Zoals ik eerder al eens zei had ik zelf eerst ook die twijfel, maar ik denk dat het er erg van afhangt hoeveel je met je GoPro doet. Als je voornamelijk je GoPro gebruikt voor filmen, je hebt niet de meest vaste hand en je hebt geen zin in editen, volg dan Stoicka's advies en mail even. Anders, doe het niet. Ik was in gesprek gegaan met een medewerker van B&H in New York en die kwam tot de conclusie dat ik hem niet echt nodig zou hebben.
Snel wat redenen:
1. Gebruik al zo'n 4-5 jaar GoPro's
2. Kan redelijk stabiel met een polo filmen
3. Ben niet te beroerd om enige camerashake te editen
4. *Misschien wel de belangrijkste* Gebruik m'n GoPro niet (meer) voor professionele doeleinden.
T is absoluut een mooi en goedwerkend apparaat die Fei-Yu Tech G4 en dat zal Stoicka en vele andere gebruikers ervan beamen, maar als je hem niet ECHT nodig hebt, is het gewoon een duur hebbeding. Hoop dat ik twijfelaars hiermee geholpen heb

!
Oh en als voorbeeld nog even een sneeuwedit ZONDER zo'n smooth-stokkie
PS: Ik kan zelf alvast wat commentaar verzinnen *lange shots* *gebeurt niet veel* Dat soort dingen, maar was met m'n pa weg en om mezelf te gaan filmen in t snowpark vind ik ook weer zoiets + ik vond de combo muziek en rustige beelden ook wel eens wat hebben
[
Voor 9% gewijzigd door
WardKuipers op 23-04-2015 09:39
]