik weet niet hoe het met jullie kennissenkring of families gesteld is, maar bij mij stikt het daar niet van de tweakers hoor. Mij is gisteren persoonlijk gevraagd of mijn Sensation mij beviel, waarop ik simpelweg antwoordde: Ja, maar er zitten wel bugs in dus ik zou nog even wachten. Rekening houdend met de persoon die dit vroeg en hoofdzakelijk n.a.v. mijn eigen ervaring met het toestel (sinds donderdag in bezit), plus de posts in dit topic. Als ik zelf geen minpunten zou opmerking bij doodsimpel gebruik zou mijn advies wellicht anders geweest zijn, maar dat is niet het geval. En al vallen de bugjes onder de 0,1%, dan nog, ze kunnen duidelijk zichtbaar/aanwezig zijn op een toestel in deze prijscategorie... Met bugjes doel ik in dit geval op de pixellijntjes zoals ik (e.a.) eerder beschreef hier. Zou je dit bv. als "niet tweaker/normale consument" in de winkel op een showmodel tegenkomen, is dat toch een flinke afknapper in mijn ogen.

Ik zeg overigens niet dat een ander toptoestel dat net uit is een betere of slechtere keus kan zijn, maar ik kan me heel goed voorstellen dat bepaalde soort gebruikers (die niet hier meelezen) een andere afweging moeten maken door een toestel te overwegen dat wat langer op de markt is m.b.t. fixes/updates etc. That's all. Mogen we stellen dat gloednieuwe toestellen relatief meer schoonheidsfoutjes kunnen bevatten dan de wat oudere?

Ik begrijp overigens de kritiek hierboven m.b.t. berichtgeving op dit forum niet. Het is toch juist goed dat ik ervaringen van hier (welke diegene zelf anders nooit gelezen zou hebben) deels meeneem in een dergelijk advies? Tuurlijk snap ik dat de verhouding hier nooit representatief kan zijn van de werkelijkheid, maar om jullie ervaringen om die reden simpelweg te negeren...
Ben ik het niet mee eens. Ik heb die strepen niet dus dat is een probleem met jouw exemplaar.. Hoe vervelend ook.

Mijn vriendin is het tegenovergestelde van een tweaker en die vind het toestel helemaal geweldig. Tweakers pushen een toestel tot de limiet, normale gebruikers niet. In mijn kennisenkring zitten vooral apple fans en een paar die toevallig een android telefoon hebben, omdat hij gratis bij een abonnement was. Zelfs de apple fans waren enthousiast over smoothness en alles wat je er mee doet kunt doen.

Ik heb qua hardware 0 problemen en qua software een paar kleine dingen die heel diep liggen.. Maar functies die de kleine minderheid gebruiken.

Sidenote.. Enige wat bij mij niet werkt is dlna en lijkt me een typisch tweaker probleem en niet iets wat de gemiddelde gebruiker doet.

[ Voor 10% gewijzigd door dangerousp op 01-06-2011 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10-2024
Ik heb nu een week de Sensation (kom van de Hero), qua snelheid/functionaliteit/stabiliteit ben ik dik tevreden, echter de accuduur vind ik beneden maats. Op een "normale" dag gebruik ik m overdag nauwelijks (misschien 5-10 minuten bellen) en s'avonds beetje internetten (ongeveer 10-20min), miss 10 minuten gamen, verder staat wifi aan, klok en energiewidget, google, whatsapp en facebook sync. Hiermee houd ie het n dag uit, dat vind ik toch wat magertjes tegenover mijn 2 jaar oude hero die het 2-3 dagen uithield. Iemand nog wat tips qua energiebesparing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
baca schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:30:
Ik heb nu een week de Sensation (kom van de Hero), qua snelheid/functionaliteit/stabiliteit ben ik dik tevreden, echter de accuduur vind ik beneden maats. Op een "normale" dag gebruik ik m overdag nauwelijks (misschien 5-10 minuten bellen) en s'avonds beetje internetten (ongeveer 10-20min), miss 10 minuten gamen, verder staat wifi aan, klok en energiewidget, google, whatsapp en facebook sync. Hiermee houd ie het n dag uit, dat vind ik toch wat magertjes tegenover mijn 2 jaar oude hero die het 2-3 dagen uithield. Iemand nog wat tips qua energiebesparing?
De hoeveelste lading is het? Ik kom ook van de Hero en bij mij verbruikt hij ongeveer evenveel..
Ik heb ongeveer hetzelfde als jij qua syncen en widgets.. Gisteren had ik na 15 uur (van 8 tot 11) nog 55% batterij over.. wel gewoon aan de lader gehangen daarna.. dus nu weer 100% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:43:
[...]

De hoeveelste lading is het? Ik kom ook van de Hero en bij mij verbruikt hij ongeveer evenveel..
Ik heb ongeveer hetzelfde als jij qua syncen en widgets.. Gisteren had ik na 15 uur (van 8 tot 11) nog 55% batterij over.. wel gewoon aan de lader gehangen daarna.. dus nu weer 100% :)
Ik ervaar eerlijk gezegd ook enkel qua minpunt de accu maar dit wist ik al van te voren.
Maar je kunt toch moeilijk terug gaan naar de winkel als melding dat je accu snel leeg gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:43:
[...]

Ik denk dat ik m nu zo'n 5x helemaal leeg heb getrokken en tot 100% heb opgeladen, plus nog n aantal keer aan de usb om wat data erop te zetten. Overigens heeft mijn vrouw gelijk met mij de Sensation aangeschaft en die komt ook niet verder dan 1 dag op dit moment (heeft n vergelijkbare setup en gebruik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
baca schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:49:
[...]

Ik denk dat ik m nu zo'n 5x helemaal leeg heb getrokken en tot 100% heb opgeladen, plus nog n aantal keer aan de usb om wat data erop te zetten. Overigens heeft mijn vrouw gelijk met mij de Sensation aangeschaft en die komt ook niet verder dan 1 dag op dit moment (heeft n vergelijkbare setup en gebruik).
Zal ik dan net een goede batterij hebben?:P

Live wallpaper is een batterijvreter.. dus die heb ik uitgezet. Beeldschermhelderheid op 25% (voor 80% van de gevallen meer dan voldoende). Ik laad iedere dag op, maar met normaal gebruik zit hij dan iedere dag op 50% als ik hem er aan hang.

Ik ben echt dik tevreden over de accu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DimitryK
  • Laatst online: 13-09 19:48
Weet niet of het al voorbij gekomen is, had geen tijd om iedere reactie te lezen.
Vanmorgen toen ik mijn Sensation van de netstroom afhaalde bleef het groene ledje branden. Daarna bleef het scherm zwart en moest ik de accu eruit halen om 'm weer aan de gang te krijgen. Zelfde probleem heb ik ook op mijn Touch Diamond2 gehad. Iemand enig idee waardoor dit komt en hoe dit op te lossen is?

Sidenote: De telefoon laadt dan ook niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamezMaster
dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:39:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Ik heb die strepen niet dus dat is een probleem met jouw exemplaar.. Hoe vervelend ook.

...

Sidenote.. Enige wat bij mij niet werkt is dlna en lijkt me een typisch tweaker probleem en niet iets wat de gemiddelde gebruiker doet.
Zou jij dan eens winamp willen installeren en op een homescreen de 4x2 winamp widget neer willen zetten (bovenkant van t scherm als t kan, misschien maakt dat nog verschil)?
En dan na een dag ofzo (want het is niet direct) kijken of je een lijntje strepen aan de onderkant van de widget hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennisP schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:49:

Ja, ik heb er toch een voor de zekerheid op gedaan. Wordt wel gesproken over gorilla glas enz.. maar ik zou het mezelf niet vergeven dat ik dadelijk toch een kras op het scherm heb zitten (hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet) en dan ga ik hier echt enorm van balen en er tegen aankijken als ik de telefoon gebruik.
Ik heb via ebay wat screenprotectors gekocht. 6 stuks voor 2 euro. De ervaring van een goedkope screenprotector is best te zien. Heel goedkoop plastic gebruikt waardoor luchtbellen moeilijk eruit te halen zijn en er snel kleine krasjes op te zien zijn. De bellen zijn langzamerhand eruit gegaan na een paar dagen.

Ik ben van plan om andere duurdere te gaan aanschaffen om te kijken of deze kwalitatief beter zijn. Het plaatsen van de screenprotector is best moeilijk aangezien je deze echt kaarsrecht moet plaatsen. 1 mm scheef en je hebt een kleine overlapping waardoor je een kleine opstaande rand hebt.

Ik moet wel zeggen ook al is het goedkoop, toch is de touch ervaring even soepel dan dat er geen screenprotector op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
GamezMaster schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:07:
[...]

Zou jij dan eens winamp willen installeren en op een homescreen de 4x2 winamp widget neer willen zetten (bovenkant van t scherm als t kan, misschien maakt dat nog verschil)?
En dan na een dag ofzo (want het is niet direct) kijken of je een lijntje strepen aan de onderkant van de widget hebt
Ik heb hem er neer gezet.. heb er geen muziek op staan, dus kan er weinig mee.. maar zal hem in ieder geval laten staan en melden als er wat met die pixels gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Ja, ik heb er toch een voor de zekerheid op gedaan. Wordt wel gesproken over gorilla glas enz.. maar ik zou het mezelf niet vergeven dat ik dadelijk toch een kras op het scherm heb zitten (hoe ik het voor elkaar krijg weet ik niet) en dan ga ik hier echt enorm van balen en er tegen aankijken als ik de telefoon gebruik.
Ik heb via ebay wat screenprotectors gekocht. 6 stuks voor 2 euro. De ervaring van een goedkope screenprotector is best te zien. Heel goedkoop plastic gebruikt waardoor luchtbellen moeilijk eruit te halen zijn en er snel kleine krasjes op te zien zijn. De bellen zijn langzamerhand eruit gegaan na een paar dagen.

Ik ben van plan om andere duurdere te gaan aanschaffen om te kijken of deze kwalitatief beter zijn. Het plaatsen van de screenprotector is best moeilijk aangezien je deze echt kaarsrecht moet plaatsen. 1 mm scheef en je hebt een kleine overlapping waardoor je een kleine opstaande rand hebt.

Ik moet wel zeggen ook al is het goedkoop, toch is de touch ervaring even soepel dan dat er geen screenprotector op zit.
Je toestel verzekeren en je hebt hier geen omkijken naar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
donvalentino schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:50:
[...]

tips voor een goede toestelverzekering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even contact opnemen met Pro-Assist en klaar.. kost je 8 euro / maand ofzo

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Vodafone zelf kan het al voor 6 euro/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
http://www.htc-topgarantie.com/HTC/Prijzen.aspx

Edit: Ik zie nu dat de sensation er nog niet bij staat.. maar zal dan ongeveer 9 a 10 euro per maand zijn.

[ Voor 53% gewijzigd door dangerousp op 01-06-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
Zo, ik heb het toestel nu 2 dagen, dus ook even mijn mening en ervaring posten :P

Het beeldscherm en bouwkwaliteit van het toestel zijn echt fantastisch! :9~ Mooi helder scherm en ik mis het AMOLED scherm van mijn Desire niet. De resolutie is ook echt geweldig, zeker met browsen en spelletjes!

De nieuwe Sense en Gingerbread vind ik ook echt een toevoeging aan het toestel! Niet alleen qua uiterlijk maar ook de nieuwe functies e.d.

Camera is ook prima! Komende dagen met het mooie weer, even wat leuke foto's en video's maken! :*)

Opvallend vind ik dat ik veel meer apps naar de SD kaart kan verplaatsen dan met mijn Desire (2.2). Daardoor vallen wel de icoontjes weg van de snelkoppeling van de app bij opnieuw opstarten, iets waar ik dan geen last van had bij de Desire. Lijkt me een bug dat opgelost gaat worden.

Andere waarschijnlijke bug is het steeds herladen van de agenda widget (2/3). Als ik door mijn homescreens ga dan moet ie steeds opnieuw laden.

En natuurlijk de bekende camera bug na het gebruiken van de patroonlock en de camera snelkoppeing.

Verder d:)b voor de Sensation!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baca
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:22:
Bij Vodafone zelf kan het al voor 6 euro/maand.
Klopt en is nu ook het eerste jaar voor de helft (net zoals het belabbo), tenminste ik heb de verzekering afgesloten bij mijn verlenging en betaal nu het eerste jaar 3 euro per maand met een opzegtermijn van 2 maanden (in het eerste jaar) en 1 maand (vanaf het 2de jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:32:
Zo, ik heb het toestel nu 2 dagen, dus ook even mijn mening en ervaring posten :P

Het beeldscherm en bouwkwaliteit van het toestel zijn echt fantastisch! :9~ Mooi helder scherm en ik mis het AMOLED scherm van mijn Desire niet. De resolutie is ook echt geweldig, zeker met browsen en spelletjes!

De nieuwe Sense en Gingerbread vind ik ook echt een toevoeging aan het toestel! Niet alleen qua uiterlijk maar ook de nieuwe functies e.d.

Camera is ook prima! Komende dagen met het mooie weer, even wat leuke foto's en video's maken! :*)

Opvallend vind ik dat ik veel meer apps naar de SD kaart kan verplaatsen dan met mijn Desire (2.2). Daardoor vallen wel de icoontjes weg van de snelkoppeling van de app bij opnieuw opstarten, iets waar ik dan geen last van had bij de Desire. Lijkt me een bug dat opgelost gaat worden.

Andere waarschijnlijke bug is het steeds herladen van de agenda widget (2/3). Als ik door mijn homescreens ga dan moet ie steeds opnieuw laden.

En natuurlijk de bekende camera bug na het gebruiken van de patroonlock en de camera snelkoppeing.

Verder d:)b voor de Sensation!
Dus eindelijk ook de pre-order via de webshop ontvangen?

Welke agenda widget? Ik gebruik die met de afspraken en deze ververst alleen af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:35:
[...]

Dus eindelijk ook de pre-order via de webshop ontvangen?

Welke agenda widget? Ik gebruik die met de afspraken en deze ververst alleen af en toe.
Hahaha ja daag, ik ga echt niet daarop wachten :P Uiteindelijk in de winkel gehaald.

De 2e van de 3 die je kunt kiezen. Misschien komt het door de Facebook verjaardagen dat ie zo moet laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Upbeat schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:32:
Opvallend vind ik dat ik veel meer apps naar de SD kaart kan verplaatsen dan met mijn Desire (2.2).
Daardoor vallen wel de icoontjes weg van de snelkoppeling van de app bij opnieuw opstarten,
iets waar ik dan geen last van had bij de Desire. Lijkt me een bug dat opgelost gaat worden.
Hoe zet je apps / games op je homescreens? Zeker vanuit de appdrawer en dan hop een scherm op slepen?
Doe het is via settings - shortcuts - applications, en kies dan je game / app is uit, dan kun je zelf een icon kiezen. Moet je natuurlijk wel de icons van de apps / games op je telefoon hebben staan, maar dat is logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
CLB schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:40:
[...]

Hoe zet je apps / games op je homescreens? Zeker vanuit de appdrawer en dan hop een scherm op slepen?
Doe het is via settings - shortcuts - applications, en kies dan je game / app is uit, dan kun je zelf een icon kiezen. Moet je natuurlijk wel de icons van de apps / games op je telefoon hebben staan, maar dat is logisch.
Hmm, de manier die jij beschijft kan ik niet vinden op mijn toestel? :?

Edit: Ik denk dat ik ongeveer wel snap hoe jij het doet en dat is ook de manier dat ik een snelkoppeling neerzet. Gewoon op een lege plek op mijn homescreen staan en dan verschijnt er een menu waar ik kan kiezen of ik een widget wil of een app etc.

[ Voor 19% gewijzigd door Upbeat op 01-06-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Upbeat schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:44:
[...]

Hmm, de manier die jij beschijft kan ik niet vinden op mijn toestel? :?

Edit: Ik denk dat ik ongeveer wel snap hoe jij het doet en dat is ook de manier dat ik een snelkoppeling neerzet. Gewoon op een lege plek op mijn homescreen staan en dan verschijnt er een menu waar ik kan kiezen of ik een widget wil of een app etc.
Je kunt daar ook voor snelkoppeling kiezen.. denk dat hij dat bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes, je kiest voor snelkoppeling, en dan voor applicatie...
Dan verschijnt er een hele lijst met apps / games wat op je telefoon geinstalleerd staat.
Daar kies je er eentje van en dan kun je de naam wijzigen of het icoontje, tenminste op mijn telefoon..
(het kan zijn dat HTC zoiets niet toelaat of dat HTC's Sense hier een ander stappenplannetje voor heeft)

EDIT: Hmm ligt volgens mij aan het feit dat ik LauncherPro als Launcher gebruikt en jij HTC Sense...
Afbeeldingslocatie: http://www.infotech1s.com/images/2011/01/How-Create-Shortcuts-Any-Applications-In-Your-Android-Home-2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.infotech1s.com/images/2011/01/How-Create-Shortcuts-Any-Applications-In-Your-Android-Home-6.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door CLB op 01-06-2011 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Kun je niet icoontje nog een keer verplaatsen naar home screen.. lijkt me gemakkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
CLB schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:53:
Yes, je kiest voor snelkoppeling, en dan voor applicatie...
Dan verschijnt er een hele lijst met apps / games wat op je telefoon geinstalleerd staat.
Daar kies je er eentje van en dan kun je de naam wijzigen of het icoontje, tenminste op mijn telefoon..
(het kan zijn dat HTC zoiets niet toelaat of dat HTC's Sense hier een ander stappenplannetje voor heeft)

EDIT: Hmm ligt volgens mij aan het feit dat ik LauncherPro als Launcher gebruikt en jij HTC Sense...
[afbeelding] [afbeelding]
Ja bij Sense is het stappenplan iets anders. Komt op hetzelfde neer alleen kun je dus het icoontje en de naam niet zelf kiezen :)

Ik wacht gewoon rustig op een update! Ik zal wel even een melding van maken bij HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anders zijn er ook apps die dit wel kunnen hoor, zoals Desktop Visualizer

Afbeeldingslocatie: https://ssl.gstatic.com/android/market/jp.co.bii.android.app.dskvzr/f-2-b0d396900004db3beaec1dc8d6ea3c471d608936

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:43
CLB schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 12:21:
Anders zijn er ook apps die dit wel kunnen hoor, zoals Desktop Visualizer

[afbeelding]
Dat ziet er wel strak uit! Ik zag alleen op de site staan bij Machtigingen:
Services waarvoor u moet betalen
telefoonnummers rechtstreeks bellen
Hiermee kan de app telefoonnummers bellen zonder uw tussenkomst. Door schadelijke apps kunnen onverwachte oproepen op uw telefoonrekening verschijnen. De app kan hiermee geen alarmnummers bellen.
Waarom dat? Is dat wanneer je een shortcut van een contactpersoon neerzet, je deze toestemming geeft om te bellen? Anders kan 't wel eng worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
keine ahnung, ik let daar nooit op haha en dat voor een Tweaker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAMMER
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08 00:29
Ik heb de vraag al eerder gesteld en tot op heden (behalve 1) nog geen reacties voorbij zien komen..

Hoe ervaren jullie de GPS?
Is de fix snel en loopt dit accuraat of duurt het juist lang en loopt hij tijdens navigeren achter?

Collega's van mij hebben er namelijk nogal gezeur mee op de Desire HD terwijl ik met mijn "gewone" desire een fix binnen 2 sec. heb! Dit is voor mij doorslaggevend wat ik ga kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
BAMMER schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:26:
Ik heb de vraag al eerder gesteld en tot op heden (behalve 1) nog geen reacties voorbij zien komen..

Is de fix snel en loopt dit accuraat of duurt het juist lang en loopt hij tijdens navigeren achter?

Collega's van mij hebben er namelijk nogal gezeur mee op de Desire HD terwijl ik met mijn "gewone" desire een fix binnen 2 sec. heb! Dit is voor mij doorslaggevend wat ik ga kiezen.
Ik heb het nog niet buiten gebruikt, maar zelfs binnen (3 meter van het raam vandaan) krijg ik snel (seconden) een accurate fix (wat ik kan beoordelen maximaal een meter of 2 verschil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier op mijn werk met 2 seconden een fix (ja, dat is wel heel erg snel). Zal het straks op de weg naar huis eens goed voor je testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Ben hier zeer tevreden over, collega's met DHD schokt het nogal met hun google maps, nou die van de Sensation is dik veel beter hierin, zeer nauwkeurig en werkt tevens binnen in een gebouw (waar ik in het verleden altijd moeite mee had met me telefoons).

Wat mij betreft is de Sensation een pracht telefoon, iedere telefoon heeft namelijk zijn schoonheidsfoutjes welke makkelijk te fixen zijn via een update!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Hier nog een update over Appie op onze Sensation telefoons. Dit kreeg ik via mail nadat ik contact met ze had opgenomen:
Het spijt me te vernemen dat de barcodescanner niet werkt. Wij zijn helaas nog niet in het bezit van een HTC Sensation testtoestel, waardoor we dit nog niet zelf kunnen testen. Omdat dit het eerste toestel is met een resolutie van 960x540 hadden we echter al wel rekening gehouden met dergelijke problemen. We hebben contact met HTC om zo snel mogelijk tot een oplossing te komen. Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:14:
[...]

Dat wilde ik inderdaad graag weten, meer mensen ervaring met een sp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
DennisP schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Dat wilde ik inderdaad graag weten, meer mensen ervaring met een sp?
Ik heb vandaag binnen gekregen, 2x van HTC zelf. Ik zal ze straks erop plakken en mijn ervaring delen hier: Accessoires voor de HTC Sensation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisP
donvalentino schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:50:
[...]

ralph075 schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:05:
[...]

tips voor een goede toestelverzekering?
Toevallig heb ik net vanmorgen mijn verzekeringsagent gebeld hierover. Hij vertelde dat mijn toestel gewoon in de alles in 1 polis meeverzekert kan worden. Hij gaf aan dat de verzekering 3% van de losse toestelprijs is met een minimum van 21,- excl. assurantiebelasting. Dit is per jaar! Maandelijks ongeveer 2,50 :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al ervaringen met dit ?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849

Of is dit voor de nederlandse Sensations nog niet mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:21:
Iemand al ervaringen met dit ?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1098849

Of is dit voor de nederlandse Sensations nog niet mogelijk ?
Er is nog geen root, dus momenteel nog voor geen enkele sensation mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slim_fan
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:39
Zit er ook een alfanumeriek toetsenbord met T9 op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
slim_fan schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:23:
Zit er ook een alfanumeriek toetsenbord met T9 op?!
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders was het een kwestie van het installeren van een third-party keyboard die dat wel zou hebben..

Ik ga vandeweek is dit toestel bekijken ergens in een winkel.. Ik heb de S2 ook redelijk uitvoerig bekeken en dergelijke, maar dat is een no-go voor mij, misschien dat deze Sensation 't wel wordt en anders wachten we maar weer.. Ben benieuwd hoe groot ik het apparaat vind en of dat te groot is, maar dat is een kwestie van even bekijken en vasthouden.. Voor de rest ben ik benieuwd naar de snelheid van het apparaat, de schermresolutie en de algemene indruk van Sense. Ik ken 't wel via de HTC's Wildfires / Legends en Desires van vrienden en vriendinnen en mwahja het werkt allemaal redelijk goed.. Tevens kan ik er altijd nog LauncherPro opzetten, waar ik nu ook al meer dan anderhalf jaar mee werk en me zeer goed bevalt... Ben benieuwd naar eerste indrukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
CLB schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:32:
En anders was het een kwestie van het installeren van een third-party keyboard die dat wel zou hebben..

Ik ga vandeweek is dit toestel bekijken ergens in een winkel.. Ik heb de S2 ook redelijk uitvoerig bekeken en dergelijke, maar dat is een no-go voor mij, misschien dat deze Sensation 't wel wordt en anders wachten we maar weer.. Ben benieuwd hoe groot ik het apparaat vind en of dat te groot is, maar dat is een kwestie van even bekijken en vasthouden.. Voor de rest ben ik benieuwd naar de snelheid van het apparaat, de schermresolutie en de algemene indruk van Sense. Ik ken 't wel via de HTC's Wildfires / Legends en Desires van vrienden en vriendinnen en mwahja het werkt allemaal redelijk goed.. Tevens kan ik er altijd nog LauncherPro opzetten, waar ik nu ook al meer dan anderhalf jaar mee werk en me zeer goed bevalt... Ben benieuwd naar eerste indrukken!
Door de afronding "past" het toestel lekker in de hand.. bij mij in ieder geval. Het is even wennen (kom van een Hero).. maar wil niet meer terug :)

Wat is de reden dat de SGSII een no-go is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet bekennen dat ik in het begin ook bang was dat het toestel veel te groot voor mij zou zijn. Kom van een N97 (3.5" scherm) af. Echter ligt het toestel door de rondingen perfect in mijn handen, wil niets anders meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
DennisP schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:13:
[...]

[...]

Toevallig heb ik net vanmorgen mijn verzekeringsagent gebeld hierover. Hij vertelde dat mijn toestel gewoon in de alles in 1 polis meeverzekert kan worden. Hij gaf aan dat de verzekering 3% van de losse toestelprijs is met een minimum van 21,- excl. assurantiebelasting. Dit is per jaar! Maandelijks ongeveer 2,50 :) :) :)
Dat is nog eens een goede tip en scheelt behoorlijk in prijs met al die "losse verzekeringetjes". Zal die van mij ook eens bellen.

Het is wel dezelfde soort dekking, als je hem laat vallen (kapot of in de vijver), dan wordt het toestel vergoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bel daar zelf even over met je verzekering zou ik zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 15-09 00:37
DennisP schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 14:13:
[...]

[...]

Bedoel je gewoon bij je inboedelverzekering ofzo? Ik begrijp het niet helemaal... :)

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukfw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:05
Heb het toestel net binnen. Fantastisch ding maar er lijkt bij mij een kleine luchtbel links bovenin onder het scherm te zitten :( Misschien post ik straks even een foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
luukfw schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:09:
Heb het toestel net binnen. Fantastisch ding maar er lijkt bij mij een kleine luchtbel links bovenin onder het scherm te zitten :( Misschien post ik straks even een foto.
Ik heb dat ook, denk dat het een sensor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:09:
[...]

Ik heb dat ook, denk dat het een sensor is.
Heb ik ook, volgens mij is dat je proximity sensor (als je belt voelt de sensor dat je oor tegen het scherm aan komt en schakelt het vervolgens het touchscreen uit zodat je geen rare input met je gezicht kunt geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren de Sensation gekocht, vandaag al drie keer resets gehad. Gebeurde geloof ik toen ik hem wilde unlocken, er niks gebeurde (het scherm bleef zwart), en toen nog een keer op de unlockknop drukte., waarna het scherm even flikkerde en ik vervolgens het HTC opstartscherm te zien kreeg. Voor de rest een fijne upgrade van mijn Hero.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2011 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:11:
[...]

Heb ik ook, volgens mij is dat je proximity sensor (als je belt voelt de sensor dat je oor tegen het scherm aan komt en schakelt het vervolgens het touchscreen uit zodat je geen rare input met je gezicht kunt geven).
Als ik in het donker aan het bellen ben dan zie ik links naast de speaker een rood "lampje".. ik dacht dat dit de proximity sensor was?..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukfw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:05
Faal van mijn kant dus ;) Had de handleiding er best even op na kunnen trekken. Is inderdaad de proximity sensor. Excuus voor mijn eerdere gemakzuchtige post :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 16:11:
Gisteren de Sensation gekocht, vandaag al drie keer resets gehad. Gebeurde geloof ik toen ik hem wilde unlocken, er niks gebeurde (het scherm bleef zwart), en toen nog een keer op de unlockknop drukte., waarna het scherm even flikkerde en ik vervolgens het HTC opstartscherm te zien kreeg. Voor de rest een fijne upgrade van mijn Hero.
Heb je Vodafone? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19FR08
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-11-2020
Ik heb de Sensation sinds zondag en hij is bij mij nog geen één keer herstart. Als ik het zo lees hebben alleen klanten van Vodafone er last van, ik heb zelf Telfort.

Verder bevalt het toestel me goed. Ik vind het scherm in de zon nog goed leesbaar en ook de accuduur valt me niet tegen. De eerste dagen ben je er toch meer mee aan het spelen dan gebruikelijk en ik doe er zo'n 15 á 16 uur mee. Voor mij is dat voldoende. Daarnaast ligt, zoals meerdere mensen al hebben gemeld, de telefoon goed in je hand dankzij de ronde afwerking, al blijft dat natuurlijk iets persoonlijks.

Ik ben overgestapt van een iPhone 3GS en ik heb er geen spijt van. Naast dat het scherm van de Sensation groter is was ik ook toe aan 'meer vrijheid' qua instellingen.

Af en toe merk je wel dat de telefoon niet 100% smooth door de menu's gaat. Dit is wel minimaal en is voor mij dus niet storend. Ik verwacht ook dat dit met een update is op te lossen.

Eerder in dit topic poste iemand dat hij 'pixel lijnen' te zien kreeg wanneer hij in z'n homescreen van venster verwisselde en weer terug. Ik heb dit zelf nog geen een keer gezien.

Ik weet nog niet precies wat ik van de belkwaliteit moet vinden. Het is een stuk anders dan bij m'n iPhone. Slecht is de belkwaliteit zeker niet, maar wel erg anders. Ik denk dat dit een kwestie van wennen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Ik heb het nog niet buiten gebruikt, maar zelfs binnen (3 meter van het raam vandaan) krijg ik snel (seconden) een accurate fix (wat ik kan beoordelen maximaal een meter of 2 verschil).
Als je de App GPS test gebruikt, hoeveel accurancy heb je dan? hoeveel meter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
Vandaag een stukje in de auto genavigeerd met de Navigatie app van Google Maps, ik vind hier de standaard vrouwen stem net iets te zacht uit de speaker van het toestel komen met het navigatievolume op max. Niet verbonden met bluetooth, maar het toestel gewoon los in de hand gehouden, dus iets dichterbij dan wanneer ik hem in een houder op de voorruit zou plaatsen en zelf achter het stuur zou plaatsnemen. Had overigens wel de airco aan staan dus het was er niet zo stil mogelijk. Bij nieuwe aanwijzingen onderbreekt ie wel netjes muziek die je aan het afspelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
dangerousp schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:16:
[...]

Ik heb hem er neer gezet.. heb er geen muziek op staan, dus kan er weinig mee.. maar zal hem in ieder geval laten staan en melden als er wat met die pixels gebeurt.
Cool dat je dit wil checken dangerousp!

Het is natuurlijk lastig om te achterhalen wat de oorzaak is van een bepaalde bug. Iedereen gebruikt zijn toestel net wat anders dus situaties precies nabootsen lijkt me een flinke opgave. Ik vraag me af of het omruilen van mijn Sensation op dit moment zin heeft, als in wat krijg ik er dan voor in de plaats terug? Een Sensation uit dezelfde batch, met dezelfde hardware en dezelfde software erop? Als je er vanuit mag gaan dat het voornamelijk software bugjes zijn, is het slechts een kwestie van wachten op een software update lijkt me...

Dit is overigens mijn eerste telefoon die ik meteen vanaf de release gekocht heb, wellicht ervaar ik kleinigheidjes hierdoor net even wat meer storend omdat ik het niet gewend ben op eerdere HTC toestellen. Een kennis heeft trouwens ook van die stofjes achter het scherm zitten op zijn Desire Z, ook afkomstig uit een van de eerste leveringen destijds. Heb er zelf gelukkig geen last van op mijn Sensation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de GPS geprobeerd in de auto, maar kreeg over gehele route (30 minuten) geen fix. Laatste stukje wat ik naar huis moest lopen, kreeg ik een fix op de centimeter nauwkeurig. Kan er dus nog geen goed oordeel over vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07:50

The_Worst

Unox

Is dit de eerste keer dat je GPS gebruikt? De eerste keer kan het inderdaad een tijd duren voordat je een fix krijgt zeker als je in beweging bent. Daarna moet het vrijwel instant zijn. Android vond het ook niet zo grappig dat ik 'ineens' in Oostenrijk zat, telefoon had een paar minuten nodig voordat deze een bepaling had uitgevoerd.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Worst schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:35:
Is dit de eerste keer dat je GPS gebruikt? De eerste keer kan het inderdaad een tijd duren voordat je een fix krijgt zeker als je in beweging bent. Daarna moet het vrijwel instant zijn. Android vond het ook niet zo grappig dat ik 'ineens' in Oostenrijk zat, telefoon had een paar minuten nodig voordat deze een bepaling had uitgevoerd.
Het was inderdaad de eerste keer. Vandaar dat ik nog geen oordeel geef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09 17:12

Chakotay

Lick here to continue

Mijn Senstation is vandaag ook binnengekomen, erg mooi ding :)

Wel een vraagje, weet iemand een alternatief voor connectbot (ssh client)? Ik kom er nu pas achter dat de sensation geen trackpoint/pad heeft (voor emulatie van pijltjestoetsen), en hij weigert in landscapemode te werken met een fatsoenlijk keyboard. In portraitmode met een minikeyboard zonder autocorrect e.d. chat wat irritant :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, is dat reboot-probleem nog niet opgelost?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier