Komt waarschijnlijk doordat je nog geen top radio hebtrgras schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 23:02:
Hmm, zie je nu je friendlies niet meer als je te ver van ze weg bent?
nogsteeds geen top radio?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Een battle met alleen Traktors, T-1 en MS-1 heeft wel wat. (en die T-1 is zeker niet de heavy !!). Al zijn 90 hp's wel weer even wennen....
Net een battle:
Ons team: 13 CB tanks, 1 Pz V/IV, 1 M6
Andere team: 14 CB tanks, 1 M6
Die M6 is wel bruut trouwens.
Ons team: 13 CB tanks, 1 Pz V/IV, 1 M6
Andere team: 14 CB tanks, 1 M6
Die M6 is wel bruut trouwens.
Gelijk de eerste vier rounds verloren
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
tir 2 binnn
Zit nu in een M2 med, straks m3 Lee, maar dat wordt een boutding. Net een tankdestroyer.
[ Voor 14% gewijzigd door Nox op 13-04-2011 00:14 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Haha is wel even wennen, maar alle battles verliezen en toch Top Gun worden is best leuk
15 potjs, 21 tanks gekilled.
Ik kan met een gerust hart naar bed.
Ik kan met een gerust hart naar bed.
Heerlijk, met een SGP dood en verderf zaaien.
Is er ook een GoT chat channel op WoT?
- 4 battles gedaan, 4 gewonnen
Ik ga de Duitse Tank Destroyer tree volgen.
- 4 battles gedaan, 4 gewonnen
[ Voor 50% gewijzigd door Rynji op 13-04-2011 01:36 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Hah, lekker ff kunnen spelen! Meteen m'n trusty old bt-2tje weer gescoord en gepimped (nog maar ca 9000 van de 18700 gold over lol) en zojuist top gun met 8 kills. Meteen ook weer wat medals binnen gehaald maar mijn god wat zuigt die gun van de Pz V/IV! Wel meteen m'n rol als scout even bevestigd met 57 spots in 16 potjes en 24 destroyed dus geen slecht begin!
Eigenlijk zou je standaard al 100% crew op de premium tankjes moeten krijgen maja...ze moeten ergens geld op verdienen he
Ben iig alweer redelijk op weg naar m'n T-34 en dan door naar de T-34-85 en SU-85 met 107mm
http://game.worldoftanks.eu/accounts/500074994-ScytheNL/
Eigenlijk zou je standaard al 100% crew op de premium tankjes moeten krijgen maja...ze moeten ergens geld op verdienen he

Ben iig alweer redelijk op weg naar m'n T-34 en dan door naar de T-34-85 en SU-85 met 107mm

http://game.worldoftanks.eu/accounts/500074994-ScytheNL/
[ Voor 15% gewijzigd door ScytheNL op 13-04-2011 01:42 ]
Hij gaat lekker, ik had de light pack al aangeschaft en ik moet zeggen zonder die A-32 had ik nu nog niet m'n trouwe su-76 terug gehad. Heb de smaak van de Vodka helemaal te pakken dus ook maar meteen de light tree van de Soviets gaan volgen. Vroeger had altijd last van de BT reeks als ik in m'n US Light tankje reed.
Maar wat kan die BT-2 lekker tegen een heuvel op scheuren zeg!
Waren weer een paar lekkere potjes.
Maar wat kan die BT-2 lekker tegen een heuvel op scheuren zeg!
Waren weer een paar lekkere potjes.
Kunststof kun je krijgen!
De 3 beginners tanks elite gemaakt en verkocht. Alle tier 2 tanks dat ik op de tech tree ooit nodig hebt, wordt ook elite gemaakt (op enkele dure radio's na). Voor BT-7 heb ik geld nodig en daarvoor is de tier 8 M6A2E1 moneymaker. De M6A2E1 als een Ferdinand met halve damage van de trage 12,8 cm gun gebruiken is gruwelijk effectief, ze kunnen weinig tegen 200 mm armor onder een hoek doen en ik schiet lekker terug. De Shermans gingen snel eraan.
Verwijderd
/wave! ikke ook Rynji! kunnen we mischien samen spelen want 2 TD's knallen sneller dan 1Rynji schreef op woensdag 13 april 2011 @ 01:15:
Is er ook een GoT chat channel op WoT?
- 4 battles gedaan, 4 gewonnenIk ga de Duitse Tank Destroyer tree volgen.
had in de beta ook een Hetzer en die heb ik eigelijk bewaard had ook al een STUG3 en die opvolger (ff naam kwijt) maar de hetzer bleef ik een fijn karretje vinden ondanks dat ie zo traag als poep is haha
maareh ik ben jaloers op jullie zag vanmorgen dat ie het deed maarja moest weer eens werken dus vanmiddag maar f knallen met mn Traktor haha
ik ga ook de Duitse TD lijn weer volgen, is de GOT clan nog steeds daar? en zou iemand mij mischien een invite kunnen sturen als jullie nog leden aannemen? alvast bedankt en tot vanmiddag!!
Hmm hij joined niet meer automatisch het GoT channel. Kon hem manual ook niet vinden.
Verdorie ik zit nog op werk
. Vanaaf maar ff hard van start gaan.
natuurlijk komt hij online als ik naar bed ga... nou ja vanavond na het werk maar gaan spelen dan
blup
damn iemand had t over een KV met 40k EXP.
dat is ziek snel
dat is ziek snel
Op zich gaat researchen best snel. ik research alleen wat ik nodig heb voor de volgende tank. 1,5 uur spelen en had al de su-85b
ik zal het wel wat rustiger aan doen, geen zin om te spelen tegen mensen die al 24 uur bezig zijn geweest. Liever tegen andere loltractorbestuurders die net komen kijken
blup
lol net wat te vroeg naar bed gegaan, maar ja moest dan ook op tijd weer op. Anyway, goed om te horen dat het weer als vanouds bevalt.
flickr - WOT Profile - Game PC
Damn..wist niet dat die tank T8 is...vind ik het wel knap dat ik met mijn Tier3 tankje die kon dmg'enrapture schreef op woensdag 13 april 2011 @ 04:24:
De 3 beginners tanks elite gemaakt en verkocht. Alle tier 2 tanks dat ik op de tech tree ooit nodig hebt, wordt ook elite gemaakt (op enkele dure radio's na). Voor BT-7 heb ik geld nodig en daarvoor is de tier 8 M6A2E1 moneymaker. De M6A2E1 als een Ferdinand met halve damage van de trage 12,8 cm gun gebruiken is gruwelijk effectief, ze kunnen weinig tegen 200 mm armor onder een hoek doen en ik schiet lekker terug. De Shermans gingen snel eraan.
Zo, net even mijn promo-code ingevuld (Heavy package). Ik vrees dat ik vanavond geen tijd heb om te spelen, maar ik ben morgen de ganse dag vrij en weet ook al wat ik die ganse dag ga doen....
Zojuist de eerste lag crash gehad. Iedereen werd gedisconnet
Nu zit ik er weer in alleen een groot deel van de rest niet.
Dit heb ik in de beta nooit gezien.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
ik ben gisteravond ook weer gaan spelen en net een uurtje. ik ga voor russen mediums en later voor TD. maar nu ook voor amerikaanse mediums anders moet ik telkens wachten. heb beide al tier 3. word veel geplaatst bij die nieuwe tank die tier 5 is. had helemaal geen kans om schade te doen.
Dat is ook niet zo heel gek, momenteel is iedereen die tijdens de beta heeft gespeeld tegelijkertijd aan het spelen om weer een leuk tankje te krijgen. De servers worden nu dus ook aardig gestressed. Sowieso zijn er heel veel die de laatste weken niet hebben gespeeld en nu de verloren tijd aan het inhalen zijn.Dark Angel schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:20:
[removed]
Toch nog 5 potjes kunnen spelen gisteravond.
Je komt er gelijk achter dat je geld te kort komt om snel te kunnen levellen, moet zeggen daar brengen die premium tanks toch wel uitkomst in. 1 potje sherman en 15k binnen.
Vanavond eens flink door spelen zsm naar de Russische medium/TD en heavy kant weer op.
Je komt er gelijk achter dat je geld te kort komt om snel te kunnen levellen, moet zeggen daar brengen die premium tanks toch wel uitkomst in. 1 potje sherman en 15k binnen.
Vanavond eens flink door spelen zsm naar de Russische medium/TD en heavy kant weer op.
Vanmorgen dan die promo ingevuld...
M6 crew getrained: 1000G
Maand premium: 2500G
1500G -> credits om even rammer erop te gooien: 1500G
Eerste potje, 3 M6 per team en de rest die CBT Shermans. 4 kills, winst en eerste potje van de dag, 3000 exp en 4 medals, leuk
Die gift Shermans zijn echt nice, van 100 naar 10% in 1 shot
Vanavond eens effe echt aan de gang.
Eerste potje, 3 M6 per team en de rest die CBT Shermans. 4 kills, winst en eerste potje van de dag, 3000 exp en 4 medals, leuk
Die gift Shermans zijn echt nice, van 100 naar 10% in 1 shot

Verwijderd
Gold pakketje gekocht en meteen mijn crew van mijn CBT Sherman op 100% gezet. Gelijk repair skill aangezet. En blazen maar 
At-1 genomen, fijne td om mee te beginnen.
Loltractor battles zijn ook wel weer erg leuk
At-1 genomen, fijne td om mee te beginnen.
Loltractor battles zijn ook wel weer erg leuk
Gebruik je AP of HE shells op de CB Shermans? AP doet bij mij maar iets van 60% damage ofzo.Kaap schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:05:
Vanmorgen dan die promo ingevuld...
Die gift Shermans zijn echt nice, van 100 naar 10% in 1 shotVanavond eens effe echt aan de gang.
En echt, de eerste 2 schoten gisteravond waren ghost shells. Resultaat: Geraped worden door 4 shermans. Kheb er 2 neer gekregen, als die shells niet ghostten, dan ik het gewonnen.
AP shells. Ik dacht in eerste instantie dat iemand anders hem raakte maar ben er eens op gaan letten en raak ze voor 50-80% gemiddeld. Das nog steeds heel veel.User.tmp schreef op woensdag 13 april 2011 @ 10:45:
[...]
Gebruik je AP of HE shells op de CB Shermans? AP doet bij mij maar iets van 60% damage ofzo.
En echt, de eerste 2 schoten gisteravond waren ghost shells. Resultaat: Geraped worden door 4 shermans. Kheb er 2 neer gekregen, als die shells niet ghostten, dan ik het gewonnen.
Lol, check net het WOT forum. Zijn er allemaal noobs aan het flippen omdat alles weg is! Ook op de General Chat zou het echt humor zijn geweest. O mijn god hoe mis je echt dat er een hardwipe aankomt.
Ingame gisteren ook een heel gedoe in de chat gehad van gasten die aan het zeiken waren.Gizzy schreef op woensdag 13 april 2011 @ 11:54:
Lol, check net het WOT forum. Zijn er allemaal noobs aan het flippen omdat alles weg is! Ook op de General Chat zou het echt humor zijn geweest. O mijn god hoe mis je echt dat er een hardwipe aankomt.
Helemaal als je dan na 1 potje al een gold ms-1 hebt.
Na een lagfest, een crash, restarten en vlak na login een bsod. Alleen in safe mode wilt mijn Windows 7 starten zonder bsod.
In de closed beta gebeurde dit wel een aantal keer, Zimmer heeft ook eens gehad dat hij meteen weer kon joinen en groot gedeelte van de tegenstanders niet terug kwam en dus dood was. Dikke bak exp gekregen voor 1-2 tanks neerknallenDark Angel schreef op woensdag 13 april 2011 @ 09:20:
Zelf nog geen tijd gehad om te gamen zoals eerder voorspeld. Vanavond party bij mij in huis en morgenavond bij mijn vriendin. Vrijdagavond maar een inhaalslag proberen te maken
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
nou zo te horen heb ik nog niks gemist haha, maareh die pakketjes die je kon kopen zijn die nog beschikbaar? of ben ik nou toch echt wel weer te laat en als ze nog wel beschikbaar zijn welke zouden jullie mij adviseren?want na de stats enzo te hebben bekeken leek mij die medium (duitse) tank toch het meest aantrekkelijk
pre-order pakketten waren dat, dus ja je bent te laat
blup
Speciale Pre-Order packages, dus niet meer te krijgen, zoals de naam doet vermoeden. Is overigens hier al meerdere malen gezegd 
Je had tot maandagavond de kans om ze nog te bestellen.
Je had tot maandagavond de kans om ze nog te bestellen.
[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 13-04-2011 13:03 ]
Verwijderd
Ahhh dus toch haha thx.. nou dan wordt het gewoon lol tractorren vanavond totdat ik mn PZ Jager1 kan aanschaffen
en klopt idd dat het al meerdere malen voorbijkwam maar ik begon een beetje te twijfelen omdat ze er gister nog opstonden bij mij maar sorry zal de volgende keer ff beter kijken (beetje enthousiast)
ennuh kwa customizen : op wikipedia staat nog het volgende
The player will feel free to choose the camouflage color of his tanks – varying from historically accurate ones to some custom variants. Players will also be able to place some pre-moderated slogans or clan emblems on the hull of vehicles
is dat inmiddels live of moet je dan een skin downloaden bij 1 vd sites die in de OP staan? iemand al ervaringen met skins?
ennuh kwa customizen : op wikipedia staat nog het volgende
The player will feel free to choose the camouflage color of his tanks – varying from historically accurate ones to some custom variants. Players will also be able to place some pre-moderated slogans or clan emblems on the hull of vehicles
is dat inmiddels live of moet je dan een skin downloaden bij 1 vd sites die in de OP staan? iemand al ervaringen met skins?
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 13:05 ]
Ik was alweer vergeten hoe vreselijk traag een unupgraded loltraktor is
Vermaak me weer prima in de tier 1/2 battles, denk dat ik één van de drie startertjes maar bewaar en upgrade voor wat battletjes in de komende tijd
Daarmee bedoelen ze inderdaad downloadable skins of zelf maken als je dat kuntVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:03:
Verwijderd
dat klinkt als een leuke uitdaging (tenzij het te moeilijk is voor de computer leek haha)psychoclown schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:13:
[...]
Daarmee bedoelen ze inderdaad downloadable skins of zelf maken als je dat kunt
zullen vast wel prgrammaatjes voor zijn denk ik..als ik wat tijd over heb van het weekend maar ff mee vogelen
Waarom is het elke keer als ik een tank op nog een paar % heb dat iemand anders de killshot maakt
Of nog leuker: Heb je iemand compleet op de korrel, nog maar iets van 10% armor, brengen je rounds opeens geen schade meer aan
* wontcachme does not like that
Ik ga goud sparen. Niet uitgeven (bijna niet) en gewoon weer alles langzaam opbouwen. Heeft toch iets speciaals op die manier.
Ik ga goud sparen. Niet uitgeven (bijna niet) en gewoon weer alles langzaam opbouwen. Heeft toch iets speciaals op die manier.
[ Voor 20% gewijzigd door wontcachme op 13-04-2011 13:21 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
ach, je krijgt xp voor de dmg die je doet. liever een schot met 100 dmg, dan een kill met 1dmgwontcachme schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:20:
Waarom is het elke keer als ik een tank op nog een paar % heb dat iemand anders de killshot maaktOf nog leuker: Heb je iemand compleet op de korrel, nog maar iets van 10% armor, brengen je rounds opeens geen schade meer aan
![]()
Ik ga goud sparen. Niet uitgeven (bijna niet) en gewoon weer alles langzaam opbouwen. Heeft toch wat leukers op die manier.
blup
Maar ik wil die kill op mijn naamBezulba schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:21:
[...]
ach, je krijgt xp voor de dmg die je doet. liever een schot met 100 dmg, dan een kill met 1dmg
Ik wou net zeggen, veel kills staat wel leuk maar de hoeveelheid damage die je toegebracht hebt doet er echt toe. Daarom schiet ik ook op zoveel mogelijk tanks wanneer ik als laatste over ben (en toch geen kans meer maak).
Ik heb mijn gemiste kills al ingehaald. Had net 7 kills in één rondepsychoclown schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:24:
Ik wou net zeggen, veel kills staat wel leuk maar de hoeveelheid damage die je toegebracht hebt doet er echt toe. Daarom schiet ik ook op zoveel mogelijk tanks wanneer ik als laatste over ben (en toch geen kans meer maak).
Lekker rondrijden in mijn Tier1, maar heb wel veel slechtere connectie dan voor de release, soms kom ik gewoon het spel niet in..
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Zal ook wel drukker zijn, veel closed beta testers waren gestopt of deden het rustig aan tijdens de open beta. Nu is 'iedereen' tegelijkertijd bezig
Kan iemand me een nieuwe invite sturen voor de GoT clan? Ik kreeg na het inloggen op de WoT community een server error en nu ben ik de uitnodiging kwijt..
if it ain't broke, break it and learn
Goud spaar je niet, je koopt het.wontcachme schreef op woensdag 13 april 2011 @ 13:20:
Kijk eens in de TS zou ik zeggen, daarnaast zie ik dit soort dingen liever via DM geregeld zodat het topic schoon blijft.XcEll schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:34:
Kan iemand me een nieuwe invite sturen voor de GoT clan? Ik kreeg na het inloggen op de WoT community een server error en nu ben ik de uitnodiging kwijt..
Ik heb me aangemeld voor de clan. Helaas kan ik vanavond laat pas weer een beetje spelen. Daarnaast zag ik toevallig dat je nu ook kleinere hoeveelheden goud kan kopen. 2500gold = 9,95e. een maand premium kost dus een 10tje.psychoclown schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:36:
[...]
Kijk eens in de TS zou ik zeggen, daarnaast zie ik dit soort dingen liever via DM geregeld zodat het topic schoon blijft.
enigzins duur, anderzijds ook weer niet
Doe dat aub via DM, hij staat overigens ook in de playertable als ik me niet vergis.
[ Voor 81% gewijzigd door psychoclown op 13-04-2011 14:52 ]
Ja idd, ik denk dat ik premium alleen in het weekend aanzet.patrickos85 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:45:
[...]
Ik heb me aangemeld voor de clan. Helaas kan ik vanavond laat pas weer een beetje spelen. Daarnaast zag ik toevallig dat je nu ook kleinere hoeveelheden goud kan kopen. 2500gold = 9,95e. een maand premium kost dus een 10tje.
enigzins duur, anderzijds ook weer niet
Doordeweeks is het wel duur voor de tijd dat ik savonds over heb.
Je weet dat een maand premium kopen goedkoper is dan inschakelen voor 3 dagen?hexta schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:51:
[...]
Ja idd, ik denk dat ik premium alleen in het weekend aanzet.
Doordeweeks is het wel duur voor de tijd dat ik savonds over heb.
Zelfs al pak je elke avond maar 1-5 battles mee voor bijv. enkel de eerste victories dan loont het al meer.
Dan is het veranderd. Ik kreeg in de Beta elke dag meer goud erbij. Kan ik er nu rekening mee houden
Wat zijn de kosten ok al weer?psychoclown schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:53:
[...]
Je weet dat een maand premium kopen goedkoper is dan inschakelen voor 3 dagen?
Zelfs al pak je elke avond maar 1-5 battles mee voor bijv. enkel de eerste victories dan loont het al meer.
1 dag 250,
5 dagen... etc?
Nog iemand die interesse heeft in het antwoord op de bovenstaande vraag.hexta schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:57:
[...]
Wat zijn de kosten ok al weer?
1 dag 250,
5 dagen... etc?
*zucht*wontcachme schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:56:
[...]
Dan is het veranderd. Ik kreeg in de Beta elke dag meer goud erbij. Kan ik er nu rekening mee houden
Beta is beta. Live is geld
* 30 dagen - 2500 goldpsychoclown schreef op woensdag 13 april 2011 @ 14:53:
[...]
Je weet dat een maand premium kopen goedkoper is dan inschakelen voor 3 dagen?
* 15 dagen - 1250 gold
* 3 dagen - 650 gold
* 1 dag - 250 gold
Je hebt gelijk.
Voor die 8 dagen per maand, kan ik beter de 500 extra doen en de hele maand premium hebben.
He, het is mijn eerste MMO dat ik speel. Weet nog niet hoe het er normaal aan toe gaat
Dan zou je juist moeten inlezen om er zoveel mogelijk vanaf te wetenwontcachme schreef op woensdag 13 april 2011 @ 15:05:
[...]
He, het is mijn eerste MMO dat ik speel. Weet nog niet hoe het er normaal aan toe gaat
Nouja ze moeten ergens aan verdienen (gold dus) en het is wel logisch dat je gold krijgt in de beta want anders valt er ook weinig te testen
Weet iemand of het mogelijk is (nu of in de toekomst) om items te verkopen/ruilen/weggeven aan anderespelers?
Ik kan me vaag herinneren dat ik zoiets had gelezen maar ik kan er nu niets meer over vinden.
Ut zou wel cool zijn als ik mijn "mindere" tanks kan weggeven aan vrienden. Of dat ik mijn "betere" tanks kan verkopen nadat ik uitgekeken ben op het spel...
Ik kan me vaag herinneren dat ik zoiets had gelezen maar ik kan er nu niets meer over vinden.
Ut zou wel cool zijn als ik mijn "mindere" tanks kan weggeven aan vrienden. Of dat ik mijn "betere" tanks kan verkopen nadat ik uitgekeken ben op het spel...
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Dat wilden ze wel implementeren ja.ChojinZ schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:28:
Weet iemand of het mogelijk is (nu of in de toekomst) om items te verkopen/ruilen/weggeven aan anderespelers?
Dat staat inderdaad in de planning, grote kans dat je dat een keer in het Q&A topic bent tegen gekomen
Dat zou wel cool zijn!
Als je het dan een beetje slim aanpakt kan je de investering in het goud weer terug verdienen.
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Jay! net de Topgun medaille gescoord met mn Marder2!
in totaal 7 vijandelijke vtg uitgeschakeld was echt een spannend potje haha
uiteindelijk nog maar met zn tween over en ik kon die laatste russische AT maar niet zien en toen ging onze arty de base cappen en kwam ie uit zn schuilplek..had maar 16% hp over dus dat was zo over..zelf na mn 2e kill de motor beschadigd dus ging een beetje traag,,miss dat ik daarom normaal zo zuig, wil ik gewoon te snel haha
panzer jagers!
[EDIT] wtb invite voor got Platoon
in totaal 7 vijandelijke vtg uitgeschakeld was echt een spannend potje haha
uiteindelijk nog maar met zn tween over en ik kon die laatste russische AT maar niet zien en toen ging onze arty de base cappen en kwam ie uit zn schuilplek..had maar 16% hp over dus dat was zo over..zelf na mn 2e kill de motor beschadigd dus ging een beetje traag,,miss dat ik daarom normaal zo zuig, wil ik gewoon te snel haha

[EDIT] wtb invite voor got Platoon
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 17:36 ]
Wel jammer dat ik nog geen captains kan benoemen.
Tot mijn verbazing zag ik dat ik niet 2 maar maarliefst 3 premium tanks in mijn garage had staan toen ik het spel opstartte :P!
De M4 sherman en A32 had ik verwacht maar de M3 Stuart Light tank kwam als een complete (en aangename) verrassing!
Iemand misschien een idee waarom ik deze heb gekregen? Er was geen actie toen ik mijn beta startte
.
Misschien puur geluk
De M4 sherman en A32 had ik verwacht maar de M3 Stuart Light tank kwam als een complete (en aangename) verrassing!
Iemand misschien een idee waarom ik deze heb gekregen? Er was geen actie toen ik mijn beta startte
Misschien puur geluk

HAX
Heb je niet toevallig extreem veel battles in de beta gespeeld? Soort hidden extraatje zeg maar.
Heb je niet toevallig extreem veel battles in de beta gespeeld? Soort hidden extraatje zeg maar.
JA! En veel ook, zal wel door de drukke servers komen.rgras schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:09:
Hebben jullie ook last van zeer frequente lagspikes?
Erg irritant die lagspikes! En wat is de PzII toch een ontzettende irritante tank.. Ik kan niet wachten op het moment dat ik hem bij het afval kan zetten.. Ding heeft niet eens een fatsoenlijke gun.. allemaal van die automatische zooi
Ja ik heb de M3 ook, maar had hem in de beta ook al erbij...Annihilism schreef op woensdag 13 april 2011 @ 18:03:
Tot mijn verbazing zag ik dat ik niet 2 maar maarliefst 3 premium tanks in mijn garage had staan toen ik het spel opstartte :P!
Iemand misschien een idee waarom ik deze heb gekregen? Er was geen actie toen ik mijn beta startte.
Misschien puur geluk
[afbeelding]
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Dit wordt steeds vager 
Edit: Nope, is een beta key tank.
Edit: Nope, is een beta key tank.
[ Voor 44% gewijzigd door User op 13-04-2011 18:40 ]
Verwijderd
Nou toch ook eventjes een Screenie van een trotse vader en zn "LadyBug"

Had die skin vd link uit de startpost! alleen jammer dat die skin niet persoonlijk is en iedereen mij nog gewoon in mn grijze karretje ziet haha

Had die skin vd link uit de startpost! alleen jammer dat die skin niet persoonlijk is en iedereen mij nog gewoon in mn grijze karretje ziet haha
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2011 20:58 ]
Ik ben begonnen aan de amerikaanse tank-trey. Ben blij dat ik niet meer in die hetzer hoef te spelen! Wat vond ik dat een enorm bochtding zeg. Ik wacht wel tot de andere paralelle tanktrey van de duitse TD's er is.
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ziet er wel naar uit. Die dikkepooierrijdende CBT'ers die gaan nu campen omdat ze het gewend zijn.rgras schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:50:
Ligt het nu aan mij of het weer één groot campfest?
Overigens moet ik terug komen op die M3 Lee, je kan er wel mee batsen. Track de M4 en op zijn zijkant heb je met het nieuwe kanon (is veel accurater) vrij spel:

Alleen als je getracked bent is het vervelend. Gelukkig is dat nog vrij snel gerepareerd.
Verwijderd
haha ja daar hoor ik dus heel veel mensen over haha maar vooral als ie een beetje getweaked is dan vind ik hem echt een fijn ding!NoxiuZ schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:19:
Ik ben begonnen aan de amerikaanse tank-trey. Ben blij dat ik niet meer in die hetzer hoef te spelen! Wat vond ik dat een enorm bochtding zeg. Ik wacht wel tot de andere paralelle tanktrey van de duitse TD's er is.
lekker laag profiel en voor zn tier lekker dikke front pantser en hij schiet ook aardig..monteer alleen niet meer dat 10,5 lefh kanon want dan prefereer ik toch de iets hogere vuursnelheid van die andere.
(tevens kan je in het centrum vd stad veel makkelijker een parkeerplekje vinden als er weer zo'n tiger dubbelgeparkeerd staat
maarja hij heeft zn nadelen en ook zn voordelen, wel een beetje traag issie dat is af en toe vervelend als je met de troepen oprukt en vuursteun wil geven dan issie net iets te traag om goed mee te komen met de rest,maar speel voornamelijk verdedigend in de struikjes langs de weg (lees campend)
Hey nog iemand die voor amerikaanse tree gaat :p! Ik ga ook full american tree maar je ziet wel echt weinig amerikaanse tanks. Heb gister ff wat potjes gespeeld maar denk dat zon 80 procent duits/russisch is. Zal wel door ontbrekende td tree komen.NoxiuZ schreef op woensdag 13 april 2011 @ 22:19:
Moet wel zeggen dat ik weer erg veel lol heb in de low lvl tanks. Vooral de m3 en m4 zijn erg leuke tanks. Ben ook begonnen aan de arty tree voor het geval we weer wat tank companies gaan maken
Of omdat men gewoon weet afhankelijk van welke map en welke spawn op de map het beter is te verdedigen dan aan te vallen. Elke route op een map heeft een strategie.NoxiuZ schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:30:
[...]
Ziet er wel naar uit. Die dikkepooierrijdende CBT'ers die gaan nu campen omdat ze het gewend zijn.
Lakevile bijvoorbeeld, die valley op de linkerkant van de map, spawn in het zuiden heeft beduidend voordeel als er voor defence gekozen wordt. Zo heeft elke map bepaalde eigenschappen met bepaalde voor en nadelen afhankelijk van aan welke kant je spawned.
Te vaak zie je gasten die een route kiezen dat je al weet dat hij in het nadeel is omdat de andere kant van die route gewoon bepaalde voordelen geeft. En soms vraag ik me ook af die dat zelf niet doorhebben ofzo daar de mainforce via een andere route gaat.
Als je spellen zoekt met enkel hoog aanvals/rush gehalte dan kan ik je anders wel aanraden om eens bij CoD: Black Ops ofzo te kijken.
Ik heb een maandje prem gekocht in de hoop een med en een stugIII te kunnen fielden aan het einde van de maand. Wellicht ook nog een spg handig wellicht ooit voor de clan.
SPG is niet alleen handig voor de clan... Meeste tot tier 5 in elk geval zijn behoorlijk goede moneymakersGizzy schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:59:
Ik heb een maandje prem gekocht in de hoop een med en een stugIII te kunnen fielden aan het einde van de maand. Wellicht ook nog een spg handig wellicht ooit voor de clan.
Ben ook bezig met Arty op te werken als 1ste... Die lamme premium heavies irriteren mij teveel... Nu al een M37 met 2e gun dus kan nu over de hele map wat raken
Als 2e komen er russische heavies en TD's...
[ Voor 21% gewijzigd door UdiBenLudi op 14-04-2011 10:08 ]
Ja zeker ook handig nu we niet elke dag een 250 gold infusie krijgen om om te zetten naar credits.
Gister toch een kleine drie kwartier weten te vinden om wat potjes te doen. Een handvol potjes gedaan en aangekomen bij de BT-7 waarmee ik zo snel mogelijk naar A-20 wil gaan 
Vanavond ook nog wat tijd en nu iets langer dus maar even zien of ik voorbij de A-20 kan komen.
Vanavond ook nog wat tijd en nu iets langer dus maar even zien of ik voorbij de A-20 kan komen.
Hier nog iemand die voor de amerikanen gaat.Annihilism schreef op donderdag 14 april 2011 @ 07:20:
[...]
Hey nog iemand die voor amerikaanse tree gaat :p! Ik ga ook full american tree maar je ziet wel echt weinig amerikaanse tanks. Heb gister ff wat potjes gespeeld maar denk dat zon 80 procent duits/russisch is. Zal wel door ontbrekende td tree komen.
Moet wel zeggen dat ik weer erg veel lol heb in de low lvl tanks. Vooral de m3 en m4 zijn erg leuke tanks. Ben ook begonnen aan de arty tree voor het geval we weer wat tank companies gaan maken(was nogal een tekort vorige keer XD).
Dat was ook mijn idee om dan amerikaanse arti te gaan doen. Heb begrepen dat die wel ok is?
de eerdere arties tot tier 3/4 oid kunnen ver schieten (wanneer guns zijn upgraded) daarna weet ik het niet
Wat vinden we van de premium tanks?
Kheb nu de A32 & T14 en vind ze best lekker spelen. Kheb alleen geen vergelijkings materiaal omdat ik het tijdens de beta nooit verder heb geschopt dan Tire 3.
Kheb nu de A32 & T14 en vind ze best lekker spelen. Kheb alleen geen vergelijkings materiaal omdat ik het tijdens de beta nooit verder heb geschopt dan Tire 3.
a32 is nice! ik vind hem echt leuk! Beetje suicide scouten is altijd leuk en het is helemaal hilarisch als je rondjes kan racen om vijanden terwijl ze je proberen te raken
blup
Ik ben op dit moment alleen aan grinden met PZ V/IV. Aangezien nog veel mensen ( en niet de kneus in een battle) deze nog hebben verdien ik hiermee mijn free xp en cash. Heb nu over de miljoen aan cash en bergen free XP. Op moment dat meer mensen hun eigen tier tanks spelen zal ik de PZ V/IV verpatsen en tegen die tijd ook mijn tier tanks researchen. Tot die die tijd is het mijn moneymaker
Dit topic is gesloten.