Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaboem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 11:39
Dreanor schreef op zondag 29 mei 2011 @ 00:43:
Ik heb de HTC Desktop Cradle voor de Hero (o.a.). Weet iemand of er een Sensation hulpstuk voor komt? Zou voor mij een extra pluspunt om voor de Sensation te gaan ipv SGS2. :)

Hier is een link van de Cradle: http://www.pdashop.nl/product/52939/htc-desktop-cradle.html
Bij de Sensation zit de micro usb aansluiting aan de zijkant. Gaat dus niet passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Bullet NL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:27:
[...]

Ondanks de Dual-Core, front-cam, qHD resolutie en andere verschillende is de stap om over te stappen van de Disire HD naar een Sensation te klein voor mij. Ik wacht gewoon op de opvolger van de Sensation.
Klopt, en dan zou je het ook om de nieuwe sense kunnen doen en de nieuwe functionaliteiten.
(Helaas heeft dat ook niet heel veel meerwaarde meer, als je je toestel geroot hebt, met setcpu en een sense 3.0 rom. De stap is simpelweg te klein van DHD naar de sensation. maargoed dat is niet echt aan de orde in dit topic)

Wat betreft de galaxy 2 vs sensation discussie hier, de bouwkwaliteit van htc vind ik persoonlijk stukken beter... alleen om die plastic troep zou ik samsung al links laten liggen en de sensation kopen om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 07:51
NomadTitan schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:00:
[...]

Klopt, en dan zou je het ook om de nieuwe sense kunnen doen en de nieuwe functionaliteiten.
(Helaas heeft dat ook niet heel veel meerwaarde meer, als je je toestel geroot hebt, met setcpu en een sense 3.0 rom. De stap is simpelweg te klein van DHD naar de sensation. maargoed dat is niet echt aan de orde in dit topic)

Wat betreft de galaxy 2 vs sensation discussie hier, de bouwkwaliteit van htc vind ik persoonlijk stukken beter... alleen om die plastic troep zou ik samsung al links laten liggen en de sensation kopen om eerlijk te zijn.
plastic troep is iets te simpel de SG2 afschrijven.
Ding voelt zeker degelijk aan, en metalen body heeft nadeel dat het vrij snel lelijk krast/deuken in komt.
waar je bij plastic wel krassen krijgt maar stuk minder lelijk als bij metaal.
Beter brand je de SG2 af op hoe die in de hand ligt, dat is wel echt een stuk minder dan de htc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:24

NSG

Je weet niks!

Bericht voor iedereen die problemen heeft i.c.m een T-mobile SIM kaart.

Ik heb zelf een HTC Incredible S en heb 4 weken lopen kloten met nieuwe SIM kaarten, HTC en T-mobile ontkennen allebei dat het probleem bij hun ligt. Wil je meer lezen over mijn ervaring moet je op het Incredible S forum wezen.

Maar nu de oplossing, Instellingen> Beveiliging > Sim-kaart vergrendeling uitvinken.

Ik hoop dat ik hier een hoop mensen stress mee kan besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 07:15
Practics schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:04:
[...]

plastic troep is iets te simpel de SG2 afschrijven.
Ding voelt zeker degelijk aan, en metalen body heeft nadeel dat het vrij snel lelijk krast/deuken in komt.
waar je bij plastic wel krassen krijgt maar stuk minder lelijk als bij metaal.
Beter brand je de SG2 af op hoe die in de hand ligt, dat is wel echt een stuk minder dan de htc
Staat ook bij dat het persoonlijk is ;) heb een galaxy S1 en S2 in de hand gehad, bij beide modellen was ik bang dat als ik hem iets te stevig vast pakte dat hij dubbel zou klappen. :X Excuses voor offtopic :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 14:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik ben op zoek naar een cradle voor de HTC sensation en de enige die ik tot nu toe heb kunnen vinden is die van expansys, zijn er onderhand al meer exemplaren opgedoken?

Verkeerde topic sorry

[ Voor 8% gewijzigd door Rubman op 29-05-2011 11:12 ]

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enes_81 schreef op zondag 29 mei 2011 @ 11:07:
Bericht voor iedereen die problemen heeft i.c.m een T-mobile SIM kaart.

Ik heb zelf een HTC Incredible S en heb 4 weken lopen kloten met nieuwe SIM kaarten, HTC en T-mobile ontkennen allebei dat het probleem bij hun ligt. Wil je meer lezen over mijn ervaring moet je op het Incredible S forum wezen.

Maar nu de oplossing, Instellingen> Beveiliging > Sim-kaart vergrendeling uitvinken.

Ik hoop dat ik hier een hoop mensen stress mee kan besparen :)
Jaaaaaaaaaaaa... hij doet het nu *O* Geweldige post van je (+10000) d:)b

Ik zat er sinds gistermiddag, nadat ik 'm via TNT had ontvangen, mee te kloten.

Natuurlijk ben ik niet gelukkkig dat hij bij opstarten niet meer om de pin code vraagt, maar ik ben nu tenminste bereikbaar en kan zelf bellen & sms-en :)

Nu kan mijn Sensation ervaring pas echt beginnen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 13:50
Heb hem sinds gisteren ook opgehaald bij Vodafone Breda met een abbotje, vindt het tot nu toe een super telefoon kwam van een desire af met gingerbread vindt sense 3.0 toch wel een verbetering.

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisterochtend heb ik hem dan eindelijk binnen! Fantastisch apparaat, kan niet anders zeggen. Kom van een N97 af en dit is echt een hele grote stap vooruit. Het enige waar ik nog niet van onder de indruk ben is de lag als je door lijsten scrolt (Twitter, Facebook, App Market), maar dat is iets softwarematigs. Je merkt aan alles dat de hardware het makkelijk aan kan.

Edit: overigens merk ik niets van die slechte kijkhoek, maar wie kijkt er naar een schuin scherm?!
Met betrekking tot het lekker licht links onderin het scherm. Ik merkte vannacht toen ik ging opladen dat er een klein puntje licht zichtbaar is, onderin het scherm zag ik dit ook een beetje. Maar het viel eigenlijk alleen op omdat het pikdonker was. Nu is er niets van te zien.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:17
Bullet NL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 10:27:
[...]

Ondanks de Dual-Core, front-cam, qHD resolutie en andere verschillende is de stap om over te stappen van de Disire HD naar een Sensation te klein voor mij. Ik wacht gewoon op de opvolger van de Sensation.
Eens, dat geldt voor mij ook. De DHD is na de recente update naar Gingerbread ongelooflijk soepel en snel. Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=36125805,noline]Het enige waar ik nog niet van onder de indruk ben is de lag als je door lijsten scrolt .
Ja dat vind ik ook gek eigenlijk. Een gewone desire heeft dat helemaal niet namelijk. Loopt alles veel vloeiender. Geen idee hoe dit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:34
Sinds gistermiddag ook in het bezit van dit mooie apparaatje!
Kom van een 3GS en wat een verbetering. Mijn eerste indruk van android was wow.
Loopt super strak, nu alleen nog alle apps gaan ontdekken.
Zijn er nog apps die niet kunnen ontbreken op de desire? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Electromonkey op 29-05-2011 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:34
Ik had gisteren op het tweede homescreen naar rechts rare pixel strepen door mijn Youtube en ik dacht Facebook widget. Het waren geen dode of luie pixels, want op alle andere homescreens was het niet te zien. Het leek ook specifiek voor die widgets op te gaan, want toen ik even later een mail widget op dezelfde pagina zette, had ik het probleem niet. Nu heb ik de widgets verwijderd en vandaag weer terug gezet. Nergens meer last van (heb dus ook geen foto van kunnen maken). Heeft iemand toevallig dezelfde problemen gehad?

Groet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Electromonkey schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:22:
Sinds gistermiddag ook in het bezit van dit mooie apparaatje!
Kom van een 3GS en wat een verbetering. Mijn eerste indruk van android was wow.
Loopt super strak, nu alleen nog alle apps gaan ontdekken.
Zijn er nog apps die niet kunnen ontbreken op de desire? :)
Ik neem aan dat je de Sensation bedoeld? ;)

Ikzelf vind de Mini info widget heel handig. Deze widget geeft aan hoeveel % batterij je nog over hebt en hoeveel geheugen je nog vrij hebt op de telefoon en op je SD kaart. Tik je op de widget, dan krijg je nog veel meer informatie en instellingen te zien. Zoek in de Market op: mini info. Er is ook een gratis versie, met reclame erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de sensation met vodafone abbo
Erg mooi scherm iig, zeer snelle telefoon ook, alleen is er 1 probleem, de rechterkant van het scherm kraakt een beetje als ik er op druk, ik ga zo terug naar de winkel maar zijn er nog anderen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:34
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Ik neem aan dat je de Sensation bedoeld? ;)

Ikzelf vind de Mini info widget heel handig. Deze widget geeft aan hoeveel % batterij je nog over hebt en hoeveel geheugen je nog vrij hebt op de telefoon en op je SD kaart. Tik je op de widget, dan krijg je nog veel meer informatie en instellingen te zien. Zoek in de Market op: mini info. Er is ook een gratis versie, met reclame erin.
Ah! Ja die bedoelde ik inderdaad 8)7 . Toevallig was dat idd iets dat ik miste, ik ga hem gelijk opzoeken!

@Dividian,

Zelf geen last van! Zou er idd even mee terug gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Electromonkey op 29-05-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
jOnAt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:34:
Ik had gisteren op het tweede homescreen naar rechts rare pixel strepen door mijn Youtube en ik dacht Facebook widget. Het waren geen dode of luie pixels, want op alle andere homescreens was het niet te zien. Het leek ook specifiek voor die widgets op te gaan, want toen ik even later een mail widget op dezelfde pagina zette, had ik het probleem niet. Nu heb ik de widgets verwijderd en vandaag weer terug gezet. Nergens meer last van (heb dus ook geen foto van kunnen maken). Heeft iemand toevallig dezelfde problemen gehad?

Groet.
Ik las net toevallig op XDA dat er 2 mensen waren die ook dit probleem hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:10
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:35:
[...]

Die is inderdaad erg handig! Meteen geïnstalleerd. Weet je nog meer handige widgets/apps? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:24
En waar blijft nou die Tweakers review? Ben toch wel benieuwd wat ze er hier van vinden! :)

Edit @ 14:30:
Alsof Arnoud had zitten luisteren:
reviews: Shootout: dualcore-smartphones tegenover elkaar

Nog geen review, maar wel mooie shootout! :)

[ Voor 62% gewijzigd door Torrentus op 29-05-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Yup gevonden.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14236180

Iemand daar is ermee terug gegaan, maar tot nu toe heb ik het een keer gehad en verder ben ik wel tevreden. Geen wifi problemen en ook niet het bleeding effect linksonder. Ik zal het dan maar ff aankijken en waarschijnlijk zal HTC binnenkort wel een fix uitbrengen voor een aantal bugs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag zien waartoe de Sensation grafisch in staat is. Even wat rond gezocht en erachter gekomen dat Asphalt 6 en Modern Combat bij de mooiste Android games van dit moment zitten. Echter kan ik ze niet vinden in de Android Market. Ze zijn dus nog niet compatible met het toestel. Is dit normaal voor nieuwe Android toestellen en duurt het lang voordat dit soort games een update krijgen die ze wel compatible maakt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg* dit voegt niets toe.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 29-05-2011 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vragen om illegale zaken is nadrukkelijk niet de bedoeling.

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 29-05-2011 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

In deze review staan screenshots van de interface en een interessante close-up van het scherm, vergeleken met die van de Galagy S2.

Afbeeldingslocatie: http://k.min.us/ij8UA.jpg

Afbeeldingslocatie: http://k.min.us/inT0Q.png

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net iets heel vaags op mijn telefoon.
Het lock-screen was een stuk naar boven gegaan. dus je zag 50% van het scherm zwart en 50% die deel van de lock screen. De ring was dus in het midden van mijn scherm. maar om de telefoon te unlocken moet je die ring naar boven halen. Ik moest hiervoor wel onderaan mijn scherm beginnen.

Overigens was deze "fout" alleen bij de lock screen. Als ik in het menu, etc. kwam was het scherm normaal.
Dit probleem bleef zich voordoen totdat ik het toestel had herstart. Batterij was tijdens dit probleem bijna leeg.

Ik heb gezocht op het XDA forum of daar iets stond over dit probleem, maar vond niets.
Is 1 van jullie dit tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anoshky
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-05 12:35
Klein vraagje voor de Belgen onder ons:
Sensation net besteld, maar kun je als Belg toch gebruik maken van htcsense.com?
Door je te registreren als Nederlander ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masco
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-07 18:31
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:31:
Het lock-screen was een stuk naar boven gegaan. dus je zag 50% van het scherm zwart en 50% die deel van de lock screen. De ring was dus in het midden van mijn scherm. maar om de telefoon te unlocken moet je die ring naar boven halen. Ik moest hiervoor wel onderaan mijn scherm beginnen.

Overigens was deze "fout" alleen bij de lock screen. Als ik in het menu, etc. kwam was het scherm normaal.
Dit probleem bleef zich voordoen totdat ik het toestel had herstart. Batterij was tijdens dit probleem bijna leeg.

Ik heb gezocht op het XDA forum of daar iets stond over dit probleem, maar vond niets.
Heb dat 1 keer gehad toen iemand belde... daarna gelukkig niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 17:31:

Ik had vanmiddag precies hetzelfde. Telefoon gereboot en toen was het over.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOnAt
Weet iemand toevallig of er instellingen zijn zodat je mobiel internet automatisch uitschakelt zodra je over de grens gaat? Gewoon roaming uitzetten? En kost roaming binnen NL extra geld bij Vodafone?

Heb vanmiddag de handleiding van de Sensation doorgezocht en naar de voorwaarden van Vodafone gekeken, maar kon het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

Als roaming uit staat zou het gewoon uit moeten staan wanneer je je thuisprovider verliest.

Ik heb hem sinds gisteren ook :). Moet zeggen dat ik Sense idd zo irritant vind als ik bang voor was (kom van stock android op een HD2) dus wat mij betreft mag de bootloader asap open. Rondscrollen tussen homescreens gaat bv minder soepel dan op m'n HD2 en dat is toch wel vrij lachwekkend gezien het krachtsverschil.

Verder vraag ik me af waarom de browser bv soms super soepel is (bv Tweakers.net) en soms niet echt, wat niet echt alleen aan flash lijkt te wijten (staat op on demand). Ook viel me, net als iemand anders boven mij, op dat lijstjes niet echt soepel scrollen.

Maar ja, ik heb m'n hoop eigenlijk vooral gevestigd op het vrijgeven van de bootloader (dus niet alleen de vage toezegging, maar ook daadwerkelijk een open Sensation) waarna het feest kan beginnen :).

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mij telefoon even uitgezet en wat mij opviel is dat er stof aan de onderkant van het glas zit..... niet te geloven, 4 dagen oud. Morgen maar terug naar de winkel :( Hebben meer mensen hier last van?

even een foto erbij gezet
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-HB468IDS-D.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eolis
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-12-2021

Eolis

And the heavens shall tremble

Als ik op de Sensation de "HTC Watch" app opstart, naar "nieuwe uitgaves" ga en op "Tik om Watch te starten" druk krijg ik de fout melding: Unknown error. Please try again :?

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben op de Sensation? En waar ligt dit nou aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
jOnAt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:39:
Weet iemand toevallig of er instellingen zijn zodat je mobiel internet automatisch uitschakelt zodra je over de grens gaat? Gewoon roaming uitzetten? En kost roaming binnen NL extra geld bij Vodafone?

Heb vanmiddag de handleiding van de Sensation doorgezocht en naar de voorwaarden van Vodafone gekeken, maar kon het niet vinden.
Standaard staat roaming volgens mij uit, maar check even bij de instellingen voor de zekerheid.
En yep dat kost je een smak geld als je niet uitkijkt. Je kunt natuurlijk ook zo een widget neerzetten waarmee je met 1 klik je mobiele internet verbinding uitzet.

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 18:57:
Net mij telefoon even uitgezet en wat mij opviel is dat er stof aan de onderkant van het glas zit..... niet te geloven, 4 dagen oud. Morgen maar terug naar de winkel :( Hebben meer mensen hier last van?

even een foto erbij gezet
[afbeelding]
Nog geen last van, maar was hier al bang voor, gaan snel stofdeeltjes in de nauwe spleet tussen het glas en de behuizing zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraonkel
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-06 19:12
coolz schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:08:
[...]

Standaard staat roaming volgens mij uit, maar check even bij de instellingen voor de zekerheid.
En yep dat kost je een smak geld als je niet uitkijkt. Je kunt natuurlijk ook zo een widget neerzetten waarmee je met 1 klik je mobiele internet verbinding uitzet.
Je kunt ook bij Vodafone een buurland abonnement nemen voor 4 euro/maand, mbv sms aan te zetten. Scheelt ook enorm in kosten. Vooral voor diegene die aan de grens wonen.

Clevonotebook, Geekom 11t Oneplus Nord2 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eolis schreef op zondag 29 mei 2011 @ 19:07:
Als ik op de Sensation de "HTC Watch" app opstart, naar "nieuwe uitgaves" ga en op "Tik om Watch te starten" druk krijg ik de fout melding: Unknown error. Please try again :?

Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben op de Sensation? En waar ligt dit nou aan?
ik kan alleen maar trailers kijken met htc watch(zie helemaal geen options ofzo erin staan)...maar volgens mij ook zeer onnutig omdat het niet word ondersteund in NL

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt is van mij applicaties die ik op 1 van de homepages zet naar verloop van tijd veranderen in het standaard android icoontje. Ik ben dus mijn whatsapp, nu.nl en teletekst icoontje kwijt. Meer mensen last van of oplossingen?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 20:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de HTC Sensation en de Samsung Galaxy S2. Damn een groot verschil qua prestaties hoor. De Samsung is echt zoveel sneller.

Denk bijvoorbeeld aan het laden van pagina's en ook het muziek is vele malen beter in mijn optiek. Ik zit er daarom maar weer aan te denken om de Sensation te verkopen. Wel jammer van dit telefoontje, in beginsel dacht ik namelijk dat hij beter zou presteren dan de S2, helaas mocht het niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 20:46:
Wat mij opvalt is van mij applicaties die ik op 1 van de homepages zet naar verloop van tijd veranderen in het standaard android icoontje. Ik ben dus mijn whatsapp, nu.nl en teletekst icoontje kwijt. Meer mensen last van of oplossingen?
Even verwijderen en opnieuw plaatsen, dit komt waarschijnlijk omdat je apps verplaatst zijn naar de SD-kaart (zelfde "probleem" heb ik wel eens gehad bij mijn Desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolands
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-12-2023
Vind het een erg prettig toestel, wereld van verschil met m'n 3G. Ik moet zeggen dat de batterij toch wel redelijk snel gaat, had 'm iets beter verwacht. Maar goed, ik heb ook mail synchro, twitter, faceboek enz. aanstaan. Ik zat nog wel te denken aan bijvoorbeeld tasker om hier e.e.a. met te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:04:
[...]

Even verwijderen en opnieuw plaatsen, dit komt waarschijnlijk omdat je apps verplaatst zijn naar de SD-kaart (zelfde "probleem" heb ik wel eens gehad bij mijn Desire)
dat zou het idd wel eens kunnen zijn! bedankt voor je reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ceesvan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-05-2011
Vrijdag heb ik m'n Sensation binnengekregen. enthousiast aan de slag natuurlijk! Maarrr.... hij kan m'n SIM kaart niet lezen. Nu stond er in de handleiding dat dat kan gebeuren met oudere SIM kaarten. Dus zaterdag bij de Vodafone winkel een nieuwe SIM kaart gehaald.

Resultaat: ongeveer twee minuten deed ie het, toen kwam weer de melding: plaats SIM kaart. :(
De SIM doet het overigens prima in andere toestellen.

Nog meer mensen met dit probleem en hopelijk een oplossing? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 19:21
jOnAt schreef op zondag 29 mei 2011 @ 13:34:

Groet.
Hier ook horizontale, verspringende strepen door de Winamp widget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwijderen en widget weer toevoegen..gister ook gehad maar tot nu toe gaat het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook iemand last van dat zijn telefoon zo ineens opnieuw opstart, zonder dat je er mee bezig bent?
Want ik heb nu al paar keer gehad dat die zo ineens reboot. En als die dan volledig is opgestart komt er voor te staat dat die hersteld is van een onverwachte fout. Ofzoiets.

Ik heb al gezocht op google en schijnt dat dit al bekend is bij android en blijkt dat het ook voorkomt bij vodafone sim-kaarten die beginnen met een 7.

Hoop dat er snel wat aan wordt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Ik heb hem ook maar besteld, dinsdag komt ie hopelijk. Maar nu vraag ik mij een ding af, HTC adverteerd met Hi-Fi audio maar ik lees er niks over terug in de recensies. Is deze feature echt of is het alleen marketing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog een bug ontdekt. Als je je vanuit lockscreen meteen naar je camera gaat, dus met de short-cut, dan kun je niets met je camera (alle icoontjes zijn weg). Als camera dan aanstaat en je doet je lockt je telefoon opnieuw en je hem vervolgens op de normale manier unlockt, dan doet je camera het wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:21:
Ik heb nog een bug ontdekt. Als je je vanuit lockscreen meteen naar je camera gaat, dus met de short-cut, dan kun je niets met je camera (alle icoontjes zijn weg). Als camera dan aanstaat en je doet je lockt je telefoon opnieuw en je hem vervolgens op de normale manier unlockt, dan doet je camera het wel :S
die van mij doet het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolands schreef op zondag 29 mei 2011 @ 21:06:
Vind het een erg prettig toestel, wereld van verschil met m'n 3G. Ik moet zeggen dat de batterij toch wel redelijk snel gaat, had 'm iets beter verwacht. Maar goed, ik heb ook mail synchro, twitter, faceboek enz. aanstaan. Ik zat nog wel te denken aan bijvoorbeeld tasker om hier e.e.a. met te tweaken.
Daar had ik nou ook last van. Heb hem vandaag om 16:30 uit de lader gehaald. en nu om 22:30 was hij leeg :S heb er net een paar whatsapp berichten mee gestuurd en wat opties nagekeken. Heb hem sinds vrijdag.
Ik heb nadat ik zag de batterij snel leeg begon te gaan wat sync accounts uitgeschakeld in de instellingen.

Ik vermoed zelf dat de batterij nog niet op conditie is. Toch maar een paar keer het toestel leeg laten lopen en volledig opladen zoals op pagina 16 wordt aangegeven. We zullen zien over een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Jup, heb ik ook last van met de accu. Zonet helemaal leeg laten lopen en ben 'm nu weer aan het opladen. Ook sinds vrijdag in bezit. Ik mag toch hopen dat dit sterk verbeterd wordt, want zelfs als ik er niets mee doe daalt die met 10/15 procent per uur. Wel apart dat die de ene keer een half uur lang op bijv 50% staat terwijl ik er van alles mee zit te doen en de andere keer, als ik er niets mee doe, dat die dan supersnel daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er vandaag 8 uur en 1 kwartier mee gedaan; mijn tweede lading. Heb vandaag flink op whatsapp gezeten, wat op Facebook, emails gesynct, flink wat games en apps geinstalleerd, gekloot met de instellingen en een behoorlijke tijd gegamed. Niet slecht als je het mij vraagt. Morgen even kijken hoe de accu zich houdt op een werkdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:45:
Ik heb er vandaag 8 uur en 1 kwartier mee gedaan; mijn tweede lading. Heb vandaag flink op whatsapp gezeten, wat op Facebook, emails gesynct, flink wat games en apps geinstalleerd, gekloot met de instellingen en een behoorlijke tijd gegamed. Niet slecht als je het mij vraagt. Morgen even kijken hoe de accu zich houdt op een werkdag!
Ik heb vandaag met redelijk intensief gebruik vanaf 8 uur tot nu 40%.

Het ligt vooral aan het scherm wat erg veel energie vraagt.. De rest verbruikt bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:49:
[...]

Ik heb vandaag met redelijk intensief gebruik vanaf 8 uur tot nu 40%.

Het ligt vooral aan het scherm wat erg veel energie vraagt.. De rest verbruikt bijna niets.
Wat voor scherminstellingen gebruik je? Ik automatisch. En je hoeveelste lading is dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:57:
[...]

Wat voor scherminstellingen gebruik je? Ik automatisch. En je hoeveelste lading is dit?
3e lading en laagste helderheid.. Continu wifi en alleen weer, mail en whatsapp. Gebruik telefoon, vooral reviews lezen en xda app. Beetje bellen paar videootjes whatsapp en sms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:13

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik was er vandaag redelijk veel mee bezig (scherm aan, echt bezig dus), en het ging niet echt harder/trager naar beneden dan ik gewend was van m'n HD2 op android. Niet echt iets waar ik heel blij van word aangezien ik wel op beter dan HD2 gehoopt had, maar morgen is de echte test wanneer ik een "gewone" dag in ga qua gebruik.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:09

SkyStreaker

Move on up!

Jammer, leek me dus echt een leuke vervanger voor de onduidelijk leverbare Moto Atrix. Echter, het aloude bekende liedje: "usb-convertertje kopen" om uiteindelijk maar de HDMI te kunnen gebruiken. Is het nu zo moeilijk om een D-sub mini-hdmi port erop te zetten.... HTC moet dit eens afleren, echt...

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=218634 32 Euro zeg. Jammer, jammer. Dit houdt mij tegen.

[ Voor 15% gewijzigd door SkyStreaker op 29-05-2011 23:10 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:57
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 22:21:
Heb ergens gelezen dat dat probleem optreed als je 'gesture lock' aan hebt staan. Zodra je deze uitzet, komt deze bug niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb m'n Sensation vanmiddag rond 4 uur voor de 2e keer volledig opgeladen. Maar je ziet echt de procenten van de accu in rap tempo naar beneden gaan. Ook als het scherm uit is en hij gewoon op tafel ligt. Dan check je ff snel soms wat en zie je dat er weer zoveel procent weg is. Hier ben ik niet gelukkig mee en hoop ook dat dit na een een paar laadcycles gaat verbeteren.

Voor de rest is het echt een top toestel. Heb het weer op het lockscreen gezet en die animaties van bijvoorbeeld de op je af vliegende wolken zijn heel mooi gemaakt, vind ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2011 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:06:
Ik heb m'n Sensation vanmiddag rond 4 uur voor de 2e keer volledig opgeladen. Maar je ziet echt de procenten van de accu in rap tempo naar beneden gaan. Ook als het scherm uit is en hij gewoon op tafel ligt. Dan check je ff snel soms wat en zie je dat er weer zoveel procent weg is. Hier ben ik niet gelukkig mee en hoop ook dat dit na een een paar laadcycles gaat verbeteren.

Voor de rest is het echt een top toestel. Heb het weer op het lockscreen gezet en die animaties van bijvoorbeeld de op je af vliegende wolken zijn heel mooi gemaakt, vind ik.
Op mijn DHD was de accuduur echt een stuk beter na 2-3 weken. In het begin kwam ik amper een dag door maar daarna kreeg ik 1,5-2 dagen uit één lading (mede omdat ik er ook minder mee speelde). De DHD is nu in het bezit van mijn vader en hij haalt er ongeveer hetzelfde uit, dus ik hoop dat dit met de Sensation hetzelfde is want de accu valt mij ook tegen moet ik zeggen.

Persoonlijk laat ik hem de eerste 3-4 weken steeds helemaal opladen en leeg laten lopen totdat hij vanzelf uitgaat om te zorgen dat de accustatus goed gecalibreerd wordt, maar of dat echt veel verschil maakt weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:29
De batterij doet het bij mij eigenlijk wel goed: half 11 uit de lader, de hele dag bij me gehad. Angry Birds gespeeld (nouja, het zusje van mijn vriendin). Ge-Qik't met mn pa, tvgids.nl, nu.nl. Foto gemaakt bij Soldaat van Oranje, en veel aan en uit gezet. Heb nu nog 30% over.

Edit: Dit was mijn 3e cycle.

[ Voor 5% gewijzigd door assasinbats op 29-05-2011 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Laatst online: 08-09 11:12
Ik heb het toestel nu ook een paar dagen in gebruik naast mijn Bold 9700, uit eindelijk wil ik natuurlijk volledig overstappen naar de Sensation. Ik ben alleen totaal niet bekend in het wereldje van android en als zijn mogelijkheden, toepassingen, apps en ga zo maar door.

Vandaag wou ik dus eens flink aan de slag met het toestel ( contacten al overgezet ) maar wanneer ik naar de market wil dan moet ik met een google account inloggen ( logisch natuurlijk ) maar nu is elk fatsoenlijk mail adres wat ik kan maken met mijn naam natuurlijk al in gebruik bij gmail, waardoor ik dus geen fatsoenlijk / normaal adres kan aanmaken die ik ook kan gebruiken voor school e.d. Iets wat ik wel graag wil aangezien ik de push mail van mijn Bold ga missen en toch wel snel en vlot mijn mail binnen wil hebben.

Verder moet ik ook nog veel leren van het toestel welke apps/widgets in welk scherm hoe alles in te stellen om het maximale uit mijn toestel te halen. Gelukkig heb ik een android verslaafde collega bij de Vodafone, dus die zal ik woensdag ook maar eens om de nek springen, maar nu eerst eens proberen om een gmail aan te maken..

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FabianNL schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:05:
[...]

Heb ergens gelezen dat dat probleem optreed als je 'gesture lock' aan hebt staan. Zodra je deze uitzet, komt deze bug niet voor.
Ik heb het geprobeerd en het werkt.
dankjewel! :D toch wel raar dat ie met 'gesture lock' niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele domme vraag, maar hoe krijg ik het eigenlijk voor elkaar dat de weather widget automatisch updated? Als ik naar instellingen ga dan zie ik de optie "Ingeroosterd synchroniseren" wel staan maar ik kan het niet aanvinken, ik heb net gekeken op de DHD en daar is het hetzelfde verhaal, beetje zonde want zo heeft het weather lockscreen niet veel nut. Volgensmij doe ik gewoon iets heel doms niet/fout maar kan niet zo gauw vinden wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
SkyStreaker schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:04:
Jammer, leek me dus echt een leuke vervanger voor de onduidelijk leverbare Moto Atrix. Echter, het aloude bekende liedje: "usb-convertertje kopen" om uiteindelijk maar de HDMI te kunnen gebruiken. Is het nu zo moeilijk om een D-sub mini-hdmi port erop te zetten.... HTC moet dit eens afleren, echt...

http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=218634 32 Euro zeg. Jammer, jammer. Dit houdt mij tegen.
Komt vast wel een goedkoper alternatief op dealextreme aangezien de sgs2 hetzelfde heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-09 11:40
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:22:
Misschien een hele domme vraag, maar hoe krijg ik het eigenlijk voor elkaar dat de weather widget automatisch updated? Als ik naar instellingen ga dan zie ik de optie "Ingeroosterd synchroniseren" wel staan maar ik kan het niet aanvinken, ik heb net gekeken op de DHD en daar is het hetzelfde verhaal, beetje zonde want zo heeft het weather lockscreen niet veel nut. Volgensmij doe ik gewoon iets heel doms niet/fout maar kan niet zo gauw vinden wat.
Apps > Weer > Updatefrequentie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:26:
[...]

Apps > Weer > Updatefrequentie
Ja dat wist ik, maar daar kon ik Ingeroosterd Synchroniseren niet aanvinken, komt omdat ik Automatisch synchroniseren heb uitgezet vanwege de (op dit moment) tegenvallende accuduur. Heb het nu aangezet bij alleen de noodzakelijke dingen en zie morgen wel hoe het gaat in de "echte" wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op zondag 29 mei 2011 @ 23:06:

Die fancy dingetjes zijn natuurlijk hardstikke leuk maar gebruiken veel stroom. Alle actieve widgets e.d. weghalen gaat je aardig wat batterij opleveren.

Sinds mn hero gebruik ik geen enkele widget meer die een service nodig heeft, ik snap dat hierdoor het idee van android wat ten onder gaat, maar ik vind uithoudingsvermogen wat belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pall66
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-10-2024
En wat denk je van de Live achtergronden die constant draaien? Dat zal ook een enorme stroomvreter zijn. Heb nu een grijs statisch behangetje opgehangen, eens kijken of dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
iemand de app 'Appie' van de AH al gebruikt?
bij mij doet de barcode scanner het niet.
Hij springt nog geen tel naar de camera en gelijk weer terug de app in.
Bij een vriend met de Desire HD werkt het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier ook last van regioberichten (die het kentalgebied waar je je in bevindt weergeven)? Ik ben zojuist van thuis naar m'n werk gereden en had bij aankomst 10 regioberichten.
Heb al in de berichtinstellingen gekeken, maar ik krijg het niet gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:25:
Iemand hier ook last van regioberichten (die het kentalgebied waar je je in bevindt weergeven)? Ik ben zojuist van thuis naar m'n werk gereden en had bij aankomst 10 regioberichten.
Nee, ik heb hier geen last van en zelfs nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 16:45
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 08:25:
Had ik op de S2 initieel ook. Was bij mij Berichten/Instellingen/Infobericht activeren.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:18:
[...]

Had ik op de S2 initieel ook. Was bij mij Berichten/Instellingen/Infobericht activeren.
Die optie kwam ik inderdaad op het S2 forum ook tegen. Kan hem alleen bij mij niet vinden... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:21:
Die optie kwam ik inderdaad op het S2 forum ook tegen. Kan hem alleen bij mij niet vinden... :?
Al in geen tijden Sense gedraaid maar er is geen "losse" Sense-berichten app? Op de S2 is er ook een Android Berichten en een TouchWiz Berichten app. Moest het uitzetten in de Android Berichten app :P
[Edit] Ben niet wakker, zit ook in de TW Berichten app :/

[ Voor 8% gewijzigd door Brad Pitt op 30-05-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij mij alleen de app "Berichten". Geen idee of die van Android of HTC is, maar het is de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:28:
Ik zie bij mij alleen de app "Berichten". Geen idee of die van Android of HTC is, maar het is de enige...
Okay, en heeelemaal onderaan je Instellingen staat er niet Serverberichten en Infoberichten!? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog even verder gegraven. Bij applicaties beheren lijkt het erop dat de app Berichten inderdaad van HTC is.
De opties bij berichten zijn:
- Meldingen
- Tekstberichten (sms)
- Multimediaberichten (MMS)
- Algemeen

Onder geen van deze vier is iets terug te vinden van serverberichten of infoberichten.
Pretty strange...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:33:
Onder geen van deze vier is iets terug te vinden van serverberichten of infoberichten.
Pretty strange...
That does not make Sense nee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:34:
[...]

That does not make Sense nee ;)
LOL :)

Is de standaard Android sms-app niet ergens vandaan te halen? Dat zou dus misschien de oplossing kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 09:35:
Is de standaard Android sms-app niet ergens vandaan te halen? Dat zou dus misschien de oplossing kunnen zijn...
Uit een Nexus One of whatever andere Rom is heus wel een stock app te halen ja. Is het alleen te hopen dat die niet de Sense Berichten app wil overschrijven o.i.d. Je kan het altijd proberen natuurlijk :P Is zo gepiept toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb inmiddels wel "Cell Broadcast" gevonden. Is dat niet soort van hetzelfde? Helaas stond die al uit...
Zelfs op het almachtige XDA forum wordt ik niet veel wijzer.

The search continues...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om de wifi zo in te stellen dat hij alleen op bepaalde tijden van de dag aanstaat? Dus dat hij bijv. snachts automatisch uitstaat, maar van 7:00-23:00 automatisch aan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Laatst online: 08:55
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:23:
Is het mogelijk om de wifi zo in te stellen dat hij alleen op bepaalde tijden van de dag aanstaat? Dus dat hij bijv. snachts automatisch uitstaat, maar van 7:00-23:00 automatisch aan blijft.
Kijk naar de app Sweat Dreams, die gebruik ik voor 3G in en uit te schakelen op gezette tijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stijn1309 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:30:
[...]

Kijk naar de app Sweat Dreams, die gebruik ik voor 3G in en uit te schakelen op gezette tijden
Ik zal er eens naar kijken, thanks! Maar het zit dus niet ingebouwd in android... want m'n batterij kreeg vanacht flink te verduren. Ik gok 'm op de wifi en het syncen steeds. Beide voor het slapen gaan dan maar uitzetten... al is het handig als dit automatisch gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 11:32:
[...]

Ik zal er eens naar kijken, thanks! Maar het zit dus niet ingebouwd in android... want m'n batterij kreeg vanacht flink te verduren. Ik gok 'm op de wifi en het syncen steeds. Beide voor het slapen gaan dan maar uitzetten... al is het handig als dit automatisch gaat.
there's an app for that :P

wifi slaap beleid onder wifi instellingen -> geavanceerd kent alleen na 15 min, indien aangesloten en nooit.

Afgelopen nacht is mijn batterij slechts 3% gedaald..

[ Voor 5% gewijzigd door dangerousp op 30-05-2011 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerousp schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:02:
[...]

there's an app for that :P

wifi slaap beleid onder wifi instellingen -> geavanceerd kent alleen na 15 min, indien aangesloten en nooit.

Afgelopen nacht is mijn batterij slechts 3% gedaald..
Ja, maar dat werkt dus niet voor wat ik wil volgens mij. Had het gezien, maar niet erg nuttig.

Trouwens... iemand al zelf films geformateerd naar het 540 x 960 formaat om ze daarna te bekijken op de phone? En dan het liefst één waarin je ondertiteling ook bij kunt inbakken. Er is van HTC geen originele software om voor je phone van alles te doen zag ik... had dat met Nokia wel, zo'n Nokia PC suite. Dus iemand een simpele goede converter om van normale .avi films 540 X 960 format films te maken? Ben natuurlijk al wezen zoeken, maar om nu 10 programma's uit te proberen...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2011 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Sensation sinds zaterdag in mijn bezit en ik moet zeggen dat ik er dik en dik tevreden mee ben.
Ik hoor velen klagen over het scrollen in de homepages, maar ik heb daar totaal geen last van. Wat mij ook positief heeft verrast is de accu, ik heb em pas twee keer opgeladen sinds zaterdag en dat met een heavy usage. Toestel constant aan geweest ( behalve als ik sliep) en ook heb ik zaterdag de werk druk van de tel uitgeprobeerd. Ik was ongeveer 20 apps tegelijkertijd aan het downloaden, met muziek aan en ik zat te internetten. De telefoon gaf geen krimp, het internetten ging soepel met soms een beetje lag, door de menu's heen bladeren bleef constant snel.

Foto's maken gaat ook ontzettend snel en de kwaliteit is ook gewoon goed, maar nog beter is het opnemen van video's. Ik dacht dat de kwaliteit van foto's maken al erg goed was, maar toen ik video's begon op te nemen zag ik toch een groot verschil moet ik zeggen. hier ben ik dus ook dik tevreden mee.

Een paar minpuntjes:
De download snelheid, ik vind dat dat nog beter kan.
De kijkhoeken van het s-lcd scherm, zolang je recht tegen het toestel aan kijkt is alles prima , maar zodra je het toestel ook maar een paar graden kantelt dan wordt alles vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Ja, maar dat werkt dus niet voor wat ik wil volgens mij. Had het gezien, maar niet erg nuttig.

Trouwens... iemand al zelf films geformateerd naar het 540 x 960 formaat om ze daarna te bekijken op de phone? En dan het liefst één waarin je ondertiteling ook bij kunt inbakken. Er is van HTC geen originele software om voor je phone van alles te doen zag ik... had dat met Nokia wel, zo'n Nokia PC suite. Dus iemand een simpele goede converter om van normale .avi films 540 X 960 format films te maken? Ben natuurlijk al wezen zoeken, maar om nu 10 programma's uit te proberen...
Is dit misschien iets: http://staxmedia.sourceforge.net/ ? Zal het vanavond eens uitproberen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 10:11:
Heb inmiddels wel "Cell Broadcast" gevonden. Is dat niet soort van hetzelfde? Helaas stond die al uit...
Zelfs op het almachtige XDA forum wordt ik niet veel wijzer.

The search continues...
Ik had het zelfde met de regio infoberichten.
Het klopt dat cell broadcast uitstaat, maar je moet hem aanzetten om de berichten te stoppen..... 8)7
Vervolgens bij cell broadcast-instellingen kanaal 50 uitschakelen en je bent van de berichten verlost.

Dus uitschakelen van de regioberichten doe je via:
- Instellingen
- Bellen
- Cell broadcast aanzetten
- In Cell broadcast-instellingen kanaal 50 uitschakelen (of verwijderen)
(-vermoedelijk kan hierna cell broadcast ook weer uitgeschakeld worden, maar dat heb ik niet gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HHoltman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-05-2022
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Persoonlijk bevalt mij WinAVI All-In-One Converter erg goed, snelle conversie en ook goede ondersteuning voor ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 12:29:
[...]

Ik had het zelfde met de regio infoberichten.
Het klopt dat cell broadcast uitstaat, maar je moet hem aanzetten om de berichten te stoppen..... 8)7
Vervolgens bij cell broadcast-instellingen kanaal 50 uitschakelen en je bent van de berichten verlost.

Dus uitschakelen van de regioberichten doe je via:
- Instellingen
- Bellen
- Cell broadcast aanzetten
- In Cell broadcast-instellingen kanaal 50 uitschakelen (of verwijderen)
(-vermoedelijk kan hierna cell broadcast ook weer uitgeschakeld worden, maar dat heb ik niet gedaan)
Thanks voor de tip. Heb 'm nu zo ingesteld. Straks op de terugweg naar huis maar eens kijken of ik weer 10 berichten krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vraag me opeens iets af: is er een mogelijkheid om automatisch 2G in te schakelen op de Sensation, wanneer je een wifi verbinding hebt? En dat ie weer naar 3G (of automatische stand) schakelt wanneer je buiten wifi bereik bent? Volgens mij zit dit er niet standaard in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Net even in de Mediamarkt geweest waar ze gelukkig een werkend exemplaar hadden zodat ik eventjes kon kijken hoe de Sensation in het echt was :)

Allereerst prachtig design, had niet het idee dat ik een telefoon met 4.3" scherm in m'n handen had. Scrollen door de homescreens ging soepel, maar er waren ook geen actieve widgets. Ik kan me wel vinden in de reviews aangezien hij inderdaad niet 100% soepel loopt, bij het android balkje van boven naar beneden schuiven merkte ik het gelijk en ook de applicatielijst is niet altijd helemaal soepel. Jammer op zich gezien de hardware, maar wel iets waar ik mee kan leven.

Er lag ook een Galaxy S2 naast dus meteen die ook even kunnen gebruiken. Ik moet zeggen dat ie veel minder "goedkoop" aanvoelde dan ik had verwacht, was wel even een verrassing (de Sensation voelt natuurlijk wel veel beter aan). Ook vind ik 'm toch net een slag te groot waardoor ie niet lekker in de hand ligt. Op zich is het een indrukwekkend scherm, maar ik vind de kleurweergave te onnatuurlijk. Ook de bevestiging gehad dat ik Touchwiz nog steeds helemaal niks vind, en ik heb geen zin om te rooten dus ik heb 'm maar snel weer terug gehangen :)

Nog even wachten tot ik 16juni kan verlengen, moest me even inhouden om 'm direcht mee te nemen :+ Maar 550 euro is toch wel even heul veul geld.

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 30-05-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
Verwijderd schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:09:
ik vraag me opeens iets af: is er een mogelijkheid om automatisch 2G in te schakelen op de Sensation, wanneer je een wifi verbinding hebt? En dat ie weer naar 3G (of automatische stand) schakelt wanneer je buiten wifi bereik bent? Volgens mij zit dit er niet standaard in?
Als je wifi aan hebt dan verdwijnt het 3G, H of Gtje.. dat betekent dat je alleen data verbinding via WIFI hebt.. zet je wifi uit, dan komt het er weer te staan.

Wat je zegt doet hij dus al automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Southern Sun schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:23:
Net even in de Mediamarkt geweest waar ze gelukkig een werkend exemplaar hadden zodat ik eventjes kon kijken hoe de Sensation in het echt was :)
Was dit heel toevallig misschien de MediaMarkt op Hoog-Catharijne? Zo ja, dan ga ik misschien een kwartiertje eerder weg van mijn werk vanmiddag om de Sensation even in levende lijve (aan en al) te zien voordat ik op de trein naar huis stap ;) Dan voel ik me toch iets geruster wanneer ik 'm via een online shop beste; (wat ik ga doen).

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Xurk schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:28:
[...]

Was dit heel toevallig misschien de MediaMarkt op Hoog-Catharijne? Zo ja, dan ga ik misschien een kwartiertje eerder weg van mijn werk vanmiddag om de Sensation even in levende lijve (aan en al) te zien voordat ik op de trein naar huis stap ;) Dan voel ik me toch iets geruster wanneer ik 'm via een online shop beste; (wat ik ga doen).
Ja was op HC inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Nice, thanks! Hopelijk vindt de baas het niet erg dan ;)

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

vraagje, heb de sensation sinds vorige week woensdag...
Heeft 1 van jullie last van spontane reboots?

Ik heb regelmatig gezien dat me tel ineens uitvalt en opnieuw start, best irritant eerlijk gezegd!!
Mocht ik iets moeten aanpassen qua instellingen dan hoor ik het graag.

Ik gebruik hem normaal, mail ophalen en af en toe wat browse of een spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21
Zou het kunnen, dat het te maken heeft met Rebootprobleem HTC-toestellen op het Vodafone-netwerk. ?

Is de Sensation al bij de MM te bewonderen? Ik was afgelopen zaterdag bij MM Cruquius maar daar kon ik hem nog niet vinden.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Discussie over: Levertijden, Beschikbaarheid en abonnementen mogen hier:

HTC Sensation levertijden- en abbonemententopic.

Post over accessoires voor deze telefoon mogen hier