In plaats van een laptop gebruik ik sinds heden een iPad met toetsenbord..
Ik raad je CloudOn aan. Dit is een tekstverwerkingsapp die verbind met Dropbox. Het beste is nog wel dat je het Office pakket kunt gebruiken, wat naar mijn mening erg goed werkt.
Ps: Het is gratis.
Ps: Het is gratis.
Ik heb CloudOn geinstalleerd.
Echter werkt het duidelijk met wat lag... Terwijl de verbinding goed is... (iPad 3)
Is dit altijd zo?
Is het iWork pakket aanschaffen een aanrader?
Echter werkt het duidelijk met wat lag... Terwijl de verbinding goed is... (iPad 3)
Is dit altijd zo?
Is het iWork pakket aanschaffen een aanrader?
Dit is inderdaad jammer, maar is er dan toch niet ergens een app te vinden die dit wel ondersteund?LeGato23 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 08:18:
[...]
Goodplayer kan het ook.
Let op dat veel van deze players geen AC3 en/of DTS (meer) ondersteunen vanwege licenties.
Goodplayer had tot en met versie 5.7 nog AC3/DTS, maar daarna niet meer.
Helaas had ik dat zelf te laat in de gaten en heb jammer genoeg geen backup meer van toen...
Ik heb nu aardig wat materiaal op mijn nas-je staan maar zonder geluid heb je er niets aan op je ipad.
Hebben meer mensen bij het kijken van HD films op de iPad 4 twee zwarte balken, zowel boven als onder. Ik vind het persoonlijk best irritant. Is hier geen andere oplossing voor? Met Plex kun je wel 'inzoomen', maar dat is helaas ook geen goede oplossing.
Komt omdat HD films vaak 16:9 materiaal zijn en je iPad een 4:3 schermverhouding geeft. Niks aan te doen tenzij je zoomed, maar dan mis je links en rechts weer orgineel beeld.
Whole lot of stars ***
Wat zou je dan wel een goede oplossing vinden? Een ipad is 4:3, een film is vaak 16:9 of soms nog breder, hoe wil je dat dan beeldvullend krijgen zonder te zoomen en een stuk van het beeld van de film weg te knippen?BliXem schreef op zaterdag 01 juni 2013 @ 20:17:
Hebben meer mensen bij het kijken van HD films op de iPad 4 twee zwarte balken, zowel boven als onder. Ik vind het persoonlijk best irritant. Is hier geen andere oplossing voor? Met Plex kun je wel 'inzoomen', maar dat is helaas ook geen goede oplossing.
Ik wil een mkv streamen van min upnp nas naar mijn iPad , welke app is het beste?
8 player?
8 player?
Dat zou ik ook wel eens willen weten, van alle apps die ik heb geprobeerd werkt het geluid gewoon niet. Meestal wel beeld, maar geen geluid.mrcosmo schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 22:04:
Ik wil een mkv streamen van min upnp nas naar mijn iPad , welke app is het beste?
8 player?
Dus wie weet de app te vinden die naast beeld ook het geluid van dat beeld streamt?
Anoniem: 32279
als jullie een ipad met jailbreak hebben kan xmbc dit. Maar dat is wellicht overbodige info.
Ik gebruik AVPlayer HD, maar streamen hangt af van je WiFi.
Wat staat er in de app store bij AVPlayer HD: "this update does not support the dts audio codec due to patent trouble"bartsled schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:31:
Ik gebruik AVPlayer HD, maar streamen hangt af van je WiFi.
Dus ook hier ga je problemen met geluid krijgen (wanneer het om dts audio gaat). Ik ben bang dat dit bij alle app's is. Hopelijk wordt dit opgelost, maar ben bang dat het nog wel even gaat duren.
Heb je nog een oude versie update dan niet! want daar werkte het nog wel (Als bij zoveel apps)
[ Voor 8% gewijzigd door chippie777 op 09-06-2013 09:37 ]
Anoniem: 339435
Ik ben opzoek naar een goede textverwerker app. Ik vind pages niet fijn werken, te weinig opties. Momenteel werk ik met Quickoffice pro. Dat werkt opzicht prima, maar ik stoor me aan dat de letters wat traag op het scherm verschijnen.
Welke app komt het meest dichtbij word?
Welke app komt het meest dichtbij word?
je kan nu office kopen voor de ipad, kost wel 100 euro per jaar (maar dan mag je het ook op een windows pc gebruiken). Wellicht een idee als je daar ook office op gebruikt? Vind het zelf nogal erg duur, maar de ipoad app is ook meer een extra'tje van de office 365 versie.
Ik ben eens aan het googlen geweest en wat blijkt, het heeft te maken met rechten. Zo geeft de app AcePlayer aan dat het gebruik van ac3 audio decoder te veel geld aan rechten kost. In de app store geven ze aan dat Dobly naast een eenmalige fee ook 99 cent per download wil. dit wordt dus te duur voor ze maar er is een work around.chippie777 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:45:
[...]
Dat zou ik ook wel eens willen weten, van alle apps die ik heb geprobeerd werkt het geluid gewoon niet. Meestal wel beeld, maar geen geluid.
Dus wie weet de app te vinden die naast beeld ook het geluid van dat beeld streamt?
Met het programmaatje AC3Killer kun je de ac3 codec in een video omzetten naar een AAC codec waarna het bestand wel te zien en te horen is op je ipad. Nadeel is wel dat je dit op je mac eerst zult moeten doen.
Het programmaatje werkt zeer simpel, het scant zelf welke bestanden een AC3 codec hebben en die kun je dan des gewenst aan laten passen waarna hij het bestand opnieuw opslaat met de toevoeging AAC in de bestandsnaam. (bestanden die hij niet laat zien hoeven ook niet te worden aangepast en zouden gewoon moeten werken)
Programma vind je hier.
Uitleg hier.
Vraag over ForeverMap 2. Deze app kwam ik in dit topic tegen en is volgens mij precies wat ik zoek. Helaas is er geen gratis versie om te testen. Daarom twee vragen:
1. Gaat scrollen door de kaart vloeiend? Ik heb bij een andere app dat tijdens het schuiven het beeld grijs wordt.
2. Zijn de kaarten gedetailleerd? Neemt het alle details over van Open Streetmaps? Ik wil de app gebruiken in landen waar de TomTom geen gegevens heeft.
3. Kun je gratis onbeperkt kaarten installeren? Ik lees op het forum van de maker ook over betaalde kaarten namelijk.
1. Gaat scrollen door de kaart vloeiend? Ik heb bij een andere app dat tijdens het schuiven het beeld grijs wordt.
2. Zijn de kaarten gedetailleerd? Neemt het alle details over van Open Streetmaps? Ik wil de app gebruiken in landen waar de TomTom geen gegevens heeft.
3. Kun je gratis onbeperkt kaarten installeren? Ik lees op het forum van de maker ook over betaalde kaarten namelijk.
[ Voor 12% gewijzigd door SvMp op 25-06-2013 13:32 ]
Ik weet niet hoe goed je Duits is, maar op YouTube kan je in die taal wat reviews vinden.SvMp schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 13:13:
Vraag over ForeverMap 2. Deze app kwam ik in dit topic tegen en is volgens mij precies wat ik zoek. Helaas is er geen gratis versie om te testen. Daarom twee vragen:
Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij
Ik zoek een simpele Note app, de standaard iOS app geeft geen badges als ik iets wijzig. Ik zoek dus eigelijk een Notitie app - zoals de standaard app - maar die in de Cloud ook de wijzigingen doorgeeft. Evernote is de uitgebreid, moet echt simpel zijn.
Whole lot of stars ***
Ik ben op zoek naar een scrabble spel voor op de ipad welke je tegen de computer kunt spelen en in het nederlands. Tot nu heb ik alleen die van EA gevonden waarbij je tegen de computer kunt spelen, deze is echter niet in het nederlands..
Iemand tips?
Iemand tips?
Wordfeud > random tegenstander zoeken is geen optie?
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik begrijp je wellicht verkeerd, maar bij mij worden wijzigingen die ik doorvoer in de standaard notitie-app gelijk doorgevoerd op iCloud, zodat ik ze online of op m'n Mac of iPhone direct kan uitlezen...Rudios schreef op maandag 01 juli 2013 @ 21:08:
Ik zoek een simpele Note app, de standaard iOS app geeft geen badges als ik iets wijzig. Ik zoek dus eigelijk een Notitie app - zoals de standaard app - maar die in de Cloud ook de wijzigingen doorgeeft. Evernote is de uitgebreid, moet echt simpel zijn.
Klopt! Maar als ik een wijziging maak in een notitie van mijn vrouw, krijgt zij geen badge of notificatie dat er in 1 van haar notitie een verandering heeft plaats gevonden. Dat is nu juist net wat ik mis, voor de rest is het voldoende.
Whole lot of stars ***
Nee, ik wil graag in één keer een spel afmaken, op wordfeud moet je steeds wachten. Maar ik heb er ondertussen één gevonden. Rex Verbi kan tegen de computer en kan ook in het nederlands, het woordenboek is niet fantastisch maar goed.BeQuietAndDrive schreef op maandag 15 juli 2013 @ 10:50:
Wordfeud > random tegenstander zoeken is geen optie?
Wie van jullie heeft ervaringen met SSH client apps op iOS? Ik ben op zoek naar een terminal app met goede SSH integratie en die geoptimaliseerd is voor gebruik op een iPad/iPhone. Ik zoek een app waarmee je snel en vlot commands kan intypen en ook gemakkelijk sessies kan loggen.
Op dit moment is mijn oog vooral gevallen op RapidSSH. Zijn er nog betere of vergelijkbare apps in die prijsklasse? Ik hoor graag gebruikers ervaringen.
Op dit moment is mijn oog vooral gevallen op RapidSSH. Zijn er nog betere of vergelijkbare apps in die prijsklasse? Ik hoor graag gebruikers ervaringen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
ik gebruik zelf vssh op ipad mini werkt erg goed!CapTVK schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:22:
Wie van jullie heeft ervaringen met SSH client apps op iOS? Ik ben op zoek naar een terminal app met goede SSH integratie en die geoptimaliseerd is voor gebruik op een iPad/iPhone. Ik zoek een app waarmee je snel en vlot commands kan intypen en ook gemakkelijk sessies kan loggen.
Iedereen dolenthousiast dat vlc player terug is maar.......hoe stream ik nu film naar de iPad?
Open network stream..maar moet ik dan eerst op mijn nas of pc iets hebben draaien?
Open network stream..maar moet ik dan eerst op mijn nas of pc iets hebben draaien?
Qua prijs is hij iets goedkoper dan rapidSSH. Maar hij mist een paar features (dropbox integratie, import mogelijkheden voor putty).z0rk0l schreef op zondag 21 juli 2013 @ 13:48:
[...]
ik gebruik zelf vssh op ipad mini werkt erg goed!
Ik zie dat er een gratis lite version van vssh is. Ik zal die eens uitproberen.
Edit : eerste observatie, de lite version komt met ads. 2nd obs: Allemachtig, bij elk command dat ik opgeef krijg ik een nieuwe ad te zien!

[ Voor 11% gewijzigd door CapTVK op 22-07-2013 13:42 ]
Ik gebruik zelf Prompt, we'll aardig aan de prijs €7,99 geloof ik, maar een keer uit de aanbiedingenbak gekochtCapTVK schreef op zondag 21 juli 2013 @ 11:22:
Ik ben opzoek naar een 'point of sale' app, een soort kassasysteem/rekenmachine.
Heb op dit moment een beetje zitten vogelen met Cashy-POS maar ik ben eigenlijk opzoek naar iets simpelers.
Een aantal buttons met zelf instelbare prijzen/produktnamen om vervolgens op een totaal bedrag uit te komen. Een boekhouding hoeft er niet bij te zitten, hoe simpeler hoe beter. Iemand enig idee?
Voor de duidelijkheid, het is de bedoeling dat barpersoneel makkelijk en foutloos een subtotaal kan uitrekenen per bestelling.
Heb op dit moment een beetje zitten vogelen met Cashy-POS maar ik ben eigenlijk opzoek naar iets simpelers.
Een aantal buttons met zelf instelbare prijzen/produktnamen om vervolgens op een totaal bedrag uit te komen. Een boekhouding hoeft er niet bij te zitten, hoe simpeler hoe beter. Iemand enig idee?
Voor de duidelijkheid, het is de bedoeling dat barpersoneel makkelijk en foutloos een subtotaal kan uitrekenen per bestelling.
[ Voor 14% gewijzigd door Spiller op 24-07-2013 11:37 ]
Ioniq 5 P45
Hebben anderen hier ook problemen met de Ziggo app? Bij mij pauzeert ie elke 5-10 minuten en daarna moet ik deze handmatig weer op "Play" drukken om 'm verder te laten gaan. Voorheen kon ik dit nog wel eens oplossen dmv een update, maar die zie ik nu niet beschikbaar in de store. Aan m'n wifi zou het ook niet moeten liggen, hij gaat probleemloos door na het herstarten en bovendien hebben andere apps nooit last van verbreken van de verbinding. Ook aan-uitzetten van de iPad en herstarten van de app heb ik al geprobeerd...
Is dat niet het probleem dat veroorzaakt wordt door de Ziggo Wifispots? Toen dat bij mij geactiveerd werd had ik hetzelfde probleem, maar dan om de 2 a 3 minuten. Tip van Ziggo webcare was om mijn modem uit en aan te zetten waardoor deze kans kreeg om zijn firmware te updaten. Daarna geen problemen meer gehad, maar moet toegeven dat ik dat ook niet tot het uiterste getest heb.Denman schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 23:17:
Hebben anderen hier ook problemen met de Ziggo app? Bij mij pauzeert ie elke 5-10 minuten en daarna moet ik deze handmatig weer op "Play" drukken om 'm verder te laten gaan. Voorheen kon ik dit nog wel eens oplossen dmv een update, maar die zie ik nu niet beschikbaar in de store. Aan m'n wifi zou het ook niet moeten liggen, hij gaat probleemloos door na het herstarten en bovendien hebben andere apps nooit last van verbreken van de verbinding. Ook aan-uitzetten van de iPad en herstarten van de app heb ik al geprobeerd...
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Anoniem: 36835
Ik ben op zoek naar een sterren/satelietkijk-app. Ik wil mijn iPad naar de lucht mikken en dan zien wat wat is. Ik heb even gekeken, en er is wat dat betreft een hoop aanbod. Alleen is het aanbod zo groot, dat ik niet echt een oordeel kan maken welke van die apps nou echt goed is.
Iemand ervaringen met dit soort apps?
Ik heb Star Walk en vindt het wel een toffe app. Maar ik ben zeker geen connaisseur, dus ik durf niet te zeggen of het de beste is. Wel een van de eerste volgens mij.Anoniem: 36835 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:00:
Ik ben op zoek naar een sterren/satelietkijk-app. Ik wil mijn iPad naar de lucht mikken en dan zien wat wat is. Ik heb even gekeken, en er is wat dat betreft een hoop aanbod. Alleen is het aanbod zo groot, dat ik niet echt een oordeel kan maken welke van die apps nou echt goed is.
Je kan beter skysafari 3 nemen, is leuker dan star walk, zie YouTube: SkySafari iPad
Je kan dan ook een telescoop aan je ipad koppelen
zie ook YouTube: Skysafari Astronomy Program IPAD Showing Last Nights Jupiter Shadow Transit
en deze vind ik tof:
YouTube: Seeing Saturn and Earth from Cassini with SkySafari Plus 3.8.1
Een andere hele coole voor als je er minder in thuis bent is solar walk. Die vind ik zelf erg leuk omdat je de aarde kan vergelijken met andere planeten, bizar om te zien hoe klein de aarde dan is. Dat is echt dik genieten:
YouTube: Solar Walk - 3D Solar System model for iOS REVIEW!!! HD (hij is ook in het engels trouwens) , ik ben alleen ff kwijt of deze laatste ook kan wat je wilt, volgens mij wel, maar ik weet het niet meer zeker en er is geen ruimte op mijn ipad om het te controleren.
Je kan dan ook een telescoop aan je ipad koppelen
zie ook YouTube: Skysafari Astronomy Program IPAD Showing Last Nights Jupiter Shadow Transit
en deze vind ik tof:
YouTube: Seeing Saturn and Earth from Cassini with SkySafari Plus 3.8.1
Een andere hele coole voor als je er minder in thuis bent is solar walk. Die vind ik zelf erg leuk omdat je de aarde kan vergelijken met andere planeten, bizar om te zien hoe klein de aarde dan is. Dat is echt dik genieten:
YouTube: Solar Walk - 3D Solar System model for iOS REVIEW!!! HD (hij is ook in het engels trouwens) , ik ben alleen ff kwijt of deze laatste ook kan wat je wilt, volgens mij wel, maar ik weet het niet meer zeker en er is geen ruimte op mijn ipad om het te controleren.
[ Voor 79% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 22-08-2013 14:10 ]
Ik ben van plan een ipad te kopen, maar dan moet er wel een "studie/werk concentratie" app voor zijn. Ik ben namelijk nogal snel afgeleid door allerlei apps en websites.(wie niet...), en op mijn android telefoon heb ik dit op kunnen lossen met de app "kids place". Hiermee kan ik tijdelijk (dmv van een code) niet productieve apps blokkeren en met mozilla firefox kan ik bepaalde websites blokkeren zoals 9 gag etc.. Dit maakt 'soggen' een stuk omslachtiger (want voor sog-apps dan wel websites moet ik uit de app 'kids place' gaan en dan is toch wel een behoorlijke mentale drempel) en mijzelf dus veel productiever. Maar een dergelijke app heb ik niet kunnen vinden voor de ipad en ik vroeg me af of jullie er eentje weten.
Een app zal dat nooit kunnen. Beinvloeden hoe andere apps werken. Elke app zit namelijk in z'n eigen hokje en kan niet daarbuiten treden. Een van de reden waarom iOS wat veiliger is dan de andere bekende mobiele OS.
Je zal voor jouw situatie naar de apple configuration utility moeten kijken. http://www.apple.com/support/iphone/enterprise/
Dan stel je je iDevice in met de beperkingen die je nodig hebt. Maar makkelijk met een app kan het niet.
Je zal voor jouw situatie naar de apple configuration utility moeten kijken. http://www.apple.com/support/iphone/enterprise/
Dan stel je je iDevice in met de beperkingen die je nodig hebt. Maar makkelijk met een app kan het niet.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ik denk dat je beter eerst bij jezelf kan gaan kijken, zorg dat je in een omgeving zit die studie en werk stimuleerd, zorg dat je genoeg motivatie hebt, sluit je op met een flesje water en neem iedere 45 min pauze.SwaggyEggs schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 12:55:
Ik ben van plan een ipad te kopen, maar dan moet er wel een "studie/werk concentratie" app voor zijn. Ik ben namelijk nogal snel afgeleid door allerlei apps en websites.(wie niet...), en op mijn android telefoon heb ik dit op kunnen lossen met de app "kids place". Hiermee kan ik tijdelijk (dmv van een code) niet productieve apps blokkeren en met mozilla firefox kan ik bepaalde websites blokkeren zoals 9 gag etc.. Dit maakt 'soggen' een stuk omslachtiger (want voor sog-apps dan wel websites moet ik uit de app 'kids place' gaan en dan is toch wel een behoorlijke mentale drempel) en mijzelf dus veel productiever. Maar een dergelijke app heb ik niet kunnen vinden voor de ipad en ik vroeg me af of jullie er eentje weten.
Daarnaast zet ik soms mijn wifi uit op mijn iPad, dat geeft je wat meer rust en werkt inderdaad als drempel. Als je alles wat je nodig hebt netjes gedownload hebt zul je internet toch niet snel nodig hebben.
En ja, ik gebruik mijn iPad heel actief met mijn master studie.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Bedankt voor de antwoorden! De apple configuration utility lijkt mij niet de oplossing, omdat ik wel on-the-go wil kunnen switchen tussen werk en vrije tijd modus. Normaliter zit ik ook in de UB als ik studeer. Wifi uit is opzich wel een goed idee, maar ik moet vaak ook op het internet zoeken hoe iets ookal weer zat. Maar inderdaad lijkt een iPad mij ook het ideale device tijdens het studeren, maar jammer dat ie ook meteen een bron van afleiding kan zijn.
Ik denk dat ik tot de nieuwe iPad wacht, wellicht ondersteunt die user profiles en zo kan je het ook wel bewerkstelligen denk ik... (iusers voor jailbroken iPads lijkt niet goed te werken, dus dat is helaas geen oplossing..)
Ik denk dat ik tot de nieuwe iPad wacht, wellicht ondersteunt die user profiles en zo kan je het ook wel bewerkstelligen denk ik... (iusers voor jailbroken iPads lijkt niet goed te werken, dus dat is helaas geen oplossing..)
Ik heb een jaar terug Westeros Map gekocht met in app purchases, denk voor ongeveer 6 euro in totaal.
Nu kreeg Apple een paar maand na mijn aanschaf een conflict met de maker van die app en verwijderde Apple de app uit de itunes store. De app had ik echter al op mijn ipad staan, dus er leek me niks aan de hand.
Nu heb ik ios 7 erop gezet en heb ik een kale ipad. Nu ben ik apps aan het installeren, maar de westeros map is verdwenen uit mijn aanschaf lijst.
Dat lijkt me vreemd, ik heb er toch voor betaald? Kan dit zomaar? Heeft iemand dit weleens meegemaakt en een oplossing? Ik zal in iedergeval binnenkort mijzelf bij Apple melden om mijn geld terug te krijgen (als dat al mogelijk is).
Nu kreeg Apple een paar maand na mijn aanschaf een conflict met de maker van die app en verwijderde Apple de app uit de itunes store. De app had ik echter al op mijn ipad staan, dus er leek me niks aan de hand.
Nu heb ik ios 7 erop gezet en heb ik een kale ipad. Nu ben ik apps aan het installeren, maar de westeros map is verdwenen uit mijn aanschaf lijst.
Dat lijkt me vreemd, ik heb er toch voor betaald? Kan dit zomaar? Heeft iemand dit weleens meegemaakt en een oplossing? Ik zal in iedergeval binnenkort mijzelf bij Apple melden om mijn geld terug te krijgen (als dat al mogelijk is).
Ik vind het niet gek dat hij er dan niet meer bijstaat als Apple de app heeft verwijderd.Anoniem: 32279 schreef op zondag 08 september 2013 @ 16:19:
Ik heb een jaar terug Westeros Map gekocht met in app purchases, denk voor ongeveer 6 euro in totaal.
http://www.iphoneclub.nl/...kochte-iphone-applicatie/
Je kan inderdaad proberen om je geld terug te krijgen, ik denk dat ze er niet heel moeilijk over doen.
Zojuist geupdated naar iOS 7, moet ik ineens al mijn apps opnieuw kopen?
Bijvoorbeeld plex gekocht toen ik nog op iOS 6.02 was, staat er nu ineens dat ik hier 4,99 voor moet betalen? Bij recente ankopen staan alleen de aankopen die ik heb gemaakt toen ik een iPhone had (dus alle aankopen tot 2010). Aankopen gedaan op de iPad staan er niet tussen. Heb wel de mails nog met de facturen van alle aankopen.
Blijkbaar kwam dit doordat ik twee accounts heb (een van de iPhone en een van de iPad, beide met dezelfde mail adres)

Blijkbaar kwam dit doordat ik twee accounts heb (een van de iPhone en een van de iPad, beide met dezelfde mail adres)
[ Voor 13% gewijzigd door MarcelP102 op 22-09-2013 12:29 ]
Ze gaan geld teruggeven, maar ze willen helaas mijn app niet teruggeven. Blijf het wel krom vinden, hij stond gewoon in de store en was dus goedgekeurd en stond er ook al langer dan 6 maand in en dan pakken ze hem gewoon af. Bizar eigenlijk dat het kan en je moet er zelf nog achteraan.larsiey schreef op zondag 08 september 2013 @ 18:09:
http://www.iphoneclub.nl/...kochte-iphone-applicatie/
Je kan inderdaad proberen om je geld terug te krijgen, ik denk dat ze er niet heel moeilijk over doen.
Slechte service hoor, geef dan automatisch iedereen zijn geld terug, maarja, wat doe je ertegen...
Ik heb de app wel nagemaakt in een tekenprogramma, kaarten zelf ingescanned en game of thrones poppetjes ook, werkt ook precies als de app, maarja, hopelijk gaat apple nu niet zeiken dat ik copyrighted maps heb ingescanned van boeken die ik zelf gekocht heb

Waar kan je een klacht indienen als je een in app aankoop heb gedaan en ik nu alle aankopen kwijt ben? Ik had extra mppen in auralux (geweldige app) gekocht alsmede de speed knop (gaat de game veel sneller). Maar nu ben ik ineens alles kwijt.
Iemand?
Iemand?
Je aangekochte apps kun je gewoon weer opnieuw installeren.MAGDATTT schreef op zondag 22 september 2013 @ 22:11:
Waar kan je een klacht indienen als je een in app aankoop heb gedaan en ik nu alle aankopen kwijt ben? Ik had extra mppen in auralux (geweldige app) gekocht alsmede de speed knop (gaat de game veel sneller). Maar nu ben ik ineens alles kwijt.
Iemand?
Maar ingame aankopen zijn anders dan apps.
De meeste apps hebben in de instellingen ergens een 'aankopen terugzetten' functie. Daar vul je je apple ID in en vervolgens worden ze allemaal weer gedownload. Als de app die functie niet heeft zul je even contact op moeten nemen met de maker van de app, die dient het op te lossen.
In het geval dat die echt niet wil mee werken kun je bij Apple een klacht indienen, maar ik zou gewoon even in de instellingen kijken
De meeste apps hebben in de instellingen ergens een 'aankopen terugzetten' functie. Daar vul je je apple ID in en vervolgens worden ze allemaal weer gedownload. Als de app die functie niet heeft zul je even contact op moeten nemen met de maker van de app, die dient het op te lossen.
In het geval dat die echt niet wil mee werken kun je bij Apple een klacht indienen, maar ik zou gewoon even in de instellingen kijken
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
DubbelpostenCrossposten, niet handig Oessie.
[ Voor 32% gewijzigd door SkyStreaker op 24-09-2013 09:19 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
Anoniem: 542529
Hmm hoeso? Hier zijn er mensen en bij 't andere gesprek zijn er weer anderen, dus meer publiciteit..
Is IOS 7 nu wel helemaal stabiel en doorgetest? Ik vermoed zelf van niet. Ik heb soms dat mijn webbrowser (gebruik een andere dan standaard erop zit) op de een of andere manier door andere apps heenkomt (beetje het effect van e-ink dat een tijd niet ververst is).
Verder had ik gisteren dat opeens iets van 20 apps open gingen en weer heel snel dicht, maar verder bleef alles wel werken.
Heb toch het idee dat het niet helemaal af is en dat er wat kleine bugs inzitten, iets wat ook Oessie aangeeft dat soms meldingen niet roteren. Beetje apart, had ik niet van Apple verwacht. Nu is natuurlijk nooit alles gelijk perfect te krijgen, maar er mag nog wel wat gesleuteld worden mijn inziens aan ios 7.
Verder had ik gisteren dat opeens iets van 20 apps open gingen en weer heel snel dicht, maar verder bleef alles wel werken.
Heb toch het idee dat het niet helemaal af is en dat er wat kleine bugs inzitten, iets wat ook Oessie aangeeft dat soms meldingen niet roteren. Beetje apart, had ik niet van Apple verwacht. Nu is natuurlijk nooit alles gelijk perfect te krijgen, maar er mag nog wel wat gesleuteld worden mijn inziens aan ios 7.
Bij het overzetten van mijn Apps naar een nieuwe iPad (en iOS7) miste ik een aantal programma's in de Apple Store:
- Contre Jour (spel van het jaar in 2011 geloof ik)
- Oxford Dictionary of English + Thesaurus of English Deluxe (met circa 40 euro mijn duurste App)
Gelukkig had ik een backup, al doet Contre Jour (van EA / Chillingo) het kennelijk niet meer. Ik kan online geen enkele melding hierover vinden, wat op mij nogal vreemd overkomt.
- Contre Jour (spel van het jaar in 2011 geloof ik)
- Oxford Dictionary of English + Thesaurus of English Deluxe (met circa 40 euro mijn duurste App)
Gelukkig had ik een backup, al doet Contre Jour (van EA / Chillingo) het kennelijk niet meer. Ik kan online geen enkele melding hierover vinden, wat op mij nogal vreemd overkomt.
[ Voor 10% gewijzigd door Ettepet op 30-09-2013 01:53 ]
Ok spike, goed om te weten. Was wel benieuwd hoe dat gaat als je een nieuw device koopt, en je kan niet meer op de oude. (ipad kapot)
Maar als ik de 5 haal, zelfde email en wachtwoorden, usernaam en zo in stel, dan kan ik alles downloaden inclusief in app aankopen?
Kan me haast niet voorstellen dat dat bij mij helemaal soepel gaat lopen.
Mocht het trouwens zo zijn dat de geruchten kloppen en is de ipad conferentie inderdaad op 15 oktober, dan moeten zo eind deze week de invitaties wel zo links en rechts binnen vallen, toch?
Weekje of 3 a 4 ipadloos door zien te komen nog.
Maar als ik de 5 haal, zelfde email en wachtwoorden, usernaam en zo in stel, dan kan ik alles downloaden inclusief in app aankopen?
Kan me haast niet voorstellen dat dat bij mij helemaal soepel gaat lopen.
Mocht het trouwens zo zijn dat de geruchten kloppen en is de ipad conferentie inderdaad op 15 oktober, dan moeten zo eind deze week de invitaties wel zo links en rechts binnen vallen, toch?
Weekje of 3 a 4 ipadloos door zien te komen nog.
[ Voor 10% gewijzigd door Turfschipper op 10-10-2013 21:06 ]
Als ik een app wil downloaden uit de Store vraagt hij om een wachtwoord van je Apple ID. Ik voer mijn wachtwoord in, hij herkent hem niet. Misschien foutief, maar typ hem zeker goed in. Doe ik aanvraag voor nieuw wachtwoord via mail, krijg ik geen mailtjes binnen. Hoe kan ik nu apps downloaden of een mail krijgen om het wachtwoord aan te passen?
Je spamfolder checkenKrasloos schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 12:44:
Als ik een app wil downloaden uit de Store vraagt hij om een wachtwoord van je Apple ID. Ik voer mijn wachtwoord in, hij herkent hem niet. Misschien foutief, maar typ hem zeker goed in. Doe ik aanvraag voor nieuw wachtwoord via mail, krijg ik geen mailtjes binnen. Hoe kan ik nu apps downloaden of een mail krijgen om het wachtwoord aan te passen?
Ik krijg geen mails. Ook niet in spamfolder.
Hoe lang heb je gewacht? Ik heb wel eens een wachtwoord moeten resetten (via iforgot, kan dat?) en die mail kwam zeker niet gelijk binnen toen. Ging makkelijk een halve dag overheen als ik me goed herinner.Krasloos schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:24:
Ik krijg geen mails. Ook niet in spamfolder.
7 dagen terug aangevraagd.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:55:
[...]
Hoe lang heb je gewacht? Ik heb wel eens een wachtwoord moeten resetten (via iforgot, kan dat?) en die mail kwam zeker niet gelijk binnen toen. Ging makkelijk een halve dag overheen als ik me goed herinner.
Iemand een oplossing hoe ik dropbox kan installeren vanuit de appstore op een IPAD 1 ?
Ik krijg foutmelding dat ik IOS 7 moet hebben en ik krijg geen bericht om een 'oudere' versie van de app te installeren.
Ik krijg foutmelding dat ik IOS 7 moet hebben en ik krijg geen bericht om een 'oudere' versie van de app te installeren.
Je zal wat geduld moeten hebben. Apple gaat meerdere versies van apps toestaan zodat een ontwikkelaar een app voor oudere iOS versies kan aanbieden. Maar daar heb je nu even niets aan.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Je bent je ervan bewust dat het de reset mails worden gestuurd naar het 'herstel email adres' die je destijds bij het aanmaken hebt opgegeven?
Dat is dus normaal gesproken niet hetzelfde mailadres als je appleid.
Edit:
Oeps.. ziet net dat de orginele post van oktober was...
[ Voor 8% gewijzigd door RFdeGroot op 10-12-2013 10:56 ]
Ik zoek een schietspel voor de iPad. Wat ik zoek is niet een spel waarbij je veel moet lopen of opdrachten doen, maar meer gewoon in verschillende omstandigheden moet schieten (met verschillende wapens) op verschillende targets. Iemand een tip welke ik moet nemen?
Misschien een mailtje naar Dropbox sturen. Want Apple biedt die mogelijkheid nu al wel: http://imgur.com/SIGHyKEcoase schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 07:53:
Iemand een oplossing hoe ik dropbox kan installeren vanuit de appstore op een IPAD 1 ?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
San Andreas voor ios komt vannacht uit! Hoera en hoeza!
http://toucharcade.com/20...and-more-hit-new-zealand/
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Hier druppelt 'ie binnenKassad schreef op woensdag 11 december 2013 @ 19:41:
San Andreas voor ios komt vannacht uit! Hoera en hoeza!
Yep, dit weekend ook (uit)gespeeld. Zeer leuk, sommige stukken zijn jammer genoeg wel vrij donker. Maar het spel maakt wel mooi gebruik van de ipad, zoals de multi-touch en gyroscoop.
I'll do what I can, but expect very little.
Goodreader 4, een van de beste PDF readers voor IOS (hoop features voor notities in documenten en document beheer) is in de aanbieding voor 0,89€.
Voor die prijs geen miskoop
https://itunes.apple.com/nl/app/id777310222?mt=8
Leuke feature is dat Goodreader nu ook text-to-speech heeft. Inclusief nederlands
Voor die prijs geen miskoop
https://itunes.apple.com/nl/app/id777310222?mt=8
Leuke feature is dat Goodreader nu ook text-to-speech heeft. Inclusief nederlands
Text-to-speech for PDF and TXT files:
- select a text in a PDF and use the "Speak" command from a popup menu
- tap-and-hold an empty spot on a PDF page and use the "Speak" button to speak the entire page or the entire document
- use the loudspeaker button to speak a TXT document
- change the language of the speech generator on the fly, without interrupting the speech. No need to go to the system menu and change the device's default language.
- change the speech speed on the fly
- audio player-like controls: pause, resume, skip and rewind
- continue browsing the document while the speech generator is speaking
- text being spoken is highlighted in real time
- TXT document will auto-scroll to follow the speech
- iOS 7 or later is required
[ Voor 59% gewijzigd door CapTVK op 19-11-2014 12:48 ]
Van't weekend voor mijn moeder een iPad mini 2 gekocht. In de store vielen me een paar dingen op.
RED... Alles is ineens iets met RED. WTF moet ik ermee? Ik zocht de populaire apps, maar kon nergens zo snel zo'n lijst vinden.
Ook viel het me op dat apps een erg lage waardering krijgen zoals Nu.nl (2 sterren), Facebook (1,5 sterren), Youtube (2 sterren), NPO (1,5 sterren), RTL XL (1,5 sterren)...
En dan heb je een app geïnstalleerd, krijg je per app die je opent de vraag of de app je locatie mag gebruiken, je berichten mag sturen enz. Dat weet een oudere vrouw toch helemaal niet wat ze daarmee moet?
Zelf ben ik Android gewend en hoor altijd een hoop geklaag van Apple fans dat Android maar niets is en dat Apple het walhalla is en dat iedereen het kan begrijpen, maar die mening deel ik zelf niet. Mensen die digibeet zijn zullen toch altijd een cursus / hulp moeten hebben eer ze aan de slag kunnen.
Over het gebruik van de iCloud maar te zwijgen ;-)
RED... Alles is ineens iets met RED. WTF moet ik ermee? Ik zocht de populaire apps, maar kon nergens zo snel zo'n lijst vinden.
Ook viel het me op dat apps een erg lage waardering krijgen zoals Nu.nl (2 sterren), Facebook (1,5 sterren), Youtube (2 sterren), NPO (1,5 sterren), RTL XL (1,5 sterren)...
En dan heb je een app geïnstalleerd, krijg je per app die je opent de vraag of de app je locatie mag gebruiken, je berichten mag sturen enz. Dat weet een oudere vrouw toch helemaal niet wat ze daarmee moet?
Zelf ben ik Android gewend en hoor altijd een hoop geklaag van Apple fans dat Android maar niets is en dat Apple het walhalla is en dat iedereen het kan begrijpen, maar die mening deel ik zelf niet. Mensen die digibeet zijn zullen toch altijd een cursus / hulp moeten hebben eer ze aan de slag kunnen.
Gadgets FTW!
Anoniem: 483276
Om nog maar te zwijgen van het feit dat je elke keer als je een app download je je icloud wachtwoord in moet voeren.Ursamajor schreef op maandag 08 december 2014 @ 08:44:
Van't weekend voor mijn moeder een iPad mini 2 gekocht. In de store vielen me een paar dingen op.
Inderdaad, die was ik ook nog even vergeten.
Zelf gebruik ik Keepass. Prima voor mij te gebruiken, maar voor een oudere is dit onwerkbaar.
Misschien moet ik toch maar eens leren programmeren om zulke apps te bouwen die wel geschikt zijn voor ouderen / digibeten ;-)
Aan een cursus zul je denk ik niet ontkomen, voor een oudere om ermee te kunnen werken. Maar ook aan een beknopte papieren handleiding over bepaalde functies (doe doe ik stijl) zouden ze veel hebben... Als ze die er dan wel bijhouden. Hoeveel handleidingen met printscreens ik al niet heb gemaakt en niet gelezen worden... ;-)
Zelf gebruik ik Keepass. Prima voor mij te gebruiken, maar voor een oudere is dit onwerkbaar.
Misschien moet ik toch maar eens leren programmeren om zulke apps te bouwen die wel geschikt zijn voor ouderen / digibeten ;-)
Aan een cursus zul je denk ik niet ontkomen, voor een oudere om ermee te kunnen werken. Maar ook aan een beknopte papieren handleiding over bepaalde functies (doe doe ik stijl) zouden ze veel hebben... Als ze die er dan wel bijhouden. Hoeveel handleidingen met printscreens ik al niet heb gemaakt en niet gelezen worden... ;-)
Gadgets FTW!
Anoniem: 483276
Papieren handleidingen pluk ik altijd kant en klaar van internet.Ursamajor schreef op maandag 08 december 2014 @ 09:29:
Inderdaad, die was ik ook nog even vergeten.
Maar dat elke keer het wachtwoord invoeren vind ik zelf ook irritant hoor, moet het ook elke keer weer uit keepass halen. Voor betaalde apps snap ik dat ik het wachtwoord in moet voeren maar waarom wil apple dat ik het ook voor gratis apps doe.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 483276 op 08-12-2014 11:59 ]
Voor Android is er een app 'appsales' die promoties op apps in het oog houdt en daar meldingen van geeft, ik ben nieuw in iOS dus vraag me af of er een soortgelijke app in de Appstore staat?
Ik check zelf appsaga voor de dagelijkse free-apps.Drwho1 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 08:51:
Voor Android is er een app 'appsales' die promoties op apps in het oog houdt en daar meldingen van geeft, ik ben nieuw in iOS dus vraag me af of er een soortgelijke app in de Appstore staat?
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Geen app die dat voor mij kan doen?kivanco schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Ik check zelf appsaga voor de dagelijkse free-apps.
Dat weet ik niet echt, maar je kan toch een bladwijzer maken voor op je menu.
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
weer een noob vraagje, maar waar kan ik de niet-goed-geld-terug actie starten voor een app die ik heb aangeschaft?
Edit: okay ik moet dus via pc op iTunes inloggen...lekker omslachtig
Wat een zoektocht is dat geworden zeg! Apple heeft het echt wel lekker ver verborgen, dat gaat bij Google Play toch véél eenvoudiger. Maar het is gelukt...
Edit: okay ik moet dus via pc op iTunes inloggen...lekker omslachtig

Wat een zoektocht is dat geworden zeg! Apple heeft het echt wel lekker ver verborgen, dat gaat bij Google Play toch véél eenvoudiger. Maar het is gelukt...
[ Voor 54% gewijzigd door Drwho1 op 10-01-2015 19:37 ]
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik een tijdslot kan zetten op de iPad van mijn zoontje. Ik wil bijvoorbeeld niet dat hij voor 7 uur 's ochtends met zijn iPad kan spelen. Nu kom ik alleen apps tegen die hem na een x aantal uur gebruik blokkeren, maar niet specifiek tussen bepaalde tijdstippen. Heeft iemand een idee?
Dit doet inderdaad precies wat ik zoek. Nu heb ik er op zich geen moeite mee om te betalen voor een goede app, maar 40 Dollar per jaar vind ik dan wel weer wat te veel van het goede.Speedy55 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:52:
https://parentkit.co/
Heb er geen ervaring mee, maar misschien is het wat voor je.
Ik zoek een paswoordmanager (mag betalend zijn) die vooral goed is in het bijhouden van mijn paswoorden voor allerlei diensten.
Echt een focus op het bewaren en oplijsten van paswoorden, ik wil geen 'kluizen' met ingebouwde browsers die dan automatisch mij aanloggen op sites enzo. Lastpass en toestanden gaat allemaal veel te ver.
Ik kan ze natuurlijk evengoed in een boekje schrijven, maar een app zou handig zijn.
Suggesties?
Echt een focus op het bewaren en oplijsten van paswoorden, ik wil geen 'kluizen' met ingebouwde browsers die dan automatisch mij aanloggen op sites enzo. Lastpass en toestanden gaat allemaal veel te ver.
Ik kan ze natuurlijk evengoed in een boekje schrijven, maar een app zou handig zijn.
Suggesties?
Is, als het je alleen om een lijstje gaat, Notities, Numbers/Pages, Evernote, etc niet genoeg?
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Omdat het gaat om allerlei gevoelige informatie heb ik toch een voorkeur voor een beter beveiligd alternatief.Spike_wolf schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:48:
Is, als het je alleen om een lijstje gaat, Notities, Numbers/Pages, Evernote, etc niet genoeg?
App Price Drops by Apple Sliced' van Lonely CEO Media LLCDrwho1 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 08:51:
https://appsto.re/nl/L0JWC.i
Die misschien?
Gisteravond eens SwiftKey op de iPad mini van m'n moeder geinstalleerd. De app krijgt 1,5 sterren in de store. Swiftkey gebruik ik al jaren naar volle tevredenheid op Android en aangezien het standaard toetsenbord van Apple nog steeds alleen maar hoofdletters op de toetsen.
Nadat het na omslachtig instellen was gelukt, wilde ik bij Contacten een contact aanpassen. Maar dat toetsenbord vloog alle kanten op. Typte ik in het veld e-mail, sprong ie naar de naam van de persoon...
Onbruikbaar dus.
Terecht 1,5 ster waardering.
Het valt me trouwens als Android gebruiker op dat de apps op iOS vaker met 1 of 2 sterren worden beoordeeld dan in de Google Play store. Lijkt me toch niet veel vertrouwen geven als er zoveel apps zijn die zulke slechte waarderingen krijgen. Wat is de drempel om een app maar helemaal niet te installeren? Alles onder de 3 sterren zou ik zelf niet doen, maar dan heb je geen Nu.nl(2 sterren), youtube(2,5 ster), facebook(1,5 ster) enz.
Nadat het na omslachtig instellen was gelukt, wilde ik bij Contacten een contact aanpassen. Maar dat toetsenbord vloog alle kanten op. Typte ik in het veld e-mail, sprong ie naar de naam van de persoon...
Onbruikbaar dus.
Het valt me trouwens als Android gebruiker op dat de apps op iOS vaker met 1 of 2 sterren worden beoordeeld dan in de Google Play store. Lijkt me toch niet veel vertrouwen geven als er zoveel apps zijn die zulke slechte waarderingen krijgen. Wat is de drempel om een app maar helemaal niet te installeren? Alles onder de 3 sterren zou ik zelf niet doen, maar dan heb je geen Nu.nl(2 sterren), youtube(2,5 ster), facebook(1,5 ster) enz.
Gadgets FTW!
Swiftkey heb ik zelf ook op m'n iPad geïnstalleerd (gebruik het al lang op android), maar inderdaad komt niet in de buurt van de ervaring op android. Bij mij duikt ook vaak het stock iOS toetsenbord nog op, ondanks het feit dat Swiftkey aan staat.Ursamajor schreef op maandag 26 januari 2015 @ 08:41:
Gisteravond eens SwiftKey op de iPad mini van m'n moeder geinstalleerd. De app krijgt 1,5 sterren in de store. Swiftkey gebruik ik al jaren naar volle tevredenheid op Android en aangezien het standaard toetsenbord van Apple nog steeds alleen maar hoofdletters op de toetsen.
Onbruikbaar dus.
Het swipen werkt ook niet op de ipad, toch een essentieel onderdeel van Swiftkey.
Stabiliteit heb ik niet zoveel problemen mee, dus blijf het gewoon gebruiken de woordvoorspelling werkt nog steeds vrij goed.
Swype, zowel op de ipad als op de 5c. Uit de kunst!Drwho1 schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:35:
[...]
Swiftkey heb ik zelf ook op m'n iPad geïnstalleerd (gebruik het al lang op android), maar inderdaad komt niet in de buurt van de ervaring op android. Bij mij duikt ook vaak het stock iOS toetsenbord nog op, ondanks het feit dat Swiftkey aan staat.
Het swipen werkt ook niet op de ipad, toch een essentieel onderdeel van Swiftkey.
Stabiliteit heb ik niet zoveel problemen mee, dus blijf het gewoon gebruiken de woordvoorspelling werkt nog steeds vrij goed.
Bing
.
[ Voor 98% gewijzigd door GerardVanAfoort op 03-02-2016 14:40 . Reden: verkeerde topic ]
Stomp niet af, blijf slijpen
In het begin even swype erop gehad, Werkte toen nog voor geen meter in bijv. internetbankieren apps en zo. Is misschien nu wel verbeterd maar toen vond ik het nog niets.
Dat je 3rd party toetsenborden zoals Swype niet kunt gebruiken in internetbankieren is alleen maar veiliger vind ik. Overigens bij de inlog schermen switcht ie sowieso terug naar het Apple toetsenbord als het goed is. Dit heeft Apple zo ingebouwd.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 16:09:
In het begin even swype erop gehad, Werkte toen nog voor geen meter in bijv. internetbankieren apps en zo. Is misschien nu wel verbeterd maar toen vond ik het nog niets.
Ik gebruik ook Swype op iPhone en soms op iPad werkt prima. Path Input heeft recent eindelijk ook een update uitgebracht voor de diverse apps waardoor het ook weer fijn werkt op de iPhone en iPad zeker het speciale Path Input werkt fijn op de iPad. Een ander fijn veeg toetsenbord is Go Keyboard (standaard donker toetsenbord) die ook geen 'volledige toegang' heeft althans Swype en Go hebben het wel nodig om taal te downloaden. Daarna kun je het uitzetten. Bij Path Input hoeft dit helemaal niet.
Zie ook alle mogelijke toetsenborden hier.
Ik ben van plan een ipad aan te schaffen, en wil daar graag de BBC Iplayer op draaien.
Is het überhaupt mogelijk deze app te downloaden?
Moet je je daarvoor in de UK bevinden, of moet je daarvoor een appleID hebben met een adres in de UK?
En als dat laatste het geval is, moet je daarvoor een UK creditcard hebben of andere betaalwijze?
Ik weet dat de Iplayer ook vanuit de browser is af te spelen, heb het even geprobeerd met een VPN en dat werkt op zich goed.
Alleen lukt het me dan niet om(in safari) fullscreen af te spelen, er blijft altijd een balk van safari bovenin.
Is daar nog een oplossing voor?
Is het überhaupt mogelijk deze app te downloaden?
Moet je je daarvoor in de UK bevinden, of moet je daarvoor een appleID hebben met een adres in de UK?
En als dat laatste het geval is, moet je daarvoor een UK creditcard hebben of andere betaalwijze?
Ik weet dat de Iplayer ook vanuit de browser is af te spelen, heb het even geprobeerd met een VPN en dat werkt op zich goed.
Alleen lukt het me dan niet om(in safari) fullscreen af te spelen, er blijft altijd een balk van safari bovenin.
Is daar nog een oplossing voor?
Lijkt mij dat KyPass 3 een goede optie is. Het is een ios wachtwoordmanager voor Keepass. Het .kdb bestand staat dan op bijv dropbox, googledrive, webdav etc..zodat je hem ook op je pc kan beheren met Keepass.Drwho1 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 11:09:
Ik zoek een paswoordmanager (mag betalend zijn) die vooral goed is in het bijhouden van mijn paswoorden voor allerlei diensten.
Suggesties?
Gewoon een recht toe recht aan PW manager. Doet precies wat het beloofd zonder poespas.
Edit : zie nu ook dat iCloud inmiddels wordt ondersteund.
http://www.kyuran.be/blog/tag/kypass/
[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 14-02-2016 11:13 ]
ik zoek een tekstverwerker voor op de iPad waarvan ik de achtergrondkleur van het hele document en de fontkleur kan instellen. Verder mag het heel basic qua functies zijn. Bold en italic maken van tekst wel gewenst. Liefst gratis of goedkoop.
Voor Windows én Android gebruik ik Hiper Calculator, geweldig appje, ziet er bijna net zo uit als een old-school calculator, pcalc en calculator# vallen hier nogal bij in het niet:

Is er naast pcalc of calculator# nog iets interessants wat ik over het hoofd zie?

Is er naast pcalc of calculator# nog iets interessants wat ik over het hoofd zie?
Graag zou ik eens weten welke app jullie mij zouden aanraden:
Ik doe vaak aan tekstverwerking, maar zou ook snel diagrammen of shapes erbij willen tekenen. Met de Apple pencil is dat ideaal natuurlijk maar zoek een app waar dat proces gemakkelijk kan. Ik ken apps waar je gemakkelijk één van beiden kan doen maat de combinatie vinden is moeilijker
Ik doe vaak aan tekstverwerking, maar zou ook snel diagrammen of shapes erbij willen tekenen. Met de Apple pencil is dat ideaal natuurlijk maar zoek een app waar dat proces gemakkelijk kan. Ik ken apps waar je gemakkelijk één van beiden kan doen maat de combinatie vinden is moeilijker