Helaas dat dat hele verhaal voor een SU76/SU85B juist niet op gaat. 9/10 battles wordt je zo ingedeeld dat je hooguit de 2 onderste van de tegenstander kunt beschadigen.
patrickos85 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:50:
[...]
Soms ben je de onderste en soms de bovenste van de tier lijst. Dat zit nou eenmaal in het balancing. Wanneer er meer mensen zijn met hogere tiers dan jou zal je idd vaker laag zitten. Dus zorgen dat je betere tanks krijgt

Helaas sta je met de SU76/SU85B 9 van de 10 keer bij de onderste 5. Ik vind het echt niet erg om af en toe onderaan te staan, maar dan moeten er wel potjes tussen zitten waar je ook wat hoger staat.
btw, TD's zijn er op gemaakt om stationair te staan en te knallen, niet om te scouten. Dan heb je een verkeerde tree gekozen

Daar zijn ze inderdaad voor bedoeld, helaas alleen dat bovengenoemde TDs stationair al vaak eerder gezien worden door de tegenstander dan dat jij hun ziet. Verder is het zo dat als je al een schot kunt maken je hooguit 1% damage doet waarna 1 schot van hun genoeg is om weer dood te zijn.
De guns van TD's zijn opmerkelijk genoeg aangezien je vaak tanks van hogere tiers kan dmg'en waarbij dat met andere tanks niet lukt.
En daar zit nu net het probleem met deze TDs, zelfs met de beste gun schieten ze niet door de tanks waar tegenpver ze worden geplaatst. Als je b.v. een stap hoger gaat en de SU85 pakt zie je dat je nog steeds vaak onderaan staat, maar daarmee kun je ook echt de hogere tier tanks beschadigen. Oftewel bij die heb je het probleem niet.
Conclusie is gewoon dat voor de SU76/SU85B de matchmaking niet goed is en je tegen te hoge tiers wordt ingedeeld. Het enige dat je nl. met die kunt doen is wat scouten zodat je aan het rode pijltje in je scherm kunt zien in welke richting iig 1 enemy zit....

Dat lijkt me toch niet echt de bedoeling van het spel.
Helaas wederom wel, als ik met HE 10 keer raak moet schieten voordat ik 1% van de ander afschiet heeft het weinig nut. Ik had gisteren een potje waarbij ik 34 keer had geschoten, daarvan 28 keer raak geschoten en waarbij ik geen enkele tank ik mijn lijstjes had staan als zijnde beschadigt/gedood. En als dat nu af en toe eens in een potje voorkomt is dat niet zo erg, maar wel als het merendeel zo zijn.
De SU76/SU85B zijn dan ook de enige tanks waarmee ik niet minimaal 25% van de potjes overleef (eerder rond de 5%) als ik normaal mee speel. Ik vertik het nl. om 15 minuten op de basis te gaan wachten om te zien of mijn team het potje wint of niet.
Met beide guns kun je nog steeds weinig doen al maakt het het spelen wel wat beter. Aan de andere kant kun je op het moment dat je die guns kunt researchen net zo goed overstappen naar de volgende tank aangezien je daar dan ook bijna genoeg exp voor hebt.
[
Voor 8% gewijzigd door
redwing op 19-04-2011 11:46
]