[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 26.567 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:50

Dark Angel

Corvette LS Power

Rutger Mulder schreef op donderdag 28 april 2011 @ 16:05:
Heb nog een hulpje gevonden voor de tank hitzones met skins. Moest het ff proberen nadat ik het gelzen had. :P

[afbeelding]

•Red - Engine, chance of fire
•Blue - Driver
•Yellow - Gun
•Orange - Crew member (commander, loader etc)
•Purple - weak spot (high chance of penetrating armor)
•Light-Blue - weak spot with medium chances of penetrating
•White - Ammo
die gebruik ik ook al een poosje soms is het wel erg handig om goed te mikken.

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-06 17:44

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Heb zojuist raider behaald! ^^ nog niet eerder gehad.

van uit de hoofdpost gecopy-paste:
Raider
Capture an enemy base without being detected during the entire battle (the icon displays the number of enemy vehicles that failed to detect the player).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08
wontcachme schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:29:
Ik krijg een beetje genoeg van mijn T20 aangezien ik constant ontplof bij de minste schoten. Zit nu te kijken om over te stappen naar de heavy serie. Twijfel alleen van welk land.

USA:
Ik kan met mijn M3 Lee een Heavy researchen maar die heeft ook relatief weinig armour.

USSR:
Beste bescherming (aan de voorkant) en hoge rate of fire, maar niet precies.

GERMANY:
Er staat alleen dat ze zo groot als een huis zijn en goede armour.

Welke zouden jullie kiezen als je moest kiezen. En welke als je ook nog zou beginnen met een TD uit dat land?

Ik neig zelf naar de de Duitsers (en dat is niet omdat ik 1km van de grens woon :P). Die lijken mijn de beste Heavy's te hebben en ook zeer goede TD's.
De USSR tanks zijn niet inaccurate, dat is een fabeltje. Zie bijvoorbeeld die gun stats van de Maus en IS-7 die ik eerder postte, die zijn exact even accurate en dat zijn de top heavies. Natuurlijk zijn sommige guns minder accurate maar die hebben alle naties wel.

De USSR tanks hebben over het algemeen wel de beste guns over de verschillende tiers. Ook zijn ze standaard al redelijk goed terwijl de andere naties de upgrades echt nodig hebben. Bij de russen kun je ook gelijk gun upgrades kopen terwijl de duitsers/amerikanen vaak eerst de tracks moeten upgraden voor het extra gewicht. En vaak zijn de upgrades goedkoper en kun je dus sneller door de tiers heen als je genoeg geld heb voor de volgende tank.

De US T30 heeft beste tier 10 heavy guns, maar minder armor. De T29 is ook erg lekker, maar de rest is toch wat minder imo. De arerikanen hebben bij de hogere tiers wel dik armor op de turret dus ze zijn erg goed hull down of achter een dode team mate.

Aantal duitse heavies zijn bugged met hun armor en camo dus die zou ik momenteel niet adviseren. Ook zijn hun guns vaak wat onder de maat. Ook hebben de tier 9 en 10 van de duitsers de turret achterop zitten en dat vind ik persoonlijk een groot nadeel. Helemaal als je in de steden moet vechten.
En dat van de goede armor is ook maar relatief, de tanks hebben vaak niet eens zoveel meer armor dikte. Grote probleem bij de duitsers is dat ze weinig sloped armor hebben en dus weinig bouncen. De russen en amerikanen hebben juist wel vaak sloped armor waardoor ze veel meer shots bouncen en door de slope ook effectief veel dikker armor hebben dan dat je ingame/wiki etc kan lezen. Een slope van 30% betekend gewoon een verdubbeling van je armor.

Als je uit het zelfde land ook nog een TD wil nemen zou ik momenteel voor de russen gaan. Hun TD's zijn erg goed. Ik ben zelf bezig met de amerikanen in de heavy lijn, is alleen ff door bijten tot je bij de T29 en hoger komt. We weten alleen nog niet hoe goed hun TD's worden want die zijn nog niet uit. Maar ik denk dat die ook wel erg gaaf worden. Is alleen nog even wachten op de US tankdestroyers.
Nemean schreef op donderdag 28 april 2011 @ 21:39:
Heb zojuist raider behaald! ^^ nog niet eerder gehad.

van uit de hoofdpost gecopy-paste:
[...]
Die had ik eergister gehaald met mijn dikke trage T1 heavy, niemand had me gezien. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:44
:N

Knip aub in quotes als ze lang zijn, vooral als je zelf met nog niet eens een regel antwoord.

[ Voor 89% gewijzigd door psychoclown op 28-04-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218650

User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 20:17:
De devvs krijgen een gruwelijke lading shit over zich heen op de forums door die contest. >:)
Vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger Mulder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-05 13:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel lol heb met de M2 Light Tank van de US. Dat ding gaat echt als een raket en met die 37mm kan je nog flink wat gaten in andermans tank knallen.
Heb eindelijk de SU-85 met de fearsome 107mm, de credits stromen nu hard binnen.

De PzIII met de tier 9 radio FuG12 (bereik 810m) is ook heel fijn om mee te scouten, krijg je ook veel xp voor. Hij is snel en hierdoor kan je snel een goeie strategische plek (city maps uitgezonderd) mee bereiken.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 218650 op 28-04-2011 22:35 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bekijk de topics over de results maar. ;)

@rutger
Geen zin om er uitgebreid op in te gaan.
'T29 is een fijne tank', heb je er mee gespeeld?
'Bij de amerikanen eerst de tracks upgraden', nope. Kan hier bij de T23 er het beste kanon+moter op de tank zetten zonder nieuwe tracks. Bij de T20 hetzelfde.
''En vaak zijn de upgrades goedkoper [bij de russen]', de laatste keer dat ik checkte was dat net niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:15:
[...]

Bekijk de topics over de results maar. ;)
Damn, die winnaars vallen nogal tegen zeg. Zeker als je kijkt naar de rest van de compo entries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Anoniem: 218650 schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:43:
[...]

Damn, die winnaars vallen nogal tegen zeg. Zeker als je kijkt naar de rest van de compo entries.
Dat bedoel ik dus. Het schijnt dat de contest gesponsord werd door Armchairgeneral, de winnaars zijn waarschijnlijk door die lui gekozen. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

User.tmp schreef op donderdag 28 april 2011 @ 22:45:
[...]

Dat bedoel ik dus. Het schijnt dat de contest gesponsord werd door Armchairgeneral, de winnaars zijn waarschijnlijk door die lui gekozen. :N
Die V1-Tiger is wel de meest bezopen entry, met de rules van de compo in achtneming. En die runnerup, M38-43 samen met de S22/40 zijn ook maar mediocre.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
We zijn alweer aangekomen bij de 1000 posts, tijd voor een nieuw deeltje: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 4.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable stuur psychoclown of Annihilism dan een DM met je WoT profiellink!