Wat mij betreft is het geen discussie, de stats uit de game staan vast en zijn niet aan interpretatie onderhevig. Het gaat mij niet puur om de vergelijking USSR vs German. Ook de US line is generfed in de hogere levels bij de tanks. Ik snap ook niet waarom wordt vastgesteld dat USSR op het niveau zit wat het moet zijn. Van mij mag je ook USSR niveau naar het US/DL niveau brengen oid. Blijft alleen het feit dat momenteel USSR op veel gebieden een wit voetje lijkt te hebben. Fixes verhelpen sommige verschillen straks ook niet, denk bijvoorbeeld aan penetration van de Duitse guns voor de TD lijn of de generfte armor voor de HVY US lijn. Penetration, damage, camo, speed etc stats moeten gewoon dichter bij elkaar liggen of beter balanced zijn, maakt niet uit welke natie je als basis kiest. Momenteel zjin de voordelen die sommige voor US/DL hebben totaal teniet gedaan door het een te groot gebrek aan andere stats of het minimale verschil met de USSR lijn..psychoclown schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:13:
[...]
Krijgen we nu weer die discussie?![]()
De USSR is juist het niveau hoe het hoort te zijn, dat de German tanks (iets) underpowered zijn is bekend en 6.4 zal veel fixes brengen.
Armorbugs daar hoor je mij niet over, want ik geloof best dat die niet intentioneel zijn. Ik zeg niet de Russen overpowered zijn, er is zeker tegen te spelen. Ik vind mijn stugIII leuk en mijn Vk3601 uit de beta was ook leuk. Ik vind het alleen raar dat USSR 9/10 betere stats of 80% van de eigenschappen die aan tanks worden toebedeeld heeft, waar dat historisch en game stat technisch gek is. En als het verschil al bestaat dan is het maar marginaal in verschil tot de achterstanden die de US en DL lijnen hebben. Dat is het enige wat ik bedoel.
flickr - WOT Profile - Game PC