soulfightah schreef op donderdag 28 april 2011 @ 14:13:
[...]
Toch iets uitgebreider dan mijn post

Verder wil ik zeggen dat je een prima analyse gepost hebt en mij ook een beetje meer duidelijkheid hebt geschept. Daarvoor mijn dank!
Verder nog een vraagje: Als ik met een M41 speel (en ik heb een hoge schiethoek) en mijn gun komt boven (!) het bosje uit, als ik dan schiet, telt het dan ook als ik 5 meter achter het bosje sta? (omdat je er eigenlijk overheen schiet en de muzzle flash boven het bosje uit komt

)
Geen idee eigenlijk, zou denken van wel. Maar meestal als de vijand in de buurt van een arty komt gaan ze toch in tankdestroyer mode voordat ze gespot worden. En wie weet is je camo verlies door de gunflash wel minimaal bij arty.
Ik heb het ooit een keer opgezocht in de game files voor de stug, maar weet het niet precies meer. De Stug camo was wel hoog, kan wel eens 0.3/0.5 ofzo geweest zijn. De devs hebben de game files na release aangepast zodat je niet meer de camo waarden kan uitlezen voor de tanks en guns. Ik heb helaas geen backup gemaakt van de game files tijden de beta.
Ik had de gun waarden van de Maus en IS7 nog wel
128mm KwK 44 L/55 (Maus)
<invisibilityFactortShot value="0.15" />
<shotDispersionRadius value="0.35" />
- <shotDispersionFactors>
<turretRotation value="0.08" />
<afterShot value="3.0" />
<whileGunDamaged value="2.0" />
<maxDistance value="700" />
130mm S70 (IS-7)
<invisibilityFactorAtShot value="0.15" />
<shotDispersionRadius value="0.35" />
- <shotDispersionFactors>
<turretRotation value="0.08" />
<afterShot value="4.0" />
<whileGunDamaged value="2.0" />
<maxDistance value="700" />
De IS-7 heeft een stilstand camo van 0.195 en als hij schiet 0.15. Je verliest dus maar 4,5% camo door te schieten. Bij de Maus maakt het niet uit die heeft toch amper camo, dit moet nog gefixed worden in een patch.
Zal eens kijken of een nog een beta install kan vinden/doen voor de oude game files.