Ik heb ook sinds gisteren een sensation. Ben tot dusver best tevreden maar vroeg me af of het ook mogelijk is om je batterijpercentage in je batterijlogo te zien? Ik kon het op Google niet zo snel vinden behalve dat er wel apps beschikbaar voor zijn. Op welke manier doen jullie dit?
Ik gebruik daar Battery Circle (laat bovenin percentage zien) en Mini Info (kan als widget worden ingesteld, laat naast de batterij ook de vrije ruimte zien en je kunt er dingen snel mee aan/uitzetten, erg handig
) voor.
[ Voor 7% gewijzigd door mauricedb op 30-05-2011 14:47 ]
Dankje! Ik ga gelijk even kijken.mauricedb schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:32:
Ik gebruik daar Battery Circle (laat bovenin percentage zien) en Mini Info (kan als widget worden ingesteld, laat naast de batterij ook de vrije ruimte zien en je kunt er dingen snel meer aan/uitzetten, erg handig)
Daar hebben eerlijk gezegd best veel HTC toestellen last van. Een vriend van me heeft het op z'n Desire en een ander heeft het op z'n Desire HD.donvalentino schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:25:
vraagje, heb de sensation sinds vorige week woensdag...
Heeft 1 van jullie last van spontane reboots?
Ik heb regelmatig gezien dat me tel ineens uitvalt en opnieuw start, best irritant eerlijk gezegd!!
Mocht ik iets moeten aanpassen qua instellingen dan hoor ik het graag.
Ik gebruik hem normaal, mail ophalen en af en toe wat browse of een spelletje.
OFFTOPICSouthern Sun schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:44:
[...]
Daar hebben eerlijk gezegd best veel HTC toestellen last van. Een vriend van me heeft het op z'n Desire en een ander heeft het op z'n Desire HD.
En ik heb al 3 HTC's versleten zonder enig probleem.. (Touch Pro en 2 Desire's)
Ik heb op het Ben/T-mobile netwerk nergens last van.Southern Sun schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:44:
[...]
Daar hebben eerlijk gezegd best veel HTC toestellen last van. Een vriend van me heeft het op z'n Desire en een ander heeft het op z'n Desire HD.
Wellicht Vodafone issue.
Ik heb net even HI.nl gebeld. Maar de toestellen zijn gelockt maar niet branded. Wat houd dit in? Nog nooit een gelockte tel gehad.
Kun je dan gewoon standaard rooten als dit straks mogelijk word? Of moet dit via een gold kaart? Of kan dit helemaal niet?!?
Verder zij de mevrouw dat hi deze 10 juni binnen komt en ze daarna gelijk aan mij geleverd gaat worden. 10 dagen met een bout nokia
omdat ik mijn DHD al verkocht heb
.
Kun je dan gewoon standaard rooten als dit straks mogelijk word? Of moet dit via een gold kaart? Of kan dit helemaal niet?!?
Verder zij de mevrouw dat hi deze 10 juni binnen komt en ze daarna gelijk aan mij geleverd gaat worden. 10 dagen met een bout nokia

Gelockt betekent dat er een SIM lock opzit, je kan dus alleen Hi simkaart in het toestel gebruiken.berry eggens schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:11:
Ik heb net even HI.nl gebeld. Maar de toestellen zijn gelockt maar niet branded. Wat houd dit in? Nog nooit een gelockte tel gehad.
Verder zij de mevrouw dat hi deze 10 juni binnen komt en ze daarna gelijk aan mij geleverd gaat worden. 10 dagen met een bout nokiaomdat ik mijn DHD al verkocht heb
.
blabla hij heeft toch een probleem en toevallig is dat niet alleen bij de Sensation. (+lees ook meerdere dingen erover op fora).
Anyway back on topic
Ik heb een vraag. Ik heb Facebook voor HTC Sense aangezet en alleen aangevinkt dat ie contacten synced. (Dus in mijn geval is het alleen van belang dat ie de profielfoto's synced, met die van mijn contacten.
Als ik vanaf het hoofdscherm op op Telefoon klik dan krijg ik in die lijst ook Facebook contacten te zien tussen mijn standaard contacten, terwijl ik dit liever niet wil. (dus contacten die hun telefoonnummer hebben ingevuld op facebook)
Als ik op menu klik en dan kies daar voor contacten, dan krijg ik gewoon de correcte contactenlijst die ik altijd had/wil.
hoop dat het beetje begrijplelijk is...
*edit* het gaat er dus om dat ik de normale contacten lijst wil als ik op Telefoon klik en wil daar dus geen facebook contacten tussen.
Als ik vanaf het hoofdscherm op op Telefoon klik dan krijg ik in die lijst ook Facebook contacten te zien tussen mijn standaard contacten, terwijl ik dit liever niet wil. (dus contacten die hun telefoonnummer hebben ingevuld op facebook)
Als ik op menu klik en dan kies daar voor contacten, dan krijg ik gewoon de correcte contactenlijst die ik altijd had/wil.
*edit* het gaat er dus om dat ik de normale contacten lijst wil als ik op Telefoon klik en wil daar dus geen facebook contacten tussen.
[ Voor 12% gewijzigd door Masco op 30-05-2011 17:21 ]
Verwijderd
Dat heb ik ook. Heel vaak opnieuw geynchroniseerd, maar nog steeds niets...Masco schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:11:
Ik heb een vraag. Ik heb Facebook voor HTC Sense aangezet en alleen aangevinkt dat ie contacten synced. (Dus in mijn geval is het alleen van belang dat ie de profielfoto's synced, met die van mijn contacten.
Ik wil gewoon de mensen die ik in mijn contacten heb staan synchroniseren met facebook meer mensen niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 17:19 ]
Menu => contacten => Menu => weergeven => Facebook uitvinkenMasco schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:11:
had ik er bij moeten zetten, maar die staat dus al uitgevinktGamezMaster schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:30:
[...]
Menu => contacten => Menu => weergeven => Facebook uitvinken

Verwijderd
is er een manier dan dat ik alleen de contact synchroniseer. Ja die optie bij het openen van facebook klik ik aan maar toch synchroniseert hij alle mensen in facebook.
Verwijderd
Ook nog even over die contacten. Als je de lijst met contacten bekijkt kun je zoals gezegd heel eenvoudig aangeven bijvoorbeeld alleen de telefooncontacten te willen en niet de sim-contacten. Maar wanneer je op het homescreen op telefoon drukt krijg je zowel de sim- als telefoon contacten! Ik heb dus alle mensen daar dubbel in de lijst staan en bij contacten niet! Iemand dit ook en een oplossing hiervoor?
contacten koppelen?Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:52:
Ook nog even over die contacten. Als je de lijst met contacten bekijkt kun je zoals gezegd heel eenvoudig aangeven bijvoorbeeld alleen de telefooncontacten te willen en niet de sim-contacten. Maar wanneer je op het homescreen op telefoon drukt krijg je zowel de sim- als telefoon contacten! Ik heb dus alle mensen daar dubbel in de lijst staan en bij contacten niet! Iemand dit ook en een oplossing hiervoor?
Morgen kan ik mijn Sensation afhalen, hij is gereserveerd en ik heb geen koopverplichting. Waar ik nu echt dringend naar op zoek ben is informatie over de geluidskwaliteit wanneer ik mijn in-ears gebruik. Ik lees wel wat algemene dingen, zoals 'geen HIFI-kwaliteit', maar verder vind ik de info die ik zoek niet. Hou verhoudt de Sensation zich bv tot een IPod, Cowon spelers en andere MP3/4 spelers en GSM's? Elke gebruikservaring is welkom! Ik ben erg gehecht aan een goede kwaliteit van de muziek die ik beluister!
De standaard in-ear speakers + de setting SRS op aan geeft een goed, mooi en zeker een vol-helder geluid. Niets mis mee voor een telefoon.Scram schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:51:
Morgen kan ik mijn Sensation afhalen, hij is gereserveerd en ik heb geen koopverplichting. Waar ik nu echt dringend naar op zoek ben is informatie over de geluidskwaliteit wanneer ik mijn in-ears gebruik. Ik lees wel wat algemene dingen, zoals 'geen HIFI-kwaliteit', maar verder vind ik de info die ik zoek niet. Hou verhoudt de Sensation zich bv tot een IPod, Cowon spelers en andere MP3/4 spelers en GSM's? Elke gebruikservaring is welkom! Ik ben erg gehecht aan een goede kwaliteit van de muziek die ik beluister!
Cogitationis poenam nemo patitur
Als de standaard in-ears al een goed geluid geven stelt me dat al enigszins gerust. Ik gebruik zelf geen standaard in-ears maar heb voor mezelf de lat hoger gelegd. Moet toch wel goed komen denk ik dan maarBullet NL schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:15:
[...]
De standaard in-ear speakers + de setting SRS op aan geeft een goed, mooi en zeker een vol-helder geluid. Niets mis mee voor een telefoon.
Verwijderd
Ik ben een Creative Zen Microphoto gewend of de laatste tijd mijn Nokia N97. Ik heb nu voor jou even de huidige top 40 op de phone gezet en ben even aan het testen geslagen. Ik maak hierbij gebruik van mijn eigen Sennheiser oordopjes, ik vind die van HTC maar niks.Scram schreef op maandag 30 mei 2011 @ 18:51:
Afspelen op de 'geen effecten' stand geeft naar mijn mening niet een geweldige kwaliteit maar het is te doen...
Afspelen op de 'SRS-verbetering' geeft meteen een veel voller geluid, maar toch een beetje een drukkend effect. Nu ik zo luister weet ik niet of ik dit prettig ga vinden... denk het niet.
Afspelen op de Equalizer (alleen koptelefoon) stand met 'pop' geselecteerd vond ik al wat beter, maar vind het nog altijd niet geweldig. Dit is wel de beste optie overigens naar mijn mening. De bass-booster geeft ook een drukkend geluid, net of het heel vol is maar niet zuiver. Het geluid kan overigens wel heel hard indien gewenst. Dus onderweg kan dat zeker van pas komen in de bus/trein met omgevingsruis.
Ik heb nu even Winamp geïnstalleerd en ik vind de geluidskwaliteit daar wel erg goed! Echt veel beter dan op de HTC muziekplayer. Op winamp is het geluid natuurlijker en fijner te luisteren dan op de HTC player naar mijn mening. Ik ga deze dan ook vanaf nu gewoon gebruiken. Ik denk dat de geluidskwaliteit wel goed genoeg is, zeker voor een mobiele telefoon, mits je naar mijn mening winamp gebruikt! En eigen oordopjes.
http://www.htc.com/nl/product/sensation/specification.html
Multimedia
Gallerij, Muziek en FM Radio
Dolby® Mobile en SRS virtual surround sound
Multimedia
Gallerij, Muziek en FM Radio
Dolby® Mobile en SRS virtual surround sound
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Ik heb een live weer wallpaper op de achtergrond en bij het unlocken zie je de wolkjes met de zon die erdoor schijnt leuk bewegen, maar er komt ook een geluid bij en dat vind ik storend. Iemand een idee hoe ik dat eraf krijg? Heb al vanalles gezocht/bekeken/geprobeerd, maar het werkt niet!
Ernie89 en Bullet dank voor jullie uitgebreide antwoorden en het werk dat in jullie antwoorden gestoken is! Mijn laatste twijfels over de aanschaf van de Sensation. beginnen te verdwijnen. Een bijkomend argument om de Sensation aan te schaffen is de meer dan uitstekende en vriendelijke ondersteuning van de Tweakers hier!
Denk dat ik straks even een kuiltje in de tuin graaf om mijn overleden Motorola Milestone in te begraven. Na een plons in een plas pure Cillit-Bang is ie overleden..
Denk dat ik straks even een kuiltje in de tuin graaf om mijn overleden Motorola Milestone in te begraven. Na een plons in een plas pure Cillit-Bang is ie overleden..
Verwijderd
Haha, ik denk dat je op de SII sectie ook wel vriendelijke mensen hebt xD. Maar je moet gewoon kijken waar jij je het prettigst bij voelt. Voor mij is dat dus HTC gebleken (onbekend met zowel HTC als Samsung). Vond Sense gewoon veel mooier dan Touchwizz en hou ervan als het er mooi en goed uitziet. De 3D effecten en goed uitgewerkte dingen zijn echt mooi. Daarbij is het toestel echt degelijk gebouwd en heeft het een prettig gewicht en ligt het lekker in de hand. Ik vind de overall ervaring met de Sensation echt geweldig en kom elke dag weer nieuwe dingen tegen... Het scherm vind ik ook echt mooi en films kijken is loepzuiver! Ongelooflijk nice!
De SII zal overall wel sneller zijn en beter qua hardware, maar dat vind ik niet zo interessant. Het zijn beide monsters van toestellen.
Als je vragen hebt of ik moet wat bekijken of zo... laat maar weten. Of qua muziek...
De SII zal overall wel sneller zijn en beter qua hardware, maar dat vind ik niet zo interessant. Het zijn beide monsters van toestellen.
Als je vragen hebt of ik moet wat bekijken of zo... laat maar weten. Of qua muziek...
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 19:41 ]
Ik heb al twee dagen last van download problemen uit de Android Market op m'n HTC Sensation. Downloads bleven hangen op 'Download Starten'. Maar ik ben nu eindelijk achter een oplossing gekomen: Het wissen van downloadbeheergegevens via Instellingen –> Applicaties –> Applicaties beheren –> Downloadbeheer.
Ter info mochten meer mensen hier last van krijgen.
Ter info mochten meer mensen hier last van krijgen.
Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player
Verwijderd
Ik wou nog even nogmaals opmerken dat ik Winamp nu na een tijdje luisteren wel erg goed vind doen op de HTC Sensation qua geluidskwaliteit! De limiterende factor zijn dus je oordopjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 19:49 ]
Winamp landt dus als eerste op de nieuwe Sensation!!!Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:49:
Ik wou nog even nogmaals opmerken dat ik Winamp nu na een tijdje luisteren wel erg goed vind doen op de HTC Sensation qua geluidskwaliteit! De limiterende factor zijn dus je oordopjes.
Verwijderd
@ Bullet NL, wat is jouw mening over winamp t.o.v. htc muziekspeler?
@ Of iemand anders...
*Moeten natuurlijk even wat meer meningen hebben om een beetje een gegrond oordeel te kunnen vellen*
@ Of iemand anders...
*Moeten natuurlijk even wat meer meningen hebben om een beetje een gegrond oordeel te kunnen vellen*
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 19:56 ]
Verwijderd
Ga naar het grote weer overzicht (klik bijvoorbeeld op het weer plaatje onder de grote klok op de home pagina). Klik daarna op de opties knop (de 3 streepjes). Kies instellingen en vink daar geluid afspelen uit... en voilaVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:33:
Ik heb een live weer wallpaper op de achtergrond en bij het unlocken zie je de wolkjes met de zon die erdoor schijnt leuk bewegen, maar er komt ook een geluid bij en dat vind ik storend. Iemand een idee hoe ik dat eraf krijg? Heb al vanalles gezocht/bekeken/geprobeerd, maar het werkt niet!
Als je op je homescreen het klokje met ingebouwd weer hebt, klik dan op het weer, het weerscherm opent, daar kan je via het menu -> instellingen (o.i.d.) de geluidseffecten uitzetten.Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 19:33:
Mooi antwoord...Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 20:24:
[...]
Ga naar het grote weer overzicht (klik bijvoorbeeld op het weer plaatje onder de grote klok op de home pagina). Klik daarna op de opties knop (de 3 streepjes). Kies instellingen en vink daar geluid afspelen uit... en voila
Toch goede bevestiging dat de community graag wilt helpen:)
Nou, ik ben er dus achtergekomen dat het uitzetten van de live achtergrond ENORM scheelt in het leeglopen van de batterij. Ik heb nu gekozen voor een grijs achtergrondje.
Ik heb hem vanochtend 8 uur van de lader gehaald, en nu 67 procent met laag medium tot licht gebruik, wel met continu wifi. 2 tot 3d zou dus ook mogelijk moeten zijn.pall66 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:04:
Nou, ik ben er dus achtergekomen dat het uitzetten van de live achtergrond ENORM scheelt in het leeglopen van de batterij. Ik heb nu gekozen voor een grijs achtergrondje.
Ik hoop echt dat er snel root is. Gewoon weer simpel en snel Cyanogenmod met LauncherPro.
Sense heeft wel erg mooie dingen (Lockscreen, Weer) Maar dingen als de statusbar(Pulldown) en de appdrawer werken niet echt fijn, vindt ik.
Verders een toptoestel. Allemensen, wat een ganz geile telefoon
Sense heeft wel erg mooie dingen (Lockscreen, Weer) Maar dingen als de statusbar(Pulldown) en de appdrawer werken niet echt fijn, vindt ik.
Verders een toptoestel. Allemensen, wat een ganz geile telefoon
Verwijderd
als je de htc versie van swype bedoelt.. dan moet ie bij de toetsenbord instellingen zitten.. volgtoetsenbord (trace)
Zal dan via een fota gaan.pall66 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:35:
Zou HTC al gekochte toestellen op afstand ook kunnen rooten?
Verwijderd
Eerste werkdag heeft de Sensation makkelijk gehaald. Draai een live wallpaper met allerlei widgets (facebook, twitter, etc). Wifi heeft tot 6 uur vanavond uit gestaan en de schermhelderheid staat op automatisch. Verder heb ik wat op whatsapp gezeten, een half uurtje games gespeeld, wat apps geinstalleerd en een minuut of 10 gebeld. Met bijna 13 uur staat de accu op 33%. Niet gek!
Klopt, maar nu ik weet hoe die makkelijk naar beneden gaat werkt het super. Ga met je vinger op het HTC logo staan en swipe dan naar benedenKangaroeHenkie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:22:
Hierbij nog twee foto's gemaakt met uiteraard de Sensation:
Heb van deze foto het contrast iets veranderd, was oorspronkelijk een stukje donkerder.

Hier heb ik niets aan gedaan.

[ Voor 28% gewijzigd door mauricedb op 30-05-2011 23:25 ]
Verwijderd
Ik heb hiervoor een galaxy s2 gehad en bezit nu een sensation. Ik kan nu wel enkele conclusies trekken.
Enkele belangrijke punten voor mij zijn:
De sensation is naar mijn mening beter gebouwd, het toestel voelt exclusiever, en het gecontourde glas is prachtig. Al moet ik zeggen dat de galaxy s2 wel zeker stevig is, de sensation voelt meer als een high end phone.
De hoge schermresolutie is een genot tijdens het browsen, zo hoef ik niet steeds naar landscape mode of in te zoomen op nu.nl. Alles is al perfect leesbaar. Dit miste ik echt op de galaxy s2, die heeft een beduidend lagere resolutie.
Verder is de lockscreen van de htc vele malen beter dan die van samsung, niet alleen visueel maar ook praktisch gezien.
Maar...dit toestel is erg traag in vergelijking met de galaxy s2, alsof je van een ferrari naar een volkswagen gaat. Je merkt het overal, maar vooral bij het scrollen en de launcher. Sense icm minder ram is een dooddoener voor dit toestel.
Mijn conclusie:
De samsung zou een hogere resolutie moeten hebben (en minder schermproblemen, zie mijn eerdere posts)
De htc zou sneller moeten zijn.
Op dit moment zit ik dus nog steeds in dubio
De sensation is naar mijn mening beter gebouwd, het toestel voelt exclusiever, en het gecontourde glas is prachtig. Al moet ik zeggen dat de galaxy s2 wel zeker stevig is, de sensation voelt meer als een high end phone.
De hoge schermresolutie is een genot tijdens het browsen, zo hoef ik niet steeds naar landscape mode of in te zoomen op nu.nl. Alles is al perfect leesbaar. Dit miste ik echt op de galaxy s2, die heeft een beduidend lagere resolutie.
Verder is de lockscreen van de htc vele malen beter dan die van samsung, niet alleen visueel maar ook praktisch gezien.
Maar...dit toestel is erg traag in vergelijking met de galaxy s2, alsof je van een ferrari naar een volkswagen gaat. Je merkt het overal, maar vooral bij het scrollen en de launcher. Sense icm minder ram is een dooddoener voor dit toestel.
Mijn conclusie:
De samsung zou een hogere resolutie moeten hebben (en minder schermproblemen, zie mijn eerdere posts)
Wat voor mij de doorslag heeft gegeven (ik zat zelf ook heeeel erg te twijfelen) is de vormgeving. De HTC mag dan inderdaad wel wat langzamer zijn met de software (al valt het nog aardig mee, het gaat niet langzaam ofzo, en het ligt ook niet aan het geheugen zover ik hebt opgemerkt), maar als de HTC straks te rooten is kan er ook andere software op worden gegooid waardoor die net zo snel (?) als de Samsung wordt (wat scrollen door menu's en dergelijke betreft) en dan heb je naar mijn mening een mooiere telefoon aan de HTC.
Verwijderd
Heb vandaag ook de sensation kunnen ophalen in de winkel... Super toestel en ook heel snel.
Heb alleen wel een probleem.....kan namelijk niet op internet als ik ben verbonden met de WiFi die we thuis hebben, bij de buren ging het wel zonder problemen. Telefoon geeft ook aan dat ik wel verbonden ben maar kan verder niets qua internet:s had/heeft iemand ook hetzelfde probleem? Wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt voor de reacties
Heb alleen wel een probleem.....kan namelijk niet op internet als ik ben verbonden met de WiFi die we thuis hebben, bij de buren ging het wel zonder problemen. Telefoon geeft ook aan dat ik wel verbonden ben maar kan verder niets qua internet:s had/heeft iemand ook hetzelfde probleem? Wat kan ik hieraan doen?
In-ears zijn echt aan te raden als je een muziekliefhebber bent. Het gevoel in je oren is misschien even wennen, maar met de juiste opzetstukjes vind ik ze veel comfortabeler zitten dan harde plastic dopjes die half in mijn oren hangen. Die laatste noem ik geen in-ears btw. Andere voordelen van in-ears zijn dat je anderen om je heen geen overlast bezorgt, en dat je het geluid niet hard hoeft te zetten om goed van je muziek te kunnen genieten, wat beter is om gehoorbeschadiging te voorkomen. Een nadeel (en/of voordeel) is dat je geluid van een normaal niveau om je heen niet zo snel hoort. Iets wat ik in de meeste gevallen als positief ervaar (metro's etc.).
@Scram, @Ernie89,
Mijn ervaring met het gebruik van SRS van de HTC muziekspeler in combinatie met mijn Sony MDR-EX71SL in-ears: het misvormt het originele geluid te veel. Hetzelfde met de equalizer.
Ik zie het altijd zo: Wil je een nummer beluisteren zoals de producer het bedoeld heeft, zou je geen softwarematige trucjes nodig moeten hebben. Dus met de juiste geluidschip en speakers, in dit geval oordopjes/in-ears, zou het geluid gewoon goed moeten klinken. Nou moet ik wel zeggen dat SRS wel iets toevoegt bij het afspelen van bv. een film of serie door de speaker op de Sensation zelf. Maar omdat SRS nu standaard aanwezig is op een HTC toestel noemen ze het meteen Hi-Fi? Dan was mijn HD2 i.c.m. de SRS WOW applicatie ook een Hi-Fi toestel...
Verschil tussen Winamp en de HTC Muziekspeler met SRS en de equalizer uit hoor ik overigens niet.
@Ernie89, Kan je Winamp ook bedienen zonder de telefoon te unlocken op het lockscreen zoals dit wel kan met de standaard HTC muziek speler wanneer je muziek aan het afspelen bent?
Gebruikt iemand overigens de HTC Sensation Audio-Adapter voor 3.5mm tot 3.5mm (Met Stereo-Headset+ HTC Logo, HS U350,Retail Pack) op de Sensation? Het lijkt erop dat deze slechts een opneem knop heeft i.p.v. de 3 van de meegeleverde headset om ook nummers te skippen? Een combinatie van de 3 knoppen en de 3.5mm aansluiting zou in dat geval ideaal zijn...
Nu ik toch bezig ben, ik heb al een paar keer het idee gehad toen ik mijn Sensation van "stand-by" af wilde halen van: "hé, ik had hem toch niet uitgezet?" Maar dan was ie dus totaal onverwacht leeg gegaan.
Vandaag had ik hem bv. de hele nacht (uit) tot 08:00 uur in de lader zitten, daarna een beetje gemiddeld gebruikt voor de dagelijkse dingen. Om 11:00 zet ik het scherm uit, en drie uur later wil ik het scherm aanzetten, is ie helemaal uit. M.a.w., binnen zes uur met amper verbruik leeg?
Mocht dit een gewoonte worden hoort u uiteraard van mij.
@Scram, @Ernie89,
Mijn ervaring met het gebruik van SRS van de HTC muziekspeler in combinatie met mijn Sony MDR-EX71SL in-ears: het misvormt het originele geluid te veel. Hetzelfde met de equalizer.
Ik zie het altijd zo: Wil je een nummer beluisteren zoals de producer het bedoeld heeft, zou je geen softwarematige trucjes nodig moeten hebben. Dus met de juiste geluidschip en speakers, in dit geval oordopjes/in-ears, zou het geluid gewoon goed moeten klinken. Nou moet ik wel zeggen dat SRS wel iets toevoegt bij het afspelen van bv. een film of serie door de speaker op de Sensation zelf. Maar omdat SRS nu standaard aanwezig is op een HTC toestel noemen ze het meteen Hi-Fi? Dan was mijn HD2 i.c.m. de SRS WOW applicatie ook een Hi-Fi toestel...
Verschil tussen Winamp en de HTC Muziekspeler met SRS en de equalizer uit hoor ik overigens niet.
@Ernie89, Kan je Winamp ook bedienen zonder de telefoon te unlocken op het lockscreen zoals dit wel kan met de standaard HTC muziek speler wanneer je muziek aan het afspelen bent?
Gebruikt iemand overigens de HTC Sensation Audio-Adapter voor 3.5mm tot 3.5mm (Met Stereo-Headset+ HTC Logo, HS U350,Retail Pack) op de Sensation? Het lijkt erop dat deze slechts een opneem knop heeft i.p.v. de 3 van de meegeleverde headset om ook nummers te skippen? Een combinatie van de 3 knoppen en de 3.5mm aansluiting zou in dat geval ideaal zijn...
Nu ik toch bezig ben, ik heb al een paar keer het idee gehad toen ik mijn Sensation van "stand-by" af wilde halen van: "hé, ik had hem toch niet uitgezet?" Maar dan was ie dus totaal onverwacht leeg gegaan.
Vandaag had ik hem bv. de hele nacht (uit) tot 08:00 uur in de lader zitten, daarna een beetje gemiddeld gebruikt voor de dagelijkse dingen. Om 11:00 zet ik het scherm uit, en drie uur later wil ik het scherm aanzetten, is ie helemaal uit. M.a.w., binnen zes uur met amper verbruik leeg?
Andere nieuwe apparaten hebben bij jou thuis wel zonder problemen internet?Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:45:
Heb vandaag ook de sensation kunnen ophalen in de winkel... Super toestel en ook heel snel.
Ik ervaar de traagheid niet.. Heb wel relatief weinig widgets. Al een andere launcher geprobeerd? Ik zo'n beetje allemaal. Hij is dan erg snel, maar ik heb dan toch liever SenseVerwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:28:
Ik heb hiervoor een galaxy s2 gehad en bezit nu een sensation. Ik kan nu wel enkele conclusies trekken.
Mijn conclusie:
Verwijderd
Hij bedoelt de traagheid tegenover de SGS2. Als je even naar de Media Markt loopt en ze beide ff test is de SGS2 beduidend sneller. De bekende Android hapering zit nog wel in de Sensation. Maar ik vind dit ook beetje overdreven hoor. De Sensation is ook wel lekker smooth. Maar niet zoals de SGS2/iPhone4.dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:31:
[...]
Ik ervaar de traagheid niet.. Heb wel relatief weinig widgets. Al een andere launcher geprobeerd? Ik zo'n beetje allemaal. Hij is dan erg snel, maar ik heb dan toch liever Sense
Je kan soms ook doordraven in dat soort dingen. Als hij voor jezelf snel genoeg is dan is dat toch dikke prima?
Verwijderd
Ik weet niet of dit al bekend is, maar volgensmij komen de Wifi problemen door een death-grip. Iniedergeval ik heb dit probleem bij mijn Sensation. Als ik Wifi verbinding heb en ik leg mijn hand (de palm van mijn hand) op de achterkant van de telefoon (van de bovenkant tot ong. de onderkant van de klok widget) dan valt na 1-2 seconden al het Wifi signaal weg tot 1 blokje en als ik de telefoon nog langer vasthoud dan valt het signaal helemaal weg. Als ik de telefoon niet zo vasthoud maar gewoon neerleg dan heb ik alle blokjes Wifi, dus het signaal zit wel snor.
Excuses als dit al bekend was.
Excuses als dit al bekend was.
Volgens mij heb ik een foutje ontdekt. Ik heb een schermlock met een patroon ingesteld. Als ik dan de camera naar de ring sleep en ik activeer het patroon gaat wel de camera aan, maar ik kan hem niet bedienen, hebben meer mensen dat?
Ja dat is dacht ik al eerder genoemd. Ik heb het zelf ook al een keer gezien en ik gebruik geen patroon maar een pincode.pall66 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:52:
Volgens mij heb ik een foutje ontdekt. Ik heb een schermlock met een patroon ingesteld. Als ik dan de camera naar de ring sleep en ik activeer het patroon gaat wel de camera aan, maar ik kan hem niet bedienen, hebben meer mensen dat?
Volgens de maker van een phone blocker is een patroon de meest veilige beveiliging in Android omdat het toestel niet te resetten zou zijn zonder dat patroon. En je kunt daar ook moeilijk een brute force of dictionary attack op los laten.
Ik heb ooit eens een artikel gelezen waarin ze de kracht van een patroon-beveiliging op Android gedeeltelijk ontkrachtten. Als het scherm namelijk niet regelmatig schoongeveegd wordt, dan kun je namelijk zo de veegpatronen zien zitten. En anders kon je er iets mee doen (weet het niet meer zeker, zorgen dat het scherm beslagen raakte ofzo?) waardoor alle vegen toch zichtbaar werden. Maar goed, ik geloof ook wel dat het toch wel een sterke beveiliging is hoorpall66 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 08:28:
Volgens de maker van een phone blocker is een patroon de meest veilige beveiliging in Android omdat het toestel niet te resetten zou zijn zonder dat patroon. En je kunt daar ook moeilijk een brute force of dictionary attack op los laten.
Gisteren dus ook maar even langs de MediaMarkt op Hoog-Catharijne geweest en ze hebben daar inderdaad de Sensation liggen. Helaas stond-ie uit toen ik er was en ik kreeg 'm vreemd genoeg niet aan (ook al brandde er wel een oranje lampje dat-ie aan het opladen was - er zat dus in ieder geval wel stroom op). Maar goed, ik heb 'm in ieder geval in levende lijve kunnen zien en even kunnen vasthouden. Ik was wel onder de indruk moet ik zeggen
De Samsung Galaxy S II lag er ook en die stond wel gewoon aan dus die heb ik in mijn linkerhand maar even vastgehouden met de Sensation rechts. Eigenlijk werd alles wat ik hier de voorbije weken heb gelezen bevestigd, want ik vond de Galaxy S II echt goedkoop aanvoelen. Eigenlijk net iets te dun (al is dat puur subjectief, ik weet dat sommige mensen per se een zo dun mogelijk telefoon willen hebben) en net iets te licht. Ik had het idee dat ik 'm zo door midden zou kunnen breken, maar dat zou ook bedrog kunnen zijn want ja, ik ga het niet uitproberen
Ook weer bevestigd dat, ondanks dat de interface van de Galaxy S II toch wel mooi is, ik TouchWiz duidelijk minder gaaf vind dan Sense (wat ik sowieso al gewend ben). Dus mijn keuze is nu definitief gemaakt (voor zover het dat niet al was).
Toevallig ook nog even met de Samsung Nexus S gespeeld, die had ik ook nog nooit irl gezien dus. En dan kom ik toch tot de conclusie dat het jammer is dat de fabrikanten zoveel leuke grafische dingetjes van stock Android weglaten als ze hun eigen UI er overheen gooien. Bijvoorbeeld dat TV-effectje als je het scherm van de Nexus S uitzet, dat is toch gewoon súpercool eigenlijk? Dat zou ik eigenlijk best graag ook op de Sensation willen hebben
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Verwijderd
sorry, ik was je voorpall66 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:52:
even een quote van mijzelf aangezien niemand er nog op gereageerd had
is er iemand die Appie heeft en kan checken?
Of hetzelfde probleem ervaren heeft?
Heb ook iemand anders met een Desire S geprobeerd en daar werkte het ook gewoon.
Ligt dus aan de Sensation of Sense 3.0
Heb ook iemand anders met een Desire S geprobeerd en daar werkte het ook gewoon.
Kid_Stevie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 07:43:
iemand de app 'Appie' van de AH al gebruikt?
bij mij doet de barcode scanner het niet.
Hij springt nog geen tel naar de camera en gelijk weer terug de app in.
Bij een vriend met de Desire HD werkt het wel gewoon.
Ik heb het ook, nog geen oplossing gevonden.Kid_Stevie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:04:
even een quote van mijzelf aangezien niemand er nog op gereageerd had
[...]
oke. dankje voor je reactie.dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:05:
[...]
Ik heb het ook, nog geen oplossing gevonden.
Is dus niet alleen mijn telefoon.
Ik heb trouwens gister nog wel een berichtje naar ze verstuurd,
laat nog wel weten als ik reactie terug krijg.
Mensen, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben echt blij met mn Sensation
Ik ook.. Scherm wordt gemakkelijk weer schoon (veel beter als bij mijn oude hero) en hij ziet er gewoonweg super luxe uit!Kid_Stevie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:12:
[...]
oke. dankje voor je reactie.
Is dus niet alleen mijn telefoon.
Ik heb trouwens gister nog wel een berichtje naar ze verstuurd,
laat nog wel weten als ik reactie terug krijg.
Mensen, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben echt blij met mn Sensation![]()
Heb hem ook sinds gister, mijn abbo wordt vandaag geactiveerd en heb nog geen gebruik kunnen maken van netwerk (geen wifi thuisKid_Stevie schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 10:12:
[...]
Mensen, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ben echt blij met mn Sensation![]()
Hier wel maar dat ga ik nu niet doen
Is mn 1e smartphone dus vind het allemaal wel nice, beter dan mijn nokia 6300
EDIT: Mijn broertje heeft sinds gister Samsung GS2 en vind mijn sensation toch beter en fijner werken. Maar hij vind dat van hem natuurlijk weer beter en fijner
[ Voor 14% gewijzigd door DivineNL op 31-05-2011 10:17 ]
Verwijderd
Ja dat is mogelijk, je kunt een volgend nummer, vorig nummer en stop/play indrukken op het lockscherm als je dit insteld bij Winamp. Het is nog niet echt super handig als je daarna je toestel wil ontlocken, maar het is tenminste wel een optie die je hebt.@Ernie89, Kan je Winamp ook bedienen zonder de telefoon te unlocken op het lockscreen zoals dit wel kan met de standaard HTC muziek speler wanneer je muziek aan het afspelen bent?
En bedankt voor het antwoord op het geluidje van de weer-applicatie!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 10:27 ]
Dat effectje doet het op de S2 prima, zal er ook wel komen voor een (tegen die tijd hopelijk rooted) Sensation.Xurk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:18:
[...]
Bijvoorbeeld dat TV-effectje als je het scherm van de Nexus S uitzet, dat is toch gewoon súpercool eigenlijk? Dat zou ik eigenlijk best graag ook op de Sensation willen hebben
Nickname does not reflect reality
Dat zou mooi zijn
Ik ben wat rooten en custom ROMs betreft wel zonder ervaring want ik heb me er nooit mee beziggehouden. Volgens mij heb ik alleen bij mijn allereerste HTC Touch (Windows Mobile 6.1) het één en ander in registry keys e.d. aangepast om wat meer mogelijk te maken daarop. Maar ook dat betrof geen custom ROM.
Dus vandaar mijn volgende vraag: als HTC daadwerkelijk de bootloader open gaat zetten en het dus mogelijk wordt om custom ROMs op de Sensation te zetten, betekent dit dan ook dat je dit gewoon kunt doen zonder dat je de pineut bent mocht er iets misgaan terwijl je het aan het doen bent? Of geldt dan nog steeds gewoon "eigen schuld, dikke bult"?
Dus vandaar mijn volgende vraag: als HTC daadwerkelijk de bootloader open gaat zetten en het dus mogelijk wordt om custom ROMs op de Sensation te zetten, betekent dit dan ook dat je dit gewoon kunt doen zonder dat je de pineut bent mocht er iets misgaan terwijl je het aan het doen bent? Of geldt dan nog steeds gewoon "eigen schuld, dikke bult"?
Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X
Heb de telefoon zojuist besteld op basis van de ervaringen die ik hier gelezen heb. Zal nog wel even duren voordat hij binnen is. Dan horen jullie uiteraard meer
Mijn Hero geroot en veel verschillende custom roms, twee keer zonder problemen voor garantie opgestuurd.Xurk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:25:
Dat zou mooi zijnIk ben wat rooten en custom ROMs betreft wel zonder ervaring want ik heb me er nooit mee beziggehouden. Volgens mij heb ik alleen bij mijn allereerste HTC Touch (Windows Mobile 6.1) het één en ander in registry keys e.d. aangepast om wat meer mogelijk te maken daarop. Maar ook dat betrof geen custom ROM.
Er zit altijd een beveiliging op dat je weer terugkunt naar de originele firmware, een brick heb je dus eigenlijk nooit meer.
Dit lijkt mij ietsjes (te) generaliserend, maar je moet inderdaad wel je best doen om iets serieus te verzieken.dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:32:
Mijn Hero geroot en veel verschillende custom roms, twee keer zonder problemen voor garantie opgestuurd.
Er zit altijd een beveiliging op dat je weer terugkunt naar de originele firmware, een brick heb je dus eigenlijk nooit meer.
[edit] zat iets te hoog met de quote knop, thx!
[ Voor 41% gewijzigd door Brad Pitt op 31-05-2011 12:36 ]
Nickname does not reflect reality
Ik volg je niet geheel. Misschien quote je de verkeerde post?Brad Pitt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:28:
[...]
Dit lijkt mij ietsjes (te) generaliserend, maar je moet inderdaad wel je best doen om iets serieus te verzieken.
Ja, volgens mij heeft het betrekking op deze post:djfrankel schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:33:
[...]
Ik volg je niet geheel. Misschien quote je de verkeerde post?
dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:32:
[...]
Mijn Hero geroot en veel verschillende custom roms, twee keer zonder problemen voor garantie opgestuurd.
Verwijderd
DJFRANKEL
Echt een goede keuze...
Ik heb hem sinds vrijdag en wordt er met de dag vrolijker van!
Weet iemand of er een prog is om video's om de zetten voor de sensation????
Echt een goede keuze...
Hoezo omzetten? Gewoon erop zetten en afspelen? Probeer dice player eens!Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:40:
DJFRANKEL
Echt een goede keuze...
Op de home knop drukken en dan SPB aanklikkenjOnAt schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:51:
Hoe krijg ik een andere launcher geactiveerd. Weet niet hoe ik die SPB moet starten?
Laat ook even weten hoe het werkt. SPB heb ik volgens mij nog niet geprobeerd omdat ik 10 euro wel wat duur vond..
[ Voor 19% gewijzigd door dangerousp op 31-05-2011 13:57 ]
als je in een app zit en je klikt dan op home? Gewoon 1 klik. Ik krijg dan nu een lijst van 5 verschillende home screens en als je vinkje aan zet kiest die die vervolgens alleen nog.
We hebben over de knop met het huisje toch? Als ik daar op klik in een app, gaat hij gewoon naar het homescreen. En ingedrukt houd dan krijg ik die meestgebruikte apps.
Download de app Home Switcher of een soort gelijke app uit de market, kun je gemakkelijk tussen launchers wisselen
[ Voor 11% gewijzigd door mauricedb op 31-05-2011 14:06 ]
Kan ook.. of instellingen -> applicaties -> applicaties beheren, tabblad alle applicaties -> HTC Sense (van 3,29 MB) -> standaardwaarden wissenmauricedb schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:05:
Download de app Home Switcher of een soort gelijke app uit de market, kun je gemakkelijk tussen launchers wisselen
Edit: bovenstaande werkt nu bij mij niet meer..
[ Voor 6% gewijzigd door dangerousp op 31-05-2011 14:09 ]
Het is gelukt, ik snapte al wat het probleem was. Hij deïnstalleerde zichzelf en daardoor was er ook niets te switchen. Ziet er mooi uit. Lekker snel. Zeker goed alternatief voor Sense, maar blijft wel minder.
Hoi,
Is het mogelijk om het volgende zichtbaar te krijgen in Hosted Exchange mail:
Als je nieuwe mail hebt ontvangen in een bepaalde map zie je dit niet terug als je op > instellingen> mappen klikt.... Je ziet geen aantal (1) b.v. achter een map.
Weet 1 van jullie of dit mogelijk is aan te zetten? Om elke keer elke map af te gaan is ook zo...
Als je nieuwe mail hebt ontvangen in een bepaalde map zie je dit niet terug als je op > instellingen> mappen klikt.... Je ziet geen aantal (1) b.v. achter een map.
Weet 1 van jullie of dit mogelijk is aan te zetten? Om elke keer elke map af te gaan is ook zo...
Even iets anders. Ik ben van prepaid naar abbo gegaan en vandaag zou het geregeld worden.
Gister kon ik nog wel met mijn prepaid bellen en nu gaat dat niet meer. (Andere telefoon) Maar met mijn sensation (en sim die ik er gister bij heb gekregen) kan ik ook nog niet bellen. Is dat normaal of is er dan iets niet goed. Of heb ik mijn instellingen verkeerd?
EDIT: Moet dit eigenlijk hier of in het abbo topic?
Gister kon ik nog wel met mijn prepaid bellen en nu gaat dat niet meer. (Andere telefoon) Maar met mijn sensation (en sim die ik er gister bij heb gekregen) kan ik ook nog niet bellen. Is dat normaal of is er dan iets niet goed. Of heb ik mijn instellingen verkeerd?
EDIT: Moet dit eigenlijk hier of in het abbo topic?
[ Voor 7% gewijzigd door DivineNL op 31-05-2011 14:56 ]
Verwijderd
Ik heb de andere launchers allen geprobeerd. Vooral met de go launcher wordt het toestel erg snel.dangerousp schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:31:
[...]
Ik ervaar de traagheid niet.. Heb wel relatief weinig widgets. Al een andere launcher geprobeerd? Ik zo'n beetje allemaal. Hij is dan erg snel, maar ik heb dan toch liever Sense
Maar.. met alle launchers kwam ik niet meer in het aanpassingen scherm voor de schermblokkering.
Je moet dus voordat je de andere launcher aanzet je schermblokkering kiezen want daarna kom je er niet meer in. Hebben andere mensen hier last van? Sense blijft voor je vergrendelscherm dus nog wel werken maar je kan niks meer aanpassen.
Verder viel me op dat het toestel erg traag scrolt in whatsapp gesprekken.Ik vraag me af hoe dat zo komt.
Htc watch werkt bij mij nog niet, ik krijg alleen enkele trailers te zien van oude films. Kan iemand dit bevestigen?
heeft iemand een aanrader om vanaf je sensation samba shares op je thuisnetwerk te benaderen? meeste apps moeten root acces hebben
Verwijderd
ES File explorer kan dit misschien (ik benader mijn hele thuisnetwerk met deze app, geen root nodig)DARKLORD schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:58:
heeft iemand een aanrader om vanaf je sensation samba shares op je thuisnetwerk te benaderen? meeste apps moeten root acces hebben
http://t.co/IpIOHcO
edit: link
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 15:08 ]
Verwijderd
Wanneer ik mail ontvang op mijn Exchange mail krijg ik hier een melding linksboven in de hoek in die pull-down-bar. Ik heb mijn mails in de widget niet in mappen staan dus kan er verder niet wat over zeggen.donvalentino schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:35:
Hoi,
Iemand trouwens al een site gevonden met mooie wallpapers geschikt voor ons formaat scherm in goede kwaliteit?
Ik blijf van de verschillende launchers toch weer terug gaan naar Sense, omdat deze toch wel het mooist en praktisch is. En ik heb echt geen lag, maar gebruik ook maar 3 screens.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:54:
[...]
Ik heb de andere launchers allen geprobeerd. Vooral met de go launcher wordt het toestel erg snel.
Maar.. met alle launchers kwam ik niet meer in het aanpassingen scherm voor de schermblokkering.
Je moet dus voordat je de andere launcher aanzet je schermblokkering kiezen want daarna kom je er niet meer in. Hebben andere mensen hier last van? Sense blijft voor je vergrendelscherm dus nog wel werken maar je kan niks meer aanpassen.
Verder viel me op dat het toestel erg traag scrolt in whatsapp gesprekken.Ik vraag me af hoe dat zo komt.
Htc watch werkt bij mij nog niet, ik krijg alleen enkele trailers te zien van oude films. Kan iemand dit bevestigen?
Bij whatsapp valt me dat als enige ook op, in mijn mail heb ik dat totaal niet.. die lag
HTC Watch komt geloof ik over een tijdje pas in NL, in Engeland is er al meer content.
Ze zijn bijna allemaal horizontaal..
Als je een andere foto selecteerd, krijg je zo'n kader hoe je hem wilt knippen in het juiste formaat.
Ik had net een andere launcher en die gebruikte een ander formaat (in Sense scrollt de achtergrond niet mee, maar in meeste andere launchers wel).. en toen kreeg ik foto niet meer goed in Sense.. ook niet bij het opnieuw selecteren van de achtergrond of opnieuw opstarten. Enige methode was om Sense Cache te wissen.. daarna weer opnieuw instellen en deed hij het weer.
De TS is weer een beetje aangepast.
Een aantal reviews toegevoegd, en de specs in een tabelletje gezet, dat (fout geresizede) plaatje is nu weg
Een aantal reviews toegevoegd, en de specs in een tabelletje gezet, dat (fout geresizede) plaatje is nu weg

Verwijderd
Zoals dangerousp al zei zijn ze allemaal bijna horizontaal en had ik natuurlijk zelf ook al wel lopen googlen. En zelf knippen kan wel, maar is altijd zo jammer en onhandig. Maar ik zoek nog wel even verder...
EDIT: zoeken op 540x960 geeft al wel veel betere resultaten (wel breedte 540 he
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2011 15:29 ]
http://www.google.nl/sear...eOv321OoG&ved=0CBEQpwUoBQ ?Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 15:24:
[...]
Zoals dangerousp al zei zijn ze allemaal bijna horizontaal en had ik natuurlijk zelf ook al wel lopen googlen. En zelf knippen kan wel, maar is altijd zo jammer en onhandig. Maar ik zoek nog wel even verder...
EDIT: zoeken op 500x900 geeft al wel veel betere resultaten (wel breedte 500 he)
Heb nu paar dagen Sensation, daarvoor Desire. Valt me wel op dat bij sommige proramma's het benutte screen kleiner is dan op Desire. B.v. Nos Teletekst. Zal waarschijnlijk komen omdat Sensation display meer puntjes heeft. 540x960 tov Desire 480x800. Verder een prachtig toestel.
Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G
Heb je meer voorbeelden? NOS is bij mij de enige tot nu toe.kraonkel schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:00:
Heb nu paar dagen Sensation, daarvoor Desire. Valt me wel op dat bij sommige proramma's het benutte screen kleiner is dan op Desire. B.v. Nos Teletekst. Zal waarschijnlijk komen omdat Sensation display meer puntjes heeft. 540x960 tov Desire 480x800. Verder een prachtig toestel.

hier in het groot
Iemand dit bugje al eens gehad? Wanneer ik van links of rechts terug naar mijn homescreen ga, hier ook weer van die pixellijnen, nu op het eerste icoontje linksboven. Na een paar tellen verdwijnt het. Had niet verwacht dat de Sensation zo buggy zou zijn eigenlijk...
Net even paar keer getest, nergens last van.r132546e schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:19:
[afbeelding]
hier in het groot
Iemand dit bugje al eens gehad? Waneer ik van links of rechts terug naar mijn homescreen ga, hier ook weer van die pixellijnen, nu op het eerste icoontje linksboven. Na een paar tellen verdwijnt het. Had niet verwacht dat de Sensation zo buggy zou zijn eigenlijk...
EDIT: Heb wel andere achtergrond maar denk niet dat daar verschil in zit he?
[ Voor 5% gewijzigd door DivineNL op 31-05-2011 16:21 ]
Ik heb die Sensation daar gisteren ook even in mijn handen gehad, hij laadt idd niet goed op. er zat nog 7% accu in, en als je een beetje met de beveiligingskabels wiebelde ging hij weer opladen. Het leek erop dat hij bleef laden als ik hem terug in de houder hing, maar blijkbaar niet dusXurk schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 09:18:
[...]
[spelen met de Sensation bij de Mediamarkt Hoog Catherijne]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Verwijderd
als je accu bijna leeg is krijg je een melding. Bij deze melding kun je ook een grafiekje zien. Is het mogelijk om zo'n grafiek te zien ook als je accu niet bijna leeg is. Ik heb al meerdere malen gekeken bij instelling en energie.
Ook toen ik het google kreeg ik weinig bruikbaars. Ik heb tevens de handleiding globaal door gekeken.
Ook toen ik het google kreeg ik weinig bruikbaars. Ik heb tevens de handleiding globaal door gekeken.
Ik ben nog niet onder de 10% gekomen maar bij Instellingen -> over de telefoon -> Accu -> accugebruik staat bovenaan wel een grafiekje en daar kun je op klikken voor groter beeld.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:33:
als je accu bijna leeg is krijg je een melding. Bij deze melding kun je ook een grafiekje zien. Is het mogelijk om zo'n grafiek te zien ook als je accu niet bijna leeg is. Ik heb al meerdere malen gekeken bij instelling en energie.
[ Voor 3% gewijzigd door dangerousp op 31-05-2011 16:39 ]
Even 2 vraagjes voor als VF deze telefoon ooit aan me gaat leveren:
Kan ik een micro usb autolader kopen zodat ik die vrijdag alvast in kan bouwen of zit er een bepaalde laadstekker aan ?
Wordt de telefoon met een MicroSD kaartje van 8 gig geleverd door VF zoals ik ergens gelezen heb ?
Kan ik een micro usb autolader kopen zodat ik die vrijdag alvast in kan bouwen of zit er een bepaalde laadstekker aan ?
Wordt de telefoon met een MicroSD kaartje van 8 gig geleverd door VF zoals ik ergens gelezen heb ?
12x265W mono, 165° Zuid, helling 35°, SMA 3000TL
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:46:
Wat mij opvalt is van mij applicaties die ik op 1 van de homepages zet naar verloop van tijd veranderen in het standaard android icoontje. Ik ben dus mijn whatsapp, nu.nl en teletekst icoontje kwijt. Meer mensen last van of oplossingen?
Ik heb het zelfde probleem en heb inderdaad de meeste apps naar de SD kaart verplaatst. Als ik het toestel herstart dan zijn nagenoeg alle icoontjes veranderd naar het standaard Android logo.FabianNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:04:
[...]
Even verwijderen en opnieuw plaatsen, dit komt waarschijnlijk omdat je apps verplaatst zijn naar de SD-kaart (zelfde "probleem" heb ik wel eens gehad bij mijn Desire)
Zijn er nog meer mensen die last hebben van deze bug? of is er misschien een fix bekend (afgezien van de apps op het toestelgeheugen installeren)?
Verwijderen en opnieuw plaatsen werkt wel, maar is helaas geen definitieve oplossing.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:
HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.
Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier