Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 16:06
sk0o schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:47:
Vanmorgen een GoPro Hero 3 Black weten te bemachtigen voor €270. Nieuw via ebay(UK)
Verkoper had een oplage van 40 stuks en binnen een uur uitverkocht.
Help!!!! schreef op zaterdag 09 maart 2013 @ 14:51:
Maak je een foto van de baksteen voor ons ..... :P
Help!!!! schreef op zondag 10 maart 2013 @ 09:24:
[...]

Als het een nieuwe echte Black in doos is heb je natuurlijk zeer vette deal te pakken. :)

Met zulke verschillen in prijs, gaan bij mij echter de TGTBT rode lampen fel branden. :o
Afgelopen donderdag de hero 3 Black edition ontvangen. Niks geen baksteen natuurlijk maar gewoon keurig de hero 3 black edition gesealed en al in een amazon doos.
Hij is verstuurd via het sorteer centrum van Amazon amsterdam? dit was ook het adres opgegeven via track and trace. weet niet precies hoe dit zit maar ja ben al lang blij dat ik hem binnen heb voor 270 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Relaxed voor die prijs. Blijf het erg verdacht vinden dat hij voor ongeveer 40% korting geleverd is.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-09 17:54
^ Wow, dat is zeker niet mis, vooral die 270 euro voor de black! Goed voor elkaar dan!

Hier zijn ze nogsteeds te koop, wel wat duurder dan de 270, maar nogsteeds een stuk goedkoper dan normaal.
http://www.ebay.nl/itm/Go...m257b5d593b#ht_500wt_1061

Ik kwam dit ook tegen op internet;
http://www.bevrc.com/gopr...without-battery_p522.html
Hier zit dus NIETS (ook geen accu) bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

Ethirty

Who...me?

Nou, mijn GoPro plannen voor wintersport waren al weer snel voorbij. Het enige dat ik heb weten te maken was een timelapse van het laatste stukje van de reis. Voor ik goed en wel de volgende dag de camera uit mijn tas kon halen lag ik al in het ziekenhuis met een gebroken heup :'(

Voor op de motor heb ik er dus voorlopig ook niets aan, ben nog maanden zoet met herstellen. Duur speelgoed in de kast zo :(

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 12:19
Igor92 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 11:33:
^ Wow, dat is zeker niet mis, vooral die 270 euro voor de black! Goed voor elkaar dan!

Hier zijn ze nogsteeds te koop, wel wat duurder dan de 270, maar nogsteeds een stuk goedkoper dan normaal.
http://www.ebay.nl/itm/Go...m257b5d593b#ht_500wt_1061

Ik kwam dit ook tegen op internet;
http://www.bevrc.com/gopr...without-battery_p522.html
Hier zit dus NIETS (ook geen accu) bij.
Vraag me dan toch af hoe die leverancier aan die GoPro's komt. Wel een leuke aanbieding op zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:38
Raar verhaal dat ik nu meemaak. Ik zoek al heel lang de GoPro Hero 3 black motoreditie, maar die blijft maar op 'niet voorradig' staan bij meerdere webshops. Nu zag ik dat ze bij 1 webshop hem wel voorradig hadden staan, maar in het winkelmandje zag ik bij de omschrijving tóch de adventure editie staan. Ik bellen, blijkt dat het ook inderdaad om de adventure editie gaat. Dus ik stel hun voor om de motoreditie dan op 'niet voorradig' te zetten, krijg ik te horen dat GoPro juist wilt dat ze op het op deze manier doen!

Als dat waar is, vind ik het erg misleidend van GoPro. Ik koop hem voornamelijk voor op de motor. Ik vind het zonde om dan de adventure editie + extra accesoires te kopen, het is al zo prijzig. Ik wacht dan nog maar even...

Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De Black is er alleen in één editie ;)

En damn.. Beterschap Ethirty! Minder man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
Ken. schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:02:
De Black is er alleen in één editie ;)
Volgens mij niet hoor? Althans ik zie op meerdere webshops de Adventure, Surf en Motor edition staan (allemaal black). Alleen die laatste is overal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:30
De camera is allemaal hetzelfde bij die andere edities, alleen de accessoires die je erbij krijgt zijn anders.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
Hahn schreef op maandag 18 maart 2013 @ 19:05:
De camera is allemaal hetzelfde bij die andere edities, alleen de accessoires die je erbij krijgt zijn anders.
I know :) Ik zei ook in m'n initiële post dat ik het zonde vind om de adventure editie + extra accessoires te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Weet je dat zeker? Ik zie weinig verschil namelijk:

Motor Edition (op voorraad overigens)
Meegeleverde accessoires
- Waterdichte behuizing (60m)
- Wi-Fi afstandsbediening + sleutelhanger
- Remote Charging Cable
- Oplaadbare Li-ion batterij
- Quick release mount
- 1 Gebogen zelfklevende mount
- 1 Platte zelfklevende mount
- 3-Way Pivot Arm
- USB-oplaadkabel
- Twee jaar garantie

Adventure Edition
Meegeleverde accessoires
- Remote Charging Cable
- Quick release mount
- 3-Way Pivot Arm
- USB-oplaadkabel
- Twee jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Op de GoPro-site zie je een normale Black en een surf-Black en daar heb je bijvoorbeeld wel verschil in wat voor plak-dingetjes erbij krijgt (bij surf eentje die logischerwijs beter op je surfboard geplakt kan worden, met een extra touwtje voor de veiligheid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaltEggink
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-02-2022
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4AsZIcQET38]

Opgenomen met me GoPro Hero 3 Silver waarvan ik eerder al meldde dat ik 'm voor €240 had besteld op Ebay.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk aan toe gekomen om mijn gopro wintersport beelden te monteren.

Hier is het resultaat te zien:

[YouTube: http://youtu.be/9MYIQC5kBpo]

Eerste keer ooit dat ik video monteer, iemand nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang zo mooi niet als jullie wintersport filmpjes (met die jaloersmakende zonnige pistes), maar toch niet ontevreden. Heb m'n GoPro eens getest met de 240 fps instelling. Geconverteerd naar 10 fps. Scenes hadden beter geknipt kunnen worden, heb het in een uurtje in elkaar geflanst. Maar die muziek... die ga ik vaker gebruiken. Die past er bijzonder goed bij.

Shoot!

[YouTube: http://youtu.be/5-E1v8jhoCY]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2013 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
1 tip: ga niet onder de 24fps. Want nu heb je weliswaar een slowmotion van 24x zo traag als normaal, maar het stottert als een malle, waardoor het effect totaal verloren gaat.
Verwijderd schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:45:
Eindelijk aan toe gekomen om mijn gopro wintersport beelden te monteren.

Hier is het resultaat te zien:

[video]

Eerste keer ooit dat ik video monteer, iemand nog wat tips?
Drie tips die al een hele berg uit zouden maken:

• Maak 'm veel (véél) korter, 8 minuten gaan weinig mensen spenderen om een video te bekijken van iemand op een snowboard wat al 300.000 keer eerder is gedaan (tenzij het echt adembenemend mooi is, maar dat is het niet :P).

• Gooi helderheid flink omhoog, alles is nu één en al grauwigheid. Sneeuw is wit, niet grijs. Je GoPro probeert er wel grijs van te maken, maar dat moet je dan maar in de nabewerking fixen :)

• Dichter op de actie gaan zitten, ik zie nu meerdere keren dat je op je kont zit en in de verte iemand een truc ziet doen. Die truc is een paar pixels, omdat het zo ver is, waardoor het totaal niet overkomt.

Dit is voornamelijk gebaseerd op de eerste 2 minuten, want daarna ben ik 'm wat door gaan skippen :P Halverwege merkte ik een ander (rustiger) nummer op en ik denk dat je best als leidraad kunt nemen dat als je meer dan één nummer in zo'n filmpje gebruikt, het sowieso al veel te lang is. 1 á 2 minuten is vaak al meer dan lang genoeg eigenlijk.

[ Voor 79% gewijzigd door Hahn op 18-03-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
Ken. schreef op maandag 18 maart 2013 @ 20:26:
Weet je dat zeker? Ik zie weinig verschil namelijk:

Motor Edition (op voorraad overigens)
Meegeleverde accessoires
- Remote Charging Cable
- Quick release mount
- 3-Way Pivot Arm
- USB-oplaadkabel
- Twee jaar garantie

Adventure Edition
Meegeleverde accessoires
- Remote Charging Cable
- Quick release mount
- 3-Way Pivot Arm
- USB-oplaadkabel
- Twee jaar garantie
Hij is inderdaad op voorraad, maar als je op bestellen klikt dan zie je in je winkelwagen tóch de adventure editie (het niet-dikgedrukte). Daar was mijn verwarring ook over, en ik denk dat ze om die reden de accessoires van de adventure editie gebruikt hebben zodat men niet achteraf kan klagen.

Iemand hier met een motoreditie die er wat licht op kan werpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:39

Ethirty

Who...me?

Er blijven een aantal sites volhouden aan de oude edities van de Hero 2, terwijl die voor de 3 helemaal niet te krijgen zijn. Koop gewoon de black/silver/white die je wil en koop de accesoires die je nodig hebt. Of wacht tot GoPro zélf andere editites gaat aanbieden.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Precies dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torx
Ethirty schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:44:
Er blijven een aantal sites volhouden aan de oude edities van de Hero 2, terwijl die voor de 3 helemaal niet te krijgen zijn. Koop gewoon de black/silver/white die je wil en koop de accesoires die je nodig hebt. Of wacht tot GoPro zélf andere editites gaat aanbieden.
Oh op die manier. Ik moet zeggen, het is dat jullie dit weten anders had ik dat nooit ontdekt. Bedankt allen. :)

Ik ga er een bestellen en hopelijk kan ik binnenkort ook een leuk filmpje posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahn schreef op maandag 18 maart 2013 @ 21:55:

Drie tips die al een hele berg uit zouden maken:

• Maak 'm veel (véél) korter, 8 minuten gaan weinig mensen spenderen om een video te bekijken van iemand op een snowboard wat al 300.000 keer eerder is gedaan (tenzij het echt adembenemend mooi is, maar dat is het niet :P).

• Gooi helderheid flink omhoog, alles is nu één en al grauwigheid. Sneeuw is wit, niet grijs. Je GoPro probeert er wel grijs van te maken, maar dat moet je dan maar in de nabewerking fixen :)

• Dichter op de actie gaan zitten, ik zie nu meerdere keren dat je op je kont zit en in de verte iemand een truc ziet doen. Die truc is een paar pixels, omdat het zo ver is, waardoor het totaal niet overkomt.

Dit is voornamelijk gebaseerd op de eerste 2 minuten, want daarna ben ik 'm wat door gaan skippen :P Halverwege merkte ik een ander (rustiger) nummer op en ik denk dat je best als leidraad kunt nemen dat als je meer dan één nummer in zo'n filmpje gebruikt, het sowieso al veel te lang is. 1 á 2 minuten is vaak al meer dan lang genoeg eigenlijk.
Bedankt voor de tips _/-\o_ , ik ga er volgende keer op letten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 11:44:
[...]

Bedankt voor de tips _/-\o_ , ik ga er volgende keer op letten ;)
Ik zie, en dat is overigens bij 90% van de GoPro's die je op de berg tegenkomt, eigenlijk alleen maar beelden vanaf de helm. Nou is dat niet zo'n probleem om het ook te gebruiken, soms simpelweg de beste optie, maar voor de diversiteit zou ik wat meer mounts gebruiken, houdt het wat leuker, afwisseling. Steeds hetzelfde perspectief verveeld snel.
En wat al eerder gezegd is, korter, sneller. Een paar filmpjes op YT zijn echt het kijken waard voor de kwaliteit van het skiën zelf etc, maar van wat op dit forum gepost wordt is het gros gewoon een vakantiefilmpje. Om dan leuk te blijven voor anderen moet het filmpje zelf leuk zijn, want de inhoud zelf is niet speciaal opzich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 00:06:
[...]

Ik zie, en dat is overigens bij 90% van de GoPro's die je op de berg tegenkomt, eigenlijk alleen maar beelden vanaf de helm. Nou is dat niet zo'n probleem om het ook te gebruiken, soms simpelweg de beste optie, maar voor de diversiteit zou ik wat meer mounts gebruiken, houdt het wat leuker, afwisseling. Steeds hetzelfde perspectief verveeld snel.
Zoals je kan zien in het tweede gedeelte van het filmpje hebben we hem ook op een uitschuifbaar hand mount gehad. Waarschijnlijk heb je het niet gezien omdat het filmpje te lang is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag waar ik het antwoord in deze 19 pagina's zo snel niet gevonden krijg.

vanmiddag een nieuwe Gopro 3 silver edition gekocht met een micro SD (merk Lexar(??)) 16 GB class 4.
de beste man achter de toonbank vertelde mij dat deze kaart snel genoeg was om de beelden van de gopro vast te leggen... maar ik heb mijn twijfels.

wanneer ik nammelijk een foto burst van 10 foto's in 1 seconde wil maken dan maakt de camera en ongeveer 3 tot 4 per seconde en die zijn dan nog allemaal bewogen ook...
ook is het beeld bij filmen (op 180P/30fps) erg korrelig..

kan dit aan de klasse van de SD kaart liggen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:09
Dan zijn de foto's en de films bij veel te weinig licht gemaakt. De foto's hebben dan een lange sluitertijd nodig (ik schat zo'n 2-3 seconde gezien de 3 tot 4 foto's in 10sec), waardoor de beweging van de camera zorgt voor de bewogen foto's.
Bij het filmen is het korrelig, omdat bij te weinig licht de iso flink omhoog gaat en je dus veel meer ruis krijgt.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Laatst online: 10-08 10:34
Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft de belichting maar heeft een GoPro niet minimaal Class 10 nodig.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-04-2022
het is aan te raden om class 10 te gebruiken voor film en hoge burst foto's.
Je kan gerust met class 4 kaartje filmen alleen je kan niet hoge framerates of hoge resolutie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dus waarom die paar euro besparen, als je daardoor niet het maximale kan halen uit je GoPro? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:32
Ik heb op de berg een timelapse gemaakt tijdens skiën. Elke 0,5 seconde een foto. Nu zijn sommige foto's paars? Iemand enig idee hoe dit kan? Het gebeurd zowel op zonnige momenten, als ook in een bewolkte omgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 22:54:

ook is het beeld bij filmen (op 180P/30fps) erg korrelig..
[huiskamermodus]Ik zou op 1080P/30fps gaan filmen :+ [/huiskamermodus]

Sinds kort ook een GoPro Hero 3 Black. Vriendin heeft al mooi filmpje gemaakt in het zwembad. Als het weer wat beter wordt ook wat buitenactiviteiten filmen. Binnenkort gaan we ook dagje skiën met familie

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
Hahn schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 23:29:
Dus waarom die paar euro besparen, als je daardoor niet het maximale kan halen uit je GoPro? 8)7
had zelf nog een class 4 kaartje liggen ;) dus dan kan je die euro's aan andere dingen besteden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Geinige gopro kloon op ibood vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
BassieRassie schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 01:27:
[...]

had zelf nog een class 4 kaartje liggen ;) dus dan kan je die euro's aan andere dingen besteden ;)
Ja, superstrak plan om een te traag geheugenkaartje te gebruiken, waardoor je niet het maximale uit je GoPro kan halen 8)7 Voor €10 heb je een 16GB-kaartje die class 10 is, doe jezelf een plezier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaltEggink
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-02-2022
Hahn schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 10:47:
[...]

Voor €10 heb je een 16GB-kaartje die class 10 is, doe jezelf een plezier...
Waar haal jij je kaartjes vandaan dan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Als je de weg naar dit forum hebt kunnen vinden, dan moet de Pricewatch ook wel lukken, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Pff, beetje lopen liegen tegen onze andere forumbezoekers.. Class 10 16GB kost meer dan 10 euro hoor!

pricewatch: Adata SDHC 16GB Class10

* tdw rent

[ Voor 7% gewijzigd door tdw op 22-03-2013 13:40 ]

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik heb gelogen inderdaad, want de goedkoopste class 10 16GB MicroSD (Samsung) is €9,38 :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Oh, er gaat MicroSD in. Wist ik veel :+

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ja, welkom in het GoPro topic hè ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ken. op 22-03-2013 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Eerste try out met mijn GoPro Black:

Misschien niet zo flitsend als de ski-filmpjes, maar ben erg blij met de beeldkwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-06-2022
Xolon schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:48:
Eerste try out met mijn GoPro Black:

[video]

Misschien niet zo flitsend als de ski-filmpjes, maar ben erg blij met de beeldkwaliteit :)
Grapjas! Wat een gaaf filmpje! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-08 16:41
Damn, wat een vet filmpje!

YouTube: GoPro SKI EDIT v3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Bedankt,

De komende tijd gaan we AE en PP wat meer onder de knie krijgen om zo hopelijk mijn edit skills nog wat bij te schaven. Natuurlijk geld dit ook voor het verzamelen van meer/beter videomateriaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds 1 dag een Gopro hero3 black edition met een Samsung 64Gb micro sd kaartje. Volgens mij is het na veel aanmodderen gelukt om de nieuwste firmware er op te zetten.
Echter elke keer als ik de gopro aansluit op mijn pc herkent de pc de desbetreffende schijf niet en geeft hij alleen een optie tot formateren. Ik heb de kaart toen geformateerd. Daarna weer in de gopro en een foto gemaakt. Toen de gopro weer aangesloten op de pc om die foto te bekijken en....... weer herkent de pc het niet en geeft weer alleen de optie om te formateren. Ook nadat ik het SD kaartje en een adapter heb gedaan en in de pc gedaan heb, krijg ik alleen de optie om te formateren. Dus niet verkennen of openen.
Dit begint me aardig te irriteren en ik begin al een beetje spijt te krijgen van de aanschaf.

Weet iemand een oplossing? Alvast hartelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 21:56:
Ik heb sinds 1 dag een Gopro hero3 black edition met een Samsung 64Gb micro sd kaartje. Volgens mij is het na veel aanmodderen gelukt om de nieuwste firmware er op te zetten.
Echter elke keer als ik de gopro aansluit op mijn pc herkent de pc de desbetreffende schijf niet en geeft hij alleen een optie tot formateren. Ik heb de kaart toen geformateerd. Daarna weer in de gopro en een foto gemaakt. Toen de gopro weer aangesloten op de pc om die foto te bekijken en....... weer herkent de pc het niet en geeft weer alleen de optie om te formateren. Ook nadat ik het SD kaartje en een adapter heb gedaan en in de pc gedaan heb, krijg ik alleen de optie om te formateren. Dus niet verkennen of openen.
Dit begint me aardig te irriteren en ik begin al een beetje spijt te krijgen van de aanschaf.

Weet iemand een oplossing? Alvast hartelijk bedankt.
dump je 64gb kaart en haal 2x 32gb problem solved! (64gb is vragen om problemen) been there done that

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi k*t van dat 64Gb kaartje. Ik ga er een 32 Gb kaartje in proppen en kijken of dat wel werkt. Zo niet: te koop: 1 Gopro hero3 Black edition, nog nooit gebruikt, 2 dagen jong. 400 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
  • Laatst online: 02-07 13:06
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:17:
Mooi k*t van dat 64Gb kaartje. Ik ga er een 32 Gb kaartje in proppen en kijken of dat wel werkt. Zo niet: te koop: 1 Gopro hero3 Black edition, nog nooit gebruikt, 2 dagen jong. 400 euro.
Ik vraag me af waarom je hem dan te koop wilt zetten?
Als ie bij jou niet werkt waarom bij een ander wel dan?

Gewoon contact opnemen met GoPro en vragen wat er is/garantie terug naar de winkel, en zeggen dat ie het niet doet...?

Trouwens weten jullie hoe het zit met garantie van de GoPro als ik hem in Amerika koop?
Heb gezocht maar nergens iets zinnigs over kunnen vinden. Sommige zeggen geen garantie andere weer wel..

[ Voor 15% gewijzigd door Servertje op 24-03-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
Heb nu een tijdje een GoPro Hero 3 Black, en het beeld is echt super mooi. Alleen audio kraakt altijd als een malle in combinatie met extern auto opnemen. In de case klinkt alles sowieso dof. Ik heb gekeken of het door vibratie kan komen door de camera te schudden terwijl ik opnam, maar geen problemen. In mijn woonkamer is audio ook prima.

Beetje zoals deze kerel ook heeft:
YouTube: gopro noise issue

Zit dus te kijken naar een externe mic en een 2e case opboren zodat ik daar een 3,5mm externe camera voor kan gebruiken.
http://www.kabeltje.com/u...5mm-jack-female-0-1-meter

Is er iemand die dit eerder gedaan heeft en mij op eventuele problemen kan wijzen voordat ik een nieuwe case koop en hem opboor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zou even op pagina 70 kijken en hier een "The Frame" voor uitprinten.
Servertje schreef op zondag 24 maart 2013 @ 20:24:
[...]

Trouwens weten jullie hoe het zit met garantie van de GoPro als ik hem in Amerika koop?
Heb gezocht maar nergens iets zinnigs over kunnen vinden. Sommige zeggen geen garantie andere weer wel..
Ik heb de mijne ook uit de VS van A, maar als er iets mee mocht zijn, klop ik gewoon bij GoPro zelf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Ken. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:53:
Dat is een goede tip, maar wanneer mijn camera achter mijn voorwiel hangt en ik een bocht naar rechts maak kunnen steentjes opschieten tegen de dan onbeschermde camera. Gezien GoPro niet heeft nagedacht over een skeleton zijkant vrees ik dat ik toch een ghetto oplossing moet zien te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:17:
Welke windows versie heb je en op welke manier heb je de kaart geformatteerd?

Wij hebben de 64Gb kaart op ExFat geformatteerd en ik kan hem lezen op mn windows 7 pc, mijn vriendin in haar Macbook (Snow Leopard) en de GoPro Hero 3 Black leest hem ook gewoon.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Esiq schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:56:
[...]

Dat is een goede tip, maar wanneer mijn camera achter mijn voorwiel hangt en ik een bocht naar rechts maak kunnen steentjes opschieten tegen de dan onbeschermde camera. Gezien GoPro niet heeft nagedacht over een skeleton zijkant vrees ik dat ik toch een ghetto oplossing moet zien te bedenken.
Dan zou ik inderdaad eerder voor de casemod optie gaan ja. Een beetje bescherming kan zeker geen kwaad.
Heb je die wind reduction accessoire ook al geprobeerd? Kan hem even niet vinden, maar het is hetzelfde idee als voor een echte microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ken. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 13:11:
[...]

Dan zou ik inderdaad eerder voor de casemod optie gaan ja. Een beetje bescherming kan zeker geen kwaad.
Heb je die wind reduction accessoire ook al geprobeerd? Kan hem even niet vinden, maar het is hetzelfde idee als voor een echte microfoon.
Doel je op deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Dat is 'm inderdaad. De ruis bij "no micover" lijkt bij Mitch alleen erger dan zonder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
Als je naar dit filmpje (hieronder) kijkt heb ik dat probleem. Waar je het eerste gedeelte ziet hoor je een soort gekraak. Ik twijfel of dat door de case komt of doordat de Hero 3 Black slecht opneemt. Als je zoekt op dit probleem zal je merken dat er heel veel mensen zijn met slechte opnamekwaliteit door de standaard speakers.

Een windcutter gaat niet zo helpen omdat dit probleem zich ook in de auto zich voordoet zoals het filmpje demonstreert.

https://www.youtube.com/watch?v=Y1S2Ludsyw8

Ik vermoed dat de standaard mic's ook heel slecht met bass om gaan en dat in combinatie met ruis(?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ken. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 15:01:
Dat is 'm inderdaad. De ruis bij "no micover" lijkt bij Mitch alleen erger dan zonder :D
Kan natuurlijk ook aan Mitch liggen :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahaha die gedachte had ik ook even inderdaad.
Gewoon de twee clips omgekeerd.. weet hij veel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
Ken. schreef op maandag 25 maart 2013 @ 10:53:

[...]

Ik heb de mijne ook uit de VS van A, maar als er iets mee mocht zijn, klop ik gewoon bij GoPro zelf aan.
Even gemaild met GoPro zelf over deze kwestie.

Volgens hun heb je gewoon wereldwijde garantie.
En raad eens er zijn 2 garantie centra. Eentje in de US en eentje in .... Apeldoorn! _/-\o_

Even contact met hun opnemen als hij kapot is en dan komt het goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, deze wintersport eens gepield met een geleende GoPro in combinatie met een headmount en een pole. Ik ben vooral gefilmd, maar heb zelf ook even een dagje met het ding rondgeskied. Ik moet zeggen dat het niet tegenvalt en er best leuk materiaal uit gekomen is. Ondanks de behoorlijke opnamekwaliteit en -capaciteit wat het ding toch regelmatig leeg (en het kaartje vol), maar de ervaringen zijn overwegend positief. De geluidskwaliteit is wel een dingetje, maar die heb je voor wintersport niet heel erg hard nodig.

Toch weer eens wat anders om jezelf te zien skiën. Naast dat het weer eens een andere vorm van documenteren is valt e.e.a. ook goed te gebruiken voor het verbeteren van de techniek :Y

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2013 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Servertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:36:
[...]

En raad eens er zijn 2 garantie centra. Eentje in de US en eentje in .... Apeldoorn! _/-\o_

Dat is goed om te weten! Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Servertje schreef op maandag 25 maart 2013 @ 19:36:
[...]

Dus als ik een gopro uit de UK laat komen via ebay heb ik gewoon via gopro garantie in Nederland? Wil er een aanschaffen maar heb er eigenlijk het geld niet voor haha, dus de 'goedkoopste' manier is wel een overweging. Via ebay UK heb je ze voor 390 in huis (gopro hero 3 black).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Hier nog een ebay sell

http://www.ebay.nl/itm/NE...1c30c62060#ht_1667wt_1378

en

http://www.ebay.nl/itm/Go...m23295c196e#ht_500wt_1144

Verkoper heeft een betrouwbare rating, maar ik blijf huiverig.. wat denken jullie?

[ Voor 24% gewijzigd door Tristan op 26-03-2013 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
Afgelopen woensdag en donderdag project gehad met school. Hier moest mijn klas een volledige licht en geluid productie neerzetten voor een open podium avond van een middelbare school.

De ideale gelegenheid voor mij om mijn time-lapse skills uit te breiden, alleen zelf heel stom geweest door de verkeerde snelheid te kiezen. (had hem op om de 5 seconden staan).
Dit heb ik heel simpel opgelost door in post-productie de snelheid op te voeren. Filmpje is verder vrij basic met weinig poeh en pah.

Voor deze productie had ik de woensdag 2x een hero 3 black ter beschikking en 1 keer een hero 2. De donderdag had ik 1x een hero 3 black en 1x een hero 2 ter beschikking. Verder natuurlijk de nodige accessoires gebruikt.

linkje, klik hier maar op

--edit--
Let me know wat jullie er van vinden. Op/aanmerkingen ?
En is het interressant genoeg om volledig te kijken ?

[ Voor 8% gewijzigd door BassieRassie op 26-03-2013 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Pixxa schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:53:
Hier nog een ebay sell

en

Verkoper heeft een betrouwbare rating, maar ik blijf huiverig.. wat denken jullie?
OOPS, ik heb er een besteld (baksteen of GoPro.) :9
Verkoper zou betrouwbaar moeten zijn;
Muthas in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"

Ben benieuwd.. Muthas, hoe lang was de levertijd bij jou?

[ Voor 5% gewijzigd door Igor92 op 26-03-2013 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Igor92 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 07:55:
[...]

OOPS, ik heb er een besteld (baksteen of GoPro.) :9
Verkoper zou betrouwbaar moeten zijn;
Muthas in "[GoPro] Ervaringen & Discussie"

Ben benieuwd.. Muthas, hoe lang was de levertijd bij jou?
Heb ook een black besteld. Muthas, hoe lang was de levertijd bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-09 21:51
BassieRassie schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 00:11:
linkje, klik hier maar op

--edit--
Let me know wat jullie er van vinden. Op/aanmerkingen ?
En is het interressant genoeg om volledig te kijken ?
Nice, hield mijn aandacht, zelfs stukjes 2x gekeken omdat er twee beelden zijn, dat deed het bij mij goed omdat er "actie" is en als je op de ene kijkt, mis je de ander. Waardoor je toch aandachtig blijft kijken (mijn mening) het stukje vrachtwagen inladen, deur dicht, deur open, uitladen was erg cool. Maar daar heb je natuurlijk een stukje uit geknipt :-)

--edit--

De zoom van 2:00 is leuk, echter was het niet leuker geweest om dit full screen te doen? Nu heb je zwarte balken en zoom je tot ze weg zijn en ga je terug naar zwarte balken.

Heb nog geen eigen producties, maar door jullie filmpjes critische te bekijken leer ik zelf ook weer veel! Het blijft een grappig "nieuts zeggend" maar toch een actie filmpje 8)

[ Voor 21% gewijzigd door RedRayMann op 26-03-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BassieRassie
RedRayMann schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 21:19:
[...]

Nice, hield mijn aandacht, zelfs stukjes 2x gekeken omdat er twee beelden zijn, dat deed het bij mij goed omdat er "actie" is en als je op de ene kijkt, mis je de ander. Waardoor je toch aandachtig blijft kijken (mijn mening) het stukje vrachtwagen inladen, deur dicht, deur open, uitladen was erg cool. Maar daar heb je natuurlijk een stukje uit geknipt :-)

--edit--

De zoom van 2:00 is leuk, echter was het niet leuker geweest om dit full screen te doen? Nu heb je zwarte balken en zoom je tot ze weg zijn en ga je terug naar zwarte balken.

Heb nog geen eigen producties, maar door jullie filmpjes critische te bekijken leer ik zelf ook weer veel! Het blijft een grappig "nieuts zeggend" maar toch een actie filmpje 8)
was inderdaad de bedoeling om dit full screen te doen, maar het punt vergeten erin te zetten dus vandaar de zoom. Hoopte dat het zo ook wat duidelijker werd dat dit de volgende dag was. Daarom erin gelaten, maar goed dat je het zegt. Puntje voor de volgende keer ;)

vrachtwagen rijden is inderdaad eruit geknipt, gebeurd niks tijdens zo rit (als je goed rijd) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Welke sd kaart raden jullie aan? Class 10, maar welk merk?

En welke extra accu voor de hero 3 black?

[ Voor 27% gewijzigd door Tristan op 26-03-2013 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:22
Ik ben ook nog aan het kijken naar de beste optie wat betreft micro-SD voor de Hero 3 Black. In ieder geval is het niet aan te raden om 64GB te nemen, daar zijn ontzettend veel problemen mee. Zie o.a. dit topic:
http://discussion.gopro.c...andisk_64gb_class_10_sdxc

Ik neem dus 16GB of 32GB, moet Class 10 zijn. Twijfel derhalve tussen
de Samsung pricewatch: Samsung microSD Card UHS-I 32GB
en Transcend pricewatch: Transcend 32GB microSDHC Class 10 + SD adapter

Vertalen.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Pixxa schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 22:03:
Welke sd kaart raden jullie aan? Class 10, maar welk merk?

En welke extra accu voor de hero 3 black?
Gebruik de search bovenaan de pagina voor informatie hierover.
Zowel de accu's als de memorycards zijn uitgebreid aan bod gekomen. Doe er je voordeel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servertje
jeepey schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 23:13:
Ik ben ook nog aan het kijken naar de beste optie wat betreft micro-SD voor de Hero 3 Black. In ieder geval is het niet aan te raden om 64GB te nemen, daar zijn ontzettend veel problemen mee. Zie o.a. dit topic:
http://discussion.gopro.c...andisk_64gb_class_10_sdxc

Ik neem dus 16GB of 32GB, moet Class 10 zijn. Twijfel derhalve tussen
de Samsung pricewatch: Samsung microSD Card UHS-I 32GB
en Transcend pricewatch: Transcend 32GB microSDHC Class 10 + SD adapter
Ik zou persoonlijk kiezen voor minstens 1x 32GB. Is toch handig dat je het kaartje er gerust een lange tijd in kan laten zitten.
Je kan het ook met 16GB doen maar daar moet je er dan wel 2 van nemen.
Ik gebruik een 32 en een 16 kaartje. En merk dat die 'backup 16GB' soms toch wel goed van pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:10

polthemol

Moderator General Chat
Servertje schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 07:37:
[...]

Ik zou persoonlijk kiezen voor minstens 1x 32GB. Is toch handig dat je het kaartje er gerust een lange tijd in kan laten zitten.
Je kan het ook met 16GB doen maar daar moet je er dan wel 2 van nemen.
Ik gebruik een 32 en een 16 kaartje. En merk dat die 'backup 16GB' soms toch wel goed van pas komt.
in mijn gopro1 zit een 16gb kaartje en daarmee haal ik ~2 uur video op fullhd (beetje afhankelijk van hoe koud het buiten is, accu is eerder leeg dan kaartje vol is).

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merijntjuh
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 20:51
Pixxa schreef op maandag 25 maart 2013 @ 23:53:
Hier nog een ebay sell

en

Onlangs heb ik die van de 2e link besteld (van progaeruk oid)
Levertijd was 2 werkdagen :P
Ik ben er dus zeer over te spreken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
merijntjuh schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 09:25:
[...]

Onlangs heb ik die van de 2e link besteld (van progaeruk oid)
Levertijd was 2 werkdagen :P
Ik ben er dus zeer over te spreken
Goed om te horen! Ik heb hem gister ochtend besteld, op ebay nog geen 'verzonden' status, maar hoop dat hij er voor het weekend is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Igor92 schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 12:12:
[...]

Goed om te horen! Ik heb hem gister ochtend besteld, op ebay nog geen 'verzonden' status, maar hoop dat hij er voor het weekend is!
Precies, gisteravond besteld. De reviews op ebay geven aan dat de seller snel levert dus voor het weekend zou perfect zijn!

[edit] Ik had nog een vraag open staan bij progearuk of de gopro naar een ander adres verstuurd kon worden (foutje met bestellen) maar dat is blijkbaar niet mogelijk.
Sorry we can only ship to where paypal tells us and it has been sent already
Waarbij dat laatste natuurlijk goed nieuws is :)

[ Voor 29% gewijzigd door Tristan op 27-03-2013 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanhh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-01-2021
Heeft iemand ervaring met het leeglopen van Wasabi power accu´s voor Gopro Hero 3
Bij mij lopen ze dus gewoon na een paar dagen leeg, ook zonder gebruikt te hebben.
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT: niet goed gelezen..

Mijn Wasabi's doen het - tot nu toe - eigenlijk prima.
Hoeveel dagen is "een aantal dagen"? Dan kan ik het even testen.

[ Voor 87% gewijzigd door Ken. op 28-03-2013 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zojuist de e-mail van ebay gehad.
Je object is gemarkeerd als verzonden en trackinggegevens zijn beschikbaar.
Zeer snelle service hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Pixxa schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 22:59:
Zojuist de e-mail van ebay gehad.

[...]

Zeer snelle service hoor!
Jep bij mij ook!

Tracking werkt inmiddels.. Appart, verzendadres is Amazon Amsterdam...

Amazon.com
Gyroscoopweg 10 B
1042AB AMSTERDAM

Volgens mij hebben die gasten op ebay een manier gevonden om makkelijk geld te verdienen o.i.d...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een artikel op de frontpage van zo'n anderhalf jaar terug vond ik deze reactie:

Klopt, het is een soort sub-distributiecentrum: de artikelen liggen in Duitsland en Engeland en worden daar gewoon verpakt en van een adreslabel voorzien, maar in plaats van dat ze de boel daar op de post doen gooien ze alles voor Nederlandse klanten in 1 vrachtwagen van een ingehuurd distributiebedrijf, die rijdt naar de Gyroscoopweg, en daar gaat het pas echt op de post (niet geheel toevallig zit een groot pakketsorteercentrum van Post NL daar vlakbij). Dat is qua verzendkosten vast voordeliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Verwijderd schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:12:
Op een artikel op de frontpage van zo'n anderhalf jaar terug vond ik deze reactie:

Klopt, het is een soort sub-distributiecentrum: de artikelen liggen in Duitsland en Engeland en worden daar gewoon verpakt en van een adreslabel voorzien, maar in plaats van dat ze de boel daar op de post doen gooien ze alles voor Nederlandse klanten in 1 vrachtwagen van een ingehuurd distributiebedrijf, die rijdt naar de Gyroscoopweg, en daar gaat het pas echt op de post (niet geheel toevallig zit een groot pakketsorteercentrum van Post NL daar vlakbij). Dat is qua verzendkosten vast voordeliger.
Maar wat heeft Amazon.com er mee te maken dan? Bij mij staat er ook amazon.com en ik geloof dat een paar pagina's terug ook werd aangegeven dat de gopro in een amazon.com verpakking was afgeleverd.

[ Voor 0% gewijzigd door Tristan op 28-03-2013 16:19 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Ik ben wel benieuwd wat het totaalbedrag van de order is. Kun je dat niet vragen in de chat bij Amazon als je het pakje binnen hebt? Er zit vast ook een factuur bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ik krijg hem morgen binnen volgens de track&trace. Zal morgen eens kijken hoe en wat. Maar moet natuurlijk ook met de gopro gaan spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 22:29

Japie.G

Colour Classic

Is er al ergens wat bekend over nieuwe firmware releases? Ik baal van de instabiliteit van de hero3 :(

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Koen- schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:45:
Ik ben wel benieuwd wat het totaalbedrag van de order is. Kun je dat niet vragen in de chat bij Amazon als je het pakje binnen hebt? Er zit vast ook een factuur bij.
EUR 381 uit mn hoofd is wat er op de ebay / paypal afrekening pagina stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Ja, maar wat heeft de verkoper aan amazon betaalt..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Koen- schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 23:00:
Ja, maar wat heeft de verkoper aan amazon betaalt..?
Mja, geen idee.. weet niet of ik dat te weten kom.

[edit] Dit lijkt me geen slechte deal:

http://www.ebay.com/itm/D...&hash=item27cbff54f0#shId

3x 1300mAh accu's voor $26? Shipping is free als ik de rates controleer.

[ Voor 40% gewijzigd door Tristan op 28-03-2013 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:22
Japie.G schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 20:10:
Is er al ergens wat bekend over nieuwe firmware releases? Ik baal van de instabiliteit van de hero3 :(
Ik heb vanochtend van GoPro een beta release ontvangen van de nieuwe firmware voor de Hero 3 Black. Volgens de support afdeling moeten de freezes hiermee verleden tijd zijn. Twijfel nog of ik 'm ga installeren of nog even wacht tot de definitieve versie. Echt lang zal het hopelijk dus niet meer duren.

Vertalen.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:54
jeepey schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:19:
[...]

Ik heb vanochtend van GoPro een beta release ontvangen van de nieuwe firmware voor de Hero 3 Black. Volgens de support afdeling moeten de freezes hiermee verleden tijd zijn. Twijfel nog of ik 'm ga installeren of nog even wacht tot de definitieve versie. Echt lang zal het hopelijk dus niet meer duren.
mag van mij liever vandaag dan gisteren gepost worden, de freezes zijn gewoon niet leuk meer...

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Liever vandaag dan gisteren? Je hoeft 'm dus niet zo snel te hebben? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Ik heb gisteren een 32 GB MicroSD Card UHS-1 Class 10 (met adapter) Transcend besteld, maar ik zie nu dat de 32 GB Mobile Ultra microSDHC card Class 10 SanDisk met 50 cent duurder 5MB/s sneller is. Maakt dit verschil uit voor de hero3 black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Nee, je Transcend is ook snel zat. Maar UHS-1 Class 10 klopt niet helemaal, het is óf Class 10 óf UHS-1 (UHS = Ultra High Speed, wat sneller is dan Class 10), want het zijn allebei snelheidsaanduidingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Ik heb hem binnen. In een Amazon doos en een briefje waarop staat 'GearCamera' En als je hiernaar googled kom je op een amazon account, maar geen gopro kunnen vinden daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hahn schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:46:
Nee, je Transcend is ook snel zat. Maar UHS-1 Class 10 klopt niet helemaal, het is óf Class 10 óf UHS-1 (UHS = Ultra High Speed, wat sneller is dan Class 10), want het zijn allebei snelheidsaanduidingen ;)
Dat was bij mij toen ook even een puntje. Het is namelijk wel de officiële benaming van het kaartje.
"Heb 'm zelf ook!" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Apart :P Maar zal wel zijn omdat UHS (nog) niet zo bekend is en mensen alleen naar Class kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-
Igor92 schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 11:59:
Ik heb hem binnen. In een Amazon doos en een briefje waarop staat 'GearCamera' En als je hiernaar googled kom je op een amazon account, maar geen gopro kunnen vinden daar.
Bizar. Geen bonnetje of factuur? Veel plezier met je GoPro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igor92
Briefje = bonnetje, maar zonder prijs. Is dat geen optie bij veel webshops? factuur/bon naar een ander adres laten sturen als het product? Het is volgens mij wel echt een typisch amazon bonnetje (ooit wel eens iets eerder besteld) op stickerpapier. Zal even een foto'tje plaatsen.

Even een stukje gopro voor mijn adres gelegd.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/23859099/Foto/goprobon.JPG

[ Voor 17% gewijzigd door Igor92 op 29-03-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WardKuipers
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als ik al die posts zie over het stukken goedkoper kunnen krijgen van een HERO3 Black Edition, kijkt mijn bankrekening mij wel even boos aan dat ik niet iets langer heb gewacht met t aanschaffen O-) , maar als ik bedenk dat ik anders niet mijn Kerstmannenloop & Avoriaz edits zo had kunnen maken vind ik t al heel wat minder erg ;) !

Door mijn Avoriaz edit kreeg ik 1,5e week geleden van een Marketing Director uit Atlanta de vraag of ik niet een edit kon maken op een nummer van een rapper die onder hem valt. Hij vond mijn stijl leuk en kon zien dat ondanks wij misschien niet de beste snowboarders ooit waren, wij wel heel veel lol hadden in t boarden. Hij zou mijn kanaal en mij als persoon/editor promoten en aangezien ik vind dat je kansen met beide handen aan moet grijpen (Daardoor ben ik nu al 2x naar China geweest) heb ik ja gezegd.

Lang verhaal kort, met beelden die ik afgelopen trip in Avoriaz en t jaar ervoor in La Plagne zelf al had geschoten heb ik deze edit gemaakt.

T is geen hoogstaand edit-meesterwerk, maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden ;) !

*De lengte is dus vanwege t nummer, maar dat begrepen jullie vast al wel uit t verhaal :P *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
GoPro is binnen, super snel dus via Ebay :) Jammer dan mn sd kaartje pas morgen komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 22:29

Japie.G

Colour Classic

jeepey schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 01:19:
[...]

Goed nieuws! Thanks man! Ze zijn er iig wel mee bezig dus >:)

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Pagina: 1 ... 19 ... 81 Laatste