• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Vet zeg dat kitesurfen, geen idee dat dat zo hard ging :D

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

• Xenophoben
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-09 16:16
Ik ben afgelopen 2 weken naar Egypte geweest ( Marsa Alam ) met een paar vrienden als kitesurf vakantie. We hebben wat materiaal gefilmd met een gopro. We hebben een kleine edit gemaakt!
https://vimeo.com/103891694

• Xenophoben
Gave edit hoor Marc! Lekkere loops!

• Marc_87
  • Laatst online: 29-11-2022
EvaluationCopy schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:19:
Vet zeg dat kitesurfen, geen idee dat dat zo hard ging :D
Dit was ook met lekker veel wind en het kan echt hard en hoog gaan.
Xenophoben schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 08:50:
Ik ben afgelopen 2 weken naar Egypte geweest ( Marsa Alam ) met een paar vrienden als kitesurf vakantie. We hebben wat materiaal gefilmd met een gopro. We hebben een kleine edit gemaakt!
https://vimeo.com/103891694
Leuk filmpje, ziet er goed uit daar. Tnx ik vond het filmpje ook wel aardig gelukt.

Waar kiten jullie normaal?

• Xenophoben
Wij kiten vaak bij Kamperland. Bij Movement sports. (Roompot Strand)
(3 van de mensen in het filmpje geven daar ook les, vandaar ook de t-shirts waar het op staat).

Zelf kite ik ook nog wel is bij Oostvoorne. Ligt voornamelijk aan wie er mee gaat ( oostvoorne is wat vriendelijker voor beginners)

Als kite vakantie kan ik Marsa Alam echt aanraden! van 21 dagen 17x 20 knopen + gehad!
Boek alleen niet via Kite active, wat een rotzooi organisatie is dat... bah

[ Voor 23% gewijzigd door Xenophoben op 21-08-2014 13:36 ]

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Xenophoben schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:34:
(3 van de mensen in het filmpje geven daar ook les, vandaar ook de t-shirts waar het op staat).

Zelf kite ik ook nog wel is bij Oostvoorne. Ligt voornamelijk aan wie er mee gaat ( oostvoorne is wat vriendelijker voor beginners)

Als kite vakantie kan ik Marsa Alam echt aanraden! van 21 dagen 17x 20 knopen + gehad!
Klinkt goed! is Marsa Alam ook te doen voor beginners? kan ik de GoPro daar ook uittesten....

• Xenophoben
Jaa zeker! is niet dieper als je middel! Zou je mischien niet verwachten als je dit filmpje ziet. Echt geweldig kunnen varen daar zelfs zonder schoentjes. Het resort Tulip in Marsa alam is een goede aanrader. Huisrif en deze kitespot voor het hotel!

• Marc_87
Xenophoben schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 13:34:

Ah oke dan! Wil daar ook eens een keer gaan kiten. Ik ben een echt Slufter kiter, niet weg te slaan daar.

Maar dat klinkt goed, eens even wat meer informatie opzoeken om met een groepje daar heen te gaan.

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:38
Lekkere kitefilmpjes hoor! Ook gave stills in dat filmpje Xenophoben.
Dikke loops draait die maat van je Marc, zelf ook nog wat beelden? Ik ben meestal ook op Oostvoorne te vinden of Workum :)

CISSP! Drop your encryption keys!

• Marc_87
laurens0619 schreef op donderdag 21 augustus 2014 @ 19:45:
Lekkere kitefilmpjes hoor! Ook gave stills in dat filmpje Xenophoben.
Dikke loops draait die maat van je Marc, zelf ook nog wat beelden? Ik ben meestal ook op Oostvoorne te vinden of Workum :)
Uiteraard, deze is ook samen met die maat. Ik begin in dat filmpje en het tweede filmpje is een loop van vorige week. De rest van mijzelf moet ik allemaal nog uitzoeken en editen.

Workum ben ik ook wel eens te vinden, ik woon in de Betuwe dus ik ga overal heen. Al is de Slufter wel mijn favoriet.

[ Voor 4% gewijzigd door Marc_87 op 21-08-2014 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:38
wow lekkere controle hoogte hoor! respect! doe ik je niet na :)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:27
Gave kite filmpjes. Paar weken geleden mijn kitespullen verkocht omdat ik ze afgelopen 1,5 jaar niet meer gebruikt hebt. Maar ik heb tegenwoordig een andere hobby: motorrijden. Gisteren eerste keer GoPro mee:

Sommige shots zijn wat lang, maar ik had niet genoeg interessant beeldmateriaal voor snelle beeldwissels. Nog meer verbeteringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:04
Goed gemonteerd op de muziek :) En de lange shots vielen me alles mee, als ik zie dat een video langer dan 2 minuten duurt vrees ik al snel voor shots van 30 seconden en langer, maar er zaten eigenlijk maar 2 of 3 shots die wat korter hadden gemogen van mij.

Mijn grootste punt van kritiek is eigenlijk dat de muziek aardig opbouwt en je in de video tot ongeveer halverwege ook snelheid opbouwt, maar daarna kakt de rijsnelheid weer in. Ik zat eigenlijk te wachten op het moment dat je de snelweg op zou gaan en met 120-130 langs auto's zou razen. Dat zou voor mij een mooi einde geweest zijn, omdat je dan van stilstand opbouwt naar echt scheuren. Nu bleef dat hoogtepunt uit :P

Wel veel gevarieerde shots en standpunten, heb me niet verveeld ondanks de lengte die ik toch iets te lang acht voor een 'simpele' GoPro-video ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Ik ben het met Hahn eens, verder een leuk filmpje hoor. Altijd mooi meerdere standpunten en ook de mooie omgeving waar je in rijd. Waar je een GoPro zoal niet voor kan gebruiken, echt alles komt voorbij hier. ;)
laurens0619 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:01:
wow lekkere controle hoogte hoor! respect! doe ik je niet na :)
Tnx maar het moet nog zeker hoger en extremer, wil volgend jaar mee doen met de Redbull megaloop challenge.. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Marc_87 op 25-08-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Op het youtube kanaal van GoPro staan filmpjes op waarmee het filmpje begint met de gopro tune.
Weet iemand hoe je daarvoor in aanmerking komt?

Heb supervette filmpjes gemaakt in Canada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
GoPro heeft een paar handige video's op Youtube geplaatst. Zelf nog nooit echt ProTune gebruikt, maar is dus handiger dan dat ik dacht. Ook vertellen ze over de verschillende modes en wat je wanneer het beste kunt gebruiken.

Understanding Protune

Resolutions, Frame Rates and FOV

On Location

Misschien eens handig om de openingspost eens een update te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
T.E schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 17:51:
Op het youtube kanaal van GoPro staan filmpjes op waarmee het filmpje begint met de gopro tune.
Weet iemand hoe je daarvoor in aanmerking komt?

Heb supervette filmpjes gemaakt in Canada.
In aanmerking komt waarvoor? Om op hun YouTube-kanaal te komen? Ik gok gewoon je video online gooien en hopen dat 'ie populair wordt.

De GoPro-intro kan je wel vinden als je even zoekt (of rippen uit andere video's) en gewoon voor je eigen video plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Kun je die GoPro intro niet met GoPro studio maken/gebruiken? Dat dacht ik namelijk. Heb er zelf overigens geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Iemand bekend met deze, toch wel zeer gunstig geprijzde, Gimbal??

http://www.gopro-mania.nl...-mount-for-gopro-2-3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
nu weet ik niet wat standaard is bij een 'gimbal' maar wellicht heb je deze regel over het hoofd gezien:
1* Handle Gopro2 / 3 brushless gimbal (motors and controller board are not included) - See more at: http://www.gopro-mania.nl...html#sthash.5kOUbV2y.dpuf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Laatst online: 01-09 18:02
la_fusion schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 09:48:
[...]

nu weet ik niet wat standaard is bij een 'gimbal' maar wellicht heb je deze regel over het hoofd gezien:

[...]
Hmm..inderdaad }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Als je een 2 axis gimbal wilt schijnt de Tarot t-2d (Marktplaats of een Nederlandse webshop zoeken, en anders uit China) een aardige te zijn (en betaalbaar) Deze is wel inclusief motoren en controller, dan heb je enkel nog een accu nodig. En moet je er zelf even een handvat aan knutselen.

Meeste gimbals zijn gemaakt voor onder een quadcopter o.i.d. degene uit jouw linkje geloof ik ook, maar daar is dan een handvat aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Igor92 schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:06:
GoPro heeft een paar handige video's op Youtube geplaatst. Zelf nog nooit echt ProTune gebruikt, maar is dus handiger dan dat ik dacht. Ook vertellen ze over de verschillende modes en wat je wanneer het beste kunt gebruiken.

Understanding Protune
[video]

Resolutions, Frame Rates and FOV
[video]

On Location
[video]

Misschien eens handig om de openingspost eens een update te geven?
hou er rekening mee dat Protune wel zorgt dat de batterij korter mee gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-06 12:54
Hallo allemaal!

Me GoPro 3+ black is besteld =D

Nu ben ik nog opzoek naar een mooi sd kaartje, ik heb gelezen dat je minimaal een klasse 10 kaartje nodig hebt.

Zijn er nog specefieke kaarten die wel en niet werken? Ik heb de volgende kaartjes gezien voor een leuk prijsje:
https://www.dataio.nl/pro...d-class-10-24mbs-samsung/
https://www.dataio.nl/pro...ter-uhs-i-class-10-90mbs/
https://www.dataio.nl/pro...-sd-extreme-class-10-uhs/

alvast bedankt voor jullie reactie(s)

Gr Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nofearnl schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:20:
Hallo allemaal!

Nu ben ik nog opzoek naar een mooi sd kaartje, ik heb gelezen dat je minimaal een klasse 10 kaartje nodig hebt.

Zijn er nog specefieke kaarten die wel en niet werken? Ik heb de volgende kaartjes gezien voor een leuk prijsje:

Gr Jeffrey
zelf gekozen voor deze:

snelle levering en prima kaartje :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
nofearnl schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 13:20:
Hallo allemaal!

Gr Jeffrey

heb 2 van die. werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
Top! ik heb de volgende besteld:

Nu wachten op me bestellingen :-) de GoPro 3+ black heb ik trouwens besteld voor een leuke aanbieding besteld!
http://www.planet-sports....ttery-bacpac-pid-39470600

Mocht iemand nog opzoek zijn naar een GoPro, de GoPro wordt geleverd met een battery bacpac voor een prijs van 370 euro. Als nieuwe klant ontvang je €10 extra korting

Ben alleen een beetje bang dat me GoPole en Sd kaart eerder binnen zijn dan mijn GoPro zelf haha 8)7

Gr Jeffrey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

ik heb een paardagen geleden een gopro 3+ gekocht.
nu krijg ik het niet voor elkaar om hem te laten linken met de wifi
er komt bij de verbindingen inderdaad de gopro link te staan en als ik er op klik vraag hij ook om hrt wachtewoord maar dan vul ik het standaard wachtwoord in en zegt hij dat ik geen verbinding kan maken met gopro

Ik heb de nieuwste update tot nu toe er opzitten na de update heb ik de gopro en de remote control ook pas kunne linken dat kon ik ook niet van tevoren

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen

vriendelijk groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-09 06:58
Iemand enig idee of, en zo ja hoe, ik de GoPro timelapses kan laten maken met beeld via de video out? De GoPro hangt aan een drone en gebruik de video out om te kijken waar ik vlieg en wat de camera ziet. Om foto's te kunnen maken heb ik hem graag op de timelapse functie staan, maar dan kan ik, voor zover ik nu weet, niet meekijken. Ik heb hem nu op video + foto staan, het werkt maar is niet ideaal want dat beperkt de tijd tussen de foto's naar 5 seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als je video sneller afspeelt, dan krijg je eigenlijk een timelapse-effect. Niet helemaal wat je nu omschrijft, maar misschien wel wat je zoekt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:57
Wat als je de Daily Giveaway wint?

Moet je dan belasting/duanekosten betalen? Hoeveel?

Of betaal je alleen kosten als de duane het pakket openmaakt? Hoeveel % kans dat ze het openmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Daily Giveaway? Waar heb je het over?

edit:
Ow, dat is blijkbaar iets van GoPro. Als je het wint, betaal je er niet voor, dus daar zou ik me geen zorgen over maken, zal GoPro vast wel rekening mee hebben gehouden.

[ Voor 71% gewijzigd door Hahn op 31-08-2014 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:57
Nope, in de voorwaarde staat dat bijkomende kosten niet vergoed worden.

Of ik moet me erg vergissen in vertalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
Het gaat me niet om het timelapse effect maar om de functie. Ik wil t ding constant foto's laten maken en dan kies ik daarna de beste wel uit.

Nu hij op 5 seconden interval staat moet ik de drone minstens 6 seconden op de zelfde plek laten hangen om zeker te zijn van de foto. Wil ik een panorama maken ben ik dus erg lang bezig, met als gevolg dat de drone een grotere kans heeft om zich te verplaatsen door de wind en dus de panorama niet mooi stitcht...

Moet zeggen dat ik ook vind dat de camera vaak onderbelicht, wat de kwaliteit na nabewerken niet positief beïnvloed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

Hahn schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 22:08:
[...]
De GoPro-intro kan je wel vinden als je even zoekt (of rippen uit andere video's) en gewoon voor je eigen video plakken.
Gopro intro'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:45
ThomasW schreef op zondag 31 augustus 2014 @ 22:12:
Het gaat me niet om het timelapse effect maar om de functie. Ik wil t ding constant foto's laten maken en dan kies ik daarna de beste wel uit.

Nu hij op 5 seconden interval staat moet ik de drone minstens 6 seconden op de zelfde plek laten hangen om zeker te zijn van de foto. Wil ik een panorama maken ben ik dus erg lang bezig, met als gevolg dat de drone een grotere kans heeft om zich te verplaatsen door de wind en dus de panorama niet mooi stitcht...

Moet zeggen dat ik ook vind dat de camera vaak onderbelicht, wat de kwaliteit na nabewerken niet positief beïnvloed...
Welke heb je? In het geval van 3+ black kun je 4K schieten, misschien voldoende voor screen grabs voor een panorama.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rampo
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-09-2014
Hoi,

Mijn GoPro 3+ Black al half jaar niet gebruikt. Ik ben nl mijn WiFi wachtwoord vergeten. Hoe kan ik mijn GoPro zo resetten dat ik weer een WiFi naam en wachtwoord kan maken???

HULP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
Goedemiddag!!

Wachten duurt lang.... haha pakketje krijg ik donderdag binnen met mijn nieuwe gopro hero black 3+ =D

Nu ben ik in de tussentijd aan het kijken naar bewerkings software, ik werk op een windows machine en geen apple. Ik hoor hier en daar dat de standaard gorpo software goed is!? Verder heb ik gehoord dat finalcut pro goed is en het Adobe pakket.

Iemand ervaring mee met deze software pakketen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• le dj
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 02-06 19:05
iemand een idee hoe reeel het is dat de gopro in oktober 2014 wordt uitgebracht? Volgens de laatste berichtene maart 2015
Ik weet niet hoebetrouwbaar de sites zijn, ik vond er eentje van 6 dagen geleden:

http://www.breathecast.co...pany-delays-launch-19285/

Binnenkort ben ik de US (Hawaii), iemand een tip voor een goed adres?

[ Voor 10% gewijzigd door le dj op 01-09-2014 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
le dj schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:53:
iemand een idee hoe reeel het is dat de gopro in oktober 2014 wordt uitgebracht? Volgens de laatste berichtene maart 2015
Ik weet niet hoebetrouwbaar de sites zijn, ik vond er eentje van 6 dagen geleden:

http://www.breathecast.co...pany-delays-launch-19285/

Binnenkort ben ik de US (Hawaii), iemand een tip voor een goed adres?
Als dat zo is ga ik huilen haha, heb net de 3+ besteld.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 09:45
Tja...nieuwe GoPro's worden meestal in oktober aangekondigd.
Bron

Dus de kans is erg groot dat dit jaar de 4 wordt aangekondigd, maar of ze dan ook meteen verkrijgbaar zijn...

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasW
Gutteguttegut schreef op maandag 01 september 2014 @ 10:59:
[...]
Welke heb je? In het geval van 3+ black kun je 4K schieten, misschien voldoende voor screen grabs voor een panorama.
Het blijft bij een walkaround dus, jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik wil de gopro updaten maar ik zie op de site dat ik mijn sd-kaart in de computer moet stoppen. Kan dit niet gewoon via de usb aansluiting? Ik heb namelijk geen sd-reader op mijn pc.

Hoe hebben jullie dit gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Gebruik een MicroSD-adapter, zoals:

Afbeeldingslocatie: http://www.carkitstunter.nl/contents/media/micro%20sd%20usb%20stick_00.jpg

of koop een SD-kaartlezer voor een tientje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Ik ben opzoek naar een GoPro curved mount om op mijn (motor)helm te plakken. Ik heb via Dx.com iets besteld, maar daar kan ik de GoPro bijna niet van losklikken. Erg onhandig. Heeft iemand nog een originele curved mount over of wil iemand ruilen voor een (originele) vlakke? Vind 25 euro teveel voor een stukje plastic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11-11-2024
nofearnl schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 14:10:
\
Nu wachten op me bestellingen :-) de GoPro 3+ black heb ik trouwens besteld voor een leuke aanbieding besteld!
http://www.planet-sports....ttery-bacpac-pid-39470600

Mocht iemand nog opzoek zijn naar een GoPro, de GoPro wordt geleverd met een battery bacpac voor een prijs van 370 euro. Als nieuwe klant ontvang je €10 extra korting
Thanksss!! nice deal dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Paul! schreef op dinsdag 02 september 2014 @ 10:49:
Ik ben opzoek naar een GoPro curved mount om op mijn (motor)helm te plakken. Ik heb via Dx.com iets besteld, maar daar kan ik de GoPro bijna niet van losklikken. Erg onhandig. Heeft iemand nog een originele curved mount over of wil iemand ruilen voor een (originele) vlakke? Vind 25 euro teveel voor een stukje plastic.
Die kreeg ik standaard bij mijn 3 Black. Is dat niet bij iedere versie of ben je 'm kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Ik heb 'm gebruikt gekocht. Eerste eigenaar had die mount al gebruikt. Verder was alles compleet. Ik heb nu met iemand uit mijn omgeving iets kunnen regelen. Dus binnenkort maar een testen met de camera op mijn helm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:27

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die dingen zijn inderdaad soort van een verbruiksproduct. Ik heb laatst ook al een nieuw zakje gekocht omdat ik door mijn curved mounts heen was.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul! schreef op woensdag 03 september 2014 @ 09:15:
Ik heb 'm gebruikt gekocht. Eerste eigenaar had die mount al gebruikt. Verder was alles compleet. Ik heb nu met iemand uit mijn omgeving iets kunnen regelen. Dus binnenkort maar een testen met de camera op mijn helm :)
de mounts zijn inderdaad zoiets als en verbruiksartikel, dat is nu eenmaal het concept van GoPro; alles wat je extra wil betaal je fors voor (scheermes/printer verkoopmethode) voor minder dan 25 eur heb je 6 mounts ( 3 curved adhesive en 3 flat) dus voor die 25 eur heb je niet een stukje plastick, maar 6 stukjes plastick ! en anders is er van een alternatief merk ook nog wel eea te krijgen. (bijvoorbeeld: http://www.gopro-mania.nl...=default&___store=default )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:11
nofearnl schreef op maandag 01 september 2014 @ 14:34:
Goedemiddag!!

Wachten duurt lang.... haha pakketje krijg ik donderdag binnen met mijn nieuwe gopro hero black 3+ =D

Nu ben ik in de tussentijd aan het kijken naar bewerkings software, ik werk op een windows machine en geen apple. Ik hoor hier en daar dat de standaard gorpo software goed is!? Verder heb ik gehoord dat finalcut pro goed is en het Adobe pakket.

Iemand ervaring mee met deze software pakketen?
Ben ik ook wel benieuwd naar.....

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
krizzziz schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:20:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar.....
Ik heb het e.e.a. door gelezen, ze raden mensen die nog niet echt met videobewerking heeft gewerkt een simpel pakket te nemen zoals: imovie ( apple ) moviemaker ( windows ). Dit heb ik op meerdere fora's en sites gelezen. zie volgende link voor extra tips: http://www.vanenter.nl/blog/2013/gopro-tips/

Gr Jeffrey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Ik heb heel even gewerkt met de Gopro software maar liep toch al wel heel snel tegen beperkingen aan. Ben snel geswitched naar Powerdirector op Windows. Bevalt prima. Hartstikke intuïtief pakket, ook voor beginners goed te handelen. Dat ellenlange wachten op MP4's over te zetten naar .mov of .avi in de Gopro software was ik snel beu (zie de meerwaarde er niet van).

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ik wil nu ook wat meer gaan doen.... heb een hackintosh gebouwd maar ik twijfel nog een beetje tussen imovie en final cut pro. Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Premiere en After Effects :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:46
Premiere pro vindt ik het fijnste werken! Zat tutorial filmpjes te vinden als je iets niet snapt en ik vindt het gemakkelijk te bedienen.

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenophoben
Ja maar ik vind zowel premiere als aftert effect belachelijk duur dus die wil ik niet gebruiken (aanschaffen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Xenophoben schreef op woensdag 03 september 2014 @ 15:04:
Ja maar ik vind zowel premiere als aftert effect belachelijk duur dus die wil ik niet gebruiken (aanschaffen)
Ligt aan je doel. heb zelf een hackintosh voor Final Cut Pro x. Enkel op Final Cut Pro X kan ik gemakkelijk kleurcorrectie doen op lastige footage (onder water bijvoorbeeld). Dat lukt me met Premiere pro gewoonweg niet... snap hoe het werkt, maar werkt minder logisch voor mijzelf.

Als je simpel wil knippen en plakken zonder extreem lastige bewerkingen zou ik voor imovie gaan. Daar kan je sowieso mee beginnen (download gewoon om te kijken oft wat is... kan je altijd nog kopen als het bevalt)

mocht je tegen limitaties aanlopen met iMovie kan je altijd naar Final Cut Pro X gaan.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:30

OMX2000

By any means necessary...

Kent iemand een tool voor OSX waarmee je de max en gemiddelde bitrate van een mp4 die rechtstreeks uit GoPro komt kunt analyseren. Ik heb MediaInfo en VideoSpec geprobeerd, maar die geven bij een origineel bijvoorbeeld 511 Mbps aan. Dat zou kunnen, maar ongeloofwaardig aangezien de max bitrate 45 mbps zou moeten zijn. Mis ik iets, of gebruik ik de verkeerde tools.

Uiteindelijke doel is om te zien of man Samsung microsd ook echt de maximum bitrate haalt en dat dat niet door de firmware van de GoPro begrenst is.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• OMX2000

OMX2000

EvaluationCopy schreef op woensdag 03 september 2014 @ 13:09:
Ik heb heel even gewerkt met de Gopro software maar liep toch al wel heel snel tegen beperkingen aan. Ben snel geswitched naar Powerdirector op Windows. Bevalt prima. Hartstikke intuïtief pakket, ook voor beginners goed te handelen. Dat ellenlange wachten op MP4's over te zetten naar .mov of .avi in de Gopro software was ik snel beu (zie de meerwaarde er niet van).
Fisheye correctie vind ik handig en als je ProTune gebruikt begrijp ik dat je dan het beste GoPro software kunt gebruiken voor eventuele kleuraanpassing en dan exporteren.

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

OMX2000 schreef op donderdag 04 september 2014 @ 08:46:
Kent iemand een tool voor OSX waarmee je de max en gemiddelde bitrate van een mp4 die rechtstreeks uit GoPro komt kunt analyseren. Ik heb MediaInfo en VideoSpec geprobeerd, maar die geven bij een origineel bijvoorbeeld 511 Mbps aan. Dat zou kunnen, maar ongeloofwaardig aangezien de max bitrate 45 mbps zou moeten zijn. Mis ik iets, of gebruik ik de verkeerde tools.

Uiteindelijke doel is om te zien of man Samsung microsd ook echt de maximum bitrate haalt en dat dat niet door de firmware van de GoPro begrenst is.
Volgens mij kan je die informatie makkelijk naar voren toe roepen in VLC (mits je dat gebruikt natuurlijk)
Daar wordt naar mijn weten geen gemiddelde, maar gewoon de huidige bitrate aangegeven.
Geeft je een snelle blik, maar niet alle informatie die je zoekt. (min/gemiddelde/max)

• Paul!
Verwijderd schreef op woensdag 03 september 2014 @ 12:12:
[...]

de mounts zijn inderdaad zoiets als en verbruiksartikel, dat is nu eenmaal het concept van GoPro; alles wat je extra wil betaal je fors voor (scheermes/printer verkoopmethode) voor minder dan 25 eur heb je 6 mounts ( 3 curved adhesive en 3 flat) dus voor die 25 eur heb je niet een stukje plastick, maar 6 stukjes plastick ! en anders is er van een alternatief merk ook nog wel eea te krijgen. (bijvoorbeeld: http://www.gopro-mania.nl...=default&___store=default )
Ja, is idd 25 euro voor 6 mounts, had ik in eerste instantie niet gezien. Ik kwam zelf deze site nog tegen. Wellicht handig als je maar één mount nodig hebt.

Andere vraag, bij de Remote zit een houdertje. Dat houdertje bevat aan beide kanten een bevestigingspunt. Waarop zou je dat moeten kunnen monteren?

• OMX2000

OMX2000

R J schreef op donderdag 04 september 2014 @ 09:00:
[...]

Volgens mij kan je die informatie makkelijk naar voren toe roepen in VLC (mits je dat gebruikt natuurlijk)
Daar wordt naar mijn weten geen gemiddelde, maar gewoon de huidige bitrate aangegeven.
Geeft je een snelle blik, maar niet alle informatie die je zoekt. (min/gemiddelde/max)
Ik heb de domme fout gemaakt door niet de bestanden rechtstreeks vanaf de micro sd te checken, maar de door GoPro geïmporteerde. Dan zie ik dus dat er netjes 45 Mbps bitrate gebruikt wordt. Dus ik ben gerust gesteld. ;) De Samsung is EVO Pro micro SD's zijn volgens mij goedkoper dan de Sandisk Extreme Plus'en, dus de volgende wordt weer een Samsung EVO Pro. http://tweakers.net/price.../381612;345991/categorie/

[ Voor 7% gewijzigd door OMX2000 op 04-09-2014 16:16 . Reden: Het gaat om de Samsung Pro niet de EVO ]

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Ik heb hier heel vreemde vervelende probleem. Ik kan namelijk dat ene video niet vinden (GOPR6015.mp4) het is echt verdween. Want de GOPR6015.lrv bestand staat er wel in maar niet MP4 bestand. Ik heb via recovery tool gebruikt om missende bestand terug te vinden. Jammergenoeg niet gelukt. Ik baal vreselijk. Het zou mooiste video zijn.

Die LRV bestand, kan ik daarmee wat doen? Mooiere beelden van maken? Gaat dat lukken? Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
Zandhaas schreef op donderdag 04 september 2014 @ 23:41:
Ik heb hier heel vreemde vervelende probleem. Ik kan namelijk dat ene video niet vinden (GOPR6015.mp4) het is echt verdween. Want de LRV bestand staat er wel in maar niet MP4 bestand. Ik heb via recovery tool gebruikt om missende bestand terug te vinden. Jammergenoeg niet gelukt. Ik baal vreselijk. Het zou mooiste video zijn.

Die LRV bestand, kan ik daarmee wat doen? Mooiere beelden van maken? Gaat dat lukken? Wat moet ik doen?
.lrv files are Low Resolution Video files. These will be created if:
You have a HERO3+ Black or Silver Editions, HERO3: Black Edition camera or…
You have a HD HERO2, HERO3: White Edition, or HERO3: Silver Edition camera and you have updated to the latest software update.
These files are necessary to support the Copy, Playback, and Share functionality in the latest version of the GoPro App.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
ugh.. planetsports is een duitse winkel. Niet helemaal ervaren in het terugvragen van BTW van Duitse webwinkel.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
serdadu schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:16:
ugh.. planetsports is een duitse winkel. Niet helemaal ervaren in het terugvragen van BTW van Duitse webwinkel.

Iemand tips?
Wacht even met bestellen, ik heb op dit moment besteld.. ze hadden de verkeerde postcode opgegeven ik moet nu wachten tot mijn pakket terug in het magazijn is en dan duurt het ongeveer 2 tot 3 weken voordat ik me geld terug heb en moet dan opnieuw gaan bestellen.... Vindt het maar rare praktijken :( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
nofearnl schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 11:39:
[...]

Wacht even met bestellen, ik heb op dit moment besteld.. ze hadden de verkeerde postcode opgegeven ik moet nu wachten tot mijn pakket terug in het magazijn is en dan duurt het ongeveer 2 tot 3 weken voordat ik me geld terug heb en moet dan opnieuw gaan bestellen.... Vindt het maar rare praktijken :( |:(
To late, post nl heeft nu ook al 2x verzending gewijzigd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nofearnl
serdadu schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:15:
[...]

To late, post nl heeft nu ook al 2x verzending gewijzigd :(
Stuur me ff een pm met jou ervaring tot nu toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 17:54
Paul! schreef op donderdag 04 september 2014 @ 10:07:
[...]
Andere vraag, bij de Remote zit een houdertje. Dat houdertje bevat aan beide kanten een bevestigingspunt. Waarop zou je dat moeten kunnen monteren?
Daarmee zat het houdertje aan de displaydoos vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Ah, die heb ik niet meer. Dank voor 't antwoord. Dan ga ik het houdertje zelf maar eens aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul! schreef op maandag 08 september 2014 @ 10:38:
Ah, die heb ik niet meer. Dank voor 't antwoord. Dan ga ik het houdertje zelf maar eens aanpassen.
Als je een beetje handig bent met een dremel, dan kun je het aanpassen zodat je het aan een "pole" bevestigen. Hiermee kun je dan de afstandsbediening erop vastklikken, een welkome aanvulling voor als je Pole helemaal uitgeschoven is, en je toch regelmatig je camera wil bedienen (voorbeeld zoals ik het gedaan heb hieronder)

https://www.dropbox.com/s/61v4gcgrve1s1tf/GOPR1668.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/6pqs0z6b5guc9sd/GOPR1669.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/p43yk6hip0ac244/GOPR1671.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/1pezw9dm4zzle0u/GOPR1672.JPG?dl=0

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2014 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Slim! Dank voor de aanvulling. Ga er mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben-i
Verwijderd schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:21:
[...]

Als je een beetje handig bent met een dremel, dan kun je het aanpassen zodat je het aan een "pole" bevestigen. Hiermee kun je dan de afstandsbediening erop vastklikken, een welkome aanvulling voor als je Pole helemaal uitgeschoven is, en je toch regelmatig je camera wil bedienen (voorbeeld zoals ik het gedaan heb hieronder)

https://www.dropbox.com/s/61v4gcgrve1s1tf/GOPR1668.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/6pqs0z6b5guc9sd/GOPR1669.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/p43yk6hip0ac244/GOPR1671.JPG?dl=0

https://www.dropbox.com/s/1pezw9dm4zzle0u/GOPR1672.JPG?dl=0
Dankje, is inderdaad een goed idee!
Mag ik vragen waar jij je "pole" gekocht heb en wat hij koste? Ziet er netjes uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben-i schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 12:45:
[...]

Dankje, is inderdaad een goed idee!
Mag ik vragen waar jij je "pole" gekocht heb en wat hij koste? Ziet er netjes uit!
mediamarktje, veel te duur, maar geen wachttijd, had hem snel nodig toen ik hem aanschafte i.v.m. vertrek tropsiche bestemming :-)

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ROLLEI-Arm-Extension-Geel,10259,485120,1349709.html?langId=-11

niet goedkoop, maar kan wel goed tegen zout water, en zelfs met duikhandschoenen nog goed te gebruiken (lees: verlengen/vergrendelen/camera in andere stand zetten) wel even goed afspoelen met zoet water nadat je hem in zee hebt gebruikt !

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Maar deze is wel geel!
* franssie houdt erg van gele Gear :)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Ben-i
Verwijderd schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 15:48:
[...]

mediamarktje, veel te duur, maar geen wachttijd, had hem snel nodig toen ik hem aanschafte i.v.m. vertrek tropsiche bestemming :-)

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/ROLLEI-Arm-Extension-Geel,10259,485120,1349709.html?langId=-11

niet goedkoop, maar kan wel goed tegen zout water, en zelfs met duikhandschoenen nog goed te gebruiken (lees: verlengen/vergrendelen/camera in andere stand zetten) wel even goed afspoelen met zoet water nadat je hem in zee hebt gebruikt !
Dank je, ik weet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Allen,

Ik heb een gopro hero3+ black aangeschaft! Wanneer ik hem wil gebruiken kan ik de gopro wel aanzetten, maar daarna reageert de gopro niet meer met de knopjes! Dus uitzetten kan alleen door batterij eruit te halen en de modus knop werkt dan ook niet!

Iemand enig idee wat er kan zijn?

Mvg,

Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Draai je op de laatste software? Formatteer je SD kaart even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:05
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:03:
Hallo Allen,

Ik heb een gopro hero3+ black aangeschaft! Wanneer ik hem wil gebruiken kan ik de gopro wel aanzetten, maar daarna reageert de gopro niet meer met de knopjes! Dus uitzetten kan alleen door batterij eruit te halen en de modus knop werkt dan ook niet!

Iemand enig idee wat er kan zijn?

Mvg,

Bart
kheb nu exact hetzelfde probleem met de HERO3 silver. Na gebruik van meer dan een jaar merkte ik dat de GoPro ineens heel heet was geworden, de batterij dan. Sindsdien kan ik hem alleen aankrijgen reageert ie voor 2 seconden maar daarna staat ie vast. Aan de SD kaart ligt het niet. Ook een harde reset zoals op het web te vinden werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robberto schreef op zondag 14 september 2014 @ 16:43:
Draai je op de laatste software? Formatteer je SD kaart even.
Ik heb er verder niets mee gedaan, dus kwam uit de doos en deed het direct niet! Ik weet niet wat voor software er standaard op staat!? Ook zonder sd deed de gopro al niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitruvius
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-08 18:42
Ik had dit probleem ook met een gehuurde GoPro, heb deze toen geüpdatet en toen was het over. Vandaar.

Heb trouwens zelf ook nog een vraag aan de forumleden hier. Ik zou graag mijn GoPro's mooi tentoonstellen op mijn bureau. Zijn er meer mensen die hun GoPro's ergens hebben staan of zitten deze opgeborgen in tasjes? En hoe hebben jullie dat gedaan of moet ik zelf wat in elkaar knutselen met een statiefmount? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 16:47
Mijn GoPro werd geleverd met dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.hobbymounts.co.uk/shop/image/cache/data/Hero3+Black-Box-500x500.jpg

Dat bovenste deel is ideaal om in tentoon te stellen. Niet dat ik dat doe....

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Laatst online: 17-09 22:44

DancePlaza

ninja

Iemand toevallig een rood filtertje over/lenen/tekoop voor een GoPro Hero 3+, ga komende week op vakantie en zoek er nog rood filter voor het duiken :)

aah 1 gevonden :)

Polar Pro SwitchBlade

Afbeeldingslocatie: https://www.diveworld.nl/media/catalog/product/cache/1/image/500x500/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/s/w/switchblade-hero3_.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door DancePlaza op 15-09-2014 16:39 ]

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdadu
DancePlaza schreef op maandag 15 september 2014 @ 16:30:
Iemand toevallig een rood filtertje over/lenen/tekoop voor een GoPro Hero 3+, ga komende week op vakantie en zoek er nog rood filter voor het duiken :)

aah 1 gevonden :)

Polar Pro SwitchBlade

[afbeelding]
Is dit echt een must? Ga volgende maand naar Bali, speciaal ervoor een Gopro gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
serdadu schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:10:
[...]

Is dit echt een must? Ga volgende maand naar Bali, speciaal ervoor een Gopro gekocht
Ik ben terug van Malediven, en heb de GoPro Black+ out of the box gebruikt.
De beelden zijn super helder. Ik weet niet hoe de beelden zijn met zo'n filter, maar ik heb het niet gemist omdat het resultaat super was.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serdadu schreef op dinsdag 16 september 2014 @ 11:10:
[...]

Persoonlijk vindt ik het voor de lage investering een behoorlijke verbetering t.o.v. zonder roodfilter te filmen. Natuurkunde leert ons nu eenmaal dat beneden de 3 meter rood, oranje geel en groen (in die volgorde) verdwijnen door de lichtbreking van water. Dus met snorkelen niet gebruiken, maar bij duiken bendeden de 3-5 meter zeker gebruiken !! ( en als je helemaal slim bent, dan koop je zo'n wegklapfilter, het liefst in combinatie met een macro lens --> bijvoorbeeld: zoiets

kijk anders ook even hier voor een verglijk van met en zonder roodfilter in tropisch water.

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Foutje, bedankt.

[ Voor 93% gewijzigd door Fruitschaal op 17-09-2014 13:13 ]

PSN: Fruitschaaltje

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Paul! schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 09:44:
Slim! Dank voor de aanvulling. Ga er mee aan de slag!
Iets minder definitief is met behulp van een klittenbandje de remote vastmaken aan je pole. Ik weet ook niet of je houder in de weg zit. Je kunt hem er ook makkelijk afpakken en om je pols doen wanneer je je pole niet gebruikt. Klittenband kun je bestellen via ebay.com of bij de plaatstelijke knutselwinkel/marktkraam. Works for me..

PSN: Fruitschaaltje

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Zo heb ik het ook gedaan inderdaad! Enige wat mij nog het meeste irriteert is dat wifi niet werkt onderwater. Hierdoor kun je niet foto's maken met behulp van de remote en bij het maken van filmpjes moet je vaker wachten als je weer boven bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30
De hero4 gaat in oktober komen!

nieuws: 'GoPro Hero4 krijgt geïntegreerd touchscreen en 4k-opnames op 30fps'

Wat vinden we ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Gaaf. Alleen even afwachten hoeveel invloed het scherm op de batterijduur gaat hebben.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Ik hoop dat er op 720p wel 240 fps komen... verder veel gezeur dat er beeldstabilisatie in moet komen. Ik mis dat niet zo.

Prijs zal wel weer meer worden... €549 ?

[ Voor 28% gewijzigd door Universal Creations op 28-09-2014 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Marc_87 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:55:
Ik hoop dat er op 720p wel 240 fps komen... verder veel gezeur dat er beeldstabilisatie in moet komen. Ik mis dat niet zo.

lijkt mij met kitesurfen toch ook best handig beeldstabilisatie? Zeker omdat de techniek er al is, en dit vooral softwarematig is.

maar 550 vind ik echt veel te veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Laatst online: 19:35

Epsilon

Marc_87 schreef op zondag 28 september 2014 @ 19:55:

Sowieso is dat een adviesprijs. De Hero 4 silver, welke volgens de geruchten hetzelfde is als de Hero 3+ black, kost in die zelfde lijst 449. Dat is identiek aan de huidige adviesprijs van de Hero 3+ Black.

Op dit moment is de Hero 3+ Black weer aan het stijgen in prijs, maar deze was pas op meerdere plaatsen te koop voor 359. Extrapoleer je dit naar de Hero 4 black, verwacht ik dat deze ongeveer 450 euro gaat kosten in de winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Waah schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:24:
[...]

lijkt mij met kitesurfen toch ook best handig beeldstabilisatie? Zeker omdat de techniek er al is, en dit vooral softwarematig is.

maar 550 vind ik echt veel te veel.
Ik heb mijn laatste filmpje nog even terug gekeken en ik vind het met kiten echt wel meevallen dat beeldstabilisatie nodig is. Maar als het er wel opkomt vind ik het prima zolang het maar niet zo wordt dat het beeld "zweverig" wordt want dan heb ik het liever zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Marc_87 schreef op zondag 28 september 2014 @ 22:33:
[...]

Ik heb mijn laatste filmpje nog even terug gekeken en ik vind het met kiten echt wel meevallen dat beeldstabilisatie nodig is. Maar als het er wel opkomt vind ik het prima zolang het maar niet zo wordt dat het beeld "zweverig" wordt want dan heb ik het liever zonder.
Tja niets is nodig :9 tot het erop zit :F

maar snap je punt hoor. Maar Sony heeft stabilisatie bijvoorbeeld wel goed ingebouwd (niet zweverig) en dat is toch best nice. En als die in je kite hangt, zal het niet zo nodig zijn. Maar vanaf bijvoorbeeld je board (wat toch best schud, zelfs als het niet choppy is) vind ik de beelden nu best onbruikbaar. Met stabilisatie zou dat vast beter kunnen.

Merk hetzelfde voor mountainbiken. Dat schud echt veel te veel. Op youtube lijkt dat nog prima, maar bij fullscreen of TV is dat toch echt teveel alsof ik in de wasmachine ben beland.

En kwa prijs... Ik denk wel dat die bij release dat gaat kosten. Later zal de prijs wel gaan zakken, maar dat duurde vorige release ook een paar maanden, en bij een release cycle van een jaar is een aantal maanden best lang. Als je naar de pricewatch kijkt, duurde het bij de Black ook ~4 maanden voor die echt begon te zakken. De black + ging sneller, maar daar is ook weinig aan veranderd tov de black+

[ Voor 17% gewijzigd door Waah op 29-09-2014 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

Epsilon schreef op zondag 28 september 2014 @ 21:43:
[...]

Sowieso is dat een adviesprijs. De Hero 4 silver, welke volgens de geruchten hetzelfde is als de Hero 3+ black, kost in die zelfde lijst 449. Dat is identiek aan de huidige adviesprijs van de Hero 3+ Black.

Op dit moment is de Hero 3+ Black weer aan het stijgen in prijs, maar deze was pas op meerdere plaatsen te koop voor 359. Extrapoleer je dit naar de Hero 4 black, verwacht ik dat deze ongeveer 450 euro gaat kosten in de winkels.
Dit is de nieuwe prijslijst voor alle hero modellen van komend jaar:
Weet niet of mensen het al gelezen hadden, maar er komt dus een "Hero" instap model. Deze wordt nog onder de oude white neer gezet :)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11565371/gopro.PNG

En de factsheet van gopro hero 4 black:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11565371/gopro2.PNG
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11565371/gopro3.PNG

No signature required.

Pagina: 1 ... 46 ... 81 Laatste