Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
LuNaTiC schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 15:21:
Ik heb Notes Plus geïnstalleerd en het appje zelf is best fijn, overzichtelijke interface, werkt vrij intuïtief allemaal, veel goede mogelijkheden (dropbox sync is wel handig bv).

Alleen heb ik nog een iPad 1, ik weet niet of het daar mee te maken heeft, maar als ik aan het schrijven ben dan heb ik een zodanige lag dat het echt heel onprettig is om mee te werken. Heel jammer... Misschien dat dit niet op de iPad 2 is, maar wel zonde omdat die lag bij een app als Notes Taker HD véél minder is (zeer acceptabel zelfs).
Ah, dat is jammer. Ik gebruik het op een iPad 2, en heb idd geen last van lag. Zet Smoothing eens uit en probeer het nog een keer. Een vriend met een iPad 1 zei dat dit veel scheelde.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Helaas niet echt veel bij mij. Daarnaast als ik smoothing uitzet, schrijft mijn collega met parkinson nog mooier dan ik :X

Zonde, wel een mooie app. Goed excuus voor een iPad 3 straks ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

For what it's worth, na nog verder geshopt te hebben in de app store, ben ik bij het programmaatje GoodNotes gekomen.

Werkt ook erg lekker, ook daar kun je PDF-jes annoteren, templates maken, rust voor je handpalm, een fijne en rustige UI, makkelijk navigeren tussen pagina's, dropbox ondersteuning, en ik schrijf nagenoeg zonder lag. Mijn handschrift wordt er bijna mooi van :+ In elk geval leesbaar :P

Vandaag even intensief gebruikt tijdens een lange vergadering van 2,5 uur, en ik moet zeggen, het ging lekker soepel! Mijn collega keek me verwonderd aan ;)

Benieuwd of ik het zo even volhoud, niet verkeerd tot zover :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:03
Ik zit te twijfelen tussen een iPad2 met 64 gb of 32 gb geheugen, wifi only. Is er iemand met een 32 gb die echt ruimte te kort komt? Zijn er beperkingen aan bestanden die je op een iPad kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:20

-SaveMe-

-klik-

stijnislike schreef op maandag 13 februari 2012 @ 12:32:
Ik zit te twijfelen tussen een iPad2 met 64 gb of 32 gb geheugen, wifi only. Is er iemand met een 32 gb die echt ruimte te kort komt? Zijn er beperkingen aan bestanden die je op een iPad kan gebruiken?
Ligt er helemaal aan hoe je hem wil gebruiken. Verder is hoe je je PC gebruikt ook wel een indicatie. Staat die altijd helemaal tjokvol, dan is de kans groot dat dat bij je iPad ook het geval zal zijn.

Ik heb zelf gekozen voor de 64GB versie. Zo heb ik er bijvoorbeeld verschillende (video) coarses op staan van de Stanford University (te downloaden via iTunes) en dat neemt al 20GB in beslag. Als je dan nog veel apps erop wil, veel games, veel fotos, etc, dan gaat het hard.

Ik zelf heb weinig moeite om 64GB vol te krijgen :)

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnislike
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:03
-SaveMe- schreef op maandag 13 februari 2012 @ 13:18:
[...]

Ligt er helemaal aan hoe je hem wil gebruiken. Verder is hoe je je PC gebruikt ook wel een indicatie. Staat die altijd helemaal tjokvol, dan is de kans groot dat dat bij je iPad ook het geval zal zijn.

Ik heb zelf gekozen voor de 64GB versie. Zo heb ik er bijvoorbeeld verschillende (video) coarses op staan van de Stanford University (te downloaden via iTunes) en dat neemt al 20GB in beslag. Als je dan nog veel apps erop wil, veel games, veel fotos, etc, dan gaat het hard.

Ik zelf heb weinig moeite om 64GB vol te krijgen :)
Ja, dat moet mij ook wel lukken. Nog een ander dillema: nu een iPad2 kopen of wachten op een iPad3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baldbelow
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-06 22:43
stijnislike schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:13:
[...]
Ja, dat moet mij ook wel lukken. Nog een ander dillema: nu een iPad2 kopen of wachten op een iPad3?
Nu een iPad 2 kopen en als de volgende iPad komt de iPad 2 weer verkopen en een nieuwe halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:20
baldbelow schreef op maandag 13 februari 2012 @ 14:20:
[...]

Nu een iPad 2 kopen en als de volgende iPad komt de iPad 2 weer verkopen en een nieuwe halen.
Zou toch niet direct mijn advies zijn. Ik zou voor mezelf de afweging maken hoe "hard" je hem nu nodig hebt. Als je nu een iPad 2 koopt om hem over een maand (want over zo'n tijdsbestek hebben we het waarschijnlijk) weer te verkopen, is dat natuurlijk gewoon geld weggooien.

Ik wacht in ieder geval lekker op de iPad 3. Maar voor mij is het dan ook vooral speelgoed, en helemaal niet urgent.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je zegt wel 'over een maand', ja dan is de aankondiging. Release (en dan nog wachten tot de voorraad op peil is) duurt echt wel langer. Ik kreeg mijn iPad 2 pas ruim in mei/juni te pakken (terwijl ik daarvoor nog in New York op vakantie was...).

Weet je, de iPad2 is een fijn ding. Heb je er NU een NODIG dan moet je hem NU kopen. Nog niet nodig? Dan hoef je ook geen iPad3 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:20

-SaveMe-

-klik-

Mja, ik zie het zo...

Er zijn nog nauwelijks apps die niet op de iPad 1 draaien, dus de iPad 2 is heel vaak al overkill. Hoe erg ga je de nieuwe features van de drie nodig hebben met het huidige apps en het aanbod van apps in de nabije toekomst. Ik zeg niet. De iPad 2 doet alles nog met verve en wordt nog lange niet ten volle benut.

Ik zou gewoon voor een iPad 2 gaan, eventueel wachten tot de introductie van de 3, dan is er vast een prijsverlaging van de 2 ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 14:26

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik persoonlijk zou nog wel interesse hebben in een 'retina' ofwel high-res scherm, puur omdat ik dat mooier beeld vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Het enige waarvoor je een 3 zou halen, is het high-res scherm. Voor snelheid oid. hoef je het echt niet te doen. Alles is echt retesnel op de 2.

[ Voor 3% gewijzigd door Xeanor op 13-02-2012 17:43 ]

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Voor spellen kan de kracht natuurlijk nog wel veel verschil gaan maken. Skyrim graphics en gamewerelden op de iPad zou toch leuk zijn? Voor spellen is elk beetje kracht meegenomen. Ook voor Audio / Video / Foto programma's kan het enorm veel uitmaken in processingpower. Ik doe veel intensieve taken op de iPad 2.

Al ben ik het met je eens dat de iPad 2 al veel kracht in huis heeft om gewoon alles lekker te draaien en mooie dingen weer te geven. Maar vooral de resolutie zal voor mij toch een belangrijk punt zijn in de aanschaf van de iPad 3.

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 16-02-2012 14:34 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-03 14:58
Snelheid is mooi meegenomen, maar truth is dat de beste games op de iPad eigenlijk helemaal niet meer grafische kracht nodig hebben. Daar zijn het te simpele 2D platform games voor. Zoiets als Infinity Blade (2) is wel heel erg mooi, maar snel al heel erg saai. Wat dat betreft hebben de grafisch simpelere games mij veel langer bezig gehouden.

[ Voor 31% gewijzigd door Xeanor op 17-02-2012 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Nu een iPad2 kopen is kapitaal vernietiging als je hem nu niet per sé nodig hebt. En waarvoor zou je hem niet-zakelijk gezien nu per sé nodig hebben? Gewoon lekker wachten op de iPad3 als je nog even kan wachten. Dat nieuwe scherm wat men verwacht, is het wachten zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:03
Anoniem: 36835 schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 13:14:
Nu een iPad2 kopen is kapitaal vernietiging als je hem nu niet per sé nodig hebt. En waarvoor zou je hem niet-zakelijk gezien nu per sé nodig hebben? Gewoon lekker wachten op de iPad3 als je nog even kan wachten. Dat nieuwe scherm wat men verwacht, is het wachten zeker waard.
Als je hem niet per se nodig hebt dan heb je toch ook geen Ipad3 nodig. Iets kopen dat je niet nodig hebt is 'kapitaalvernietiging'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Zowel GTA III als GTA Chinatown Wars nu afgeprijsd naar 79 eurocent!

Sorry dit moest in het iPad Games topic.

[ Voor 32% gewijzigd door Reiben op 17-02-2012 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 294160

Ik zit met de volgende situatie. Ik sta zaterdags op de markt. Uiteraard hebben we daar ook bestellijsten, op zich geen probleem. Maar op het moment dat ik ga tellen, wordt de bestellijst echt een rommeltje, aangezien er dan weer een klant komt die weer wat koopt, en ik vervolgens weer de lijst moet bijwerken.

Ik ben in het bezit van een iPad, en de lijsten zijn van origineel Excel bestanden, nu voelen jullie het misschien al aankomen, en wil ik dus graag de bestellijsten bijwerken op mijn iPad. Momenteel zie ik daar alleen maar voordelen in.

Nu ben ik erachter gekomen dat er diverse applicaties zijn om Excel documenten te bewerken. Het Excel document in deze situatie, is een relatief 'makkelijk' document. Aangezien ik alleen per product hoef in te vullen hoeveel ik precies over heb van een bepaald product. En uiteindelijk wordt dit onderin het document automatisch opgeteld en afgetrokken.

Nu heb ik even in de App store rondgekeken en ik ben erachter gekomen dat er diverse opties zijn om dit document op mijn iPad te krijgen. Een internetverbinding is wel mogelijk, maar liever niet, aangezien ik dan via mijn telefoon moet verbinden.

Nu heb ik de volgende applicaties gevonden;
- Numbers
Uit recensies blijkt dat dit niet echt een geschikte applicatie is. Ik lees in de recensies dat de comptabiliteit met Excel bestanden niet echt goed is, en dat er geen mogelijkheid is om data toe te voegen?!

- FileApp Pro
Ik kan nergens vinden of Excel documenten gewijzigd kunnen worden.

-Quickoffice Pro
Schijnt op zich ook wel een aardige applicatie te zijn, hiermee kan je wel Excel documenten wijzigen.

Momenteel ligt mijn voorkeur bij Quickoffice Pro, ik heb zojuist ook even een Youtube video bekeken, en het ziet er behoorlijk gelikt uit vind ik.

Ik vind het niet erg om wat geld uit te geven voor een applicatie, daarom maakt gratis of betaald voor mij niet echt uit. Hebben jullie toevallig ervaringen met applicaties die voldoen aan mijn eisen?

Ik hoor graag van jullie!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 294160 op 18-02-2012 20:52 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:17

Crazy D

I think we should take a look.

Volgens mij kan Dropbox ook Excel bestanden openen en bewerken? Anders vind ik QuickOffice Pro een prima optie.

Numbers vind ik wel een mooie app maar de iWorks apps kunnen idd wat minder goed met MS Office formaten omgaan. Nu is dat voor een simpele Excel lijst geen probleem (bij Word documenten heb je het over opmaak, en bij Excel documenten volgens mij over formules). Met Numbers kon ik wel bestanden bewerken.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Mijn opa (ver in de 80) krijgt voor zijn verjaardag een iPad. De man heeft 0 ervaring met computergebruik, moet daar eigenlijk niets van hebben, maar als hij bij mijn moeder thuis is dan speelt hij graag WordFeud. Bovendien woont hij aan de andere kant van het land en heeft hij een zoon in het buitenland, dus is het leuk als hij met FaceTime contact kan houden.

Nu heb ik op de iPad al WordFeud, een schaak- en een dam-app gezet maar ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben. Wat zijn leuke apps voor iemand van die leeftijd? Het moet vooral simpel zijn natuurlijk. Mijn opa is gek op de natuur (in de breedste zin van het woord, hij vindt het heelal en alles wat ermee te maken heeft ook heel interessant) maar ik denk dat een app als Star Walk misschien net te ingewikkeld is.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

posttoast schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:06:
Mijn opa (ver in de 80) krijgt voor zijn verjaardag een iPad. De man heeft 0 ervaring met computergebruik, moet daar eigenlijk niets van hebben, maar als hij bij mijn moeder thuis is dan speelt hij graag WordFeud. Bovendien woont hij aan de andere kant van het land en heeft hij een zoon in het buitenland, dus is het leuk als hij met FaceTime contact kan houden.

Nu heb ik op de iPad al WordFeud, een schaak- en een dam-app gezet maar ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben. Wat zijn leuke apps voor iemand van die leeftijd? Het moet vooral simpel zijn natuurlijk. Mijn opa is gek op de natuur (in de breedste zin van het woord, hij vindt het heelal en alles wat ermee te maken heeft ook heel interessant) maar ik denk dat een app als Star Walk misschien net te ingewikkeld is.
Bovenkant van Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
Goede tip, dank! :)

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:20

TheVMaster

Moderator WOS
posttoast schreef op maandag 20 februari 2012 @ 09:06:

Nu heb ik op de iPad al WordFeud, een schaak- en een dam-app gezet maar ik vroeg mij af of jullie nog tips hebben. Wat zijn leuke apps voor iemand van die leeftijd? [..]
Je hebt het over Facetime, maar eh....wat dacht je van Skype? Mijn opa & oma (ook richting de 80) hebben er ook een....enneh..wat zij ook erg leuk vinden is de RTL Nieuws 375 app, BuienRadar en internetbankieren (veel makkelijker dan via de computer), de Nu.nl app. M'n oma legt ook vaak en puzzel op de ipad :)

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-06 06:45
Hallo,
Ik heb een vraag, is er al meer duidelijkheid over wanneer de Ipad 3 in Nederland komt?
Ik wil namelijk een Ipad 2 aanschaffen en deze wordt naar alle waarschijnlijkheid een stuk goedkoper als de Ipad 3 uit is.

Nog een vraag, ik ben scholier kan ik korting krijgen op de Ipad. De AppelStore voor education, geeft helaas geen korting op de Ipad.

Bedankt.

• posttoast
TheVMaster schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 01:04:
[...]

Je hebt het over Facetime, maar eh....wat dacht je van Skype? Mijn opa & oma (ook richting de 80) hebben er ook een....enneh..wat zij ook erg leuk vinden is de RTL Nieuws 375 app, BuienRadar en internetbankieren (veel makkelijker dan via de computer), de Nu.nl app. M'n oma legt ook vaak en puzzel op de ipad :)
Mijn opa is eigenlijk wars van alles wat met computers te maken heeft. Mijn oma is wat vooruitstrevender en heeft destijds ook geprobeerd om belastingaangifte te doen met de PC. Maar mijn oma is tegenwoordig wat te verward om dat allemaal nog te kunnen doen. De iPad is inmiddels bezorgd en een schot in de roos.

Het grote voordeel van FaceTime boven Skype is dat het maar één ding doet, namelijk videobellen. Aangezien iedereen in hun omgeving met wie ze eventueel zouden Skypen in het bezit is van een Apple product, is FaceTime de perfecte oplossing.
PSP123 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 19:22:
Hallo,
Ik heb een vraag, is er al meer duidelijkheid over wanneer de Ipad 3 in Nederland komt?
Ik wil namelijk een Ipad 2 aanschaffen en deze wordt naar alle waarschijnlijkheid een stuk goedkoper als de Ipad 3 uit is.

Nog een vraag, ik ben scholier kan ik korting krijgen op de Ipad. De AppelStore voor education, geeft helaas geen korting op de Ipad.

Bedankt.
Je eerste vraag: nee, want het is zelfs niet bekend wanneer hij in de VS uit gaat komen. Het gerucht is dat hij 7 maart aangekondigd gaat worden. En hoewel iedereen daar inmiddels van overtuigd lijkt, blijft het enkel een gerucht.

Je tweede vraag: voor zover ik weet worden er geen studentenkortingen op iPads en iPhones gegeven.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
iemand ervaring met een handige (liefst gratis) foto organiseer app? ik heb n cam connection kit, handig voor op reis: fotos importeren etc. maar om die foto's dan per album te kunnen verwijderen....... dat gaat niet! los selecteren wel, maar soms wil je sneller werken.

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Jammer en tevens vreemd dat de Uitzendinggemist app minder uitzendingen laat zien dan er op de website zelf beschikbaar zijn. Bijvoorbeeld Feuten van BNN, alleen laatste aflevering, terwijl je via de website het hele seizoen kunt terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxkranendijk
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:01
Heeft iemand nog tips voor leuke en handige apps tijdens een 4 maanden lange trip in Zuid-Amerika?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:42
maxkranendijk schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:36:
Heeft iemand nog tips voor leuke en handige apps tijdens een 4 maanden lange trip in Zuid-Amerika?
Hangt er helemaal vanaf wat je er gaat doen natuurlijk :) Reizen? Stage? Heb je al internet geregeld trouwens (ben wel benieuwd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
De opera browser voor de iPad 3, Is de interface bij Julie ook zo absurd klein ? Heb zo een idee dat deze nog niet is aangepast voor het retina scherm '-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 21:53
-verkeerde topic, sorry-

[ Voor 95% gewijzigd door J0ey op 10-04-2012 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129319

Vraagje voor de kenners of gebruikers van streaming video apps. Heb op mijn synology nas een aantal series en films staan, graag zou ik deze willen streamen naar mijn nieuwe iPad. Ik heb reeds 8player lite geinstalleerd om te testen. Een .mp4 film van 2,4gb gaat perfect, streamen en/of gedownload, een .avi divx gaat ook perfect maar een 720p .mkv schokt continue. Heb deze dan gedownload naar de ipad met 8player maar dan schokt hij ook, ligt dus niet aan de wireless speeds. Nu wilt dit zeggen dat de ipad niet krachtig genoeg is om die mkv te decoden of kan 8player het gewoon niet aan? Ik wil gerust een app kopen, zoals die goodplayer maar ben ik dan wel zeker dat die wel probleemloos mkv's zal streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190858

Bestaat er een app waarmee ik de files op mijn externe HD kan bekijken ? Externe HD zit in hetzelfde netwerk als de iPad. Dus geen hd via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Laatst online: 16:06
Anoniem: 129319 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:56:
Vraagje voor de kenners of gebruikers van streaming video apps. Heb op mijn synology nas een aantal series en films staan, graag zou ik deze willen streamen naar mijn nieuwe iPad. Ik heb reeds 8player lite geinstalleerd om te testen. Een .mp4 film van 2,4gb gaat perfect, streamen en/of gedownload, een .avi divx gaat ook perfect maar een 720p .mkv schokt continue. Heb deze dan gedownload naar de ipad met 8player maar dan schokt hij ook, ligt dus niet aan de wireless speeds. Nu wilt dit zeggen dat de ipad niet krachtig genoeg is om die mkv te decoden of kan 8player het gewoon niet aan? Ik wil gerust een app kopen, zoals die goodplayer maar ben ik dan wel zeker dat die wel probleemloos mkv's zal streamen?
Ik gebruik Goodplayer al sinds de 1ste versie.
Bij iedere update ben ik weer verbaasd welke mogelijkheden ze er weer instoppen.
720p is geen probleem maar om te streamen moet je wel een stabiele wifi verbinding hebben, 1080p wel.

Ik kan zelfs op me werk met goodplayer over 3G een avi film streamen vanf mijn Synology Nas thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iets raar aan de hand. Zowel golfplaten als 8player herkennen mijn HD, maar hij vindt geen files, enkel 3 mappen. Music photo en video. En die mappen bestaan niet op mijn HD. Iemand den idee hoe ik wel aan mijn files ga kunnen ?
Is een wd HD, met netwerkaansluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Misschien al eens voorbij gekomen maar.....

is er een app die foto's kan renderen op je iPad met meer instelmogelijkheden dan het stock fotolijstje.
Ik bedoel dan vooral de tijdsduur dat een foto getoond wordt bij gebruik als fotolijst, kan nu van 2 tot 20 sec. Zou dit graag wat ruimer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 411532

Ik heb the new iPad al een weekje en ik ben van plan om een tesktverwerker applicatie te gaan kopen.
Nu zag ik in de appstore 'Pages' Kan je hiermee bestanden maken en bewerken van de recente microsoft office versies? Bijvoorbeeld word, excel 2007.
 Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:11
Anoniem: 411532 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 13:35:
Ik heb the new iPad al een weekje en ik ben van plan om een tesktverwerker applicatie te gaan kopen.
Nu zag ik in de appstore 'Pages' Kan je hiermee bestanden maken en bewerken van de recente microsoft office versies? Bijvoorbeeld word, excel 2007.
 Alvast bedankt ;)
Yup. Werkt prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:15
Weet iemand wat de beste webbrowser is voor de nieuwe ipad om maximaal gebruik te maken van resolutie.. Aangezien safari naar mijn idee de filmpjes downgrade in resolutie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 21:52
De Atomic is erg populair en haalt betere reviews dan de Safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deef_ schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:01:
De Atomic is erg populair en haalt betere reviews dan de Safari.
Eerste indruk is dat het toch maar schokkerig overkomt. Bv hln.be . Lijkt bij safari toch vlotter te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
ik heb dolphin geprobeerd. het ziet er veel belovend uit. wat ik wel jammer vindt dat als je linkjes bijv in een mailtje klikt dat deze in safari worden geopend. je kan nergens je default browser instellen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Welke app van maximaal €0,79 is de beste vervanger voor de rekenmachine zoals op de iPod Touch? Het verwonderde mij dat dit niet standaard bij de iPad zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
FezzFest schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:41:
Welke app van maximaal €0,79 is de beste vervanger voor de rekenmachine zoals op de iPod Touch? Het verwonderde mij dat dit niet standaard bij de iPad zit.
ja dat verbaasde mij ook. ik zal als ik jou was een gratis calculator pakken. ik zie niet echt in wat de toegevoegde waarde is van een betaalde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
k1978 schreef op maandag 16 april 2012 @ 21:24:
Weet iemand wat de beste webbrowser is voor de nieuwe ipad om maximaal gebruik te maken van resolutie.. Aangezien safari naar mijn idee de filmpjes downgrade in resolutie..
Niemand die hier een olossing voor heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
FunZip schreef op donderdag 12 april 2012 @ 08:48:
Misschien al eens voorbij gekomen maar.....

is er een app die foto's kan renderen op je iPad met meer instelmogelijkheden dan het stock fotolijstje.
Ik bedoel dan vooral de tijdsduur dat een foto getoond wordt bij gebruik als fotolijst, kan nu van 2 tot 20 sec. Zou dit graag wat ruimer hebben.
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Laatst online: 16:20
k1978 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:13:
[...]

Niemand die hier een olossing voor heeft
Denk niet zo zee dat het om downgraden gaat, maar meer om de kwaliteit van de filmpjes. De resolutie van de nieuwe iPad is nu eenmaal huge.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
naruto schreef op woensdag 18 april 2012 @ 07:58:
[...]

ja dat verbaasde mij ook. ik zal als ik jou was een gratis calculator pakken. ik zie niet echt in wat de toegevoegde waarde is van een betaalde versie.
Maar welke? Een zoektocht door de iTunes Store levert honderden resultaten op (zowel betalend als gratis). Een zoektocht op Google levert ook te veel resultaat op: door het bos zie ik de boom niet meer. Is er niemand in dit topic die reeds een fijne rekenmachine-app gevonden heeft die zonder ads werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:09

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Installeer er willekeurig vijf, en gebruik ze, de beste laat je staan en de overige vier gooi je weg.

[ Voor 6% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 18-04-2012 09:09 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:39
@ fezzfest: ik heb Calculator for iPad, kost 79 cent en toont geen ads, i.t.t. zijn gratis tegenhanger. Mooi simpel en voor de wat ingewikkeldere zaken heb je wetenschappelijke lay-out.

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:15

Scott

Ik ben, dus ik tweak

Ik kan wel kijken of ik zoiets kan maken, maar dan moet het wat meer functionaliteit hebben. Features die de Photos-app niet heeft, zoals dus een instelbare tijdsduur. Als dat het enige is gaat Apple het niet accepteren in de App Store, als het meer functionaliteit heeft wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-05 21:52
Check deze site eens, ik heb er al veel tips gevonden: http://appadvice.com/appguides.

Geven oa een guide per type app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
driedees schreef op woensdag 18 april 2012 @ 09:14:
@ fezzfest: ik heb Calculator for iPad, kost 79 cent en toont geen ads, i.t.t. zijn gratis tegenhanger. Mooi simpel en voor de wat ingewikkeldere zaken heb je wetenschappelijke lay-out.
Dat ziet er mijn ding uit. Bedankt!

Edit: ik ben geëindigd bij Calculator++: gratis, reclamevrij en wetenschappelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door FezzFest op 18-04-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Joost1991 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 08:37:
[...]

Denk niet zo zee dat het om downgraden gaat, maar meer om de kwaliteit van de filmpjes. De resolutie van de nieuwe iPad is nu eenmaal huge.
Dat denk ik niet want op me pc met full hd scherm speelt die ze wel goed af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Heeft er iemand ervaring met Money by Jumsoft?

Gebruik op dit moment Squirrel wat erg fijn werkt, maar heeft toch een aantal irritatie punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 10:44
FezzFest schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 21:41:
Ik gebruik "calculator for ipad free" dit app is het zelfde als de iPhone en de iPod touch calculator layout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

Voor 1,59€ kun je het uitmuntende Calcbot kopen. Is universal, dus ook voor de iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Thx voor de tips. PCalc Lite is ook heel interessant: mooie cleane interface, geen reclame en gratis.

[ Voor 29% gewijzigd door FezzFest op 18-04-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

Iemand die een goede app weet waarmee films geconverteerd worden voor de ipad 3?

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 13:56

B2

wa' seggie?

Mon0lith schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:34:
Iemand die een goede app weet waarmee films geconverteerd worden voor de ipad 3?
Wat wil je converteren? Mocht het mkv ofzo zijn : installeer AVPlayerHD die speelt het zonder conversie af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 15:57

Mon0lith

Yes Herr Flick

B2 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:59:
[...]

Wat wil je converteren? Mocht het mkv ofzo zijn : installeer AVPlayerHD die speelt het zonder conversie af.
Sorry voor het niet vermelden van wat ik wilde converteren.
Bedoelde o.a. de mkv files! Bedankt voor de tip :)

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
+1 voor AVPlayerHD. Heb ik ook aangekocht. Let wel op: hardware acceleratie werkt enkel voor videobestanden die iOS native kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Laatst online: 05-05 18:30
Wie kan er een goede wekker adviseren waar ik mijn eigen muziek kan selecteren ?

Mijn Smartphone is een paar weken op garantie en heb het niet zo op klassieke wekker geluiden.

[ Voor 4% gewijzigd door Jeffrey88 op 19-04-2012 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFT0570
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:17
Gebruik zelf nu al een hele tijd naar volle tevredenheid AcePlayer, speelt zonder morren m'n 1080P-MKV'tjes en dergelijke af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Niet online
Nog een vraagje over rekenmachines: kan je met Calcbot de inverse trigonometrische functies berekenen (boogsinus e.d.)? Ik vind hier geen informatie over terug op de website van Tapbots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:25
k1978 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 11:01:
[...]

Dat denk ik niet want op me pc met full hd scherm speelt die ze wel goed af..
Zou het hier wat mee te maken hebben?

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451726

Mijn favoriete nieuws apps van het moment: The Guardian en The Guardian Eyewitness. Dit is wat een krant lezen op de iPad moet zijn. Subliem vormgegeven kwaliteitskrant voor een hele nette prijs. Met de weekeind bijlagen erbij is het elk weekeind echt smullen. Nederlandse kranten lopen echt zwaar achter op die van het buitenland. De Volkskrant en NRC apps zien er echt niet meer van deze tijd uit en durven hiervoor ook nog eens echt schandalige prijzen te vragen ook: iets van 240 euro voor een jaarabonnement. En dat voor alleen maar een wat opgeleukte pdf of basic menu's, the bastards. :(

The Guardian for iPad app http://gu.com/p/32h4n

Afbeeldingslocatie: http://static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2011/10/10/1318253319304/460x276_3.jpg

The Guardian Eyewitness Een gratis app met waanzinnig mooie foto's van het nieuws:
http://itunes.apple.com/n...media-limited/id340425658

Afbeeldingslocatie: http://www.zdnet.co.uk/i/z5/illo/nw/story_graphics/11nov/ipad-apps/ipad-apps-14.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 451726 op 22-04-2012 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
PhotoGene gekocht (is in de aanbieding en kost nu 0,79 cent).

Een leuke app en biedt wat meer opties dan IPhoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zeer tevreden van mijn ipad!
Vlot, helemaal niet warm, scherm is perfect!

Enkel van de mail app ben ik helemaal niet tevreden. Ik deel de ipad hier in huis met vrouw en kind en om die reden had ik graag de mail app achter een paswoord (net zoals de contacten trouwens).
Daar apple helemaal geen voorstander is om van de ipad een multi user device te maken, ga ik daar dus ook niet op wachten.
Ik ben dus in de app store op zoek achter een mail app voor 3 accounts, achter password en graag ook daarin een contact database. Dus echt zonder integratie van ios.

Ik wilde eigenlijk webmail gaan gebruiken, maar via webmail kan je geen attachments selecteren... Anders had het opgelost geweest!
Iemand een voorstel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Laatst online: 05-06 16:15
Bestaat er ook een App die media kan streamen vanaf een externe bron maar dan niet via DLNA/UPNP zoals bijvoorbeeld DSAudio maar gewoon via het thuisnetwerk (SMB heet dat?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Laatst online: 15:11
Zitilites schreef op maandag 23 april 2012 @ 10:18:
Bestaat er ook een App die media kan streamen vanaf een externe bron maar dan niet via DLNA/UPNP zoals bijvoorbeeld DSAudio maar gewoon via het thuisnetwerk (SMB heet dat?)
AirVideo?

Ik heb een airvideo server draaien op m'n macbook. (Gratis te downloaden). Hier kun je mappen of externe schijven selecteren die benaderbaar zijn.

Ik kan dan vervolgens met de AirVideo app (€ 2,39 dacht ik) films benaderen vanaf mijn schijven of macbook en deze worden via WiFi naar m'n iPad gestreamt.

Het is zelfs mogelijk om deze extern te benaderen. Dus als je van huis bent en op een ander WiFi netwerk zit, mits je computer aan staat.

Tenslotte is het dan ook nog mogelijk om van je iPad deze stream via Airplay weer door te sturen naar je Apple TV. :D

Briljante app en ik kan niet meer zonder.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 10:09

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

RobbieB schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:07:
[...]

AirVideo?

Ik heb een airvideo server draaien op m'n macbook. (Gratis te downloaden). Hier kun je mappen of externe schijven selecteren die benaderbaar zijn.

Ik kan dan vervolgens met de AirVideo app (€ 2,39 dacht ik) films benaderen vanaf mijn schijven of macbook en deze worden via WiFi naar m'n iPad gestreamt.

Het is zelfs mogelijk om deze extern te benaderen. Dus als je van huis bent en op een ander WiFi netwerk zit, mits je computer aan staat.

Tenslotte is het dan ook nog mogelijk om van je iPad deze stream via Airplay weer door te sturen naar je Apple TV. :D

Briljante app en ik kan niet meer zonder.
Leuk maar werkt niet vanaf een NAS tenzij je daar ook Air Video server software op kunt zetten, ik denk dat dat bedoeld wordt in de vraag.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zitilites
  • Laatst online: 05-06 16:15
BeQuietAndDrive schreef op maandag 23 april 2012 @ 11:31:
[...]

Leuk maar werkt niet vanaf een NAS tenzij je daar ook Air Video server software op kunt zetten, ik denk dat dat bedoeld wordt in de vraag.
Ja dat bedoel ik! Via mn mediaspeler kan ik de NAS via UPNP of via SMB (thuisnetwerk) benaderen. Op mn iPad heb ik wat gratis apps geprobeerd maar die werken alleen via UPNP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0w13
  • Laatst online: 16:06
Zitilites schreef op maandag 23 april 2012 @ 12:18:
[...]

Ja dat bedoel ik! Via mn mediaspeler kan ik de NAS via UPNP of via SMB (thuisnetwerk) benaderen. Op mn iPad heb ik wat gratis apps geprobeerd maar die werken alleen via UPNP.
Ik bekijk mijn films op mijn Ipads via Goodplayer gestreamed van mijn Synology.
Thuis via het CIFS protocol en als ik weg ben via het WEBDAV protocol met 3G.
Dit werkt perfect.
Natuurlijk spelen enkel divx en xvid films probleemloos via 3G.

En nu met de update van Goodplayer (5.0) kan je zelfs de menu's van dvd' en bluerays bedienen.

[ Voor 8% gewijzigd door sn0w13 op 23-04-2012 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Zullen we dit even het "streaming topic" noemen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 390615

Zijn er hier mensen die videobestanden (mkv,avi,mp4,...) en muziek bestanden streamen van hun nas naar hun ipad? Zo ja welke app gebruiken jullie? Ik heb nu oplayer hd lite gedownload maar die speelt geen bestanden af. Hij ziet de nas wel en ik kan browsen door de mappen maar als ik een bestand wil streamen dan opent hij die en gebeurt er niets. Liefst een gratis app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-06 17:37

muhda

Time & Space traveler

Weet je zeker dat Oplayer niet werkt? Misschien duurt het even om te bufferen.

Als het aan de App ligt. Dan kan je altijd kijken naar GoodPlayer, AcePlayer of AVPlayerHD.
(Dit zijn geen gratis Apps).

Als je de zoek functie gebruikt in dit forum kan je hier veel meer posts van tweakers met info er over vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door muhda op 30-04-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:13

RHE123

Edubits

Anoniem: 390615 schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:44:
Zijn er hier mensen die videobestanden (mkv,avi,mp4,...) en muziek bestanden streamen van hun nas naar hun ipad? Zo ja welke app gebruiken jullie? Ik heb nu oplayer hd lite gedownload maar die speelt geen bestanden af. Hij ziet de nas wel en ik kan browsen door de mappen maar als ik een bestand wil streamen dan opent hij die en gebeurt er niets. Liefst een gratis app
Ik gebruik Plex. Plex is geinstalleerd op mijn NAS (ReadyNAS, maar ook voor andere te krijgen) en de Plex app op mijn iPad. Enige waar je op moet letten is dat er geen transcoding plaats moet vinden, want dat kan mijn NAS niet aan (dus hoogste maximale resolutie instellen in de app, en ondertitels uit).

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Welke webbrowser gebruiken jullie.. Baal er een beetje van dat die bij sommige sites naar de mobli versie gaat en voor me gevoel de resolutie naar beneden brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 451726

Anoniem: 390615 schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:44:
Ik gebruik juist Oplayer HD, werkt hier perfect met streamen vanaf een Synology NAS met Samba. Vreet alles tot en met 720p zonder te stotteren. Probeer eens app verwijderen en opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenJoep
  • Laatst online: 00:24
k1978 schreef op maandag 30 april 2012 @ 20:16:
Welke webbrowser gebruiken jullie.. Baal er een beetje van dat die bij sommige sites naar de mobli versie gaat en voor me gevoel de resolutie naar beneden brengt.
Gebruik zelf mercury, maar heb het idee dat safari een stuk sneller is.

| I've got permission to color outside the lines |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Laatst online: 15:03
Oh jongens hier is de tip van de dag voor videostreamen (SMB&UPNP) : Buzz player

Het verbaast me dat niemand deze nog genoemd heeft.
Mijn dochter kijkt alle Dora & Diego filmpjes op de iPad vanaf mijn pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buzzplayer is ok, maar oplayer is krachtiger. Ik kan met oplayer 720p Mkv streamen, met buzzplayer lukt dat niet zonder stotteren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip J. Dijkstra
  • Laatst online: 15:03
Ik heb in eerste instantie naar oplayer gekeken maar de hoeveelheid negatieve beoordelingen schrok me af.
Ik ben nog geen film of serie tegen gekomen die schokkerig afspeelt onder buzz player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:12
Ik heb sinds vrijdag een Ipad, vrijdag en zaterdag ging downloaden van apps zonder problemen. Sinds zondag avond: "Cannot connect to itunes store"

1.) Ja ik ben met wifi verbonden
2.) Ja ik kan in de store apps downloaden, deze geven na een minuut of 2 die error
3.) Nogmaals, ik ben met wifi verbonden (Deze om de mensen die linken naar de informatie van de apple site te vertellen dat dat niet hoeft)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:04
Al geprobeerd om iOS 5.1.1 te installeren?

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:12
Opgelost, begon na een uur of 2 spontaan weer te werken. Wat een gaaf ding.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zijn de apps die ik moet hebben ?

Wat heb ik oa nu al : luisterpaal, skydrive (zoek achter een app voor multi account), readability, tweetcaster, radiosoulwax, appshopper, vimeo, yelo,npr music, weatherplus,comics, goodplayer en wat games ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
ShowYou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok bedankt. Heb er niet veel aan omdat ik facebookloos ben, maar toch bedankt..'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:12

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Filebrowser is imo onmisbaar _/-\o_. Snelheid was niet heel super maar na een tweak in windows 7 / Server 2008 haal ik 3,7MB/s met copy / pasten van files :).

offtopic:
WLAN vd Ipad is in mijn ogen niet overdreven snel, harder dan 4,5-5MB/s gaat hij niet. 2,4 of 5Ghz lijkt niets uit te maken

[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 16-05-2012 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tortelli schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 19:48:
Filebrowser is imo onmisbaar _/-\o_. Snelheid was niet heel super maar na een tweak in windows 7 / Server 2008 haal ik 3,7MB/s met copy / pasten van files :).

offtopic:
WLAN vd Ipad is in mijn ogen niet overdreven snel, harder dan 4,5-5MB/s gaat hij niet. 2,4 of 5Ghz lijkt niets uit te maken
Ja, filebrowser had ik ook al. Kon anders niet aan mijn files op mijn externe hd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:29
weet niet of ik de vraag hier moet stellen.
Heb zaterdag krant gekocht. vandaag de rekening.. mag 2 x dezelfde krant betalen.
nu kun je klikken op meld probleem maar dan kom je op normale pagina van itunes uit.
heeft iemand hier ervaring met hoe je dit moet aanpakken? heb apple al wel een mail gestuurd maar weet niet of dit de juiste plek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
leosand schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:03:
heeft iemand hier ervaring met hoe je dit moet aanpakken? heb apple al wel een mail gestuurd maar weet niet of dit de juiste plek is.
Ik heb geen idee hoe het zit met terugeisen van geld via iTunes, maar in dit geval zou ik de krant bellen en vragen wat je moet doen, het is hun app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:25
Weet iemand hoe het nou precies zit met de Volkskrant Digitaal tov Volkskrant iPad abonnement?

Uit de FAQ van de Volkskrant site over het Digitaal abonnement:
- Abonnee heeft toegang tot de digitale edities en het digitale archief van de Volkskrant op www.vk.nl
- Abonnee heeft toegang tot de digitale edities van de Volkskrant via speciale apps voor iPad en iPhone
- Abonnee ontvangt geen papieren krant
- Het abonnement loopt tot wederopzegging
Dit abonnement is echter 3x zo goedkoop als het iPad abonnement.

[ Voor 9% gewijzigd door pelt op 21-05-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:13
Wie weet of heeft ervaring met een goed e-mail programma voor de Ipad waarmee ik diverse - stuk of 3 - pop adressen kan openen?

[ Voor 5% gewijzigd door cbr600f4i op 21-05-2012 21:32 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:35

Nitai

Live the life you love.

Gewoon de Mail.app werkt prima.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t0mmiiiii
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 13:35
pelt schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:39:
Weet iemand hoe het nou precies zit met de Volkskrant Digitaal tov Volkskrant iPad abonnement?

[...]

Dit is wel bijzonder inderdaad. Lijkt me een maas in het systeem. Maak er gebruik van! Het iPad abonnement is ook veel te duur maar er moet een percentage naar Apple. Bij het digitale abbo denk ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

pelt schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:39:

[...]

Kijk anders eens op deze pagina naar de FAQ. Daar staat onder andere:
Wat is het verschil tussen de online krant en de app?

De resolutie van de pagina’s en afbeeldingen van de online krant zijn lager en zijn niet aangepast aan het formaat van de iPad. Bovendien biedt de iPad-app meer mogelijkheden en een plezierige leeservaring.
Als dat alles is dan vind ik het prijsverschil toch echt te groot. Maar ik vraag mij af of een online abonnemen überhaupt leesbaar is via de ipad tool?

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leosand
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:29
vgroenewold schreef op maandag 21 mei 2012 @ 11:06:
[...]

Ik heb geen idee hoe het zit met terugeisen van geld via iTunes, maar in dit geval zou ik de krant bellen en vragen wat je moet doen, het is hun app.
nou tis geregeld hoor.

heb idd bij de volkskrant klacht ingeschoten en krijg een bon om een papieren krant te mogen ophalen :)
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste