• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:14
Hoe wist je dat de camera aan het opnemen was?

Onlangs had ik ook problemen met mijn GoPro 7, veel vastlopers, ging niet meer aan/dispaly zwart tijdens het filmen/ battery drain binnen 24 u als hij uit stond enz. Ik heb contact gezocht met gopro, die zijn redelijk behulpzaam.

Als je nu een andere sd kaart gebruikt, doet 'ie het dan wel goed?

• berry76
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 03-06 08:49
Ik heb de Hero 10 black. Sinds een paar weken ook de wide angle lens.

Nu kan ik de afbeelding en filmpjes niet in Quick downloaden. Hoe los ik dit op?

Hiervoor had ik de Hero 8. Daarmee kon ik via een usb verbinding en een iPhone dongle. De filmpjes ook zonder WiFi maar met usb downloaden. Dit lukt ook niet met de Hero 10.
Hoe los ik dit op?

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-06 16:30

Stimulate14

⭐⭐⭐

berry76 schreef op dinsdag 10 januari 2023 @ 09:17:
Ik heb de Hero 10 black. Sinds een paar weken ook de wide angle lens.

Nu kan ik de afbeelding en filmpjes niet in Quick downloaden. Hoe los ik dit op?
Wat is de foutmelding?

• berry76
ik krijg de melding " ! Some footage failed to download."

Ik heb nu versie 01,46,70 geïnstalleerd op de Gorpo, nu is het gelukt om met de officiële apple usb-c dongele de data in images te downloaden, om vervolgens in Quick te laden.

• berry76
helaas lukt het nog niet om de data in Quick te laden, ik blijf de zelfde melding krijgen

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

berry76 schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 12:25:
[...]

ik krijg de melding " ! Some footage failed to download."

Ik heb nu versie 01,46,70 geïnstalleerd op de Gorpo, nu is het gelukt om met de officiële apple usb-c dongele de data in images te downloaden, om vervolgens in Quick te laden.
Waarom niet draadloos?

• berry76
Ik heb de Max lens er op zitten. Dat is denk ik het probleem.

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Kan me niet voorstellen :P.

• Megat
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:17
Een nieuwe Gopro hero 11 voor 365,- in januari 2023 kan dat ?
https://link.marktplaats....tm_content=app_ios_tablet

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:49
Met de huidige korting betaal je nu 389,- bij gopro.
Mss is het mogelijk indien je er 10 besteld maar voor die 24 euro zou ik bij gopro zelf bestellen.

tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue|iPhone 12 pro max blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

• berry76
Probleem opgelost. Norton safe web was de boosdoener

• RobWest
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-06 16:09
Ik heb van een vriend een oude Hero2 gekregen. Alles erop en eraan en erbij. Alleen de GoPro zelf wil niet (meer) aan.

Als ik zonder batterij een usb-kabel erin doe dan knippert het rode lampje heel flauw en vrij snel. Doe ik vervolgens de batterij erbij dan gaat het rode lampje fel branden zonder knipperen.
Druk ik 1 maal op de aan-knop dan is het rode lampje weer uit.

Meer leven krijg ik er niet uit.

Overleden?

PVOutput

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RobWest schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 09:05:
Ik heb van een vriend een oude Hero2 gekregen. Alles erop en eraan en erbij. Alleen de GoPro zelf wil niet (meer) aan.

Als ik zonder batterij een usb-kabel erin doe dan knippert het rode lampje heel flauw en vrij snel.
Wat gebeurt er als je met de kabel/USB poortje rommelt ?

Ik ben namelijk toevallig met mijn Hero2 aan het rommelen na vele ongebruikte jaren en het lijkt erop dat die poort niet meer helemaal betrouwbaar is, maar voor opladen is het nog wel te doen! :)
Doe ik vervolgens de batterij erbij dan gaat het rode lampje fel branden zonder knipperen.
Dan zou de GoPro je batterij goed moeten kunnen opladen in theorie!
Druk ik 1 maal op de aan-knop dan is het rode lampje weer uit.
Dat zou ik zelf ook effe moeten testen, maar wat je voorlopig kan doen is de batterij op zijn minst een uurtje of zo laten opladen en dan de GoPro aanzetten met alleen de batterij erin :)
Overleden?
Ik denk het niet, maar hoe betrouwbaar die is durf ik niet te zeggen en zal je zelf moeten testen ;)

Die van mij heeft eigenlijk maar één echt probleem : De coating op de behuizing is op sommige plekken plakkerig geworden na jarenlang in een waterdichte behuizing te hebben gezeten ;(

De accu's lijken het nog te doen (Één ervan was zelfs nog steeds 100% opgeladen na al die jaren!) en de Hero2 zelf ook dus ik ga nu eens met een schroevendraaier aan de gang om zodoende de plastic meuk veilig schoon te kunnen poetsen! :Y) 8) :*) _O_

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• RobWest
Aan het kabeltje ligt het niet. Ik heb er 3 geprobeerd.

Ik heb hier ook nog een battery pac, Die heb ik separaat opgeladen, maar daar reageert ie ook niet op.

Ik zag net dat dat flauwe flikkeren klopt, dat is als je hem zonder battery aan je computer hangt. Doe je de batterij erin dan zou hij inderdaad gaan laden.

Maar ja, nu nog aan zien te krijgen.

Die van mij plakt ook overal, volgens mij krijg je dat weer schoon met aceton.

[Voor 9% gewijzigd door RobWest op 24-01-2023 14:47]

PVOutput

• nero355

nero355

RobWest schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 14:42:
Maar ja, nu nog aan zien te krijgen.
Effe voor alle zekerheid : Je drukt het knopje onder het display wel wat langer in toch ?!

Je hoort dan een paar "beeps" te horen te krijgen en het display blijft dan ook aan :)
Die van mij plakt ook overal, volgens mij krijg je dat weer schoon met aceton.
Vandaag flink met CIF en een schuursponsje bezig geweest en op sommige plekken zelfs een beetje verf eraf gehaald, terwijl het weer op sommige plekken een klein beetje plakkerig bleef! :o

Dat spul is echt hardnekkig dus ik hoop dat het nu na poging #2 en een tijdje drogen schoon blijft :)

Uit elkaar halen was in ieder geval redelijk makkelijk te doen! :*)
Moet alleen nog effe kijken hoe het wat dat betreft met de "display backpack" zit, want die heb ik ook nog...

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• RobWest
nero355 schreef op dinsdag 24 januari 2023 @ 19:35:
[...]

Effe voor alle zekerheid : Je drukt het knopje onder het display wel wat langer in toch ?!

Je hoort dan een paar "beeps" te horen te krijgen en het display blijft dan ook aan :)

[...]

Vandaag flink met CIF en een schuursponsje bezig geweest en op sommige plekken zelfs een beetje verf eraf gehaald, terwijl het weer op sommige plekken een klein beetje plakkerig bleef! :o

Dat spul is echt hardnekkig dus ik hoop dat het nu na poging #2 en een tijdje drogen schoon blijft :)

Uit elkaar halen was in ieder geval redelijk makkelijk te doen! :*)
Moet alleen nog effe kijken hoe het wat dat betreft met de "display backpack" zit, want die heb ik ook nog...
Ja het knopje aan de voorkant ;)
Ik heb van 0,1 tot 35 sec geprobeerd.

PVOutput

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 22:49
Daar gaan we dan! Nieuwe Hero11 en MAX binnengekregen. Ik ben benieuwd! De aanbieding op gopro.com was te goed om te laten liggen op dit moment.

Als ik het forum zo zie, is GoPro een beetje doodgebloed, erg weinig reacties op deze topic de laatste tijd. Dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen die de 11 en/of max hebben.

Mijn ervaring tot nu toe: Hero 3, en 8 in bezit en een gopro 6 en Karma drone in bezit gehad (bleek toepasselijke naam). Jarenlang gopro's verkocht in mijn winkel (tot de 8). Over de materialen eigenlijk altijd wel tevreden geweest, GoPro als bedrijf.... not so much :). Dit keer toch weer voor de hero11 en de max gegaan, omdat naar mijn idee er weinig concurrentie is die prijs/kwaliteit vergelijkbaar zijn, het spul is gewoon erg goed.

Ik probeer zodra ik met deze jongens wat gefilmd heb nog wel wat ervaringen te delen.

• Tweak_ers
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 30-05 06:57
Dantius schreef op dinsdag 31 januari 2023 @ 15:44:
Daar gaan we dan! Nieuwe Hero11 en MAX binnengekregen. Ik ben benieuwd! De aanbieding op gopro.com was te goed om te laten liggen op dit moment.

Als ik het forum zo zie, is GoPro een beetje doodgebloed, erg weinig reacties op deze topic de laatste tijd. Dus ben benieuwd naar ervaringen van anderen die de 11 en/of max hebben.

Mijn ervaring tot nu toe: Hero 3, en 8 in bezit en een gopro 6 en Karma drone in bezit gehad (bleek toepasselijke naam). Jarenlang gopro's verkocht in mijn winkel (tot de 8). Over de materialen eigenlijk altijd wel tevreden geweest, GoPro als bedrijf.... not so much :). Dit keer toch weer voor de hero11 en de max gegaan, omdat naar mijn idee er weinig concurrentie is die prijs/kwaliteit vergelijkbaar zijn, het spul is gewoon erg goed.

Ik probeer zodra ik met deze jongens wat gefilmd heb nog wel wat ervaringen te delen.
Heb je een link naar die aanbieding? Of ben ik te laat? 🤣

• Dantius
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 22:49
Tweak_ers schreef op dinsdag 7 februari 2023 @ 13:54:
[...]

Heb je een link naar die aanbieding? Of ben ik te laat? 🤣
Je bent net te laat voor de aanbieding waar ik gebruik van maakte, die liep eind vorige week af (was geen einddatum van bekendgemaakt maar daarna zag ik hem niet meer). Uiteindelijk valt het verschil volgens mij wel mee, want ik kocht hem voor €339,- plus 50 euro abbo, dus 389. Nu zit ie op 399 met abbo. Het verschil met de Max is iets groter (die kocht ik voor 322 ex abbo, nu voor 379).

2 camera's kopen is sowieso wel interessanter, want je betaalt maar 1x het abbo maar krijgt op de 2e (en eventueel 3e) wel dezelfde korting.

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-05 13:51
Aloha :) Jarenlang een GoPro Hero 5 gebruiker en nu tijd voor een upgrade. Nu zie ik op Coolblue de Hero 11 voor 550,-, maar op de GoPro site zelf voor maar 325,- euro(ish) met een abonnementje erbij.. Wat is de catch? Vind het nogal een flinke deal met 200 euro korting...

• jochie911
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 05-06 15:25
Ik heb een jaar geleden ongeveer de Hero 10 gekocht via GoPro zelf, inderdaad met abonnement.
Zelfs nog een mail gehad dat mijn abonnement bijna met een jaar verlengd zou worden, en ik geen actie hoefde te ondernemen.
Opzeggen kon ook gewoon zonder problemen.
Ze hopen er denk ik gewoon op dat je lid blijft, maar verder geen catch volgens mij.

• nero355

nero355

jochie911 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 11:35:
Ik heb een jaar geleden ongeveer de Hero 10 gekocht via GoPro zelf, inderdaad met abonnement.
Zelfs nog een mail gehad dat mijn abonnement bijna met een jaar verlengd zou worden, en ik geen actie hoefde te ondernemen.
Opzeggen kon ook gewoon zonder problemen.
Ze hopen er denk ik gewoon op dat je lid blijft, maar verder geen catch volgens mij.
Ik denk dat dit überhaupt niet echt interessant is voor heel veel mensen : https://gopro.com/en/nl/s...tion/GoProPlusYearly.html

- Tools zat die meer kunnen dan hun programma!
- Als je Online Storage wilt dan zijn daar andere oplossingen voor...
- Vervangen van je GoPro is niet eens inbegrepen en kost je extra geld!

Dus zolang ze te weinig klanten hebben mogen de huidige klanten daarvan profiteren gok ik :)

• jochie911
nero355 schreef op maandag 20 februari 2023 @ 14:20:
[...]

Ik denk dat dit überhaupt niet echt interessant is voor heel veel mensen : https://gopro.com/en/nl/s...tion/GoProPlusYearly.html

- Tools zat die meer kunnen dan hun programma!
- Als je Online Storage wilt dan zijn daar andere oplossingen voor...
- Vervangen van je GoPro is niet eens inbegrepen en kost je extra geld!

Dus zolang ze te weinig klanten hebben mogen de huidige klanten daarvan profiteren gok ik :)
Het ging er volgens mij vooral om dat via GoPro zelf de camera te kopen is voor €325,- + €50,- abonnement voor 1 jaar.(als ik nu op de site van GoPro kijk is het €400,-)
Tegen de reguliere prijs van €550,- via andere winkels.

Dan is het goedkoper om 1 jaar een abonnement af te sluiten en dan niet te gebruiken.

Korting op eventuele accessoires kan ook nog wel interessant zijn.

Tools, cloud storage heeft inderdaad voor mij ook geen meerwaarde.
Vervangen van de GoPro was ik zelf wel ingestonken, gelukkig niet nodig gehad. :o

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-06 10:27
Hier inmiddels tevreden gebruiker van Hero 10. In juli gaan we met gezin 3,5 week naar Amerika. Zijn er nog tips/tricks vwb opslag en of veilig stellen van filmpjes/foto’s?

Mijn idee was om 4x sandisk extreme 128Gb kaartjes mee te nemen. Alleen nu geen idee hoe de data te backuppen zonder een laptop (die ik niet heb) mee te nemen. Als ik op diverse fora kijk, dan zie ik niet een concreet plan op dit gebied.

Uploaden via openbare wifi zie ik niet zitten, daarnaast zijn de meeste imagetanks niet meer verkrijgbaar of gewoonweg te duur voor wat ik na vakantie er mee doe. Alternatief zou mogelijk nog een Gli Net travelrouter met portable harddisk zijn.

Iemand suggesties?

[Voor 22% gewijzigd door austin_77 op 22-02-2023 12:43]

• nero355

nero355

austin_77 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 10:57:
Zijn er nog tips/tricks vwb opslag en of veilig stellen van filmpjes/foto’s?

Mijn idee was om 4x sandisk extreme 128Gb kaartjes mee te nemen. Alleen nu geen idee hoe de data te backuppen zonder een laptop (die ik niet heb) mee te nemen. Als ik op diverse fora kijk, dan zie ik niet een concreet plan op dit gebied.
Voor je telefoon een OTG adapter + USB Hub + Card Reader + Externe 2,5 inch HDD en dan het liefst 2 stuks :?
Uploaden via openbare wifi zie ik niet zitten
PiVPN voor de vakantieperiode is zo opgezet! :*)

• austin_77
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-06 10:27
nero355 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 15:50:
[...]

Voor je telefoon een OTG adapter + USB Hub + Card Reader + Externe 2,5 inch HDD en dan het liefst 2 stuks :?

[...]

PiVPN voor de vakantieperiode is zo opgezet! :*)
Dus als ik mijn iPhone 12 Pro aansluit op OTg adapter en die op usb hub aansluit, dan ziet iPhone de hdd en cardreader en kan ik tussen beide via ‘bestanden’ app alles kopiëren?

Eigen VPN via synology NAS dan toch maar eens uitzoeken. En nee, in mijn NAS heb ik te weinig vrije diskspace om alles ‘raw’ te uploaden…🫣

• nero355

nero355

austin_77 schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 16:21:
Dus als ik mijn iPhone 12 Pro aansluit op OTg adapter en die op usb hub aansluit, dan ziet iPhone de hdd en cardreader en kan ik tussen beide via ‘bestanden’ app alles kopiëren?
In theorie wel, maar je noemt een Apple apparaat en ik durf niet te garanderen dat zoiets gaat werken, hoewel bijvoorbeeld een iPad Pro weer zoiets in principe wel zou moeten kunnen doen...

Ik zou eens een winkel in duiken en dan vragen of je zoiets kan/mag testen bij hen! :)
Eigen VPN via synology NAS dan toch maar eens uitzoeken.
Soms zitten daar ook ingebouwde VPN Features bij dus daar zou je zeker naar kunnen kijken! d:)b
En nee, in mijn NAS heb ik te weinig vrije diskspace om alles ‘raw’ te uploaden… :$
Tijd voor een upgrade dan! ;) :+

• Jasper-16
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 06-03 13:33
Ik heb een GoPro 10 Black en de app Quik gedownload op mijn Samsung S20 FE.

Bij het maken van video's lijkt het in "studio - my edits" allemaal goed te gaan tot het moment dat ik de gemaakte clip save. Dan komen er allemaal zwarte stukken in de clip. het geluid is nog wel hoorbaar, maar de beelden niet meer. Een ander issue is dat het overzetten van de clip naar mijn telefoon bij ongeveer 80% overdracht stopt. Zonder dat ik verder iets anders doe met de telefoon.

Wat kan ik hier aan doen?

ps. ik leeg regelmatig de cache bij de app-instellingen, maar dit heeft geen effect.

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-06 15:26
Jasper-16 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:39:

Bij het maken van video's lijkt het in "studio - my edits" allemaal goed te gaan tot het moment dat ik de gemaakte clip save. Dan komen er allemaal zwarte stukken in de clip. het geluid is nog wel hoorbaar, maar de beelden niet meer. Een ander issue is dat het overzetten van de clip naar mijn telefoon bij ongeveer 80% overdracht stopt. Zonder dat ik verder iets anders doe met de telefoon.

ps. ik leeg regelmatig de cache bij de app-instellingen, maar dit heeft geen effect.
Ik heb precies hetzelfde probleem met de identieke telefoon. Nou met de edits dan. Het transporteren naar mijn telefoon gaat wel probleemloos. Eigenlijk nooit echt een oplossing gevonden die heel goed (altijd) werkt. Meestal renderen op een lagere kwaliteit. Dat gaat meestal wel goed. Dan heb ik in ieder geval iets. Daarna proberen op een telkens iets hogere kwaliteit, tot dat het misgaat. Maar ja eigenlijk daardoor gebruik ik de app niet zo vaak meer. Wel zonde, want zo on the go was het wel grappig om zo een edit te maken. O

• Jasper-16
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 06-03 13:33
Dank Rn82, ik ga het proberen op zo laag mogelijk kwaliteit. Wel zonde en ook wel afknapper. Ik heb nu maar even alle gegevens (naast de cache) verwijderd uit de app. En dan vanuit de galerij de videos ophalen. Maar ook dat heeft geen gewenst resultaat helaas.

Gebruik je dan een andere app om te editen? en zo ja welke?

• Rn82
Zeker zonde. Op mijn telefoon gebruik ik daarom meestal PowerDirecter. Die heb ik in het verleden ooit eens gekocht. Tegenwoordig zit er helaas een abonnement aan vast. Thuis - op de laptop/desktop - gebruik ik premiere pro.

• nero355

nero355

Jasper-16 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 09:39:

Rn82 schreef op maandag 6 maart 2023 @ 11:18:
Ik heb precies hetzelfde probleem met de identieke telefoon.
Video's bewerken op een telefoon :?

Gebruik dan op zijn minst de DeX feature of zo, want dat lijkt me echt totaal r-u-k gewoon qua features en ergonomie en alles... :X :| :/

Ik zou minimaal zoiets overwegen :
- uitvoering: ASRock DeskMini A300
- uitvoering: ASRock DeskMini X300
- uitvoering: ASRock DeskMeet X300

En daar minimaal twee cheapass monitoren aan toevoegen! :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rn82
Soms vind ik het wel leuk om alvast wat beelden te delen met familie of vrienden. Dan is het wel leuk om ff snel wat te monteren op locatie. Hooguit 5 minuutjes werk. Aantal beelden aan elkaar plakken. Muziekje eronder. Dat werk. Uiteraard geen hele montages.

Zoals gezegd, thuis gebruik ik premiere pro.

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 17:25
Ik heb een gopro hero 11 creator edition besteld om vakanties vast te leggen. Nu lees ik regelmatig dat gopro een oververhittingsprobleem heeft. Ik heb nog nooit een gopro gehad, dus ik ben aan het twijfel of het wel een goede keus is.

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• jochie911
drernie schreef op donderdag 9 maart 2023 @ 21:22:
Ik heb een gopro hero 11 creator edition besteld om vakanties vast te leggen. Nu lees ik regelmatig dat gopro een oververhittingsprobleem heeft. Ik heb nog nooit een gopro gehad, dus ik ben aan het twijfel of het wel een goede keus is.
Ik heb een GoPro Hero 10, nog maar 1 keer meegemaakt dat deze overhit raakte.
Dit was terwijl de camera stil stond in een kamer met een temperatuur van ongeveer 22 graden.
Na ongeveer drie kwartier schakelde de camera zichzelf uit om overhitting te voorkomen.
Daarna een andere accu erin (die was erg warm geworden), en kon gewoon weer verder.

Verder heb ik nog nooit gehad dat de camera uitschakelde door overhitting.
Dus met een beetje beweging zal de camera zichzelf waarschijnlijk al genoeg koelen met de omgevingslucht.

Ik heb de camera overigens niet in landen met 30 graden+ gebruikt, dus daar kan ik niet over oordelen.

[Voor 21% gewijzigd door jochie911 op 10-03-2023 08:05]

• drernie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-06 17:25
jochie911 schreef op vrijdag 10 maart 2023 @ 08:04:
[...]

Ik heb een GoPro Hero 10, nog maar 1 keer meegemaakt dat deze overhit raakte.
Dit was terwijl de camera stil stond in een kamer met een temperatuur van ongeveer 22 graden.
Na ongeveer drie kwartier schakelde de camera zichzelf uit om overhitting te voorkomen.
Daarna een andere accu erin (die was erg warm geworden), en kon gewoon weer verder.

Verder heb ik nog nooit gehad dat de camera uitschakelde door overhitting.
Dus met een beetje beweging zal de camera zichzelf waarschijnlijk al genoeg koelen met de omgevingslucht.

Ik heb de camera overigens niet in landen met 30 graden+ gebruikt, dus daar kan ik niet over oordelen.
Ok, ben benieuwd. Californië en m.n. death valley wordt dan een goede testcase

Gigabyte x570 ultra, Ryzen 3900x, red devil 5700xt, 2x16 gb ripjaws 3600mhz, 2 x Seagate compute 8 tb , samsung evo 970 plus 1 tb, fractal design define r6 met front panel upgrade.

• me_moi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-05 18:37
Hello GoPro gebruikers. Ik ben in het bezit van de Hero 2, destijds een top apparaat maar anno 2023 behoorlijk gedateerd. De GoPro ontwikkelingen heb ik nauwelijks gevolgd; ik wil de Hero 2 graag vervangen. Wat raden jullie aan? Meteen de nieuwste; Hero 11 of is de Hero 8 ook goed? Beide zijn in de aanbieding (icm subscription) op de gopro.com website. Benieuwd naar jullie reacties!

• nero355

nero355

@me_moi

Ik ga die van mij gewoon blijven gebruiken totdat er rook uit komt of zo... :)

Ondanks dat er vaak eigenlijk geen (net zo) goed alternatief is zou ik toch stiekem ook links en rechts kijken of er niet wat goedkopers bestaat dat ook aan je wensen voldoet!

Zo niet : Gewoon de nieuwste/laatste generatie kopen, tenzij je een serieus interessante aanbieding voor een ouder model tegenkomt ;)

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik twijfel ook tussen de 8 en 11, het verschil is behoorlijk groot: €250 vs €400. Ik zou hem dan op m'n helm monteren voor tijdens het motorrijden en daar wat simpele filmpjea van monteren.

Iemand die er wat zinnigs over zeggen, ook qua batterijduur in de praktijk? :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Aikon schreef op zondag 26 maart 2023 @ 15:32:
Ik twijfel ook tussen de 8 en 11, het verschil is behoorlijk groot: €250 vs €400. Ik zou hem dan op m'n helm monteren voor tijdens het motorrijden en daar wat simpele filmpjea van monteren.

Iemand die er wat zinnigs over zeggen, ook qua batterijduur in de praktijk? :)
Dan zou ik de 8 pakken. Want het verschil tussen de 8 en 11 ga je zo te lezen toch niet gebruiken.
Ik heb de GoPro 7, maar met 2 extra batterijen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Margu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-06 09:30
Ik ga hier volgen.

Ook in het bezit van een gopro hero 2 met extra dive case. Over 1,5 maand ga ik naar Indonesië en zou daar toch graag mooie beelden onderwater willen maken en eventueel occasioneel wat andere 'actie' video's (surfen ofzo).
Nu is dan de vraag of er zoveel extra in de Hero 8, 9, 10, ... zit?
ja, 4K is mooi en Hypersmooth ook. Maar als je blij bent met 1080p en je achteraf stabiliseert in videobewerking. Heb je dan veel voordeel?

Voor al de rest, buiten actie, heb ik een FF camera ter beschikking.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:10
Margu schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 10:51:
...Maar als je blij bent met 1080p en je achteraf stabiliseert in videobewerking. Heb je dan veel voordeel?

Als je tevreden bent met de beeldkwaliteit, dan heb je geen voordeel.
Stabilisatie is wel een punt. Daarvoor heb ik nu een eenvoudige 3-assige Hohem gimbal, wat aanzienlijk meer verbetering geeft dan achteraf stabilisatie bij buitenactie (bv fietsen en skiën).
Onderwater is stabilisatie veel minder nodig.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Stimulate14

Stimulate14

⭐⭐⭐

Ik ga hier volgen.

Ook in het bezit van een gopro hero 2 met extra dive case. Over 1,5 maand ga ik naar Indonesië en zou daar toch graag mooie beelden onderwater willen maken en eventueel occasioneel wat andere 'actie' video's (surfen ofzo).
ja, 4K is mooi en Hypersmooth ook. Maar als je blij bent met 1080p en je achteraf stabiliseert in videobewerking. Heb je dan veel voordeel?

Dan zou ik naar de 8 gaan ivm de stabilisatie. Echt een meerwaarde en als je de rest van de onderdelen niet gebruikt is de 8 dus prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:04
Ik ga hier volgen.

Wel filmen in iets meer dan 1080.
Want door de stabilisatie achteraf raak je wat beeld kwijt.

Heb zelf de 3+ zwart nog en mis wel wat als ik naar anderen kijk. Maar voor waarvoor ik heb gebruik is het meer dan voldoende :-)

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:37

Christiano007

Ich bin der champion

Misschien een rare vraag, maar zouden jullie nog steeds voor een GoPro kiezen nu Insta360 er met heel mooi 360 camera's zijn?

Of boeit jullie die functie totaal niet en is Gopro nog steeds het "beste" als action camera?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• GerGio
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 04-06 14:43
RedRayMann schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 19:48:
[...]

Wel filmen in iets meer dan 1080.
Want door de stabilisatie achteraf raak je wat beeld kwijt.

Heb zelf de 3+ zwart nog en mis wel wat als ik naar anderen kijk. Maar voor waarvoor ik heb gebruik is het meer dan voldoende :-)
Ik ben van de 3+ zwart naar de 10 gegaan en dat is echt een wereld van verschil. Niet alleen is de stabilisatie echt is wat je nu duidelijk merkt bij mountainbiken, ook zijn de beelden als je op 4k 120 filmt echt een heel stuk beter. Nu kun je er ook nog degelijke foto's uithalen.
Christiano007 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:28:
Misschien een rare vraag, maar zouden jullie nog steeds voor een GoPro kiezen nu Insta360 er met heel mooi 360 camera's zijn?

Of boeit jullie die functie totaal niet en is Gopro nog steeds het "beste" als action camera?
Ligt eraan wat je er mee wilt. Ik gebruik hem om mijn point of view te filmen en dan is de gopro beter ik kan me voorstellen dat een insta 360 makkelijk is om beelden van jezelf te maken

Nickname KasPlantje.

• nero355

nero355

Christiano007 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 10:28:
Als ik dit zo eens zie : https://tweakers.net/pricewatch/zoeken/?keyword=insta360

Dan zou ik zeggen :
:)

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:46
Zelf ook in de markt voor een nieuwe. Laatste was een hero 4.

Merk alleen dat de concurrentie ook niet heeft stil gezeten. Dji 3 is een geduchte tegenstander voor 200 euro minder.

Eerst maar eens goed huiswerk doen.

psn: NL-SosuA-

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-06 16:34

13art

Moderator Mobile
Sosua schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 07:31:
Zelf ook in de markt voor een nieuwe. Laatste was een hero 4.

Merk alleen dat de concurrentie ook niet heeft stil gezeten. Dji 3 is een geduchte tegenstander voor 200 euro minder.

Ben ik ook al een tijdje met elkaar aan het vergelijken. Conclusie so far:
- Beste beeldkwaliteit de GoPro
- Beste prijs/kwaliteit verhouding, de Dji Action 3.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waar haal je die voor Dji Action? 3 voor €200?
13art schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 08:14:
[...]

Ben ik ook al een tijdje met elkaar aan het vergelijken. Conclusie so far:
- Beste beeldkwaliteit de GoPro
- Beste prijs/kwaliteit verhouding, de Dji Action 3.
Inderdaad, en heel veel meer opties zijn er niet. Althans, dan lever je wel erg in m.i. Blijf het allemaal behoorlijk prijzig vinden (incl geheugen, mounts, etc.) dus heb nog niks aangeschaft...

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-06 16:09
Aikon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 08:15:

[...]

Inderdaad, en heel veel meer opties zijn er niet. Althans, dan lever je wel erg in m.i. Blijf het allemaal behoorlijk prijzig vinden (incl geheugen, mounts, etc.) dus heb nog niks aangeschaft...
Heb al jaren de GoPro’s elke 3 jaar ververs ik weer voor een nieuw model, gebruik hem toch echt wel regelmatig, als je de mounts eenmaal hebt valt het mijn inziens wel mee. Is echt handig ding om bijna onbegrensde mogelijkheden.

| geen |

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:04
Aikon schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 08:15:

[...]

200 euro minder, zegt hij, volgens mij.
Geheugenkaart moet je wel kopen, overige mounts heb ik goedkope alternatieven of wachtend op acties.

Tijdens het vliegen gebruik ik 100 origineel spul, gewoon voor het gevoel (helm stickers en chest ding)
Heb wel een kin mount op mijn helm van een 3de partij, maar die ontwikkelen speciaal die mounts. Dus niet iets goedkoops vanuit China.

https://sky-shop.eu/grell...ookie-g3-skydiving-helmet

• nero355

nero355

Sosua schreef op zaterdag 22 april 2023 @ 07:31:

Ik vind dat DJI de multicopter hobby totaal heeft verpest voor de echte liefhebbers dus van dat merk moet ik sowieso niks hebben! :| :/

Pagina: 1 ... 78 79 80 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee