Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Ik heb die remote met dat ringetje aan een ritskoortje van mijn skijack vastgemaakt. Maar inderdaad de basisuitrusting van de dure black edition is erg schraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
Ik ben al een beetje aan het spelen met bestaande filmpjes zodat ik het software een beetje onder de knie krijg, maar waar halen jullie die GoPro logo's vandaan? Intro's e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Tnx, ik dacht dat dit een optie in Cineform ofzo was.
Ik zal verder googlen in de toekomst :-)

En dan gelijk een n00b vraag er achter aan. Net Cineform geprobeerd met (Contour) filmpjes die ik nog had van een jaar geleden. Er wordt dan bij het importeren gevraagd (advance settings) of ik .avi of .mov wil. Maar kan het niet wijzigen. Is dit puur omdat mijn filmpjes niet-GoPro zijn, of heeft het een andere reden? En ik zie dat het filmpje van het linkje een .mp4 extentie heeft.

Is dit een gevalletje "zoek eerst op google" of kunnen jullie het uitleggen + eventuele voorkeuren van de gebruikers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ik ken Cineform niet, kan je enkel helpen met FCPx maar in het algemeen kan ik zeggen dat je het snelst leert met youtube tutorials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 00:00:
Op Reddit zei Abe Kislevitz (en ook op een post op zijn site, www.abekislevitz.com) vandaag dat een update eraan zit te komen (met o.a. een stand-by mode).

In de voorjaarsvakantie naar Italië geweest, het eerste resultaat:
[video]
Leuk filmpje. Lekker kort, snel gemonteerd. :) Zonder muziek gekeken dus daar kan ik niks over zeggen. :P

Mooi gebied lijkt me dit ook. Ben ooit eens in Livigno geweest, waar was dit in Italie?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 21:32:
[...]

Leuk filmpje. Lekker kort, snel gemonteerd. :) Zonder muziek gekeken dus daar kan ik niks over zeggen. :P

Mooi gebied lijkt me dit ook. Ben ooit eens in Livigno geweest, waar was dit in Italie?
Dankjewel! Moet je het nog eens met muziek proberen, haha! :9

Val Gardena, zaten in Campitello di Fassa! Erg mooi en uitgebreid gebied, bekend op de Sella Ronda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Leuk filmpje inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Ook maar even mijn filmpje showen. Het is mijn eerste filmpje met de GoPro... Zoals ik eerder vertelde heb ik last gehad van erg veel vastlopers. Zonde, want de kwaliteit is echt fantastisch! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Koen- schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 15:40:
Ook maar even mijn filmpje showen. Het is mijn eerste filmpje met de GoPro... Zoals ik eerder vertelde heb ik last gehad van erg veel vastlopers. Zonde, want de kwaliteit is echt fantastisch! :)

[video]
Tering tiefus wat een bruut gaaf filmpje! Mooie slomo's ook, twixtor?

Hoe heb je die triling in het beeld gebracht met die kleine tusseneffecten? Je ziet een soort regenboog licht er tussen lijkt het.

Camera op skihoogte even vasthouden is ook een briljant idee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Jpjedi schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 17:36:
[...]

Tering tiefus wat een bruut gaaf filmpje! Mooie slomo's ook, twixtor?

Hoe heb je die triling in het beeld gebracht met die kleine tusseneffecten? Je ziet een soort regenboog licht er tussen lijkt het.

Camera op skihoogte even vasthouden is ook een briljant idee. _/-\o_
Ja, Twixtor! :) Die effecten heb ik gedaan met Twitch. Is echt super makkelijk in After Effects!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:18
Inderdaad een gaaf filmpie! De timelapses tussendoor zijn ook leuk, altijd wel een mooie afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 13:35:
[...]

Dankjewel! Moet je het nog eens met muziek proberen, haha! :9

Val Gardena, zaten in Campitello di Fassa! Erg mooi en uitgebreid gebied, bekend op de Sella Ronda!
Dank je! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Waar ben je zoal geweest koen? Ik denk stukjes te herkennen uit Veysonnaz, Zwitserland :9 Piste de l'ours bijvoorbeeld :)
Vet filmpje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Scirocco schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:20:
Waar ben je zoal geweest koen? Ik denk stukjes te herkennen uit Veysonnaz, Zwitserland :9 Piste de l'ours bijvoorbeeld :)
Vet filmpje inderdaad.
Skiwelt Wilder Kaiser Brixental, Oostenrijk. Geen Zwitserland :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

Ethirty

Who...me?

Gaaf filmpje! Ga je ook nog wat aan de kleur doen, of heb je hem express wat onverzadigd gemaakt?

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Ethirty schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:55:
Gaaf filmpje! Ga je ook nog wat aan de kleur doen, of heb je hem express wat onverzadigd gemaakt?
Weet ik niet. Ik ben nu een tutorial aan het volgen voor DaVinci Resolve Lite maar ik vind het wel pittig moet ik zeggen!

Hoe doen jullie de kleurcorrectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Gewoon in After Effects zelf. Heb je iets aan de kleuren gedaan? Want ik vond het ook vrij plat, waardoor ik vermoed dat je ProTune hebt gebruikt en eigenlijk niet aan de kleuren/contrast hebt gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Hahn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:02:
Gewoon in After Effects zelf. Heb je iets aan de kleuren gedaan? Want ik vond het ook vrij plat, waardoor ik vermoed dat je ProTune hebt gebruikt en eigenlijk niet aan de kleuren/contrast hebt gezeten.
Klopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zonde ;) Je zou eens met curves kunnen spelen (bij Effects gewoon zoeken op 'Curves' dus :P), maar meestal doet Brightness & Contrast ook al best wat. Gooi contrast wat omhoog en compenseer een beetje met brightness, door die ook wat omhoog te doen, en je hebt denk ik al een stuk interessantere kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Gisteren met After Effects zelf een GoPro intro gemaakt, puur om het software onder de knie te krijgen. Ik heb het nu ervaren dat je vanuit niets kleine scenes kan maken, maar hoe doen jullie het met een complete film zoals hierboven? Eerst alle shots bewerken of na afloop de hele film inladen? (denk zelf optie twee, met nadruk op AFTER Effects :-) )

Kan niet wachten tot ik zelf meer materiaal schiet om te editten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Hahn schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:05:
Zonde ;) Je zou eens met curves kunnen spelen (bij Effects gewoon zoeken op 'Curves' dus :P), maar meestal doet Brightness & Contrast ook al best wat. Gooi contrast wat omhoog en compenseer een beetje met brightness, door die ook wat omhoog te doen, en je hebt denk ik al een stuk interessantere kleuren.
Bedankt! Ga ik eens proberen. :)

EDIT:
Ongeloofelijk! Dat scheelt echt enorm. :D

[ Voor 5% gewijzigd door Koen- op 06-03-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zeker, maar wel oppassen dat je het niet te veel gaat overdrijven :P Ik doe contrast meestal tussen de 10 en 30 en brightness iets onder contrast (als ik 30 contrast gebruik, dan gebruik ik bijvoorbeeld ongeveer 20 brightness om het donkerder maken van contrast een beetje tegen te gaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nette video idd Koen- :)
Heb indirect weer een paar nieuwe ideeën gekregen die ik uit wil proberen!
RedRayMann schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:06:
Gisteren met After Effects zelf een GoPro intro gemaakt, puur om het software onder de knie te krijgen. Ik heb het nu ervaren dat je vanuit niets kleine scenes kan maken, maar hoe doen jullie het met een complete film zoals hierboven? Eerst alle shots bewerken of na afloop de hele film inladen? (denk zelf optie twee, met nadruk op AFTER Effects :-) )

Kan niet wachten tot ik zelf meer materiaal schiet om te editten!
Ik maak eerst composities aan in AE, die ik vervolgens achter elkaar zet in Pr. Je kunt de composities importeren in Premiere, zodat je elke wijziging die je in After Effects maakt, gelijk terug ziet in Premiere. Werkt erg fijn op die manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Mensen ervaring met de Micro SD Class10 kaartjes van Kingston? Ik gebruikte voor mijn Hero 1 en 2 altijd Kingston en dat was meer dan prima. Maar de Micro SD kaartjes heb ik geen ervaring mee in 32 en 64 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kywr
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Heel cool, alleen te huur. Volledig omgebouwde HERO3 met verwisselbare lenzen.

http://www.definitionmaga...that-every-cinematog.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

Ethirty

Who...me?

krullerbruller schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 23:50:
Heel cool, alleen te huur. Volledig omgebouwde HERO3 met verwisselbare lenzen.

http://www.definitionmaga...that-every-cinematog.html
Omgebouwd? Als ik het artikel lees lijkt zo'n beetje alleen de sensor van de GoPro gebruikt te zijn. Behuizing en printplaat zijn van eigen maak :o

Voor $250 per dag overigens flink aan de prijs :/

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaltEggink
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-02-2022
Hoi,

Ik heb vandaag de GoPro Hero 3 Silver besteld voor maar 260 euro in totaal met verzendkosten vanuit de UK. Dit is echt heel goedkoop dus deel ik het met jullie! Ik wacht nog tot die binnenkomt dan zal ik het hier posten!
Deze verkoper heeft ook de Black voor een tamelijk goedkopere prijs.

Hier de Silver:

http://www.ebay.nl/itm/16...m1423.l2649#ht_500wt_1180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Is er eigenlijk een apart video edit of zelfs een fcp topic? Ik kan eerlijk gezegd niets vinden en dit topic is uiteraard nauw verweven met video-editting echter kan me voorstellen dat de rode draad gopro moet blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Post hier je zelfgemaakte filmpjes als je wat wilt laten zien en eventueel een kort vraagje wilt stellen :P Maar er is, voor zover ik weet, niet echt een 'hoe edit jij je video's?'-topic verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_
Erg leuk :) !
Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/9210/goprotweet.jpg
https://www.youtube.com/watch?v=cGjhTsaIWjY

Ik ben voor een FCP X topic overigens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Vanavond eens kijken of we een fcpx topic in elkaar kunnem draaien 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrokenRules
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-03 14:20
Vandaag een gopro harnas gefixed voor 3euro

Afbeeldingslocatie: http://zndrt.nl/gopromount.jpg

Heb bij buy in coins dit harnas voor 3 euro gekocht:
http://www.buyincoins.com...-strap-product-18292.html

En met een dremel de mount die in de verpakking zit van de gopro wat aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanardenne
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Jpjedi schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 10:47:
[...]

Vanavond eens kijken of we een fcpx topic in elkaar kunnem draaien 👍
zijn er eigenlijk ook mensen die Premiere gebruiken, hoor er bijna niemand over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Haha, ik kom jouw filmpjes echt overal tegen! Goed idee zo'n topic. :)
vanardenne schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:23:
[...]

zijn er eigenlijk ook mensen die Premiere gebruiken, hoor er bijna niemand over...
Ja!
BrokenRules schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 12:50:
Vandaag een gopro harnas gefixed voor 3euro

[afbeelding]

Heb bij buy in coins dit harnas voor 3 euro gekocht:
http://www.buyincoins.com...-strap-product-18292.html

En met een dremel de mount die in de verpakking zit van de gopro wat aangepast.
Leuk! Hoe zit 'ie? Ik heb 'm ook maar besteld. :P

[ Voor 31% gewijzigd door Koen- op 09-03-2013 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
vanardenne schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 13:23:
[...]

Jup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Laatst online: 11-09 16:06
Vanmorgen een GoPro Hero 3 Black weten te bemachtigen voor €270. Nieuw via ebay(UK)
Verkoper had een oplage van 40 stuks en binnen een uur uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Maak je een foto van de baksteen voor ons ..... :P

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sk0o schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:47:
Vanmorgen een GoPro Hero 3 Black weten te bemachtigen voor €270. Nieuw via ebay(UK)
Verkoper had een oplage van 40 stuks en binnen een uur uitverkocht.
Das een erg nette prijs. Jammer dat ze allemaal de deur uit zijn ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Help!!!! schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:51:
Maak je een foto van de baksteen voor ons ..... :P
we will see >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
http://www.ebay.nl/itm/Go...m257b5d593b#ht_500wt_1069

Zijn nog steeds bakstenen te koop voor wie wil.

Ben benieuwd. ;)

edit; ^ hierboven is dus 370 euro... 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Igor92 op 09-03-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Als het een nieuwe echte Black in doos is heb je natuurlijk zeer vette deal te pakken. :)

Met zulke verschillen in prijs, gaan bij mij echter de TGTBT rode lampen fel branden. :o

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Heren,

Vandaag ga ik mijn Black edition voor het eerst testen. Icm de suction mount ga ik mijn vlucht opnemen. Nu heb ik dus te maken met een relatief donkere flightdeck waar de camera hangt en een zeer lichte buitenomgeving.

Nu zat ik zelf te denken om alles in 1080P 48fps en Spot mode ON te filmen. Als videoeditor gebruik ik After Effects. Any tips...anybody? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Zet 'm op NTSC en gebruik 60fps. En spotmode zou ik zelf niet gebruiken eigenlijk, maar dat moet je zelf weten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Zelf dus nog onervaren met de GoPro, dus alle tips en aanmerkingen zijn welkom!

We gaan je settings eens gebruiken. Mooi lang vluchtje dus alle tijd om te experimenteren (zolang de batterij het volhoudt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dan hoop ik dat je meerdere accu's bij je hebt, want langer dan 1,5 uur gaat die accu sowieso niet mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me even bezig gehouden om een goedkope vervanger te maken voor 'The Frame'. Het resultaat hieronder:

YouTube: GOPRO DIY The Frame for tripod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
accuduur is inderdaad r*k (sorry voor het taalgebruik). Als de accu een uurtje mee gaat is het denk ik al veel. Je vraagt je dan ook af hoe mensen die lange timelaps filmpjes maken? Extra accu´s zullen dus snel via dealxtreme worden besteld.

Verder heb ik ondervonden dat de suction mount een spiegelglad oppervlakte nodig heeft om te blijven zitten. Zodra er ook maar een beetje structuur op de wand zit (zoals het minimalistische structur te vinden in auto dashboards), werkt hij niet meer. Hier moet ik nog een oplossing voor zien te vinden, want het beperkt mij enorm in de filmmogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Je hebt een accu met dubbele lading, dan zou je ~2 uur moeten halen. En je kan GoPro ook op externe stroom aansluiten, als je echt lange timelapse wilt.

En suction mount heeft een vlakke ondergrond nodig ja, wat logisch is, want als 'ie niet overal precies aansluit, dan komt er lucht tussen en laat het los. Wat wel helpt om de grip steviger te maken van de suction cup is het oppervlak beetje vochtig maken (maar die optie heb je niet altijd :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:33:
Je hebt een accu met dubbele lading, dan zou je ~2 uur moeten halen. En je kan GoPro ook op externe stroom aansluiten, als je echt lange timelapse wilt.

En suction mount heeft een vlakke ondergrond nodig ja, wat logisch is, want als 'ie niet overal precies aansluit, dan komt er lucht tussen en laat het los. Wat wel helpt om de grip steviger te maken van de suction cup is het oppervlak beetje vochtig maken (maar die optie heb je niet altijd :P).
Ik ben aan het denken om een GoPro te kopen om filmpjes te maken als ik met de moto ga rijden. Je zegt ent dat je de GoPro kan aansluiten op externe stroom. Zou dit bijvoorbeeld gaan op de batterij van mijn motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Denk het wel, ligt er beetje aan wat voor plug je op je motor hebt. Bij mijn GoPro Hero 3 (Black) zat in ieder geval al een sigaretaansteker-plug erbij. My bad, die zat bij de oplader, niet bij de GoPro zelf.

[ Voor 16% gewijzigd door Hahn op 11-03-2013 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:34:
[...]

Ik ben aan het denken om een GoPro te kopen om filmpjes te maken als ik met de moto ga rijden. Je zegt ent dat je de GoPro kan aansluiten op externe stroom. Zou dit bijvoorbeeld gaan op de batterij van mijn motor?
is mogelijk je moet alleen even een 12v naar usb connector converter vinden, en je zult een case moeten kopen (the frame) of een extra case en die zelf openboren bij de usb poort (bij mijn weten is er anders dan de frame geen skeleton case voor een 3 series)

ik heb zelf een extra accu back erop zitten en een van de deurtjes iets ruimte gemaakt bij de lucht gaten zodat ik er usb in kan prikken en ook kan chargen.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Hahn schreef op maandag 11 maart 2013 @ 13:33:
Je hebt een accu met dubbele lading, dan zou je ~2 uur moeten halen. ......

En suction mount heeft een vlakke ondergrond nodig ja, wat logisch is, want als 'ie niet overal precies aansluit, dan komt er lucht tussen en laat het los. .
Verklaar je nader wat betreft de ´dubbele lading´?

Dat een vlakke/gladde ondergrond nodig was is logisch en was mij ook wel bekend. Echter een gepolijste ondergrond niet (zo glad als glas). Ik probeer de suction mount op de volgende ondergrond te bevestigen: img: metalen plaat links op foto en dan natuurlijk in het midden zodat de popnagels niet in de weg zitten. Helaas lat de suction mount na 4min los, ook nadat de ondergrond is gereinigd met alcohol en vast tapen zie ik niet zitten. Iemand nog een idee wat help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Xolon schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:14:
[...]

Gewoon, een accu met twee keer zoveel inhoud. Zo onduidelijk is 'dubbele lading' toch niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik heb afgelopen weekend met mijn Wasabi accu mijn GoPro een hele dag kunnen gebruiken (niet constant uiteraard) Heb op twee acculadingen af en aan 18GB aan 1080P/50FPS bij elkaar gefilmd. Viel me echt alles mee! :)

Accuduur valt me dus alleszins mee.

[ Voor 8% gewijzigd door Ken. op 11-03-2013 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
De hoeveelheid GB zegt niet zo heel veel over de duur, met ProTune aan is dat ongeveer een uurtje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Snap ik, maar ik kan niet echt een andere indicatie geven, aangezien ik niet heb getimed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Schatting zou toch wel nuttig zijn, was het inderdaad een uurtje of eerder 3-4 uur? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
Hahn schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:15:
[...]
Gewoon, een accu met twee keer zoveel inhoud. Zo onduidelijk is 'dubbele lading' toch niet? :P
Haha, ja ok..dat snap ik :) Misschien wat ik wat onduidelijk. Wat ik begrijp ik dat er dus 2 accu type beschikbaar zijn voor de GP3: normale en dubbel lading accu´s. Hoeveel vermogen heeft een normale accu dan? Ik heb al ergens gelezen dat de accu´s van dealxtreme een iets hogere Amp hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
Xolon schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:14:
[...]

Dat een vlakke/gladde ondergrond nodig was is logisch en was mij ook wel bekend. Echter een gepolijste ondergrond niet (zo glad als glas). Ik probeer de suction mount op de volgende ondergrond te bevestigen: img: metalen plaat links op foto en dan natuurlijk in het midden zodat de popnagels niet in de weg zitten. Helaas lat de suction mount na 4min los, ook nadat de ondergrond is gereinigd met alcohol en vast tapen zie ik niet zitten. Iemand nog een idee wat help?
accupack eraan, die ondergrond gaat nevernooit niet werken veelste poreus.. niet ergens een stang oid waar je die op kan bevestigen (en dan een roll-bar mount of seatpost mount)

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahn schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:30:
Schatting zou toch wel nuttig zijn, was het inderdaad een uurtje of eerder 3-4 uur? ;)
Ik zou zeggen dat ik hem gedurende de dag en avond per uur ongeveer 10 minuten heb gebruikt. En dat was zelfs mét LCD Bacpac. Veel stand-by, af en toe wat clips terug kijken op het scherm etc. In totaal kom ik zeker wel tegen de 3 uur uit. Hoe dan ook, de horrorverhalen die ik hier las over 10 minuten accuduur kloppen bij mijn exemplaar in elk geval gelukkig niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
10 minuten heb ik nog niet voorbij zien komen eigenlijk :P 40-60 minuten wel veel en dat is natuurlijk alsnog niet bepaald om over naar huis te schrijven. GoPro zelf geeft volgens mij ook 1 uur en 15 minuten aan op hogere kwaliteit.

Yup: http://gopro.com/cameras/hd-hero3-black-edition#specs

1080/60 is 1:15 en met GoPro app zelfs maar 60 minuten (5 minuten meer als je remote gebruikt ipv app).

[ Voor 26% gewijzigd door Hahn op 11-03-2013 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat was een collega die zei dat zijn camera op wintersport na 10 minuten op was. Heb die opmerking in mijn hoofd in deze thread geplaatst I guess :P Happy camper in elk geval.

Wat ik gisteren echter wél voor het eerst had was de vastloop bug :X
Heb binnen een uur minimaal tien keer mijn accu kunnen verwijderen in de kou.. De bug trad alleen op wanneer ik mijn LCD Bacpac er op had zitten. Hoop dat het te maken had met mijn redelijk volle geheugenkaart. De dagen ervoor had ik het geen een keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvj
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:19
Voor de wintersport filmpjes die ik hier voorbij zie komen. Hebben jullie gebruik gemaakt van de anti-fog-inserts?

site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frietsje
localjoost.nl schreef op maandag 11 maart 2013 @ 16:11:
Voor de wintersport filmpjes die ik hier voorbij zie komen. Hebben jullie gebruik gemaakt van de anti-fog-inserts?
Geen wintersporter, maar tijdens carnaval (koud, veel temp.wisselingen) heb ik ze wel gebruikt. Geen idee of het zonder ook gelukt was, maar ik heb in ieder geval nergens last van condens. Tijdens een fietsvakantie in Engeland had ik dit wel regelmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Ik heb volgens mij een hele tijd geleden al een keer geroepen dat ik bezig was met een edit, maar ik ben nu dan eindelijk klaar en hij staat sinds vandaag online *O* ! Dus nu ben ik heel benieuwd wat jullie ervan vinden, enjoy ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Goed nummer eronder, dat is al het halve werk :P Leuke teksteffecten in het begin. Sommige momenten zijn goed gekozen, maar het wisselt wel flink qua beeldkwaliteit. De ene scène is heel flets en dof, de ander is weer vrij kleurrijk.

Nu hangt dat ook af van de weersomstandigheden natuurlijk, maar als het wat grimmiger weer is, dan zou ik er zelf voor kiezen om gewoon wat meer met saturatie, contrast en brightness te spelen :)

En 5 minuten is aan de lange kant, alhoewel ik 'm wel heb weten uit te kijken (wat ook voor een groot deel te danken is aan het muziekje :P). Maar je zou 'm al aardig kunnen inkorten door de herhalende acties eruit te halen. Tussen 3:00 en 4:00 heb ik meerdere stukken gezien waarbij tig keer achter elkaar hetzelfde gedaan werd (of geprobeerd werd). Twee of drie pogingen zijn leuk, maar meer dan 5 hoeft ook weer niet.

Maar alle kritiek ten spijt: geslaagd filmpje! Vind het ook een goed geheel, maar kleuren mogen van mij dus ietsje meer eraf spatten en hij kan een stuk korter door wat herhaling eruit te halen, dan was 'ie nog beter geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Hahn schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:32:
Maar alle kritiek ten spijt: geslaagd filmpje! Vind het ook een goed geheel, maar kleuren mogen van mij dus ietsje meer eraf spatten en hij kan een stuk korter door wat herhaling eruit te halen, dan was 'ie nog beter geweest :)
Thanks :) ! Vooral t verschil tussen HERO2 en HERO3 is af en toe lastig te corrigeren, maar ik zat er op een gegeven moment een beetje doorheen, vandaar dat ik er niet overal aan heb gedacht en de herhaling was achteraf gezien wel te vermijden, maarja :P ! Maar in ieder geval bedankt voor de tips, zal ik zeker op letten bij m'n volgende edit ;) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Het verschil in kleuren zou ook best kunnen komen door de Hero 2 ja :) En voordeel van een korter filmpje is ook dat je een stuk minder hoeft te bewerken :P

Hoe lang ben je hiermee bezig geweest? En hoeveel uur aan beeld had je toen je eraan begon?

[ Voor 23% gewijzigd door Hahn op 11-03-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
Met Hahn eens, Weet niet hoeveel ervaring je hebt met editen maar leuke poging. muziek was bij mij ook de reden van uitkijken. (misschien titel van de mix?)

* Zelf ben ik van het weekend bezig geweest met een "Frame" te tekenen in solid works welke ik morgen ga uitprinten op een 3D printer. Ben benieuwd hoe het is met de maten en of hij goed past..

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-KRASDTTI.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-QZ4XQDOC.jpg

zoals je kan zien zitten er nog geen gaten in voor power knop etc. deze boor ik later handmatig. (uit ervaring weet ik dat het printen van ronde openingen niet succesvol is)

wordt vervolgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
sk0o schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:42:
Met Hahn eens, Weet niet hoeveel ervaring je hebt met editen maar leuke poging. muziek was bij mij ook de reden van uitkijken. (misschien titel van de mix?)
'Leuke poging'? Really? Ben nu wel heel benieuwd wat jij voor edits maakt, meneer de pro :P ! Als je hem helemaal had uitgekeken had je hem in de aftiteling kunnen zien staan, maar je hebt het neem ik aan over 'George Monev - Kids Could Be The One' ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

sk0o schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:42:
[...]
* Zelf ben ik van het weekend bezig geweest met een "Frame" te tekenen in solid works welke ik morgen ga uitprinten op een 3D printer. Ben benieuwd hoe het is met de maten en of hij goed past..
[...]
Heb ik twee weken geleden ook uitgeprint. Met gaten. Een paar pagina's terug kun je de link naar het ontwerp vinden.
WardKuipers schreef op maandag 11 maart 2013 @ 21:16:
Ik heb volgens mij een hele tijd geleden al een keer geroepen dat ik bezig was met een edit, maar ik ben nu dan eindelijk klaar en hij staat sinds vandaag online *O* ! Dus nu ben ik heel benieuwd wat jullie ervan vinden, enjoy ;) !
Nice :) Even snel doorheen geskipt. Ziet er goed uit.
Enige puntje van kritiek zijn de cross wipes (@ 1:32) :P Snap dat het een pokkewerk is, maar een beetje deftig masken staat wel een stuk slicker, niet waar?

[ Voor 57% gewijzigd door Ken. op 11-03-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hrg wat zuur... eerste dag wintersport stopt de hero 3 black met wifi. Dat is wrs te fixen met eenmaal thuis weer aansluiten op de pc. Dag 2 sloopt hij mijn 64gb kaartje incl data van anderhalve dag. Morgen maar een 16gb kaartje kopen voor de rest vd vakantie... prijzen tussen 55 euro voor een onbekend 10mb/s kaartje of 98 euro voor een sandisk 32gb is normaal hier in val thorens... Geen 64gb kaartjes meer voor mij. Las dat sandisk soms nog wel eens coulant wil zijn met omruilen, aangezien format ook niet meer werkt. Ben in elk geval blij dat het niet de laatste dag was!

[ Voor 5% gewijzigd door Lexus! op 11-03-2013 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Ken. schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 08:59:
Ik maak eerst composities aan in AE, die ik vervolgens achter elkaar zet in Pr. Je kunt de composities importeren in Premiere, zodat je elke wijziging die je in After Effects maakt, gelijk terug ziet in Premiere. Werkt erg fijn op die manier :)
Tof om te horen! Ik wist dat je kon exporteren/importeren, maar niet dat het zo direct zichtbaar was! Heb nog te weinig tijd om weer lang achter de pc te gaan zitten. Maar heb ik wel steeds meer zin in!

Heb al enkele ideeën kwa muziek, en enkele ideeën kwa shots. Verder moet ik op de dag van gebruik maar kijken wat ik kan filmen. Heb al veel geleerd zonder het software en hardware daadwerkelijk te gebruiken, ben erg benieuwd wat ik nog allemaal ga leren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Dat is inderdaad zuur zeg. Moet zeggen dat de wifi bij mij ook alleen maar ellende is. Constant verbinding weg met remote of kan niet eens connecten. Mijn 64gb doet het zonder problemen maar heb altijd een 16gb reserve bij. Mijn laptop gaat ook altijd mee, ik zet elke avond mijn footage over naar de laptop en geef het bestand een naam waarmee ik het grofweg kan herkennen.

Nog geen tijd gehad voor een fcp topic te beginnen dus maar hier even een vraag. Ik wil een tracking motion met een pijltje maken. Hiervoor wijk ik uit naar motion 5, echter als ik tracking analyse doe dan pakt hij maar een paar seconde. Ik heb goed contrast voor de marker en heb het ook met meerdere markers geprobeerd. Met 10 frames ahead doet hij het iets langer maar niet meer dan 4-5 seconden. Wie weet hoe ik een langere tijd kan tracken?

Sowieso vind ik het raar dat motion nu los is van fcp. Je kunt zoveel doen in fcp, waarom nu net niet die paar motion functies in fcp knallen? Ik ben newbe met motion, kan ik verdorie weer 86 tutorials kijken terwijl ik verder wil met mijn fcp project :') elke keer ontdek ik weer wat em ga ik pielen waardoor die film nooit afkomt. :P

[video]
Mooi filmpje, lengte voor mij ok hoor.

Leuke effecten! Veel werk zeker? Die tekst die weggeskied wordt, is dat gewoon een crop met keyframes? Kun je wat meer toelichten over de gebruikte technieken?

[ Voor 36% gewijzigd door Jpjedi op 11-03-2013 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lexus! schreef op maandag 11 maart 2013 @ 22:49:
Hrg wat zuur... eerste dag wintersport stopt de hero 3 black met wifi. Dat is wrs te fixen met eenmaal thuis weer aansluiten op de pc. Dag 2 sloopt hij mijn 64gb kaartje incl data van anderhalve dag. Morgen maar een 16gb kaartje kopen voor de rest vd vakantie... prijzen tussen 55 euro voor een onbekend 10mb/s kaartje of 98 euro voor een sandisk 32gb is normaal hier in val thorens... Geen 64gb kaartjes meer voor mij. Las dat sandisk soms nog wel eens coulant wil zijn met omruilen, aangezien format ook niet meer werkt. Ben in elk geval blij dat het niet de laatste dag was!
Gaan voor de Sandisk en naar zowel de reisverzekering als Sandisk (neem aan dat je die nu hebt) stappen.. Erg klote zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Laatst online: 15-09 12:00

[video]
Erg mooi filmpje!!! Ben ook wel benieuwd naar de gebruikte edits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jpjedi schreef op maandag 11 maart 2013 @ 23:18:

[...]

Leuke effecten! Veel werk zeker? Die tekst die weggeskied wordt, is dat gewoon een crop met keyframes?
Crop.. met keyframes.. :?
Dat kun je met een simpele mask doen. In dit geval zelfs quick & dirty.
Als je het echt netjes gaat lopen rotoscopen (klotewerk), ben je wel even zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ken. schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 10:58:
[...]

Crop.. met keyframes.. :?
Dat kun je met een simpele mask doen. In dit geval zelfs quick & dirty.
Als je het echt netjes gaat lopen rotoscopen (klotewerk), ben je wel even zoet.
Ah! jij spreekt de adobe taal en ik de fcp taal. Geen idee waar je het over hebt.

Mask in principe snap ik wel maar eventjes niet voor de geest hoe ik dat nu kan masken met een andere layer op het mask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Haha, dat praat wat onhandig inderdaad :)
Ik zou FCP gewoon gebruiken voor de standaard montage en After Effects voor dit soort dingen.
Anders ga je je in bochten wringen om hetzelfde voor elkaar te krijgen met een programma wat daar eigenlijk niet voor is gemaakt. Natuurlijk kán het wel, maar handig is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
Mooie edit, vooral de muziek werkt sterk. Wel een paar slordigheden, maarja, perfectie kost tijd. Je vorige wintersport edit vond ik persoonlijk stukken beter.

De timelapse in het begin is echt super! Een plaatje op zich.

Hoe lang ben je er mee bezig geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
Ken. schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 15:02:
Haha, dat praat wat onhandig inderdaad :)
Ik zou FCP gewoon gebruiken voor de standaard montage en After Effects voor dit soort dingen.
Anders ga je je in bochten wringen om hetzelfde voor elkaar te krijgen met een programma wat daar eigenlijk niet voor is gemaakt. Natuurlijk kán het wel, maar handig is het niet.
Is after effects een beetje te doen? Gisteren naar motion 5 gekeken maar doe vind ik lastig tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jpjedi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:39:
[...]

Is after effects een beetje te doen? Gisteren naar motion 5 gekeken maar doe vind ik lastig tot nu toe.
After Effects is prima te doen. Als je de basis onder de knie hebt is de stap naar gevorderd niet zo groot. Er zijn veel tutorials op YouTube uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc_87
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-11-2022
Wat gebruiken jullie om de video's van de Black Edition af te spelen? Ik gebruikte met de Hero 2 altijd VLC player maar die werkt bij mij met de Hero 3 helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben overgestapt van VLC (choppy playback op mijn oudere laptop) naar Media Player Classic Home Cinema. Vloeiend 1080P :)
Jpjedi schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 17:39:
[...]

Het was voor mij persoonlijk één van de lastigste CS producten om te leren.
Dit vooral omdat het een soort kruisbestuiving is tussen Flash en Premiere, maar dan net even anders.
Ik werk er al jaren mee, maar leer nog regelmatig nieuwe dingen. Uiteindelijk duidelijk mijn favoriete CS tool B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Met After Effects kan je eng veel, waardoor het ook eng uitgebreid is en dat maakt het niet het makkelijkste programma om mee te werken :P Maar als je het eenmaal beetje onder de knie hebt, is het wel een machtig programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

[video]
Heel vet filmpje gooz! Very nice done :)

Welke edit software heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:45
Ken. schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 14:33:
Denk dat dat vrij snel is gegaan ja. Dát, of ze hadden er maar eentje?

Anyways.. deze raakt nooit uitverkocht :)

[afbeelding]

[afbeelding]

3D model kun je downloaden en laten uitprinten. Ik heb een adres gevonden dat het voor 13,50 doet. Ik kan 'm maandag ophalen. Toch mooi even een "The Frame" voor een derde van het bedrag B)
Waar kan ik het model downloaden? Of iig het bestand dat ik nodig heb om te laten printen? en waar printen? :). ziet er netjes uit.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Jedi Geub schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:00:
[...]

Oeh lala, die boom op 4:39!! Leuk filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:09

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Leuk filmpje, met plezier gekeken :) Het gaat mij meer om de ervaring overbrengen dan het video-edit geneuzel. Het helpt ook dat ik zelf dit jaar in Avoriaz ben geweest. Eerste keer frankrijk en ik moet zeggen: beter gebied (Portes du Soleil) dan wat ik in Oostenrijk heb gezien. Zo goed boarden kan ik niet, maar het geeft vertrouwen om te zien dat het bij jullie ook wel eens fout gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

water_escape schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:55:
[...]

Waar kan ik het model downloaden? Of iig het bestand dat ik nodig heb om te laten printen? en waar printen? :). ziet er netjes uit.
Voila: http://www.thingiverse.com/thing:43644
Wel iets ruimer uitprinten. De mijne paste de eerste keer net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Niet online
Jedi Geub schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:00:
[...]

Dank dank dank iedereen _/-\o_ ! Ik heb t editen voornamelijk gedaan in Premiere Pro, maar alle twixtor, masking en tekst stukjes heb ik gedaan met After Effects. Soms idd wat slordig, maar ben er vooral vorige week mee bezig geweest en zo'n 2,5 maand na je wintersport er nog mee bezig zijn is wel een beetje frustrerend natuurlijk :P ! Om een ander vraag nog te beantwoorden, ik ben er denk totaal zo'n 60+ uur mee bezig geweest, maar dat komt er vooral door omdat ik heel lang niet wist wat ik met de muziek aan moest |:( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
thx :). geen verstand van printen.
Waar kan ik dat laten doen voor dat bedrag? Heb nu een offerte terug gekregen ergens van 75 euro...wat denken ze wel niet!

deze is ook leuk: http://www.thingiverse.com/thing:40331

let me know.
Ken. schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 08:52:
[...]

Voila: http://www.thingiverse.com/thing:43644
Wel iets ruimer uitprinten. De mijne paste de eerste keer net niet.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik weet niet waar je woont, maar ik heb de mijne via http://www.3dhubs.com/ gedaan voor 13,50 in Amsterdam bij mij om de hoek. Anders zou je ook nog naar fablab.nl kunnen kijken. Kun je voor 50 euro per uur een printer huren en er misschien meerdere printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
In Amsterdam :) dus ik ga eens checken op die website.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zeg maar dat ik je heb gestuurd hehe. Ik was hun eerste klant :P
http://blog.3dhubs.com/po...rst-print-through-3d-hubs

De hub bij de Eerste Constantijn Huygensstraat overigens.

[ Voor 23% gewijzigd door Ken. op 14-03-2013 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Leuke wintersportfilmpjes weer hier! Lekker mee opwarmen want morgen vertrek ik zelf weer :) daar kunnen we hopelijk weer wat moois van maken. Hier onze aftermovie van vorig jaar (zelf niet ge-edit, wel gefilmd) voor ieders vermaak:

Sfeer & muziek zijn imo super, enige waar ik me aan stoor is dat er bij sommige shots een vaag ghosting effect (bijv. op 1:49) in zit. Iemand een idee hoe dat komt? Vziw is het meeste bewerkt in Sony Vegas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht dat er een apart topic over bestaat, maar zijn er al (betaalbare: < 700 euro) flying platforms geschikt voor de GoPro met elkaar vergeleken (Parrot / Storm Drone / DJI Phantom)? Graag advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Igor92 schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 22:42:
[...]

http://www.ebay.nl/itm/Go...m257b5d593b#ht_500wt_1069

Zijn nog steeds bakstenen te koop voor wie wil.

Ben benieuwd. ;)

edit; ^ hierboven is dus 370 euro... 8)7
Ik heb mijn GoPro Hero 3 Silver via deze verkoper inmiddels binnen gekregen, voor 260 euro. Geen bakstenen dus ;)

Zat in een doos van Amazon, dus hoe dat nou precies is gegaan met verzending ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
**edit**

Heb twee users door elkaar gehaald!

[ Voor 87% gewijzigd door RedRayMann op 15-03-2013 23:57 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 81 Laatste