• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

Heb inmiddels splashtop aangeschaft. Best geinig :)

Merk alleen wel dat de refreshrate en lag nogal laag/groot is. Dat komt volgens mij omdat e.e.a. eerst over de interwebs wordt gestuurd (of niet?). Kun je het ook zo instellen dat als je thuis bent het gewoon enkel gaat via het thuisnetwerk en je dus niet te maken hebt met een grote lag en lage framerate?
Bij mij gaat het perfect, hij gebruikt m'n thuisnetwerk en niet het internet. Misschien dat dat een instelling is in de App op het device?
SplashTop is speciaal gemaakt om met mobiele devices (Android en iOS) een computer over te nemen, Teamviewer niet, die hebben gewoon een iOS client voor hun software gemaakt.
Wat bij Splashtop vooral handig is dat deze de resolutie aanpast zodat het scherm van de PC beeldvullend op het mobiele device wordt weergegeven.
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:26:
Kan ik zo'n app ook nu al aangeven/kopen en pas later installeren op mijn eigen iPad? Ben nu niet thuis namelijk, maar wil hem graag alvast hebben. Van het weekend is 'ie vast niet meer gratis immers.
Ja dat gaat, doe ik zelf ook vaker. Gewoon in iTunes op je computer of iPhone de app downloaden als hij gratis is. Dan staat ie geregistreerd bij je account en kun je 'm later op de iPad ook gratis downloaden, ook al is hij ondertussen niet meer gratis. Je ziet dat ook doordat in de AppStore op de iPad bij de betreffende app niet meer de prijs van de app maar gewoon "installeer" op de download-knop staat.

[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 16-08-2012 09:39 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
Wat ik niet snap nog steeds is het volgende:

Ik heb splashtop gekocht voor de Ipad. Dus ze besluiten dat ik het nog maar een keer moet kopen voor mn Iphone? Zelfde met genoeg andere apps. Lekker handig.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:37

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Dat heeft iets te maken met of een app speciaal voor iPad is gemaakt of universeel is geloof ik. Staat altijd wel aangegeven in iTunes.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 07:53

ijskonijn

Now MOVE!

Klopt inderdaad, universele apps hebben een wit plusje bij de download-knop staan. Die werken voor zowel iPad als iPhone. Maar het is inderdaad een beetje geldklopperij als ze voor de iPhone en de iPad aparte versies maken, zoals bij Splashtop ook het geval is.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:35

Vis

johann3s schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:36:
Als je van auto's houd is Road Inc. - Legendary Cars echt een schitterende app!

Normaal 6 euro en nu helemaal gratis. Grijp je kans ;)
Erg leuk en coole app.. Als je van auto's en geschiedenis houdt..
Alleen jammere is dat je niet oneindig kunt inzoomen? Of bijvoorbeeld deuren openmaken in de showcase..

Verder is het wel een erg grote app, neemt veel ruimte in beslag als je auto's ook nog eens moet downloaden...

Snap eigenlijk niet hoe ie normaal gesproken 6 euro mag kosten.. zo spectaculair is het ook weer niet.. Achja, gratis is gratis hè ;)

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:15
Sinds vandaag airport city hd aan het spelen maar wanneer ik een in-app aankoop wil doen zegt die dat ik deze moet bevestigen via itunes support. Iemand bekend hiermee?

[ Voor 0% gewijzigd door Deef_K op 19-08-2012 19:15 . Reden: Typo ]

• Deef_K
  • Laatst online: 15:15
Ik heb de vraag maar voorgelegd bij itunes support. Ik ben benieuwd want via google kan ik niet echt een duidelijk antwoord vinden.

• RodKimble
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-06 22:17
Ik heb dit ook gehad bij een in-app aankoop bij een andere app. Toen ik het een week later weer probeerde deed hij het ineens wel gewoon. Erg raar.

The Soul.... of an Eagle!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb zojuist "Spotify Remoteless" geinstalleerd op mijn iPad en de helper op mijn HTPC.

Ik kan nu Spotify bedienen vanaf mijn iPad, maar op de een of andere manier gaat het searchen van nummers voor geen meter. Als ik op de HTPC een bepaald nummer zoek binnen spotify dan wordt het nummer altijd wel gevonden, maar als ik datzelfde doe via Spotify Remoteless, dan vind ik vrijwel nooit nummers.

Iemand idee waar dat aan kan liggen?

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ik loop tegen het volgende aan, als ik mijn iPad voor de eerste keer wil synchroniseren via mijn PC:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qfds0.png

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Eboman

Ondertitel

Er staat duidelijk wat het probleem is je computer is niet gemachtigd voor je iTunes account.
Machtigen doe je via iTunes geloof bij opties.

[ Voor 20% gewijzigd door Eboman op 30-08-2012 17:28 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crescendo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-01 21:10
Ja ik snap het probleem. Echter iTunes op mijn iPad of iTunes op mijn PC? En waar inloggen? Want ik kom enkel op een store terecht en zie nergens ook maar een optie om in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Vandaag de laatste update van Avid Studio binnengetrokken.
Bij de notes ervan stond,dat Avid Studio niet meer verder geupdate wordt, maar verdergaat als Pinnacle Studio.
Tot 18 september is Pinnacle Studio echter gratis te downloaden. Avid Studio was 3,99€ dus doe er je voordeel mee ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Eboman

Ondertitel

Crescendo schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 18:07:
Ja ik snap het probleem. Echter iTunes op mijn iPad of iTunes op mijn PC? En waar inloggen? Want ik kom enkel op een store terecht en zie nergens ook maar een optie om in te loggen.
Volgens mij moet je hier zijn : http://support.apple.com/kb/HT1420?viewlocale=nl_NL

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 12:38
Ik ben op zoek naar een app waarmee ik een plattegrond kan tekenen van een door mij ingerichte gymzaal. Ik wil best wat tijd investeren om bijvoorbeeld zelf symbooltjes te maken van bijv een dikke mat, kast, ringen e.d., maar zoek een handige app waarmee ik dan een duidelijke plattegrond maak.

Dit om dan bijv de leerlingen alles te laten klaarzetten volgens mijn tekening. Het mag 3D of 2D, tekenen of slepen, alles kan, als het maar duidelijk, makkelijk in gebruik en overzichtelijk zijn, zodat ik (handig genoeg met computers, digitale middelen etc) er veelvuldig gebruik van kan maken tijdens mijn werk als sportdocent.

Andere apps voor in de gymzaal ben ik ook nog naar op zoek. Maar daarover zal ik beginnen in het andere topic (studie en onderwijs) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Mijn collega wil ook wel zo'n app voor de gymzaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 05:58
Deze jongen is een Apple-noob met een iPad. Wens via de app-store een app aan te schaffen, maar weet nog niet hoe ik dat met de betaling moet fixen.

Wat ik zelf dus heb gedaan;
Naar SETTINGS > STORE en poging tot aanmaken Apple-account. Op een gegeven moment wordt gevraagd om betaalgegevens: VISA, MasterCard of AMEX. Over allen beschik ik niet, dus afgebroken. Na wat zoeken een iCloud account aangemaakt, daar hoef je namelijk geen betaalgegevens in te vullen.

Tussenvraag: is een 'iCloud-account' gewoon een Apple-account waarmee je overal terecht kunt?

Maar als ik nu een app wens te kopen - en dus een manier zoek om te betalen - komen dezelfde drie opties tevoorschijn, waar ik natuurlijk nog steeds niet over beschik :).

Wat kan ik doen om alsnog een app te kopen (liefst iets dat lijkt op iDeal)?

[ Voor 4% gewijzigd door Tommy The Cat op 05-09-2012 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-06 21:35

Osxy

Holy crap on a cracker

Tommy The Cat schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:16:
Deze jongen is een Apple-noob met een iPad. Wens via de app-store een app aan te schaffen, maar weet nog niet hoe ik dat met de betaling moet fixen.

Wat ik zelf dus heb gedaan;
Naar SETTINGS > STORE en poging tot aanmaken Apple-account. Op een gegeven moment wordt gevraagd om betaalgegevens: VISA, MasterCard of AMEX. Over allen beschik ik niet, dus afgebroken. Na wat zoeken een iCloud account aangemaakt, daar hoef je namelijk geen betaalgegevens in te vullen.

Tussenvraag: is een 'iCloud-account' gewoon een Apple-account waarmee je overal terecht kunt?

Maar als ik nu een app wens te kopen - en dus een manier zoek om te betalen - komen dezelfde drie opties tevoorschijn, waar ik natuurlijk nog steeds niet over beschik :).

Wat kan ik doen om alsnog een app te kopen (liefst iets dat lijkt op iDeal)?
Prepaid kaarten in de winkel kopen =)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87842

Reckless Racing 2 is vandaag gratis. Ik vond deel 1 erg leuk, nu deel 2 proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik heb een ipad 3 aangeschaft, nu wil ik daar ook graag de magazines op lezen die op mijn NAS staan.

Is er een app die .cbr via wifi streamt naar mijn ipad zoals AirVideo dat doet voor films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
Wat is een goed alternatief voor Oplayer lite, aangezien zij geen HD videobestanden meer afspelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Iemand hier ook problemen met de Ziggo TV app?
Ik krijg telkens de "live tv kijken is momenteel niet mogelijk"melding.
Al een week :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiesvts
  • Laatst online: 17-06 09:06
Atlas schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 17:48:
Iemand hier ook problemen met de Ziggo TV app?
Ik krijg telkens de "live tv kijken is momenteel niet mogelijk"melding.
Al een week :P
Hier werkt het perfect...is je ipad gejailbreakt?..Las iets dat ze dat wilde blokkeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

tiesvts schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 18:43:
[...]

Hier werkt het perfect...is je ipad gejailbreakt?..Las iets dat ze dat wilde blokkeren..
Ja is gejailbreakt...... Hmpf :/

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53

Fjeze

AllesPerfect!

Atlas schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:55:
[...]

Ja is gejailbreakt...... Hmpf :/
Hier werkt het ook niet. En idd iPad gejailbreakt.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Hmmm ligt inderdaad aan de jailbreak.
Download tsProtector vanuit Cydia, installeer, en blokeer via je instellingen de apple store toegang voor de Ziggo app en je kunt weer tv kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

ik heb een app die ik niet wil updaten, kan ik op een ipad die niet gejailbreaked is (en dat ben ik ook niet van plan) dat cijfertje weg te krijgen uit de store of die hele update weg te krijgen. Feitelijk dus aangeven dat 1 stuk software niet mag updaten?

Ik heb er veel over opgezocht, maar zie alleen oplossingen voor jailbreak ipads.

Jailbreaken voor dit vind ik niet echt de moeite waard (kan volgens mij ook niet eens met ios6). En voor de overige voordelen hoef ik het niet te doen. Dus dat is niet de oplossing die ik zoek.

Het betreft trouwens een update van goodplayer, codecs zijn eruit gehaald ivm een rechtenkwestie en als ik de update installeer kan ik amper nog wat bekijken vanaf mijn nas. Met de oude versie werkt het wel gewoon.

Maar het is al 1 keer voorgekomen dat ik per ongeluk ging updaten en dan moet er weer een backup terug en dat kost gewoon werk en is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:16

Tortelli

mixing gas and haulin ass

groggy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:45:
ik heb een ipad 3 aangeschaft, nu wil ik daar ook graag de magazines op lezen die op mijn NAS staan.

Is er een app die .cbr via wifi streamt naar mijn ipad zoals AirVideo dat doet voor films?
Via FileBrowser verbinden naar windows share / NAS. Je hebt de optie bestanden alternatief te openen (met een .cbr reader). Als je .pdf of .pub bestanden open via iBooks komen deze automatisch in je ibook collectie te staan. Filebrowser is imo een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 23-06 06:20

-SaveMe-

-klik-

Mooie boel met de videoplayers op de ios devices. Goodplayer geeft geen geluid meer bij films, aceplayer ook niet. Zijn er nog alternatieven die het WEL doen?

Had helaas geen oude versies meer, dus ik zit vast me de niet werkende versies ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Alle prijzen in de appstore met 12,5% omhoog. Wat een gieren zijn het ook bij apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
shoombak schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 11:22:
Alle prijzen in de appstore met 12,5% omhoog. Wat een gieren zijn het ook bij apple.
Wow, wát een ontzettend krachtig onderbouwde mening! Dank daarvoor!
Wel eens gehoord van inflatie en dollar/euro-koersen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Dan nog is 12,5% wel erg veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
-SaveMe- schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 15:12:
Mooie boel met de videoplayers op de ios devices. Goodplayer geeft geen geluid meer bij films, aceplayer ook niet. Zijn er nog alternatieven die het WEL doen?

Had helaas geen oude versies meer, dus ik zit vast me de niet werkende versies ...
Ik heb goede ervaringen met AVPlayer HD

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

BillSpaarbank schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 14:48:
[...]

Ik heb goede ervaringen met AVPlayer HD
Thanks, ga ik die eens proberen!

EDIT: Hmmm, ik kan helemaal geen AVplayer HD vinden in de appstore. Heet hij echt precies zo ?

[ Voor 19% gewijzigd door -SaveMe- op 26-10-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Laatst online: 21-06 21:34

The Chosen One

Zie signature!

Kan ik die 3 beveiliginsvragen ook handmatig invullen? Kan niks bij settings vinden.
Als ik een app (flowboard) wil downloaden moet ik 3 beveiligingsvragen invullen. Doe ik dat en klik ik gereed, mislukt het steeds. Kan dus niks meer downloaden.

"Foutmelding
Het lijkt vooralsnog verstandig de beveiligingsvragen over te slaan. Gebruikers klagen over een foutmelding die opduikt: ‘Uw sessie werd afgebroken. Probeer het opnieuw.’ De melding zit het downloaden van apps mogelijk in de weg. We hebben helaas nog geen oplossing voor het probleem klaarliggen."

"Tijdelijke" oplossing;

"Harry zei op 24 september 2012 om 20:24
Had dit gelazer ook. Als je via iTunes een aankoop doet werkt het wel (die kun je annuleren nadat je de nieuwe beveiligingsvragen hebt ingevuld) en daarna kun je ook de app store weer in en apps downloaden.

Suc6"

edit;

Nieuwe vraag; Wat is nu de beste weer/weather app?
Is er ook al een Europese/Nederlandse app van die het weer ook per uur (korte termijn) kan laten "zien", kans op regen etc.

[ Voor 66% gewijzigd door The Chosen One op 04-11-2012 00:14 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:49
Persoonlijk vind ik WeatherPro de beste weer app voor zowel iPhone als iPad. Er komen regelmatig updates voor uit (ze waren snel met iPhone 5 scherm en iPad retina), en voldoet aan alle eisen die jij stelt. Nadeel: ik geloof dat hij iets van $2,99 kost voor de iPhone, en misschien nog wel iets meer op de iPad. Een ander nadeel is dus dat het geen universele app is, maar als je hem slechts op je iPad wilt gebruiken is er niks aan de hand natuurlijk.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

Ik ben erg enthausiast over meteogram. Een erg fijne cleane interface die een heel goed overzicht geeft van het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

Geen idee of het hier hoort, maar omdat ik geen schulden wil aangaan op basis van kredietkaarten heb ik een prepaidkaart mastercard van Moneybookers (Skrill) aangeschaft om hiermee aankopen via o.a. de store te doen.
Als ik echter de kaart gegevens invoer dan geeft de store aan dat de kaart niet geldig is in Nederland.

Zijn er meer mensen die dit herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-06 10:53
Is er een reden waarom niet je niet gewoon de iTunes prepaid kaarten gebruikt?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaiter
  • Niet online

Slaiter

Firesnake

SanderPS3 schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:28:
Is er een reden waarom niet je niet gewoon de iTunes prepaid kaarten gebruikt?
Niet zozeer de iTunes kaarten heb ik ook met regelmaat gebruikt. Aangezien ik de kaart toch heb zal het voor mij gewoon praktisch zijn als ik hem ook in de Apple store zou kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:41
Slaiter schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:12:
Geen idee of het hier hoort, maar omdat ik geen schulden wil aangaan op basis van kredietkaarten heb ik een prepaidkaart mastercard van Moneybookers (Skrill) aangeschaft om hiermee aankopen via o.a. de store te doen.
Als ik echter de kaart gegevens invoer dan geeft de store aan dat de kaart niet geldig is in Nederland.

Zijn er meer mensen die dit herkennen?
Ik heb hetzelfde ja, en het is ook met gewone creditcards zo. Ik heb het nog niet getest, maar waarschijnlijk werkt het wel als je de landinstelling van iTunes instelt op het land waar de credit/debitcard vandaan komt (bij creditcards werkte dat wel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-06 12:04
Eerst maakte ik gebruik van de itunes kaarten, nu hangt itunes aan mijn rekening maar nu geef ik veel meer geld uit. Hebben anderen het zelfde probleem? Ik denk dat ik toch maar weer terug ga naar de itunes kaarten want 20 euro per maand is best veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zspirit schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 12:52:
Eerst maakte ik gebruik van de itunes kaarten, nu hangt itunes aan mijn rekening maar nu geef ik veel meer geld uit. Hebben anderen het zelfde probleem? Ik denk dat ik toch maar weer terug ga naar de itunes kaarten want 20 euro per maand is best veel.
Tja, da's gewoon een kwestie van zelfdiscipline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11:05
Weet er iemand een gratis app waarbij ik een Word-document kan openen die op mijn computer staat en zonder dat ik dat bestand op mijn iPad moet zetten? Met het in cloud opslaan heb ik geen problemen en als daardoor Dropbox een uitweg biedt, dan hoor ik dat ook graag.

[ Voor 26% gewijzigd door Le Enfant! op 06-11-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-06 19:36
Cloudon dropbox plugin, heb je volledig word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Was aan het kijken naar de Chrome browser maar zag ook Mercury Browser staan. Erg goed beoordeeld en veel features. Iemand ervaring daarmee?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-06 12:04
Hmm nee heb chrome wel geprobeerd maar vond safari veel fijner.
T enige voordeel van chrome is dat ie je bookmarks enzo al kent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:19
Ik erger me inmiddels behoorlijk aan de appstore; ik kan er niets meer mee. Een paar weken geleden wilde ik een in-app aankoop doen (krantje), maar in plaats van een krant kreeg ik drie keer achter elkaar het scherm voorgeschoteld met het verzoek om drie beveiligingsvragen voor mijn itunes account in te voeren. Uiteindelijk liep de hele boel vast. Geen krant, maar het geld is wel van mijn creditcard afgeschreven. Vandaag weer hetzelfde: ik wil een app kopen, en ik krijg weer hetzelfde scherm met de vraag om beveiligingsvragen in te voeren, waarna de boel eruit klapt. Als er nu weer geld afgeschreven wordt ga ik maar eens bij apple aankloppen. Qua gebruikservaring vind ik sowieso dat de appstore in de twee jaar dat ik mijn ipad heb alleen maar achteruit is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:11
The Chosen One schreef op woensdag 07 november 2012 @ 20:33:
Was aan het kijken naar de Chrome browser maar zag ook Mercury Browser staan. Erg goed beoordeeld en veel features. Iemand ervaring daarmee?
Ik kwoot mezelf even onbeschaamd uit het iPad ervaringen topic:
Kassad schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 13:12:
[...]

Toevallig heeft Tom's Hardware net een test gedaan met browsers in iOS. Conclusie, Safari is het snelste vanwege exclusieve toegang tot Nitro, de rest heeft een gedeelde 2e plaats waar de feature set van de browser doorslaggevend is. Ik gebruik zelf Chrome ingelogd op de desktop dus Chrome op Ipad is voor mij ideaal, kan gewoon doorgaan waar ik op desktop gebleven was.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483586

Kan iemand mij vertellen waarom de EA Sports Gamepad app niet meer beschikbaar is voor Nederland? Ik heb een Apple TV besteld en ik wou graag Fifa 12 van m'n Ipad besturen met m'n Iphone. Volgens deze post moet dat kunnen, maar nu niet meer??

http://www.ipadclub.nl/27...-op-de-ipad-verkrijgbaar/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 12:03
He jongens, bestaat er een app waar je op je ipad de gegevens van een andere mac op je netwerk kan bekijken, ik bedoel niet een remote control app maar echt een opsomming van temps, HD space etc.. Iemand een idéé?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 12:03
Bedankt man! Ik had dit programma al op m'n mac mini maar wist niet dat dit bestond. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

*knip*

Een keertje is genoeg :)

[ Voor 92% gewijzigd door Hoedje op 05-12-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:54

Turfschipper

Hup NAC

Yes! Heb hem ook, kundig weer.

Was toch wel even behelpen met die iphone app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:54

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Misschien een hele stomme vraag (vrij nieuw op apple gebied) maar is er van apple ook zoiets als play.google.com waarbij je apps vanaf de PC direct naar de ipad kan laten installeren of zit je gewoon vast aan de store op de ipad zelf.

Heb namelijk wel eens van oeh dat moet ik even zoeken aan app en dan heb ik de ipad niet bij me, het zou dan handig zijn om dit net als bij android vanaf de pc te kunnen installeren dmv je account.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:53
Geen webversie, maar iTunes installeren, inloggen en wifi sync aanzetten. Werkte 't maar zo handig als de Google Playstore :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:54

Rubman

Retarded or just overjoyed!

ok en als ik dit gedaan heb met wifi sync kan ik dan als ik met laptop bijvoorbeeld op kantoor zit en de ipad thuis ligt gewoon dingen naar de ipad sturen?

Heb dat tot nu toe wel met meer dingen hoor, werkte het maar zo makkelijk als google, dit geld andersom ook weer natuurlijk

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Wat ik mij afvraag al een tijd, toen ik net mijn ipad 3 in huis had, zomer 1 Juni ongeveer, was er een soort van "aanbieding-week" in de App store, voor allerlei apps (bijvoorbeeld Games van EA) die voor 0,79 cent verkocht werden.

Hoe vaak gebeurt dit in een jaar ongeveer? Of is dit niet te peilen?

Bijvoorbeeld Steam heeft ieder jaar een Autumn en Winter sale...

Vroeg me af of Apple dat ook heeft met bepaalde periodes, of gewoon op willekeurige momenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarif
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-06 15:26

Zarif

Professional Commenter

Hebben jullie ook dat als je scrollt in de App Store het met een lage fps scrollt? Als je het dan loslaat om vanzelf een stukje door te scrollen is de fps weer normaal. Erg irritant.

Ik heb trouwens de derde generatie iPad.

[ Voor 10% gewijzigd door Zarif op 07-12-2012 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 07:25

nexhil

BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06:16

PBP

Vis schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:05:
Wat ik mij afvraag al een tijd, toen ik net mijn ipad 3 in huis had, zomer 1 Juni ongeveer, was er een soort van "aanbieding-week" in de App store, voor allerlei apps (bijvoorbeeld Games van EA) die voor 0,79 cent verkocht werden.

Hoe vaak gebeurt dit in een jaar ongeveer? Of is dit niet te peilen?

Bijvoorbeeld Steam heeft ieder jaar een Autumn en Winter sale...

Vroeg me af of Apple dat ook heeft met bepaalde periodes, of gewoon op willekeurige momenten?
Er zijn een aantal vaste dagen dat developers stunten met hun prijzen. Zoals elk jaar voor kerst omdat de Appstore 'dicht' gaat en ze allemaal zo hoog mogelijk in de hitlijsten willen komen met kerst. Apple geeft elke week een Free App of the Week weg. En vanaf 26december 12dagen lang elke dag een app/muziek. Vaak zie je met de lancering van een nieuw product ook kortingen. Verder hebben eigelijk alle developers random hun kortingsmomentjes. Beste is om appshopper.com in de gaten te houden en een wishlist samen te stellen. Zo word je op de hoogte gehouden als er een prijsverlaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Laatst online: 23-06 18:46

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

Rubman schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:13:
ok en als ik dit gedaan heb met wifi sync kan ik dan als ik met laptop bijvoorbeeld op kantoor zit en de ipad thuis ligt gewoon dingen naar de ipad sturen?

Heb dat tot nu toe wel met meer dingen hoor, werkte het maar zo makkelijk als google, dit geld andersom ook weer natuurlijk
Als je een heleboel extenders gebruikt om je werknetwerk naar thuis te laten lopen moet het mogelijk zijn ja. :P

WiFi sync werkt alleen als beide devices op hetzelfde netwerk zitten. Je kan wel in iTunes alles alvast inladen/downloaden en laten syncen als hij thuis is. Maar niet zoals bij Play 'remote installeren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:32

World Citizen

FreeReef.nl

ankhie schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 12:19:
[...]

Als je een heleboel extenders gebruikt om je werknetwerk naar thuis te laten lopen moet het mogelijk zijn ja. :P

WiFi sync werkt alleen als beide devices op hetzelfde netwerk zitten. Je kan wel in iTunes alles alvast inladen/downloaden en laten syncen als hij thuis is. Maar niet zoals bij Play 'remote installeren'.
Nou, niet helemaal.
Als je de library van iTunes op een schijf zet die je deelt, of je deelt de iTunes lib map via iCloud, dan kun je hem openen op je werk op een andere PC.

Vervolgens kun je dan via het werk netwerk Wifi synen met je thuis lib.

Dit doe ik ook, en werkt aardig. Je hebt af en toe wel eens wat lag omdat je de iTunes lib over het internet deelt, maar het werkt wel.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-06 18:26
Zarif schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 16:14:
Hebben jullie ook dat als je scrollt in de App Store het met een lage fps scrollt? Als je het dan loslaat om vanzelf een stukje door te scrollen is de fps weer normaal. Erg irritant.

Ik heb trouwens de derde generatie iPad.
Klopt, ik heb de vierde generatie iPad (iOS 6.0.1) en merkte dit ook op. Dit heb ik ook alleen maar in de Appstore overigens. Erg irritant inderdaad!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PBP schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:39:
Beste is om appshopper.com in de gaten te houden en een wishlist samen te stellen. Zo word je op de hoogte gehouden als er een prijsverlaging is.
Ik zou naast appshopper.com ook andere in de gaten houden. Je hoeft het trouwens niet op de website te doen, de meesten hebben apps voor op de ipad zelf. Ik heb een mapje met 5 van die apps en bekijk ze elke dag. Er zijn er wel een stuk of 20 , maar veel hebben dezelfde info, maar daar kan een ieder wel mee spelen en zien wat hem / haar het beste bevalt.

Elke dag zitten er wel dingen bij die ik probeer, 1 keer per maand zit er echt een pareltje tussen voor mij is mijn ervaring. Zo heb ik dit jaar lost winds 1 en 2 en ticket to ride gratis gekregen, niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 22-06 10:18

Zjemm

...

Wat is nou een goede video player die video vanaf een samba share kan spelen? Oplayer speelt mkvs heel traag af

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Zjemm schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:57:
Wat is nou een goede video player die video vanaf een samba share kan spelen? Oplayer speelt mkvs heel traag af
Aceplayer..werkt super eenvoudig en zeer snel met samba shares. Was laatst nog gratis ook. Misschien nu nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ac3 kan aceplayer toch niet afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 22-06 10:18

Zjemm

...

die heb ik nog niet geprobeerd. het valt me wel op dat er weinig goede players zijn. ik wacht nog steeds op een jailbreak zodat ik xbmc kan draaien. weet iemand trouwens waarom deze niet gewoon in de app store komt?

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-06 21:42

Scott

Ik ben, dus ik tweak

World Citizen schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 13:37:
[...]

Nou, niet helemaal.
Als je de library van iTunes op een schijf zet die je deelt, of je deelt de iTunes lib map via iCloud, dan kun je hem openen op je werk op een andere PC.

Vervolgens kun je dan via het werk netwerk Wifi synen met je thuis lib.

Dit doe ik ook, en werkt aardig. Je hebt af en toe wel eens wat lag omdat je de iTunes lib over het internet deelt, maar het werkt wel.
Dat is niet helemaal waar. Er is ook een optie om muziek en apps automatisch te downloaden als die gekocht zijn op een ander apparaat. Als je dat instelt, werkt dat ook best aardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:11
screensaver foto's ipad

Weet iemand er eentje waarbij de foto's niet op de ipad zelf staan (het idee om op een apparaat waar je de hele dag mee rond loopt data te zetten snap ik niet)

Mag heel simpel, elke 10 seconde vervagen en dan een nieuwe foto tonen. De foto mag van het huisnetwerk of een online picasa album worden gehaald.
Wat extra info als de naam van de map en weersverwachting is leuk, mag gewoon betaald zijn (geen reclame)

Klinkt niet moeilijk, maar blijkbaar zoek ik verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Niet online
Weet er iemand een goede app om comic books te lezen icm een NAS? Het liefst van al zou ik iets willen dat werkt als de meeste media spelers op de iPad, gewoon in share bladeren en direct weergeven, maar hetgeen ik nu heb is verre van ideaal. Momenteel moet ik via een filebrowser app de juiste cbr/pdf/whatever gaan opzoeken, daarna downloaden, waarna het bestand voor de 2de maal lokaal bewaard wordt in een reader app. Dat moet toch allemaal veel eenvoudiger kunnen?

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik zoek een oplossing om mijn muziekcollectie (200GB+) te delen naar mijn iPad zodat ik op de bank bij al mijn muziek kan (afspelen via iPad). Nu heb ik net even mijn iTunes library gevuld en Home Sharing aangezet, maar dat werkt toch niet echt lekker. Je moet iTunes hebben draaien en bovendien gaat iTunes naar om met compilaties. Ik heb liever dat ik gewoon mijn hele muziekmap kan delen via de standaard Windows networksharing functionaliteiten. Iemand een goede tip om dit te realiseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:11
Stream to me werkt met de gewone mappen structuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik zoek een app (ipad) waarmee ik foto's kan herschikken en sorteren en een beetje een album/slideshow/collage kan maken.

Ik heb al meerdere apps gevonden maar dat is allemaal of aparte 1 pagina collage's of verplicht 2 foto's (en niet maar 1) op een pagina, of je kunt leuk herschikken/editten etc maar geen collage maken etc.
Iemand die wat licht kan werpen op die grote zooi van apps? :)

Een programma op de PC kan natuurlijk ook, zolang ik het maar gewoon weer als slideshow kan afspelen op de ipad.

[ Voor 101% gewijzigd door The Chosen One op 26-01-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Had je Diptic al geprobeerd? Weet niet of dat is wat je zoekt maar met je omschrijving moest ik daar meteen aan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Op zich wel maar volgens mij is Diptic maar 1 pagina per keer maken. Van sommige programma's is het ook lastig reviews van te vinden. Ik ben bezig met een soort van workaround dan heb ik het misschien niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 21-06 19:08
Jeej, OP plaatjes zijn terug :) Excuus voor het gemis, servertje was een paar maanden down door verhuizing naar de US

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb thuis een popcorn hour die dlna aankan, hoe kan ik bijv een mkv van deze hdisk streamen naar mijn ipad 4 ?

iemand enig idee?
beste app of foto's op een ipad te kopieren? van bv een pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 15:42
Op de pc heb ik digitale fotos per jaar als hoofdmap en de maand als submap. Bestaat er een app die hetzelfde doet? Als je bijvoorbeeld de fotos app standaard van Apple hebt zie je wel keurig de jaartallen en dan staan alle fotos bij elkaar. Dit is onoverzichtelijk omdat ik veel fotos per jaar heb. Ik wil ze per maand kunnen bekijken! Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Ik gebruik Aperture , maar denk dat dit met iPhoto ook gaat.

Je hebt "mappen" en "events"... En na lang klooien heb ik besloten ze beide te gebruiken.
- Mappen gebruik je voor datum
- Events voor gebeurtenissen.

Foto's kun je sorteren op datum. Dus op deze manier kun je heel makkelijk foto's zoeken op datum. Je maakt dan een map aan per maand, en sleept daar de foto's in. Ik zie dit als mijn root foto locatie.
Deze mappen zet je dan weer in een map met jaartal.
Zo kun je dus altijd per maand en jaar terug zoeken. Tevens is het uitzoeken van je foto's heel simpel omdat je op datum kunt sorteren. Ik ben hier meestal in 5 min mee klaar.

Je wilt natuurlijk ook op gebeurtenissen kunnen zoeken. Kerst, vakantie, date, feest, verjaardag.. enz. Hier maak je "events" voor aan, en daar komt de discipline om de hoek kijken. Events zijn geen opslag locaties, maar een verzameling van je foto's die zichtbaar zijn in 1 map. Snelkoppelingen dus. Je moet dit proberen bij elke import meteen te doen. Als je dit niet doet, kun je enkel op datum zoeken.. en dat is niet handig. Even werk in gebeurtenissen steken is de moeite waard. Ik doe het nu een jaar of 10 en merk dat ik zelden een foto niet kan vinden.

Ook kun je dan overal de locatie gegevens invullen. Ik heb bv foto's van vakanties ingescanned, en ingevuld waar de locatie is. Ik zou namelijk echt niet meer weten of die ene vakantie in Italië in 1999 of 1998 was... Maar ik weet wel dat hij in Italië was... Je opent dan een kaart, en ziet pinnetjes van locaties waar foto's gemaakt zijn. Super simpel, en best leuk als je van vakanties houd :)

En als je toch bezig bent... doe dan ook de gezichten taggen... Ik zou namelijk niet meer weten wanneer ik waar op welk feest was... Maar dat ik met dat ene chicky feest heb gevierd natuurlijk wel.. Hop, even op gezicht zoeken en hebbes...

Het kost je een avond of 3 om alles tot 1991 terug te taggen, maar het werkt uiteindelijk echt super fijn.

Succes.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Laatst online: 15:42
Bedankt voor je uitgebreide uitleg. Dat gaat nog leuk worden, sinds 2001 digitale foto's per jaar per maand en daaronder per dag :) Voordeel is dat als je mappen aanmaakt in Iphoto, je de pc er bij hebt voor de juiste benaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik zoek een wekker app waarmee ik de tijd groot in beeld zie (zoiets als alarm clock pro), en als het tijd is om wakker te worden, hij dan het scherm fel laat branden in verschillende kleuren (zoiets als een wake up light). Ik heb wel een aantal apps gevonden met een duidelijk zichtbare tijd, maar geen van allen kan het scherm fel laten branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5907

Heb het volgende "probleem". Heb ooit een Ipad 3 aangeschaft, en heb toen een Apple-ID aangemaakt voor de shop. Heb daar toen heel wat mee gekocht, dus gekoppeld aan dat Apple-ID. Toen na een paar maanden heb ik de Ipad weggedaan. Een paar weken daarna heeft mijn dochter de Iphone 4S gekocht, en daar hebben we het Apple-ID wat we ook op de Ipad hebben gebruikt aan gekoppeld. Werkte perfect. Nu heb ik echter weer een Ipad, en nu wil ik graag gebruik maken van de toentertijd door mij aangeschafte apps, ook dat gaat allemaal. Maar, als ik nu bijvoorbeeld met vrienden Popsong wil spelen, word ik steeds begroet met de naam van mijn dochter. Ook kan ik nu geen aparte betalingen doen alleen voor de Ipad of de Iphone, kosten gaan van hetzelfde account af.
Ik wil dus een nieuw account aanmaken voor de Ipad, maar ik wil de al reeds gekochte Ipad spullen mee verhuizen naar het nieuwe account, dus verwijderen van het "oude" Iphone account en op het nieuwe Ipad account plaatsen.
Kan dat?

Hoop dat het duidelijk is, ik merk dat ik een chaotisch schrijver ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Anoniem: 5907 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:26:
Ik wil dus een nieuw account aanmaken voor de Ipad, maar ik wil de al reeds gekochte Ipad spullen mee verhuizen naar het nieuwe account, dus verwijderen van het "oude" Iphone account en op het nieuwe Ipad account plaatsen.
Kan dat?

Bij mijn weten kan dat niet en blijven de aankopen gekoppeld aan het ID want hoe wil Apple anders kunnen controleren of je bepaalde apps wel gekocht hebt. Zo op die manier werkt het trouwens ook bij Google met aankopen die je doet in de PlayStore van Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Anoniem: 5907 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:26:
Heb het volgende "probleem". Heb ooit een Ipad 3 aangeschaft, en heb toen een Apple-ID aangemaakt voor de shop. Heb daar toen heel wat mee gekocht, dus gekoppeld aan dat Apple-ID. Toen na een paar maanden heb ik de Ipad weggedaan. Een paar weken daarna heeft mijn dochter de Iphone 4S gekocht, en daar hebben we het Apple-ID wat we ook op de Ipad hebben gebruikt aan gekoppeld. Werkte perfect. Nu heb ik echter weer een Ipad, en nu wil ik graag gebruik maken van de toentertijd door mij aangeschafte apps, ook dat gaat allemaal. Maar, als ik nu bijvoorbeeld met vrienden Popsong wil spelen, word ik steeds begroet met de naam van mijn dochter. Ook kan ik nu geen aparte betalingen doen alleen voor de Ipad of de Iphone, kosten gaan van hetzelfde account af.
Kan dat?

Kunnen we resoluut in zijn... nope. Ook niet na de 5 jaar lastig val actie die ik bij Apple voer over dit probleem...

Maar... je kunt wel even inloggen in je oude account, en je aankopen downloaden. Vervolgens weer inloggen in je nieuwe, en je kunt ze gewoon blijven gebruiken. Bij updates moet je wel inloggen in je oude account, maar ook dat valt op den duur wel mee... want in je oude account staan oude apps die steeds minder en minder geupdate worden. Ik ben nu 5 jaar verder na mijn account switch, en apps die ik heb uit mijn oude account worden nooit meer geupdate... dus ik heb er geen last meer van.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:43
Bestaan er tegenwoordig al apps waarmee je .avi kan afspelen zonder jailbreak? Liefste dan ook via iTunes erop zetten, veel van dat soort programma's hebben wel de mogelijkheid om via Wifi nieuwe content op je iPad te zetten, maar met een serie die een uur duurt is dat nogal traag.

Ik weet dat het eerst niet kon, maar misschien dat het inmiddels wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:17
Cinexplayer o.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

weet iemand hier misschien hoe je uit xbmc (jailbreak) op de ipad uit het lijstje met files een link haalt? Ik heb er wat links inzitten naar mappen die niet meer op mijn nas staan, maar ik kan nergens , werkelijk nergens een delete option vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:43
Volgens de recensies in de App store is die nogal brak. Heb AvplayerHD ook gevonden, die ga ik nu even proberen denk ik (2,69 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online
ThinkPadd schreef op zaterdag 11 mei 2013 @ 23:36:
[...]

Volgens de recensies in de App store is die nogal brak. Heb AvplayerHD ook gevonden, die ga ik nu even proberen denk ik (2,69 euro)
Goodplayer kan het ook.
Let op dat veel van deze players geen AC3 en/of DTS (meer) ondersteunen vanwege licenties.
Goodplayer had tot en met versie 5.7 nog AC3/DTS, maar daarna niet meer.
Helaas had ik dat zelf te laat in de gaten en heb jammer genoeg geen backup meer van toen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
Een deze dagen zal ik bezitter zijn van de Logitech keyboard cover, en hoop deze incombinatie met een pennetje voor extra aantekeningen samen met de getypye tekst te kunnen gebruiken in een APP.
Bestaat er zo een dergelijke tekstverwerker ? Of vraag ik nu iets heel erg onmogelijks ?

[ Voor 185% gewijzigd door Jeffrey88 op 17-05-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 14:37

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kan Evernote dat niet?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Voorzover ik weet niet.
Maar ik zie al dat het niet onmogelijk is. Alleen zijn ze naar mijn mening wat knullig gemaakt.

Dus mijn excuses voor mijn vraag.

[ Voor 74% gewijzigd door Jeffrey88 op 17-05-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 13:11
Jeffrey88 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 15:15:
Een deze dagen zal ik bezitter zijn van de Logitech keyboard cover, en hoop deze incombinatie met een pennetje voor extra aantekeningen samen met de getypye tekst te kunnen gebruiken in een APP.
Bestaat er zo een dergelijke tekstverwerker ? Of vraag ik nu iets heel erg onmogelijks ?
Notes Plus kan ik je aanraden, deze app kan zelfs je handgeschreven woorden omzetten naar tekst (en dat werkt ook nog) ik gebruik mijn ipad met stylus als aantekeningenblok, erg handig om altijd alle aantekeningen bij jete hebben.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
Bedankt voor de tip !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthony
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Dag iedereen,

heeft iemand aanraders voor apps die zeker te downloaden zijn voor de iPad wanneer ik deze voor schooldoeleinden wil gebruiken?

Ik ben echt een leek op vlak van iPads....

Ik kreeg al meermaals de aanrader van Evernote, maar is dit echt de beste in zijn soort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anthony schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 13:57:
Ik kreeg al meermaals de aanrader van Evernote, maar is dit echt de beste in zijn soort?
ik gebruik readability en geen evernote, maar welke nu het beste is? Ik weet het niet.

Alleen zie ik de relatie met school niet helemaal, zo gebruik ik het althans niet.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste