Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:39
ma9ma schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:59:
[...]

Kijk anders eens op deze pagina naar de FAQ. Daar staat onder andere:

[...]

Als dat alles is dan vind ik het prijsverschil toch echt te groot. Maar ik vraag mij af of een online abonnemen überhaupt leesbaar is via de ipad tool?
Even een update van mezelf:

Ik heb de 'gok' gewaagd en een Digitaal Abonnement (3x goedkoper tov iPad abo) afgesloten. Je kan dan gewoon de iPad app downloaden en je VK-account hieraan koppelen. Je hebt dan gewoon beschikking over dezelfde mogelijkheden als je een abo zou afsluiten via de app zelf. Je kan ook de VK lezen via een webtool, dat bedoelen ze met 'online krant'.

Met andere woorden: het is inderdaad een soort maas in het systeem. Op Fok! las ik dat iemand de klantenservice had gesproken en dat ze bezig zijn met een ander systeem en dat het voorlopig inderdaad goedkoper is om een digitaal abonnement af te sluiten.

Edit: de app is overigens nog niet geoptimaliseerd voor Retina display

[ Voor 3% gewijzigd door pelt op 22-05-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:43
Merk ik over het algemeen, erg weinig apps zijn geoptimaliseerd voor de Retina Display, erg jammer, want ik wil toch wel zien wat een retina display app allemaal kan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:05
Wat is een goeie drumpad app voor de ipad. Zoiets als ableton?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-06 12:15

Tortelli

mixing gas and haulin ass

t0mmiiiii schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 09:42:
[...]

Dit is wel bijzonder inderdaad. Lijkt me een maas in het systeem. Maak er gebruik van! Het iPad abonnement is ook veel te duur maar er moet een percentage naar Apple. Bij het digitale abbo denk ik niet.
Valt me op bij meer Nederlandse abbonementen. Mijn moeder zat te kijken naar de Libelle en Magriet op de Ipad te nemen (dont ask :P ), maar deze zijn een stuk duurder als een papieren abbonement 8)7.

Ik heb zelf een abbonement op een amerikaans motocrossblad voor €7 / jaar. Papieren abbo kost normaal >€50/jaar. Dat is dan weer lekker 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

swoutr schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:15:
Wat is een goeie drumpad app voor de ipad. Zoiets als ableton?
BeatMaker 2, Synthstation (van AKAI), DM1, IK multimedia groovemaker.
BenJoep schreef op zondag 06 mei 2012 @ 18:00:
[...]

Gebruik zelf mercury, maar heb het idee dat safari een stuk sneller is.
Safari is inderdaad een stuk sneller. En naast "Google Search" mijn primaire browser, ondanks dat ik Mercure, Opera Mini, iSwifter, Puffin en Rover geinstalleerd heb staan.

En om even mijn eigen vraag te beantwoorden (na dagen van zoeken) m.b.t. iPad screenrecording. Is zonder jailbreak helaas onmogelijk. Tenzij je via HDMI de video opneemt op een PC (zonder kwaliteitsverlies t.o.v. externe cam gericht op de iPad).

Volgende uitdaging :9 Welke player heb ik nodig om via FTP media te kunnen streamen? Dus niet eerst een film downloaden op ipad (met b.v. AVplayer HD), maar daadwerkelijk streamen vanaf een FTP server (zonder airplay, zonder SMB, e.d.). Moet technisch mogelijk zijn, toch? Kan Goodplayer dit?

[ Voor 56% gewijzigd door Rhy op 28-05-2012 12:41 . Reden: antwoord op vragen van andere tweakers. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:03
Vandaag een goede update voor Spotify:

Wat is nieuw in versie 0.5.1

• Nieuw: dankzij muziekmeldingen weet je wie er naar je muziek luisteren, wanneer de afspeellijsten die je volgt bijgewerkt worden, en nog veel meer. Onder Instellingen kun je deze meldingen beheren.
• Nieuw: handige introductiegids voor nieuwe gebruikers.
• Opgelost: ontbrekende Retina afbeeldingen op het iPad-inlogscherm.
• Opgelost: Retina albumhoezen blijven synchroon als je je afspeellijsten offline synchroniseert.
• Opgelost: vastlopen als gevolg van tegelijk scrollen en navigeren.
• Verbeterd: Facebook-login, schermvergrendeling bij offline synchronisatie, prestaties en stabiliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Zijn er mensen hier die een alternatieve mail client gebruiken? zo ja welke en waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14-06 13:46
gmail omdat de stnd mail app gewoon wat functies mist. En ik geen zin had om mijn gmail met icloud te syncen aangezien ik een android telefoon heb

[ Voor 46% gewijzigd door haakjesluiten op 29-05-2012 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
snapseed is vandaag gratis. downloaden nu het nog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190858

naruto schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:38:
snapseed is vandaag gratis. downloaden nu het nog kan.
Wow nice !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
VI Tablet vandaag ook een goede update gekregen. Lijkt vooral wat meer EK ready gemaakt.

Plus eindelijk eens een Retina waardige app icoon :-P!
Snap niet dat daar soms zo lang over gedaan wordt... (zie NU, RTLXL, Buienradar, radio 538, rtlnieuws365)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-06 12:38

ijskonijn

Now MOVE!

Sleehond schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:12:
Plus eindelijk eens een Retina waardige app icoon :-P!
Het icoon wel ja maar de rest helaas (nog) niet.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:05
vi tablet wel hoor, toch nog eens goed kijken, er zijn enkele iconen die niet retina zijn, maar voor de rest is vi tablet nu echt super chil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

swoutr schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 12:07:
vi tablet wel hoor, toch nog eens goed kijken, er zijn enkele iconen die niet retina zijn, maar voor de rest is vi tablet nu echt super chil
De plaatjes enzo zagen er inderdaad wel goed uit, alleen de iconen van de interface en die tekst-labels nog niet. Klein puntje, maar ik kan me aan dat soort dingen storen ;)

edit: jij hebt het over VI Tablet, ik heb het over die VI Seizoensgids (wat nu die EK update heeft gekregen en sindsdien "VI EK Guide" heet). Die is niet helemaal Retina. De VI Tablet app heb ik wel geupdate maar daarna nog niet geopend :)
Bij de releasenotes van VI Tablet staat inderdaad "Ondersteunt retina voor iPad 3", maar bij de releasenotes van de VI EK Gids staat dat niet.

[ Voor 30% gewijzigd door ijskonijn op 06-06-2012 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ook de menu's in VI Tablet zijn nu Retina waardig. App ziet er nu helemaal goed uit, vind hem echt fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:23
Ik snap inderdaad niet dat het voor sommige apps zo lang moet duren, vooral Nu.nl valt me erg tegen. Ik had toch wel verwacht dat zij inmiddels hun app geupdate zouden hebben voor het retina scherm van de iPad 3.

Tesla Model 3 RWD (2023)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Sparrow, de beste mail app voor de iPhone is vandaag is de aanbieding voor €0.79. Helaas heb ik (nog) geen iPhone maar alleen een iPad 3. Binnenkort zal er ook een Sparrow iPad app verschijnen, maar daar is nog vrijwel niks over bekend. Wat denken jullie, als je de iPhone versie nu koopt, kan je dan later ook gratis de iPad versie downloaden als deze uitkomt of moet je dan opnieuw betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
monnick schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:43:
Sparrow, de beste mail app voor de iPhone is vandaag is de aanbieding voor €0.79. Helaas heb ik (nog) geen iPhone maar alleen een iPad 3. Binnenkort zal er ook een Sparrow iPad app verschijnen, maar daar is nog vrijwel niks over bekend. Wat denken jullie, als je de iPhone versie nu koopt, kan je dan later ook gratis de iPad versie downloaden als deze uitkomt of moet je dan opnieuw betalen?
Je kan het beste op hun twitter vragen en zo. Zijn zij geldbelust, dan maken ze 2 versies. Anders universal.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 14:17
Volgens mij heb ik jullie hier eens horen praten over een app/site die alle aanbiedingen aangeeft? Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458573

Polen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:08:
Volgens mij heb ik jullie hier eens horen praten over een app/site die alle aanbiedingen aangeeft? Kan dat kloppen?
Ja, ikzelf gebruik hiervoor AppZapp. Een erg handige App!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Wat raden jullie aan qua kopen van Apps?
Ik zie iPad/iPhone Apps maar ook aparte iPad Apps (Tapatalk in dit geval). Vaak hebben deze een HD label.

Wat is nu het echte verschil? Mocht ik dalijk een iPhone naast mijn iPad 3 krijgen welke zouden dan het beste werken? Ik neem aan dat de HD Apps geoptimaliseerd zijn voor het grote scherm en de Apps die zijn aangeduid met een + in de store van het vergroot/zoom effect gebruik maken? En dus niet correct op de iPhone werken? m.a.w. Dubbel kope.

Of hebbenjullie hier andere ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:10
Eoghlear schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:23:
Wat raden jullie aan qua kopen van Apps?
Ik zie iPad/iPhone Apps maar ook aparte iPad Apps (Tapatalk in dit geval). Vaak hebben deze een HD label.

Wat is nu het echte verschil? Mocht ik dalijk een iPhone naast mijn iPad 3 krijgen welke zouden dan het beste werken? Ik neem aan dat de HD Apps geoptimaliseerd zijn voor het grote scherm en de Apps die zijn aangeduid met een + in de store van het vergroot/zoom effect gebruik maken? En dus niet correct op de iPhone werken? m.a.w. Dubbel kope.

Of hebbenjullie hier andere ervaringen mee?
Nope.

HD is gewoon een marketingterm om aan te geven dat het om aparte iPad apps gaat. Zo heb je bv. Flight Control (iPhone) en Flight Control HD (iPad).

Als een app een +'je heeft dan is het een universele app. Dus dan betaal je eenmalig voor zowel de iPhone als de iPad app. (Dan heb je dus de 'gewone' én de 'HD' versie voor 1 prijs).

iPhone-only apps staan onder de iPad onder het kopje 'iPhone' (goh ;). iPad-only apps worden op de iPhone niet weergeven.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Ok, bedankt. Universeel dan maar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Anoniem: 458573 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:15:
[...]

Ja, ikzelf gebruik hiervoor AppZapp. Een erg handige App!
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Polen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:08:
Zelf gebruik ik AppShopper, is een zustersite van MacRumors.com en heeft ook een eigen iOS app met PN.

Ze houden ook Mac apps bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:59
Zojuist Chrome voor m'n iPad geinstalleerd. Ziet er goed uit, maar kan niet inloggen met m'n google account. Weet zeker dat ik de juiste inloggegevens heb. Iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:17

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Brammel schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:18:
Zojuist Chrome voor m'n iPad geinstalleerd. Ziet er goed uit, maar kan niet inloggen met m'n google account. Weet zeker dat ik de juiste inloggegevens heb. Iemand dit al geprobeerd?
Zojuist ingelogd en het werkt perfect. Wel ingelogd vie mijn Google Apps account.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:57

vhal

ಠ_ಠ

Wel een leuke app maar Safari blijft -helaas- smoother. Het is goed te merken bij een site waar veel hi-res foto's op staan (gigapica)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Werkt flash op chrome? Heb een paar sites die ik werk technisch moet bezoeken (Woonnet-haaglanden e.d.) die nog flash gebruiken, waar ik dus weinig mee kan op de Ipad.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:35
Is chrome voor de ipad tabbased zoals de desktop variant?
Heb momenteel mijn tablet niet bij me maar ben uiteraard nieuwsgierig :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Bospa01 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:20:
Is chrome voor de ipad tabbased zoals de desktop variant?
Heb momenteel mijn tablet niet bij me maar ben uiteraard nieuwsgierig :)
Ja, vanochtend ook Chrome op m'n iPad 2 gezet en meteen uitgeprobeerd. In feite werkt het precies hetzelfde als de desktopvariant, het oogt zelfs hetzelfde, verschil is alleen dat je je apps niet kan gebruiken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:40
lanerios schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:48:
Werkt flash op chrome? Heb een paar sites die ik werk technisch moet bezoeken (Woonnet-haaglanden e.d.) die nog flash gebruiken, waar ik dus weinig mee kan op de Ipad.
Flash werkt prima op Chrome, maar niet op een Apple device. Dus welke browser je ook neemt, flash kan je wel op je buik schrijven.
Verder is de browser wel goed. Ik vind het er beter uitzien dan Safari. Of het helemaal goed gaat werken, dat gaan we ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Laatst online: 20:40
deadsy33 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:30:
Wel een leuke app maar Safari blijft -helaas- smoother. Het is goed te merken bij een site waar veel hi-res foto's op staan (gigapica)
Er is inderdaad wel wat verschil te bemerken, maar ik vind het op zich nog wel te doen. Ik ga in ieder geval wel voorlopig over op Chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:45
Weet iemand of er ook een Adblock is voor de iOS versie van Chrome?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:24
deadsy33 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:30:
Komt omdat Apple niet toelaat dat third-party apps gebruik mogen maken van Nitro (Javascript engine). Chrome gebruikt dus UIWebKit en dat is trager dan Safari.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Laatst online: 24-04 21:53
Rivanov schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:05:
[...]

Komt omdat Apple niet toelaat dat third-party apps gebruik mogen maken van Nitro (Javascript engine). Chrome gebruikt dus UIWebKit en dat is trager dan Safari.
Flauw weer, waarom wil Apple dit niet toelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:37
[...]

Zolang dat niet veranderd is elke browser kansloos, ik draai nu iOS 6 en Safari is dan nog sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01:23

Turfschipper

Hup NAC

Het enige wat ik tot nu toe mis in safari is als je 2 tab bladen opent hebt, en dan 1 met youtube, muziekje op zetten, en dan met andere tab bladen gaan internetten.

Maar als je naar een andere tab gaat, dan gaat de video op pauze. Geldt voor andere sites ook, bv gamekings of zo.

Dat is wel jammer.

[ Voor 8% gewijzigd door Turfschipper op 30-06-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:24
stalscu schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:21:
Het enige wat ik tot nu toe mis in safari is als je 2 tab bladen opent hebt, en dan 1 met youtube, muziekje op zetten, en dan met andere tab bladen gaan internetten.

Maar als je naar een andere tab gaat, dan gaat de video op pauze. Geldt voor andere sites ook, bv gamekings of zo.

Dat is wel jammer.
Dubbelklik op Home knop. Swipe naar rechts en weer op Play drukken.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 21:06

Cogency

Ginnunga

[...]

En als je hem jailbreaked, zijn er dan opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Niet online
J0ey schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:55:
[...]

Flauw weer, waarom wil Apple dit niet toelaten?
Ik had destijds gelezen dat de beveiliging redelijk makkelijk te doorbreken was voor ontwikkelaars en dat ze daar, met de nieuwe engine, geen fix voor konden vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 15-06 23:16
Zijn er nog GOT-ers die Pocket Planes spelen? Damn, wat is dat spel verslavend!

Voor mensen die van sim-games houden een absolute aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ben er mee begonnen inderdaad wouterhelm, leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

Dat ziet er wel heel erg uit als een gepixelde versie van de geweldige classic "airline tycoon". Het toeval wil dat dit spel ook voor de ipad is. Lijkt me persoonlijk beduidend toffer. Maar dat is misschien ook omdat ik dat spel vroeger echt veel gespeeld heb.

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

WouterHelm schreef op maandag 02 juli 2012 @ 10:44:
Zijn er nog GOT-ers die Pocket Planes spelen? Damn, wat is dat spel verslavend!

Voor mensen die van sim-games houden een absolute aanrader.
Als je die leuk vind, is Tiny Tower ook een aanrader. Van dezelfde maker in dezelfde stijl.

[ Voor 4% gewijzigd door Gunner op 02-07-2012 14:41 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Laatst online: 15-06 23:16
johann3s schreef op maandag 02 juli 2012 @ 13:31:
Dat ziet er wel heel erg uit als een gepixelde versie van de geweldige classic "airline tycoon".
Die ziet er leuk uit, die zal ik eens proberen.
Gunner schreef op maandag 02 juli 2012 @ 14:40:
[...]

Als je die leuk vind, is Tiny Tower ook een aanrader. Van dezelfde maker in dezelfde stijl.
Die heb ik al grijs gespeeld :), alleen werd het op een gegeven moment lastig te managen, als je toren erg groot wordt en je mensen moet zoeken, kost dat (te) veel tijd. Hierdoor ging de lol er bij mij af en speel ik het niet meer.

Ik heb het gevoel dat Pocket Planes een iets langere speelbaarheid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zoek naar een goed vertaal woordenboek . Van dale krijgt weing goede kritieken, iemand die andere en betere kent/gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:07

Vis

Ik ben opzoek naar een iPad 3 versie van de volgende app : http://www.google.nl/url?...iebeXYpF_bCA4xhq6u9q3nNWQ

Website van de ontwikkelaar: http://magicwindowapp.com/

Ik weet namelijk niet zeker of bovenstaande aan mijn wensen voldoet.. Wil namelijk wel dat mijn retina scherm het prachtig weergeeft.. Maar ik zie bij de omschrijving geen iPad 3 staan.. Dus iemand die me kan adviseren voordat ik de app aankoop?
Thnx !

[ Voor 4% gewijzigd door Vis op 03-07-2012 19:24 ]

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:00
Vis schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:18:
Ik ben opzoek naar een iPad 3 versie van de volgende app : http://www.google.nl/url?...iebeXYpF_bCA4xhq6u9q3nNWQ

Website van de ontwikkelaar: http://magicwindowapp.com/

Ik weet namelijk niet zeker of bovenstaande aan mijn wensen voldoet.. Wil namelijk wel dat mijn retina scherm het prachtig weergeeft.. Maar ik zie bij de omschrijving geen iPad 3 staan.. Dus iemand die me kan adviseren voordat ik de app aankoop?
Thnx !
In de changelog staat:
- Retina User Interface for the new iPad
Maar of dat betekent dat ook de video's zelf in retina kwaliteit zijn is een beetje onduidelijk.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Weet iemand ook of je bij Chrome voor IOS iPad een baldwijzerwerkbalk tevoorschijn kan toveren? Gebruik dat bij safari en ben daar erg aan gehecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Waar ik een beetje de P in krijg bij de Ipad is het volgende:

Ik heb MKV's van bepaalde series met subtitles en audio tracks. Maar om dat te kunnen kijken op de Ipad, moet ik dus al die dingen ongedaan maken, want geen enkele MKV player kan subtitle/audio tracks wisselen. Dood irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-05 19:01
lanerios schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:53:
Waar ik een beetje de P in krijg bij de Ipad is het volgende:

Ik heb MKV's van bepaalde series met subtitles en audio tracks. Maar om dat te kunnen kijken op de Ipad, moet ik dus al die dingen ongedaan maken, want geen enkele MKV player kan subtitle/audio tracks wisselen. Dood irritant :(
MKV's op een iPad zonder jailbreak is sowieso drama. Een ieder die 't tegendeel beweerd 'vergeet' te vermelden dat de boel al glitched bij een iet wat hogere bitrate. En als dat gebeurt is het gewoon wachten tot de boe out of sync is. Even pauzeren of een stukje spoelen zit er ook niet in.

Ik heb de beste ervaringen met AVPlayerHD. Die komt 't dichts in de buurt van een acceptabele playback. En dat is met scenerelease MKV's en NL subs (SRT). Heel vermoeiend allemaal, te bedenken dat mijn Android tablet van 70 euro het wel zonder problemen kan, zelfs streamen vanaf m'n Popcorn Hour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Airvideo werkt hier echter perfect, subs ect gebruik ik sowieso niet dus daar kan ik geen oordeel over geven.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Reverb_ schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:40:
Weet iemand ook of je bij Chrome voor IOS iPad een baldwijzerwerkbalk tevoorschijn kan toveren? Gebruik dat bij safari en ben daar erg aan gehecht.
Bij mij is er chrome al af. Blijkbaar kan je je bladwijzers niet importeren vanuit safari. Rauss damit.
Wat is de meerwaarde trouwens van chrome ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-06 08:11
Zo lang Adblock niet werkt voor Chrome op de iPad heb je niks aan Chrome IMHO.

Ik gebruik nu de Adblock jailbreak app. Die doet z'n werk prima, maar blockt helaas ook Google advertenties en ik krijg het niet voor elkaar om dat eraf te krijgen. Developer al een mail gestuurd maar niks gehoord helaas.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Wanneer je op je vaste systeem Chrome gebruikt heb je al meerwaarde. Wachtwoorden, favorieten, geschiedenis, tabs etc. is allemaal (optioneel) te syncen met je iPad. Tevens vind ik dat Chrome een prettigere layout en opbouw heeft dan Safari, maar dat is persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Mogelijk even wachten met updates installeren:
http://www.nu.nl/gadgets/...ate-bug-in-app-store.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
bartsled schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:08:
[...]

MKV's op een iPad zonder jailbreak is sowieso drama. Een ieder die 't tegendeel beweerd 'vergeet' te vermelden dat de boel al glitched bij een iet wat hogere bitrate. En als dat gebeurt is het gewoon wachten tot de boe out of sync is. Even pauzeren of een stukje spoelen zit er ook niet in.

Ik heb de beste ervaringen met AVPlayerHD. Die komt 't dichts in de buurt van een acceptabele playback. En dat is met scenerelease MKV's en NL subs (SRT). Heel vermoeiend allemaal, te bedenken dat mijn Android tablet van 70 euro het wel zonder problemen kan, zelfs streamen vanaf m'n Popcorn Hour.
hier nog +1 voor avhdplayer. werkt goed met 720p, en icm srt subs.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

knuppelhout schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:23:
[...]

hier nog +1 voor avhdplayer. werkt goed met 720p, en icm srt subs.
Ook ik vind AVPlayerHD perfect, 1080p trekt 'ie niet, 720P met SRT subs werkt vlekkeloos (iPad 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
Moet wel zeggen dat je met een ietwat hoge bitrate soms ff een vertraging en versnelling hebt in AVPlayerHD. Maar dat kan natuurlijk ook aan het upscalen op de iPad 3 liggen. In ieder geval ver uit de beste media speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Wat is een goede gratis app in de Appstore voor het afspelen van videobestanden zonder ads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Polen schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:29:
Wat is een goede gratis app in de Appstore voor het afspelen van videobestanden zonder ads?
Vrees dat dat moeilijk wordt :>

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 190858 op 13-07-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:39
Heb hem nog niet getest, maar AirAV is tijdelijk gratis. Wellicht een goede oplossing voor het streamen en afspelen van video's? Moet e.e.a. nog even fatsoenlijk opzetten en testen, maar schijnt best aardig te werken.

Overigens trek ik zelf voor de iPad .m4v bestanden binnen, gooi ik rechtstreeks in iTunes en dat werkt perfect. Geen 1080p, geen full HD, en nog niet alles is beschikbaar als m4v, maar meer dan acceptabele beeldkwaliteit en er passen aardig wat filmpjes op mijn 16gb Ipad 2.. Hoef dan ook niets om te zetten. Speelt perfect, gewoon via de video's-app. Had laatst op mijn vakantie zo'n 15 films bij me, ideaal voor ritjes in de bus of binnenlandse vluchten zonder in flight entertainment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-06 15:16

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Hier staan ook wel een aantal leuke apps voor de iPad! Heb er zelf veel aan gehad :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Lukt me vandaag niet om updates uit te voeren in App Store. Krijg melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ligt dit aan mij, of algeheel probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 464349

Sleehond schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:36:
Lukt me vandaag niet om updates uit te voeren in App Store. Krijg melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Ligt dit aan mij, of algeheel probleem?
Hier nergens last van. Probeer eens je iPad te rebooten? Eventueel via iTunes je apps updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:05

Nitai

Live the life you love.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Via iTunes gelukt om de updates uit te voeren. Een app downloaden is net wel gelukt. Eens kijken of het binnenkort weer lukt met updaten via de pad zelf. Thnx so far

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:28
Ik ben vrij nieuw met de iPad, zelf onlangs eentje aangeschaft (ipad3) en daarna ook eentje via m'n werk gekregen.
Het bevalt me echt super goed, wordt erg veel gebruik van gemaakt. Waar ik alleen een beetje van baal is dat ik bepaalde apps niet kan uitproberen. Ik vind het helemaal niet erg om te betalen voor zinnige apps, alleen zijn het er zoveel dat je maar moeilijk (lees 'niet') kunt kiezen welke je nou wilt. Het uitproberen van de apps (bijvoorbeeld 1 dag ofzo) zou mij bijzonder goed helpen in het aanschaffen van de juiste apps. Ik heb nu al geld uitgegeven aan dubbele apps omdat hij toch niet helemaal goed beviel. Nu zijn de bedragen niets groot, maandag met al wordt de rekening wel steeds hoger.

Neem nu bijvoorbeeld een goed notitieblok. Ik zoek er nog steeds eentje, speur diverse forums en topics af, hier op GoT maar ook elders via Google. Nu heb ik voldoende titels, maar de prijzen variëren van gratis tot €10,- Ik wil best betalen, maar dan moet het goed zijn en ze verschillen allemaal een beetje van elkaar en zijn allemaal goed. Het is een kwestie van smaak welke dan het beste bij mij zou passen. Deze reden zou mij ertoe kunnen verleiden om d.m.v. jailbreak via de illegale weg toch apps te proberen alvorens ik ze koop. Alleen wil dit dit liever niet.

Zijn er andere manieren Om apps goed uit te proberen alvorens ik ze koop? Dit zou mij erg helpen en de rekening enigszins verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:36
Echt uitproberen kan helaas niet nee.
Wat ik je zou aanraden is om de sites iphoneclub.nl en ipadclub.nl geregelt te checken aangezien daar vaak overzichten worden gegeven van 'vandaag gratis apps' etc. Dit kan je zeker helpen om een paar leuke apps op te picken.
En anders zou je ook nog op Youtube reviews kunnen opzoeken.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:54
Sleehond schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 14:36:
Heb hier ook al een aantal dagen last van. Eigenlijk alleen met updaten van Apps. Bij het downloaden van nieuwe Apps ondervind ik geen problemen.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 26-07-2012 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Sleehond schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 17:27:
Via iTunes gelukt om de updates uit te voeren. Een app downloaden is net wel gelukt. Eens kijken of het binnenkort weer lukt met updaten via de pad zelf. Thnx so far
Werkt het updaten bij jou alweer? Hier namelijk nog steeds niet. Alleen problemen bij het updaten van apps.
Zojuist ook alle netwerk instellingen gereset maar dit mocht ook niet baten.

Begint nu wel behoorlijk irritant te worden :(

IOS versie: 5.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:38
Aa, kon hier ook geen apps meer updaten, iOS 6 that is, geen melding maar hij loopt gewoon niet, de betreffende apps blijven op waiting staan, ook na reboot. Dus ik kan ze ook niet meer starten.

Zijn dus meer mensen met problemen daar mee.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Mijn probleem is opgelost. Op jaxov.com | How to Fix Cannot Connect to iTunes Store Error? staan 6 mogelijke oplossingen.
Solution #6:
If you have a jailbroken device, SSH to /private/var/mobile/Library/Caches/com.apple.mobile.installation.plist
Delete the file and Reboot.
Na deze stappen te hebben uitgevoerd werkt het updaten eindelijk weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:38
Hier ook geprobeert, maar heb geen jailbreak dus kon het laatste puntje niet proberen. Dus maar een reset uitgevoerd en een iCloud backup teruggezet. Draait weer als een tierelier.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Vreemd dat hier nog nooit de app 'Skitch' voor bij is gekomen.. Super handig om foto's te voorzien van tekst, pijlen of andere notificaties. Helemaal super dat deze app gelinkt kan worden met Evernote!

net een uur of twee in bezit maar nu al helemaal 'fan' :)

(Hij is bovendien gratis)
http://itunes.apple.com/u...for-ipad/id490505997?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06 19:14
Hallo allemaal, ik kan via filebrowser geen mp3tjes afspelen. Gisteren lukte dat nog wel? Nu krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
Wat voor foutmelding krijg je en welke IOS versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ik gebruik splashtop icm met mijn iMac en iPad 3 maar de benodigde streamer lijkt altijd een 1/2 corse volledig te belasten.

Ook als er geen connecties zijn. Iemand hier die deze app ook gebruikt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Bospa01 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 14:17:
Ik gebruik splashtop icm met mijn iMac en iPad 3 maar de benodigde streamer lijkt altijd een 1/2 corse volledig te belasten.

Ook als er geen connecties zijn. Iemand hier die deze app ook gebruikt ?
Geen problemen mee op mijn late 2011 MBP.

Afbeeldingslocatie: http://img.fgfx.nl/upl/sbtb.png

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
en SRFeature ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:12

Osxy

Holy crap on a cracker

Afbeeldingslocatie: http://img.fgfx.nl/upl/svuv.png

Ook niet.

Lijkt me dat er een bugje aanwezig is op jou systeem. Mogelijk de streamer even verwijderen inclusief alle plists en dergelijke.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ok thanks.

Overigens is dit issue ook terug te vinden op de Splashtop support forums en heb ik door ook gepost.

edit: probleem opgelost door de app opnieuw te installeren - thanks !

[ Voor 24% gewijzigd door Bossie op 29-07-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viresh87
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09-06 19:14
Ryan_ schreef op zondag 29 juli 2012 @ 13:02:
Wat voor foutmelding krijg je en welke IOS versie gebruik je?
Ik gebruik 5.1.1 jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ik maak veel gebruik van de IMDb app. Een erg fijne app, maar ik irriteer me behoorlijk aan het feit dat je nergens de ranking van een film in de top 250 kan zien (als de desbetreffende film daarin staat). Zie ik die over het hoofd of wordt de rank gewoon echt niet weergegeven?? Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Wat is op dit moment nu de beste remote desktop (iPad 3 icm win7)? Splashtop 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 09:03:
Wat is op dit moment nu de beste remote desktop (iPad 3 icm win7)? Splashtop 2?
Dat hangt er sterk van af wat je van de app verwacht lijkt me zo?

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vanuit mijn huiskamer mijn HTPC bedienen (zonder dat de TV aan hoeft te gaan). Verder is het nog nieuw van me, dus weet niet wat ik nog meer mag verwachten?

Lees dat die apps inmiddels zo goed zijn dat je haast zonder merkbare lag zelfs (bepaalde) spellen kunt spelen (geen shooters natuurlijk waar lag killing is).

Waarop onderscheiden die apps zich dan?

[ Voor 6% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 01-08-2012 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:05
Gebruik, overigens naar volle tevredenheid, Splashtop. Ergens vorige jaar december was Ignition ik meen €23,- en op dit moment €94-. Tot op de dag van vandaag heb er nog spijt van dat ik die App toen niet gekocht heb.

Maar Splashtop is een prima vervanger wat dat betreft. Verwacht niet dat Ignition ooit weer €23,- wordt maar mocht dat zo zijn dan ben ik de eerste die hem koop! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dan is Splashtop met EUR 2,99 toch een stuk betaalbaarder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
Kan ik ergens checken op welk tijdstip (in-)apps zijn aangekocht en vanaf welk ip?

Ik krijg een afschrijving waarvan ik niets weet. Echter wil ik voordat ik er een issue van ga maken zeker weten of ik het niet per ongeluk zelf heb gedaan of degene met wie ik m'n account deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Op facturen staat alleen de datum. Maar je moet toch een password invullen voor iedere aankoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:41

rally

Deyterra Consultancy

Waarom geen TeamViewer?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

ArieR schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:22:
Gebruik, overigens naar volle tevredenheid, Splashtop.
Heb inmiddels splashtop aangeschaft. Best geinig :)

Merk alleen wel dat de refreshrate en lag nogal laag/groot is. Dat komt volgens mij omdat e.e.a. eerst over de interwebs wordt gestuurd (of niet?). Kun je het ook zo instellen dat als je thuis bent het gewoon enkel gaat via het thuisnetwerk en je dus niet te maken hebt met een grote lag en lage framerate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
ArieR schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 10:22:
Gebruik, overigens naar volle tevredenheid, Splashtop. Ergens vorige jaar december was Ignition ik meen €23,- en op dit moment €94-. Tot op de dag van vandaag heb er nog spijt van dat ik die App toen niet gekocht heb.
Vorig jaar heb ik Ignition eind augustus gekocht voor maar 11,99€ >:)
En dat heb ik me nog geen moment beklaagd!
Ik beheer er remote 5 Macs mee en 2 Windows dozen

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-06 10:59
Ik had 31 juli een app gekocht in de Appstore en deze voldeed niet aan mijn verwachting, ik heb toen een mailtje gestuurd naar iTunesStoreSupport@apple.com, en had gisteren het bedrag terug op mijn iTunes account.

Dat is wel een top service van apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Sinds kort ook in het bezit van een 'nieuwe ipad'. Nu ben ik op zoek naar een applicatie die een collega van mij liet zien.

Het was een musicplayer waarmee je vanuit deze player, op youtube meteen de bijhorende videoclips kon zoeken en afspelen. Helaas heeft deze collega de ipad niet meer, en weet ook niet meer welke player het was.

Iemand enig idee welke player dit geweest zou kunnen zijn?

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-06 08:11

Bio

Als je van auto's houd is Road Inc. - Legendary Cars echt een schitterende app!

Normaal 6 euro en nu helemaal gratis. Grijp je kans ;)

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:24
johann3s schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 00:36:
Als je van auto's houd is Road Inc. - Legendary Cars echt een schitterende app!

Normaal 6 euro en nu helemaal gratis. Grijp je kans ;)
Ik zag het vanochtend, hij is al binnen. Nog geen tijd gehad om te bekijken.

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 11-06 16:31

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kan ik zo'n app ook nu al aangeven/kopen en pas later installeren op mijn eigen iPad? Ben nu niet thuis namelijk, maar wil hem graag alvast hebben. Van het weekend is 'ie vast niet meer gratis immers.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste