Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Tristan schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:44:
[...]

Ja hoor. Ik vind een zwerm vogels op 500m afstand en de muziek keuze niet zo heel spannend om naar te kijken, maar dat is mijn mening.
Dat mag je vinden, maar "ik vind het niet spannend" heeft 'ie alsnog weinig aan. Wáárom vind je het niet spannend? Of beter gezegd: waardoor zou het voor jou wel spannend(er) worden?
Het plaatje was een samenvatting van deze mening :)
Het was vast supergrappig bedoeld, maar hoe zou jij het vinden als je een video post en iemand post zo'n plaatje en meer niet?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Hahn schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:55:
[...]
Dat mag je vinden, maar "ik vind het niet spannend" heeft 'ie alsnog weinig aan. Wáárom vind je het niet spannend? Of beter gezegd: waardoor zou het voor jou wel spannend(er) worden?

[...]
Het was vast supergrappig bedoeld, maar hoe zou jij het vinden als je een video post en iemand post zo'n plaatje en meer niet?
Ahjoh, zo dramatisch is het toch allemaal niet. Ik heb geen zin om op elk filmpje wat hier gepost wordt een uitgebreid verslag typen. Maar goed de vraag is, wat wou vanardenne met dit filmpje bereiken? Als we dat weten kunnen we bepalen of hij dit doel bereikt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Tristan schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:48:
[...]

Ahjoh, zo dramatisch is het toch allemaal niet. Ik heb geen zin om op elk filmpje wat hier gepost wordt een uitgebreid verslag typen.
Je kan ook besluiten niet te reageren in plaats van een troll-plaatje te posten. En opbouwende kritiek kan je ook prima in 1 of 2 zinnen geven, dat noem ik geen 'uitgebreid verslag'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Hahn schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:51:
[...]
Je kan ook besluiten niet te reageren in plaats van een troll-plaatje te posten. En opbouwende kritiek kan je ook prima in 1 of 2 zinnen geven, dat noem ik geen 'uitgebreid verslag'.
Dat kan. Gelukkig mag ik ook een meme plaatje plaatsen. Ik vind overigens de andere filmpjes van vanardenne prima in elkaar gezet hoor, alleen deze was niet zo spannend.

Wat anders,
OMX2000 schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 12:12:
Heeft iemand al eens zo'n gimbal geprobeerd. Dus een voor in het handje

http://www.ebay.com/itm/F...26sd%3D111424525466&rt=nc
Zou je hier stabiele run filmpjes mee kunnen maken? Werkt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 20:26:
[...]

Heb je ook nog onderbouwing of wou je alleen trollen? :X

Ik vind 'm wel cool, coole luchten en mooi fenomeen om te zien. Alleen had ik ook wel wat shots van wat dichterbij willen zien. Ik snap dat de vogels waarschijnlijk wegvliegen als je te dichtbij komt, maar het is nu wel van een erg grote afstand, iets dichterbij had wel gekund denk ik :)
Eens, achteraf had ik dat ook moeten doen. Door die wide-angle van de GoPro lijkt 't nog verder weg. Ik was er eigenlijk juist bang voor dat de spreeuwen niet zouden wegvliegen als ik dichterbij zou vliegen. Een botsing tussen Phantom en spreeuw zou voor beide niet leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Tristan schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:54:
[...]

Dat kan. Gelukkig mag ik ook een meme plaatje plaatsen. Ik vind overigens de andere filmpjes van vanardenne prima in elkaar gezet hoor, alleen deze was niet zo spannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
hee ervaren gopro gebruikers, ik ben nog op zoek naar een pole. Nu twijfel ik tussen de lengte, max 50cm of één van rond de 1meter. Mijn gevoel zegt 1m, alleen die heeft als nadeel dat die ingeschoven nog bijna 50cm is. wat toch wel weer groot voor mijn daypack is.
Wat gebruiken jullie het meest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:47
Tristan schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 21:54:

Zou je hier stabiele run filmpjes mee kunnen maken? Werkt dat?
Lijkt verdomd veel hierop
http://www.eyeofmineactio...ra_for_Hero3_3_p/eg3u.htm

zie filmpje! volgens mij een must have voor velen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Waah schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 08:52:
[...]

Lijkt verdomd veel hierop
http://www.eyeofmineactio...ra_for_Hero3_3_p/eg3u.htm

zie filmpje! volgens mij een must have voor velen....
Inderdaad en het lijkt aardig te werken. Zolang je de camera op dezelfde hoogte houdt ziet het er stabiel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:24
Hier een voorbeeld: YouTube: Testing the Feiyu Tech G3 Ultra Handheld steady gimbal on a motorcycle!

Heeft wel wat! Jammer van de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Hallo allen met GoPro ervaring ..... deze persoon, zonder GoPro ervaring vraagt om advies:

Ik ben aan het denken over de aanschaf van een GoPro.
Afgaande op het gebruik dat ik tegenkom in veel filmpjes en teksten op dit forum, heb ik echt niet zo'n spannend leven ;-)

Zo zou ik de camera namelijk graag willen gebruiken voor vakantie's en dingen die ik met mijn kids onderneem (attractieparken, zwembaden, eerste keer fietsen/rolschaatsen/schaatsen) en meer van dat soort dingen. Verder zou ik hem dan willen gebruiken tijdens het sporten (hardlopen / hit training) en bijvoorbeeld bezoeken van festivals. Is een GoPro hiervoor een wijze keuze, of is het door mij beoogde gebruik niet echt werk voor een GoPro?

En áls ik dan kies voor een GoPro (3+), is de Black de slimste keus of heb ik aan een Silver (meer) dan genoeg?

Ik hoop dat jullie goede input hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
smoken schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 19:57:
Hallo allen met GoPro ervaring ..... deze persoon, zonder GoPro ervaring vraagt om advies:

Ik ben aan het denken over de aanschaf van een GoPro.
Afgaande op het gebruik dat ik tegenkom in veel filmpjes en teksten op dit forum, heb ik echt niet zo'n spannend leven ;-)

Zo zou ik de camera namelijk graag willen gebruiken voor vakantie's en dingen die ik met mijn kids onderneem (attractieparken, zwembaden, eerste keer fietsen/rolschaatsen/schaatsen) en meer van dat soort dingen. Verder zou ik hem dan willen gebruiken tijdens het sporten (hardlopen / hit training) en bijvoorbeeld bezoeken van festivals. Is een GoPro hiervoor een wijze keuze, of is het door mij beoogde gebruik niet echt werk voor een GoPro?

En áls ik dan kies voor een GoPro (3+), is de Black de slimste keus of heb ik aan een Silver (meer) dan genoeg?

Ik hoop dat jullie goede input hebben.
De GoPro is zeker geschikt voor jouw gebruik. Kijk maar bijvoorbeeld naar dit filmpje hoe simpel en leuk het kan zijn:

Daarnaast zou ik altijd voor de 3+ Black gaan, de kwaliteit is echt schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Tristan schreef op dinsdag 05 augustus 2014 @ 21:55:
[...]

De GoPro is zeker geschikt voor jouw gebruik. Kijk maar bijvoorbeeld naar dit filmpje hoe simpel en leuk het kan zijn:
[video]

Daarnaast zou ik altijd voor de 3+ Black gaan, de kwaliteit is echt schitterend.
Tx voor je reply!
Filmpje had ik idd ook al gevonden en idd erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 22:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
de niet-ultra versie (die alleen voor 2 axis corrigeert... niet 3) is 200 dollar.... voor een videocamera die 350 euro kost vind ik ~150 euro geen gekke investering voor veel beter beeld. Veel gopro beelden zijn al snel onbruikbaar bij veel bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 13:28

Zandhaas

snelst haas op deze aardekloot

Tweakers, ik heb hier vreemde issue. Kan niet zo snel oplossing vinden.

Issue: ik kan namelijk niet in sd kaart lezen vanuit iPhone en Ipad. Gopro app zegt: no media.
Een keer kon ik het inlezen na tig keren klikken op media knop, dat was eenmalig want de rest erna deden m niet. Zowel Ipad als iPhone.

Ligt t aan gopro of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zandhaas schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:13:
Tweakers, ik heb hier vreemde issue. Kan niet zo snel oplossing vinden.

Issue: ik kan namelijk niet in sd kaart lezen vanuit iPhone en Ipad. Gopro app zegt: no media.
Een keer kon ik het inlezen na tig keren klikken op media knop, dat was eenmalig want de rest erna deden m niet. Zowel Ipad als iPhone.

Ligt t aan gopro of iets anders?
Heb ik ook eens gehad, filmpjes die ik geschoten had waren gelukkig wel met de computer uit te lezen. Daarna nogmaals geprobeerd met de Gopro maar zonder succes. Kaartje met de gopro geformateerd en daarna geen problemen meer gehad, alles was weer uit te lezen met de app daarna..

waar het aan lag ? geen idee ! maar bovenstaande was voor mij de oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik formateer mijn kaartjes ook altijd via de GoPro om er zeker van te zijn dat ze werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deshmir
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:59
@Zandhaas, neem aan dat de privacy settings goed staan en GoPro toegang heeft tot "Photos"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
Afgelopen week een skydive weekje gehad in Maubeuge in Frankrijk met de vereniging (Skydive Rotterdam) We proberen elke avond een dag video te maken met de beelden van die dag. Zondag 27-07 heb ik de video gemaakt, tussen het springen door :) Dus ik weet het, hij is niet perfect en best lang. Echter was het doel de mensen vermaken die er die week zijn en proberen zo veel mogelijk shots van de camera's die in de lucht hingen te gebruiken. Mijn dag was helaas deels verregent, dus had erg weinig beeld materiaal.

Ik heb gebruik gemaakt van FinalCut (tweede keer in mijn leven) en de beelden komen 90% van de GoPro.

Ik deel dit filmpjes om te laten zien wat er met de camera gedaan kan worden :)

Enkele kritiek puntjes die ik zelf al weet;
lange intro (heb de aandacht van bier drinkende skydivers nodig, dus vandaar wat langer)
shots bij het instappen is ook lang (ook hier geld, eerst de skydivers in de zaal naar het scherm lokken)
Voor jullie/youtube had ik het korter gehouden

Lang einde met regen shots (skydivers mogen omdraaien naar de DJ booth waar de organisatie nog een praatje wil doen en ze kunnen nog even napraten wat ze allemaal gezien hebben)
Voor algemeen youtube gebruik had ik ook dit korten gelaten.

Verder ben ik erg tevreden over het snijden van het materiaal, zeker omdat ik met een tijdsdruk werkte. Ondanks dit alles, feedback is altijd welkom en we kunnen er allen van leren voor een volgende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remcooo87
  • Laatst online: 18-09 00:08
Een vraagje omtrent het gebruiken van de GoPro bij snorkelen (Bali):

Ik lees (op vele sites) dat er een speciaal 'rood' filter is voor de GoPro voor onderwater.
Zo zag ik dat bv de Polar voornamelijk nuttig/handig was bij dieptes >6m.

Lijkt mij dus, in eerste instantie, overbodig om deze te gebruiken. Zo zag ik ook van Eelvision een speciaal 'snorkel' filter: (Eelvision Filter)

Werkt dit echt, of is er prima te snorkelen (met goede kwaliteit) zonder filter?

Overigens is de 'extra case' die eGlobalcentral (gedoe met het afgebroken clipje) 24 juli verstuurd! Nog niks ontvangen, maar ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:37
@RedRayMann
Leuk filmpje! Heb hem zonder verveling tot het einde uitgekeken :) Muziek is er lekker onder gemonteerd en gave shots. Jammer dat de afwisseling in het begin tussen vleugelcam+binnencam niet op hetzelfde moment lijkt te zijn (je ziet andere personen instappen die je daarna ingezoomd ziet) maar dat is dan ook het enige wat ik erop kan aanmerken

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remcooo87 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 12:07:
Een vraagje omtrent het gebruiken van de GoPro bij snorkelen (Bali):

Ik lees (op vele sites) dat er een speciaal 'rood' filter is voor de GoPro voor onderwater.
Zo zag ik dat bv de Polar voornamelijk nuttig/handig was bij dieptes >6m.

Lijkt mij dus, in eerste instantie, overbodig om deze te gebruiken. Zo zag ik ook van Eelvision een speciaal 'snorkel' filter: (Eelvision Filter)

Werkt dit echt, of is er prima te snorkelen (met goede kwaliteit) zonder filter?

Overigens is de 'extra case' die eGlobalcentral (gedoe met het afgebroken clipje) 24 juli verstuurd! Nog niks ontvangen, maar ben benieuwd!
Rood filter heb je pas nodig als je dieper dan 10m gaat, dus voor snorkelen overbodig idd, maar zelfs ook onbruikbaar aangezien alles dan dus rood is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Ben gister avond maar weer eens wezen karten, uiteraard gefilmd met de GoPro:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:21

OMX2000

By any means necessary...

Marc_87 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:09:

[video]
Gaaf. Hoe heb je hem aan je helm vastgemaakt?

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 20:38
laurens0619 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 13:12:
@RedRayMann
Leuk filmpje! Heb hem zonder verveling tot het einde uitgekeken :) Muziek is er lekker onder gemonteerd en gave shots. Jammer dat de afwisseling in het begin tussen vleugelcam+binnencam niet op hetzelfde moment lijkt te zijn (je ziet andere personen instappen die je daarna ingezoomd ziet) maar dat is dan ook het enige wat ik erop kan aanmerken
Tnx. Over het instappen, had helaas alleen deze beelden. Dus gedaan wat ik er mee kon. Mijn eerste idee was om meer filmpjes deels te gebruiken alsof er 100man in het vliegtuig ging. Maar uiteindelijk van het materiaal wat ik had dit geknutseld. ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:36
Krijg het niet gevonden in het forum dus vandaar de vraag hier;

Kun je een 3+ op een suction mount plaatsen en deze dan toch opladen? De GoPro komt in de auto dus heeft niet veel te verduren maar moet voor een lange tijd de 2 passagiers kunnen opnemen zonder een lege batterij te krijgen.

tja, wat hier stond heb ik al lang niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
RoelsRules schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 09:14:
Krijg het niet gevonden in het forum dus vandaar de vraag hier;

Kun je een 3+ op een suction mount plaatsen en deze dan toch opladen? De GoPro komt in de auto dus heeft niet veel te verduren maar moet voor een lange tijd de 2 passagiers kunnen opnemen zonder een lege batterij te krijgen.
Ik ga uit van wel, zou niet weten waarom dat niet zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Omdat ik dacht dat de case dan wellicht in de weg zit van de laadingang?
Als je hem op een suction mount kunt plaatsen zonder case dan zal het zeker gaan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05:08

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

"The frame" heeft inderdaad een opening zodat je een usb kabel kan aansluiten. Alternatief is het gebruik van de Battery BacPac met de skeleton backdoor, dan kan je de laadkabel in de usb poort van de bacpac steken.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Thx voor deze tips! Daar was ik op zoek naar, wordt het dus ook een batt pack denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Voordeel van The Frame is dat je op zich binnen in een auto geen echte behuizing nodig hebt en je daarmee waarschijnlijk een stuk betere geluidskwaliteit hebt (voor zover dat uitmaakt voor je).

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Ah dank, zeker voor dit geval niet onbelangrijk, ga de opties eens naast elkaar leggen! Batt pack leek me veelzijdiger omdat ik die ook in andere situaties goed denk te kunnen gebruiken maar geluid is juist in deze redelijk belangrijk. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
The Frame inderdaad, heb ik toen voor nog geen euro 20,- hier gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Marc_87 schreef op vrijdag 08 augustus 2014 @ 21:09:

[video]
hoe krijg je zo'n scherp beeld?
Ik heb nog maar 1x mijn gopro gebruikt op een karting, maar het beld was niet super scherp preceis (te donker?)
YouTube: GoPro 3+ @ WorldKarts Kortrijk
(ik weet het met zo'n standaard sound...)

welke settings heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandhaas

Zandhaas

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:53:
[...]

Heb ik ook eens gehad, filmpjes die ik geschoten had waren gelukkig wel met de computer uit te lezen. Daarna nogmaals geprobeerd met de Gopro maar zonder succes. Kaartje met de gopro geformateerd en daarna geen problemen meer gehad, alles was weer uit te lezen met de app daarna..

waar het aan lag ? geen idee ! maar bovenstaande was voor mij de oplossing...
Tristan schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 07:55:
Ik formateer mijn kaartjes ook altijd via de GoPro om er zeker van te zijn dat ze werken.
Gisteren heb ik geprobeerd de kaart met Gopro te formateren, het liep niet volgens de plan. Direct na format verscheen er NO SD of SD ERR op lcd. Ik had toen andere kaart geprobeerd in gedaan, die is goed.

Met 'kapot sdkaart' heb ik nog gecheck via kaartlezerS, ene kaartlezer zegt dat ie kapot is en andere ziet m gewoon maar kan niet formateren op standaard.
Ik heb dus clustergrootte iets verandered en format is goed gegaan.
Gopro ziet m gewoon weer en mijn iphone kan ook in media komen.

Ik probeerde toch nog keer uit te zoeken waar het aan lag. Ik heb via Gopro sd kaart weer geformateerd. Excate probleem deed zich weer voor. Dus via hetzelfde omweg (goede kaartlezer+clustergrotte) schoongemaakt. Hij deed gewoon weer goed.

Vandaag heb ik met gopro op de pad gegaan om zeker weten of het wel alles opslaat en weergeeft.
Alles ziet er goed uit.

Na enige speurwerk kwam ik bijna hetzelfde probleem die Sandisk heeft met berucht NO SD en SD ERR.
Alleen heb ik Kingston.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
Tristan schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 12:39:
The Frame inderdaad, heb ik toen voor nog geen euro 20,- hier gekocht.
'The Frame' heb je op ebay al voor een euro of 3.
http://www.ebay.com/itm/F...ain_0&hash=item3ce193d0ab

Ook veel andere mounts en accesoires zijn goedkoop op ebay te vinden. Vaak goedkoper op websites als DX etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelsRules
Thx voor de tip! Ik ga een frame op de kop tikken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 13:06
RoelsRules schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 08:00:
Thx voor de tip! Ik ga een frame op de kop tikken ;-)
Ik heb The Frame 2, en ik kan je zeggen dat ik er onwijs blij mee ben. Je kan de GoPro eruit halen zonder het frame los te hoeven maken van de mount.
Je kan de batterij en SD kaart eruit halen zonder dat de camera uit de mount moet.
De geluidskwaliteit is echt enorm veel beter!
En je kan makkelijk een kabel aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Servertje schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 19:51:
[...]

Ik heb The Frame 2, en ik kan je zeggen dat ik er onwijs blij mee ben. Je kan de GoPro eruit halen zonder het frame los te hoeven maken van de mount.
Je kan de batterij en SD kaart eruit halen zonder dat de camera uit de mount moet.
De geluidskwaliteit is echt enorm veel beter!
En je kan makkelijk een kabel aansluiten.
Ook die heb je uit China.

http://www.dx.com/p/panno...o-3-3-326638#.U-e8vq2SyOI

of

http://www.ebay.com/itm/G...ain_0&hash=item20e930913b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Is er eigenlijk ook zo'n frame voor de GoPro 2? Kan hem zo 1-2-3 niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mijn vakantie ben ik op zoek naar een steadicam voor de gopro, zijn er hier mensen die er al ervaring mee hebben ? en zo ja welke ? er is inmiddels best wat te krijgen voor de gopro.

Voor mij is vooral belangrijk dat het handzaam / relatief compact is gezien het in de backpack mee moet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayfork
  • Laatst online: 25-08 10:46

Hayfork

Drinkin&Boardin

Ben momenteel zelf een steadicam aan het maken volgens dit concept: YouTube: How to Build GoPro Steadycam for Under $20

Alleen de binnenmaten van de pvc buizen waren in Nederland wat lastig te krijgen. Je moet zoeken bij vijverwinkels en daar 20mm bestellen. Daarnaast is schroefdraad ook lastig maar 8mm past precies door de lagers heen en ik heb een slotbout 8mm gekocht en daar een clip op gelijmd.

Ben nog niet helemaal klaar maar als zodra dat gebeurt zal ik eens proberen wat neer te plempen hier.

Mijn eigen probleem is het volgende:

Mijn gopro wifi blijft niet connected op mijn android telefoon
Heb android 4.3.3 op een Galaxy S4 Active icm GoPro 3 Silver
Bij verbinden zegt mijn telefoon iets in de trant van 'Slechte netwerkverbinding. Netwerk wordt uitgeschakeld.' en dan staat dat netwerk ineens op UIT en probeert hij verbinding te maken met een ander netwerk.
Heb al heul veul verschillende instellingen geprobeerd en tips van internet opgevolgd maar nog steeds niet.
Met een beetje geluk kan ik net de gopro laten opnemen, maar beeld bekijken daar heb ik al geen tijd meer voor.

::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lassieman
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-01 22:15
Dat is wel erg vreemd. Doet ie het met andere telefoons wel gewoon? Anders ligt het misschien wel aan de GoPro zelf.

EDIT: Heb je dit allemaal al geprobeerd? Staat ook was van de S4 tussen.

http://gopro.com/support/...ts-from-the-cameras-wi-fi

[ Voor 41% gewijzigd door lassieman op 11-08-2014 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Het gopro netwerk biedt natuurlijk geen internet, misschien dat je telefoon daarom protesteert? Is daar wellicht wat aan in te stellen op android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lubbertkramer
  • Laatst online: 19-09 19:17
GoPro weer in de aanbieding via Groupon:

€ 179 voor een GoPro Hero 3 - White edition
€ 249 voor een GoPro Hero 3+ - Silver edition
€ 319 voor een GoPro Hero 3+ - Black editon

Bijgeleverd:

Silver en White edition: Herlaadbare Li-ion batterij, J-haak, QR-gesp, waterproof omhulsel, sleutelring, draaibare draagarm, 1 gebogen montagestuk, 1 plat montagestuk, verschillende verbindingsstukken, USB-kabel

Black edition: idem Silver en White edition, draadloze afstandsbediening en lader

http://www.groupon.nl/dea...to-direct-nl-1-5/43437639

EDIT:
Via ander topic link gespot met negatieve reacties over de desbetreffende shop die via Groupon verkoopt -> https://www.trustpilot.nl/review/photo-direct.co.uk

[ Voor 12% gewijzigd door lubbertkramer op 12-08-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lubbertkramer schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 11:51:
GoPro weer in de aanbieding via Groupon:

€ 179 voor een GoPro Hero 3 - White edition
€ 249 voor een GoPro Hero 3+ - Silver edition
€ 319 voor een GoPro Hero 3+ - Black editon

Bijgeleverd:

Silver en White edition: Herlaadbare Li-ion batterij, J-haak, QR-gesp, waterproof omhulsel, sleutelring, draaibare draagarm, 1 gebogen montagestuk, 1 plat montagestuk, verschillende verbindingsstukken, USB-kabel

Black edition: idem Silver en White edition, draadloze afstandsbediening en lader

http://www.groupon.nl/dea...to-direct-nl-1-5/43437639

EDIT:
Via ander topic link gespot met negatieve reacties over de desbetreffende shop die via Groupon verkoopt -> https://www.trustpilot.nl/review/photo-direct.co.uk
Ik wil graag gebruik maken van deze actie alleen zorgen die Trustpilot reviews voor aardig wat wantrouwen. Ik lees hier wel tweakers met goede ervaringen maar ik blijf sceptisch.

Wat zouden jullie adviseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJT2509
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-12-2024
Heb sinds kort een GoPro Hero 3+ BE aangeschaft om te gebruiken tijdens het duiken op de ABC eilanden. Hebben jullie nog tips voor mij? En welke accessoire(s) kan ik het beste gebruiken om de GoPro vast te houden onder water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:39:
[...]

Ik wil graag gebruik maken van deze actie alleen zorgen die Trustpilot reviews voor aardig wat wantrouwen. Ik lees hier wel tweakers met goede ervaringen maar ik blijf sceptisch.

Wat zouden jullie adviseren?
Voor een paar euro meer kun je 'm kopen bij bedrijven met betere recensies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond
  • Laatst online: 14:39

Beyond

Dussssss.......

Onlangs is dezelfde vraag gesteld maar geen antwoord opgekomen.

Welke pole zouden jullie adviseren? 1-tje van +/- 50 cm of rond de 100 cm?

Heb een aantal interessante gezien: GoPole reach/evo of de sp gadgets remote pole?

Ik heb een GoPro hero3+ black

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beyond schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:05:

Heb een aantal interessante gezien: GoPole reach/evo of de sp gadgets remote pole?

Ik heb een GoPole Reach. Erg tevreden over, ding is lekker stevig. Past nog net in mijn tas, anders is het wel wat onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Twee vraagjes:
Die batterijen van een paar euro op dx.com, is dat wat? (heb al in dit topic gezocht).
Hoe 'zeker' jij je gopro als je een mount gebruikt. Waar doe je je touwtje/draad doorheen en wat voor draad/touwtje gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzmerlin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 05-09 14:33
@Beyond,

Ik ben erg tevreden over deze pole: http://www.sp-gadgets.com/en/pov-pole-1/pov-pole-2

De 19" versie. Ook onderwater prima te gebruiken. Als je in zout water hebt gezwommen wel even afspoelen met leidingwater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Repi3 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:29:
[...]

Ik heb nog maar 1x mijn gopro gebruikt op een karting, maar het beld was niet super scherp preceis (te donker?)

Het ziet er bij jou wel donkerder uit, ik heb zelf gefilmd op 1080p@ 30 FPS (Wide), dan valt er meer licht op de sensor. Voor de rest gewoon standaard, geen Protune etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redshark
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:25
Beyond schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 17:05:

Ik heb een GoPole Reach en een vriend heeft de sp gadgets remote pole. Over die GoPole ben ik er tevreden, maar de remote pole lijkt mij soms wel handiger. Het is gemakkelijker fotos maken van jezelf en filmpjes beginnen niet met je hoofd groot in beeld waarin je soms rare gezichten trekt wanneer je kijkt of de camera aan staat.

Verder zijn ze allebei vergelijkbaar, al is de Reach volgens mij iets langer en de remote pole iets zwaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Wizzmerlin schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 08:20:
@Beyond,

Ik ben erg tevreden over deze pole: http://www.sp-gadgets.com/en/pov-pole-1/pov-pole-2

De 19" versie. Ook onderwater prima te gebruiken. Als je in zout water hebt gezwommen wel even afspoelen met leidingwater.
Heb je niet het gevoel dat de pole te kort is?

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Redshark schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:11:
[...]

Ik heb een GoPole Reach en een vriend heeft de sp gadgets remote pole. Over die GoPole ben ik er tevreden, maar de remote pole lijkt mij soms wel handiger. Het is gemakkelijker fotos maken van jezelf en filmpjes beginnen niet met je hoofd groot in beeld waarin je soms rare gezichten trekt wanneer je kijkt of de camera aan staat.

Verder zijn ze allebei vergelijkbaar, al is de Reach volgens mij iets langer en de remote pole iets zwaarder.
De reach is op het kleinst 43.18cm (max 102 cm) tegen de 28,5cm (max 92,5 cm) van de POV pole 36 van SP:Gadget.
Gewicht reach: 226 gram en sp:gadget 181 gram.

Ik weet niet of ik de remote icm met de pole zal gaan gebruiken omdat het ook weer extra batterij kost en je de filmpjes toch moet monteren.

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-09 13:08
Beyond schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Ik heb ook exact deze pole. Voor mij een prima lengte. Ongeveer een halve meter + halve meter arm geeft in totaal ongeveer een meter afstand, wat meer dan ver genoeg is voor "selfies". Zelf gebruikt tijdens het snorkelen op Curaçao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJT2509 schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 13:47:
Heb sinds kort een GoPro Hero 3+ BE aangeschaft om te gebruiken tijdens het duiken op de ABC eilanden. Hebben jullie nog tips voor mij? En welke accessoire(s) kan ik het beste gebruiken om de GoPro vast te houden onder water?
Roodfilter is echt een MUST voor het filmen tijdens duiken. Geen lamp gebruiken om bij te schijnen die een "geconcentreerde" (hittespot) lichtbundel heeft (overbelichting op die manier) beter is een lamp met gelijkmatig verdeling van licht of gewoon helemaal niet bijschijnen. Heb zelf gebruikt gemaakt van een Rollei pole-mount, Geeft erg leuk resultaat als je jezelf filmt (let wel even op dat je zoveel mogelijk met de zon mee filmt, dit geeft de mooieste en helderste beelden.) Nachtduiken is lastig filmen zonder video-lamp (zaklamp geeft veel ovebelichting!)

hieronder een filmpje van afgelopen maand duiken in de middelandse zee (spanje)
gemomen met een 3+ black + roodfilter (1080S W 60 fps) en met behulp van een Rolei actioncam pole-mount (deze kan goed tegen zout water, wel even afspoelen met zoet water na het duiken!!)

YouTube: Duik op ullastres I

TIP: probeer de camera al op de boot in een emmertje met zeewater te krijgen zodat hij op temperatuur kan komen, geeft de minste "fog" andere TIP: stop de camera in de behuizing terwijl je hem voor de airco van je auto houd, (airco=droge lucht --> minder kans op condens)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2014 15:11 ]

• AJT2509
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 15:03:
[...]

Roodfilter is echt een MUST voor het filmen tijdens duiken. Geen lamp gebruiken om bij te schijnen die een "geconcentreerde" (hittespot) lichtbundel heeft (overbelichting op die manier) beter is een lamp met gelijkmatig verdeling van licht of gewoon helemaal niet bijschijnen. Heb zelf gebruikt gemaakt van een Rollei pole-mount, Geeft erg leuk resultaat als je jezelf filmt (let wel even op dat je zoveel mogelijk met de zon mee filmt, dit geeft de mooieste en helderste beelden.) Nachtduiken is lastig filmen zonder video-lamp (zaklamp geeft veel ovebelichting!)

hieronder een filmpje van afgelopen maand duiken in de middelandse zee (spanje)
gemomen met een 3+ black + roodfilter (1080S W 60 fps) en met behulp van een Rolei actioncam pole-mount (deze kan goed tegen zout water, wel even afspoelen met zoet water na het duiken!!)

YouTube: Duik op ullastres I

TIP: probeer de camera al op de boot in een emmertje met zeewater te krijgen zodat hij op temperatuur kan komen, geeft de minste "fog" andere TIP: stop de camera in de behuizing terwijl je hem voor de airco van je auto houd, (airco=droge lucht --> minder kans op condens)
Bedankt voor de tips! Hier heb ik zeker wat aan.
Ziet er goed uit met een roodfilter, die ga ik ook bestellen.

Op dit moment heb ik een wrist mount, pole mount en zo'n dobber, welke kan ik hiervan het beste gebruiken tijdens het duiken?

• Snakeye2209
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 18:04
GoPro 4:
http://dgise.com/post/622...elease-date-are-disclosed

GoPro Hero 4 is really capable of recording video in 4K resolution at a speed of 30 frames per second, 1080p at 120fps and 720p at 240fps, which became possible with the advent of the new SoC Ambarella A9 chip (dual A9 ARM Core ® CortexTM-A9 processor 1GHz with FPU accelerator) for advanced applications, wireless connection and streaming video in social media.

GoPro Hero 4 will also come with a 13-megapixel photosensor and a completely new lens for shooting in dark. Multi-Exposure and HDR WDR tone mapping, electronic image stabilization, also improved MCTF. Dual sensor interfaces 12-lane SLVDS/HiSPiTM/subLVDS, 4-lane, remote viewfinder playback which is extremely easy to use. You shouldn’t to have special technical knowledge or skills to do it. GoPro Hero cameras are amazing because they have a waterproof housing with a flat lens for shooting under water (up to 60m). Built-in Wi-Fi module, USB & HDMI - the only thing that brings it closer to homeliness. The camera has the ability to capture still images during video recording and perform encoding H.264/ BP / MP / HP Level 5.1 and MJPEG.

GoPro Hero 4 will hit on shelves in October 2014. Action Cameras of GoPro have become extremely popular as an excellent way to capture high-quality video at high speeds relative to the price that usually is $340.

• Waah
Mooie specs! ook wel de verwachtte upgrades denk ik. Het aantal 4K beelden wordt in ieder geval een stuk hoger!

• Snakeye2209
Neem het wel met een korrel zout, want ik zie dat het artikel al bijna een jaar oud is.....

Verwijderd

AJT2509 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 08:40:
[...]

Bedankt voor de tips! Hier heb ik zeker wat aan.
Ziet er goed uit met een roodfilter, die ga ik ook bestellen.

Op dit moment heb ik een wrist mount, pole mount en zo'n dobber, welke kan ik hiervan het beste gebruiken tijdens het duiken?
Heb zelf alleen maar met de pole gedoken, dobber is wel handig als je onzeker/bang bent om je cam te verliezen. Heb wel de pole met een carbine haak aan een retractor vast gemaakt zodat ik hem niet kon verliezen. Ook het roodfilter heb ik met een touwtje vastgemaakt zodat die ook niet kwijt kan raken. Grote voordeel van de pole is dat je ook goed in grotjes/spleten kan filmen waar je zelf niet goed bij kan (zie schorpioenvis/langoest in het filmpje). Grootste uitdaging is het zo stil mogelijk houden van je pole. Heb hem wel eens in het zand gestoken en er zelf voorlangs gaan zwemmen, geeft erg mooie/scherpe beelden.(zie bijvoorbeeld het einde (aftiteling/credits)van het andere filmpje (door mij gefilmde inroduik) op mijn kanaal) Wristmount lijkt me niet de meest makkelijke tijdens duiken, bovendien is het daarmee lastig selfies te maken (wat toch erg leuk is tijdens het duiken!!)

Overigens zijn er 2 soorten roodfilters; die je over je lens schuift en roodfilters die je ook tijdens gebruik kunt wegklappen. Heb zelf 1 die je niet kunt wegklappen en achteraf had ik liever 1 gehad die je wel kan wegklappen. tot de eerste 5-6 meter is het roodfilter "too much" Ook heb ik spijt dat ik geen macro lens meehad, tegenwoordig zijn ze zelfs gecombineerd te koop, ( zie bijvoorbeeld http://www.camerasuper.nl...-macro-filter-p-5726.html) dit zou echt mijn voorkeur hebben !!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2014 09:49 ]

• AJT2509
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:37:
[...]

Heb zelf alleen maar met de pole gedoken, dobber is wel handig als je onzeker/bang bent om je cam te verliezen. Heb wel de pole met een carbine haak aan een retractor vast gemaakt zodat ik hem niet kon verliezen. Ook het roodfilter heb ik met een touwtje vastgemaakt zodat die ook niet kwijt kan raken. Grote voordeel van de pole is dat je ook goed in grotjes/spleten kan filmen waar je zelf niet goed bij kan (zie schorpioenvis/langoest in het filmpje). Grootste uitdaging is het zo stil mogelijk houden van je pole. Heb hem wel eens in het zand gestoken en er zelf voorlangs gaan zwemmen, geeft erg mooie/scherpe beelden.(zie bijvoorbeeld het einde (aftiteling/credits)van het andere filmpje (door mij gefilmde inroduik) op mijn kanaal) Wristmount lijkt me niet de meest makkelijke tijdens duiken, bovendien is het daarmee lastig selfies te maken (wat toch erg leuk is tijdens het duiken!!)

Overigens zijn er 2 soorten roodfilters; die je over je lens schuift en roodfilters die je ook tijdens gebruik kunt wegklappen. Heb zelf 1 die je niet kunt wegklappen en achteraf had ik liever 1 gehad die je wel kan wegklappen. tot de eerste 5-6 meter is het roodfilter "too much" Ook heb ik spijt dat ik geen macro lens meehad, tegenwoordig zijn ze zelfs gecombineerd te koop, ( zie bijvoorbeeld http://www.camerasuper.nl...-macro-filter-p-5726.html) dit zou echt mijn voorkeur hebben !!
Ik denk dat ik de dobber of de pole zal gebruiken tijdens het duiken. Ga voorafgaand aan het duiken nog snorkelen dus kan dan kijken wat mij het beste bevalt. De pole in het zand zetten en voorbij zwemmen lijkt me ook wel leuk.

Ik ga vanmiddag even kijken voor die combinatie lijkt me handig als je een closeup wil maken enzo. Zitten de filters bij deze combinatie vast aan je GoPro?

Verwijderd

AJT2509 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Ik denk dat ik de dobber of de pole zal gebruiken tijdens het duiken. Ga voorafgaand aan het duiken nog snorkelen dus kan dan kijken wat mij het beste bevalt. De pole in het zand zetten en voorbij zwemmen lijkt me ook wel leuk.

Ik ga vanmiddag even kijken voor die combinatie lijkt me handig als je een closeup wil maken enzo. Zitten de filters bij deze combinatie vast aan je GoPro?
Je schuift ze over de behuizing heen(over het vierkantje van je lens), let wel even op dat je de juiste neemt, er zit verschil tussen de 3 en de 3+ behuizing, maar zijjn niet gezekerd, daaorm met een touwtje aan de pole-mount vastegemaakt om verlies te voorkomen.

• Ben-i
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-09 17:54
AJT2509 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 10:17:
[...]

Heb je een dobber die je kan "trimmen" door de bodem los te draaien en te vullen met bv. water?
Zo niet, dan lijkt me het niet zo handig als je in de diepte zit en je je gopro naar de oppervlakte ziet schieten en er niet achteraan kan (caissonziekte). Een touwtje er aan kan inderdaad helpen maar stel...

• AJT2509
Ben-i schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 13:07:
[...]

Heb je een dobber die je kan "trimmen" door de bodem los te draaien en te vullen met bv. water?
Zo niet, dan lijkt me het niet zo handig als je in de diepte zit en je je gopro naar de oppervlakte ziet schieten en er niet achteraan kan (caissonziekte). Een touwtje er aan kan inderdaad helpen maar stel...
Dat is een goeie, ik zal ff kijken of de dobber kan trimmen. Er zit wel een touwtje aan zag ik.
Ik denk dat ik dan toch de pole ga gebruiken tijdens het duiken.

• Wizzmerlin
Nee, ik heb juist het idee dat een langere pole veel meer gezwaai van het beeld zal opleveren. En wat Virtual Reality ook al zegt; Met de halve meter van je arm erbij heb je toch een prima totaal lengte.
Beyond schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 10:49:
[...]

Verwijderd

Wizzmerlin schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:14:
Nee, ik heb juist het idee dat een langere pole veel meer gezwaai van het beeld zal opleveren. En wat Virtual Reality ook al zegt; Met de halve meter van je arm erbij heb je toch een prima totaal lengte.

[...]
ik zou altijd de langere pole nemen, indien je merkt dat hij teveel zwaait of toch te veraf is, dan schuif je hem toch gewoon wat verder in,... Vergeet niet, een korte pole kun je niet verder uitschuiven, een lange pole kun je wel inschuiven (en vergrendelen op elke gewenste lengte) Kijk anders even onderstaand filmpje met verglijking tussen 17", 28"en 40"afstand (allen met de zelfde(lange) pole
YouTube: GoPole Reach - GoPro Tip #131

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-08-2014 15:31 ]

• Zandhaas

Zandhaas

Hebben jullie ook een beschermende tas voor gopro? Orgineel of imitatie?
Ik heb zelf een Nerf Nation koffertje 5 euro bij Xenos. Hij is nu vol, ik ben kijken naar grotere koffertje.
Kennis gebruikt een toilettas :D Wel goed idee.

Welke tas hebben jullie?

edit
Na zoeken bleek dat ik lunchtas hebben van Nerf.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/41wYJJ%2B7RlL.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Zandhaas op 15-08-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzmerlin
Is ook weer zo. Maar als je ook rekening houdt met de ingeschoven lengte is de korte pole voor mij handiger/handzamer. Een lange pole kan je maar tot 28,5cm inschuiven (SPGadgets), de korte is dan maar 17,5cm.

19 Inch: 7 - 19" / 175 - 480 mm
36 Inch: 11.25 - 36" / 285 - 925 mm
Verwijderd schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 15:27:
[...]

ik zou altijd de langere pole nemen, indien je merkt dat hij teveel zwaait of toch te veraf is, dan schuif je hem toch gewoon wat verder in,... Vergeet niet, een korte pole kun je niet verder uitschuiven, een lange pole kun je wel inschuiven (en vergrendelen op elke gewenste lengte) Kijk anders even onderstaand filmpje met verglijking tussen 17", 28"en 40"afstand (allen met de zelfde(lange) pole
YouTube: GoPole Reach - GoPro Tip #131

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fruitschaal
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-05 17:09
Wizzmerlin schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:13:
Is ook weer zo. Maar als je ook rekening houdt met de ingeschoven lengte is de korte pole voor mij handiger/handzamer. Een lange pole kan je maar tot 28,5cm inschuiven (SPGadgets), de korte is dan maar 17,5cm.

19 Inch: 7 - 19" / 175 - 480 mm
36 Inch: 11.25 - 36" / 285 - 925 mm

[...]
Ik ben zelf in het bezit van een Gopole Reach. Hij is ingeklapt aan de grote kant, maar de lengte wanneer hij uitgeschoven is, compenseert dit. Dit is tevens een zeer degelijke pole qua materiaal. Ik heb heb geen ervaring met jouw voorbeeld, maar 48 centimeter lijkt me erg weinig imho. Wat hierboven wordt gezegd: korter kan hij altijd.. Langer daarentegen gaat erg lastig :).

PSN: Fruitschaaltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Zandhaas schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:36:
Ik heb zelf een Nerf Nation koffertje 5 euro bij Xenos. Hij is nu vol, ik ben kijken naar grotere koffertje.

Welke tas hebben jullie?
Peli 1150
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t2a0g7XJcQFhOUEj3trecrX5/full.jpg

Linksboven de GoPro 3 Black + Battery BacPac in behuizing
Linksonder Wifi remote
Daarnaast twee accu's op elkaar
Grote vak rechts is voor allerlei accessoires, waaronder een paar andere backdoors, The Frame, wat kabeltjes, plakvoetjes, koppelstukjes, quickreleases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Zandhaas schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 23:36:

Welke tas hebben jullie?
http://www.ebay.com/itm/3...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:27

franssie

Save the albatross

besteld, zag vandaag in de mediamarkt (waar ik voor iets anders was) een leuke hard case koffer, maar dan voor EUR49 ... dat is me te gek, deze is net leuk!

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:13
Il wil een GoPro kopen, met name voor op vakantie/wintersport. En voor eventueel op de motor.
Welk model raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
GoPro Hero 3+ Black, als je de beste kwaliteit wilt. Je geeft nul eisen/wensen aan, dus verder valt er weinig aan te raden zonder in de wilde weg te gokken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Kwaliteit moet gewoon goed zijn, zou het zonde vinden als ik een hero 3+ black koop, terwijl ik met een white of silver ook prima toe kan. WiFi afstandsbediening is geinig maar ik zie het nut er niet van in, behalve aan en uit zetten van de camera?

Welk model zou je zelf kiezen voor mijn doeleinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Daar is die afstandsbediening voornamelijk voor bedoeld ja. Lijkt misschien weinig nuttig, maar als je 'm op je helm oid hebt gemonteerd, dan is het toch lastig om 'm even snel aan of uit te zetten en dan is die afstandsbediening toch weer bijzonder handig :)

En wat betreft kwaliteit is de Hero 3+ Black de beste van de GoPro's. 'Gewoon goed' is vrij subjectief, dus daar kan ik alsnog weinig mee. Als je slowmotion wilt, dan ben je met de Black ook het beste uit, omdat de Silver en White veel minder opties hebben daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Slowmotion is niet nodig, afstandsbediening laat ik nog even in het midden :)

Als ik hier kijk http://tweakers.net/price...81;353383;353382/product/ zie ik weinig verschil, ik denk dat ik aan Full HD genoeg heb, en die 2MP verschil in foto resolutie is voor mij niet interessant. Zit het prijsverschil in het aantal mounts wat er standaard bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Nu online
Aan specs kan je niet zien of de kwaliteit echt beter is of niet, resolutie zegt daarin niet alles. De Black is vooral duurder vanwege de meer resolutie/framerate-opties. Je zegt dat slowmotion niet nodig is, maar zeker met wintersport lijkt mij dat juist wel een grote toegevoegde waarde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ik heb de afgelopen weken hetzelfde luxe-"probleem" gehad..
Intussen kan ik je vertellen dat ik érg blij ben met de Black 3+

- meer optie's qua resolutie en frames
- betere kwaliteit dan de andere
- zeker weten dat je de (momentele) max. gekocht hebt (voor mij is dat gemoedsrust ;-) )
- AB is soms best handig
- bij eventuele verkoop in de toekomst, zal je dit ook ,merken qua prijs

Ik heb er een 16gb class 10 sd kaartje bijgekocht, qua ruimte vooralsnog voldoende.
Tevens een POV pole gekocht, ook zeer tevreden mee, en (last but not least) vandaag een kookwekker van de ikea! (De volgers van dit topic snappen wel wat ik bedoel.....)

Op het lijstje staan nog:

- wristband
- extra accu
- headstrap
- body-mount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GP 4 komt eraan, bericht nummer 290384

De bron ken ik niet. Niet erg geloofwaardig vind ik.

http://hanglos.nl/news/31...ro-hero-4-komt-eraan.html

sorry, was al gepost 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 18:22:
...
Ik heb er een 16gb class 10 sd kaartje bijgekocht, qua ruimte vooralsnog voldoende.
Tevens een POV pole gekocht, ook zeer tevreden mee, en (last but not least) vandaag een kookwekker van de ikea! (De volgers van dit topic snappen wel wat ik bedoel.....)
...
Voor de echte non klussers onder ons:

http://www.dx.com/p/myrmi...d-phone-more-black-272764

;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2014 14:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beyond

Beyond

Dussssss.......

Verwijderd schreef op zondag 17 augustus 2014 @ 14:16:
GP 4 komt eraan, bericht nummer 290384

De bron ken ik niet. Niet erg geloofwaardig vind ik.

http://hanglos.nl/news/31...ro-hero-4-komt-eraan.html

sorry, was al gepost 8)7
En het bericht stamt ook nog eens uit september 2013.....

Al het goeie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d--amo
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 03-09 22:03
Hebben jullie ook issues met de GoPro Cineform Studio software?

Ik heb heel wat timelapse gemaakt onlangs. Echter lijkt de software te crashen steeds op dezelfde clip, op hetzelfde moment. Dat terwijl er met de foto's zelf geen probleem lijkt te zijn.

Heb de software al eens verwijderd en opnieuz geínstalleerd, maar dat lijkt geen oplossing te zijn.
Iemand die weet wat dit veroorzaakt?

Is er een gratis alternatief voor de software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Video verwijderd door plaatser

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
Bedankt allen voor de reacties op mijn vraag, heb zojuist de hero 3+ black besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snakeye2209
Verwijderd schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 17:17:
[video]

Als deel van een wedstrijd van de LINDA. een filmpje gemaakt van mijn vakantie op Kreta. Niet echt inspirerend qua activiteit, maar het blijft dan ook een vakantievideo :)
Goeie beelden, goeie cuts, lekker tempo en leuke vriendin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:48
Well done!! Leuk gedaan ook vanuit dat vliegtuig

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R J
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14-09 11:09

R J

Leuke edit! Verveelt niet en je hebt er een paar creatieve shots in zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritsjert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 15:25
Repi3 schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 14:29:
[...]

Camera op de helm geeft wel een wat rustiger beeld, ik heb met buiten karten ook gefilmd (op de kart ivm rijderswissels):

En ja ook hier standaard muziek :P

(opgenomen met gopro 3+ BE @ 1440P met 60FPS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d--amo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:01:

Ik heb heel wat timelapse gemaakt onlangs. Echter lijkt de software te crashen steeds op dezelfde clip, op hetzelfde moment. Dat terwijl er met de foto's zelf geen probleem lijkt te zijn.

Heb de software al eens verwijderd en opnieuz geínstalleerd, maar dat lijkt geen oplossing te zijn.

Vreemd. Ik gebruik juist de cineform studio om mijn timelapse in elkaar te zetten. Vervolgens exporteer ik hem zodat ik hem in adobe Premier kan gebruiken. Dus ik bewerk mijn filmpjes verder nooit in die Cineform studio. Daarvoor is hij te beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzmerlin
d--amo schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 16:01:

Ik heb al een tijd problemen met de GoPro Studio. Het installeren (W7 64b) gaat allemaal zonder problemen, maar het programma hangt meteen na het opstarten (of reageert eeeeerg traag, waarna hij alsnog hangt).
Herinstallatie wil niet helpen, ook niet na opschoning register.

Een goed alternatief heb ik nog niet gevonden. Lees dat veel mensen (Windows) Sony Vegas of PowerDirector gebruiken. Maar die zijn niet, zoals je vraagt, gratis. Moviemaker is toch weer wat te beperkt wat mij betreft. Misschien dat Premiere Elements een aardig alternatief is. Niet gratis, maar ook weer geen rib uit je lijf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
Afgelopen week nog een filmpje van een kite maat in elkaar gedraaid:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Sinds kort een GoPro Hero 3 White edition. Zojuist een Bacpac gekocht voor deze GoPro. Als ik de bacpac op de Gopro zet & daarbij de meegeleverde behuizing probeer te bevestigen past dit niet. Kan dit kloppen? Heb je hiervoor weer een speciale behuizing nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Dan heb je een bacpac met backdoors voor de 3+ te pakken denk ik. Er zijn als ik me niet vergis wel aparte bacpac back door kits voor de 3 behuizing. Beetje verwarrend, de bacpac voor 3 en 3+ is hetzelfde, maar de backdoors zijn anders. Is een stukje terug in dit topic ook al wat over geroepen.

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 15:24
Toevallig nog hondenliefhebbers die de wedstrijd van GoPro nog niet gezien hebben? http://gopro.votigo.com/f...-Your-Dog-Love-Your-GoPro

Zelf ook mijn deelname ingestuurd: http://gopro.votigo.com/f...-Your-GoPro/175713/175713

Maar afgaande op de overige foto's verwacht ik er eerlijk gezegd niet zo heel veel van :+
Pagina: 1 ... 45 ... 81 Laatste