Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 21:32
Kassad schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 11:07:
[...]

Ik gebruik Notes Plus met veel plezier. Met een stylus erbij werkt echt super.

[...]

Probeer Terra eens.
Mwach, ik heb alle browsers al eens geprobeerd. Terra heeft bv weer geen bladwijzerbalk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aws
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-06 16:47

Aws

Ben opzoek naar een goede agenda app, niet zozeer een to-do app maar als vervanging van een hardcopy agenda :) Iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aws schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 21:56:
Ben opzoek naar een goede agenda app, niet zozeer een to-do app maar als vervanging van een hardcopy agenda :) Iemand ideeën?
Wat is er mis met Calendar, die je standaard krijgt? Zonder die kennis kunnen wij moeilijk bepalen wat 'goed' is voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:13

TheVMaster

Moderator WOS
Op de iPad van mijn vrouw hebben we de app HP iPrint geïnstalleerd om draadloos te kunnen scannen met onze Officejet. Sinds vorige week heb ik zelf ook een iPad en tot mijn grote verbazing zie ik de app niet meer in de AppStore. Ook als ik Google en via de HP pagina (daar staat een link naar de app in iTunes) kijk vind ik hem niet. Weet iemand hoe je erachter kunt komen of en waarom een app uit de AppStore is verdwenen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
zijn er mensen die met een ipad 2 wifi model, hun gps kunnen gebruiken ? (ik bedoel zodat je gewoon je ipad als navigator kan gebruiken)

ik dacht dat dit mogelijk was via een jailbreak, maar veel info kan ik niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Alleen de 3G versie heeft een GPS chip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:31

sanzut

It's always christmas time

Slashdotter, weet je dat zeker? Mijn iPad 1 16 GB Wifi weet mij namelijk exact te localiseren, zelfs als ik mijn mobiele telefoon(aGPS en GPS uit) midden op de snelweg als Wifi Router laat fungeren. Elke andere localisation komt dan in Amsterdam uit, op de plek waar Vodafone op de AMS-IX is aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-06 01:59
TheVMaster schreef op zaterdag 27 augustus 2011 @ 23:42:
Op de iPad van mijn vrouw hebben we de app HP iPrint geïnstalleerd om draadloos te kunnen scannen met onze Officejet. Sinds vorige week heb ik zelf ook een iPad en tot mijn grote verbazing zie ik de app niet meer in de AppStore. Ook als ik Google en via de HP pagina (daar staat een link naar de app in iTunes) kijk vind ik hem niet. Weet iemand hoe je erachter kunt komen of en waarom een app uit de AppStore is verdwenen...?
Misschien per ongeluk de appstore uit een andere regio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Dimitri_Jetair & sanzut: Slashdotter is correct. Enkel de 3G-versie heeft GPS. Dit blijkt ook duidelijk uit de technische specificaties op de Apple website (kijk onder punt "Location"). Wel is het zo dat de wifi-versie in beperkte mate aan plaatsbepaling kan doen via de locatiegegevens van wifi-netwerken, maar dat is voor echte navigatietoepassingen onvoldoende. Je kan natuurlijk steeds een externe GPS-ontvanger gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Foxpat schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 01:12:
[...]

Misschien per ongeluk de appstore uit een andere regio?
:+ Nope ook in de US Store staat de app niet meer... :-( vind het wel jammer aangezien ik hem best vaak gebruikte om te scannen naar de iPad. Hmm..zou ik die app ook van haar iPad kunnen 'exporteren' en hem zodoende op die van mij zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:15
TheVMaster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:33:
[...]

:+ Nope ook in de US Store staat de app niet meer... :-( vind het wel jammer aangezien ik hem best vaak gebruikte om te scannen naar de iPad. Hmm..zou ik die app ook van haar iPad kunnen 'exporteren' en hem zodoende op die van mij zetten?
En als je op de iPad inlogt met het iTunes account van je vrouw? Dan zou hij toch vanuit iTunes op die iPad gezet moeten kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 21:35
sanzut schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 00:36:
Slashdotter, weet je dat zeker? Mijn iPad 1 16 GB Wifi weet mij namelijk exact te localiseren, zelfs als ik mijn mobiele telefoon(aGPS en GPS uit) midden op de snelweg als Wifi Router laat fungeren. Elke andere localisation komt dan in Amsterdam uit, op de plek waar Vodafone op de AMS-IX is aangesloten...
Als je je iPhone las hotspot gebruikt voor je iPad geeft die ook de GPS door van je iPhone. Helaas doet deze dat slechts 1x per minuut dus is het niet supernauwkeurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repi3
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
satcp schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 10:02:
Dimitri_Jetair & sanzut: Slashdotter is correct. Enkel de 3G-versie heeft GPS. Dit blijkt ook duidelijk uit de technische specificaties op de Apple website (kijk onder punt "Location"). Wel is het zo dat de wifi-versie in beperkte mate aan plaatsbepaling kan doen via de locatiegegevens van wifi-netwerken, maar dat is voor echte navigatietoepassingen onvoldoende. Je kan natuurlijk steeds een externe GPS-ontvanger gebruiken.
dus ik koop een externe GPS voor mijn ipad en kan ik het dan wel zo gebruiken (hoe dan?)?

en welke gps raad je aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Laudor schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 11:47:
[...]

En als je op de iPad inlogt met het iTunes account van je vrouw? Dan zou hij toch vanuit iTunes op die iPad gezet moeten kunnen worden.
:+ We gebruiken allebei hetzelfde account, dus ik zou idd verwachten dat hij ook automagisch op mijn iPad zou moeten komen (gebeurt wel met de andere apps), vandaar dat ik het ook vreemd vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:43

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

TheVMaster schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:51:
[...]

:+ We gebruiken allebei hetzelfde account, dus ik zou idd verwachten dat hij ook automagisch op mijn iPad zou moeten komen (gebeurt wel met de andere apps), vandaar dat ik het ook vreemd vond.
Kijk dan eens op jouw iPad bij 'Aankopen' in de appstore.
Als hij daar tussen staat moet je hem ook gewoon weer daar vandaan kunnen plukken.
Staat hij daar niet tussen dan is hij idd compleet uit de appstore gegooid.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Spike_wolf schreef op maandag 29 augustus 2011 @ 12:53:
[...]

Kijk dan eens op jouw iPad bij 'Aankopen' in de appstore.
Als hij daar tussen staat moet je hem ook gewoon weer daar vandaan kunnen plukken.
Staat hij daar niet tussen dan is hij idd compleet uit de appstore gegooid.
Als ik via de link op de HP website iTunes laat openen dan komt de app ook niet te voorschijn, maar ga jou tip nog eens ff checken...kan me geen reden voorstellen waarom die app ineens uit de appstore zou moeten verdwijnen. Kun je overigens ook bij Apple die vraag neerleggen? Of krijg je dan geen antwoord?

Update: Jaaah...ik heb hem gevonden :+ Hij is van naam verandert...in mijn aankopen lijstje staat hij inderdaad nog. Heb hem weer geinstalleerd ....yeah :)

[ Voor 11% gewijzigd door TheVMaster op 29-08-2011 12:57 ]

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is er al zicht op een officiële Facebook app voor de iPad?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:00

-SaveMe-

-klik-

deBennie schreef op zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:20:
[...]

Mwach, ik heb alle browsers al eens geprobeerd. Terra heeft bv weer geen bladwijzerbalk....
Welke browser gebruiken jullie? Ik vind de standaard safari niet zo fijn en heb allemaal andere browsers geprobeerd. Allemaal ontrbreken ze eigenlijk echt goed bookmark beheer.
Ik denk erover de full version van de mercury browser aante schaffen vpor €0.79

Kun je een andere browser als default instellen zodat een link vanuit een app NIET in safari wordt geopened ?

EDIT:
Ik heb ondertussen de Mercury browser aangeschaft, maar ik zou hem graag als default willen instellen ...

[ Voor 8% gewijzigd door -SaveMe- op 02-09-2011 18:10 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 21:35
Als default browser instellen kan alleen als je 'm gejailbreakt hebt.
-SaveMe- schreef op donderdag 01 september 2011 @ 18:14:
[...]

Welke browser gebruiken jullie? Ik vind de standaard safari niet zo fijn en heb allemaal andere browsers geprobeerd. Allemaal ontrbreken ze eigenlijk echt goed bookmark beheer.
Ik denk erover de full version van de mercury browser aante schaffen vpor €0.79

Kun je een andere browser als default instellen zodat een link vanuit een app NIET in safari wordt geopened ?

EDIT:
Ik heb ondertussen de Mercury browser aangeschaft, maar ik zou hem graag als default willen instellen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-06 01:59
Heb sinds vandaag iCab Mobile, en ben echt verliefd :) meteen alles via Firefox Sync overzetten, geweldig! Vraag me af waarom ik 3 maanden met safari heb rondgelopen terwijl dit er is.

Anoniem: 225524

Morgen komt de App uit van Kpn om daarmee tv te kijken op de iPad via interactive tv.
Ben benieuwd hoe dit zal werken.
KPN maakt details bekend over Interactieve TV Online op iPad
dinsdag, 23 augustus 2011 (18:24) | Gonny van der Zwaag

kpn interactief tvVanaf 15 september is het zover: dan biedt KPN haar klanten de mogelijkheid om live-televisie te kijken op de iPad en laptop. We schreven eerder al over de plannen van KPN om de bestaande dienst Interactieve TV uit te breiden met mobiele functies. Onder de nieuwe naam Interactieve TV Online (iTV Online) wordt het mogelijk om overal in en om het huis live-televisie te kijken via je iPad of laptop.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 225524 op 14-09-2011 21:37 ]

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-05 17:39
Dimitri_Jetair schreef op zondag 28 augustus 2011 @ 22:58:
zijn er mensen die met een ipad 2 wifi model, hun gps kunnen gebruiken ? (ik bedoel zodat je gewoon je ipad als navigator kan gebruiken)

ik dacht dat dit mogelijk was via een jailbreak, maar veel info kan ik niet vinden :(
Ik gebruik hiervoor via bluetooth de gps van mijn Android telefoon. Op de iPad gebruik ik daarvoor BTstack GPS en op mijn telefoon de app 'Bluetooth GPS'

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-06 21:19
Aanrader; dolphin hd browser

Anoniem: 379085

Anoniem: 225524 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 21:36:
Morgen komt de App uit van Kpn om daarmee tv te kijken op de iPad via interactive tv.
Ben benieuwd hoe dit zal werken.

[...]
hij stond er gisteravond al in. Hij werkt opzich mooi en scherp.
alleen had ik ruzie met het wisselen van zenders

net zo als http://www.itvonline.nl/ gisteren ook online was.
het enige nadeel is dat CC & DISCovery ontbreken..

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 379085 op 15-09-2011 07:42 ]

Anoniem: 225524

Kan hem niet vinden in de App store.

Edit: Via een omweg wel kunnen vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 225524 op 15-09-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:42

Bergie

Lekker belangrijk...

Werkt idd wel fijn (net als op Android) maar helaas kan je de default browser voor zover ik weet niet aanpassen dus heb ik er niet zo heel veel aan. Een groot deel van de sites die ik op de ipad bekijk komen vanuit twitter en facebook linkjes en die gaan dus gewoon weer via Safari.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-04-2022
Bestaat er een app waarmee ik de muziek van mijn htpc (draait op OpenElec) kan streamen naar mijn iPad2?
Ik denk dat deze er wel is, maar ik heb nog niks gevonden. VLC streamer lijkt mij alleen voor video's, en zo ben ik nog wel wat programma's tegengekomen. Het gaat me (in principe) eigenlijk alleen maar om audio...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42

Milmoor

Footsteps and pictures.

Subsonic + iSub is gaaf. Maar dat werkt zo te zien niet samen met OpenElec.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• McLovinB
  • Laatst online: 25-05 20:14
Thx a lot! Ik was al een tijdje op zoek naar een muziek streamer, maar dit werkt perfect. Net als Boxee en VLC streamer voor video, is dit ideaal voor al m'n muziek op m'n pc.

• Mr.Myst
  • Laatst online: 05-04-2022
Milmoor schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 20:18:
Subsonic + iSub is gaaf. Maar dat werkt zo te zien niet samen met OpenElec.
Volgens mij werkt dat inderdaad niet, hoewel het me wel een hele mooie oplossing lijkt. Misschien binnenkort dan toch maar een harde schijf in de HTPC zetten en Win7 erop gooien.
Ik had gehoopt dat er een iPad-app bestond die met SMB-shares kon werken, maar zo te zien bestaat dat niet.
Toch bedankt! :)

Edit: Met OPlayerHD werkt het inmiddels. Bedankt voor je hulp!

[ Voor 6% gewijzigd door Mr.Myst op 17-09-2011 16:59 ]

• t0mmiiiii
  • Laatst online: 18:53
Bergie schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 10:27:
[...]

Werkt idd wel fijn (net als op Android) maar helaas kan je de default browser voor zover ik weet niet aanpassen dus heb ik er niet zo heel veel aan. Een groot deel van de sites die ik op de ipad bekijk komen vanuit twitter en facebook linkjes en die gaan dus gewoon weer via Safari.
Kan wel maar alleen met jailbreak. Zelf gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 21:46

DyStiC

'Atta way, baby!

FAD schreef op zaterdag 21 mei 2011 @ 22:51:
Weet iemand of er zoiets is als transmission-remote. Waardoor ik torrent bestanden van sites kan selecteren en uploaden naar mijn nas? transmission web gui doet het prima, maar ik kan uiteraard geen .torrent bestanden downloaden in de browser en copy & paste url gaat niet werken, site hangt achter login.
Heb je hier toevallig inmiddels al iets voor gevonden? ik ben hier ook naar opzoek.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:41
DyStiC schreef op vrijdag 23 september 2011 @ 23:04:
[...]

Heb je hier toevallig inmiddels al iets voor gevonden? ik ben hier ook naar opzoek.
Ik heb hiervoor simpelweg om dat het ook een NAS betreft Synoload voor.

Werkt alleen op Synology NAS systemen voor zover ik weet. Maar werkt wel goed ook vanaf buiten je homenetwork te benaderen en een ingebouwde Piratebay zoekfunctie

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-06 22:16
Ik kan niet meer inloggen in de store. Zodra ik inlog, gebeurt er niets. Ik krijg geen melding en hij blijft gewoon dat laad icoontje links boven zien non-stop.

Meer mensen hier last van?

• kdhoe
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:39
OnnoS1991 schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 14:22:
Ik kan niet meer inloggen in de store. Zodra ik inlog, gebeurt er niets. Ik krijg geen melding en hij blijft gewoon dat laad icoontje links boven zien non-stop.

Meer mensen hier last van?
Ik heb er ook last van. Er is blijkbaar een probleem met de AppStore.

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

SpoekGTi schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 12:56:
[...]

Ik heb hiervoor simpelweg om dat het ook een NAS betreft Synoload voor.

Werkt alleen op Synology NAS systemen voor zover ik weet. Maar werkt wel goed ook vanaf buiten je homenetwork te benaderen en een ingebouwde Piratebay zoekfunctie
ik heb ook een Synology. Begrijp ik het goed dat je nu dus gebruik maakt van de downloadmanager van Synolgy ipv Transmission?
Ik heb namelijk Transmission draaien op m'n Synology omdat ik die prettiger vind werken dan de standaard download functie.
Als ik de torrent file via de browser in de watched folder van Transmission (op de NAS) zou kunnen opslaan is dat ook een optie, maar ik zou niet weten hoe ik dat voor elkaar krijg.

[edit]
Heb het inmiddels prima opgelost met Transmission m.b.v. de app iControlBits. Je kunt dan in Safari gewoon klikken op een .torrent file en dan opent hij hem zelf op je Transmission server (in mijn geval de Synology Diskstation). En het heeft een prima download manager, welke sneller en soepeler werkt dan de Transmission WebUI.

[ Voor 17% gewijzigd door DyStiC op 28-09-2011 08:44 ]

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Welke file explorer gebruiken jullie op de iPad? ik zit te twijfelen tussen FileBrowser en Files Connect. Iemand een aanrader?

• sn0w13
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:35
DyStiC schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:46:
Welke file explorer gebruiken jullie op de iPad? ik zit te twijfelen tussen FileBrowser en Files Connect. Iemand een aanrader?
Ik gebruik daar Cloudconnect voor.
Ik ben er zeer tevreden over.
http://itunes.apple.com/u...nect-pro/id409964704?mt=8

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

sn0w13 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 10:16:
[...]

Ik gebruik daar Cloudconnect voor.
Ik ben er zeer tevreden over.
http://itunes.apple.com/u...nect-pro/id409964704?mt=8
Ah thanx, dat is dus hetzelfde als Files Connect alleen dan zonder remote desktop mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
Voor de hikers, backpackers en fietsers onder ons, als rouwbetoon aan het overlijden van Steve Jobs biedt TrailBehind Gaia GPS vandaag gratis aan in plaats van de normale prijs van 19.99 EUR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-03 08:07
satcp schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 07:54:
Voor de hikers, backpackers en fietsers onder ons, als rouwbetoon aan het overlijden van Steve Jobs biedt TrailBehind Gaia GPS vandaag gratis aan in plaats van de normale prijs van 19.99 EUR.
Mja, bij mij staat die gewoon op de normale prijs in de store...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:23
Is het mogelijk om muziek die je op je iPad hebt staan, of benaderd via de Synology Audio App, te streamen naar een soort van 'stereo' setje / kleine Wi-Fi ontvanger met simpele boxen er aan?
Wij hebben nu namelijk een simpele radio cd-speler, maar omdat er binnenkort een iPad voor het gezin komt zou het fijn zijn als we die kunnen vervangen en daarmee muziek vanaf een iPad te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
stijnos1991 schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:53:
Is het mogelijk om muziek die je op je iPad hebt staan, of benaderd via de Synology Audio App, te streamen naar een soort van 'stereo' setje / kleine Wi-Fi ontvanger met simpele boxen er aan?
Wij hebben nu namelijk een simpele radio cd-speler, maar omdat er binnenkort een iPad voor het gezin komt zou het fijn zijn als we die kunnen vervangen en daarmee muziek vanaf een iPad te spelen.
Volgens mij kan dat d.mv. de Airport Wireless, etc van Apple :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satcp
  • Niet online
MTBS schreef op donderdag 06 oktober 2011 @ 20:38:Mja, bij mij staat die gewoon op de normale prijs in de store...
De actie duurde tot 6 oktober middernacht (0:00)... lokale tijd. Aangezien de Gaia GPS-ontwikkelaars Amerikaans zijn hebben enkel de vroege vogels er hier van kunnen genieten. De ontwikkelaars wilden de actie wel langer laten lopen, maar de TrailBehind map-server kreeg het nu al zwaar onder de massale interesse...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Weet iemand waarom de officiële Facebook app zooooo verschrikkelijk lang op zich laat wachten? Volgens mij kon je deze met een hack al een tijdje geleden gebruiken, maar nu is het alweer twee maanden later en nog steeds is er niks te vinden in de app store...? Snap niet waarom dit zo lang moet duren. Ik mis het echt om gebruik te kunnen maken van Facebook Chat op mijn iPad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
monnick schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 20:40:
Weet iemand waarom de officiële Facebook app zooooo verschrikkelijk lang op zich laat wachten? Volgens mij kon je deze met een hack al een tijdje geleden gebruiken, maar nu is het alweer twee maanden later en nog steeds is er niks te vinden in de app store...? Snap niet waarom dit zo lang moet duren. Ik mis het echt om gebruik te kunnen maken van Facebook Chat op mijn iPad!
http://www.macrumors.com/...ed-universal-app-for-ios/
http://www.tuaw.com/2011/10/10/facebook-for-ipad-out-now/
Kennelijk hebben ze je klacht gehoord ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, hoe toevallig! Hij is er gewoon!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 23:52

DizzyWeb

Ondertiteld

Ik had de FB versie nog waar de oude iPad versie nog in zat. Gewoon updaten werkte niet, startte niet meer. Verwijderen en reinstallen was weinig beter, kreeg een soort hires iPhone versie die niks deed behalve het dashboad laten zien. Weer uninstallen en opnieuw installeren... en dan werkt ie opeens.

Raar ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-05 17:03
Iemand een oplossing voor mij?
Ik wil namelijk Studio Voetbal live kijken op de iPad.
Als ik de url open met Safari dan krijg ik te zien dat de url fout is. Met Skyfire hetzelfde probleem.
Als ik dezelfde url open op mijn android telefoon, dan lukt dat wel, maar het probleem is dat ik dan de stream niet kan afspelen,
Ik vermoed dat de NOS site ziet dat het een iPad is en daarom de foutmelding geeft.
Graag zou ik dus een browser willen hebben die de website opent als een niet-iPad zeg maar. AlwaysonPC heb ik al geprobeerd, daar krijg ik geen foutmelding maar dan krijg ik de video weer niet te zien.
Een video player waar ik een url in kan openen zou natuurlijk ook voldoen.
Ik hoop dat iemand een antwoord heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-05 12:42
DyStiC schreef op zaterdag 24 september 2011 @ 18:17:
[...]

[edit]
Heb het inmiddels prima opgelost met Transmission m.b.v. de app iControlBits. Je kunt dan in Safari gewoon klikken op een .torrent file en dan opent hij hem zelf op je Transmission server (in mijn geval de Synology Diskstation). En het heeft een prima download manager, welke sneller en soepeler werkt dan de Transmission WebUI.
Dit is zeker een Jailbreak app? Ik kan hem namelijk niet vinden in de appstore... ben wel op zoek naar zo'n oplossing.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

virtualJac schreef op dinsdag 11 oktober 2011 @ 17:48:
Dit is zeker een Jailbreak app? Ik kan hem namelijk niet vinden in de appstore... ben wel op zoek naar zo'n oplossing.
Jep ik heb hem uit Cydia. Nog steeds erg tevreden over deze gratis app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ingmaronline
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:19
Jullie moeten most definitely de Victoria's Secret app downloaden. Die is echt erg mooi gebouwd, plus de vrouwen ook :)

''it's the shitty kind where your girlfriend stops talking to you and she says "nothing" when you ask her what's wrong'' Maddox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:00
Vraagje:

Ik heb al m'n media (films, series, muziek) op m'n server staan. Nu heb ik Air Video op de iPad staan en kan daarmee uitstekend films en series streamen. Maar nu de muziek nog....

Ik heb geen zin om via iTunes alles te synchroniseren op de iPad, dus wil het ook gewoon lekker streamen naar de iPad. Welke software + bijbehorende app kan ik daarvoor het beste gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
ThinkPadd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:04:
Vraagje:

Ik heb al m'n media (films, series, muziek) op m'n server staan. Nu heb ik Air Video op de iPad staan en kan daarmee uitstekend films en series streamen. Maar nu de muziek nog....

Ik heb geen zin om via iTunes alles te synchroniseren op de iPad, dus wil het ook gewoon lekker streamen naar de iPad. Welke software + bijbehorende app kan ik daarvoor het beste gebruiken?
iTunes kan dat ook, maar dan moet je weer een pc aan laten staan met iTunes erop.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Oh dat is prima, de server hier staat toch 24/7 aan. Ik ga dat wel even uitzoeken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Laatst online: 25-05 20:14
ThinkPadd schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 19:04:
Vraagje:

Ik gebruik daar Subsonic voor met de app Isub. Werkt prima voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:42

Milmoor

Footsteps and pictures.

Subsonic + iSub is nog steeds gaaf.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 20:07
Heeft iemand nog advies / tips mbt het overnemen van 2e hands ipad ?
Punten waar ik dus echt even op moet letten :)

----
Had het app store gedeelte over het hoofd gezien, my bad :(

[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 15-10-2011 20:00 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 284893

Of er geen blutsen zitten op de achterkant(in het licht houden), kijken of er geen dode pixels zijn, of de knopjes nog goed werken. Of er geen stof achter het scherm zit..

Maar eigenlijk moet deze post in het ervaringen topic zijn..

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 284893 op 14-10-2011 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:06
Ik kreeg na een nieuwe install mijn HDtraffic niet meer geactiveerd (wrong user/pw), even met tomtom aan de telefoon gehangen, deze vertelde mij dat Apple de in-app aankopen heeft aangepast. Tomtom komt nog met een patch hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 427085

Weet iemand of er een APP bestaat waar in je heel veel informatie kwijt kunt over auto's.
Ik wil een archief aanleggen van b.v. VW type Golf, en welke uitvoeringen en type's er zijn geweest met beschikbare motoren, kleuren, actie modellen, e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Numbers is een soort programma als Excel. Lijkt me zeer geschikt. Als je alles wilt syncen/bewerken op de computer kun je ook voor een Excel programma gaan zoals "Documents to Go" o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Edit. verkeerde topic. excuus

[ Voor 93% gewijzigd door BillSpaarbank op 22-10-2011 16:33 ]

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 20:07
Removed post

[ Voor 89% gewijzigd door Bossie op 22-10-2011 17:23 . Reden: wrong topic ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Nieuwe synth van Moog. Is de eerste 30 dagen in de aanbieding voor 80ct. Daarna zal de prijs 24 euro worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe TomTom? Pakt ie het GPS signaal snel op of duurt het enkele minuten?
En wat is de batterij drain? Hoe lang gaat ie mee? Normaal kan je iPad 10 uur mee, kan je 5 uur met TomTom navigeren?

Ik ben nog in dubio of TomTom of Navigon een betere optie is om aan te schaffen als auto en wandel navigatie.

[ Voor 20% gewijzigd door Slashdotter op 23-10-2011 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:16

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Alabama_man schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:29:
Nieuwe synth van Moog. Is de eerste 30 dagen in de aanbieding voor 80ct. Daarna zal de prijs 24 euro worden.
[video]
Heb hem gekocht, echt supergaaf programma, voor dat geld een aanrader !

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik wil ook AniMoog gaan aanschaffen, mijn eerste aankoop in de Apple store. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik moet gaan betalen. Ik hoorde laatst dat er naast creditcard en iTunes gift cards nog een optie was om je aankopen te betalen. Weet iemand welke manier dit is, en of dit een goede betaalwijze is? Zo niet, kan iemand mij een site aanraden waar ik goedkoop en snel online een gift card kan kopen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Tomba schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:55:
[...]

Hahah echt trippy dingen gemaakt gisteravond! Thnx voor de tip.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37

Pierre

Van nature lui!

Geengrenzuh schreef op woensdag 02 november 2011 @ 11:01:
[...]

Hahah echt trippy dingen gemaakt gisteravond! Thnx voor de tip.
Moet je eens doen met een borrel op of een pret sigaret _/-\o_ ik heb hem ook gekocht echt geweldig

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Heb Animoog ook maar even aangeschaft!! Erg vetta app zeg!! Je blijft er maar mee bezig hehe :P 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-05 11:47

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Ligt het aan mij, of is het Schandalig dat Donald Duck in de Tijdschrift.nl App gewoon €0,34 duurder is dan een Papieren versie welke Geprint EN Verspreid moet worden?

Lijkt me juist dat een iPad Publicatie Kostendrukkend werkt en sneller een Breed Publiek bereikt, maar op deze manier...!?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Laatst online: 20:15
JunkieXP schreef op donderdag 03 november 2011 @ 15:14:
Ligt het aan mij, of is het Schandalig dat Donald Duck in de Tijdschrift.nl App gewoon €0,34 duurder is dan een Papieren versie welke Geprint EN Verspreid moet worden?

Lijkt me juist dat een iPad Publicatie Kostendrukkend werkt en sneller een Breed Publiek bereikt, maar op deze manier...!?
Op een boek zit 6% BTW en op een digitaal boek 19%. Daar zit al verschil. Dan wil Apple er ook nog op verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Tomba schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 07:55:
[...]

Zojuist ook aangeschaft. Ga het zo eens proberen in bed als ik weer niet kan slapen. :p

Niet kunnen slapen moet ook z'n oorzaken hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Iemand enig idee met welke app ik het beste Audiobooks kan afspelen op een iPad 2?

Ik heb zelf een hoop audiobooks in mp3 maar ze in de music app zetten is niet helemaal handig. (saved niet echt waar je was enzo)

[ Voor 3% gewijzigd door Xeanor op 12-11-2011 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
monnick schreef op woensdag 02 november 2011 @ 09:03:
Ik wil ook AniMoog gaan aanschaffen, mijn eerste aankoop in de Apple store. Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik moet gaan betalen. Ik hoorde laatst dat er naast creditcard en iTunes gift cards nog een optie was om je aankopen te betalen. Weet iemand welke manier dit is, en of dit een goede betaalwijze is? Zo niet, kan iemand mij een site aanraden waar ik goedkoop en snel online een gift card kan kopen? :)
Ik gebruik http://clickandbuy.com/NL_en/payment/ en dat werkt best prima en tot nu toe geen problemen mee gehad. Je krijgt ook netjes via je e-mail altijd een rekening en het kan automatisch van je rekening worden afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-06 00:29
Xeanor schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 01:34:
Iemand enig idee met welke app ik het beste Audiobooks kan afspelen op een iPad 2?

Ik heb zelf een hoop audiobooks in mp3 maar ze in de music app zetten is niet helemaal handig. (saved niet echt waar je was enzo)
je kan in iTunes toch opgeven dat het een ibook is? volgens mij wordt dan wel onthouden waar je was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Gisteren heb ik even zitten experimenteren om via mijn thuisnetwerk te kunnen printen al wat instructies qua Airprint uitgevoerd op mijn Windows7 pc echter het wil niet werken. Nu weet ik dat mijn Epson DX8400 printer niet in de lijst van Airprint geschikte printers staat maar ik had zo hier en daar gelezen dat het toch mogelijk moet zijn.

Mijn vraag is of iemand misschien nog een manier weet dit aan de praat te krijgen waarbij ik even wil schrijven dat de Epsonprinter aan mijn pc systeem zit, en de bedoeling is deze vanaf de Ipad 2 via mijn thuisnetwerk te kunnen bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicklazzz
  • Nu online
Allereerst wil ik meedelen dat ik een leek ben op dit gebied. We hebben overlaatst een Ipad2 gekocht, nu wil mijn vriendin verscheidene apps/ibooks/etc. downloaden die gratis worden aangegeven. Maar dan krijgen we de melding dat je moet beschikken over een kredietkaart en daar beschikken we nu eenmaal niet over. Is er een mogelijkheid om Toch deze 'gratis" apps te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Zinio heeft weer een hoop aanbiedingen ivm Black Friday:
http://info.zinio.com/blackfriday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-03 08:07
Nicklazzz schreef op dinsdag 22 november 2011 @ 21:37:
Allereerst wil ik meedelen dat ik een leek ben op dit gebied. We hebben overlaatst een Ipad2 gekocht, nu wil mijn vriendin verscheidene apps/ibooks/etc. downloaden die gratis worden aangegeven. Maar dan krijgen we de melding dat je moet beschikken over een kredietkaart en daar beschikken we nu eenmaal niet over. Is er een mogelijkheid om Toch deze 'gratis" apps te verkrijgen?
Wellicht geen Apple ID? Dit kan helpen...

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Waarom crasht mijn iBooks nadat ik in iTunes op de computer een stuk of 15 PDF's heb gesynchroniseerd naar m'n iPad ?

Heb al op internet gezocht, en schijnt een bekende bug te zijn (iBooks i.c.m. PDF) maar nergens staat een oplossing :/

Edit: Oplossing: http://www.callingallgeek...in-ios-5-after-jailbreak/

[ Voor 20% gewijzigd door ThinkPad op 25-11-2011 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik hoop en wens nog steeds dat Swiftkey X op de Ipad komt. Briljant toetsenbord, en de reden dat ik als ik mobiel ben langere teksten.nog steeds op mijn Android telefoon klop. Sowieso zie ik geen andere toetsenborden in de store, wil Apple dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Vanochtend kon ik op mijn iPad1 De Volkskrant niet downloaden. Ik ben abonnee van de papieren krant en kan de krant gratis downloaden. De App zegt nu dat ik geen internetverbinding hebt (WiFi doet het gewoon!). Ik krijg bij instellingen geen inloggegevens meer te zien maar "Zet je iTunes-abonnement over op deze iPad". Ik heb geen idee wat er gebeurt als ik dat zou doen.
Gisteren en eergisteren heb ik de krant nog zonder enig probleem gedownload.

Iemand anders met hetzelfde probleem?????

Edit Probleem is uit zichzelf verdwenen, kennelijk een storing aan de zijde van De Volkskrant.

[ Voor 17% gewijzigd door Louise525 op 26-11-2011 20:33 ]

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03
Niet specifiek een iPad-App Store opmerking, maar wat generieker: zouden er tools bestaan die automagisch alle gratis apps (dus ook tijdelijk gratis) downloaden (en daarna weer weggooien)? Op die manier kun je als je later zo'n app nodig blijkt te hebben en hij is dan niet gratis meer, hem alsnog gratis binnenhalen (want je hebt hem al "gekocht").

Ik heb al gezocht maar heb het niet gevonden. Waarschijnlijk zal Apple hier ook niet zo blij mee zijn, maar ik vond het wel een interessant idee.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
posttoast schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:58:
Niet specifiek een iPad-App Store opmerking, maar wat generieker: zouden er tools bestaan die automagisch alle gratis apps (dus ook tijdelijk gratis) downloaden (en daarna weer weggooien)? Op die manier kun je als je later zo'n app nodig blijkt te hebben en hij is dan niet gratis meer, hem alsnog gratis binnenhalen (want je hebt hem al "gekocht").

Ik heb al gezocht maar heb het niet gevonden. Waarschijnlijk zal Apple hier ook niet zo blij mee zijn, maar ik vond het wel een interessant idee.
Eh, in de nieuwe versie I-tunes zit een mogelijkheid om al je aankopen van een hele tijd terug weer opnieuw op te halen. Zelf had ik in het begin van dit jaar een Ipad 1 en een aantal apps gekocht en sinds 1 maand heb ik nu een Ipad 2. Op het moment dat ik mij weer met mijn account heb aangemeld in I-Tunes stonden de oude aankopen er nog gewoon bij en kon ik op mijn Ipad 2 zetten zonder dat ik opnieuw moest betalen.

Via I-tunes kan je toch sowieso aanvinken welke apps je wel en niet geinstalleerd wilt hebben op je Ipad 2 nadat je bv de Ipad 2 eens schoongeveegd/gereset hebt. Althans zo op die manier filterde ik gewoon de mindere apps eruit en meestal doe ik ook via de pc de icoontjes op die manier ordenen op de Ipad 2. En het mooie van IOS 5 is dat je nu volledig draadloos kan werken, althans bij mij werkt dat echt prima.

O ja en gisteren mijn nieuwe Epson printer ontvangen en eens aan de gang gegaan met Epson Iprint en ondanks dat mijn type printer nog geen Airprint ondersteund werkt het prima via Wifi. Enigste is wel dat je niet rechtstreeks vanuit sommige apps kan printen en je dan het betreffende bestand via Iprint moet openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
posttoast schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 11:58:

ik weet niet of je het echt zou moeten willen... dan krijg je wel een enorme lijst. Probeer dan de app terug te vinden...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225532

PWM schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 09:56:
Ik hoop en wens nog steeds dat Swiftkey X op de Ipad komt. Briljant toetsenbord, en de reden dat ik als ik mobiel ben langere teksten.nog steeds op mijn Android telefoon klop. Sowieso zie ik geen andere toetsenborden in de store, wil Apple dat niet?
Ik vroeg het mij ook al af. Ik vind toetsenbord van Android gewoon handiger met 2 tekens op iedere toets. Vooral lang ingedrukt houden voor een tweede teken vind ik erg makkelijk. Mss als meer mensen dit vinden dat het wel mogelijk wordt in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:03
kmf schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 18:20:
[...]

ik weet niet of je het echt zou moeten willen... dan krijg je wel een enorme lijst. Probeer dan de app terug te vinden...
Ja, dat is wel waar. Maar ik heb nu vaak genoeg dat ik een tijdelijk gratis spelletje zie en hem download en daarna direct weer weggooi. Ik heb er dan op dat moment geen zin in, maar wellicht later wel.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Degenen die zich vermaakt hebben met de animoog app moeten ook zeker even de Korg iElectribe app downloaden nu die weer met 50% (€7,99) korting te krijgen is. Echt superdikke beats mee te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Niet online
Geengrenzuh schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:27:
Degenen die zich vermaakt hebben met de animoog app moeten ook zeker even de Korg iElectribe app downloaden nu die weer met 50% (€7,99) korting te krijgen is. Echt superdikke beats mee te maken!
Thxx voor de tip want Animoog vond ik zeer zeker een verslavend speelgoedje :*) dus ik denk dat ik die Korg ook zeker eens ga proberen. Denkelijk dat ik zelfs binnenkort een midi adapter voor de Ipad erbij ga nemen om de Ipad 2 op mijn Yamaha Tyros aan te sluiten. Lijkt me lachen om dan die synths erbij te hebben want qua sound sta ik er versteld van wat er uit zo'n kleine Ipad 2 allemaal komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh

Geengrenzuh

Jeweet!

Graag gedaan. Wacht alleen niet te lang, want volgens mij loopt die actie tm vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:06
Beetje stilletjes hier...

Ik ben al n tijdje op zoek naar een goeie upnp spelert, maar dan met name voor foto's. De meeste spelers zijn gericht op muziek en video.
Wat ik zoek is een snel programma dat foto's uit de categorieen van twonky in een mozaiek snel kan weergeven.
ik heb er al een aantal geprobeerd en gekocht, maar nog niet iets moois kunnen vinden.

- airplayer
Opent standaard in een lijst met bestanden, de kleine pictogrammen laten pas de foto zien als die is geopend. Vanuit de foto zelf kun je naar een mozaiek? Deze is echter enorm traag en laat steeds gaten vallen.

- MLplayer
Programma laat snel de pictogrammen zien, itt airplayer. Alleen is de mozaiekweergave enorm traag. De boel zit dan geheel vast als je iets scrolt.
Geen slechte spelert voor foto's, maar nog niet wat im zoek

-yxplayer2
Niet kunnen testen omdat de lite versie geen servers ondersteunt, dus als iemand hier ervaring mee heeft??

-8player
Ziet er wel fancy uit, is redelijk snel, maar heeft geen preview, je ziet dus geen thumbnails iod, mozaiek ontbreekt. Of ik moet een setting over het hoofd zien.

-iMediacontrol
Wel grappig, maar gewoon niet bruikbaar

-smartstor fusion
Werkt geheel niet met twonky/qnap

Iemand nog een idee? Het mag best iets kosten, maar om nou steeds geld uit te geven aan iets wat ik niet ga gebruiken.. (al gedaan met airplayer)

Edit
Nog even ter info
Ik gebruik een nas van qnap, de 219p II met twonky
Bekabeld haal ik een readsnelheid van 650 Mbps
De iPad is wat lastig testen, maar via speedtest haal ik 26 Mbps.
Als ik een filebrowser gebruk worden foto's dan ook behoorlijk snel geladen. Maar daar heb ik dan geen thumbnails, (alleen kleine als ik de foto al eens heb bekeken)

[ Voor 11% gewijzigd door rinkel op 31-01-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb gister de Adonit Jot Pro besteld, reviews zien er goed uit, het lijkt erop alsof je er heel fijn mee kunt schrijven...

Ik wil eens gaan kijken of ik het kan gebruiken op kantoor om digitaal mijn aantekeningen etc te gaan doen (typend vind ik dit gewoon nog steeds niet fijn).

Heeft er iemand tips voor goede note-taking apps (bij gebrek aan een beter woord). Wat me nog tegenstaat is dat het nogal vermoeiend is om constant met je hand in de lucht te moeten zweven. Nu kwam ik er googlend achter dat Writepad en PenUltimate inmiddels opties hebben om bepaalde delen van het scherm te negeren, of beter gezegd, je palm die rust op de iPad en dat ie alleen het schrijven detecteert.

Heeft er nog iemand tips voor soortgelijke apps die zoiets kunnen? Verder zou het fijn zijn als de app eigen templates of PDFjes kunnen importeren die je kunt gebruiken om op te schrijven. (en deze ook weer te kunnen exporteren naar PDF). Handschriftdetectie is leuk, maar niet per se nodig.

heeft iemand al ervaring met dit soort apps en het schrijven met een stylus?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 12:26:
Ik heb gister de Adonit Jot Pro besteld, reviews zien er goed uit, het lijkt erop alsof je er heel fijn mee kunt schrijven...

Ik wil eens gaan kijken of ik het kan gebruiken op kantoor om digitaal mijn aantekeningen etc te gaan doen (typend vind ik dit gewoon nog steeds niet fijn).

Heeft er iemand tips voor goede note-taking apps (bij gebrek aan een beter woord). Wat me nog tegenstaat is dat het nogal vermoeiend is om constant met je hand in de lucht te moeten zweven. Nu kwam ik er googlend achter dat Writepad en PenUltimate inmiddels opties hebben om bepaalde delen van het scherm te negeren, of beter gezegd, je palm die rust op de iPad en dat ie alleen het schrijven detecteert.

Heeft er nog iemand tips voor soortgelijke apps die zoiets kunnen? Verder zou het fijn zijn als de app eigen templates of PDFjes kunnen importeren die je kunt gebruiken om op te schrijven. (en deze ook weer te kunnen exporteren naar PDF). Handschriftdetectie is leuk, maar niet per se nodig.

heeft iemand al ervaring met dit soort apps en het schrijven met een stylus?
Ik gebruik heel vaak een stylus (een Boxwave stylus). Gebruik het tijdens colleges om aantekeningen te maken, opgavens te maken en om notities te maken. Ik heb een stuk of 5 a 6 note-taking apps geprobeerd, en vind Notes Plus veruit de beste. En je kunt er zelfs handschriftdetectie bij kopen als een in-app purchase.

Edit:
€5,99 klinkt misschien een beetje veel als je ziet wat sommige note-taking apps kosten, maar het is het zeker waard imo :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 02-02-2012 13:03 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Het geld maakt me niet zo heel veel uit, als ie maar goed zijn werk doet :) Heeft Notes Plus ook een dergelijke functie waardoor je je hand kunt rusten op de iPad zelf en toch kunt schrijven?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
LuNaTiC schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:22:
Het geld maakt me niet zo heel veel uit, als ie maar goed zijn werk doet :) Heeft Notes Plus ook een dergelijke functie waardoor je je hand kunt rusten op de iPad zelf en toch kunt schrijven?
Jup :)
Ik werk meestal met hun zoomveldje. Kun je zelf lekker groot schrijven, terwijl het wel mooi klein in je document komt te staan. Je kunt dan niet buiten het veld schrijven. Je kunt hier ook zelf vanalles aan instellen, hoe groot het is, waar op je scherm het staat etc.
Verder heb je ook een palm pad die je naar boven kunt slepen. Dan kun je je palm daar gewoon op rusten.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nice. :) nouja, we gaan het eens testen allemaal als ie binnen is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 16:00

-SaveMe-

-klik-

Sinds een tijdje is de Shazam PLAYER uit in de US en UK appstore, maar hier zie ik hem helaas niet. Is er een mogelijkheid om deze toch te downloaden / aan te schaffen ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb Notes Plus geïnstalleerd en het appje zelf is best fijn, overzichtelijke interface, werkt vrij intuïtief allemaal, veel goede mogelijkheden (dropbox sync is wel handig bv).

Alleen heb ik nog een iPad 1, ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar als ik aan het schrijven ben dan heb ik een zodanige lag dat het echt heel onprettig is om mee te werken. Heel jammer... Misschien dat dit niet op de iPad 2 is, maar wel zonde omdat die lag bij een app als Notes Taker HD véél minder is (zeer acceptabel zelfs).

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste