Het kleine-mismoderatietopic deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 20.793 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

TunefulDJ_Mike in 'nieuws: PlayStation Network kampte met downtime na actie Anonymous'

Niet echt een +3 lijkt me, eerder -1 wegens FiPo-troll.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:17

Cyphax

Moderator LNX
+3 lijkt me ook een beetje overdreven ja. :D
Nouja, die komt niet meer van de -1 af zo te zien.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:31
Sinds wanneer gaat een troll op -2?

Die score is alleen voor zeer ernstige misdragingen, maar is nooit bedoeld geweest voor een simpele troll. (Nog afgezien van de vraag of het een troll was...)

Als trollen op -2 horen, dan mogen er nog wel een paar trollen in de reacties op dat artikel op -2. (zoals die troll van Faust)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is niet standaard nee, er zijn echter wel redenen voor in deze situatie. Deze ging vooral weg vanwege de enorme ellende die die reactie op zou roepen als hij wel bleef staan. Als we een flamewar kunnen voorkomen door een -2 uit te delen, dan zullen we dat doen. Standaard worden trolls inderdaad gewoon op -1 gemodereerd. :)

Trollen is overigens iets waar ook sancties aan verbonden kunnen worden, mocht het vaker voorkomen. Simpelweg -1'tjes uitdelen is dan niet voldoende. Er is een grote mate van vrijheid op de Frontpage (bij vergelijking met het forum), maar ook hier zijn grenzen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Cloud schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:33:
Het is niet standaard nee, er zijn echter wel redenen voor in deze situatie. Deze ging vooral weg vanwege de enorme ellende die die reactie op zou roepen als hij wel bleef staan. Als we een flamewar kunnen voorkomen door een -2 uit te delen, dan zullen we dat doen. Standaard worden trolls inderdaad gewoon op -1 gemodereerd. :)
Ik snap je redenatie wel, en ik ben het ook wel deels met je eens, maar als ik het goed begrijp is het dus niet zozeer mijn post die tegen de regels is, maar de eventuele reacties die daar op volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik begrijp dat mensen denken dat door mijn genoemde feiten een 'trol' zijn,
maar dit komt omdat jullie waarschijnlijk allemaal uitgaan van de (door mij bewezen foutieve) iPhone 4 review die door t.net zelf geplaatst is.

In deze post kunnen jullie enkele voorbeelden zien.
Faust in "rectificatie van alle telefoonreviews na..."

Lees dit eens, en oordeel dan zelf, in plaats van altijd te geloven wat door slechts 1 bron beweerd wordt.

De mensen die -1 hebben gestemd kan het niet kwalijk genomen worden. Als ik enkel de t.net review zou geloven dan was leek het inderdaad gewoon onzin wat ik poste in het microscoop artikel.

Het is jammer genoeg de realiteit. Ik verwacht niet dat iemand, na het raadplegen van meerdere bronnen, nog steeds mijn post als trol ziet.

edit: een flamewar starten wil ik absoluut niet, maar het plaatsen van (voor sommige tweakers ) aanstootgevende feiten, is de enige manier om tegen de foutieve review in te gaan. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Faust op 05-04-2011 13:57 . Reden: typfouten en onderbouwing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Faust schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:55:
Ik begrijp dat mensen denken dat door mijn genoemde feiten een 'trol' zijn,
maar dit komt omdat jullie waarschijnlijk allemaal uitgaan van de (door mij bewezen foutieve) iPhone 4 review die door t.net zelf geplaatst is.

In deze post kunnen jullie enkele voorbeelden zien.
Faust in "rectificatie van alle telefoonreviews na..."

Lees dit eens, en oordeel dan zelf, in plaats van altijd te geloven wat door slechts 1 bron beweerd wordt.

De mensen die -1 hebben gestemd kan het niet kwalijk genomen worden. Als ik enkel de t.net review zou geloven dan was leek het inderdaad gewoon onzin wat ik poste in het microscoop artikel.

Het is jammer genoeg de realiteit. Ik verwacht niet dat iemand, na het raadplegen van meerdere bronnen, nog steeds mijn post als trol ziet.

edit: een flamewar starten wil ik absoluut niet, maar het plaatsen van (voor sommige tweakers ) aanstootgevende feiten, is de enige manier om tegen de foutieve review in te gaan. Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
Iets wat je verkondigd kan zowel waarheid als troll zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Cyphax schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:02:
[...]

Iets wat je verkondigd kan zowel waarheid als troll zijn. :)
Dit is een heel mooi discussie punt.

Ik noemde een aantal feiten die, gezien de reacties en de eerdere moderaties, nog niemand bekend waren.

Nogmaals, mensen die van de t.net review uitgaan, zullen denken dat de door mij genoemde feiten onwaar zijn, ik zal de t.net review even citeren:
Apple heeft duidelijk niet veel moeite genomen om het maken van een foto zo snel mogelijk te maken. De iPhone 4 behoort tot de traagste toestellen en kan - zeker in vergelijking met andere smartphones uit 2010 - de concurrentie op dit gebied niet aan.
Dat mensen zich eraan storen dat een telefoon beter is in iets dan een andere telefoon, daar kan ik niets aan veranderen. Ik wou dat ik het kon, want als ik dat kon, dan zouden er nooit meer (virtueel) verdriet zijn.
Moet ik de feiten daarom maar voor mezelf houden?

Moet t.net een review van een Asus kaart maar niet publiceren, omdat de kaart toevallig beter is dan een eVGA kaart die veel tweakers bezitten?
Of (op de zaken vooruit lopend) Moet t.net in een schijnbaar professionele review van een telefoon (waar hebben we het over?) punten waarop deze sterk uitblinkt, maar bagatelliseren? Omdat tweakers die voor een andere telefoon gaan kiezen zich anders aangevallen voelen?

[ Voor 11% gewijzigd door Faust op 05-04-2011 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

mcdronkz schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:47:
[...]

Ik snap je redenatie wel, en ik ben het ook wel deels met je eens, maar als ik het goed begrijp is het dus niet zozeer mijn post die tegen de regels is, maar de eventuele reacties die daar op volgen?
Zo kun je het op zich zien ja. Dát is juist het kenmerk van een troll; het is een uitlokkende reactie met ongewenste gevolgen. Je reactie op zich, hoe maf (nofi!) ik hem ook vind, is niet echt erg. Je doet niemand kwaad en prijst alleen een fabrikant tot ongekende hoogte de hemel in. Het probleem is dat de reactie zó over de top is dat je mensen die wel gewoon serieus reageren flink tegen de schenen schopt. Om nog maar te zwijgen over gebruikers met een compleet tegenovergestelde mening van jouzelf (en ook fanboys).

Of je het nu met opzet doet of niet, reacties die flamewars uitlokken (trolls dus) willen we zover als mogelijk uit het zicht houden om de boel vriendelijk en vooral on topic te houden.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Cloud schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:14:
[...]

Zo kun je het op zich zien ja. Dát is juist het kenmerk van een troll; het is een uitlokkende reactie met ongewenste gevolgen. Je reactie op zich, hoe maf (nofi!) ik hem ook vind, is niet echt erg. Je doet niemand kwaad en prijst alleen een fabrikant tot ongekende hoogte te hemel in. Het probleem is dat de reactie zó over de top is dat je mensen die wel gewoon serieus reageren flink tegen de schenen schopt. Om nog maar te zwijgen over gebruikers met een compleet tegenovergestelde mening van jouzelf (en ook fanboys).

Of je het nu met opzet doet of niet, reacties die flamewars uitlokken (trolls dus) willen we zover als mogelijk uit het zicht houden om de boel vriendelijk en vooral on topic te houden.
Ik vind het jammer dat zijn post verdwenen is, want het was prachtig geschreven, overduidelijk satire, en ik kan zijn beweegredenen voor het schrijven ervan ook heel goed begrijpen, in zijn ogen lijken mijn woorden onwaar en verzonnen.

Ik kan hem dit ook niet kwalijk nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ik heb nogmaals de reactie van Faust bekeken, maar ik ben wel van mening dat hier punten afgetrokken moeten worden: Faust in 'nieuws: Accessoire maakt microscoop van iPhone 4'

Sommige delen van de reactie zijn zeker informatief maar er staan een aantal dingen in die gewoon de reactie minder relevantie geven:
Naast dat dit natuurlijk een fantastische toepassing is, verwacht ik dat veel verontwaardigde tweeakters nu denken:
"Waarom weer de aaiphone?? Waarom geen Android?! "
Dit is te danken (of te wijten, afhankelijk van hoe je tegenover Apple staat :-))
Het komt op mij over alsof er een bepaalde slachtofferrol wordt gezocht. Nog zonder dat er een flame naar iPhone-gebruikers is geweest, veronderstelt deze reactie dat wel. Dat is in mijn ogen letterlijk cynisch!
Zeker in een item wat gevoelig is voor dit soort dingen, moet je dat gewoon niet doen. Dit kan een hele discussie op scherp zetten. Daarom geen +2 van mij maar een 0 of -1.

De reactie van mcdronkz idemdito. Deze reactie bevatte ook steken onder water die in mijn ogen bewust of onbewust negatieve reacties uitlokt. Stellen dat de iPhone 4 tot diens opvolger een superieure camera heeft, dat is gewoon uitlokken. Jammer overigens, want de reactie bevatte wel informatieve aspecten. Maar deze worden gewoon overschaduwd door deze trollen.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Herman87 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:40:
Ik heb nogmaals de reactie van Faust bekeken, maar ik ben wel van mening dat hier punten afgetrokken moeten worden: Faust in 'nieuws: Accessoire maakt microscoop van iPhone 4'

Sommige delen van de reactie zijn zeker informatief maar er staan een aantal dingen in die gewoon de reactie minder relevantie geven:

[...]

[...]

Het komt op mij over alsof er een bepaalde slachtofferrol wordt gezocht. Nog zonder dat er een flame naar iPhone-gebruikers is geweest, veronderstelt deze reactie dat wel. Dat is in mijn ogen letterlijk cynisch!
Zeker in een item wat gevoelig is voor dit soort dingen, moet je dat gewoon niet doen. Dit kan een hele discussie op scherp zetten. Daarom geen +2 van mij maar een 0 of -1.

De reactie van mcdronkz idemdito. Deze reactie bevatte ook steken onder water die in mijn ogen bewust of onbewust negatieve reacties uitlokt. Stellen dat de iPhone 4 tot diens opvolger een superieure camera heeft, dat is gewoon uitlokken. Jammer overigens, want de reactie bevatte wel informatieve aspecten. Maar deze worden gewoon overschaduwd door deze trollen.
bedankt voor de feedback, ik zal mijn reactie aanpassen.
Ik heb dat stuk met de |:( erin omdat er (jammer genoeg) altijd zulke reacties op die artikelen zijn (ik wil best voorbeelden zoeken). Ik probeerde mijn kennis van t.net ermee te tonen, door nog voor dat die verontwaardiging geplaatst werd (want het gebeurt altijd), de mogelijke verklaring zo volledig mogelijk uit te werken. Maar je hebt gelijk, het kan zonder die opmerking en emoticon :)

edit: zie hier
Naast dat dit natuurlijk een fantastische toepassing is, kan ik begrijpen dat mensen verontwaardigd zullen zijn over de keus van de telefoon. Is dit enkel omdat er veel van verkocht zijn, of zijn er misschien andere redenen? Ik zal hieronder trachten zoveel mogelijk feiten over de iP4 camera te verzamelen, zodat duidelijk wordt dat er in mijn ogen naast verkochte aantallen zeker nog andere redenen zijn om voor de iP4 camera te kiezen :) lees mee:

[ Voor 12% gewijzigd door Faust op 05-04-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Faust schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:48:
Ik probeerde mijn kennis van t.net ermee te tonen, door nog voor dat die verontwaardiging geplaatst werd (want het gebeurt altijd)
Maar doe dat anders gewoon niet, zo werkt dat namelijk niet. Je kunt best best je vermoedens en feiten plaatsen, maar op de manier waarop je dat deed wordt het neerbuigend naar de hele community toe. Als je dat ook zo bedoelde wordt je post natuurlijk terecht als troll aangemerkt.
Plus, nogmaals: het is gewoon niet nodig. Het is geen Minority Report. :+
edit: zie hier
Dat komt heel anders over. Beter, als je 't mij vraagt. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Cyphax op 05-04-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@Faust
Zeker weten beter inderdaad :) Het is in zekere zin een self-fullfilling prophecy zoals het er eerst stond. Door die manier van reageren wist je praktisch zeker dat je hetgeen waar je bang voor was, over jezelf af zou roepen. Dat is zonde van een anderszins prima reactie. De reactie blijft een beetje offtopic, maar is op deze manier een stuk beter dan wat het was. In elk geval géén -1 meer waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

roy-t in 'nieuws: Eerste Kamer verwerpt elektronisch patiëntendossier'

Door dit stukje stemmingmakerij krijgt deze reactie van mij een 0:
Mwa het is gewoon een smerig politiek spelletje geworden, burger-rechten organisaties wilden zichzelf actueel houden en begonnen mensen op te zetten tegen dit, op zich, goede idee. En zou is het uiteindelijk door populisme gesneuveld omdat er steeds meer obstakels werden opgeworpen.

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Plus dat het inhoudelijk ook nog een onjuist is (het gequote stuk althans), dus idd een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175233

Blijkbaar is de reactie gewijzigd, want ik zie geen quote?

Voro wat er nu staat zie ik weinig stemmingmakerij. Het is inderdaad een nogal duidelijk mening, maar ik kan niet zeggen dat hij ergens over de schreef gaat. Mag gewoon een +1 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 175233 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:34:
Blijkbaar is de reactie gewijzigd, want ik zie geen quote?
wildhagen bedoelt het stuk dat Ghost Dog zelf quote denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost Dog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:51

Ghost Dog

FP ProMod

Paranoid Android

Anoniem: 175233 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:34:
Voro wat er nu staat zie ik weinig stemmingmakerij. Het is inderdaad een nogal duidelijk mening, maar ik kan niet zeggen dat hij ergens over de schreef gaat. Mag gewoon een +1 hebben.
Het is een mening, en er wordt gedaan alsof de bezwaren tegen het EPD verzonnen zijn door burgerrechtenorganisaties (3x woordwaarde). Dat is stemmingmakerij, want de bezwaren zijn relevant en ook binnen de kamer al gemaakt en zeker niet alleen door BoF etc, dus incorrect.

Overigens vind ik de reactie van Faust zoals die er nu staat wel +1 waard. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ghost Dog op 05-04-2011 15:46 ]

Colors relate to numbers relate to SOUND | Last.fm! | Band!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-03 19:53

Nazanir

Is pappa!

Anoniem: 188785 in 'nieuws: PlayStation Network kampte met downtime na actie Anonymous'

Deze vind ik wel heel erg op de man gespeeld. Hij heeft op zich wel gelijk wat betreft het online actie voeren, maar hij valt de eerdere poster wel hard aan vind ik.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Nazanir schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:03:
Anoniem: 188785 in 'nieuws: PlayStation Network kampte met downtime na actie Anonymous'

Deze vind ik wel heel erg op de man gespeeld. Hij heeft op zich wel gelijk wat betreft het online actie voeren, maar hij valt de eerdere poster wel hard aan vind ik.
Kan jij dan het fatsoen opbrengen om wat sympathie te uiten jegens hen die het niet eens zijn met Sony?
Vind dit niet echt op te man, dit is gewoon een reactie. Vind het niet storend op zich. Gewoon +1 imo.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Nazanir schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:03:

Valt nog wel mee, je kunt het ook wat sympathieker lezen. Zoals het daar geschreven is zou ik 'm daar niet lager voor modden. :)
Die vind ik ook -1 door de toon. Dat is gewoon een onnodige troll ofzo.

[ Voor 86% gewijzigd door Cyphax op 05-04-2011 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

lexi in 'nieuws: Eerste Kamer verwerpt elektronisch patiëntendossier'

Zo he, die 1e regel maakt dit tot een snoeiharde -1 wegens flamen. Zo spreek je geen mensen aan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Klopt inderdaad niet wat deze poster zegt, krijgt van mij een 0
Anoniem: 322195 in 'nieuws: AMD introduceert HD 6790'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Tips geven over het juiste antwoord vind ik een beetje jammer :S
therose43 in 'plan: Tweakers.net en Panasonic verloten Lumix GF2'
mark184 in 'plan: Tweakers.net en Panasonic verloten Lumix GF2'

W.m.b. een knipje? Gewoon jammer dat een enkeling onder deze prijsvraag het antwoord denkt te moeten geven

[ Voor 37% gewijzigd door Herman op 06-04-2011 00:57 ]

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dirk schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:14:
[...]

Wat er nu staat kan ik niets mee, maar er zullen passende maatregelen genomen worden wanneer we hem weer tegenkomen, want zijn reactiehistorie is inderdaad dramatisch.
Here you go: Anoniem: 45400 in 'nieuws: Eerste Kamer verwerpt elektronisch patiëntendossier'

Dom geleuter over NSB enzo, slaat werkelijk nergens op.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-04 20:26
Tweakers.net en Panasonic verloten Lumix GF2

Vrijwel elke post heeft een +1 gekregen, beetje overbodig om alle uitroepen van "hebbe hebbe" en "mooi ding" een +1 te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
  • Laatst online: 13-06 14:30
Ik zie hier ook geen +1 in inderdaad: DroidOC in 'plan: Tweakers.net en Panasonic verloten Lumix GF2'

Het staat daar echt vol mee met dat soort reacties.

Ik concludeer uit de modfaq dat een 0 de juiste score is.
Reacties zonder enige toegevoegde waarde, bijvoorbeeld een kreet van een paar woorden waar niemand op zit te wachten, kunnen tevens een -1 waard zijn afhankelijk van de context waarin zij geplaatst zijn. In reacties op .plans (aankondigingen en mededelingen van de Tweakers.net-crew) mag soepeler gemodereerd worden dan in nieuwsartikelen en reviews. In artikelen met een zakelijke inhoud, gericht op een professionele doelgroep, of artikelen waarin reeds zeer veel reacties zijn geplaatst, mogen strengere richtlijnen gehanteerd worden.

[ Voor 57% gewijzigd door __1337__ op 06-04-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Is opgepakt inmiddels

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:09

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Wordt vast vanzelf opgepakt, maar ik wilde teek2 in 'poll: Komend OS' toch even melden. LMGTFY linkjes zijn per definitie -1 imho. Hoe men er bij komt om hem op 0 of zelfs +1 te modden :?

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthracite
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-04 20:26

Bijna alle onzinreacties hebben +2 of hoger gekregen, daar. Gevalletje hyperactief modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Anthracite schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:31:

Vrijwel elke post heeft een +1 gekregen, beetje overbodig om alle uitroepen van "hebbe hebbe" en "mooi ding" een +1 te geven.
Ik ben toch geneigd om in .Plans snel +1 te geven. Dus elke reactie die iéts meer niveau hebben dan 'mooi ding' mogen wat mij betreft wel op +1 :) Zulke reacties passen er gewoon bij.
In nieuwsitems is dat natuurlijk een heel ander verhaal maar hier mag je m.i. best mild modden.

Volgens mij valt bijvoorbeeld deze nog wel binnen de grenzen van +1 ;)
Robbels in 'plan: Tweakers.net en Panasonic verloten Lumix GF2'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
MueR schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:43:
Wordt vast vanzelf opgepakt, maar ik wilde teek2 in 'poll: Komend OS' toch even melden. LMGTFY linkjes zijn per definitie -1 imho. Hoe men er bij komt om hem op 0 of zelfs +1 te modden :?
De link maar even omgebouwd naar een nomale google-link. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Anthracite schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:31:

__1337__ schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:42:
Ik zie hier ook geen +1 in inderdaad: DroidOC in 'plan: Tweakers.net en Panasonic verloten Lumix GF2'

[...]
Het is een .plan, een technische discussie is nauwelijks mogelijk, je mag hier best soepel wezen met de +1 hoor. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Kunnen de +3 gevers van onderstaande post nagekeken worden?

svenk91 in 'nieuws: Google en Virgin willen diepzee in kaart brengen'

Tevens, naar mijn idee kan de hele parent van deze reactie dichtgeklapt worden, echt een compleet loze discussie, al is er hier en daar wat humor in te vinden. Maar de +2 en +3 gevers op de diverse reacties mogen wel even nagekeken worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Vanaf mcdronkz in 'nieuws: Google en Virgin willen diepzee in kaart brengen' heb ik alles op -1 gegooid. Een grapje is leuk, daar met z'n allen overheen gaan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En ik ben er nog eens overheen gegaan, en het meeste staat nu idd op -1, behalve svenk91 in 'nieuws: Google en Virgin willen diepzee in kaart brengen', die heeft nog veel zetjes nodig.

En die +1 en zeker die +3 gevers mogen idd nagekeken worden imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Staat op -1 nu :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcdronkz
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-04 12:44
Dirk schreef op woensdag 06 april 2011 @ 14:29:
Vanaf mcdronkz in 'nieuws: Google en Virgin willen diepzee in kaart brengen' heb ik alles op -1 gegooid. Een grapje is leuk, daar met z'n allen overheen gaan niet.
Ik bedoelde het overigens niet als grapje hè. Er zullen best wat skeletten e.d. op de bodem liggen, daar doelde ik op. Snap daarom ook niet helemaal waarom ik een -1 heb.

[ Voor 4% gewijzigd door mcdronkz op 06-04-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Jouw reactie vind ik nog wel kunnen,wat daarna komt is niets meer dan vervuiling

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Inderdaad, ik heb mcdronkz op 0 gemodereerd en daar staat hij nu ook op :)

@hieronder: Dat is inderdaad een -1. Dat sommige gebruikers nog steeds niet door lijken te hebben dat T.net wel eens bericht over iets anders dan ICT, snap ik echt niet.. Zo nieuw is dat écht niet.

[ Voor 57% gewijzigd door Cloud op 06-04-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gemeijer in 'nieuws: SpaceX ontwikkelt krachtige raket'

Dat is natuurlijk een -1, geen 0. "Wat is de nieuwswaarde?" hoort niet op de FP, maar in GR.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
En daar staat ie nu op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Die laatste mag op 0, de rest, eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
@ Lars93 alles staat nu goed ;)

Volgens mij is deze wel informatief :)
rob12424 in 'nieuws: Windows 8 krijgt sandbox-omgeving met diverse toegangsniveaus'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vrijwel alle reacties onder nieuws: Samsung klokt dualcoreprocessor in Galaxy S II op 1,2GHz hebben +3's gehad. Kunnen die eens nagekeken worden. Allemaal reacties met alleen maar smileys, allemaal -1 dus. Die +3 is echt modmisbruik van het kwaadaardigste soort.

[ Voor 4% gewijzigd door wildhagen op 07-04-2011 06:54 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:47
Dirk schreef op woensdag 06 april 2011 @ 23:17:
Die laatste mag op 0, de rest, eens.
Laatste moet inderdaag op 0. Had deze achteraf pas toegevoegd nadat ik al eronder had gezet dat alles op -1 moest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
wildhagen schreef op donderdag 07 april 2011 @ 06:23:
Vrijwel alle reacties onder nieuws: Samsung klokt dualcoreprocessor in Galaxy S II op 1,2GHz hebben +3's gehad. Kunnen die eens nagekeken worden. Allemaal reacties met alleen maar smileys, allemaal -1 dus. Die +3 is echt modmisbruik van het kwaadaardigste soort.
Ik zag dit vanmorgen in de Android app, ik dacht dat ie kapot was... de smiies laat ie alleen zien als je de reacties opent, niet in het overzicht :+

[ Voor 6% gewijzigd door Cyphax op 07-04-2011 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

wildhagen schreef op donderdag 07 april 2011 @ 06:23:
Bah, nog meer smillies erbij gekomen.... Dit is niet grappig meer, dus alles maar getrashed.
Moah, zijn acties zijn ongewenst, maar dat kan prima in de reacties daarop worden gemeld. Een 0 kan nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:18

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Plantje1978 in 'nieuws: Ndigo komt met Windows 7-tablet'
Lijkt me een nette +2, een informatieve post. Maar blijkbaar ben ik tot nu toe nog de enige die daar zo over denkt 8)7

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Lijkt me op dit moment(na edit) helemaal niet zo veel mis mee. Is gewoon een gebruikerservaring waarvan ik er maar weinig zie staan onder dat artikel. Zou niet weten waarom ik daar geen +1 voor zou geven :)

edit:

Dit is een magere +1 post,de +2s en +3 hebben daar niks te zoeken
Joost in 'nieuws: Rabobank-klanten konden andermans rekening inzien'

[ Voor 18% gewijzigd door pcgek op 07-04-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
EnigmA-X in 'nieuws: Google: Android wordt niet gestandaardiseerd'

Ik heb er + 1 aan gegeven, vind +2 beetje hoog, informatief is het niet, meer een uitdrukking van zijn mening.

Anoniem: 72293 in 'nieuws: Google: Android wordt niet gestandaardiseerd'

-1 imo.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhoner
  • Laatst online: 23-07-2024
In KDE Software Compilation 4.6.2 heeft iemand de post als "Must Read" gemodereerd om een meerderheid van "ongewenst"-moderaties tegen te werken.

[ Voor 8% gewijzigd door Typhoner op 07-04-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
+2 bij deze opmerking? Lijkt me gewoon een 0. njitter in 'nieuws: Google investeert 100 miljoen dollar in eigen YouTube-content'

[ Voor 5% gewijzigd door __1337__ op 07-04-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zucht, je kan er op rekenen.... bij elk bericht over grafeen komt er weer eentje over grafstenen zeuren. Leren lezen doet men tegenwoordig niet meer op de basisschool kennelijk...

Krijg altijd de neiging om met grafstenen te gaan meppen...

Anyway, allemaal een -1 gegeven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kon het niet laten, mod maar meteen weg
.oisyn in 'nieuws: Grafeentransistors blijken zelfkoelend'

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Al gedaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175233

Dat is toch duidelijk een +3 post! Ooit een post gezien die zo goed beargumenteerd is, met zoveel referenties?! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Veel FP vervuiling de afgelopen dagen :S Humor is best leuk maar het komt het niveau meestal niet ten goede.

Deze mogen wel op -1:
Wouterkaas in 'nieuws: Grafeentransistors blijken zelfkoelend'
Anoniem: 309109 in 'nieuws: Grafeentransistors blijken zelfkoelend'

Hier nog enkele reacties uit: reviews: Dells 30-inch monster getest

Deze mogen w.m.b. wel op +1 :)
Jut in 'reviews: Dells 30-inch monster getest'
Arnold in 'reviews: Dells 30-inch monster getest'

Zou deze ook +2 waard zijn?
sys64738 in 'reviews: Dells 30-inch monster getest'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__
Die onderste vind ik inderdaad wel een +2 waard, de beste man/vrouw geeft een goed antwoord met daarbij ook een goede vergelijking die duidelijk uiteenzet waarom een 30" monitor beter is dan een TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Anoniem: 175233 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 17:35:
Dat is toch duidelijk een +3 post! Ooit een post gezien die zo goed beargumenteerd is, met zoveel referenties?! ;)
Ik wou hem bijna een +3 compensatiemod gaan geven! ;)

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Niet dat ik nou niet tegen een -1 moderatie kan... maar ging ik hier nou echt te ver of kan er iemand niet tegen een grapje?
Finraziel in 'nieuws: Novell brengt Mono voor Android uit'

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 21:28
finraziel schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:43:
Niet dat ik nou niet tegen een -1 moderatie kan... maar ging ik hier nou echt te ver of kan er iemand niet tegen een grapje?
Finraziel in 'nieuws: Novell brengt Mono voor Android uit'
Grapjes zoals deze zijn zowiezo off-topic, dus een 0 en je tweede zin is een beetje een lokkertje voor een flame-war. Het hangt erom maar daarom vind ik het ook een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Ah zo, ok, dan snap ik em :)
off topic was het uiteraard, maar snapte niet hoe het als kwaadaardig gezien werd.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __1337__

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik ga voor de +1. Een 0 vind ik net te laag (het is overduidelijk sarcastisch bedoeld, niet serieus). Een +2 en +3 is idd wel veel te hoog.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Deze mag wel op -1. Nog losstaand of hij/zij een punt heeft; er zijn ook normale manieren om zoiets uiteen te zetten. Bovendien komt die smiley nogal denigrerend over.

Gamebuster in 'nieuws: Google doneert rekenkracht van miljoenen cores aan wetenschappers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 303530 in 'nieuws: Deense politiek: browserfilters moeten p2p-sites blokkeren'

Mooie fipo natuurlijk. Twee woordjes, zonder verdere tekst, binnen 1 minuut na posten newsbericht. Een -1 dus.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomoi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-03 13:52
Roytoch in 'nieuws: 'Jongeren wereldwijd zijn verslaafd aan laptop en smartphone''

Lijkt mij gewoon een 0, misschien een 1, maar mensen presteren het om deze post +2 te geven en zelfs +3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 16:13:
Anoniem: 303530 in 'nieuws: Deense politiek: browserfilters moeten p2p-sites blokkeren'

Mooie fipo natuurlijk. Twee woordjes, zonder verdere tekst, binnen 1 minuut na posten newsbericht. Een -1 dus.
Hij heeft toch wel een beetje meer moeite gedaan dan alleen 2 woordjes typen. Niet dat de reactie echt iets toevoegt,maar een 0 zie ik er nog wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

wildhagen schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 16:13:

Ik had al zoiets verwacht, het verbaast me nog dat er mensen zijn die daar een +1 voor durven geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik houd het iig bij mijn -1, kan er niet meer dan een FiPo in zien. Die 0 is misschien nog wel te verdedigen, maar die +1 lijkt me toch echt modmisbruik wat ff nagekeken mag worden. Let wel, alle 13x +1 (op dit moment) kwamen na het melden in dit topic..

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-01 17:13

fdh

wildhagen schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 16:59:
Ik houd het iig bij mijn -1, kan er niet meer dan een FiPo in zien. Die 0 is misschien nog wel te verdedigen, maar die +1 lijkt me toch echt modmisbruik wat ff nagekeken mag worden. Let wel, alle 13x +1 (op dit moment) kwamen na het melden in dit topic..
+1, ok fipo en "beknopt", maar wel degelijk on topic.
Ik viel zelf van mijn stoel als ik zag wie het voorstel had ingediend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Er staat nu een +2 bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir

Nazanir

Is pappa!

Anoniem: 192473 in 'nieuws: Kremlin verwerpt voorstel voor ban op Gmail, Skype en Hotmail'

+3 gever die nagekeken mag worden.

[Edit]

Anoniem: 270647 in 'nieuws: Kremlin verwerpt voorstel voor ban op Gmail, Skype en Hotmail'

+2 en +3 gevers? Ik kom eigenlijk niet verder dan een +1, maar daar heb ik al moeite mee, omdat het een grotendeelse offtopic bericht is.

[ Voor 44% gewijzigd door Nazanir op 11-04-2011 10:13 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-05 11:19
gassiepaart in Kabinet wil downloaden materiaal met copyright verbieden +2 vind ik hier wat gortig.

[edit]

Natuurlijk is het grappig bedoeld door Dark Angel 58 in Kabinet wil downloaden materiaal met copyright verbieden maar toch, guillotines zijn nu eenmaal geen prettige apparaten. +1 lijkt me dus geen ok moderatie.

[ Voor 46% gewijzigd door Spheroid op 11-04-2011 11:59 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpkossen
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Spheroid schreef op maandag 11 april 2011 @ 11:43:

[edit]

Natuurlijk is het grappig bedoeld door Dark Angel 58 in Kabinet wil downloaden materiaal met copyright verbieden maar toch, guillotines zijn nu eenmaal geen prettige apparaten. +1 lijkt me dus geen ok moderatie.
Ondanks grappig bedoeld moet je toch ergens een grens trekken, dus van mij geen 0 maar wel een -1.
Wel interessant om te lezen,maar slaat niet echt op ons land. Al zou het in de toekomst die kant wel op kunnen gaan. Ik houd het op een +2 :)

edit:

Gaat weer lekker met 500 reacties op dat artikel :P

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 11-04-2011 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ik heb die reactie het voordeel van de twijfel gegeven dus +1 gegeven. Al zou 'off topic' niet per definitie meningmodden zijn. Je zou ook kunnen stellen dat het weinig relevant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Mee eens. Beetje inhoudsloze 'ík ben voor' reactie. Reacties zonder relevante inhoud die de tegenovergestelde richting op gaan zie je vaak op 0 belanden. Vooruit dan maar, +1 :)

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 11-04-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Herman87 schreef op maandag 11 april 2011 @ 14:30:
Ik heb die reactie het voordeel van de twijfel gegeven dus +1 gegeven. Al zou 'off topic' niet per definitie meningmodden zijn. Je zou ook kunnen stellen dat het weinig relevant is.
Sinds wanneer is het geven van een onderbouwde mening (want dat is het) een 0 dan? Als er nou alleen "Goed nieuws!" gestaan had was ik het er helemaal mee eens. Maar hij zegt ook waarom het volgens hem goed nieuws is. Volgens mij is +1 de enige juiste score en is het absoluut geen twijfelgeval.

[ Voor 22% gewijzigd door .oisyn op 11-04-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ik zou niet stellen dat deze reactie enkel +1 gemod mag worden. Ik kan me een 0 ook nog wel voorstellen. Zeker als je meeweegt dat in nieuwsitems met veel reacties de drempel tot +1 wat hoger gelegd mag worden en men wat strenger mag modden. Bovendien is de reactie mogelijk wat kort door de bocht. Het is m.i. nog maar de vraag in hoeverre daadwerkelijk de artiest hier beter op wordt. Daarom is een 0 m.i. dus niet per definitie meningmodden hetgeen gesteld werd. ;)
Desalniettemin geef ik dus wel +1 :)

Zou een PowerModje willen kijken of deze reactie (met name het linkje) wel conform het algemeen beleid van Tweakers is?
lazydave-II in 'nieuws: Kabinet wil downloaden materiaal met copyright verbieden - update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dylan93 in 'nieuws: Kabinet wil downloaden materiaal met copyright verbieden - update'

Meningmodder meld zich. Wellicht zijn mods even controleren, of hij idd een modmisbruiker is?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zo interpreteer ik dat helemaal niet. Volgens mij zegt Dylan93 dat hij het met lenny_z eens is, en daarom heeft ie Naydle weer (correct) omhoog gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik lees het als "ik ben het met hem eens en heb hem dus omhoog gemod".

Anyway, is voor tweerlei uitleg vatbaar. Wellicht vat ik hety verkeerd op, maar misschien is een preventieve check geen slecht idee. En iig is zijn (Dylan_93 bedoel ik dus) reaxtie een -1. Moderatiegeleuter, nota bene over iemands anders zijn reactie ook nog..

En die van Naydle hoort idd op 0, niet op -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Sowieso een -1 idd, maar daar ging het niet over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op maandag 11 april 2011 @ 16:28:

En die van Naydle hoort idd op 0, niet op -1.
Voor een op zich staande en verder inhoudsloze schoolmeesterachtige post is ie ook nog eens erg generaliserend. Dat 'stelen' stuit me toch wat tegen de borst. Het was niet onrechtmatig,dat moet het nog worden. Ik geef -1

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 11-04-2011 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vind er weinig schoolmeesterigs aan, en het generaliserende zie ik er ook niet echt in.

De toon had wellicht wat vriendelijker gekund, maar dat is imho onvoldoende reden om een -1 te geven, zo erg is hij nu ook weer niet. Mijn 0 blijft dus gewoon staan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Hm, bij nader inzien heb ik die post (van Naydie) toch maar een -1 gegeven, aangezien deze poster iedereen die daar reageert van stelen beticht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Anoniem: 347770 in 'nieuws: Consumentenbond: downloadbescherming is wassen neus'

Het oproepen tot het executeren van mensen lijkt me wel een -2 waard? Dit is meer dan onwenselijk lijkt me...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capacitor
wildhagen schreef op maandag 11 april 2011 @ 17:52:
Anoniem: 347770 in 'nieuws: Consumentenbond: downloadbescherming is wassen neus'

Het oproepen tot het executeren van mensen lijkt me wel een -2 waard? Dit is meer dan onwenselijk lijkt me...
Wou hem net ook posten hier. Duidelijke -2, slaat helemaal nergens op wat hij daar post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:32
Post voor -2 op homepage

Die mag inderdaad naar -2 van mij...

Edit: gaat om de zelfde post als Wildhagen aandroeg...

[ Voor 25% gewijzigd door yannickie111 op 11-04-2011 18:27 ]

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.