Afgelopen week een skydive weekje gehad in Maubeuge in Frankrijk met de vereniging (Skydive Rotterdam) We proberen elke avond een dag video te maken met de beelden van die dag. Zondag 27-07 heb ik de video gemaakt, tussen het springen door

Dus ik weet het, hij is niet perfect en best lang. Echter was het doel de mensen vermaken die er die week zijn en proberen zo veel mogelijk shots van de camera's die in de lucht hingen te gebruiken. Mijn dag was helaas deels verregent, dus had erg weinig beeld materiaal.
Ik heb gebruik gemaakt van FinalCut (tweede keer in mijn leven) en de beelden komen 90% van de GoPro.
Ik deel dit filmpjes om te laten zien wat er met de camera gedaan kan worden
Enkele kritiek puntjes die ik zelf al weet;
lange intro (heb de aandacht van bier drinkende skydivers nodig, dus vandaar wat langer)
shots bij het instappen is ook lang (ook hier geld, eerst de skydivers in de zaal naar het scherm lokken)
Voor jullie/youtube had ik het korter gehouden
Lang einde met regen shots (skydivers mogen omdraaien naar de DJ booth waar de organisatie nog een praatje wil doen en ze kunnen nog even napraten wat ze allemaal gezien hebben)
Voor algemeen youtube gebruik had ik ook dit korten gelaten.
Verder ben ik erg tevreden over het snijden van het materiaal, zeker omdat ik met een tijdsdruk werkte. Ondanks dit alles, feedback is altijd welkom en we kunnen er allen van leren voor een volgende keer