• energizer23
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Er staat nu: leverbaar vanaf 5 mei op de duitse en nederlandse Conrad sites.

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 29-03 14:26

Rub3s

+3 , omdat het kan

hier nog een interessante en inhoudelijke review, dit keer zonder bodybuilders die de review doen: http://www.the-other-view.com/zotac-ad02.html

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Juiste link (zonder wee wee wee): http://the-other-view.com/zotac-ad02.html

[Voor 16% gewijzigd door hardware-lover op 27-04-2011 15:12]

Testing, one, two ...

• Eypo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:53
http://www.h-online.com/priceinsight/eu/a625853.html

Ik weet niet of ik hier wat van moet geloven oid
Poolse, Duitse en Engelse winkels. Een Poolse site claimt hem te hebben binnen 24 uur als ik die site mag geloven. Maar bij de meeste vanaf 5 mei of enkele weken. En 180 euro als goedkoopste(zonder verzendkosten), ben benieuwd of dat allemaal klopt :)

• diet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-03 22:32
Beetje jammer weer....
Ik had toch een beetje gehoopt eindelijk dit leuke speeltje te kunnen kopen deze week.

• llubse
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-01-2022
De ZBOX-AD02-E zal in circa 2 á 3 weken leverbaar zijn in Nederland.
De Nederlandse distributeur heeft deze namelijk in bestelling staan bij Zotac.

• mister iks
  • Laatst online: 09-06-2018
Ik ben aan het bekijken of ik zelf wat in elkaar kan draaien op basis van de E350

mister iks in "[BBG aanschaf] HTPC"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
Foxconn komt nu ook met een soortgelijke barebone: NT-A3500
Specs lijken exact hetzelfde als de Zotac AD02. Prijs ietsje goedkoper dan de Zotac (alternate.nl).

Wel leuk dat steeds meer fabrikanten met soortgelijke machientjes komen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoun
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-03 11:59
llubse schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:21:
De ZBOX-AD02-E zal in circa 2 á 3 weken leverbaar zijn in Nederland.
De Nederlandse distributeur heeft deze namelijk in bestelling staan bij Zotac.
Meteen een mooie bestemming voor (een gedeelte van) het vakantiegeld

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• K3ke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:27
Foxconn NT-A3500 staat te koop bij Alternate voor 184 euro, maar nog niet op voorraad :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Schijnbaar al sinds januari j.l. bij Alternate dus serieus mag je dat aanbod niet nemen. Op Hardware Info staat bij dit product een verkoopprijs van 165 euro vermeld?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
Zooo! Ik zie nu dat de Zotac AD02 via de Pricewatch is opgedoken bij Azerty.. prijs: 182 euro met verzending.
Scheelt zowaar 50 euro met Conrad!! Ik vind dit wel een behoorlijk verschil, zeg.
Ik ben nu aan het overwegen m'n pre-order bij Conrad te annuleren (met de hoop dat ik snel m'n geld terug krijg >> iemand ervaring hiermee bij Conrad?).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik zou eerst maar eens wachten tot het leverbaar is bij azerty en er dus ook een juiste prijs aan hangt (prijs gaat vaak omhoog)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• treezje
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-03 19:17
Op 4allshop staat hij voor 168,31 en maxict 168,34 (ex verzendkosten). Zo als verwacht nog niet voorradig, maar het lijkt de goede kant op te gaan met de prijs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llubse
De Nederlandse distributeur verwacht dat de ZBOX-AD02-E vanaf 13 mei leverbaar is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-03 09:12
energizer23 schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:09:
Zooo! Ik zie nu dat de Zotac AD02 via de Pricewatch is opgedoken bij Azerty.. prijs: 182 euro met verzending.
Scheelt zowaar 50 euro met Conrad!! Ik vind dit wel een behoorlijk verschil, zeg.
Ik ben nu aan het overwegen m'n pre-order bij Conrad te annuleren (met de hoop dat ik snel m'n geld terug krijg >> iemand ervaring hiermee bij Conrad?).
Snel of niet, voor dat bedrag zou ik toch echt wel annuleren. Ik verwacht ook niet dat ze moeilijk zullen doen. Als een bedrijf niet binnen twee weken kan leveren heb je het recht om jouw bestelling ongedaan te maken.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0Henk 'm!

• diet
Wat is nou daadwerklijk het voordeel van een pre-order? Ik zie namelijk alleen maar nadelen vooral als het product later geleverd wordt.
Ik wacht in ieder geval nog even tot de ad02 daadwerkelijk leverbaar is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik wil binnenkort ook een Zbox aan gaan schaffen. Uit dit forum begrijp ik dat er binnenkort een nieuwe aankomt, de ad02. Is het verstandiger om daarop te wachten of zou ik nu ook al bijvoorbeeld de HD-ID11 aan kunnen schaffen? Ik ga hem voornamelijk gebruiken voor XBMC.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
diet schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:45:
Wat is nou daadwerklijk het voordeel van een pre-order? Ik zie namelijk alleen maar nadelen vooral als het product later geleverd wordt.
Ik wacht in ieder geval nog even tot de ad02 daadwerkelijk leverbaar is.
Nou, het leek erop dat Conrad als een van de eersten een batch geleverd zou krijgen van de AD02. En omdat ik hem zo graag wil hebben, heb ik de gok maar gewaagd. Nu blijkt dus dat ze hem helemaal niet snel krijgen; op de duitse conrad site staat nu zelfs: leverbaar vanaf 13 juli. Op de nederlandse site staat nog wel 5 mei, maar ik weet niet of ik dat moet geloven. Gezien het prijsverschil met andere sites 50 tot 60 euro is, heb ik besloten de order bij Conrad te annuleren. Ik wacht nu ook op de andere sites.. degene die hem als eerste kan leveren, heeft een koper aan mij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• K3ke
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:27
Ik ga hem bij 4allshop.nl bestellen. Bij 4AllShop.nl hebben ze bij staan dat er ook geheugen en hdd bij zit.
Maar dat lijkt me sterk :)

code:
1
Zotac, 2GB DDR3, 250GB 5400RPM, AMD E-350 APU, AMD HD 6310, 2xUSB3

[Voor 24% gewijzigd door K3ke op 03-05-2011 14:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

dat is de -plus of -extra.

Er is hier al eerder een review van die plus gestaan en daaruit bleek dat die hardeschijf niet vooruit te branden was. Aangezien die cpu natuurlijk niet één van de snelste is en dan ook nog zo'n langzame cpu, duurde het minuten voordat hij windows 7 opgestart had.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
K3ke schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:43:
Ik ga hem bij 4allshop.nl bestellen. Bij 4AllShop.nl hebben ze bij staan dat er ook geheugen en hdd bij zit.
Zou je een directe link willen posten naar de productpagina van de AD02 bij 4allshop?
Via de zoekfunctie op die site, noch via de menustructuur, kan ik 'm vinden.

EDIT: nevermind, found it: klik

[Voor 9% gewijzigd door energizer23 op 03-05-2011 15:16]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Die prijs kan echt gewoon niet kloppen. Die is echt vééél te laag, zeker voor de -extra.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eypo
Leuk reviewtje:

http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=2040&pageID=10458

De AD02 vergeleken met een Atom D510 (en i3 2100). De AD02 wint toch niet altijd, maakt voor mij de keuze wellicht iets lastiger :)

Overigens zegt Newegg de plus versie in stock te hebben, de barebone is uitverkocht.

[Voor 32% gewijzigd door Eypo op 03-05-2011 21:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:56
Hmmmm ik vind de verschillen ook niet zo groot inderdaad. Wellicht is de HD-ID11 ook nog een mooie keuze!

[Voor 7% gewijzigd door Possible op 03-05-2011 22:10]

3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-04 10:58

thunder8

Het gedonder begint weer.

Dit bevestigt mijn keuze om iets meer uit te geven en toch voor een Intel 2100T H67 zelfbouw te gaan, vooral omdat ik ook de box wil gebruiken om mee te downloaden met 120Mbit en te laten rarren/parren. Dan komt de 350 toch echt een beetje power te kort lijkt me. Moet alleen nog ff kijken welke videokaart ik erbij zet vanwege de problemen met de 24p modus en nog wat andere problemen met de sandy bridge structuur.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Die Bruine
Leuke test, maar ik had toch liever een real life test gezien. Leuk al die benchmarks maar hoe zit het met afspelen van 720p en 1080p content van bv mkv's. Daar schijnt de E-350 toch net iets beter in te zijn. Dat is ook waar ik voor ga. Flash afspelen zal alleen maar beter worden door de drivers te verbeteren. Daar heeft de D510 ook wel "grote stappen" vooruit gemaakt door met betere drivers te komen. Ik twijfel eigenlijk alleen nog of ik een Foxconn of AD02 neem. Als ze verder identiek zijn ga ik gewoon voor de goedkoopste. Ik zie dat ding toch niet en mem en SSD stop ik er zelf wel in. Downloaden doe ik dan via een D-Link DNS-320. Alleen nog balen dat ik dan een externe geluidskaart heb om mijn analoge set over 5.1 aan te sturen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llubse
K3ke schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:43:

code:
1
Zotac, 2GB DDR3, 250GB 5400RPM, AMD E-350 APU, AMD HD 6310, 2xUSB3
Artikelnummer ZBOX-AD02-E is de barebone variant zonder HDU en memory.
Artikelnummer ZBOX-AD02-PLUS-E is de variant met 250 GB HDU + 2 GB memory

De PLUS variant wordt overigens niet door de Nederlandse distributeur geleverd.

[Voor 39% gewijzigd door llubse op 04-05-2011 11:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eypo
Nou ik heb zelf even de benchmark tests uitgevoerd op mijn 2,5 jaar oude laptop. Ik hoopte dat ik toch ongeveer hetzelfde zou kunnen doen met de AD02. Mijn laptop scoort iig 2x zo hoog in de performance test, maar in de PCmark test valt het verschil wel mee.
Ik kijk het nog even aan, vooral omdat ik de Zbox achter mijn TV op wil hangen. Zijn er nog meer HTPC's die dat kunnen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

die foxconn o.a., maar er zijn er waarschijnlijk zoveel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BBQ-MAN_
Bij Conrad staat de AD-02 nu weer op 18 mei.
Volgens mij doen ze daar ook maar wat! :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoun
Ik vind de AD02 ook een hele mooie oplossing. Ik zit zelf met een half oog nog naar een zelfbouwoplossing met een Asus E35M1-I Deluxe te kijken, maar ik verwacht die nooit in een mooi kastje als de ZBox te krijgen.

Dus ik neig nu naar minder (BIOS) flexibiliteit en een minder mooi moederbord door een Zotac te kiezen

Patrick Stewart:"So you are not married, you don't have a girlfriend AND you've never seen Star Trek?"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SavageNL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-03 07:25
xoun schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:02:
maar ik verwacht die nooit in een mooi kastje als de ZBox te krijgen.
Precies dat probleem heb ik ook :). Ik heb ook even naar het Asus moederbord gekeken (passief gekoeld :9~), maar kon geen mooie kleine kast vinden, en dan neig ik al snel naar een I3 oplossen, behalve dat die dan weer een stuk duurder zijn.

Ik hoop dat de AD02 snel leverbaar wordt :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
Ik twijfel nog tussen de nieuwe AD02 en de ID11. De AD02 heeft nieuwere aansluitingen en dergelijke, maar de ID11 is weer heel goed te gebruiken met bijv. openelec of xmbc live. Aangezien ik het kastje zal gaan gebruiken voor het afspelen van video/audio van een nas en tv kijken via usb tv tuner hoeft dat ding natuurlijk niet het nieuwste van het nieuwste te zijn of sneller te zijn dan dit.

Zijn er hier trouwens mensen die ervaring hebben met digitale tv van ziggo via een zotac? En dan het liefst een softwarematige decoding zoals bij een anysee?

Ook nog even op zoek naar een leuke mce-achtig ir receiver zodat de harmony eraan gekoppeld kan worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Possible
Ik denk dat de AD02 zeker wel ondersteuning gaat krijgen voor Xbmc. Zover ik weet zijn er al live cd's die de AMD cpu / gpu ondersteunen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

bron? overal waar ik gekeken heb, was dit niet het geval.

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:58
Ik had gelezen dat XBMC geen probleem zou zijn, weet alleen niet meer waar, maar dat ik voor mij juist de belangrijkste reden om dat ding te kopen.
Anders gesteld: waarom zou het niet werken?

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-03 17:03
xbmc onder windows schijnt goed te werken. De live versie werkt nu nog niet goed. Volgens mij las ik in een review dat er o.a. maar 1 cpu werd ondersteund.

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Possible had het volgens mij over Linux versie. En die werkt nog niet goed.

XBMC onder windows is leuk, maar linux zou toch beter zijn (dan is hij iets sneller klaar om met de film te beginnen)

• Eypo
Jeuh, er zijn al 4 winkels beschikbaar in de PW :) allemaal rond de 180/190. Dat vind ik zeker wel acceptabel

Ik denk trouwens dat ik het unrarren bijv maar 's nachts laat gebeuren ofzo. Of iig niet wanneer hij in gebruik is.

[Voor 35% gewijzigd door Eypo op 05-05-2011 11:44]

• BBQ-MAN_
http://www.the-other-view.com/zotac-ad02.html

Deze reviewer had inderdaad problemen met XBMC Live. Ga er van uit dat dit nog wel opgelost wordt.

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:58
Ik wil hem onder windows gaan draaien, gelukkig is dat toch geen probleem :)

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:18

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Zijn er hier veel mensen die hun Zotac hebben voorzien van een SSD? Zo ja, welke? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

http://www.xbmcfreak.nl/

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-03 11:52

jacobras

Developer

Geen Zotac, maar zelfbouw htpc met een Intel 320 SSD van 40GB. Bevalt zeer goed! De Intel 320 serie is snel en betaalbaar, heb een 80GB-versie in mijn laptop geplaatst.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:54
Heeft een ssd nou echt voordeel voor een htpc? Snel opstarten hoeft niet, want je gebruikt neem ik aan de standby. Verder hoeft dat ding alleen maar wat audio/video af te spelen. Dat kan ook prima met een ouderwetse harde schijf.

Zelf zou ik downloaden/parren en zo op een nas doen, maar misschien dat je daar wat voordeel kunt behalen?

• Possible
Er is al iemand die Xbmc live met Ubuntu voor de AD02 heeft gecompiled:

http://forum.xbmc.org/sho...hp?p=752888&postcount=109

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04 12:23
IntToStr schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:37:
Heeft een ssd nou echt voordeel voor een htpc?
Wat mij aanspreekt is het idee dat je bij zo'n htpc alles passief hebt zodat dat ding weinig herrie maakt. Voordeel van de SSD is dan dat je geen bewegende onderdelen hebt dus geen geluid, ook is ie volgens mij zuiniger dan een traditionele HD. Qua performance is het niet echt boeiend - dus het is maar net wat je belangrijk vindt wat je keuze kan beïnvloeden vind ik.

• Possible
Is een SD kaart een optie? Zit er over te denken om daar Xbmc op te installeren, maar heb geen flauw idee hoe de performance is. (SDHC Class 10)

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

dan gooi ik er ff een andere suggestie/vraag achteraan:
is een usb 3.0 stick een optie? (zo niet met windows, dan wel met xbmc live wat mogelijk gaat werken)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:54
Naar XBMC van OpenELEC booten duurt vanaf mijn usb stick net geen 40 seconden, waarbij 15 seconden door de bios wordt gebruikt. Dus duurt het opstarten van de usb-stick net geen 25 seconden.
Mijn systeem is een zelfbouw ION 1 (pricewatch: Zotac IONITX-A-E) en de usb stick heb ik ooit als relatiegeschenk gekregen (dus een no-name el-cheapo model ;) )
En om nog even wat meer cijfers te geven: het unrarren van een 9 Gb x264 mkv film duurt bij mij zo'n 10 minuten (ik gebruik SABnzbd+ wat in OpenELEC zit).

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-04-2022
Hmm dat is mooi! Dan valt mijn keuze op dit moment toch voor de AD02.. Reepje geheugen erin, usb stick met open elec of evt. W7 (maar dan zal het opstarten een stuk langer duren denk ik), en dan is 't verder klaar.
Hopelijk is 'ie snel leverbaar!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

vergeet niet dat linux nog steeds twijfelachtig is hé? Ik heb idd wel goede berichten gezien dat xbmc live nu aardig werkt met een fusion htpc, maar of het nou ook 100% werkt met de ad02, daar ben ik nog niet overtuigd van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr.Myst
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-04-2022
Rub3s schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:25:
vergeet niet dat linux nog steeds twijfelachtig is hé? Ik heb idd wel goede berichten gezien dat xbmc live nu aardig werkt met een fusion htpc, maar of het nou ook 100% werkt met de ad02, daar ben ik nog niet overtuigd van.
Dat is waar, het is nog even afwachten of (en zo ja, wanneer) het goed gaat werken onder linux. Vandaar dat ik het in mijn post ook nog over W7 had. Dat is voor mij ook geen probleem...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wiico
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-12-2022
Out of the box werkt XBMC - live sowieso niet met de amd fusion e350.
warcow schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 11:04:
xbmc onder windows schijnt goed te werken. De live versie werkt nu nog niet goed. Volgens mij las ik in een review dat er o.a. maar 1 cpu werd ondersteund.
Dit schijnt verholpen te zijn en vanaf kernel 2.6.38 te werken (vanaf ubuntu 11.04).
Voor zover ik weet gebruikt xbmc live ubuntu 10.10 of ouder.
Om gebruik te maken van hardware versnelling moet VAAPI HW acceleratie enabled zijn, wat standaard niet het geval is met XBMC live (geen enkele versie, ook niet in nightly builds).
Dit is wel zelf te enabelen en te compilen, maar is nog niet geweldig getest. Er is wel een precompiled versie beschikbaar maar die gebruikt dan weer ubuntu 10.10 en heb je weer dat single cpu probleem :). Toekomstige versies van xbmc zouden waarschijnlijk wel VAAPI default genabled hebben, maar zover ik weet waren daar in het verleden problemen mee en gezien de ATI support op linux toch al zo slecht was hebben ze gewoon besloten het er uit te laten.
Possible schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 21:24:
Ik denk dat de AD02 zeker wel ondersteuning gaat krijgen voor Xbmc. Zover ik weet zijn er al live cd's die de AMD cpu / gpu ondersteunen.
Ja, ze zijn er wel, maar in hoeverre ze werken is mij nog niet duidelijk. (ik heb geen platform om te testen :))
http://forum.xbmc.org/showpost.php?p=752888&postcount=109

bronnen:
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=99154
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd_fusion_e350&num=1
http://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=amd_radeon_histq111&num=1

[Voor 11% gewijzigd door Wiico op 06-05-2011 18:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SavageNL
Mailtje gekregen van 4allshop:
Uw zotac PC is helaas niet voorradig bij onze leverancier en wordt 16 mei hier verwacht. U kunt uw order dus 17 mei verwachten.
Ze hebben de omschrijving al aangepast (er staat niet meer bij dat er een schijf en geheugen bij zit), maar dat was eigenlijk al wel verwacht. Het typenummer was ook geen AD02-plus. Krijg het hele ding op de website niet eens meer gevonden eigenlijk.

Ben benieuwd of XBMC tegen die tijd alweer wat makkelijker in te regelen is voor een E-350. Ben van plan er een Ubuntu 11.04 installatie op te zetten zodat ie ook af en toe wat kan downloaden via SabNZBd enz.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Possible
Hmmmm Wat is nou eigenlijk beter m.b.t. de CPU en GPU kracht. De Celeron SU2300 Dualcore 1,2 ghz + ion 1 GPU of de nieuwe AMD E350 ?

Het scheelt ongeveer 20/25 euro als je deze twee Zotac's naast elkaar legt

Zotac ZBOX HD-ND22 vs Zotac ZBOX HD-AD02

[Voor 9% gewijzigd door Possible op 06-05-2011 21:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroen150586
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-11-2020
Hoi!

Ik heb nog een Zotac HD-ID11 te koop. Deze is inclusief geheugen (2GB) en een 500Gb schijf. Bij interesse mail gerust!

Gr.,
Jeroen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Daar heb je de V&A voor.

To dare is to do

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Possible
Possible schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 21:31:
Hmmmm Wat is nou eigenlijk beter m.b.t. de CPU en GPU kracht. De Celeron SU2300 Dualcore 1,2 ghz + ion 1 GPU of de nieuwe AMD E350 ?

Het scheelt ongeveer 20/25 euro als je deze twee Zotac's naast elkaar legt

Zotac ZBOX HD-ND22 vs Zotac ZBOX HD-AD02
iemand die toevallig een ND22 heeft of mij kan adviseren wat verstandig is?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sokolum01
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-03 16:26
Volgens mij haal jij een paar dingen doorelkaar!

Een Fusion is een concept van AMD, maar iedereen bedoelt hier eigenlijk AMD E-350 APU processor (1.6GHz, 18W) met een Hudson M1 southbridge (5W) waarbij het GPU (AMD Radeon HD 6310) op hetzelfde 'die' zit als het CPU.

De ad02 slaat op het type pc van Zotac, namelijk de Zotac Zbox 02 (er bestaat ook een '-plus' versie, dat komt namelijk met geheugen en een harddrive).

htpc is een afkorting dat staat voor: Home Theater PC

Je antwoord op je vraag, ja! Want beiden zijn een AMD E-350 APU.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Dat wist ik eigenlijk al wel, maar toch bedankt voor de termen die je hebt uitgelegd voor anderen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sokolum01
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-03 16:26
Zotac ZBOX AD02;

Het lijkt erop of op het moederbord een voorbereiding heeft voor een Infrarood aansluiting:

Naam: CIR1

De vraag is, is er een bios instelling beschikbaar?

Klik voor een groter plaatje:

BRON: http://www.hartware.net/review_1260_4.html

[Voor 7% gewijzigd door sokolum01 op 09-05-2011 22:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-03 13:52
IntToStr schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 21:37:
Heeft een ssd nou echt voordeel voor een htpc? Snel opstarten hoeft niet, want je gebruikt neem ik aan de standby. Verder hoeft dat ding alleen maar wat audio/video af te spelen. Dat kan ook prima met een ouderwetse harde schijf.

Zelf zou ik downloaden/parren en zo op een nas doen, maar misschien dat je daar wat voordeel kunt behalen?
Ik heb nu een HTPC met een SSD er in, en het grote voordeel wat mij betreft tov een 300 gb sata schijf die ik er eerst in had is dat wanneer Windows besluit tijdens het afspelen van een film even wat van de HDD te lezen, je met een normale schijf even een hikje kan krijgen ik het afspelen, terwijl je dat met een ssd niet hebt.

Ik heb ook de AD02 besteld, en ik ben benieuwd wat het gaat worden. Als het met XBMC maar goed werkt, ben ik blij...

Hanging on to the rollercoaster of life

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Die Bruine
Als het bij jou om XBMC gaat, waarom dan geen ID41? Deze is toch wel wat sneller dan een ID11 bv en daarop draaide XBMC al goed. Dus op een ID41 al helemaal. Bovendien verbruikt deze net iets minder en is volgens mij ongeveer € 35-55,- goedkoper dan de AD02.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
elhopo schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 12:37:
[...]

Ik heb ook de AD02 besteld, en ik ben benieuwd wat het gaat worden. Als het met XBMC maar goed werkt, ben ik blij...
Waar heb je 'm besteld dan? Volgens mij is de AD02 echt nog nergens leverbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lord_Dain
Hij staat al in pricewatch en op de geliste webshops kan je hem gewoon al bestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
energizer23 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:36:
[...]

Bestellen kan natuurlijk altijd, ook als iets nog niet leverbaar maar wel aangekondigd is.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• energizer23
hardware-lover schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:01:
[...]

Bestellen kan natuurlijk altijd, ook als iets nog niet leverbaar maar wel aangekondigd is.
Ja, uiteraard. Zoals ik hem ook al had besteld bij Conrad (leverdatum stond op 21 april!).. Leverdatum staat inmiddels op 20.05. Mijn order heb ik al geannuleerd. Ik wacht nu rustig af totdat de eerste webshop hem werkelijk leverbaar heeft. Mocht de Foxconn NT-A3500 eerder leverbaar zijn, dan ga ik daarvoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xoun
Die Bruine schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:42:
Als het bij jou om XBMC gaat, waarom dan geen ID41? ....Bovendien verbruikt deze net iets minder en is volgens mij ongeveer € 35-55,- goedkoper dan de AD02.
Volgens mijn informatie kost de ID41 ongeveer hetzelfde als de AD02. En dan is de Atom D525 processor misschien op dit moment wel het meest geschikt voor XBMC Live, maar dat zou in de toekomst wel eens naar de Fusion om kunnen slaan, lijkt me.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llubse
energizer23 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 15:36:
[...]

De Nederlandse distributeur verwacht dat de AD02 vanaf 13 mei leverbaar is. Deze status is nog steeds actueel.

• Oet
  • Laatst online: 30-03 16:47

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

Ik zit ook te kijken naar een ZBOX van Zotac, en dan specifiek de ID 41.

Uiteraard een barebone, dus er moet nog geheugen en iets van een disk in.
Ik ga het hoofdzakelijk gebruiken voor XBMC (live) zonder lokale storagen, dus een 4GB CF kaartje ofzo zou al ideaal zijn. Zijn er hier mensen met ervaring daarin?
Een kleine SSD zou ook kunnen, maar die vind ik toch nog redelijk kostbaar..
Alternatief zou kunnen: PXE boot, die infra heb ik al liggen thuis, dus dat zou ook goed mogelijk moeten zijn :)

Is de ID41 goed geschikt voor XBMC, volgens mij wel, ik heb nu een Asrock 330HT, werkt erg goed, maar zoveel wil ik niet meer uitgeven + 250GB hdd is echt zwaar overkill :)

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb het topic de afgelopen dagen rustig even doorgelezen maar heb toch nog even wat vragen voor de mensen die al langer een Zotac in gebruik hebben... In ieder geval, hierbij mijn verwachte boodschappenlijstje:
#ProductPrijsSubtotaal
1Zotac ZBOX HD-ND22€ 184,57€ 184,57
1Kingston KTA-MB1066K2/4G€ 44,70€ 44,70
1OCZ Onyx SATA II 2.5" SSD 32GB€ 57,65€ 57,65
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 286,92

Kom ik er dus achter dat deze Zotac alleen leverbaar is door een bedrijf wat niet echt positieve feedback heeft ontvangen; heb desondanks wel het liefst een betrouwbare Nederlandse leverancier. Is de ID41 nou nou net zo goed of mis ik iets?

En heeft iemand de afmetingen van die kastje voor me? Staan gaat 'm sowieso al niet worden vanwege de hoogte van mijn AV-meubel maar liggend kan ook nog wel eens een probleem worden omdat de planken al vrij volgestouwd zijn.

Bedoeling is in ieder geval om een goedkope/betaalbare oplossing te vinden; ik hoef alleen films, series en muziek te streamen maar neig wel erg naar Win7 i.p.v. een Linux-distro.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lord_Dain
llubse schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:43:
[...]
De Nederlandse distributeur verwacht dat de AD02 vanaf 13 mei leverbaar is. Deze status is nog steeds actueel.
Dus....

... als ik pricewatch zo zie denk ik dat het nog ff gaat duren :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Die Bruine
Ik ben/was het wachten zat. Mede doordat mijn pc ook was overleden heb ik echt niet langer willen wachten. Ik heb zelf maar een "Zotac" in elkaar gezet. Antec mini met een Asus E35M1-I Deluxe. Nadeel, fans. Voordeel, oude spullen kunnen gebruiken EN heel belangrijk voor mij, analoge uitgangen voor audio. Succes met het wachten Tweakers. Zal het vast waard zijn, maar ik doe het niet meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llubse
Lord_Dain schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 11:54:
[...]

Dus....

... als ik pricewatch zo zie denk ik dat het nog ff gaat duren :-(
Yep, helaas is de leverdatum vanuit de Nederlandse distributeur opgeschoven naar 26 mei.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wat is de beste manier om een Zotac (met Windows 7 & XBMC) te besturen? Voel er niet zoveel voor om een muis & keyboard op tafel te leggen maar heb hier nog wel een Logitech Harmony One liggen; moet ik dan een receivertje in de USB-poort pluggen en klaar?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• hardware-lover
  • Niet online
@MAX3400, je vraag heeft weinig met hardware (Zotac) te maken maar is software gerelateerd. Stel je vraag in het XBMC topic. De kans bestaat dat de vraag en het antwoord daar eerder al eens geplaatst is. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met een originele (of kloon) MCE afstandsbediening. Werkt vaak direct zonder extra instellingen.

Testing, one, two ...

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

het gaat bij MAX denk ik niet alleen om XBMC, maar ook om Windows. Ik vind het eigenlijk ook wel een interessante vraag waar ik het antwoord nog niet op weet. Om nou weer 2 dingen te gebruiken, een muis en afstandbediening, is weer zo omslachtig.

• llubse
MAX3400 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:58:
Wat is de beste manier om een Zotac (met Windows 7 & XBMC) te besturen? Voel er niet zoveel voor om een muis & keyboard op tafel te leggen maar heb hier nog wel een Logitech Harmony One liggen; moet ik dan een receivertje in de USB-poort pluggen en klaar?
Ja, die vraag had ik zelf ook. Ikzelf heb hiervoor een aantal oplossingen bedacht. De ene gebruiksvriendelijker dan de andere. En tussen de verschillende oplossingen ook nogal prijsverschillen.

1.
Draadloos keyboard met geintegreerde muis. Voordeel hiervan is dat je de hele HTPC kan bedienen en relatief goedkoop.

2.
Draadloos grafisch tablet zoals de Wacom Intuos4 Wireless. Is wel een dure oplossing. Zoek eigenlijk nog een goedkoop B-merk. Hiermee kan je ook de hele HTPC bedienen. Of dit een ideale oplossing is weet ik (nog) niet.

3.
Remote desktop via mobiele telefoon, notebook of tablet PC. Nadeel is dat je een tweede device nodig hebt voor de bediening. Zie dit dan ook als toevoeging naast een standaard keyboard en muis.

4.
IR afstandbediening. Volgens diverse fora een MCE compatible afstandbediening kopen met IR ontvanger. Relatief goedkoop De Logitech afstandbediening zou hiermee moeten werken. Diverse mensen hebben wel problemen gehad om dit in de Logitech afstandbediening te programmeren. Persoonlijk vindt ik deze oplossing als nadeel dat slechts een deel van de HTPC (alleen XBMC) te bedienen is. Zie dit wel als een nuttige toevoeging op een keyboard en muis.

• Eypo
Ikzelf heb een RF Gyration MCE remote. Ben ik ooit tegengekomen op Ibood voor ongeveer 30 euro, dus ik weet niet hoe duur hij normaal is. Maar dat is dus een muis(soort Wiimote) en een AB, ook IR voor je TV. Het enige dat ik nog mis is een toetsenbord. Het moet mogelijk zijn om de nummerieke toetsen als SMStoetsenbord te gebruiken, maar dat is me nog niet gelukt. Ik heb zelf ook een smartphone die ik als toetsenbord zou kunnen gebruiken. Mijn doel is ook niet om veel met een toetsenbord te doen op mijn HTPC.

En jammer dat hij weer is uitgesteld...

• diet
MAX3400 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:58:
Misschien is de Cideco Air Keyboard wat? Bij de review staan wat filmpjes van dit ding.
....
Ruk dat het weer uitgesteld is.

• hardware-lover
  • Niet online
joris1989 schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 14:26:
Ikzelf heb een RF Gyration MCE remote. Ben ik ooit tegengekomen op Ibood voor ongeveer 30 euro, dus ik weet niet hoe duur hij normaal is. Maar dat is dus een muis(soort Wiimote) en een AB, ook IR voor je TV. Het enige dat ik nog mis is een toetsenbord. Het moet mogelijk zijn om de nummerieke toetsen als SMStoetsenbord te gebruiken, maar dat is me nog niet gelukt. Ik heb zelf ook een smartphone die ik als toetsenbord zou kunnen gebruiken. Mijn doel is ook niet om veel met een toetsenbord te doen op mijn HTPC.

En jammer dat hij weer is uitgesteld...
Er staat een complete set op Marktplaats volgens mij, afstandsbediening en toetsenbord.
Onderstaand type?

Wordt het met de AD-02 mogelijk om HD audio dusdanig weer te geven dat dit weergegeven wordt in een geschikte AV versterker? Ik bedoel dus dat er ook echt DTS-HD o.i.d. in het display komt te staan? Ik doel dus niet op een PCM weergave. Dat zal geen probleem worden.

[Voor 13% gewijzigd door hardware-lover op 15-05-2011 00:08]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eypo
ja, dat type heb ik. Alleen zijn de onderste knoppen gekleurde knoppen en nog wat kleine andere dingen, het zal wel een andere versie zijn.
Voor mij is dat ding genoeg denk ik, tekst doe ik dan wel (sporadisch) met mijn telefoon. Het werkt allemaal heel fijn met de muisbewegingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llubse
Of een presenter met ingebouwde trackball. Degene op onderstaande link heeft blijkbaar 3 functies. Namelijk voor presentaties, voor multimedia bediening en als gewone muis.

http://www.dealextreme.co...-remote-mouse-2-aaa-29831

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eypo
Wat ik me nog even afvroeg, past hier elke HDD in? Want een 1TB HDD is ongeveer 12,5 mm groot en een kleiner is ongeveer 9mm. Mocht iemand dit al weten, dan zou ik het graag horen, anders mail ik Zotac even.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-03 17:03
joris1989 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:37:
Wat ik me nog even afvroeg, past hier elke HDD in? Want een 1TB HDD is ongeveer 12,5 mm groot en een kleiner is ongeveer 9mm. Mocht iemand dit al weten, dan zou ik het graag horen, anders mail ik Zotac even.
edit:
Ik heb in een review een keer gelezen dat er in de Zotac box wel een dikkere schijf past. Dit was mede te danken aan het mooie klemsysteem wat ze gebruiken.
Gezien de reactie(s) hieronder klopt dit niet.

[Voor 50% gewijzigd door warcow op 16-05-2011 12:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• llubse
joris1989 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 10:37:
In de AD02 manual die te downloaden is van de Zotac website staat het volgende vermeld.

Onboard Serial ATA
- SATA 6.0 Gb/s transfer rates
- Supports one 2.5-inch SATA HDD or SSD (height limit: 9.5 mm)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Eypo
dow, ik had niet in de gaten dat er natuurlijk al een manual te downloaden is. ik had wel een technical datasheet oid maar daar stond het niet in. Nou iig bedankt, het wordt dus geen 1TB schijf (A)

• elhopo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-03 13:52
Helaas moet ik u meedelen dat de levertijd van uw Zotac computers uitgelopen is. Deze worden nu 27 mei hier verwacht. U kunt uw order dus 28 mei in huis verwachten. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging.

darn... wachten dus maar weer.

Hanging on to the rollercoaster of life

• energizer23
Waarschijnlijk heb ik morgen m'n Zotac AD02 eindelijk in huis. Afgelopen vrijdagochtend stond ie opeens op groen bij Conrad (zijnde in voorraad), dus ik heb gebeld en ze hadden inderdaad een beperkt aantal binnen. Dus meteen via internet besteld. En toen was het afwachten... Maandag nog steeds geen email dat ie verzonden was, maar de status op de site was inmiddels verandert naar 'niet meer in voorraad' en dat ze pas 27 mei weer konden leveren. Dus ik was al bang dat ik nog langer moest wachten en dat ze vrijdag helemaal niks in stock hadden.

Maandag dus meteen gebeld, maar de mevrouw verzekerde me dat ie wel in voorraad was geweest en dat ik binnenkort een email krijg dat ie was verzonden. Dinsdag had ik nog geen email, dus heb ik maar weer gebeld (ja ja, ik ben ongeduldig :P). Nu kreeg ik het TNT track&trace nummer door, dus ik had er al meer vertrouwen in :) Ik werd wel verteld dat het uit hun Duitse magazijn moest komen, vandaar dat het wat langer duurde. Dus ik krijg waarschijnlijk eentje die voor Duitsland bestemd was, aangezien de Nederlandse distributeur 'm nog niet binnen heeft. Maar goed, vandaag werkt de track&trace op de site van TNT en het pakketje is 'aangemeld' (maar nog niet in de route'). Ik hoop dat ik morgen dus iemand van TNT voor m'n deur heb staan met een mooi pakketje! :) Ik hou jullie op de hoogte.

• Raziel
  • Laatst online: 29-03 07:57
energizer23 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 16:04:
[...]

Ja, uiteraard. Zoals ik hem ook al had besteld bij Conrad (leverdatum stond op 21 april!).. Leverdatum staat inmiddels op 20.05. Mijn order heb ik al geannuleerd. Ik wacht nu rustig af totdat de eerste webshop hem werkelijk leverbaar heeft. Mocht de Foxconn NT-A3500 eerder leverbaar zijn, dan ga ik daarvoor.
NT-A3500 is op voorraad bij Alternate. Had een voorraad indicator ingesteld, kreeg mail dat hij op voorraad was. Dacht dat het nep zou zijn, maar hij is verstuurd. Morgen binnen als het goed is.

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-01 00:39
Raziel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:20:
[...]

NT-A3500 is op voorraad bij Alternate. Had een voorraad indicator ingesteld, kreeg mail dat hij op voorraad was. Dacht dat het nep zou zijn, maar hij is verstuurd. Morgen binnen als het goed is.
die foxconn ziet er in mijn ogen wel degelijker en mooier uit. alleen jammer dat er geen e-sata op zit en max 4gb geheugen.

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

waarom zou je meer dan 4gb geheugen willen op een nettop? :P

mij lijkt die foxconn iig ook erg interessant! mooiere behuizing dan de zotacs.

[Voor 40% gewijzigd door Rub3s op 19-05-2011 11:23]

• Eypo
Ik blijf denk ik bij de Zbox, de NT-A3500 heeft een externe antenne, dat is niet zo mooi vind ik.

En bij mij staat er bij Conrad: Bestelbaar. Leverbaar vanaf 27-05-2011. Maar ik ben benieuwd of je hem binnen krijgt!

[Voor 38% gewijzigd door Eypo op 19-05-2011 11:44]

• energizer23
Bij track&trace staat er nu 'de chauffeur is onderweg'. Dus ik denk dat ik eind v/d dag de AD02 in huis heb :)

De Foxconn NT-A3500 lijkt mij ook interessant. Enige is dat ik nog nergens een review/preview heb kunnen vinden, enkel press releases. Intern scheelt het niet veel met de Zotac (Foxconn kan max 4GB RAM, terwijl de Zotac 8GB max aankan), dus prestaties zullen wel ongeveer gelijk liggen. Van de Zotac weet ik inmiddels dat ie fluisterstil is uit verschillende reviews. Dit weten we dus nog niet van de Foxconn en is het maar afwachten..

• SavageNL
Het grootste voordeel van de Foxconn is dat deze ongeveer de helft zo dik is als de AD02, maar ik vind hem daardoor eigenlijk niet mooier. Ik kan me ook voorstellen dat de externe antenne wel een beter Wifi bereik geeft.

Krijg ook zo snel niet gevonden hoe stil de Foxconn is.

• hardware-lover
  • Niet online
Raziel schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 19:20:
[...]

Er staan op dit moment 2 uitvoeringen van de A3500 op de site bij Alternate. Volgens een medewerker is de ene (goedkoopste) OEM uitgevoerd, deze is niet op voorraad. De andere, in retail, is uit voorraad leverbaar. Ik had gisteren natuurlijk de verkeerde besteld maar heb de order inmiddels aan kunnen passen en als het een beetje meezit dan gaat het pakketje vanavond de deur nog uit.
Eens kijken hoe de AMD machine presteert in vergelijking met mijn nVidia ION 330 kastje die overigens prima voldoet hoor, maar een mens moet wat te hobby-en hebben nietwaar?

Testing, one, two ...

• hardware-lover
  • Niet online
SavageNL schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:38:
Het grootste voordeel van de Foxconn is dat deze ongeveer de helft zo dik is als de AD02, maar ik vind hem daardoor eigenlijk niet mooier. Ik kan me ook voorstellen dat de externe antenne wel een beter Wifi bereik geeft.

Krijg ook zo snel niet gevonden hoe stil de Foxconn is.
Als je een beetje Duits kunt lezen dan kun je hier misschien wat mee?
http://www.alternate.de/h...ting.html?ratingId=232014

[Voor 7% gewijzigd door hardware-lover op 19-05-2011 13:42]

Testing, one, two ...

• energizer23
hardware-lover schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:42:
[...]

Als je een beetje Duits kunt lezen dan kun je hier misschien wat mee?
http://www.alternate.de/h...ting.html?ratingId=232014
Ik kan geen Duits, maar via de Chrome vertaler haal ik er het volgende uit v.w.b. geluid:
" Loudness: All Falls hears a man (in 2m audible but not disturbing) murmur from the fan in me is the equipment is positioned vertically. Once a film is running, you hear nothing more."

Dus blijkt dat je de fan wel hoort..

• hardware-lover
  • Niet online
Ik kan redelijk goed begrijpend Duits lezen.

Op 2 meter afstand is de fan licht hoorbaar maar dit is zeker niet storend. Zodra er een film bekeken wordt valt het fan geluid niet meer op te merken.

Mijn EB1501 kan ik ook horen als er geen ander omgevingsgeluid is maar storend kan je dat geluid zeker niet noemen. Het is een fluisterend zoeven.

Ik kan het deze week waarschijnlijk nog aan de lijve ondervinden, ik laat het daarna ook even weten. Het apparaat zal bij mij achterop de TV gehangen worden.

Edit: Ik realiseer me nu dat dit een Topic is betreffende de Zotac Zbox 8)7 , ik zal mijn offtopic reacties m.b.t. de Foxconn elders plaatsen. Mijn excuses voor mijn onoplettendheid.

[Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 19-05-2011 16:34]

Testing, one, two ...

Pagina: 1 2 3 ... 39 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee