Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 3 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 25.131 views

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-03 16:45
psychoclown schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:13:
[...]

Krijgen we nu weer die discussie? :X

De USSR is juist het niveau hoe het hoort te zijn, dat de German tanks (iets) underpowered zijn is bekend en 6.4 zal veel fixes brengen.
Wat mij betreft is het geen discussie, de stats uit de game staan vast en zijn niet aan interpretatie onderhevig. Het gaat mij niet puur om de vergelijking USSR vs German. Ook de US line is generfed in de hogere levels bij de tanks. Ik snap ook niet waarom wordt vastgesteld dat USSR op het niveau zit wat het moet zijn. Van mij mag je ook USSR niveau naar het US/DL niveau brengen oid. Blijft alleen het feit dat momenteel USSR op veel gebieden een wit voetje lijkt te hebben. Fixes verhelpen sommige verschillen straks ook niet, denk bijvoorbeeld aan penetration van de Duitse guns voor de TD lijn of de generfte armor voor de HVY US lijn. Penetration, damage, camo, speed etc stats moeten gewoon dichter bij elkaar liggen of beter balanced zijn, maakt niet uit welke natie je als basis kiest. Momenteel zjin de voordelen die sommige voor US/DL hebben totaal teniet gedaan door het een te groot gebrek aan andere stats of het minimale verschil met de USSR lijn..

Armorbugs daar hoor je mij niet over, want ik geloof best dat die niet intentioneel zijn. Ik zeg niet de Russen overpowered zijn, er is zeker tegen te spelen. Ik vind mijn stugIII leuk en mijn Vk3601 uit de beta was ook leuk. Ik vind het alleen raar dat USSR 9/10 betere stats of 80% van de eigenschappen die aan tanks worden toebedeeld heeft, waar dat historisch en game stat technisch gek is. En als het verschil al bestaat dan is het maar marginaal in verschil tot de achterstanden die de US en DL lijnen hebben. Dat is het enige wat ik bedoel.

flickr - WOT Profile - Game PC

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02 16:27
soulfightah schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 13:48:
Ik had nog een vraagje, ik ben begonnen met WoT en speel arty op dit moment. Ik vraag me eigenlijk af wat het grote verschil is tussen de verschillende naties, zo weet ik dat de americaanse een redelijke snelheid / kracht hebben. De duitsers vol voor kracht gaan en de russen vol voor snelheid (in aimen dan he ;) ). Nu zijn er veel meer dingen waar je naar moet kijken, shooting angle bijvoorbeeld. Is het niet zo dat hogere tier americaanse arty een hoge schiethoek heeft (en dus ook makkelijker achter de rotsen kunnen schieten :D)?

Kent iemand een site die mooie overzichten geeft van de verschillen tussen de naties? Zo kan ik een weloverwogen en gegronde keuze maken.
Je kan over het algemeen de verschillende naties niet in een bepaald hokje stoppen.

Schiet hoek en afstand die je kan schieten is weinig info over te vinden. Daarvoor zal je de WoT forum oid ff moeten door zoeken. De enige echt info die je hebt zijn de aiming time en accuracy op de WoT wiki. En wat ook belangrijk is, maar geen info over, is hoe ver je je gun naar links/rechts kan bewegen voordat je de hull van de SPG moet draaien en je aim weer reset.

Ik heb zelf niet veel met de SPG's gespeeld, alleen de german line tot aan de Grille. De sturmpanzer I en II hebben niet erg veel range en daardoor zal je of verder met de aanval moeten mee rijden of moeten wachten totdat de vijand dichter bij jou base komt. Wat dat aan gaat kun je beter via de Wespe gaan want die kan veel verder schieten, heeft meer ammo en doet ook meer damage. Dit in ruil voor een lagere penetration, maar tegen lage tiers is het vaak nog meer dan zat om hun zwakke top armor te penetraten. De Grille is wel erg fijn, je kan daarmee de volledige map mee beschieten en hij doet ook een stuk meer damage.

Volgens mij zijn de SPGs van alle naties wel goed en kun je niet echt een foute keus maken. Als je bij de hogere tier SPGs komt kunnen ze allemaal de hele map beschieten en ik denk dat de schiet hoek dan weinig/niet zal verschillen.
Gizzy schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:10:
[...]

Algemene conclusie voor Wo(R)T is dat alles van de USSR beter is dan alle andere naties. Dus als je de beste hardware wilt, kom je 9/10 keer uit bij de Russen. En je kan er ook vanuit gaan dat als blijkt dat de stats een een andere natie in game toch beter uitvallen (survivability rate), dat die natie dan generfed wordt (reload nerf van de ferdi is evidence).
Mja if you cant beat, em join em. (helaas)

Ik ben nu bezig met de american heavy line voor de T30. Lijkt me wel een leuke tank met een lekkere gun die niet easy mode is. Het is alleen een hel met die andere tanks van ze, zit nu is de M3 Lee. Ik zit nu dus te kijken om er een USSR tankje naast te nemen als money maker want dat gaat niet echt lekker met die americans. Zit nu te twijfelen tussen de KV of de SU-85. Beide hebben overpowered guns en doen het erg goed in hun tiers.

- SU-85 is goedkoop qua reparaties en ammo, maar moet wel voorzichtiger spelen vanwege zijn lage armor/health. Camo is wel super goed en mooi laag profile.
- KV wordt erg vaak als top gun in matches geplaatst dus dat maakt het leven vaak al erg makkelijk. Met de - gun kun je dan alles 1-2 shotten en met je armor kun je wat aggresiever spelen dan een su-85. Dit levert dan hopelijk meer kills/damage op wat weer wordt vertaald in credits. Repair zal iets hoger zijn.

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

Rutger Mulder schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 14:59:

Zit nu te twijfelen tussen de KV of de SU-85. Beide hebben overpowered guns en doen het erg goed in hun tiers.

- SU-85 is goedkoop qua reparaties en ammo, maar moet wel voorzichtiger spelen vanwege zijn lage armor/health. Camo is wel super goed en mooi laag profile.
- KV wordt erg vaak als top gun in matches geplaatst dus dat maakt het leven vaak al erg makkelijk. Met de - gun kun je dan alles 1-2 shotten en met je armor kun je wat aggresiever spelen dan een su-85. Dit levert dan hopelijk meer kills/damage op wat weer wordt vertaald in credits. Repair zal iets hoger zijn.
Heb met de SU-85 een flinke tijd gespeeld in de beta, is inderdaad een heel relaxte tank.
Zolang je maar de 107mm gun hebt en niet beschoten wordt door te hoge tiers, tank lijkt wel van karton.

Zelf nu met de KV bezig omdat ik naar de IS wilt, kan er niet aan wennen.
Veel te log, zwaar en te langzaam voor mijn manier van spelen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-03 17:21
Ik ben nu bezig met de american heavy line voor de T30. Lijkt me wel een leuke tank met een lekkere gun die niet easy mode is. Het is alleen een hel met die andere tanks van ze, zit nu is de M3 Lee.
Jij durft de amerikaans Heavy tanks slecht te beoordelen terwijl je bij de M3 Lee zit?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:51
Ik heb nooit amerikaanse heavies gespeeld maar heb meer moeite om een T32 te damagen dan een IS met mijn SU-100

• hexta
hopiconjo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:10:
Ik heb nooit amerikaanse heavies gespeeld maar heb meer moeite om een T32 te damagen dan een IS met mijn SU-100
Het scheelt ook wel een tier he..

• Rutger Mulder
hexta schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:06:
[...]

Jij durft de amerikaans Heavy tanks slecht te beoordelen terwijl je bij de M3 Lee zit?
Ik heb ze ook in de beta gespeeld, dus ben al wel verder dan die **** Lee geweest. Tot aan de T29 is het gewoon bagger imo. De M2 medium kan met de 75mm howitzer nog wel fun zijn als je tegen tier 3 of lager moet.
hopiconjo schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:10:
Zo lang je niet op de turret mantlet van de american heavies schiet moet je met de SU-100 geen problemen hebben om ze te penetraten. Zelfs de SU-85 kan dat nog.

• hexta
Rutger Mulder schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:20:
[...]

Ik heb ze ook in de beta gespeeld, dus ben al wel verder dan die **** Lee geweest. Tot aan de T29 is het gewoon bagger imo. De M2 medium kan met de 75mm howitzer nog wel fun zijn als je tegen tier 3 of lager moet.
Dan is het goed.
Overigens heb je best gelijk hoor.
Het is bizar hoeveel moeite ik kan hebben met een lagere tier rus.

• ByteMe72
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-02-2018
Ik heb me ook laten verleiden tot WoT!

Speel het meeste met een Stug III, maar merk toch dat de heavies niet zo snel doodgaan als ik zou willen.
Het lastigste is natuurlijk een team dat weigert te gaan verkennen. Als ik geen enemy tanks zie kan ik er niet op knallen natuurlijk.

De gold T2 light tank van USA is ook fun. Lekker snel en wendbaar maar dan kom ik regelmatig in de situatie terecht waar wij duidelijk de meerderheid hebben in een bepaalde lane en mijn teamgenoten dan pleinvrees krijgen en in hun hidingplace blijven zitten.
Ik ga dan lustig in de aanval in de veronderstelling dat mijn team wel mee komt aanvallen en we samen snel de vijand in de lucht knallen, maar helaas wordt mijn tank dan vaak afgeknald na enige tijd terwijl m'n teamgenoten 50m verder verscholen zitten wachten tot de vijand tot bij hun komt gereden. :X

I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:40
Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:52:
[...]

Ik vond de T20 afgrijselijk, zelfs 50mm guns schieten je aan gort. En een draaicirkel van een vrachtwagen :)
Draaicirkel is wel bizar groot ja, maar ik heb niet echt het idee dat de armor bagger is.

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:20
Heerlijk potje net.. wel verloren maar toch.. *grin*

Grille (spg) doet het ook best goed als TD hehe. Potje was al verloren, zag wat van de tegenpartij richting mij komen, ff verschuilen en dan maar gewoon Grille tegen vijand aan parkeren en schieten.. toch nog 2 uit kunnen schakelen op die manier (en potje overleefd).

edit: potje erna (Ruinberg)... ni eens de kans om fatsoenlijk weg te komen of de vijand zat al bovenop me :X

[Voor 15% gewijzigd door Poekie McPurrr op 26-04-2011 18:23]

Le Meow

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Anoniem: 218650 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 10:52:
[...]

Ik vond de T20 afgrijselijk, zelfs 50mm guns schieten je aan gort. En een draaicirkel van een vrachtwagen :)
Je gaat idd makkelijk kapot, maar op zich is het en best fijne tank (tot nu toe). Zit nu op 7k xp bij deze tank (gaat wel langzaam bij deze, gemiddeld 700 per gewonnen game) en heb nog geen verbeteringen gekocht. Je moet als 2e golf mee rijden met een groep/scout/heavy. In een groep ga je vanaf iets erachter snipen, met een scout doe je hetzelfde. Die detecteert en cirkelt eromheen terwijl jij vanaf een afstand knalt. En als je met een heavy rijdt ben jij de "scout'. Je rijdt op de staart van de heavy en zodra die iets tegenkomt slinger jij eromheen en beschiet de ander van achter of vanuit een andere hoek dan de heavy.

Zat net in een team met nog een T20. Wij de basis veroveren van de andere team (die waren drie man groot nog aan de andere kant van de map), zijn we met onze tanks gaan dansen :D. Elke keer naar voren, naar achteren en om elkaar heen cirkelen en daarna met de loop slingeren alle kanten op. Zag er zo stom uit :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Poekie McPurrr
wontcachme schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:32:
[...]

Zat net in een team met nog een T20. Wij de basis veroveren van de andere team (die waren drie man groot nog aan de andere kant van de map), zijn we met onze tanks gaan dansen :D. Elke keer naar voren, naar achteren en om elkaar heen cirkelen en daarna met de loop slingeren alle kanten op. Zag er zo stom uit :+
heerlijk dat soort humor :D

Le Meow

• Poekie McPurrr
Vraagje, hoe zit het eigenlijk met de exp als je dood bent en dan leave battle kiest en andere tank pakt.. krijg je dan op je vernielde tank nog wel de exp die je hebt als je potje uitzit of word het gereduceerd omdat je leave battle kiest?

Le Meow

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:01

Bartske

Valar Morghulis

Poekie McPurrr schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:34:
Vraagje, hoe zit het eigenlijk met de exp als je dood bent en dan leave battle kiest en andere tank pakt.. krijg je dan op je vernielde tank nog wel de exp die je hebt als je potje uitzit of word het gereduceerd omdat je leave battle kiest?
Nee hoor blijft gewoon hetzelfde, gewoon lekker leaven :)

"A tale is never so good that ale won't make it better."

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:38
Die exp. blijft precies gelijk.

[removed]

• Hajo360
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-03 22:51

Hajo360

Back in NL

Jep! Zo kun je lekker door blijven spelen, toch is meekijken met de rest van het team soms wel handig om wat tactieken op te snuiven.

Kunststof kun je krijgen!

• Poekie McPurrr
bij interessante potjes blijf ik ook wel kijken, maar soms kan het zolang duren...

en bedankt voor bevestigen van vermoeden :)

Edit: net ingestapt in de A20.. damn.. tis wennen aan de snelheid van dat beestje :D

[Voor 25% gewijzigd door Poekie McPurrr op 26-04-2011 20:05]

Le Meow

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:50
Wat een heerlijk spel is dit toch. Speel het al sinds open beta en probeer nu uiteindelijk bij de MAUS uit te komen. (zal wel lang duren)

Mijn leukste tank is de russische b2. Superleuk als je alle upgrades hebt en weet hoe je het spelletje moet spelen. Mijn record staat op 9 kills :P

Waar ik me wel aan ergeren zijn de noob team genoten. Soms maakt het niet uit hoe goed je speelt, je verliest toch omdat anderen nog niet zo veel ervaring hebben of gewoon stom bezig zijn.

• Hajo360

Hajo360

Back in NL

oosterhofjf schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 21:03:

Mijn leukste tank is de russische b2. Superleuk als je alle upgrades hebt en weet hoe je het spelletje moet spelen. Mijn record staat op 9 kills :P
B2 speelt inderdaad rete soepeltjes

[...]

De SU-85 is gewoon heerlijk, verder niks aan toe te voegen.
De KV daarentegen kan soms wel lekker zijn maar vaak is het juist het doelwit van iedereen. Vooral met de grote turret is het een schietschijf, lekker makkelijk kills innen maar vervelend voor de bestuurders ;)
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:38:
bij interessante potjes blijf ik ook wel kijken, maar soms kan het zolang duren...

en bedankt voor bevestigen van vermoeden :)

Edit: net ingestapt in de A20.. damn.. tis wennen aan de snelheid van dat beestje :D
Succes, ik kan er (zelfs na ervaring uit de beta nog steeds) niet mee overweg.. is lang niet zo fijn als de BT-2/7. Die accelereren sneller, zijn wendbaarder en worden niet zo hoog gematched als de A-20 :)

[Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2011 21:28]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• redwing
Net voor het eerst in een T1 heavy gezeten en gelijk 2 zeer leuke potjes gehad (nog niets geupgrade)

De 1e was gewoon prijs schieten waarbij we de tegenstander compleet omcirkelt hadden met een stuk of 6 heavies tegen ongeveer net zoveel heavies, alleen hadden wij de veel betere posities (zij in een open stuk en wij allemaal met beschutting), daarna waren er vooral nog mediums over wat verder geen problemen meer gaf.

De 2e was vooral heel spannend :) Op een gegeven moment zijn we nog met zijn 4en (ik, SPG en 2 meds) over en de tegenstander nog met 6 (een T1 heavy, 1 arty en 5 meds). Onze 2 meds gingen snel neer maar kregen nog wel 1 med van de tegenstander neer. Daarna kwam ik de heavy tegen welke ik samen met de arty snel neer kon halen. De andere 4 meds kwamen daarna op mij af en wederom samen met de arty gingen die neer (ik kon er 2 zelf neerschieten en knalde van de andere 2 de tracks er af waarna de arty het afmaakte). Hierbij werd ik wel een paar keer goed geraakt o.a. door de arty van de tegenstander en ik had nog 2 armour over.

De laatste arty zat vlak bij de vlag dus die kant maar op. Op een gegeven moment zie ik hem, maar hij weet zich goed te verschuilen voor de arty en ik kan hem er niet uitlokken omdat 1 schot genoeg is om dood te gaan. Gelukkig kwam onze arty weer helpen en konden we hem achter een rots lokken van waaruit ik hem net op tijd kon raken. Totaal had ik 4 kills, de arty had er 6 en een zeer leuk potje :D

Enige minpuntje is dat ik nu 4 tankjes heb om te upgraden (SU-85, M3-Lee, T1 Heavy en een SPG), maar daar komen we wel doorheen. Mijn prio ligt nu eerst om over te stappen naar de SU-100.

[Voor 6% gewijzigd door redwing op 26-04-2011 21:31]

[removed]

• Poekie McPurrr
wel jammer dat ze de upgrade naar nieuwe tank niet als aparte box buiten de normale upgdrades hebben gezet.

Le Meow

• redwing
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:01:
wel jammer dat ze de upgrade naar nieuwe tank niet als aparte box buiten de normale upgdrades hebben gezet.
Yup, ik blijf het ook raar vinden dat een tank pas elite is als je de volgende tanks ook geresearched hebt. Het was logischer geweest als dat was op het moment dat je alle upgrades hebt zodat je zelf kunt bepalen of je gaat sparen voor de volgende tank of je crew sneller laat trainen omdat je van plan bent nog even met die tank door te rijden.

[removed]

redwing schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:46:
[...]

Yup, ik blijf het ook raar vinden dat een tank pas elite is als je de volgende tanks ook geresearched hebt. Het was logischer geweest als dat was op het moment dat je alle upgrades hebt zodat je zelf kunt bepalen of je gaat sparen voor de volgende tank of je crew sneller laat trainen omdat je van plan bent nog even met die tank door te rijden.
Dat vind ik ook een klein minpuntje maar ik ben wel van mening dat er een weg moet zitten naar de volgende tank. Als dat los zou staan van de andere upgrades zou het overslaan van een tank met free exp een stuk makkelijker zijn. Dat kun je natuurlijk afvangen door de volgende tank dan duurder te maken of de tanks niet mee laten tellen voor het elite zijn. In het eerste geval heb je de gewone spelers er ook mee want ze moeten langer grinden voor de volgende tank.

Zojuist weer een paar potjes gedaan. Het ging wisselend goed, soms had ik weer een noobteam dat binnen notime dood was en soms ging het gewoon heel erg lekker. Helaas heb ik nog niet zoveel confederate achievements mogen halen als in de open/closed beta, steeds blijf ik haken op 5 damaged tanks :)

[Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2011 22:52]

• redwing
psychoclown schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:50:
[...]

Dat vind ik ook een klein minpuntje maar ik ben wel van mening dat er een weg moet zitten naar de volgende tank. Als dat los zou staan van de andere upgrades zou het overslaan van een tank met free exp een stuk makkelijker zijn. Dat kun je natuurlijk afvangen door de volgende tank dan duurder te maken of de tanks niet mee laten tellen voor het elite zijn. In het eerste geval heb je de gewone spelers er ook mee want ze moeten langer grinden voor de volgende tank.
Precies, ik zou het logischer vinden als de hele tree hetzelfde blijft alleen dat je tank eerder elite is. Dus als je alle upgrades hebt dat ie elite is en dat je daarna zelf kunt beslissen of dat je de crew gaat trainen of dat je gaat sparen voor de volgende tank. Het moet inderdaad niet zo zijn dat je met free XP heel makkelijk verschillende tanks over kunt slaan.
Zojuist weer een paar potjes gedaan. Het ging wisselend goed, soms had ik weer een noobteam dat binnen notime dood was en soms ging het gewoon heel erg lekker. Helaas heb ik nog niet zoveel confederate achievements mogen halen als in de open/closed beta, steeds blijf ik haken op 5 damaged tanks :)
Die heb ik ook pas 1tje, maar vandaag er wel 1 defender en 2*steel wall bij gekregen (waarvan 1 in mijn M3 Lee :) ). Ik mis nog wel de topgun, ik blijf daar steeds steken bij 5 kills.

[removed]

• wontcachme

wontcachme

Dat potje was weer snel over.......

* wontcachme mompelt iets over zijn T20 de sterkste was in zijn team en de andere team vier IS-3 had :X :X

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Poekie McPurrr
Het niet elite worden van je tank voor je de volgende volledig geresearched hebt zal ook wel iets van marketing achter zitten. Onder het mom van er zit zo'n bak exp voor je elite bent.. als ze nu vrolijk op hun vorige tank elite zijn en die exp omzetten via gold.. kassa!

Le Meow

• Sanch
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-11-2022
Ooh gaat weer heerlijk met de IS vanavond, met die 122mm blijft kicken. Het is alleen jammer dat die teams altijd vol newbies zitten waardoor je verliest door een cap ofzo.

[Voor 41% gewijzigd door Sanch op 27-04-2011 00:06]

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-03 13:30

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Het heeft even geduurd maar gisteravond was er dan toch zon 65K free exp en 20K exp op mijn Tiger 1 om de Tiger 2 te unlocken. Van de Tiger 2 moet ik de 2 guns, turret en tracks nog upgraden maar daarna ben ik dan voorlopig klaar met de German heavy tree totdat de E-series uitkomen. Ik vind de baby-Maus en de Maus hele lelijke tanks, die ga ik ook echt niet halen.

2de tree wordt richting de T-54.

"Oooh Jeroen!"

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:37

Dark Angel

Corvette LS Power

Weet er iemand hoe het eigenlijk werkt met XP

Ik weet dat je om de volgende redenen XP krijgt:
1)Dammage doen op een voertuig (geen xp voor de kill dacht ik alleen voor het aantal dammage)
2)Spotten van een tank ( maar is dat nu mits hij ook ge dammage wordt door andere. Daar twijfel ik over want dan heeft rushen geen zin)
De vlag capturen ( Geeft dit ook XP als je daarmee niet het potje wint? of je dood/weg rijd gaat bij X aantal %)
En je krijgt een aantal Extra XP als je de ronde wint.

Want ik krijgt af en toe vrij veel XP en voor mij gevoel weinig gedaan te hebben. En heb af en toe weinig XP voor veel dammage en kills

[Voor 9% gewijzigd door Dark Angel op 27-04-2011 07:59]

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• redwing
Dark Angel schreef op woensdag 27 april 2011 @ 07:16:
Weet iemand hoe het eigenlijk werkt met XP

Weet dat je om de volgende redenen XP krijgt
Dammage doen op een voertuig (geen xp voor de kill dacht ik alleen voor het aantal dammage)
Spotten van een tank ( is dat nu mits hij ook dammage van andere krijgt daar twijfel ik over rushen heeft dan geen zin)
De vlag capturen ( geeft dit ook XP als je daarmee niet het potjes wint?)

Want krijgt af en toe vrij veel XP voor naar mij gevoel weinig gedaan te hebben. En heb af en toe weinig XP voor veel dammage en kills
Je krijgt ook veel XP voor het spotten van een tank welke dan door je team neergeschoten wordt. Verder krijg je standaard XP voor alle damage die gedaan wordt door jouw team en 50% extra voor het winnen van het potje.

[removed]

redwing schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:58:
[...]

Die heb ik ook pas 1tje, maar vandaag er wel 1 defender en 2*steel wall bij gekregen (waarvan 1 in mijn M3 Lee :) ). Ik mis nog wel de topgun, ik blijf daar steeds steken bij 5 kills.
Top gun moet ik ook helaas nog missen, daar had ik er tijdens de beta ook een aantal van (al had ik er niet zoveel als Sniper of Confederate) :)

De vlag capturen ( Geeft dit ook XP als je daarmee niet het potje wint? of je dood/weg rijd gaat bij X aantal %)
De vlag cappen maar niet winnen levert je niks op :)

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik begin met nu af te vragen waar ik me op moet concentreren. Gisteren heb ik de T-34-85 vrijgespeeld en dat is echt een fijne tank. Ik mis nu alleen nog de tracks en motor; de turret en de 100mm D-10T had ik meteen unlocked.

Ik ben nu bezig om de KV te grinden voor de S-51, de KV-3 voor de IS, de T-34 voor de SU-85 en de T-34-85 voor, nou ja, zichzelf nu, maar straks de T-43.
Daar bovenop komt nog dat ik een Hetzer aan het grinden ben voor de Stug III.

Ik denk dat ik maar eens ga sparen voor een IS.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

Je bent van alle markten thuis Bram :P
Keuze genoeg om te grinden in ieder geval. Zelf ben ik op het moment nog bezig met de T-34 voor de SU-85 en daarna T-34-85 (al zal de SU-85 de hogere prioriteit krijgen). Daarnaast nog met de PzIV bezig voor de VK3601 maar die heeft niet zulke hoge prio :)

• hopiconjo
Heb op dit moment de SU-152 waarbij ik moet zeggen dat mijn SU-85 mijn favoriete tankie is. Sinds kort heb ik ook alles gepimped aan de Stug en ik moet zeggen ook een lekkere tank. Deze tank kan ik eigenlijk heel aanvallend spelen net alsof ik een Medium tank speel; hij is echt snel en vooral wendbaar voor een TD
hopiconjo schreef op woensdag 27 april 2011 @ 09:19:
Heb op dit moment de SU-152 waarbij ik moet zeggen dat mijn SU-85 mijn favoriete tankie is. Sinds kort heb ik ook alles gepimped aan de Stug en ik moet zeggen ook een lekkere tank. Deze tank kan ik eigenlijk heel aanvallend spelen net alsof ik een Medium tank speel; hij is echt snel en vooral wendbaar voor een TD
De SU-152 kan heel erg fijn spelen maar je moet wel weten hoe, het is heel anders dan de SU-85 of SU-100 maar ook heel anders dan de ISU of 704. Met welke gun speel je?

• hopiconjo
Nog alles stock:(

• Sanch

Ik weet dat je om de volgende redenen XP krijgt:
1)Dammage doen op een voertuig (geen xp voor de kill dacht ik alleen voor het aantal dammage)
2)Spotten van een tank ( maar is dat nu mits hij ook ge dammage wordt door andere. Daar twijfel ik over want dan heeft rushen geen zin)

Want ik krijgt af en toe vrij veel XP en voor mij gevoel weinig gedaan te hebben. En heb af en toe weinig XP voor veel dammage en kills
You will get experience for:
  • Damage you do to enemy tanks (major factor). You also get a small amount of experience for the overall damage your team does to the enemy.
  • Critical damage to enemy tanks. This means directly damaging an enemy tank's module/crew. The difference in tier-levels between the tank is taken into account. The higher the tier-level of the tank you damage, the more experience you'll get.
  • For spotting an enemy tank on the radar (only the first tank to spot each enemy gets the bonus). You will get more experience for discovering an SPG than for a regular tank.
  • For lighting up an enemy tank while your allies damage it from beyond their range of vision (you get a bonus of 50% of the experience the damager causes - note: this bonus is divided between all tanks that can see the enemy at the time of damage). This means keeping the enemy in the team's radar because he is within your radio range.
  • Kills -- Bonus experience for enemy tank kills (minor factor), only if you actually got the kill. The difference in tier-levels between the tanks is taken into account. The higher the level of the tank you damage/kill, the more experience you'll get. You gain minimal experience for killing a tank beyond the amount of damage done to kill it. Thus, killing tanks with 1% health will not give you much experience.
  • Bonus experience for capturing enemy base. Applied only to the tanks in the enemy base circle, not the whole team, proportional to the time spent in the enemy base circle capturing it. That only applies if your team wins by Base Capture. NOTE: More tanks in the circle increases the capture-rate. Base capture-rate is roughly 1 pt per sec per tank. Base capture yields a bonus equal to the experience value of all the enemy tanks, divided among your team in proportion to the experience you gained vs the experience your team gained (if you got 10% of your teams total experience, then you’d get 10% of the base capture).
  • Bonus experience for restarting the capture counter by damaging an enemy tank which is capturing your base. The amount is not very large, less than 100 exp.
  • Close Combat -- shooting in some radius (up to about 200m) from the enemy and being in the radius of enemy fire. You don't get much (less than 100 exp), but it still influences your experience gain.
  • Survival Bonus -- while there is a bonus for a tank's survival, it is very small.
  • The more your team damages the enemy, the more experience each player on your team gets. Only damage to a killed enemy is taken in account. Coefficient is not that big, but its still experience.
You will NOT get experience for:
  • Damaging an ally's tank.
  • Team killing. But you can always get a free ticket to ban land if you do it on purpose.
  • Ricochet and "no penetration". After all, you didn't deal anything to the tank.
  • For receiving damage without fighting back. As stated above, your shells have to damage your attacker.
  • For receiving titles in the "hero of the battle" window.
  • For receiving medals or completing achievements.
  • No bonus experience for a draw or a lost battle.
  • The special bonus for "killing all enemy tanks" does not exist! It will be more rewarding if you help your team to capture the base rather than wasting time hunting one lone enemy.
Maar dit kun je ook gewoon op de wiki vinden

• hexta
Belangerijk punt hier:
The special bonus for "killing all enemy tanks" does not exist! It will be more rewarding if you help your team to capture the base rather than wasting time hunting one lone enemy.
Dus het is beter om 1 te laten leven en te cappen, dan de laatste te slopen.

• User
Dat verkondig ik dus al jaren. Maar niemand wil me geloven. :(

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Ik wist niet eens dat men dacht dat er een speciale bonus voor was. Ik dacht dat het algemeen bekend was dat dit niet het geval is.

Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0), AMD Ryzen 5 3600 met Gelid Tranquillo Rev.4, 16GB Crucial Ballistix DDR4-3600, Sapphire Pulse RX 5600 XT 6G GDDR6, be quiet! Pure Power 11 500W, Kingston A2000 500GB, 1TB WD Caviar GP en een Dell Ultrasharp U2410

• hexta
BramSd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:22:
Ik wist niet eens dat men dacht dat er een speciale bonus voor was. Ik dacht dat het algemeen bekend was dat dit niet het geval is.
Ik heb al een aantal keer gezien dat een capper door een teamgenoot kapot geschoten werd omdat hij aan het cappen was, ipv zoeken naar de laatste tank.

hexta schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:25:
[...]

Ik heb al een aantal keer gezien dat een capper door een teamgenoot kapot geschoten werd omdat hij aan het cappen was, ipv zoeken naar de laatste tank.
Ik was er ook van overtuigd in de closed beta maar toen ben ik erachter gekomen dat het niet zo is. Desalniettemin vind ik killen leuker of hij moet op onze spawn zijn en wij op die van de tegenstander.
Iemand daarvoor teamkillen is gewoon tempban waardig, screenshotten en mailen ;)

• Sanch
Ik probeer altijd te cappen, zeker als er nog maar 1 of 2 over zijn (die komen meestal toch wel terug om te defenden) maar het zijn altijd je teammates die je dan uitmaken voor noob en niet willen helpen... heel frustrerend.

• redwing
hexta schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:18:
Belangerijk punt hier:
The special bonus for "killing all enemy tanks" does not exist! It will be more rewarding if you help your team to capture the base rather than wasting time hunting one lone enemy.
Dus het is beter om 1 te laten leven en te cappen, dan de laatste te slopen.
Yup, maar probeer dat tijdens een battle maar eens duidelijk te maken aan die luitjes met hun "No cap !!!!!!!!! KILL THEM ALLL!!!!!!!!!" etc. ;)

Ik ga altijd lekker voor cap en zie wel of de laatst overgebleven tank nog gepakt wordt of niet (of als ie vlak bij staat schiet ik hem zelf wel neer). Ik ga iig echt niet bij de vlag vandaan omdat iemand per se alle tegenstanders wil neerschieten.

[removed]

• hopiconjo
Ligt er maar aan hoe de situatie ligt. Ben je nog met 3 a 4 tanks en je moet nog een SPG hebben dan ga ik voor die SPG ipv cap. Maar is de situatie gelijk met tanks dan ga ik voor de cap

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-03 17:21
redwing schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:49:
[...]

Yup, maar probeer dat tijdens een battle maar eens duidelijk te maken aan die luitjes met hun "No cap !!!!!!!!! KILL THEM ALLL!!!!!!!!!" etc. ;)

Ik ga altijd lekker voor cap en zie wel of de laatst overgebleven tank nog gepakt wordt of niet (of als ie vlak bij staat schiet ik hem zelf wel neer). Ik ga iig echt niet bij de vlag vandaan omdat iemand per se alle tegenstanders wil neerschieten.
killen/dmgen van de tank heeft maar beperkte aantal tanks invloed. cappen heeft iets meer invloed voor zover ik weet.

btw, als je gaat cappen bestaat de kans dat je teamkilled wordt omdat mensen het niet weten dat iedereen killen geen extra xp opleverd (AUB geen TK discussies meer :P)

• Poekie McPurrr
Vervelend is ook dat als je bijna bij de flag bent (of bijna cap) dat iemand nog ff die laatste tegenstander opblaast aan de andere kant van de map... :')

Le Meow

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:32
Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:28:
Vervelend is ook dat als je bijna bij de flag bent (of bijna cap) dat iemand nog ff die laatste tegenstander opblaast aan de andere kant van de map... :')
ik kijk altijd hoe het loopt, vaak als er 1 iemand nog over is maar niet zichtbaar ga ik richting de vlag. vaak komen ze je kant op en kan je hem killen of je wint door de cap, in elk geval krijg jij persoonlijk xp. ben je te ver van de vlag ga ik op zoek naar de missende persoon. vind en kill je hem heb je ook xp. maar een win is altijd mooi mee genomen :)

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11

Bezulba

Formerly known as Eendje

Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:28:
daarom vind ik ook dat je XP moet krijgen voor % capped, ook al wint je team doordat alle tanks dood zijn geknalt.

blup

• patrickos85
Bezulba schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:39:
[...]

daarom vind ik ook dat je XP moet krijgen voor % capped, ook al wint je team doordat alle tanks dood zijn geknalt.
of nog leuker, 100% cap + all kills. Is mij nu meerdere keren gebeurt :P

[Voor 13% gewijzigd door patrickos85 op 27-04-2011 13:50]

• skoozie
patrickos85 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:50:
of nog leuker, 100% cap + all kills. Is mij nu meerdere keren gebeurt :P
wat geeft het dan als outcome?

want voor een base cap heeft de tegenstander nog ongeveer 10 ticks om jouw base te cappen...
ik gok dan ook dat er staat Win, all tanks destroyd, of krijg je dan ook een percentage captured?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• patrickos85
skoozie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:55:
[...]

wat geeft het dan als outcome?

want voor een base cap heeft de tegenstander nog ongeveer 10 ticks om jouw base te cappen...
ik gok dan ook dat er staat Win, all tanks destroyd, of krijg je dan ook een percentage captured?
Voor zover ik het mij herinner stond er "Base captured!" wanneer de laatste tank opgeblazen werd. Hoeveel invloed dat heeft op XP/credits weet ik niet.

• redwing
patrickos85 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:00:
[...]
Voor zover ik het mij herinner stond er "Base captured!" wanneer de laatste tank opgeblazen werd. Hoeveel invloed dat heeft op XP/credits weet ik niet.
Mijn ervaring is juist dat hij dan "All tanks killed" geeft, ook als base cap al op 100% staat terwijl de laatste tank wordt neergeschoten. Maar misschien dat als je op het laatste moment iemand neer schiet dat het dan toch een base cap wordt ? Ik heb dat iig nog nooit gezien.

[removed]

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-03 14:54
redwing schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:25:
[...]

Mijn ervaring is juist dat hij dan "All tanks killed" geeft, ook als base cap al op 100% staat terwijl de laatste tank wordt neergeschoten. Maar misschien dat als je op het laatste moment iemand neer schiet dat het dan toch een base cap wordt ? Ik heb dat iig nog nooit gezien.
Als je bezig bent met cappen, en hij staat op 100%. Dan duurt het nog 5-10 seconden (ergens daartussenin) dat hij aangeeft dat je gewonnen hebt. Ook na het neerschieten van de laatste tank is een korte tijd voor er staat dat je gewonnen hebt. Waarschijnlijk is de laatste tank ~3-4 seconden na het 100% cappen neergeschoten.

Kiek em goan!

• patrickos85
soulfightah schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:28:
[...]

Als je bezig bent met cappen, en hij staat op 100%. Dan duurt het nog 5-10 seconden (ergens daartussenin) dat hij aangeeft dat je gewonnen hebt. Ook na het neerschieten van de laatste tank is een korte tijd voor er staat dat je gewonnen hebt. Waarschijnlijk is de laatste tank ~3-4 seconden na het 100% cappen neergeschoten.
In mijn geval klopt dit idd.

• Poekie McPurrr
Over aantal jaar en verschillende tiers...de Tier #20 Tank: Landkreuzer P1000 ;)

nav plaatje in grote grappige plaatjes topic, moest meteen aan WoT denken

Le Meow

• ArmySpecial
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:58

ArmySpecial

Vroem Vroem

Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:58:
Over aantal jaar en verschillende tiers...de Tier #20 Tank: Landkreuzer P1000 ;)

nav plaatje in grote grappige plaatjes topic, moest meteen aan WoT denken
Als je dan toch bezig bent
http://en.wikipedia.org/wiki/Landkreuzer_P._1500_Monster

over over-kill gesproken :P

Honda CB1000 R (2018)

• Poekie McPurrr
Zag die p1500 ook net, en er dan via de store een camou-netje voor kopen _O-

Le Meow

• ArmySpecial

ArmySpecial

Vroem Vroem

hmm dan zie je pas hoe groot dat ding is, lijkt die Maus een echt muisje ^^ en al helemaal niet te spreken over de Stug III waar ik in zit...

Honda CB1000 R (2018)

• Poekie McPurrr
Die kan met z'n loop hamertje tik spelen op je Stug... of eroverheen karren en niks in de gaten hebben :P

Le Meow

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23:09
Als je die monster kapot schiet, knalt ie uit elkaar in 1000 stugjes :)

• ArmySpecial

ArmySpecial

Vroem Vroem

Zo weinig?

Denk dat je nog geen deuk in dat kreng krijgt met een heel team MAUSjes :P

Honda CB1000 R (2018)

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-03 10:48

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Dan word de MAUS een scout. En ik zie al die mensjes al manoeuvreren hoor op de heuvel van Himmelsdorf, met de monster.

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-03 09:50
psychoclown schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:27:
[...]

Ik was er ook van overtuigd in de closed beta maar toen ben ik erachter gekomen dat het niet zo is. Desalniettemin vind ik killen leuker of hij moet op onze spawn zijn en wij op die van de tegenstander.
Iemand daarvoor teamkillen is gewoon tempban waardig, screenshotten en mailen ;)
Laatst een gast tegengekomen die al 3 teamkills had gemaakt. Ik was de volgende op zijn verlanglijstje. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik hem heb gekilled.

Maar screenshotten en mailen, werkt dat daadwerkelijk of is dat maar gewoon een placebo-effect ding?
(welk e-mail adres?)

• User
Reporten werkt. :)

support@worldoftanks.eu/com dacht ik

• wontcachme

wontcachme

Mijn T20 geupgrade met een nieuwe suspension en turret. Daarbij gelijk de 105mm howitzer genomen. Speelde ik net een potje, het leek wel of ik met een katapult schoot. Schoot nog geen deukje in een KV-3 of T28.

• skoozie
wontcachme schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:10:
Mijn T20 geupgrade met een nieuwe suspension en turret. Daarbij gelijk de 105mm howitzer genomen. Speelde ik net een potje, het leek wel of ik met een katapult schoot. Schoot nog geen deukje in een KV-3 of T28.
even de specs van de T20 guns gezocht:

V 105 mm SPH M4L23 410/350 53/150 8.57 40,300
VI 76 mm Gun M1A1 (standard) 115/110/185 128/177/38 16.22 50,330
VI 76 mm Gun M1A2 115/110/185 128/177/38 21.05 64,000
VII 90 mm Gun M3 240/240/320 160/243/45 7.31 81,000

die 105mm heeft maar een penetration van 53, is niet echt veel..

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

• wontcachme

wontcachme

skoozie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:22:
[...]

even de specs van de T20 guns gezocht:

V 105 mm SPH M4L23 410/350 53/150 8.57 40,300
VI 76 mm Gun M1A1 (standard) 115/110/185 128/177/38 16.22 50,330
VI 76 mm Gun M1A2 115/110/185 128/177/38 21.05 64,000
VII 90 mm Gun M3 240/240/320 160/243/45 7.31 81,000

die 105mm heeft maar een penetration van 53, is niet echt veel..
Heb nog niet de xp om de 90mm vrij te spelen. Maar dat ik zo weinig kon aanrichten had ik niet verwacht.

• redwing
wontcachme schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:29:
[...]

Heb nog niet de xp om de 90mm vrij te spelen. Maar dat ik zo weinig kon aanrichten had ik niet verwacht.
Zo te zien schiet je met dat ding HE ammo en daarmee kun je alleen bij kleinere tanks veel damage doen. Bij dezelfde klasse + hoger doe je wel snel wat damage maar dan vooral tegen modules/crew, echt een tank dood schieten zal heel lastig worden.

[removed]

• Poekie McPurrr
Word weer avondje afzien.. *reconnect* *reconnect*... Hopelijk word nieuwe router snel bezorgd :/

Mss ideetje.. naast lijstje namen in het spel ook een rood bolletje bij (enkel zichtbaar voor) teamleden die een dc hebben of een ping die lomp hoog is.

Le Meow

• wontcachme

wontcachme

redwing schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:37:
[...]

Zo te zien schiet je met dat ding HE ammo en daarmee kun je alleen bij kleinere tanks veel damage doen. Bij dezelfde klasse + hoger doe je wel snel wat damage maar dan vooral tegen modules/crew, echt een tank dood schieten zal heel lastig worden.
Dan maar doorsparen voor de 90mm. Ik heb toch geen haast met dit spel. Denk dat ik na deze stop met de medium lijn upgraden en ga beginnen aan een TD of Heavy. Alleen het land nog bepalen.

AvanCade schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:37:
[...]

Laatst een gast tegengekomen die al 3 teamkills had gemaakt. Ik was de volgende op zijn verlanglijstje. Het spreekt natuurlijk voor zich dat ik hem heb gekilled.

Maar screenshotten en mailen, werkt dat daadwerkelijk of is dat maar gewoon een placebo-effect ding?
(welk e-mail adres?)
Ja hoor werkt prima, zie ook Game Rules Enforcement.
Het support adres van world of tanks is inderdaad het emailadres wat je moet mailen (of een ticket op de support page aanmaken), zorg alleen wel dat je bewijs hebt :)

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Vandaag ook een grapjas die mij wou neerschieten. Had hem een waarschuwschot op zijn tank gegeven, maar toen dat niet hielp er nog maar een achteraan gedaan om het probleem op te lossen :w
Zelf zou ik niet zo snel terug schieten maar als ik neergeschoten zou worden dan wel meteen een screenshot en mailtje naar wargaming. Als ze het herhaaldelijk doen krijgen ze vanzelf een perm ban ;)

• Rutger Mulder
redwing schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:37:
[...]

Als HE niet penetrate doet hij alleen damage tegen de crew/tank, modules binnen in de tank gaan niet kapot. De tracks aan de buitenkant kan je natuurlijk wel kapot knallen.

Zie:
http://wiki.worldoftanks....s#How_HE_ammunition_Works

• User
Winnaars van de Design Your Tank contest zijn bekend. En wie krijgen er de gedeelde derde prijs? Juist, een paar klootviolen die copy-paste hebben gedaan in paint. En een Tiger die een V1 afschiet van een ramp van 4 meter vinden ze 'realistic'. :')

De meesten die mee hebben gedaan hebben er uren aan modelleren inzitten en iemand die ff 10 min google+paint doet wint. :X

I am disappoint.

[Voor 19% gewijzigd door User op 27-04-2011 20:13]

• Poekie McPurrr
Overgestapt op de russische tiers, hou wel m'n Grille nog aan als moneymakert als rest aan gort geschoten is ^^

edit: ingame name is Poekie trouwens :3

[Voor 16% gewijzigd door Poekie McPurrr op 27-04-2011 21:22]

Le Meow

• rgras
  • Niet online
User.tmp schreef op woensdag 27 april 2011 @ 20:12:
Winnaars van de Design Your Tank contest zijn bekend. En wie krijgen er de gedeelde derde prijs? Juist, een paar klootviolen die copy-paste hebben gedaan in paint. En een Tiger die een V1 afschiet van een ramp van 4 meter vinden ze 'realistic'. :')

De meesten die mee hebben gedaan hebben er uren aan modelleren inzitten en iemand die ff 10 min google+paint doet wint. :X

I am disappoint.
Zag het net ook, zeer jammer.

• Poekie McPurrr
wtf... teammate rost een shell (beide arty) recht op me.. ik stond in zijn "struik".... grrr

Le Meow

Dood? Screenshot gemaakt? Zie de vorige posts van oa. mij :)

• Poekie McPurrr
te laat voor screen.. of kan je chat/kill history nog ophalen als die tekst al weg is?

Le Meow

• User
Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:00:
te laat voor screen.. of kan je chat/kill history nog ophalen als die tekst al weg is?
Je kunt aan het eind van de battle zien wie je gekilled heeft.

Wie je gedamaged heeft kan je niet zien.

[Voor 7% gewijzigd door User op 27-04-2011 22:01]

• Poekie McPurrr
dat scherm ook al weg.. maar aan naam te zien een rus

Le Meow

Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:00:
Nope helaas niet maar in v0.6.4 komt wel een nieuwe uitgebreidere postbattle info. Ik ben zeer benieuwd wat daar in staat :)

• Poekie McPurrr
ben eerlijk gezegd meer benieuwd wat dat gold traden voor effect zal hebben... zolang ze geen geen gold gratis verkrijgen inbrengen ok.. anders word het een farm game zoals zoveel mmo's waarbij je kan traden

Le Meow

• Poekie McPurrr
btw.. als je crew bv 5 man groot is, en 3 zijn al op 20% camo, en de 2 andere niet (net ingekocht, geen skill op camo, wel zo ingedeeld) krijgen die dan een soort van inhaalslag op die skill? Heb er zo 2 op mijn spg en waar de drie met camo skill nu op 27% zitten zitten die 2 andere na 6 potjes al heel dichtbij de andere 2...

Le Meow

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:50
AvanCade schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:37:
[...]

(welk e-mail adres?)
reporten werkt zeker wel.

Een tijdje geleden reed een teamgenoot tegen me aan terwijl ik stil stond. Hij (of zij) schoot 2 keer tegen me. Ik had 1 schot nodig om m te vernietigen.

Gevolg: ban van 7 dagen :| onwijs balen dus. kon geen tegen woord inbrengen, niks.
Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:05:
ben eerlijk gezegd meer benieuwd wat dat gold traden voor effect zal hebben... zolang ze geen geen gold gratis verkrijgen inbrengen ok.. anders word het een farm game zoals zoveel mmo's waarbij je kan traden
Nou dat is handig voor tijdens de clanwars, dan kun je gold verdienen namelijk ;)
Poekie McPurrr schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:09:
btw.. als je crew bv 5 man groot is, en 3 zijn al op 20% camo, en de 2 andere niet (net ingekocht, geen skill op camo, wel zo ingedeeld) krijgen die dan een soort van inhaalslag op die skill? Heb er zo 2 op mijn spg en waar de drie met camo skill nu op 27% zitten zitten die 2 andere na 6 potjes al heel dichtbij de andere 2...
Ja die halen wel in maar heeft even nodig , overigens gaan de eerste 70% heel snel dus daarna zal je snel inlopen.

Trouwens edit je post even als je nog wat wilt toevoegen dat is er niet voor niets. :)

• redwing
psychoclown schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:20:
Ja die halen wel in maar heeft even nodig , overigens gaan de eerste 70% heel snel dus daarna zal je snel inlopen.
Is dat omdat die echt meer exp krijgen of omdat de skill-verdeling niet lineair is (0-10% gaat veel sneller dan van 90-100%) ?

[removed]

Volgens mij neemt die curve exponentieel toe, tenminste dat is mijn ervaring :)

• redwing
psychoclown schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:27:
Yup, vandaar ook de vraag of het daardoor komt of dat de crew members met minder % meer exp krijgen. Ik verwacht nl. alleen het eerste.

[removed]

• rgras
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:27:
Wel lineair dus.. wist niet dat dat in de wiki stond, zal ik ook even in de TS implementeren :)

• Hajo360

Hajo360

Back in NL

Zo ff een status update:

Sherman is inmiddels Elite. Wat een lekker tankje zeg gewoon goed in balans. 76mm gun erin waarmee je redelijk snel kunt vuren maar vooral erg accuraat bent. Soms zelf tijdens het rijden gewoon schieten en iemand vollop op zn tankje schieten. Werkt ook tegen de KV al ware het langzaam.
T-34 is opweg naar Elite maar heeft nog zon 7k nodig. De 57mm hiervan blijft tegenstanders verbazen met zn snelle 30 rounds/min.
SU-85 blijft ook lekker doorknallen als het gaat om damagen van tanks en verborgen blijven is dit zeker een aanrader. 107mm is echt lomp qua damage maar heeft een lange reload en je kunt maar weinig ammo meenemen (30: Shells).
BT-2: Top! soms denk ik dat ik hierin echt de leukste potjes meemaak.
A-32: Verzameld steeds meer stof.
SU-26: Staat op het punt om weer verkocht te worden want:
M7 Priest: Na de Sherman maar wat meer gaan kijken naar de VS kant van de tanks en nu dus deze aangeschaft omdat de SU-5 ruk schijnt te zijn. Had er wel veel free xp voor nodig maar met 3 elite tanks is dat geen probleem. Range valt wat tegen maar het lijkt erop dat het met een betere radio en een andere gun wel op te lossen is. Echter heb ik hier geen xp voor op het moment dus dat wordt ff sparen.

Waarom wordt overigens het bereik van SPG's niet afgebeeld in de stats?

• redwing
psychoclown schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:53:
Wel lineair dus.. wist niet dat dat in de wiki stond, zal ik ook even in de TS implementeren :)
Ik geloof er alleen geen zak van :D Ik heb het in beta een tijdje bij gehouden en kwam toen echt op een exponentiele functie uit (50-60% duurde net zo lang als van 96-100 geloof ik)
Hajo360 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 22:57:
Waarom wordt overigens het bereik van SPG's niet afgebeeld in de stats?
Die mis ik ook, ik heb me daar nu al een paar keer op verkeken met het kiezen van de goede SPG.

[Voor 26% gewijzigd door redwing op 27-04-2011 23:07]

[removed]

• rgras
  • Niet online
redwing schreef op woensdag 27 april 2011 @ 23:02:
[...]

Ik geloof er alleen geen zak van :D Ik heb het in beta een tijdje bij gehouden en kwam toen echt op een exponentiele functie uit (50-60% duurde net zo lang als van 96-100 geloof ik)
Dat dacht ik dus ook, maar dit komt van de officiële wiki af. :?

• Poekie McPurrr
mmo eigen zou het hoe hoger lvl meer moeten kosten
qua tijd-geld

Le Meow

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee