Bij mij gaat het perfect, hij gebruikt m'n thuisnetwerk en niet het internet. Misschien dat dat een instelling is in de App op het device?Oscar Mopperkont schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Heb inmiddels splashtop aangeschaft. Best geinig![]()
Merk alleen wel dat de refreshrate en lag nogal laag/groot is. Dat komt volgens mij omdat e.e.a. eerst over de interwebs wordt gestuurd (of niet?). Kun je het ook zo instellen dat als je thuis bent het gewoon enkel gaat via het thuisnetwerk en je dus niet te maken hebt met een grote lag en lage framerate?
SplashTop is speciaal gemaakt om met mobiele devices (Android en iOS) een computer over te nemen, Teamviewer niet, die hebben gewoon een iOS client voor hun software gemaakt.rally schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 11:38:
Waarom geen TeamViewer?
Wat bij Splashtop vooral handig is dat deze de resolutie aanpast zodat het scherm van de PC beeldvullend op het mobiele device wordt weergegeven.
Ja dat gaat, doe ik zelf ook vaker. Gewoon in iTunes op je computer of iPhone de app downloaden als hij gratis is. Dan staat ie geregistreerd bij je account en kun je 'm later op de iPad ook gratis downloaden, ook al is hij ondertussen niet meer gratis. Je ziet dat ook doordat in de AppStore op de iPad bij de betreffende app niet meer de prijs van de app maar gewoon "installeer" op de download-knop staat.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 09:26:
Kan ik zo'n app ook nu al aangeven/kopen en pas later installeren op mijn eigen iPad? Ben nu niet thuis namelijk, maar wil hem graag alvast hebben. Van het weekend is 'ie vast niet meer gratis immers.
[ Voor 4% gewijzigd door ijskonijn op 16-08-2012 09:39 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81