SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
1vs1 zou je het nog kunnen winnen als je op hem heen blijft draaien. Maar dan moet je niets anders tegen je krijgen.hexta schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:31:
Bah, de laatste dadgen wel echt hele vervelende potjes.
Met een m2 medium tussen de KV-3's, dan is het gewoon echt niet leuk meer om te spelen.
Ik hoop dat het snel zal verbeteren.
De SU-85 vind ik anders ook al een geniale TD, kun je makkelijk mee scorenVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:30:
Die russische TD's zijn fantastisch vanaf de SU100, de vorige tiers heb ik vrijgespeeld dmv free xp. Trouwens is het ook veel voordeliger om de eerste td's zoals de su85 enzo. vrij te spelen via free xp. Als je voor de russische td's gaat via de t34 kost u dat ongeveer 20K xp meer dan dat je via de AT1 gaat.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Yup, sinds gisteravond zit ik er weer in eentje en ik weet gelijk weer waarom ik die weer terug wilde (en dan heb ik nog niet eens het grote kanon er op staan). Welke gun hebben jullie er eigenlijk op zitten ? De geupgrade 85mm of die andere ? Ik weet dat ik in beta een beetje wisselde tussen die 2, de 85 is leuk omdat ie een stuk sneller kan schieten terwijl die andere overal dwars door heen schiet.psychoclown schreef op woensdag 20 april 2011 @ 09:14:
[...]
De SU-85 vind ik anders ook al een geniale TD, kun je makkelijk mee scoren
Ik zit nu nl. te twijfelen tussen enerzijds het grote kanon er op zetten en er wat langer mee spelen of zo snel mogelijk over stappen naar de SU100.
[removed]
107mm ZiS-6S!!!!Welke gun hebben jullie er eigenlijk op zitten ?
Ik zou groter kanon erop zetten wan die is gewoon OP
Ik heb hem helaas nog niet, niet bepaald veel tijd om nu te spelen want ik moet nog even een weekje hard aan de studie (en daarna alle tijd). De T-34 is wel binnen hand bereik dus zodra ik tijd heb ga ik weer als een speer door de TD lijn heenredwing schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:47:
[...]
Yup, sinds gisteravond zit ik er weer in eentje en ik weet gelijk weer waarom ik die weer terug wilde (en dan heb ik nog niet eens het grote kanon er op staan). Welke gun hebben jullie er eigenlijk op zitten ? De geupgrade 85mm of die andere ? Ik weet dat ik in beta een beetje wisselde tussen die 2, de 85 is leuk omdat ie een stuk sneller kan schieten terwijl die andere overal dwars door heen schiet.
In de beta had ik de 107mm gun op mijn SU-85
Da's duidelijkhopiconjo schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:53:
[...]
107mm ZiS-6S!!!!
Ik zou groter kanon erop zetten wan die is gewoon OP
[removed]
Ik zit nu bijvoorbeeld midden in een grind naar de IS en zal daar aangekomen moeten besluiten of ik mijn free xp gebruik om vast de tracks en/of turret te researchen of dat ik die met de IS zelf vrij speel. Op dit moment heb ik een 17k aan free xp en ik weet dus niet of ik dat moet bewaren of dat ik het kan gebruiken om snel door mijn T-34 en M3 Lee te komen.
Daar zet ik dan ook altijd op in en als ik meer kan researchen is dat mooi meegenomen
Hangt er ook vanaf wat je leuk vind om te rijden. Persoonlijk ben ik helemaal weg van de T2 lighttank en investeer daar alle free xp en credits aan. Ikheb ook de T1 maar persoonlijk vind ik dat eenn k*t ding. Ik investeer dan ook totaal niet in de tank.BramSd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:19:
Wat is nuttiger: free experience gebruiken om voor low-tier tanks (Tier 1-5) de betere modules te unlocken, of is het beter om die experience op te sparen om juist bij de hogere tiers modules vrij te spelen?
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Sterkte nogmaals, nog 12k te gaan voor de Stug3 en dan nog de credits.Kaap schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:19:
Vanmorgen Tiger unlocked. Vanavond effe die turret en de betere 88mm unlocken, samen zon 27K.
hexta schreef op woensdag 20 april 2011 @ 07:31:
Bah, de laatste dadgen wel echt hele vervelende potjes.
Met een m2 medium tussen de KV-3's, dan is het gewoon echt niet leuk meer om te spelen.
Ik hoop dat het snel zal verbeteren.
Avondje geluk..skoozie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:26:
Gisteren viel het eigenlijk heel erg mee. ik kwam als hoogste nog maar tier 5 tegen (met zowel SU-75 als SU-85B), de KV's waren wat lastiger maar de rest kon met mijn SU-85B redelijk goed afgeknald worden. is er iets verranderd aan het matchmaking of had ik een avondje geluk??
Geluk...skoozie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:26:
Gisteren viel het eigenlijk heel erg mee. ik kwam als hoogste nog maar tier 5 tegen (met zowel SU-75 als SU-85B), de KV's waren wat lastiger maar de rest kon met mijn SU-85B redelijk goed afgeknald worden. is er iets verranderd aan het matchmaking of had ik een avondje geluk??
Zag met mijn SU-85B nog regelmatig x-tal IS, KV-3's en ander tier 6+ zooi voorbijrijden... Zaten echter ook wat potjes bij waar ik de hoogste was weeh... Nu dus de 85mm gun unlocked op weg naar de SU-85...
Inderdaad gewoon geluk al had ik gisteren ook eens een keer een leuk avondje met mijn SU-85B. Ik heb gisteren in een potje of 5 meer punten gehaald en meer tanks kunnen beschadigen/neerknallen dan in de 25 er voorUdiBenLudi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:30:
[...]
Geluk...
Zag met mijn SU-85B nog regelmatig x-tal IS, KV-3's en ander tier 6+ zooi voorbijrijden... Zaten echter ook wat potjes bij waar ik de hoogste was weeh... Nu dus de 85mm gun unlocked op weg naar de SU-85...
[removed]
jammer,UdiBenLudi schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:30:
[...]
Geluk...
ik was soms ook de hoogst geplaatste, een soort superman gevoel had ik dan...werd snel weer op mijn plek gezet toen er een stuk of 5 tanks op je staan te schieten als je vooruit rijdt....
Dat is het nadeel van bovenaan staanskoozie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:34:
[...]
jammer,
ik was soms ook de hoogst geplaatste, een soort superman gevoel had ik dan...werd snel weer op mijn plek gezet toen er een stuk of 5 tanks op je staan te schieten als je vooruit rijdt....
Met een SU76/SU-85B moet je wat er ook gebeurt, ook al ben je 4 tiers hoger dan de rest nog steeds niets als voorste gaan rijden. Ik heb een keer gehad dat mijn tracks er af waren geschoten en ik geflanked werd door een MS-1 welke in 1 schot toch zo'n 40% van mijn armor kapot knaldeskoozie schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:34:
[...]
jammer,
[removed]
Dat is met de hogere tier russische TD's niet veel anders, alleen de 704 heeft een fijne armor.redwing schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:57:
[...]
Met een SU76/SU-85B moet je wat er ook gebeurt, ook al ben je 4 tiers hoger dan de rest nog steeds niets als voorste gaan rijden. Ik heb een keer gehad dat mijn tracks er af waren geschoten en ik geflanked werd door een MS-1 welke in 1 schot toch zo'n 40% van mijn armor kapot knaldeDie dingen zijn gewoon echt papier met een kanon er op.
Wat een beest is dat, mede de reden dat ik nu eerst voor de TD's ga in plaats van de mediums. De 704 vond ik vele malen leuker om te spelen dan de T-54. Die is ook leuk maar de T-44 vond ik eerlijk gezegd gaver
Bewaren voor als je van een tank met een lekkere gun moet downgraden naar een hogere tier tank met een proppenschieter. Dan wil je de tracks voor meer laadvermogen snel vrijspelen en indien nodig nog een turret om de good old gun terug erop te zetten.BramSd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 12:19:
Wat is nuttiger: free experience gebruiken om voor low-tier tanks (Tier 1-5) de betere modules te unlocken, of is het beter om die experience op te sparen om juist bij de hogere tiers modules vrij te spelen?
Sneller naar een volgende tank met behulp van free exp, help volgens mij ook niet zo heel veel tenzij je ook credits over hebt. Als je sneller bij een volgende tank bent kan het namelijk zo maar zijn dat je nog niet genoeg credits hebt voor die tank, helemaal als je met meerdere trees aan het lvlen bent.
[rant on] Zwaar balen dat je van de hetzer bijna geen upgrades kunt gebruiken in de stugIII. Vooral raar dat de hetzie andere radios heeft. [/rant off]
[ Voor 43% gewijzigd door Gizzy op 20-04-2011 15:57 ]
flickr - WOT Profile - Game PC
Als je met premium speelt moet je geen problemen hebben met credits, of je moet maar weinig kunnen rakenGizzy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 15:55:
Sneller naar een volgende tank met behulp van free exp, help volgens mij ook niet zo heel veel tenzij je ook credits over hebt. Als je sneller bij een volgende tank bent kan het namelijk zo maar zijn dat je nog niet genoeg credits hebt voor die tank, helemaal als je met meerdere trees aan het lvlen bent.
Klopt maar niet iedereen speelt premium he ;-). Speel zelf wel premium, maar in twee games na elkaar een hetzer en een m37 kopen redden mijn account toch niet. Had hetzer geleveld met free exp.psychoclown schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:03:
[...]
Als je met premium speelt moet je geen problemen hebben met credits, of je moet maar weinig kunnen raken
flickr - WOT Profile - Game PC

Hopen dat ik win
Wel bijna 2 weken te laat maar dat boeit niet.
Daar ben ik mij terdege van bewustGizzy schreef op woensdag 20 april 2011 @ 16:04:
[...]
Klopt maar niet iedereen speelt premium he ;-). Speel zelf wel premium, maar in twee games na elkaar een hetzer en een m37 kopen redden mijn account toch niet. Had hetzer geleveld met free exp.
En sowieso is het zelfs met premium zo dat als je 2 of 3 trees tegelijkertijd unlocked je nog wel eens credits tekort komt. Alhoewel het dan ook niet echt lang duurt voordat je wel weer genoeg hebt
[removed]
Vooral op wat hogere tiers zal het wel minder makkelijk zijn om bij elkaar te sprokkelen. Ik heb zelf nog niet echt veel tijd om te spelen dus ook nog niet echt veel potjes gedaan maar een beetje sparen met de M6 (premium) en zelfs de A-20, die ik zo vervelend vind, en je een goede 100k na een battle of 7-8redwing schreef op woensdag 20 april 2011 @ 17:26:
[...]
En sowieso is het zelfs met premium zo dat als je 2 of 3 trees tegelijkertijd unlocked je nog wel eens credits tekort komt. Alhoewel het dan ook niet echt lang duurt voordat je wel weer genoeg hebt
Vanavond even een aantal potjes doen, ben ik ook van die A-20 af.
edit: doh.. vergeten eu erachter te plakken...
edit2: rift account blocked, prem op wot nu, ligt me toch iets meer
[ Voor 32% gewijzigd door Poekie McPurrr op 20-04-2011 18:37 ]
Le Meow
Dacht ik even het eerste potje met de T-34 goed te doen, nouja.. ik ging ook wel lekker maar de rest die speelde echt heel dom. Toppunt was nog wel het potje op El Halluf, in de eerste minuut! 5 doden van mijn team en eentje van het andere. Allemaal dankzij wat sukkels die dachten wel even over te kunnen rushen

Sinds vandaag een T20 trouwens. Eerste indrukken: leuk ding, kan redelijk wat hebben.

EDIT:
Had vanmorgen een paar potjes gedaan (stuk of 10) en toen had ik dus enkel 2 draws en de rest allemaal loss. Maar nu win ik weer eens wat. Iemand enig idee hoe dit soort dingen gebeuren? Ik geloof niet in toeval!!
[ Voor 31% gewijzigd door Nox op 20-04-2011 23:23 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Hoe later de nacht wordt, hoe meer hardcore spelers ik ontmoet, dan wordt het steeds harder knokken. Het structureel farmen wordt met de latere uren moeilijker.
Ik heb WoW ook laten vallen voor world of tanks. Vermaak me nog steeds super met het spel, af en toe nog wel eens irritaties (viewbug) maar ook minimaal.Poekie McPurrr schreef op woensdag 20 april 2011 @ 18:14:
Hmm, vaag probleem.. kan via 1 pc moeiteloos inloggen op WoT (spel, site etc) maar op andere pc geeft site aan dat ik niet bekend ben
edit: doh.. vergeten eu erachter te plakken...
edit2: rift account blocked, prem op wot nu, ligt me toch iets meer
Ik heb geen idee wat je bedoelt.User.tmp schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:22:
Ben ik trouwens de enige die vind dat dit topic steeds onduidelijker word?
Daar heb ik ook erg last van, die laat ik dan ook maar links liggen en farm met de M6. Daarmee kun je echt goed kont schoppen als je een beetje weet wat je doetpatrickos85 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:31:
Gisteravond een paar potjes gespeeld om toch de daily winst te halen voor dubbele xp. Ik heb het idee dat de M4 cbt tank veertjes schiet. Mijn schoten zie ik zovaak missen, niet normaal meer. Dat terwijl ik wacht tot ik mijn beste aim heb, daar kan het niet aan liggen. Maar goed, met mijn T1 gaat het tenminste een stuk beter. Kan niet wachten op de M6 welke mijn favo knaltank is. Met die tank kan ik bijna alle hogere tiers wel wat dmg toedienen :6
M6psychoclown schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:27:
Daar heb ik ook erg last van, die laat ik dan ook maar links liggen en farm met de M6. Daarmee kun je echt goed kont schoppen als je een beetje weet wat je doet

De enige tank waarbij ik met goud de crew naar 100% heb gezet.
Heerlijke tank die ik ook zeker zal houden.
Verwijderd
Vooral 's morgen, als ik de nacht af kom, dan win je praktisch alles, dan zitten er precies enkel noobs onlinerapture schreef op donderdag 21 april 2011 @ 01:47:
Overdag is er een groter percentage slechte spelers online en als goede speler heb je meer invloed op het gevecht. Zie werkingsprincipe van online poker als een job. Als je inleest in poker en vuistregels volgt (die doormiddel van statistiek opgesteld zijn), dan speel je beter dan de casual spelers die af en toe wat geld voor de fun vergooien en helemaal niet in poker inlezen. Dan zit je structureel geld van de spelers van lagere rang/kwaliteit uit te zuigen.
Hoe later de nacht wordt, hoe meer hardcore spelers ik ontmoet, dan wordt het steeds harder knokken. Het structureel farmen wordt met de latere uren moeilijker.
Dat heb ik zelf niet gedaan (en zal ik ook niet (snel) doen) maar zit inmiddels al over de 80% en ik ben begonnen vanaf 50%hexta schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:08:
[...]
M6
De enige tank waarbij ik met goud de crew naar 100% heb gezet.
Heerlijke tank die ik ook zeker zal houden.
Ik wilde M6 ook kopen maar gek genoeg komt hij niet meer in de lijst voor. De T2, T14 en Ram II staan er nog wel in. M6 dus niet meer te koop?psychoclown schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:27:
Daar heb ik ook erg last van, die laat ik dan ook maar links liggen en farm met de M6. Daarmee kun je echt goed kont schoppen als je een beetje weet wat je doet
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Ik geloof dat we het over een andere tank hebben haha.psychoclown schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:14:
[...]
Dat heb ik zelf niet gedaan (en zal ik ook niet (snel) doen) maar zit inmiddels al over de 80% en ik ben begonnen vanaf 50%Inderdaad een hele fijne tank, misschien wel de fijnste premium in ieder geval voor nu!
Ik heb het over de normale M6
Dan hebben we het inderdaad over een andere tankhexta schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:34:
[...]
Ik geloof dat we het over een andere tank hebben haha.
Ik heb het over de normale M6
(Want ik heb hem niet
Ahhh... ok, dat verklaard veel....psychoclown schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:26:
Dat zijn pre-order tanks en zullen (als het goed is) ook niet los verschijnen

Verwijderd
haha ik ook als ze bij de tegenstander zittenhexta schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:47:
Die waar jij het over hebt, daar heb ik een hekel aan.
(Want ik heb hem niet)
vanavond weer company-tje opzetten mannen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 12:28 ]
Gister ook.. tot een uurtje of 7 geen probleem om te winnen...en daarna loss loss haha. Niveau andere spelers werd ineens stuk beterVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 10:09:
[...]
Vooral 's morgen, als ik de nacht af kom, dan win je praktisch alles, dan zitten er precies enkel noobs online
Le Meow
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Le Meow
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Zit nu te sparen voor de 3e motor die erin kan. Ik heb de 2e gelijk erin geplaatst, maar deze heeft iets meer exp nodig (11000). Daarna de tracks upgraden, dan de turret, en dan doorsparen voor de T20 of eerst het 3e wapen.User.tmp schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:42:
Hij wordt zeker sneller!
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
De gun gebruik je trouwens ook op de T20.
waarschijnlijk doordat de hull van die amerikanen niet zo dik is zijn ze niet zo zwaarpsychoclown schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:57:
Grappig om te zien dat de Easy8 niet eerst de tracks hoeft te vervangen. Bij de USSR en German tanks moet je veelal eerst de betere tracks nemen omdat anders de load capaciteit te laag is.
Dat lijkt me zeer logischskoozie schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:09:
[...]
waarschijnlijk doordat de hull van die amerikanen niet zo dik is zijn ze niet zo zwaar
@ hexta - welke tautologie?
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 21-04-2011 21:33 ]
[removed]
Leuk, maar wel wazig. Ik zou nl. verwachten dat de motor dan een van de dingen is die je moet researchen voordat je de SU100 kan researchen. Maar dat is goed om te weten, in dit geval wil ik toch mijn SU85 elite hebben voordat ik de SU100 pak, maar in andere gevallen kan het best wat xp schelenpsychoclown schreef op donderdag 21 april 2011 @ 23:21:
Dan heb je de motor ook al geresearched inderdaad
[removed]
De m6 premium deed het zoals altijd wel goed, veel leuke potjes mee gedaan als ik moest wachten op de T-34. Wellicht dat ik gewoon weer moet wennen aan lagere tier mediums, met lagere tier TD's speelde ik nog regelmatig.
Overigens heb ik ook een start gemaakt met de duitse tree omdat ik daar voor de heavies wil gaan.
Met behulp van free exp heb ik nu tot aan de PzIV geresearched en alleen die 13k moet ik nog ophoesten. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik dit ook met free exp zal doen of niet.
echt lekker! Weinig potjes die we verloren.
* wontcachme gaat verder grinden
psychoclown schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:44:
Wacht maar tot je bij de pershing bent, dan heb je zo'n 60+k exp nodig voor voor de laatste gun alleen al

* wontcachme gaat vast red bull, cafeine, ovenpizza inslaan en een mini koelkast + magnetron naast de computer zetten
EDIT: Lekker. Mijn easy 8 werd als schietdoel gebuikt door 3 heavy's. Dat was snel over

[ Voor 11% gewijzigd door wontcachme op 22-04-2011 11:59 ]
blup
(Ik heb de T-34 nog niet maar kijk even in de research tree)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Ninja'd!
[ Voor 12% gewijzigd door User op 22-04-2011 12:32 ]
volgens mij zie je dat dan pas als je de tank unlocked hebt..harmen1987 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:29:
Waarom moet ik bij de T-34 de engine nog een keer researchen terwijl ik dezelfde al bij de A-20 heb geresearcht?
(Ik heb de T-34 nog niet maar kijk even in de research tree)
Klopt gaat allemaal net even iets harder, vooral als je in fijne teams terecht komt en zelf ook goede prestaties levertBezulba schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:53:
je krijgt dan gelukkig ook wel wat meer xp per battle
Doe je netjes, gister dat lekkere potje met de T-34 (als laagste in mijn team ook nog) Sniper award en 16xx exp zonder dubbele exp. Dat maakt de verloren potjes meteen weer goed (qua ego danUser.tmp schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:16:
Net met mijn E2 7 kills gemaakt. Leverde me een Steel Wall, Top Gun, Sniper, Reaper en een Wittmann's Medal op. Goed voor 3.1k XP (verdubbeld)
Kan bijna niet wachten tot ik die tank ook heb. Vond het in de beta een erg leuke tank om mee te spelen. Goeie combo van snelheid, armor en vuurkracht. Vind zowieso de usa tree vanaf een full upgraded m4 sherman erg leuk.psychoclown schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:57:
Grappig om te zien dat de Easy8 niet eerst de tracks hoeft te vervangen. Bij de USSR en German tanks moet je veelal eerst de betere tracks nemen omdat anders de load capaciteit te laag is.
Op hogere tiers doe je meer damage en dus effectief meer exp en credits
Kan zijn dat je Tier 6 nog stock is en relatief weinig dmg doet en je tier 3 full equiped en relatief meer dmg doet.hopiconjo schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 13:58:
Thanx, dan speel ik bagger op tier6 of heel goed in tier3
Dat op 10 M2
T29 binnen
[ Voor 101% gewijzigd door hexta op 22-04-2011 15:40 . Reden: sorry, te lui om thumbs te maken :P ]
Tijd om repair shit mee te nemen.wontcachme schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 20:40:
Ik weet niet wat het is, maar ik heb vandaag amper iets gewonnen. Heb nu de maximale gun en motor bij mijn Easy 8 en alles wat ik tegenkom knalt me kapot. Welk niveau ze ook zijn, ik ga eraan. Bij de eerste schot raak vliegt ook telkens mijn track eraf.
Hoe speel je de Easy 8 trouwens?
Weinig nut. Ik ben sneller kapot dan ik kan reageren om te repareren.
Verschilt. Soms bedekt achter huis/steen, soms vooraan mee racen. Vooraan ben ik zo dood, als bedekt vaak ook omdat mijn team leden 10 jaar zijn en denken dat door het midden rushen de beste tactiek is. Overigens zijn de teams waar ik in zat vaak defeated op het eind.Hoe speel je de Easy 8 trouwens?
En als ik dan een keer de overhand heb, dan komt er van achteren of opzij opeens een 2e/3e tank die mij kapot knalt. Wordt sowieso vandaag veel te hoog ingedeeld. Ben vaak in de onderste regionen van de spelers in een team te vinden.
Zal ik eens proberen. Snipen vind ik niet erg, maar vaak waar ik sta komt er opeens een uit de flank zetten en die parkeert mij gelijk.psychoclown schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:03:
Probeer anders een wat meer te snipen en niet vooraan de linies te rijden. Op die manier kun je er ook achter komen of het eigenlijk wel jou soort tank is
Het bewust zijn van hetgeen wat er in je omgeving gebeurt is natuurlijk ook belangrijkwontcachme schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:08:
[...]
Zal ik eens proberen. Snipen vind ik niet erg, maar vaak waar ik sta komt er opeens een uit de flank zetten en die parkeert mij gelijk.
Na overleg met Kaap de poll overnieuw in de tweakers_ng layout
Welke tree wordt jouw main tree? | ||
#1 - German medium/light | #2 - German heavy | |
#3 - German tank destroyers | #4 - German artillery | |
#5 - USA medium/light | #6 - USA heavy | |
#7 - USA artillery | ||
#8 - USSR medium/light | #9 - USSR heavy | |
#10 - USSR tank destroyers | #11 - USSR artillery |
Ook een poll maken? Klik hier
De poll is uiteraard terug te vinden in de TS
Een mooi potje was vooral met mijn T-34 waarbij ik als laagste in mijn team was en een goed aantal wist te damaged en een aantal had gekilled, leverde met 16xx exp op zonder verdubbeling
Tevens de knoop doorgehakt en free exp besteed aan de Pz IV waavoor ik ook een betere gun heb gekocht.
Inmiddels al een aantal potjes achter de kiezen en het speelt best fijn. Tracks zijn ook binnen (engines had ik al met free exp) en nu op weg naar de volgende gun. Ik twijfel alleen nog of ik daarna nog door zal gaan voor de betere turret of dat ik gewoon zal sparen voor de 3601. Zo ver ben ik nog niet dus ik heb nog even tijd om te beslissen
-edit-
Net wel een beetje een wtf potje..
Speelde met mijn T-34 op Komarin (Base I) en ik ging naar het oosten (rechts). Wonderbaarlijk genoeg was ik samen met een Pz III alleen op die flank. Zelfs toen de PZ III ging scouten en we zagen al 5 tanks onze kant op pushen (Pz III was inmiddels dood) en ik kreeg geen support. Bleef nog even staan wist een 3 tal te raken en eentje te killen. Mijn gun werd gedamaged en ik reed naar het achterste huisje. De gun was inmiddels weer gemaakt en ik kon de T-28, die ik reeds geraakt had, finishen. Vervolgens nog een Pz III die ik hard raakte en toen kwam er veel arty dicht in de buurt + een KV en SU-85. Uiteindelijk kreeg ik van afstand support van 3 tanks en toen ik dood was begon de west flank op te rukken.. Dat noem ik nog eens een dom team

-edit2-
Gaan we meedoen met The Drill Training Camp?
A new tournament is calling to the colours those whose vehicles do not exceed tier 5. If your tank satisfies the main requirement, you can organize a team or become part of one and take part in The Drill Training Camp Championship.
A team can be formed by anyone and team members do not have to be representatives of a clan.
The only restrictions are that the whole team can have no more than 60 tank tier points in total, not exceeding tier 4 for artillery and tier 5 for the other classes.
The play-off system will require to win 2 victories in 5 battles. The competitions will be held on Westfield map.
[ Voor 50% gewijzigd door psychoclown op 22-04-2011 23:30 ]
Starter tanks verkocht (600 credits jeej!)
BT-2 - gehouden Voor potjes met vrienden die pas beginnen
BT-7 - Verkocht
SU-76 - Verkocht
SU-85 - Gekocht volledig geupgrade behalve de SU-100 maar daarvoor is ie aan het sparen. Camo netje erop en lekker vissen met die hengel.
A-32 Premium - Nog steeds in mn bezit en crew al bijna op 100% heb 1 fout gemaakt hij reload ontzettend traag en een premium kun je helaas niet upgraden. Kheb uiteindelijk toch maar 200.000 credits neergelegd voor de -10% reload time maar het helpt voor geen meter... Af en toe flink gebruiken om wat xp op te doen doet wonderen met deze tank.
T-34 - Ik wil eigenlijk een leuke collectie maken van de beroemde tanks uit het spel. En deze hoort daar zeker bij. Kheb hierop ook die snele proppenschieter geinstaleerd. Mensen geloven soms gewoon niet dat ie zo snel herlaad.
Su-26 - Gewoon om te snappen hoe de arty werkt. (wat kunnen ze wel/niet raken) Wisten jullie trouwens dat als een tegenstander net onzichtbaar is geworden voor je arty-sniperview (shift) en je schiet op de plek waar je denkt dat ie zit en je kogel verdwijnt zonder geluid te maken (geen explosie dus) dat het dan raak is? Heb hier al vaak veel gebruik van gemaakt.
En als laatste mijn nieuwe aanwinst de Sherman! Ook onderdeel van dezelfde collectie als de T-34 Bijna alle upgrades al gedaan behalve de radio. Maar die gaat er zeker inkomen. Best een geinig tankje trouwens trekt wat traag op maar eenmaal aan de gang gaatie zeer lekker.
Wil nu door voor de verbeterde Sherman en de T34-85 en dan weet ik het eigenlijk niet meer zo...
Een heel mooi potje meegemaakt waar ik met de A-32 en 5 andere light's en snelle medium achter vijandelijke linies terecht was gekomen. Met alleen onze snelheid als pantser en gewoon kijhard rondcrossen en schieten. 3 heavy's omvergeworpen samen met 3 arty's en met zn 4 (overgebleven) een picknick gehouden bij de vlag
Kunststof kun je krijgen!
M6A1E2 premium voor free exp genereren. VK3601 uiteindelijk gekocht en ook elite gemaakt. Nu Tiger 1 geunlocked en belangrijkste modules unlocked.
Dat wordt n.a.w. dus echt een t-34 en su-85 hellpsychoclown schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:02:
-edit2-
[...]
Ik zeg doen, maar dat wordt inderdaad SU-85 hell denk ik. En ik vermoed dat de SU-26's ook rijkelijk aanwezig zullen zijn.psychoclown schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:02:
-edit2-
[...]
Inderdaad, ik neem mooi de T-34 meeScytheNL schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 02:56:
[...]
Dat wordt n.a.w. dus echt een t-34 en su-85 hellGezien het feit dat ik beide rijd ben ik wel geïnteresseerd om er aan mee te doen indien het voor mij op een beschikbare dag/tijdstip valt.
Overigens wordt het niet enkel T-34's en SU-85's want voor elke tank minder dan 14 mag je 1 tanklevel minder gebruiken. Heb je natuurlijk alsnog een hele hoop maar goed wat arty en scouts is ook wel handig
Gisteren ook de su26 unlocked (voor als het snipen saai wordt)
Weet iemand wanneer je double xp krijgt? Gister voor het slapen gaan wilde ik nog een leuk potje, werd uiteindelijk 2.00uur maar zonder iets geks te doen kreeg ik dbl xp. Terwijl ik met die 4 kills tegen hogere tiers ik niets kreeg...
Dit topic is gesloten.